*** Marones d'Abril 2019 ***

gener, febrer, març...
Apolonia
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 529
Membre des de: dj. des. 04, 2014 10:28 am

Re: *** Marones d'Abril 2019 ***

EntradaAutor: Apolonia » dt. març 26, 2019 1:14 am

Ànims Virolai!!
A veure si es coloca bé la petita!!
I sinó, molt bé que et vagis fent a la idea.. això sí, demana ajuda!!!
Per cett vine sl whatsaap que està animadet!
Carmen Xevi com eztàs???? Ha nascut??
Petit somni felicitats!! X cert jo tmb a la 38. El meu cultiu ha dortit positiu.. hsuré de posar-me antibiòtic al part.
Silvia77 quant d temps! Doncs a veure si arribes a la 40! Ami a Dexeus em volien induir a la 38s només pel factor edat i és x això que he decidit tenir lo a la pública i deixar que el bb avisi quan vulgui nèixer...!!!
Noies jo he anat a monitors. No tinc contraccions de moment..
He fet 3 sessions particulars de preparació sl part... continuo amb l’insomni de cavall...
Encara no sé qui m’acomoanyarà al part ..això m’inquieta una mica..

X ara no perdonalitzo més q estic sense pc i des del telf complicat.

Petons!! A veure qui serà la primera!!!!!!!
Quina emoció!!!!!
virolai
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1592
Membre des de: dt. març 22, 2011 7:49 pm

Re: *** Marones d'Abril 2019 ***

EntradaAutor: virolai » dj. març 28, 2019 12:55 pm

Hola!
Avui m'han repetit la versió i ha anat de primera, rapidíssima i ben col·locada ja! De moment es manté en cefàlica, creuem els dits perquè ja no es torni a girar! Les gines em volien fer inducció allà mateix per aprofitar la bona posició, però nosaltres no hem volgut. No ens n'havien parlat cap dia i ha estat un xoc pensar que ja ens podíem quedar allà i engegar un procés de zero perquè ja neixi la nena… Així que preferim córrer el risc que es torni a girar, però esperar que ella vulgui néixer. Això sí, demà i la setmana que ve em faran controls per verificar la posició.

Com esteu la resta? Carmenixevi, encara aguantes?

Apolònia, la veritat és que estic una mica saturada de grups de whapp, en tinc un amb les noies de prepart i ara que ja han nascut algunes criatures comença a ser molt actiu, i amb això ja en tinc prou, de moment.
Però les que hi sou aneu passant per aquí i explicant coses, que així arriben a més gent! ;-)
Apolonia
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 529
Membre des de: dj. des. 04, 2014 10:28 am

Re: *** Marones d'Abril 2019 ***

EntradaAutor: Apolonia » dj. març 28, 2019 2:07 pm

Hola Virolai!
M’alegro de que s’hagi girat!!
A on l’has de tenir?? A quina setmana estàs ara??
Lo del whatsaap com vulguis. A mi en general m’atabalen els grups (x feina haig d’estar en varis i a vegades hi ha masses missatges), però la veritat que aquest m’agrada perquè són temes que ara mateix m’interessen... i tampoc escrivim tant!
Va anima’t!!!

Petons ja donareu notícies!!!
Anna_2019
Entrades: 3
Membre des de: dv. març 29, 2019 3:15 am

Re: *** Marones d'Abril 2019 ***

EntradaAutor: Anna_2019 » dv. març 29, 2019 3:56 am

Hola a totes!! Sóc l’Anna i estic de #34 + 4 setmanes i és el meu segon fill, pero no se per què intueixo que potser se’m adelanta... pel que naixeria o bé la primera setmana de maig o a l’abril si s’adelantés... aix!!
Com esteu?
Alguna amb insomni com jo ara? Jeje

La setmana que ve em toca ECO i em diran a veure que tal... a veure el pes, doncs a la darrera eco ja feia dos quilets el petit i la cosa prometia...

Ja us he anat llegint que algunes teniu la canastilla preparada i cosetes a punt, jo ara començo a fer el
Niuet i amb moltes ganes
També he llegit que potser heu fet un grupet de whatsupp. M’agradaria molt apuntar-me i quedar personalment si fem un cafetó de esmorzar o el que sigui per tal de fer xarxa i tribu. Crec que ens pot anar molt be sobretot per l’etapa postpart també que pogueu airejar-nos una mica i compartir experiències. En el primer embaràs ho vaig trobar a faltar. Ja em direu, si voleu fer grupet per compartir i pensar de quedar algun cop a barna per esmorzar, dinar o alimentar els nostres nadons, envieume un privat i jo estare encantada de fer-ho. Petoneeeets i bona nit, o dia, o matinada a totes ... jeje
Avatar de l’usuari
petit_somni
:: peixet
:: peixet
Entrades: 273
Membre des de: dj. abr. 14, 2016 12:25 pm

Re: *** Marones d'Abril 2019 ***

EntradaAutor: petit_somni » dv. març 29, 2019 7:05 am

Bon dia!
>.-<: molt be Joana ara a quedarse aixi fins el dia del part! Jo tb prefereixo que sino hi ha una indicacio medica triin quan neixer i mes si no us ho van comentar amb anterioritat virolai! Continuarem passant per aqui encare que tenim el wp per saber com acabem totes! De moment cap petit/a ha decidit ser marçero!
Haviam avui com esta la petita
No se si ha de ser part sense epidural per demanar l’alta a les 24h... la meva idea es repetir part natural pero com deiem l’altre dia una cosa son les expectatives i una altre la realitat....

Carmen com vas tu?

Benvinguda Anna! Si vols crec que has d’enviar privat a la ems per entrar al wp! A mi tb em van mentalitzar que el segon s’adelantaria... i estic de 39+3 una mica nerviosa aixi que relax!

Apolonia penso que el grup de l’insomni es moooolt extens jajajaja aqui hi cabem totes!
Segur q fas una bona tria sobre qui acompanyarte al part :love:

Silvia que et va anar dimecres?

Crec que no en deixo res! Comencem el divendres!
TE+ 17 de juliol 2016 : lasito :
21-03-2017 Neix el Marc :cnen: un somni fet realitat!
DPP 23 de març 2017 :-)(-:
virolai
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1592
Membre des de: dt. març 22, 2011 7:49 pm

Re: *** Marones d'Abril 2019 ***

EntradaAutor: virolai » dv. març 29, 2019 8:57 am

Bon dia!

Apolònia, estic de 38+2, així que encara em poden faltar unes quantes setmanes o néixer demà mateix (cosa que espero que no, per tenir el permís de paternitat de 8 setmanes >.-<: ).
Ja saps qui t'acompanyarà? Tens doula?

Petit_somni, això que els segons s'avancin no crec que tingui cap fonament… El meu segon va néixer a les 40+5, i tots els metges amb qui hem parlat aquests dies sobre posar data a una possible cesària deien ue no té res a veure que tinguis un fill a les 40 o passades, perquè el segon es pot avançar o endarrerir igualment. Al meu voltant hi ha exemples de tot… Amigues que han tingut dos fills i tots dos a la setmana 39; d'altres que el primer a la 37 i el segon induït perquè arribava a la 42, d'altres que el primer i el tercer van passar de comptes i el segon, a la 38… Jo personalment penso que potser mana una mica la teva genètica; si ets d'arribar a la data probablement el segon també, però veient tots aquests exemples realment no hi ha res escrit. La qüestió és que arribin quan ells vulguin, si pot ser, oi?

Anna_2019, benvinguda! Ja t'ho he comentat en el privat quue m'has enviat, el grup de whapp no el porto jo i ni tan sols en formo part. Has d'escriure a l'ems.

Ahir com que les doctores em volien convèncer de fer inducció al moment, per acabar-se de decidir (més elles que nosaltres) em van proposar de mirar-me com estava, i estic dilatada 2 cm. Amb el segon estava així a la setmana 40, però clar, no m'havien mirat abans. També em va dir que tinc el coll de l'úter encara sencer, per tant, jo crec que encara em falta, o almenys no crec que hagi de parir en els propers dies.
M'estic llegint un llibre per preparar el part natural (Parto seguro, d'unes llevadores holandeses) i m'està ajudant molt a entendre els processos hormonals i com ajuden a suportar les contraccions; per una banda em fa por no poder arribar a intentar-ho si la nena es tornés a girar, i per l'altra em fa por poder-ho provar i no ser-ne capaç… Però també em visualitzo a la sala de parts (per sort ja sé com són) fent el treball de part i aguantant. Amb el segon vaig arribar dilatada de 6 amb només una hora de contraccions prèvies, i aquest cop penso que si vull fer part natural hauria d'arribar a l'hospital més dilatada encara, perquè si no se'm farà llarg.
CarmeniXevi
:: puça
:: puça
Entrades: 16
Membre des de: ds. set. 01, 2018 9:37 am

Re: *** Marones d'Abril 2019 ***

EntradaAutor: CarmeniXevi » dv. març 29, 2019 9:54 am

hola a tothom!

benvinguda Anna!

Virolai, ets molt valenta! explican's com va l'experiència del part natural!

petit_somni, enhorabona per aquesta maniobra! esperem que ja segueixi aixií fins al part!

Jo per aquí, com diuen els anglosaxons "no news, good news" segueixo igual, amb molta gana, molt d'insomni, molts picors a la panxa i estries que m'han sortit, pero ni rastre de contraccions!
Amb els dits creuats per arribar almenys a dilluns i tenir les 8 setmanes per en Xevi.

La nena li ha agafat costum de passar el peu o el colze o ves a saber què, però tota l'estona per sota el meu melic (deu ser la pell més fina) i me'l té matxacat, m'han sortit 2 estries localitzades allà i mira que m'estic posant crema per les estries cada dia... en fi, a veure com lluim tipet a la platja a l'estiu :-P

una abraçada, Carmen i Xevi
Carmen i Xevi
-- Esperant la Valentina a l'Abril 2019
Perri
:: puça
:: puça
Entrades: 20
Membre des de: dj. set. 06, 2018 12:11 pm

Re: *** Marones d'Abril 2019 ***

EntradaAutor: Perri » dl. abr. 01, 2019 8:32 am

Bon dia!!! Ja estem a l'abril!!!! >.-<: >.-<: >.-<:

Entro ràpid perquè al grup de whatsapp hi ha hagut molt moviment aquest cap de setmana. Abrileros que no s'han pogut esperar i han nascut al març!!!
En concret ha parit la Petitsomni, la Tartufina, i la Silvia77. Un Martí, una Greta i una Edurne respectivament. Estan les tres estupendes i els nens són preciosos.

Quan tinguin temps suposo que us explicaran com ha anat.

Noies ara sí que sí, que això ja està aquí.
Avatar de l’usuari
Egu
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 80
Membre des de: dc. oct. 23, 2013 7:25 am

Re: *** Marones d'Abril 2019 ***

EntradaAutor: Egu » dl. abr. 01, 2019 10:57 am

Enhorabona a Petitsomni, la Tartufina, i la Silvia77 !!! :-()-) i als bebés molt benvinguts!! :--/) :--/) :--/)
Espero que ens expliqueu com ha anat el part!

Anna benvinguda!

Virolai què bé que s'hagi col·locat!! Segur que ja es queda així, hem de pensar en positiu!

Quina il·lusió que ja comencem a veure els bebés!! Avui comença el nostre mes!

Jo he passat el cap de setmana preparant coses i netejant, la canastreta encara no la tinc, no tinc cap bolquer, però la roba neta sí.

L'última visita s'havia girat i tenia els peus abaix, però al dia següent ja tornava a estar bé i el sento col·locat ara, però s'ha mogut moltes vegades així que encara es pot girar. Estic de 36 i espero que no neixi abans de la 40, fins a final de mes.

Aneu donant notícies per aquí que a mi em passa igual amb els grups de whats.


Si sabeu d'alguna oferta per comprar bolquers o mostres gratuites, aneu dient...

Molta sort a les properes mamis!! :-())
virolai
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1592
Membre des de: dt. març 22, 2011 7:49 pm

Re: *** Marones d'Abril 2019 ***

EntradaAutor: virolai » dl. abr. 01, 2019 1:01 pm

Perri, gràcies per informar de les novetats! Felicitats a totes les que heu tingut els nens!

CarmeniXevi, al final sí que deus haver arribat a l'abril, oi?

Egu, esperem que es quedi cap per avall ja.

Jo ja ho tinc tot a punt. Ara se'ns farà llarg, tanta amenaça de cesària pel tema de la col·locació i si ara neix com els altres, a partir de la 40, em queden dues setmanes llargues :-D

Apolònia, l'altre dia em preguntaves, jo el tindré a l'Hospital Comarcal de l'Alt Penedès, a Vilafranca. És on van néixer els altres dos i en tinc bones experiències.
Avatar de l’usuari
Egu
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 80
Membre des de: dc. oct. 23, 2013 7:25 am

Re: *** Marones d'Abril 2019 ***

EntradaAutor: Egu » dv. abr. 05, 2019 8:38 pm

Com esteu? Ha nascut algun abrilero ja?
De moment els 3 van ser al març.
Esteu totes al WhatsApp?

Com estan les panxes? Moltes patades?
Jo el noto moure's molt i de moment molt adalt així que suposo que li falta molt encara. Estic de 37.
Avatar de l’usuari
petit_somni
:: peixet
:: peixet
Entrades: 273
Membre des de: dj. abr. 14, 2016 12:25 pm

Re: *** Marones d'Abril 2019 ***

EntradaAutor: petit_somni » ds. abr. 06, 2019 6:51 am

Bon dia! :love: fa tot just una setmana aquesta hora fisurava bossa! Tal com us va dir la Perri el cap de setmana passat va ser mogut. El dissabte a la tarda va neixer en Martí i donavem per inagurat els neixaments dels abrileros a finals de març!
He tingut la sort de tenir un part de somni, tant el petit com jo estem molt bé quan tingui una mica de temps explico el part.

Virolai com va la Joana?

Carmen com aneu? Al final es fa esperar una micona. Jo tb he acabat amb estries al melic!

Egu ja a terme ja pot sortir quan vulgui. Tenim un abrilero ja si! Passara la mama a explicar quan trobi un moment!

Us deixo que ja es desperten!
TE+ 17 de juliol 2016 : lasito :
21-03-2017 Neix el Marc :cnen: un somni fet realitat!
DPP 23 de març 2017 :-)(-:
virolai
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1592
Membre des de: dt. març 22, 2011 7:49 pm

Re: *** Marones d'Abril 2019 ***

EntradaAutor: virolai » ds. abr. 06, 2019 3:58 pm

Petit_somni, gràcies per passar! Ja explicaràs el part quan puguis, que bé que va ser tan bo!

Jo tinc la sensaciió que pot ser imminent, perquè tinc molt de pes abaix, es mou molt i em tiba molt la panxa, em fa mal com si fos als llavis vaginals de vegades, com si fos de la pressió… Però potser encara falten dies, ves a saber!

Qui és l'abrilera que ja l'ha tingut? Aix, expliqueu, expliqueu!
Apolonia
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 529
Membre des de: dj. des. 04, 2014 10:28 am

Re: *** Marones d'Abril 2019 ***

EntradaAutor: Apolonia » dg. abr. 07, 2019 10:30 pm

Hola companyes!
Ja sóc mamà!!!!!
Tinc un Biel moníssim i preciós que va nèixer per cesària per estancament de part després de 33 hores de trencament de bossa i no dilatar prou.

Però estic molt bé, em van donar l’alta ahir (i vaig entrar dilluns!).

Estic molt feliç. Quan pugui escric més!

Petons i ànims les següents!!!!!!
CarmeniXevi
:: puça
:: puça
Entrades: 16
Membre des de: ds. set. 01, 2018 9:37 am

Re: *** Marones d'Abril 2019 ***

EntradaAutor: CarmeniXevi » dl. abr. 08, 2019 8:12 am

enhorabona Apolonia per aquest primer nen d'abril del grup!

jo avui surto de comptes, aquesta setmana 40 que pensavem que no arribaria, però aquí estic i no hi ha signes de que m'hagi de posar de part, anirem fent.

moltes gràcies a les que entreu ni que sigui a saludar un momentet pel fòrum! les que no estem al whatsapp però anem seguit el grup ho agraim

qui serà el següent... aha?
Carmen i Xevi
-- Esperant la Valentina a l'Abril 2019
virolai
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1592
Membre des de: dt. març 22, 2011 7:49 pm

Re: *** Marones d'Abril 2019 ***

EntradaAutor: virolai » dl. abr. 08, 2019 8:42 am

Bon dia!
Apolònia, moltes felicitats! Llàstima que no fos el part que desitjaves, però se't nota contenta i animada. Ara comença la nova vida amb el Biel!

CarmeniXevi, fixa't, tant patir i ara a esperar… Aquests dies que tothom em pregunta i m'explica les seves experiències una noia del poble em va explicar que a ella li van haver de parar contraccions a la setmana 34 o 35 i per tant es pensaven que naixeria més aviat del compte, i al final va néixer a la 41. O sigui que paciència!

Jo dimecres entro a les 40 setmanes, tinc visita de control i monitors. Nosaltres també ens pensàvem que hores d'ara la Joana ja hauria nascut, amb tanta amenaça de cesària programada per la col·locació, i aquí estem, anant passant dies. Ja veig que definitivament sóc partera de 40 setmanes o més! Bé, tot pot ser, perquè les ganes ara ja són moltes de conèixer la nena, i els nens avui deien que volen que els reculli la iaia a l'escola perquè això voldrà dir que hem anat a l'hospital. Però ara per ara estic fresca com una rosa… (amb el segon també estava com una rosa dues hores abans de la primera contracció).

Bé, com diu la CarmeniXevi, gràcies a les que esteu al whapp d'anar passant per aquí a informar. Així el fil no queda mort i segur que ens llegeixen les que van darrere. A mi sempre m'ha agradat anar llegint experiències del mes anterior, però el fil de març està ben mort.
Avatar de l’usuari
Egu
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 80
Membre des de: dc. oct. 23, 2013 7:25 am

Re: *** Marones d'Abril 2019 ***

EntradaAutor: Egu » dl. abr. 08, 2019 9:20 am

Enhorabona Apolonia!!! Què guai tenir ja al Biel zz:-) Cuideu-vos molt ara i demana ajuda aquests dies fins que agafis més força.
El teu part m'ha recordat al meu primer, però has sigut molt valenta d'aguantar tantes hores!

Jo ara no sé com anirà, voldria un part vaginal i he llegit molt sobre PVDC, començo a estar preocupada i encara em queden 3 setmanes!

Ems, recordo que també el volies tenir a Quiron, si passes per aquí ja ens explicaràs com va. Jo vaig parlar l'altre dia amb una llevadora per conèixer-la i veure com arribar a sala de parts i em va semblar amb moltes presses, em va dir "si en 8 hores no has parit.... ja sabem com acabarà". :ufs:

Virolai no tinguis pressa (és fàcil dir-ho), la Joana vindrà quan estigui preparada i segur que serà molt ràpid i genial. Amb el patiment que heu passat per la col·locació ara ha d'anar tot com la seda.

CarmeniXevi, ja queda poquet, jo vaig tenir el primer a la 41+6, un dia abans de la data que em volien provocar el part. Recordo que se'm va fer llarga l'espera des de que et diuen a la setmana 37 o 38 que ja pot néixer... anava mirant les llunes plenes i res, va sortir quan va voler.

Anims que aviat coneixerem als bebitus i és un moment tan especial...
virolai
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1592
Membre des de: dt. març 22, 2011 7:49 pm

Re: *** Marones d'Abril 2019 ***

EntradaAutor: virolai » dl. abr. 08, 2019 11:10 am

Egu ha escrit:Jo vaig parlar l'altre dia amb una llevadora per conèixer-la i veure com arribar a sala de parts i em va semblar amb moltes presses, em va dir "si en 8 hores no has parit.... ja sabem com acabarà". :ufs:


Egu, i no et planteges canviar d'hospital? A la pública mai et dirien això. Els parts de vegades volen hores, moltes hores. jo sé d'induccions que han durat 36 hores i han acabat en part vaginal perquè la criatura aguantava bé, i per tant no hi havia motiu per acabar en cesària (és un cas molt extrem, normalment no s'allarguen tant, però em serveix d'exemple per veure com treballa la pública, en què preval el benestar de mare i criatura i no pas les presses).

Bé, suposo que a aquestes alçades no t'ho planteges, més aviat seria un maldecap, però mira de dominar tu la situació i fes valer la teva opinió. Sé de força gent que han tingut un part vaginal després d'una cesària (fins i tot en privades ;-) )

Ànims!
Avatar de l’usuari
Egu
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 80
Membre des de: dc. oct. 23, 2013 7:25 am

Re: *** Marones d'Abril 2019 ***

EntradaAutor: Egu » dv. abr. 12, 2019 9:24 am

Doncs sí Virolai, i tant que m'ho plantejo! He trucat al general de Catalunya i a Sant joan de Deu i la setmana vinent tinc hora als 2. Ja us explicaré.
He escrit al foro del Part a Quiron i m'he trobat una altra mare que va marxar de Quiron a la Maternitat quan va veure que no li respectarien el part.

Em sap greu que hagi de fer això a la setmana 38 quan porto des de la setmana 20 demanant conèixer les llevadores i la sala de parts per estar més tranquila. Doncs la sala de parts només he vist la porta d'on estan les sales de dilatació, i tampoc m'han ensenyat res de per on he d'entrar ni com és una sala de dilatació.

Us volia compartir que demà dissabte hi ha una xerrada de la Imma Sàrries sobre el part, a Barcelona, jo vull anar:
http://detela.cat/tallers-i-cursos/preg ... e-el-part/
La Imma és una llevadora amb molta formació i ara es dedica a parts a casa.
virolai
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1592
Membre des de: dt. març 22, 2011 7:49 pm

Re: *** Marones d'Abril 2019 ***

EntradaAutor: virolai » dv. abr. 12, 2019 9:31 am

Doncs Egu, si ho estàs valorant, endavant! A Sant Joan de Déu pel que he sentit et respectaran a tope. L'altra cosa que pots fer, si et poses de part sense haver pogut anar encara a veure'ls, és anar directament a parir allà. No sé què passa si no tenen el teu historial, però si en arribar els traspasses tota la informació (cultius, controls que t'han fet, etc.) potser pots tenir un part més humanitzat igualment, no crec que directament el medicalitzin del tot pel fet que no hagis fet el seguiment allà.

Què, no hi ha més naixements? Ningú no diu res… Les que ja heu tingut els nens deveu estar ben enfeinades. Quan pugueu, passeu per aquí per explicar com us va!

Jo estic ja de 40 + 2, amb força contraccions però repartides durant el dia, encara no són continuades. En tenim unes ganes, ja…

Torna a “Per mesos”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::