*** Marones d'Abril 2019 ***

gener, febrer, març...
Egu
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 76
Membre des de: dc. oct. 23, 2013 7:25 am

Re: *** Marones d'Abril 2019 ***

EntradaAutor: Egu » dg. abr. 14, 2019 5:19 pm

Com estàs Virolai? Ja ha nascut?

Algun abrilero més?

Jo estic de 38 i en mou moltíssim i no baixa. Continuem en operació niu, ordenant, netejant, pintant... Ara he segut a descansar una mica.

Petons a totes!
Apolonia
:: gosset
Entrades: 472
Membre des de: dj. des. 04, 2014 10:28 am

EntradaAutor: Apolonia » dl. abr. 15, 2019 7:37 pm

Noies, hi ha hagut més moviments...
A veure si les mamàs entren i us informen perquè han de ser elles, a part que ja no sé qui és qui!!!!

Jo bé tot i que està costant que el nen em pugi de pes i estic patint una mica....a un lloc em diuen una cosa, a l’altre una altra... estic al poble però baixo a visitar el nen i a mi a BCN... al nen no li senta bé, plora molt...a part q es queda amb gava...

Avui ha estat un dia dur. Per fi ara dorm. Petons a totes!
petit_somni
:: peixet
:: peixet
Entrades: 269
Membre des de: dj. abr. 14, 2016 12:25 pm

EntradaAutor: petit_somni » dl. abr. 15, 2019 8:01 pm

Bona nit!
Entro per veure si algun abrilero dels que no estan al wp ja s’ha decidit perque al grup de wp hi ha molta presa i han nascuts molts!
Com aneu per aqui? Virolai ha nascut la Joana?
Espero que estigueu molt be, entrar i explicar molt amb els dos petits es dificil, de moment va tot molt be!
Molts petons!
TE+ 17 de juliol 2016 : lasito :
21-03-2017 Neix el Marc :cnen: un somni fet realitat!
DPP 23 de març 2017 :-)(-:
virolai
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1586
Membre des de: dt. març 22, 2011 7:49 pm

EntradaAutor: virolai » dt. abr. 16, 2019 4:00 pm

Hola!
Doncs dissabte a les 7.43 del matí va néixer la Joana, en un part brutal i rapidíssim (el llevador ens va dir que si triguem 5 minuts més neix al cotxe o al carrer).

La cosa és que des del divendres a les 16 h vaig començar amb contraccions una mica doloroses però molt espaiades, i va ser així fins a quarts de 6 de la matinada. Eren cada 10, 20, 40 minuts, sense cap cadència concreta, i per a mi era desesperant. Sí que es van anar fent més intenses, però no agafaven regularitat. Finalment a quarts de sis sí que van començar a ser cada pocs minuts, i jo em vaig pensar que llavors començava a dilatar de debò. Em volia esperar força a casa per tenir forces per fer un part natural, però després de tantes hores de contraccions irregulars, quan només feia tres quarts que les tenia regulars vaig despertar el meu company per anar cap a l'hospital. Ja estava cansada i vaig decidir que si em deien que encara estava poc dilatada demanaria l'epidural perquè no podia aguantar més. A casa podia submergir-me bé en les contraccions i vaig trobar la manera d'encarar-les, però quan vam pujar al cotxe la cosa es va descontrolar, i entre que tenia moltes gaanes de vomitar i que eren molt seguides, el trajecte em va semblar un suplici. Els 2 minuts de caminar entre el cotxe i l'entrada d'urgències se'm van fer eterns, amb contraccions una darrere l'altra i marejada. En arribar em van estirar al box d'exploració, el llevador em va mirar i va dir "Expulsiu!", i corrents cap a la sala de parts mentre em treien la roba entre tots i em posaven la camisa. La infermera li va dir al meu marit que anés a admissions a dur els dnis però el llevador li va dir que no, que no podia marxar, i sort d'això, perquè en arribar a la sala de parts jo em vaig estirar de costat i vaig començar a empènyer, el llevador em va fer posar els peus als estreps i el cap va començar a sortir i en la contracció següent ja va néixer. Brutal! No em van posar ni via intravenosa perquè no va donar temps, i a més no em van haver de posar punts, així que al cap de poca estona ja estava físicament bé, tot i que havia passat la nit en blanc i estava cansada. Fins i tot vaig poder esmorzar en arribar a l'habitació. La ginecòloga que estava de guàrdia va arribar quan ja estàvem fent el pell amb pell, amb tota la feina feta :-D

La veritat és que va ser un part de somni, tot i el mal record del moment just abans d'arribar a l'hospital.
La Joana va pesar exactament com el seu germà gran, 3.170 g, i tot i que es va agafar bé al pit, m'està fent mal durant la presa i ara ha vingut una amiga assessora de lactància a mirar-nos, i suposo que amb les correccions que ens ha fet la cosa rutllarà. Perquè veieu que tot i ser la tercera filla i haver fet lactància materna prolongada amb els altres dos no ens salvem dels problemes…

Apolònia, amb el meu primer va costar molt que agafés pes i al final li vam haver de donar una mica de suplement amb xeringa. Que et mirin totes les possibilitats: si és per posició, per poca obertura de boca (és el que li passa a la meva), per frenet… I ja sé que és fàcil de dir, però posa-t'hi tan tranquil·la com puguis, que ells noten la tensió. I busca tota l'ajuda que et calgui! Hi ha la consulta dels doctors Carlos González i Luis Ruiz a Gavà, el segon és expert en lactància en nadons.

Us deixo, que em reclama!
Apolonia
Entrades: 472
Membre des de: dj. des. 04, 2014 10:28 am

EntradaAutor: Apolonia » dc. abr. 17, 2019 12:53 pm

Virolai moltes felicitats!!!!!!
T’havia escrit un missatge ahir i no es va gravar!!!

Gràcies pel relat del teu part -que ràpid!!!-
Recupera’t aviat i gràcies també pels teus consells!!!

Petons a la Joana!!!!
CarmeniXevi
:: puça
:: puça
Entrades: 16
Membre des de: ds. set. 01, 2018 9:37 am

EntradaAutor: CarmeniXevi » dj. abr. 18, 2019 10:32 pm

hola a tothom!
entro un momentet només per dir que la Valentina va nèixer el divendres 12 i que ja estem a casa tots 3!
anem de bòlid amb els cicles de 3 hores i fent lactància materna, però amb mugronera pq la nena no s'agafava bé.
La Valentina al nèixer ha pesat 4kg sorprenent perquè jo vaig pesar 2.2kg i el meu marit 3kg.
Ara estem força entretinguts, anirem entrant per veure quan arriben els altres abrileros
un petó!
Carmen i Xevi
-- Esperant la Valentina a l'Abril 2019

Torna a “Per mesos”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Recomanem: