*** Marones d'Abril 2019 ***

gener, febrer, març...
Avatar de l’usuari
Egu
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 80
Membre des de: dc. oct. 23, 2013 7:25 am

Re: *** Marones d'Abril 2019 ***

EntradaAutor: Egu » dg. abr. 14, 2019 5:19 pm

Com estàs Virolai? Ja ha nascut?

Algun abrilero més?

Jo estic de 38 i en mou moltíssim i no baixa. Continuem en operació niu, ordenant, netejant, pintant... Ara he segut a descansar una mica.

Petons a totes!
Apolonia
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 529
Membre des de: dj. des. 04, 2014 10:28 am

Re: *** Marones d'Abril 2019 ***

EntradaAutor: Apolonia » dl. abr. 15, 2019 7:37 pm

Noies, hi ha hagut més moviments...
A veure si les mamàs entren i us informen perquè han de ser elles, a part que ja no sé qui és qui!!!!

Jo bé tot i que està costant que el nen em pugi de pes i estic patint una mica....a un lloc em diuen una cosa, a l’altre una altra... estic al poble però baixo a visitar el nen i a mi a BCN... al nen no li senta bé, plora molt...a part q es queda amb gava...

Avui ha estat un dia dur. Per fi ara dorm. Petons a totes!
Avatar de l’usuari
petit_somni
:: peixet
:: peixet
Entrades: 273
Membre des de: dj. abr. 14, 2016 12:25 pm

Re: *** Marones d'Abril 2019 ***

EntradaAutor: petit_somni » dl. abr. 15, 2019 8:01 pm

Bona nit!
Entro per veure si algun abrilero dels que no estan al wp ja s’ha decidit perque al grup de wp hi ha molta presa i han nascuts molts!
Com aneu per aqui? Virolai ha nascut la Joana?
Espero que estigueu molt be, entrar i explicar molt amb els dos petits es dificil, de moment va tot molt be!
Molts petons!
TE+ 17 de juliol 2016 : lasito :
21-03-2017 Neix el Marc :cnen: un somni fet realitat!
DPP 23 de març 2017 :-)(-:
virolai
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1592
Membre des de: dt. març 22, 2011 7:49 pm

Re: *** Marones d'Abril 2019 ***

EntradaAutor: virolai » dt. abr. 16, 2019 4:00 pm

Hola!
Doncs dissabte a les 7.43 del matí va néixer la Joana, en un part brutal i rapidíssim (el llevador ens va dir que si triguem 5 minuts més neix al cotxe o al carrer).

La cosa és que des del divendres a les 16 h vaig començar amb contraccions una mica doloroses però molt espaiades, i va ser així fins a quarts de 6 de la matinada. Eren cada 10, 20, 40 minuts, sense cap cadència concreta, i per a mi era desesperant. Sí que es van anar fent més intenses, però no agafaven regularitat. Finalment a quarts de sis sí que van començar a ser cada pocs minuts, i jo em vaig pensar que llavors començava a dilatar de debò. Em volia esperar força a casa per tenir forces per fer un part natural, però després de tantes hores de contraccions irregulars, quan només feia tres quarts que les tenia regulars vaig despertar el meu company per anar cap a l'hospital. Ja estava cansada i vaig decidir que si em deien que encara estava poc dilatada demanaria l'epidural perquè no podia aguantar més. A casa podia submergir-me bé en les contraccions i vaig trobar la manera d'encarar-les, però quan vam pujar al cotxe la cosa es va descontrolar, i entre que tenia moltes gaanes de vomitar i que eren molt seguides, el trajecte em va semblar un suplici. Els 2 minuts de caminar entre el cotxe i l'entrada d'urgències se'm van fer eterns, amb contraccions una darrere l'altra i marejada. En arribar em van estirar al box d'exploració, el llevador em va mirar i va dir "Expulsiu!", i corrents cap a la sala de parts mentre em treien la roba entre tots i em posaven la camisa. La infermera li va dir al meu marit que anés a admissions a dur els dnis però el llevador li va dir que no, que no podia marxar, i sort d'això, perquè en arribar a la sala de parts jo em vaig estirar de costat i vaig començar a empènyer, el llevador em va fer posar els peus als estreps i el cap va començar a sortir i en la contracció següent ja va néixer. Brutal! No em van posar ni via intravenosa perquè no va donar temps, i a més no em van haver de posar punts, així que al cap de poca estona ja estava físicament bé, tot i que havia passat la nit en blanc i estava cansada. Fins i tot vaig poder esmorzar en arribar a l'habitació. La ginecòloga que estava de guàrdia va arribar quan ja estàvem fent el pell amb pell, amb tota la feina feta :-D

La veritat és que va ser un part de somni, tot i el mal record del moment just abans d'arribar a l'hospital.
La Joana va pesar exactament com el seu germà gran, 3.170 g, i tot i que es va agafar bé al pit, m'està fent mal durant la presa i ara ha vingut una amiga assessora de lactància a mirar-nos, i suposo que amb les correccions que ens ha fet la cosa rutllarà. Perquè veieu que tot i ser la tercera filla i haver fet lactància materna prolongada amb els altres dos no ens salvem dels problemes…

Apolònia, amb el meu primer va costar molt que agafés pes i al final li vam haver de donar una mica de suplement amb xeringa. Que et mirin totes les possibilitats: si és per posició, per poca obertura de boca (és el que li passa a la meva), per frenet… I ja sé que és fàcil de dir, però posa-t'hi tan tranquil·la com puguis, que ells noten la tensió. I busca tota l'ajuda que et calgui! Hi ha la consulta dels doctors Carlos González i Luis Ruiz a Gavà, el segon és expert en lactància en nadons.

Us deixo, que em reclama!
Apolonia
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 529
Membre des de: dj. des. 04, 2014 10:28 am

Re: *** Marones d'Abril 2019 ***

EntradaAutor: Apolonia » dc. abr. 17, 2019 12:53 pm

Virolai moltes felicitats!!!!!!
T’havia escrit un missatge ahir i no es va gravar!!!

Gràcies pel relat del teu part -que ràpid!!!-
Recupera’t aviat i gràcies també pels teus consells!!!

Petons a la Joana!!!!
CarmeniXevi
:: puça
:: puça
Entrades: 16
Membre des de: ds. set. 01, 2018 9:37 am

Re: *** Marones d'Abril 2019 ***

EntradaAutor: CarmeniXevi » dj. abr. 18, 2019 10:32 pm

hola a tothom!
entro un momentet només per dir que la Valentina va nèixer el divendres 12 i que ja estem a casa tots 3!
anem de bòlid amb els cicles de 3 hores i fent lactància materna, però amb mugronera pq la nena no s'agafava bé.
La Valentina al nèixer ha pesat 4kg sorprenent perquè jo vaig pesar 2.2kg i el meu marit 3kg.
Ara estem força entretinguts, anirem entrant per veure quan arriben els altres abrileros
un petó!
Carmen i Xevi
-- Esperant la Valentina a l'Abril 2019
virolai
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1592
Membre des de: dt. març 22, 2011 7:49 pm

Re: *** Marones d'Abril 2019 ***

EntradaAutor: virolai » ds. abr. 20, 2019 3:30 pm

Apolonia ha escrit:Virolai moltes felicitats!!!!!!
T’havia escrit un missatge ahir i no es va gravar!!!


Apolònia, escriu-me pel que necessitis, eh? Espero que de mica en mica es vagi resolent l'augment de pes. Amb el primer també ens va passar i és un neguit… Com esteu ara?

CarmeniXevi, moltes felicitats! El dia abans que la Joana! I déu n'hi do quin torete, la Valentina!

I la resta d'abrileros pendents, van sortint?
Avatar de l’usuari
Egu
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 80
Membre des de: dc. oct. 23, 2013 7:25 am

Re: *** Marones d'Abril 2019 ***

EntradaAutor: Egu » ds. abr. 20, 2019 9:07 pm

Enhorabona Virolai per la Joana!

I enhorabona també Carmen per la Valentina!

Què guai que ja estigueu tots a casa!

Feu moltes fotos i vídeos als bebès que creixen molt ràpid!

Apolonia com va la lactància? Has contactat amb l'Alba Padró per Facebook O algun grup de lactància que tinguis a prop?

Jo segueixo esperant, de 39 setmanes i amb alguna contracció però poca cosa. Avui encara estàvem acabant de fer la canastreta, ja està casi. Es que sino l'espera és fa molt llarga, el meu fill va néixer a la 41+6.

M'agradaria saber com li ha anat a la Ems si ha l'ha tingut perquè es plantejava la Quirón i jo cada cop tinc més dubtes, si li podeu dir per WP que quan pugui passi per aquí.... Gràcies!

Petons a mamis i cuideu-vos per cuidar.
Avatar de l’usuari
ems2012
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1004
Membre des de: dt. juny 26, 2012 11:09 am

Re: *** Marones d'Abril 2019 ***

EntradaAutor: ems2012 » dt. abr. 23, 2019 8:25 am

Bon dia noies!!! Felicitats als nouvinguts!

EGU finalment em vaig decantar x la publica a Sant Pau i estic tant contenta de la tria!

Tinc una coneguda q ha parit a Quiron i ha quedat contenta. Entre quins hospital dubtes?

Enviam privat i aixi segur q no s'em pasa entrar, tinc el SocPetit abandonat,sorry!

Una abraçada!
09/12/2013 Benvinguda Jana!!! 3280kg :cnena:
03/08/2018 TE + :cnena: :cnen:
31/10/2018 Ets una :cnena: ARLET!
19/11/2018 Sorpresa! Al final ets un POL! :cnen:
Avatar de l’usuari
Egu
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 80
Membre des de: dc. oct. 23, 2013 7:25 am

Re: *** Marones d'Abril 2019 ***

EntradaAutor: Egu » ds. abr. 27, 2019 7:34 am

Com esteu? :--/)
Alguns bebès ja deuen tenir casi un meset! :-D

Jo continuo :-()) esperant, amb alguna contracció de les que no fan mal pero a les nits s'atura i em deixa dormir super bé.
Algun altre bebè falta per sortir?

Al final el tindré a Sant Joan de Déu. Ja vaig aconseguir la derivació i la primera visita.

Petons a totes!
petita_cactus
Entrades: 2
Membre des de: dt. set. 11, 2018 5:39 pm

Re: *** Marones d'Abril 2019 ***

EntradaAutor: petita_cactus » dg. abr. 28, 2019 9:22 am

Bones!!! Enhorabona a totes pels nadons :-D he anat llegint a estones posts anteriors fins a arribar a les experiències de part, déu n'hi do quantes aventures!!! Vaig començar a participar en els inicis del grup, però em vaig anar desconnectant, abandonant-lo,mal fet!!!
M'agradaria poder participar al grup de WhatsApp,per intercanviar experiències i donar-nos suport i fer una mica de xarxa! Vaig enviar privat a l'Ems, per si m'hi pogués afegir. No sé si ho pot fer algú altre.
Reconec que ser mare primerenca és dur! Molt bonic, però també passes i experimentes molta barreja d'emocions i en ocasions et sents sola!

Vaig tenir la nena l'1 d'abril, l'Afra :) amb 2.340kg de pura emoció!

Egu així ja deus estar quasi a punt! Desitjo que vagi genial!

Espero poder seguir compartint i coneixent-vos per aquí i pel grupet de WP.

Una abraçada!
virolai
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1592
Membre des de: dt. març 22, 2011 7:49 pm

Re: *** Marones d'Abril 2019 ***

EntradaAutor: virolai » dj. maig 02, 2019 1:27 pm

Egu, que bé que t'hagis decantat per un hospital que fa bandera del part respectat! Ja ens diràs com va tot, al final.

Deuen haver nascut més abrilers, oi? Nosaltres estem molt bé, els nens estan molt contents amb la Joana, molt carinyosos, i la volen ensenyar a tots els seus amiguets, i ella és força tranquil·leta i jo diria que està agafant pes a bon ritme, perquè la veig més pleneta tota ella i comença a tenir secsonets a les cames neu:-) En 12 dies havia agafat prop de 500 g, aviam per on anirà a la visita del mes.

Apolonia, com va la lactància? Millor? Has esbrinat alguna cosa de si té frenet, o les dificultats són per un altre motiu?

PetitaCactus, bentornada al fòrum, però ja veus que la majoria s'han passat al grup de Whapp. Unes quantes sí que anem escrivint encara per aquí, així que no deixeu de passar les que esteu a totes dues bandes, que així ens informeu ;-)
Avatar de l’usuari
petit_somni
:: peixet
:: peixet
Entrades: 273
Membre des de: dj. abr. 14, 2016 12:25 pm

Re: *** Marones d'Abril 2019 ***

EntradaAutor: petit_somni » dv. maig 03, 2019 3:18 pm

Bona tarda,
Es nota que estem ben enfainades, aprofito per passar per aquí que tinc als dos nens fent siesta </;-)
Joana i Valentina benvingudes! Al grup de WP ha passat que els bebes han arribat de dos en dos o tres en el mateix dia o amb hores de direncia despres dies que no neix cap i una altre parella :love:

Virolai m’alegro que les correccions hagin ajudat en la lactancia cada fill/part es un mon. Per cert part de somni impresionant llegir-te!

A casa tot sembla anar be tenim els nostres moments de crisis amb els dos petits sobretot a les 19h amb la hora bruixa del Martí i que en Marc estigui cansat sopar banys... pero molt be! Contents! Ara el petit esta amb mocs comencem aviat...

Anem xerran!
TE+ 17 de juliol 2016 : lasito :
21-03-2017 Neix el Marc :cnen: un somni fet realitat!
DPP 23 de març 2017 :-)(-:
Avatar de l’usuari
Egu
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 80
Membre des de: dc. oct. 23, 2013 7:25 am

Re: *** Marones d'Abril 2019 ***

EntradaAutor: Egu » dc. maig 15, 2019 8:43 pm

Què guai que encara no està abandonat el grup. :--/)
Entro per dir que el dia 30 va néixer l'Eloi. Un part super respectat, molt llarg i 3 canvis de torn però totes les llevadores van ser genials i vam estar molt tranquils a l'habitació.
Recomano molt Sant Joan de Déu, estem molt contents.
Un cop a planta, a l'habitació el van pesar i mesurar i no es van emportar l'Eloi mai, per res, tots van entrar a l'habitació a mirar-lo o fer la prova del taló...

Ara la lactància ens està anant molt bé, demana molt sovint, va néixer amb 3,4 kg i amb 2 setmanes ja pesa 3,7kg.

Ara hem de repetir la prova del taló. :ufs:

Li esteu donant la vitamina D? Crec que buscaré opinions pel foto.

Gaudiu molt dels bebès! :--/)
virolai
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1592
Membre des de: dt. març 22, 2011 7:49 pm

Re: *** Marones d'Abril 2019 ***

EntradaAutor: virolai » dv. maig 17, 2019 1:15 pm

Egu, moltes felicitats! I m'alegro molt de sentir com va anar el part tot i que fos tan llarg.

Això que no s'enduguessin el nen en cap moment em sembla fantàstic, on vaig parir jo el part molt bé, però això encara ha d'arribar, perquè cada matí s'enduen els nens perquè se'ls miri el pediatre i per a les proves que calgui. M'alegra saber que hi ha llocs que ho respecten.

La Joana ha fet una bona crescuda! Ahir vam fer la revisió del mes i ha agafat més d'1,5 kg! Ara pesa 4,700 (va néixer amb 3,170). Està tan maca! :o_o-o:
Apolonia
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 529
Membre des de: dj. des. 04, 2014 10:28 am

Re: *** Marones d'Abril 2019 ***

EntradaAutor: Apolonia » dj. maig 23, 2019 8:52 pm

Egu moltes felicitats!!!! Que bé tot lo que exoliques!!! A mi a Hospi Mar em van separar del bb 3 hores, per reanimar-me de la cesàrea :(

Virolai, com va tot??que bé 4,700 ja!

Estem moltes al WA,sibus animeu aviseu!!

Nosaltres bé, encara em fa mal als mugrons però cada vegada s’agafa millor i està molt maco. El frenet em van dir que millor no tocar-lo. L’he portat a un osteòpata un parell de cops.

A gaudir dels bebés noies!
Molts petons!!!
Avatar de l’usuari
petit_somni
:: peixet
:: peixet
Entrades: 273
Membre des de: dj. abr. 14, 2016 12:25 pm

Re: *** Marones d'Abril 2019 ***

EntradaAutor: petit_somni » ds. maig 25, 2019 2:37 pm

Bona tarda!
Aqui un abrilero (que va neixer al març) avui fa 8 setmanes! Que ràpid passa el temps!
Tema vitamina D jo no li doncs, el seu germà va neixer el 21 de març de fa dos anys i per altres motius a unes analitiques que hem fet la vit D ha sortit alta sense haber donat mai suplement. La pediatra ens va explicar que aquest es el proto ol i es el que ens han de dir pero potser el nivell de vit D no esta ben regulat pel tipus de pais. Jo surto molt i el solet ja li fa!
Que be sant joan de deu esperem que tots segueixin aquest exemple! Nos sel van endur per medir pero vam anar amb ell et donen la opcio (i tb se’l emporten per la prova del talo pero nos vam fer alta precoç a les 21h aixi que no vam haber de debatreu)

Com van els petits? Ja cami dels dos mesos!
TE+ 17 de juliol 2016 : lasito :
21-03-2017 Neix el Marc :cnen: un somni fet realitat!
DPP 23 de març 2017 :-)(-:
virolai
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1592
Membre des de: dt. març 22, 2011 7:49 pm

Re: *** Marones d'Abril 2019 ***

EntradaAutor: virolai » dt. maig 28, 2019 2:31 pm

Hola!

Em vaig oblidar de comentar això de la vitamina D, a mi no m'han fet donar-li a cap dels tres fills (un d'octubre, un de juny i la d'abril), i vaig només a Seguretat Social. Però sé de gent que van a la meva mateixa pediatra de SS i sí que els han fet donar la vitamina… no sé de què depèn.

Apolonia, m'alegro que aneu millorant!

Com esteu les mames i les criatures? I els germanets? Nosaltres prou bé; la Joana fa caca cada 2-3 dies i té moments de neguit quan ja està al límit d'aquest temps i està a punt de fer-la, i ja us podeu imaginar fins on li arriben aquestes caques… :-:)

Jo començo hipopressius la setmana que ve, no n'he fet mai i vull mirar de fer alguna cosa per la panxeta flàccida que m'ha quedat. Tot i això, ahir la llevadora em va dir que per haver parit tres fills tinc el sòl pelvià molt bé. "Algo és algo"!

Us deixo, que tinc el mitjà fent-me dinars i sopars a la cuineta i la petita dormint a sobre meu en la motxilleta.
Avatar de l’usuari
petit_somni
:: peixet
:: peixet
Entrades: 273
Membre des de: dj. abr. 14, 2016 12:25 pm

Re: *** Marones d'Abril 2019 ***

EntradaAutor: petit_somni » dj. juny 06, 2019 2:46 pm

Aixo de la vitamina D es un rollo cada un diu la seva... a mi el mateix equip al 2017 no i al 2019 si...
Pobreta la Joana esperem que poc a poc millori...
Que tal hipopresius? Jo aquest cop no faig res amb els dos petits a casa de moment res viam passat l’estiu! Bueno faig kegel i tal...

Per aqui anem be molt intensa aixo de ser 4!

Ens anem llegint!
TE+ 17 de juliol 2016 : lasito :
21-03-2017 Neix el Marc :cnen: un somni fet realitat!
DPP 23 de març 2017 :-)(-:

Torna a “Per mesos”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::