*** Marones d'Abril 2019 ***

gener, febrer, març...
Oreneta84
:: puça
Entrades: 7
Membre des de: ds. set. 08, 2018 11:42 am

Re: *** Marones d'Abril 2019 ***

EntradaAutor: Oreneta84 » ds. set. 08, 2018 1:28 pm

Hola noies!!

Doncs sembla que de moment sóc la única que s'estrena, no? ?-)

Vaig tenir un test positiu el 25 de juliol i segons les calculadores que he trobat per internet espero pel 26 d'abril :b-)))

Estem molt emocionats però alhora ens fa por que sigui massa aviat per fer-se il·lusions (estic de 7 setmanes i dos dies).
De moment no he tingut pèrdues ni res, però estic de viatge per la Índia i he tingut els típics mals de panxa...esperem que no hagi passat res.

No tinc visita fins el 16 d'octubre, així que em tocarà esperar per saber si encara hi és :-:) La veritat és que a part de les tetes i les ganes de plorar, no noto res...

Algun consell?

Abraçades i molts ànims a totes!
ems2012
:: lleona
Entrades: 992
Membre des de: dt. juny 26, 2012 11:09 am

EntradaAutor: ems2012 » dl. set. 10, 2018 12:22 pm

Bon dia!

Deunidor van sortint panxolines noves!!! >.-<:

Benvingudes les noves incorporacions!!!

Per aqui aquesta setmana pinta entretinguda; dimecres corba llarga sucre i divendres si tot va bé veurem al bollito! :p-)

Com us aneu trobant? jo MOLT cansada! Dormo moltissim i m'aixeco com si m'hagues pasat un trailer!!!

Les que es el 2n o 3r embaras com van les panxes? Ja es comencen a notar????

Anims i feliç diada!!! ||*||
09/12/2013 Benvinguda Jana!!! 3280kg :cnena:
03/08/2018 TE + :cnena: :cnen:
31/10/2018 Ets una :cnena: ARLET!
virolai
:: zebra
Entrades: 1536
Membre des de: dt. març 22, 2011 7:49 pm

EntradaAutor: virolai » dl. set. 10, 2018 1:02 pm

Oreneta84, benvinguda! El que dius és perfectament normal, aixi que pensa en positiu.

Ems2012, a mi la panxa se'm nota molt, de fet noto que quan parlo amb gent la mirada se'ls en va sense voler a la panxa, i no ho volíem dir fins passada l'eco de les 12 perquè altres vegades que ho hem dit aviat després no ha anat bé, però la veritat és que m'està costant de dissimular. Aquest vespre hem quedat per sopar amb la colla de famílies que ens hem fet amigues arran dels nostres fills grans, i estic segura que totes les mames ho sospiten perquè saben l'historial i que no havíem tancat la paradeta, i al vespre se m'infla tant la panxa que potser ho acabaré dient. Total, si va malament també ho sabran i em faran costat.

I demà dinem amb ma mare, que em sembla que ja ho sospita, també. Però li volíem estalviar el disgust si no va bé perquè ja se'l va endur gros l'altra vegada (ens va voler acompanyar a l'eco 12), però no crec que em pugui aguantar encara tres setmanes.

El que dius de dormir, a mi em passa com en els altres embarassos, que si em desperto pel que sigui a plena nit (avui m'ha cridat el meu fill gran), em desvetllo i van passant les hores. I al matí no em puc llevar de la son que tinc... La tornada a l'escola aquest dimecres serà dura! A sobre jo tinc l'analítica i prova del sucre aquell dia i arribaré tard a l'escola, els durà el meu company i jo hi aniré corrents quan surti de l'extracció (per sort tot està a la vora, és un poble petit, i a l'escola del gran aquest any ens deixen estar amb ells la primera mitja hora de classe).

Bé, us he clavat un rotllo :r)

Ens anem veient!
NinaNani
Entrades: 3
Membre des de: dj. ago. 16, 2018 4:53 pm

EntradaAutor: NinaNani » dl. set. 10, 2018 1:55 pm

Jo també espero el segon fill o filla cap el 23 d'abril. No sé ben bé com usar aquesta pàgina. Per ara no se'm nota panxa.
umi
Entrades: 11
Membre des de: dv. feb. 15, 2013 2:27 pm

EntradaAutor: umi » dt. set. 11, 2018 10:36 am

Bon dia a totes!

Benvingudes a les noves incorporacions! >.-<: :-())

Com esteu??jo tinc dies de tot però les nausees i malestar hi són cada dia...i ahir a sobre em va trucar la llevadora per dir-me que tinc infecció d'orina...apa una altra pastilla per pendre'm...
Ems2012 ja ens diras que tal la eco del divendres!
Oreneta84 és super normal com et trobes així que disfruta del super viatge!
Virolai, ja ens diràs què has fet al final...a nosaltres a vegades tambè ens poden les ganes de dir-ho a tothom ja :-o00m
Eveve i Perri com aneu vosaltres?? Perri segueixes amb pèrdues?
Un petonàs ben fort a totes!!
Flop
:: papallona
Entrades: 129
Membre des de: dl. juny 22, 2015 4:55 pm

EntradaAutor: Flop » dt. set. 11, 2018 3:28 pm

Hola!
Com esteu totes? No Personalitzi perquè escric des del mòbil. Ara he vist que fa uns dies vaig escriure i no ho devia enviar i no va quedar gravat... en fi...
Jo tinc eco el dia 20. Estaré de 9 setmanes. Me la volen fer per confirmar la viabilitat de l’embaràs i enviar-me a alt risc pels meus antecedents. La veritat és que ja en tinc ganes. Al CAP trobo molt poca comprensió davant del meu historial...
Com us vaig dir, és el 4t embaràs que començo, per tant, se’m nota una barbaritat i estic de 7+5!! Ahir a la nit vam sortir a sopar i ja em vaig posar pantalons d’embarassada!! És que no em puc ni vestir! A més, amb les nàusees que tinc, no suporto que res m’apreti. I crec que hi ha gent que també ho nota. És un dilema pq tenim sobrada experiència en saber que pot no acabar bé. Però no crec que poguem aguantar gaire. Però és que és súper aviat!!
Em trobo força malament. Moltes nàusees. Alguns dies millor i d’altres, com avui, molt aixafada.
També estic cansadíssima i tinc molta son. Però com heu comentat alguna,si em desvetllo després també em costa adormir-me.
I no sé si és pq prenc ferro, però tinc molt malestar intestinal. Molts mals de panxa quan he d’anar al lavabo... recordo que als altres embarassos també em passava...
Quin rotllo us he clavat!
Perri
Membre des de: dj. set. 06, 2018 12:11 pm

EntradaAutor: Perri » dt. set. 11, 2018 3:51 pm

Bones!!!
Veig que el tema nàusea està a l'ordre del dia. Jo també però potser una mica millor. Vaja, xq evito allò que em fa fàstic.
La Umi preguntava què tal les pèrdues. Doncs igual. Ahir al matí a urgències de nou perquè semblava la regla. Tot en ordre. Tot i que no vam sentir batec però sí veure'l ( és veu que l'ecògraf no anava fi). El metge va dir que tot estava bé. Que es veu que tinc l'hematoma molt avall. Això vol dir que té més números que surti que no pas que es reabsorbeixi, xò que el risc d'avortament per això és baix.
Seguint el consell de la Virolai vaig trucar de nou a la llevadora del cap i dient que tenia pèrdues m'ho han avançat del 2 d'octubre al dijous vinent.
Jo començo a estar inflada. M'apreten tots els pantalons. I només menjant poquet la cosa encara s'infla més i em tiba.
Veig que moltes també esteu amb ganes d'explicar-ho. Jo també però amb tot el tema pèrdues no ho volem dir. Així que estem fotent unes boles que tela. Però confiem que si tot va bé la gent ho entengui.
petita_cactus
Entrades: 1
Membre des de: dt. set. 11, 2018 5:39 pm

EntradaAutor: petita_cactus » dt. set. 11, 2018 6:16 pm

Hola a totes!!! :)

M'encanta llegir-vos! Fa dies que vaig "espiant" i penso...va, comença a participar! :p-)
Vinc recomanada per una de les meves millors amigues, ha tingut dues criatures precioses i sempre ha participat al fòrum, jo no en sabia de la seva existència i crec que pot resultar molt positiu.

És el meu primer embaràs, estic de 10 setmanes, Oreneta84 no ets la única que s'estrena ;) i tranquil·la, els símptomes són aquests, no t'encaparris, relaxa't, és el més important! No sóc experta, clar està, jeje! Però t'ho diu una que fa 2 mesos que té mal de pits! Tinc dies força bons, algunes nàusees i una gana immensa, fins al punt d'haver d'esmorzar tres vegades :mu::
Tot i que és força d'hora se'm veu panxa, ja que degut a diversos canvis de pes ja tenia l'abdomen flàccid i suposo que per aquest motiu és fàcil que el bitxet ho tingui fàcil per fer-se el seu lloc. El tema vestir-se i amagar-ho (a la feina no ho vull dir fins la setmana 12), comença a ser complicat, el canvi que pateix el cos és brutal, la meva talla 34 ha desaparegut i lògicament o no m'ho puc cordar o m'apreta i no estic còmode, ja he comprat algún legging premamá :panxeta:

Vam veure'l la setmana passada, impressionant!!! >.-<:

Ànims a totes amb els embarassos, símptomes, còctels hormonals que ens fan estar una mica tururut...anirà tot genial :ok:

Encantada de formar part d'aquest grupet tan bonic que va creixent mica en mica! Anem parlant!

Una abraçada! :koala:
Oreneta84

EntradaAutor: Oreneta84 » dt. set. 11, 2018 11:21 pm

Hola noies!
Qué bé em sento cada cop que us llegeixo! La veritat és que estic vivint amb la meva parella a París, i no tindré les amigues aprop durant l'embaràs, però ja veig que em sentiré ben acompanyada! >.-<:
Ja us imagino amb les panxones! Jo de moment res, com a molt podries dir que tinc la panxa inflada de gasos, però res més. Això sí, em sento molt més còmode amb la roba ample... :-())
@petita_cactus felicitats per l'embaràs! M'alegro de no ser la única que s'estreni! Jeje! :r)
Ahir llegia que teníeu insomni i pensava "uf doncs jo vaig cansadísima i dormo molt" però justament ara m'acabo de despertar per anar al labavo i els ulls com plats (són casi les quatre de la matinda) zz:-)
Una abraçada molt forta a totes!!
N.
virolai

EntradaAutor: virolai » dc. set. 12, 2018 8:55 am

Bon dia!

He llegit ràpid i veig que hi ha moltes incorporacions i coses per explicar, però vaig directa al gra.

Flop, jo estic en el meu 9è embaràs, i "només" tinc dos fills. Vaig a la pública i la meva llevadora mai m'ha derivat a Alt risc, perquè jo m'he espavilat per aconseguir una eco de confirmació i llavors ha estat la mateixa gine que me l'ha feta qui me n'ha programat d'altres, però en l'embaràs de la tardor passada, que va acabar malament, em fan fer una eco a les 7 setmanes, "tot està bé", i apa, fins a les 12, per veure que feia un mes que estava aturat. Vull dir que en funció de la persona valorarà el teu risc d'una manera o altra, però també hem de tenir en compte que els avortaments de primer trimestre, si no hi ha una causa clara, són normals, i per això molts metges i llevadores consideren que no cal seguir protocols més avançats.
A mi ara m'han canviat la llevadora i aquesta sí que m'ha fet una derivació a Alt risc, només perquè valorin si em fan un seguiment especial o no (amb el meu primer fill me'l fan fer fins a l'eco 12, i després van considerar que no calia i va anar tot bé... El risc el van revalorant sobre la marxa). Vull dir que miris d'estar tranquil·la però mou els fils que creguis convenients, això sí. Espero que tot surti bé, però!

Jo vinc de l'anàlisi de sang i l'O'Sullivan (per a les novelles, és la prova del sucre, que si no tens antecedents ni més de 38 anys -crec- te la fan només al 2n trimestre), i he pogut beure'm la glucosa millor del que em pensava. Ara espero que em truquin aviat per citar-me a Alt risc i per a l'eco de les 12, que les faig el 26 de setembre.

Avui faig 10 setmanes!

Que estigueu totes bé!
ems2012

EntradaAutor: ems2012 » dc. set. 12, 2018 9:16 am

Bon dia des de sant pau fent la corva del sucre!!! La llarga! M 'ha anat be llegir-vos m hhe distret una estona!
Qur bé que ja siguem una bona colla!!.
La companya que viu a Paris: hi ha un post q es diu mares a l'estranger no se si et pot interessar!

Nosaltres dema fem 10setmanes! I divendres ECO quines ganes de veurel/a. Ja es bellugara?

A mi per la tarda/nit deunidor el q s'em nota tambe! Ja fa 15 dies q porto pantalons premama. Dilluns els hi vam dir als millors amics q tenen una nena se 6 setmanes i va ser molt emocionant!!!
Als germans grans quan els hi direu? La meva de gairebe 5 anys algo s'ensuma!

Quin camí més bonic tenim x endavant! Es maco poder-ho compartir!
eveve
:: rateta
:: rateta
Entrades: 162
Membre des de: dt. jul. 18, 2017 10:28 pm

EntradaAutor: eveve » dc. set. 12, 2018 11:30 am

Hola maques!! Com aneu? M’alegra llegir que per ara tots els embarassos tiren endavant, és una gran notícia >.-<:

Us veig a moltes amb nàusees, quin rotllo ehh.

Jo la veritat és que per ara em trobo força bé (calculo que estaré de 6 setmanes i pico, la meva data última regla no és fiable ja que vaig ovular a dia 29 de cicle, és a dir el 8 d’agost aproximadament).

Dijous passat vem fer primera ecografia i per sort vam veure sac de 12,8mm i embrió (a més d’escoltar-li el batec!!). El dijous 27 tornarem a fer eco, calcula el gine que estaré de 8 pico.

La veritat és que és el meu segon embaràs, el primer va acabar en abortament (al gener passat) quan estava de 5 i poc. Així que estic cagada... em fa moltissima por arribar a la visita del 27 i que la cosa s’hagi aturat o algo... ho he llegit al fòrum tantes vegades... :ufs:

En fi, perdoneu el super ego... crec que ho necessitava.

Molta sort a totes amb aquestes panxus!!!! :-()-)
umi
Membre des de: dv. feb. 15, 2013 2:27 pm

EntradaAutor: umi » dc. set. 12, 2018 11:40 am

Bon dia noies!!
T'entenc perfectament eveve....i malauradement no serem les úniques en sentir-nos així... :-o00m
Quan ens varem fer la eco sobre la setmana 8 estava dels nervis...el cor m'anava a mil i tot i que intentaba respirar i tranquilitzar-me ho vaig passar fatal...així que per la eco de les 12 estaré igual imagino...la meva parella no m'enten del tot...ell diu que tot està bé, que per què algo hauria d'anar malament?som ben diferents tots dos :r)

Amb aquest rollo et volia dir que nosaltres t'entenem i que si necessites desfogar-te per això estem aquí :-()-)
Flop

EntradaAutor: Flop » dj. set. 13, 2018 7:02 pm

Hola noies! Com esteu?
Veig que ja hi ha algunes corbes de sucre superades!! Molt bé! Són un bon rotllo!

Virolai, deu n’hi do noia amb el teu promig... t’envio molta energia positiva!!!
El meu tema d’anar a alt risc no és pel nombre d’avortaments, sinó perquè en el primer embaràs, a la setmana 20 ens van trobar espina bífida... vam fer una ILE a la setmana 21. Va ser... em pensava que no aixecaria cap després d’allò... després vaig tenir una nena perfectament sana que té 2,5 anys, després un avortament a la setmana 6+5 i ara l’embaràs actual.
L’espina bífida, si la persona que fa l’ecografia és experta es pot veure en alguns casos a les 16 setmanes. Per això t’envien a alt risc. Perquè tenim un antecedent força dolent i per fer un seguiment d’ecografies més ampli.
Per l’embaràs que vaig perdre a les 6+5 no li podia fer entendre a la llevadora que no podia saltar de la setmana 12 a la 20, que és el que es fa al seguiment normal de la SS pq si m’havien de trobar espina bífida un altre cop, quan abans millor!!! És penós veure la poca empatia d’alguns professionals mèdics. Us asseguro que una ILE en un moment tan avançat de gestació és horrible... bé, suposo que sempre ho és.

Bé, centrem-nos en l’embaràs actual
Avui faig 8 setmanes!
Segueixo amb moltes nàusees i de fa 3 o 4 dies, diarrea, Dolors intestinals... he de vigilar un munt què menjo perquè tot em fa córrer al wc. faig vida d’arròs, talls a la planxa, pa torrat, pomes...
A alguna de vosaltres li passa?

Ànims a totes!!
Oreneta84

EntradaAutor: Oreneta84 » dj. set. 13, 2018 7:17 pm

Hola noies!
Flop, a mi també em passa, el que no sé si és per l'embaràs o perquè sóc a la India...però em passa exactament com dius tu! A veure si es passa aviat!
Molts ànims a totes!
virolai

EntradaAutor: virolai » dv. set. 14, 2018 2:11 pm

Hola, noies, com esteu?

Flop, em sap greu haver estat insensible, ara veig que tens motius de sobres perquè et derivin a alt risc. I és veritat que sembla que no entenguin que per a la teva salut mental potser és necessària l'eco intermèdia, per molt que ells pensin que no és rellevant mèdicament.

Jo avui m'he trobat amb una situació similar. M'han enviat dos sms per programar l'eco 12 i la que suposo que era la visita per valorar el risc que va demanar la llevadora. La pega és que aquesta segona me la donen més tard de l'eco, total que he passat per l'hospital i he enganxat una infermera sortint de les consultes d'obstetrícia i l'hi he comentat. Ha anat cap a dins amb els papers, i ha sortit dient que havia parlat amb els dos gines que visitaven i que li han dit que la primera visita és l'eco i que a partir d'aquí es fa el que calgui. Jo li he dit que en mi el risc sempre està durant el primer trimestre, i que si arribo bé a l'eco ja no cal aquesta altra visita, tret de la que es programa per veure els resultats del triple screening, però no hi ha hagut res a fer. Els gines que hi havia no els conec, perquè si me n'hagués dit algun que ja m'havia visitat anteriorment li hauria demant de parlar-hi per mirar d'empatitzar una mica i aconseguir una visita abans de l'eco. Amb el primer fill em van portar tot el primer trimestre a l'hospital, em van fer tres ecos fins a la de les 12 i això em va tranquil·litzar molt. Però sembla que com que aquell ja va anar bé, ja no cal més aquest seguiment, i veig que la petició de la llevadora no ha servit de res. Em fa por anar a l'eco i sortir-ne com al desembre, amb una desil·lusió enorme. Però hauré de seguir els canals habituals… I justament avui, a sobre, em trobo bé! Tinc ganes ja de tenir la panxa regirada per pensar que tot va bé.

En fi, que m'he d'esperar fins a l'eco del dia 28 al migdia (a sobre m'han citat a l'hora que els nens pleguen però no tenien més hores, així que els haurem de deixar a dinar allà o que se'ls endugui ma mare si és que ja l'hi hem dit).

Vosaltres com esteu?

Flop, jo vaig tenir diarrea fa un parell de setmanes, però no sé si va ser per alguna cosa que em va sentar malament en un sopar en un xinès. De tota manera, vaig buscar per internet i és un símptoma habitual.

Ems2012, ja tens el resultat de la corba? A mi em trucarà dilluns a la tarda la llevadora per dir-me l'O'Sullivan. L'altre dia vaig llegir que la DG es repeteix en un 60% dels embarassos posteriors, és a dir, que tampoc és taaaant habitual que es repeteixi, i no sé per què jo tinc una mena de por que aquest cop en tornaré a tenir. Però si en l'embaràs anterior no en vaig tenir, potser ara tampoc... Creuarem els dits, i per tu també els creuo!

Per cert, allò que deies de dir-ho als germans grans, nosaltres ens esperarem a l'eco 12, perquè l'altre cop li vam dir al meu fill gran a les 9 setmanes (il·lusos de nosaltres, ja en feia una que s'havia aturat) i ell ho va escampar per l'escola i per tant tot el poble ja ho sabia, i després li vam haver d'explicar que el bebé de la panxa s'havia mort. Tenia 4 anys acabats de fer i no ho va passar gaire bé, tot i que tampoc li va durar gaire. Ara jo penso que potser s'ho ensuma o algun dia s'ho ha ensumat (m'ho va arribar a preguntar un dia), perquè els demano que no se'm tirin damunt la panxa, alguns dies no em trobo bé, etc., però no l'hi direm fins que estiguem més segurs que la cosa va bé, i el petit ja veurem què entén.
Flop

EntradaAutor: Flop » dv. set. 14, 2018 2:45 pm

Hola!
Tranquil.la virolai, no vas estar insensible en absolut!
I si intentes fer una ecografia per privat? I així et quedes més tranquil.la?

Oreneta84 com portes la diarrea i malestar intestinal? Jo si fa o no fa igual. És un rotllo, la veritat. Ets a la Índia de vacances? Gaudeix molt!

Com esteu la resta?

Fins aviat!
NinaNani
Entrades: 3
Membre des de: dj. ago. 16, 2018 4:53 pm

EntradaAutor: NinaNani » dv. set. 14, 2018 9:10 pm

Hola,

Veig que moltes no heu tingut embarassos fàcils. Algunes amb historials ben durs.

Jo tinc 35 anys i tinc una nena de 19 mesets. Ara estic d'unes 9 setmanes. Tant en el primer embaràs com ara estic tenint una mica de pèrdues. Potser al dia em surt una goteta de sang. El primer gine em va obligar a fer repòs absolut. La d'ara em diu q si l'he de perdre el perdré. Estic gafada amb els gines. Són tan freds i bruscos... Ja no sé a quin anar... La d'ara sempre té ple. Sempre van amb la història q si està bé no et diuen res. En resum, que tot i que els demani els resultats res. Un desastre. No puc contactar mai amb la gine. Tampoc sé on donar a llum. Em tocaria la Corachan per tenir adeslas. Però he llegit tantes crítiques... Estic totalment perduda.

D'altra banda, també he tingut restrenyiment, retorçaments d'estómac i en alguna ocasió diarrea. El que no tinc en aquest embaràs són vòmits. No sé si deu ser xq encara dono pit a la meva filla. Com de, tant en tant, taco el salva slip amb una goteta de sang i no tinc vòmits de vegades em ratllo. I fins octubre no tinc gine. Crec q em buscaré un altre xq amb aquesta senyors no em sento ben atesa. Tenen tanta gent q no donen a l'abast.

Bon cap de setmana
ems2012

EntradaAutor: ems2012 » dv. set. 14, 2018 9:21 pm

Hola noies!

Avui de nou ECO com fem doble seguiment estem ben mirats! L'hem vist i esta molt be!
Estem de 10setmanes, medeix 34mm.

NinaNani jo estic molt contenta amb la meva gine, em sembla molt atenta, propera, carinyosa... Es jove pero te ganes.

Es a un centre dins la Quiron centre MGB crec q es diu a veure si ho pots trobar... Jo tinc Sanitas.
Potser pots provar a veure si trobes mes comprensio....

Tenim uns amics que han parit a la Corachan i bueno tampoc estan encantats...sobretot tema lactancia no massa be...

Busca que ara estas a temps, un embaras son molts mesos i val la pensa trobar-se a gust!
Perri
Membre des de: dj. set. 06, 2018 12:11 pm

EntradaAutor: Perri » ds. set. 15, 2018 12:42 am

Bones!
NinaNani, aquí una altra amb pèrdues. No sé si et servirà però jo els tres dies que he anar d'urgències a Sant Joan de Déu perquè perdia com si em baixés la regla m'han atès super bé. Em van dir que hi anés sempre que veiés que perdia d'aquella manera i cada vegada m'han explicat tranquil·lament les coses.
La meva idea és fer seguiment paral·lel, i la meva gine privada em va dir que si hi havia res, a Sant Joan de Déu acabaria abans.
Vaja per si et serveix d'alguna cosa.

Una abraçada i molta forca per totes!!!

Torna a “Per mesos”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Recomanem: