Mares de maig de 2019

gener, febrer, març...
Melmel
:: puça
:: puça
Entrades: 23
Membre des de: dt. set. 04, 2018 7:41 pm

Mares de maig de 2019

EntradaAutor: Melmel » dl. set. 17, 2018 6:37 pm

Hola hola!
Ningú per aquí? Em presento! Sempre vaig llegint consells i temes que m’interessen però mai escric res. Tenim una filla de quasi 5 anys i ja fa molt temps que buscavem el segon. Ha costat però per fi ha arribat!

Fa unes setmanes que tenim el positiu i divendres vam escoltar el cor per primer cop! Ja medeix 2cm ! La meva DPP és el 16 de maig!

Espero que aneu entrant i no quedar-me sola al grup...
Nata32
:: rateta
:: rateta
Entrades: 184
Membre des de: dc. feb. 28, 2018 1:20 pm

Re: Mares de maig de 2019

EntradaAutor: Nata32 » dt. set. 18, 2018 8:29 am

La vida :-())
DPP: 4 de maig :-)(-:
Edat mare i pare: 30 i 31
N de fills: 0
Hospital: -
Sexe i nom: nen - :cnen:
Qualsevol cosa que volgueu explicar: intentant controlar el patiment i alhora emocionada, amb moltes ganes de tenir el nostre petit a braços.

Aolmos :-())
DPP: 6 de maig :-)(-:
Edat mare i pare: Mare 30 i pare 32
N de fills: 0
Sexe i nom: Nen :cnen: TEO
Qualsevol cosa que vulgueu explicar: M'he unit al grup per compartir experiències i dubtes, que com a "primeriza" en tinc moltíssims!

Alls :-())
DPP: 9 de maig <:-<
Edat mare i pare: jo 40 anys, ell 41.
N de fills: una nena de 2 anys.
Sexe i nom: encara no ho sabem, la setmana que ve en teoria ja ho sabré.

Arya :-())
DPP: 10 de maig :-)(-:
Edat mare i pare: jo 36 anys, ell 37.
N de fills: una nena d’1 anyet.
Sexe i nom: Nena :cnena:
Qualsevol cosa que vulgueu explicar: molts anys de cerca, molts tractaments i moltes pèrdues, però amb molta esperança que ara tot vagi bé.

Anneta :-())
DPP: 11 de maig <:-<
Edat mare i pare: 34 jo i 36 ell
N de fills: 0
Hospital: Clínica Sant Josep Manresa en principi
Sexe i nom: Nena :cnena:
Qualsevol cosa que volgueu explicar: Molt patiment per aconseguir embaràs, molts tractaments. Sóc patidora de mena.


Sabineta :-())
DPP: 12 de Maig <:-<
Edat mare i pare: yo 34 el home 35
N de fills: 1 de 3 anyets
Hospital: clinica perpetuo socorro de Lleida!
Sexe i nom: encara no ho sabem pero ja estan mes quw pensats Ander si fos nen Aitana si fos nena ( el home es vasc es nota no?? )

Nata :-())
DPP: 21 de maig :-)(-:
Edat mare i pare: 32 jo i 46 ell
N de fills: 0 (ell 3)
Hospital: Sagrada Família Barcelona
Sexe i nom: Nen :cnen:
Qualsevol cosa que volgueu explicar: Vinc de l'altra cantó del fòrum. He estat 11 mesos de cerca. Durant el primer cicle em vaig quedar embarassada, per sorpresa de tots dos, però malauradament no va seguir endevant, vaig patir un abort bioquímic. Va ser un cop molt dur que no ens esperàvem però vam seguir i ara tenim de nou el nostre positiu :b-)))
Nata32 l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. feb. 05, 2019 7:04 am, en total s’ha editat 6 vegades.
Nata32
:: rateta
:: rateta
Entrades: 184
Membre des de: dc. feb. 28, 2018 1:20 pm

Re: Mares de maig de 2019

EntradaAutor: Nata32 » dt. set. 18, 2018 8:29 am

Per cert, la meva DPP en principi, segons els meus càlculs, sería per el 23 de Maig, a la espera de la confirmació del gine.
Nata32
:: rateta
:: rateta
Entrades: 184
Membre des de: dc. feb. 28, 2018 1:20 pm

Re: Mares de maig de 2019

EntradaAutor: Nata32 » dt. set. 18, 2018 8:30 am

MELMEL De quantes setmanes estaves quan vau fer la eco i vas sentir el cor ¿?
Avatar de l’usuari
Arya82
:: poltre
:: poltre
Entrades: 648
Membre des de: dv. set. 21, 2012 4:17 pm

Re: Mares de maig de 2019

EntradaAutor: Arya82 » dc. set. 19, 2018 3:33 pm

Aquí una altra futura mare de maig (espero!). No sé si tindré gaire temps per comentar però bé... faré el que pugui!

La meva història és llarga... jo també vinc de l’altra cantó del fòrum, però en el meu cas, del de RA. Resum: buscant des del 2011, mil tractaments i mil proves, el 2015 em quedo embarassada de bessones però les perdo a les 23 setmanes per una infecció, després un avortament bioquímic, llavors un avortament espontani, després va néixer la meva filla que ara té 11 mesos i és el meu tresor. I ara hem anat a buscar el germanet i al primer tractament, bingo! Ahir vam fer eco i tot està bé. Evidentment amb el meu historial ves a saber si aconsegueixo arribar al final, però mira, carpe diem no?

Nata, jo a l’eco d’ahir estava de 6+4 i vam sentir el cor.

Ah, i la meva DPP és el 10 de maig!

Espero anar-vos coneixent.
Buscant des del 2011.
24/7/15 - Al 5é tractament, per fi... Beta POSITIVA!!
4/8/15 - (6+0) Sou dos!! I ja sentim com bateguen els vostres cors!
29/11/15 - (22+5) Marxeu. Adéu Aina, Adéu Ona. Us portaré sempre al cor.
24/8/16 - Bioquímic.
26/10/16 - Avortament espontani.
17/2/17 - Beta +++
18/10/17 - Neix la nostra petita.

Imatge
Nata32
:: rateta
:: rateta
Entrades: 184
Membre des de: dc. feb. 28, 2018 1:20 pm

Re: Mares de maig de 2019

EntradaAutor: Nata32 » dc. set. 19, 2018 3:40 pm

Hola Arya!!

Abans de res: Benvinguda!!!!! i Enhorabona!!!! :love:

Conec la teva història perquè fa molt de temps vaig llegir el tema de les bessones i em va arribar molt a dins. Vaig plorar llegint el teu relat. Però arrel d'això vaig llegir altres entrades teves i vaig veure que havíes tingut una nena i vaig sentir molta alegria :love:

M'alegro moltisim que us aventureu de nou a buscar un germanet/a, ja veuràs com tot anirà bé!!! Pensament positiu :-o00m

A veure si mica en mica es van afegint més mamis... :-()-)
lavida
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 87
Membre des de: ds. nov. 18, 2017 12:02 pm

Re: Mares de maig de 2019

EntradaAutor: lavida » dc. set. 19, 2018 8:25 pm

Hola!
Una altre per aquí! Feia dies que esperava a veure si algú obria forum, a mi em feia cert respecte ja que vinc d'un abort. Ara la cosa pinta força bé, estic de 7 + 4 i la setmana passada també li vam sentir el cor i estem molt animats.
Estic segura que serà el nostre mes i els nostres petits seran els més valents. La meva dpp és el 4 de maig de moment.

Abraçades!
Imatge
Melmel
:: puça
:: puça
Entrades: 23
Membre des de: dt. set. 04, 2018 7:41 pm

Re: Mares de maig de 2019

EntradaAutor: Melmel » dc. set. 19, 2018 8:36 pm

Hola a totes i enhorabona boniques!!!! Que bé ! El grup es va fent gran!!
Aquest serà el nostre mes! Segur! Que s’agafin tots ben fort que el maig estarà ple de valents!

Nosaltres quan vam sentir el cor estava de 6+2!

Ara estic amb moltes nàusees, tinc molt malestar durant tot el dia i he perdut completament la gana.... espero que no em duri massa aquesta sensació perquè és moooolt desagradable!

Vosaltres com aneu? Teniu algun símptoma?
Nata32
:: rateta
:: rateta
Entrades: 184
Membre des de: dc. feb. 28, 2018 1:20 pm

Re: Mares de maig de 2019

EntradaAutor: Nata32 » dj. set. 20, 2018 10:57 am

Holaaaaaaaa Guapissimesssssss :-()-)

Jo de símptomes de moment tinc de tant durant el dia i de forma intermitent molts dolors al baixventre, semblants als dolors de la W. Em duren més o menys 10 minuts i després marxa però és molt molest. A alguna més li ha passat això ¿? Aquesta setmana ha anat a menys perquè les dues últimes setmanes en vaig tenir de més intensos.

El que em passa també és que durant el matí estic bé però a mitja tarda començo a sentir malestar, l'estòmac regirat, i se'm treu la gana i casi no sopo.

Jo haig de esperar fins al 5 de octubre per la eco...Tinc taaaaaantes ganessssss.... :love: Però se'm farà eterna l'espera... :ufs: Aleshores ja estaré a la setmana 7 així que espero poguem sentir el batec del cor :love:
Annetaanneta
:: puça
:: puça
Entrades: 11
Membre des de: dj. set. 20, 2018 5:14 pm

Re: Mares de maig de 2019

EntradaAutor: Annetaanneta » dj. set. 20, 2018 5:27 pm

Hola a totes, estic molt contenta d'haver-me afegit al grup, fa molt temps que anava entrant i sempre llegia fòrums.
Nosaltres ahir vam anar al gine i estic de 6 setmanes. Ara el dia 5 torno a tenir eco que ja estaré de 8. La meva DPP és pel 15 de maig.
Melmel una pregunta, crec que anem a la par gairebé, dius que ja fa 2cm però crec que no pot ser no?! posa que a les 6 setmanes fan de 2 a 4 mm, a mi ahir feia 4,8mm, és que al llegir-te m'ha sorprès.
Espero que siguem moltes més al grup!
Ahir el gine ens va dir que el mes d'agost havia estat Molt bon mes. >.-<:
Avatar de l’usuari
Arya82
:: poltre
:: poltre
Entrades: 648
Membre des de: dv. set. 21, 2012 4:17 pm

Re: Mares de maig de 2019

EntradaAutor: Arya82 » dj. set. 20, 2018 6:12 pm

Això s’anima!

Lavida, Anneta benvingudes i felicitats!

Nata, la pèrdua de les nenes va ser el cop més fort que m’ha donat la vida. I veure la meva filla ara, després de tants anys buscant, encara se’m fa estrany... realment entra dins de la categoria de miracle!
Jo de dolors al baix ventre no en tinc, el que sí que em passava amb l’embaràs de les bessones (l’embaràs de la meva filla va ser 0 símptomes) és això que dius que durant el dia estava bé, però a la tarda... fatal. A mi m’anava bé menjar sovint alguna coseta, i per algun motiu estrany les olives o els fruits secs m‘anaven bé per les nàusees.

I ara de símptomes, alguna nàusea si fa estona que no menjo i son, moooolta son. Ah i faig un panxot! Sembla que estigui de 4 mesos i els pantalons ja no em corden! Molt sorprenent, la veritat.

Petons!
Buscant des del 2011.
24/7/15 - Al 5é tractament, per fi... Beta POSITIVA!!
4/8/15 - (6+0) Sou dos!! I ja sentim com bateguen els vostres cors!
29/11/15 - (22+5) Marxeu. Adéu Aina, Adéu Ona. Us portaré sempre al cor.
24/8/16 - Bioquímic.
26/10/16 - Avortament espontani.
17/2/17 - Beta +++
18/10/17 - Neix la nostra petita.

Imatge
Nata32
:: rateta
:: rateta
Entrades: 184
Membre des de: dc. feb. 28, 2018 1:20 pm

Re: Mares de maig de 2019

EntradaAutor: Nata32 » dv. set. 21, 2018 8:51 am

Booooon Diaaaaaaaa Guapessssssss :***:

ANNETA Benvinguda!!!!! i Enhorabona!!!! :-()-) Ja m'ho crec ja que el mes d'Agost ha sigut bo, penso que les vacances han influït molt eh jejejeeje Jo la veritat que després de gairabé un any de cerca ha estat el cicle que més relaxada i menys preocupada he estat :-o00m i és el mes que hem fet diana :-()) Jo el dia 5 de octubre també tinc eco :b-))) estaré de una mica més de 7 setmanes...

ARYA82 M'imagino el cop que deuria ser...tot i que segur que mai m'ho podré imaginar prou... Però estic segura que aquest miracle de nena que tens us ha donat molta força, ganes i il·lusió :-()-) A mi els pantalons tampoc em corden... és molt hevi.. trobo que és molt aviat però foto una panxa... que fot por...espero no creixi més perquè amb lo petita que sóc no crec que pugui amagar massa temps més el "secret"...

Noies jo he passat una nit de "caca". Un dolor molt fort al baixventre, i a l'esquena, m'he pres un paracetamol i se m'ha passat una mica però he dormit fatal. I espantats tots dos per si tacava però per sort no. I avui no em trobo bé. Tinc l'estòmac súper regirat i mal de panxa, com quan estàs malalt de la panxa, però també als ronyons.

Demà anem amb el maridet a Barcelona a celebrar-ho :-()) i aprofitarem per anar a comprar uns pantalons amb goma perquè m'estic quedant sense pantalons per anar a treballar... jejejeejejeje
Annetaanneta
:: puça
:: puça
Entrades: 11
Membre des de: dj. set. 20, 2018 5:14 pm

Re: Mares de maig de 2019

EntradaAutor: Annetaanneta » dv. set. 21, 2018 6:26 pm

Hola a totes de nou, jo també tinc panxa que no em va bé cap pantaló, l'únic que jo he passat per una FIV i m'estic posant molta progesterona i el gine em va comentar que també podia ser això el tema d'aquesta súper panxa :-()) porto 15 dies posant-me la mateixa roba gairebé, samarretes amples per intentar dissimular.
A mi el que em passa és que no tinc massa gana però quan menjo quan dic prou és prou, és com si no m'entrés res més, és curiós. :globus:
Melmel
:: puça
:: puça
Entrades: 23
Membre des de: dt. set. 04, 2018 7:41 pm

Re: Mares de maig de 2019

EntradaAutor: Melmel » ds. set. 22, 2018 9:01 pm

Annetaanneta.... benvinguda! Ostres!!! 2cm noooo!! Jajajaja feia 5mm!! No entenc que debia estar pensant...Ja veig que anem a la par tu i jo, el dia 4 torno a tenir eco i estaré de 8 setmanes.
Jo també he passat per una FIV i estic amb la progesterona... bufff ja tinc ganes de deixar-la...

Nata... espero que et vagis trobant millor de la panxa... descansa tant com puguis bonica....

Jo ara estic amb les infusions de jengibre per les nàusees i noto que estic molt millor.... començo a tenir gana però amb poca cosa ja en tinc prou. I això que abans menjava moltíssim i mai perdia la gana! És ben curiòs aquest canvi...
Jo també faig una panxa semblant als 4 mesos, em costa molt dissimular-la.... durant aquesta setmana aniré a comprar roba segur... perquè la que tenia del meu primer embaràs la vaig regalar quasi tota.
Nata32
:: rateta
:: rateta
Entrades: 184
Membre des de: dc. feb. 28, 2018 1:20 pm

Re: Mares de maig de 2019

EntradaAutor: Nata32 » dl. set. 24, 2018 8:29 am

Booooon Diaaaaaaaa Noiessssssss :***:

Qué tal ha anat el cap de setmana ¿?

Jo al final no he pogut anar a comprar roba tal i com teníem previst i la veritat que m'està agobiant una miqueta. Jo també porto la mateixa roba des de fa 15 díes. Sento que tot m'apreta i no ho puc soportar, m'agobia moltissim... Així que d'aquesta setmana no passa renovar l'armari...Cap a la tarda/vespre és quan més inflada tinc la panxa i m'emparanoio que la gent em mira i que m' ho notaran.... jejejejeje Tinc ganes de poguer-ho dir a tothom per poguer viure tot això amb normalitat...

Tema menjar a mi em passa el mateix eh... He perdut la gana. Amb qualsevol cosa en tinc prou, sobretot al vespre. I això que jo perquè perdi la gana haig de estar molt molt malament perquè sempre tinc, o tenia gana. I ara en canvi és tot lo contrari... De fet, he perdut 1kg...

Us volia comentar una cosa que m 'ha passat aquest cap de setmana. Dissabte al matí vam tenir relacions sexuals.. Al principi molt bé però després vaig començar a sentir moltes molèsties al baixventre, ens posessim com ens posessim sentia dolor. I quan vam acabar va ser horrorós, un dolor insoportable, casi no podia ni mantenir-me de peu, ens vam espantar molt, vaig plorar i tot i vam estar a punt de anar a urgències. Per sort, mica en mica em va anar a passat però vaig estar una bona estona així. No va haver-hi sagnat. Però no deixo de estar preocupada. Fins el dia 5 no tinc la eco i vull comentar-li això perquè ara tinc por de tenir relacions. Un cop va acabar el dolor, per primera vegada vaig tenir nàusees molt fortes i vaig vomitar tant i de tal forma que crec que tots els veïns en van ser testimonis.... jejejejejejeje

A alguna més li ha passat això del dolor amb les relacions ¿?

Que passeu totes un bon dia!!!! :-()-)
Melmel
:: puça
:: puça
Entrades: 23
Membre des de: dt. set. 04, 2018 7:41 pm

Re: Mares de maig de 2019

EntradaAutor: Melmel » dc. set. 26, 2018 11:09 am

Holaaa!!!

Nata... ostres, quin malestar més gran vas passar! si no has tingut pèrdues estiguis tranquil.la, segur que tot va bé... comenta-ho a la propera visita...a mi no m´ha passat això de notar dolor en les relacions...la veritat que ho fem bastant poc però mai he notat mal.... no sé... un altre dia si notes mal pareu abans....

Jo estic tot el dia que em moro de son zz:-) sort que treballo desde casa i puc anar fent petites dormides durant el dia! i segueixo ben marejada i sense menjar massa...he perdut 1kg en aquesta última setmana...

En fi...i les demés com aneu?

Passeutotes un bon dia!
Avatar de l’usuari
Arya82
:: poltre
:: poltre
Entrades: 648
Membre des de: dv. set. 21, 2012 4:17 pm

Re: Mares de maig de 2019

EntradaAutor: Arya82 » dc. set. 26, 2018 4:25 pm

Holaaa!

Nata, a mi tampoc m’ha passat això del dolor al baix ventre, però clar, nosaltres es que directament no tenim relacions pq ens fa por. Les bessones les vam perdre per una infecció i malgrat que els ginecòlegs sempre m’han dit que és segur i que no hi ha problema, a nosaltres ens fa cosa. Així que de moment res. Ara estàs més bé o t'ha tornat a passar?

Anneta, jo també estic amb progesterona, però jo el que he vist és que amb cada embaràs la panxa em surt abans!

Melmel, mira, una altra amb progesterona! Tinc taaaantes ganes de deixar-la...

Jo continuo amb alguna nàusea però la veritat es que és poca cosa, és suportable. El que no aguanto és la son. Estic que em moro. Amb la meva filla no em vaig prendre cap cafè en tot l’embaràs (jo i les meves paranoies) però ara n’he de fer un sí o sí pel matí. I amb això vaig prou bé, però al migdia em torno a morir de son i a la tarda estic que no m’aguanto (un altre cafè no puc fer, el ginecòleg em va dir que 1 al dia). No sé, suposo que se m’ajunta tot: embaràs i nena d’11 mesos. I mira que no em puc queixar gens, que dorm prou bé, però clar, és impossible dormir igual de bé que quan no tenia fills! Aix, tinc taaaaanta son!

Les altres com aneu? La setmana que ve tenim un munt d’ecos oi? Jo en tinc 2! (al centre de RA, que si tot va bé em donaran l’alta, i a la Dexeus on portaré l’embaràs).

Petooons!
Buscant des del 2011.
24/7/15 - Al 5é tractament, per fi... Beta POSITIVA!!
4/8/15 - (6+0) Sou dos!! I ja sentim com bateguen els vostres cors!
29/11/15 - (22+5) Marxeu. Adéu Aina, Adéu Ona. Us portaré sempre al cor.
24/8/16 - Bioquímic.
26/10/16 - Avortament espontani.
17/2/17 - Beta +++
18/10/17 - Neix la nostra petita.

Imatge
mar_ia
:: puça
:: puça
Entrades: 35
Membre des de: dc. set. 26, 2018 8:17 pm

Re: Mares de maig de 2019

EntradaAutor: mar_ia » dc. set. 26, 2018 8:27 pm

Hola a totes! :)

M'uneixo al grup! Si tot va bé, al maig tindrem el nostre primer fill@. Feia dies que us anava llegint i avui, per fi, he decidit escriure.

De moment, m'estic trobant bé, sí que he notat algun dolor al baix ventre i als pits, això sí, vaig ben dormida tot el dia zz:-) . Però tot molt suportable i fent vida normal.

Tinc hora al gine el dia 8 d'octubre, ja que la no dona la primera visita fins la 8a setmana,

Enhorabona a totes!!! >.-<:

Ah! la meva DPP,a l'espera que ho confirmi la ginecòloga, és el 20 de maig :)
Nata32
:: rateta
:: rateta
Entrades: 184
Membre des de: dc. feb. 28, 2018 1:20 pm

Re: Mares de maig de 2019

EntradaAutor: Nata32 » dj. set. 27, 2018 8:47 am

Boooooon Diaaaaaaa a Totessssssss :-()-)

MELMEL Jo també he perdut 1kg en la última setmana. I això que he deixat de anar a còrrer perquè estic tant cansada que no puc amb la meva ànima. Però també tinc marejos, nàusees i molts fàstigs.

ARYA82 A nosaltres la veritat que també ens fa por. El meu home té la paranoia que l'abort que vaig tenir va ser per culpa d'això, tot i que la gine ens va dir que no, que de cap manera. Però sempre et queda la mosca darrere l'orella i amb els dolors de l'altra dia doncs encara més... No ho hem tornat a fer... :ufs:

MAR_IA Benvinguda!!!!! >.-<: i enhorabona!!!! Que bé que el grup vagi creixent... :love:

Jo quan em llevo al matí estic molt bé, i tinc molta gana. És l'únic moment del dia que puc menjar bé així que aprofito per menjar-me un bon entrepà jejejeje després la resta del dia la cosa es complica, tinc gana però alhora de menjar amb res en tinc prou i agafo com fàstic al menjar... algún mareig i vòmits... i malestar tot el dia, amb l'estòmac regirat, sobretot alhora de sopar és quan menys menjo. El meu home em fot bronques però la veritat que no m'entra res. He perdut 1 kg aquesta última setmana. I la única cosa que em ve molt moooolt mooooolt de gust i que menjo amb ganes és la fruita, em passaria el dia menjant fruita jejejejeje

Jo tinc la ECO la setmana que ve.... :b-))) el dia 5!!!!!!! >.-<:
marietes
:: puça
:: puça
Entrades: 32
Membre des de: dl. des. 28, 2015 9:29 am

Re: Mares de maig de 2019

EntradaAutor: marietes » dj. set. 27, 2018 9:33 am

Bon dia!!!
una mes que s'apunta a les mames de maig 2019 :love: :love:
Primer de tot, moltes moltes felicitats a totes per aquestes panxes!!!
Sóc mama de dues nenes, la gran acaba de fer 5 anys i la petita n'acaba de fer 2. I sí, estem esperant el/la tercer/a >.-<:
Estic de 7+3 (l'esperem pel 13 de maig).
Estem molt molt contents, i estic desitjant explicar-ho a les nenes, i poder compartir amb elles l'embaràs. Suposo que esperarem a la setmana 12 més o menys, ja que segurament ens farem el test no invasiu (el vam fer amb la petita ja que venia d'un abort).
De moment em trobo bastant bé (no em queixo ja que l'últim embaràs vaig vomitar moltíssim), el que tinc és alguna nausea amb arcades, i molta son, però això ho associo que no paro amb les dues nenes i la petita encara fa pit i es desperta sovint a la nit.
I molta gana!!! i que faig una panxa que fa por! suposo que un tercer no perdona! quan li vaig dir al ginecòleg que volia esperar a la setmana 12 per dir-ho, la seva mirada va anar a la meva panxa amb cara de "ja ja ja". Ja em va dir que aviat no ho dissimularia.
Sóc de constitució prima, així que encara se'm nota més.
Estic molt contenta de poder compartir aquest embaràs amb vosaltres i fer una tribu ben maca. Amb la petita vam fer una super tribu i estem molt en contacte per wats up.

Arya82, ostres he llegit això de les bessones, mare meva quin greu. Això no hauria de passar mai. t'envio una forta abraçada.

Nata, a mi tampoc m'ha passat mai aixo del baix ventre. potser ho comentaria al ginecoleg a la pròxima visita. Però no t'has notat res més oi?

Melmel, que bé que durant el dia puguis descansar!

Que tingueu totes un molt bon dia!

Torna a “Per mesos”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::