Mares de maig de 2019

gener, febrer, març...
Ari1984
:: puça
:: puça
Entrades: 43
Membre des de: dg. oct. 14, 2018 2:22 pm

Re: Mares de maig de 2019

EntradaAutor: Ari1984 » dg. oct. 14, 2018 6:56 pm

Em sap molt greu mel, anims bonica
marietes
:: puça
:: puça
Entrades: 32
Membre des de: dl. des. 28, 2015 9:29 am

Re: Mares de maig de 2019

EntradaAutor: marietes » dl. oct. 15, 2018 9:50 am

Melmel,
em sap molt molt greu. t'envio una abraçada molt forta. No hi ha paraules que puguin ajudar-te, així que t'envio molta força bonica. :-()-)
Annetaanneta
:: puça
:: puça
Entrades: 11
Membre des de: dj. set. 20, 2018 5:14 pm

Re: Mares de maig de 2019

EntradaAutor: Annetaanneta » dl. oct. 15, 2018 5:07 pm

Ho sento moltíssim Mel, no saps el greu que em sap! No sé ni que dir... molta força i molts ànims!!!!
Una abraçada gegant!!!!
Nata32
:: rateta
:: rateta
Entrades: 184
Membre des de: dc. feb. 28, 2018 1:20 pm

Re: Mares de maig de 2019

EntradaAutor: Nata32 » dt. oct. 16, 2018 8:12 am

Booooon Diaaaaa a Totes....

MELMEL No tinc paraules... Em sap moltissim greu... T'envio una súper abraçada :-()-) i molts ànims i moltissima força...

ARI1984 Benvinguda!!! I moltes Felicitats.... >.-<:

Les altres què tal esteu ¿?

Jo aquesta setmana tinc la eco de les 9 setmanes. I ahir vaig tornar a tenir un còlic nefrític... Va ser horrorós... Vaig estar tot el matí al hospital i el metge em va comentar que durant l'embaràs és habitual i que moltes noies tenen tendència a desenvolupar-ne durant la gestació... :ufs: Espero no sigui el meu cas perquè no sabeu lo malament que es passa... Així que ara a beure moltissima aigua i esperar a la eco de divendres :love:
lavida
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 87
Membre des de: ds. nov. 18, 2017 12:02 pm

Re: Mares de maig de 2019

EntradaAutor: lavida » dt. oct. 16, 2018 9:34 am

Mel, una forta abraçada i molts ànims... cuida't molt.
Imatge
Ari1984
:: puça
:: puça
Entrades: 43
Membre des de: dg. oct. 14, 2018 2:22 pm

Re: Mares de maig de 2019

EntradaAutor: Ari1984 » dc. oct. 17, 2018 6:16 am

Hola noies bn dia!
Nata32 aixo del colic no ho había sentit mai.. Pero si el metge et diu que es algo que pot passqr.. Vaia me... Espero set passi
Quin dia tens la eco?
Jo la tinc avui. Per sentirli el cor aviam si va tot be..
Esperem que si!!!
I les demes? Com va lembaras?
marietes
:: puça
:: puça
Entrades: 32
Membre des de: dl. des. 28, 2015 9:29 am

Re: Mares de maig de 2019

EntradaAutor: marietes » dc. oct. 17, 2018 9:40 am

bon dia!!!
com esteu? com us trobeu?
Ari1984 que bé avui eco!!! que vagi molt molt bé! ja ens explicaràs!!!
nata32 com et trobes? quin rotllo això dels còlics! cuida't molt bonica!!
Nata32
:: rateta
:: rateta
Entrades: 184
Membre des de: dc. feb. 28, 2018 1:20 pm

Re: Mares de maig de 2019

EntradaAutor: Nata32 » dc. oct. 17, 2018 2:12 pm

Holaaaaaaaaaa Guapesssssssss....

Ari1984 Si... jo ja tinc tendència a fer sorreta als ronyons i he tingut ja bastants còlics i es veu que l'embaràs encara ho accentua més. Espero que quedi a aquí la cosa per això... :-o00m Així que avui tens eco ¿? Que guaiiiiiii.. ja ens explicaràs que tal ha anat!!!! :love: Jo la tinc divendres... >.-<:

Marietes No he millorat massa però buenu.. Esperant a que passi la mala maror i que tot torni a la normalitat :ok:

Noies, a vosaltres us passa que us sentiu molt cansades ¿? Es que jo em sento com destrossada, amb molta falta d'energia, cansada. I m'emprenya molt aquesta sensació, em considero una persona bastant activa, sempre amunt i avall i sense parar i últmament em sento que no tinc energia, em costa pujar escales, no vull caminar...i com m'assegui al sofà ja he begut oli... zz:-) Em sap greu perquè per culpa d'aquest cansanci no estic dedicant massa temps al maridín i no m'agrada... :ufs: Divendres que tinc la eco li comentaré a la gine per veure si és normal sentir-se així i si hi ha alguna vitamina o cosa natural que pugui prendre per recuperar energia :p-)
lavida
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 87
Membre des de: ds. nov. 18, 2017 12:02 pm

Re: Mares de maig de 2019

EntradaAutor: lavida » dc. oct. 17, 2018 6:28 pm

Bones! :***: :***:

Nata32: jo també em noto força cansada, sobretot al matí... li vaig comentar al metge i em va dir que era normal. Ho sigui que no pateixis... jeje ànims amb el còlic i paciència!!! :-o00m

Ari1984: felicitats per la nova incorporació! :-()) Tenim novetats de la eco? De quan estàs ara? z2:-)

Marietes: com et trobes tu? De quan estàs? :-())



Doncs jo per aquí, amb ganes de poder cantar que ja he arribat a les 12 setmanes. Aquest dissabte :b-))) . També impacient per saber els resultats del test no invasiu, que suposo que entre demà i divendres ho tindrem i entre d'altres també sabrem si és nen o nena :cnena: :cnen: . Per la resta força candada als matins i amb nàusees però sense vòmits pràcticament tot el dia :-o00m però encantada!

Abraçades per totes! :-()-)
Imatge
Ari1984
:: puça
:: puça
Entrades: 43
Membre des de: dg. oct. 14, 2018 2:22 pm

Re: Mares de maig de 2019

EntradaAutor: Ari1984 » dj. oct. 18, 2018 11:25 am

Hola boniques bn dia!
La vetitat es que ahir fatal amb el gine.
Resulta que primer de tot entro a la visita i em diu: com et trobes? I li dic.. Bueno.. Avui tinc moltes nauseas i fastics.. Pero be..
I em diu.. Uiiiii esto puede ser mala señal...
I jo "eing?"
Bueno.. Segueix la visita i em diu que em fa eco.. Me la fa i em diu es un " bebe muy activo" no para quieto.. (la veritat es que jo ja noto bombolletes de que el bebe es mou..)
... Pero segueix i em diu:
Estas de mucho menos de lo que dices. Em. Diu estas de 6 semanas
(imposssible!!!!!!!!)
Pero bueno... Segueix i em diu: no pinta muy bien pq el corazon la late muy despacio (pero si macababa de dir que era hiperactiu..)
I ni tan sols ens va deixar escoltar el cor!!!! Per flipar!
I em diu. : has tenido perdidas? I li dic qie no..
Diu :veo unas manchas de sangre q no me gustan..
Li dic : tinc un petit endiometrosis desde fa un amy degut el diu..
I em diu que no..
Despres wm diu que ja esta la visita w em vesteixi.. Em quedo preocupada i wm diu :puedes hacer vida normal..

Total
Ari1984
:: puça
:: puça
Entrades: 43
Membre des de: dg. oct. 14, 2018 2:22 pm

Re: Mares de maig de 2019

EntradaAutor: Ari1984 » dj. oct. 18, 2018 11:30 am

Em vestieixo..
Massento al despatx i em diu que tinc que fer repos.. I pendrem progesterona!! I que ja veurem com va lembaras !
Per flipar!!!!!
Total. Que mhe cambiat de gine i de clinica!
Dema tinc hora en un altre lloc per una segona opinió. Asco de doctor!
Li vaig dir a la farmacéutica i va alucinar! Em va dir que aixo la progesterona es pren quan vens duna in vitro o una rep. Assistida..
Pero jo tinc un embaras normal. I sense ni una perdua!!
Enfi... Aviam dema que!!
En tot cas mestic prenent la progesterona akesta...
Nata32
:: rateta
:: rateta
Entrades: 184
Membre des de: dc. feb. 28, 2018 1:20 pm

Re: Mares de maig de 2019

EntradaAutor: Nata32 » dj. oct. 18, 2018 2:26 pm

Ostres Ari1984 quin greu això de la eco... i quin poc tacte la veritat. Una cosa que se suposa que fem amb tota la il·lusió del món però també amb moltes pors la última cosa que ens ve de gust és que ens atenguin d'aquest forma, tant frívola. No sé com serà el doctor aquest, però per la forma en com llegeixo els comentaris què et va fer fa pinta de ser tot un senyor amargat. Així que crec que fas molt bé en canviar de clínica i de gine perquè penso que és súper important en un moment tant crucial de la nostra vida sentir-nos bé i a gust i tranquiles amb la persona que ens acompanya en aquest procés. Només per curiositat, que vas per seguretat social o per privat ¿?

lavida que bé que ja arribis aquest setmana a les 12 setmanes >.-<: >.-<: >.-<: Jo moro de ganes d'arribar-hi poguer cridar als quatre vents que estic embarassada :b-))) No m'agrada ens això de haver-ho de portar d'amagat... Ja ens diràs com ha anat el test no invasiu, que segur que anirà genial :-()-) i si és nen o nena.. que la veritat és tot un plus... m'encantaria poguer-ho saber a mi!!!!

Jo tinc la eco demà al migdia i nerviosissima... :miko: Preocupada pel tema del còlic perquè prenc voltaren cada 8 hores i per internet he llegit (cosa que ja sé que no haig de fer) que no en pots prendre estant embarassada, tot i que el doctor em va reassegurar que no passava res. Així que a esperar a demà i creuar els dits perquè tot estigui bé :-o00m i parlar amb la gine també per veure què faig amb el tema del còlics perquè no em recupero... :ufs: i suposo que hauré de anar a un uròleg...
marietes
:: puça
:: puça
Entrades: 32
Membre des de: dl. des. 28, 2015 9:29 am

Re: Mares de maig de 2019

EntradaAutor: marietes » dv. oct. 19, 2018 10:06 am

Ari1984 estic flipant amb el ginecòleg!!!! :ufs: quin poc tacte mare meva!!!
Avui tornes a tenir eco amb un altre ginecoleg oi??? ja ens diràs que tal! espero que vagi super bé! com diu Nata32 hem de tenir total confiança amb el nostre ginecoleg, així que has fet molt bé de canviar!

nata32 que vagi molt be la eco avui!!!! ja ens explicaràs!!!

lavida, que bé de 12 setmanes ja!!! i quines ganes de saber els resultats del test no invasiu! ja ens diràs si nen o nena !!! jo el faré divendres de la setmana que ve.

nata32 preguntaves si ens notem cansades... és molt molt normal!!! Però has d'escoltar el cos, quan no tens energia descansa, és que el cos ho necessita!
a mi se'm acaben les piles el vespre. m'assec deu minuts i m'he de tornar a activar! a fer dutxes, sopars i jugar amb les nenes! el meu home marxa molt d'hora el matí i arriba tard el vespre, així que no tinc més remei. Potser aquest cap de setmana ja ho expliquem a les nenes (estic de 11 setmanes), crec que això m'ajudarà ja que entendran el perquè la mama a vegades està amb nausees i cansada ;). A més a més em costa molt dissimular la panxa, tinc la mateixa panxa que tenia als 5 mesos amb la primera :content:

que tingueu totes un molt bon dia, i expliqueu què tal les ecos!!!!
Avatar de l’usuari
Arya82
:: poltre
:: poltre
Entrades: 648
Membre des de: dv. set. 21, 2012 4:17 pm

Re: Mares de maig de 2019

EntradaAutor: Arya82 » dv. oct. 19, 2018 2:40 pm

Melmel, em sap moltíssim greu. No hi ha paraules, així que t’envio una abraçada ben forta :-()-)

Nata, ostres, doncs quin pal això del còlic nefrític... espero que com a mínim no es torni a repetir! Sobre el cansament jo crec que és molt normal en l’embaràs. Jo ara aquesta setmana estic més bé, però les primer setmanes d’embaràs estava fatal, un esgotament i una son horribles. Sobre si hi ha algun remei, jo crec que no, simplement paciència i a esperar que un cop acabis el primer trimestre recuperis l’energia. Per cert, què tal la eco?

Lavida, ja 12 setmanes!! Quina sort! Jo no les faig fins el divendres que ve i tinc unes ganes que arribi, saber que tot està bé i poder dir-ho a tothom... Ah i deixar de portar samarretes tan amples, que tinc ganes d’ensenyar la panxeta al món! :-())

Ari, quin gine amb tan poc tacte! A més que pel que expliques la meitat de coses no tenen ni sentit. Si es movia tan, com pot ser que estiguis de 6 setmanes? Si amb 6 setmanes no es mouen! De fet, amb prou feines es veuen! Què estrany tot plegat. Ja fas bé de canviar de gine, i ja ens diràs com ha anat avui en aquest altre lloc.

Una abraçada a totes i bon cap de setmana!
Buscant des del 2011.
24/7/15 - Al 5é tractament, per fi... Beta POSITIVA!!
4/8/15 - (6+0) Sou dos!! I ja sentim com bateguen els vostres cors!
29/11/15 - (22+5) Marxeu. Adéu Aina, Adéu Ona. Us portaré sempre al cor.
24/8/16 - Bioquímic.
26/10/16 - Avortament espontani.
17/2/17 - Beta +++
18/10/17 - Neix la nostra petita.

Imatge
Nata32
:: rateta
:: rateta
Entrades: 184
Membre des de: dc. feb. 28, 2018 1:20 pm

Re: Mares de maig de 2019

EntradaAutor: Nata32 » dl. oct. 22, 2018 9:24 am

Holaaaaaaaaa Guapesssssssssssssss :-()-)

Ari1984 Alguna novetat de la nova eco i de nou ginecòleg ¿?

Marietes ho heu dit a les germanetes ¿? Ja ens explicaràs l'experiència :love: Jo tinc moltes ganes de dir-ho i poguer-ho portar tot amb normalitat. Deixar de amagar la panxa a casa i no haver de justificar les nàusees i les vegades que vomito; és un pal la veritat i tinc ganes de poguer-me sentir còmode i en llibertat, sobretot a casa.

Arya82 Doncs tenies tota la raó, no n'hi ha cap no de remei per el cansanci em va dir la gine... jejejeeje Simplement tenir paciència :-o00m i m'ha dit que ja veuré com el segon trimester notaré un gran canvi i em trobaré molt millor i amb molta més energia :love:

Les altres què tal esteu ¿? :-())

Jo vaig fer la eco de les 9 setmanes divendres i us explico una miqueta. Primer lo bo: El cigronet ha crescut moooooltissim. Ja fa 2,5 cm i té mans i peus. La veritat que vaig al·lucinar amb el canvi que ha fet en dues setmanes. Vam sentir el cor perfectament. I va haver-hi un moment molt graciós quan vam veure que semblava que ballés :p-) va ser molt divertit la veritat, així que ens hem passat el cap de setmana fent broma sobre el nostre futur ballarí/na... >.-<: La gine diu que està tot súper bé i que pinta molt bé. Tot i així ens va recomanar que fins que noe ens reunim amb ella després de les proves de les 12 setmanes no diguem res a ningú per precaució (pobre panxa, 3-4 setmanes més amagada :ufs: ). El dia 30 tinc hora amb la coordinadora de parts perquè m'expliqui tot, com funcionen els parts, els hospitals, les pròximes visites, la eco de les 12 setmanes, etc.... Lo dolent: Tinc un quiste a l'ovari, ja m'han dit que és bo, que és de líquid i és normal en l'embaràs però em pot produïr dolors i no puc fer cap mena d'esforç ni exercici, és a dir s'ha acabat el gim i tot lo demés, haig de fer repòs :ufs: perquè hi ha risc que com que ara l'úter és encara molt petit, i l'ovari està molt gros per el quiste que s'ha fet pot ser el quiste faci que l'ovari es giri i això seria molt dolorós i hem de tenir precaució almenys fins al segon trimestre; quan l'úter ja serà més gran i diguem que estarà tot més protegit. Va ser una mala notícia perquè la meva intenció era mantenir-me en forma durant tot l'embaràs peò diu la gine que ja que em sento tant cansada doncs que aprofiti aquesta etapa per fer repòs i descansar.

Buenu Noies, m'he enrotllat molt, ho sento. Quan m'aneu coneixent ja veureu que m'enrotllo més que una persiana :content:

Que passeu totes un bon dilluns!!!!! :-()-)
Annetaanneta
:: puça
:: puça
Entrades: 11
Membre des de: dj. set. 20, 2018 5:14 pm

Re: Mares de maig de 2019

EntradaAutor: Annetaanneta » dv. oct. 26, 2018 9:34 am

Hola maques, feia molts dies que no entrava i ara us he llegit a totes.

Deu ni do quantes aventures que passen durant el primer trimestre, i he flipat amb el gine aquest, vergonyós!

Doncs jo us explico, ahir vam anar a fer la eco i ens van dir que estava de 11+5, tot i que pensava que tot just estava de 11. Hem avançat de cop. Ja fa 5,2cm, quina gràcia com es movia i veure-li els braços i les cames. Ara faltarà anar la setmana vinent amb el meu gine amb els resultats però de moment tot va bé i tampoc he tingut més pèrdues. Aixxx... quina emoció tot plegat. Vinga ànims noies!!

Per cert, quantes som en total, algú ho sap?!

Una abraçada gegant a totes!
Avatar de l’usuari
Arya82
:: poltre
:: poltre
Entrades: 648
Membre des de: dv. set. 21, 2012 4:17 pm

Re: Mares de maig de 2019

EntradaAutor: Arya82 » dv. oct. 26, 2018 2:39 pm

Hola!

Nata, doncs aprofita per prendre-t’ho amb calma i més endavant ja tornaràs a fer esport! A més ja veuràs com al segon trimestre et trobes més bé i tens més energia!

Anneta, veig que tu i jo anem igual, jo avui faig les 12! Me n’alegro que l’eco anés bé i espero que els resultats també! Sobre quantes som, no en tinc ni idea! Es podria fer una llista al primer post i potser així es veuria no?

Doncs jo avui he fet l’eco i tot genial! El petit o petita no s’estava quiet però s’ha deixat mesurar bé i tot està correcte. Tan el risc de SD com l’altre ens han sortit 1/50.000 i la doctora diu que més baix no pot sortir o sigui que no farem cap prova més. L’O’Sullivan i la resta d’analítiques també han sortit perfectes, així que millor no podria haver anat! Ah i la ecògrafa ha dit que li semblava una nena, però també ens ha dit que era molt d’hora i que encara no se la jugava... A veure a la setmana 16 si confirmem o no!

La resta com aneu? Alguna altra que hagi fet eco?

Petoooons!
Buscant des del 2011.
24/7/15 - Al 5é tractament, per fi... Beta POSITIVA!!
4/8/15 - (6+0) Sou dos!! I ja sentim com bateguen els vostres cors!
29/11/15 - (22+5) Marxeu. Adéu Aina, Adéu Ona. Us portaré sempre al cor.
24/8/16 - Bioquímic.
26/10/16 - Avortament espontani.
17/2/17 - Beta +++
18/10/17 - Neix la nostra petita.

Imatge
lavida
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 87
Membre des de: ds. nov. 18, 2017 12:02 pm

Re: Mares de maig de 2019

EntradaAutor: lavida » dj. nov. 01, 2018 10:54 am

Bon dia :***:

Aira82: que bé que estigui tot bé, et deixa molt tranquil quan saps que el petit/a creix sa.

Anneta: me n'alegro que s'hagin acabat les perdues! A nosaltres també ens va fer molta gràcia quan es movia. Fins i tot ens vam haver d'esperar per poder-lo medir perquè anava fent voltes, :b-)))

Nata32: queda't amb lo bo, ell/a creix i això és l'important. Si et toca fer repòs fes-lo, ja en som dos... però quan veus que vas al gine i aquest bixitu ha crescut té la seva recompensa! :ok: del còlic ja estàs millor?

Ari1984: que fort el gine.. no tinc paraules i aneu a per un altre! :ufs: Primer s'ha de ser persona abans que metge!


Doncs jo estic ja al segon trimestre, ara exactament de 13+5 i ja tenim els resultat del test no invasiu i tot bé :b-))) a mé... allà et diuen també el sexe i ja sabem que tindrem un nen ;-) . Estem molt contents, com si hagués sigut nena suposo jejej. La eco de les 12 va anar molt bé, però ens ha sortit tímid i va estar tota l'estona amb les mans a la cara...!

Doncs res, a continuar creixent i gaudint d'aquestes panxes! Una abraçada
Imatge
Annetaanneta
:: puça
:: puça
Entrades: 11
Membre des de: dj. set. 20, 2018 5:14 pm

Re: Mares de maig de 2019

EntradaAutor: Annetaanneta » dj. nov. 01, 2018 2:32 pm

Bona tarda, m'he entretingut per fer recompte. Érem 9 però la mel es va acomiadar, pensem amb tu bonica. Un petonàs

Som 8:

1. Nata

2. Arya

3. La vida

4. Anneta
DPP: 11 de maig
Edat mare i pare: 34 jo i 36 ell
N de fills: 0
Hospital: Clínica Sant Josep Manresa en principi
Sexe i nom: No ho sabem encara
Qualsevol cosa que volgueu explicar: Molt patiment per aconseguir embaràs, molts tractaments. Sóc patidora de mena.

5. Maria

6. Marietes

7. Alls

8. Ari
lavida
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 87
Membre des de: ds. nov. 18, 2017 12:02 pm

Re: Mares de maig de 2019

EntradaAutor: lavida » dj. nov. 01, 2018 8:08 pm

Gràcies anneta pel recompte!

Actualitzo amb la meva info:


1. Nata

2. Arya

3. La vida
DPP: 4 de maig
Edat mare i pare: 30 i 31
N de fills: 0
Hospital: -
Sexe i nom: nen -
Qualsevol cosa que volgueu explicar: intentant controlar el patiment i alhora emocionada, amb moltes ganes de tenir el nostre petit a braços.

4. Anneta
DPP: 11 de maig
Edat mare i pare: 34 jo i 36 ell
N de fills: 0
Hospital: Clínica Sant Josep Manresa en principi
Sexe i nom: No ho sabem encara
Qualsevol cosa que volgueu explicar: Molt patiment per aconseguir embaràs, molts tractaments. Sóc patidora de mena.

5. Maria

6. Marietes

7. Alls

8. Ari
Imatge

Torna a “Per mesos”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::