Mares de maig de 2019

gener, febrer, març...
Nata32
:: rateta
Entrades: 150
Membre des de: dc. feb. 28, 2018 1:20 pm

Re: Mares de maig de 2019

EntradaAutor: Nata32 » dl. nov. 05, 2018 8:46 am

Holaaaaaaa Guapesssssssssssssss :-()-)

Anneta Gràcies per fer tot el recompte :ok: I m'alegro moltissim de que hagin acabat les pèrdues i de que tot estigui anant bé, suposo que ara ja estàs molt més tranquila i ho podràs gaudir encara més :-o00m

Actualitzo la meva info:

1. Nata
DPP: 21 de maig
Edat mare i pare: 32 jo i 46 ell
N de fills: 0 (ell 3)
Hospital: Sagrada Família Barcelona
Sexe i nom: Encara no ho sabem...
Qualsevol cosa que volgueu explicar: Doncs molt contenta i emocionada. Intentar gaudir de cada instant que passa i amb ganes de passar ja el primer trimestre per trobar-me millor i sobretot per poguer compartir amb tothom la notícia :p-)

Arya82 Moltissimes Felicitats per aquests bons resultats!!!! >.-<:

lavida Tu també has de fer repòs ¿? Per quin motiu te l'han recomanat ¿? Del còlic millor tot i que encara no ha marxat del tot i segurament hauré de demanar cita amb un uròleg perquè m'ho mirin bé.... Que bé això de passar ja la franja del primer trimestre >.-<: i a més ja sabeu el sexe, quina emoció... Ja teniu pensat algun nom ¿?

A Modo Ego: Aquesta setmana ja estaré a les 12 setmanes. Però no tinc la eco fins el dia 15 perquè em van dir que millor fer-la a la setmana 13 que així tot es veurà millor... i el dia 23 tinc hora amb la gine per comentar tots els resultats. Se m'està fent eterna la espera... jejejejeeje :-o00m A més, em veig tanta panxa, que jo no sé com la podré dissimular 3 setmanes més... Sort que ha vingut el fred i ara amb els jerseis gruixudets i amplets es dissimula prou bé :ok: Per la resta em trobo estupendament. Ja no tinc nàusees i sento que estic recuperant l'energia >.-<: Tot i que encara m'adormo al sofà al vespre, és seure'm sigui la hora que sigui i .... zz:-) El que si noto és el tema de les olors. Sempre m'han encantat els perfums, en sóc una gran fan. De fet sempre en tinc un que és el meu de sempre i a part en tinc sempre un parell o 3 més perquè m'encanta fer olor a perfum ( o m'encantava millor dit). Ara no ho puc soportar... M'ofen molt la del meu home i també el de les seves filles, se'm remou l'estòmac. Al meu home em fa cosa dir-li perquè em sap greu... Jo ja fa un parell de setmanes que no m'en poso... la última que vaig provar de posar-me'n vaig vomitar...

Bé noies, espero que estigueu totes molt bé, veig que ja totes estem a punt de superar el primer trimestre i la prova del triple screening, sembla mentida com passa el temps... :-()-)
Arya82
:: poltre
:: poltre
Entrades: 618
Membre des de: dv. set. 21, 2012 4:17 pm

EntradaAutor: Arya82 » dc. nov. 07, 2018 2:02 pm

Hola noies! Com esteu? Tenim aquest post una mica abandonat!

Lavida, enhorabona per aquest nen!!! >.-<: Ja teniu nom pensat? Ja heu donat la noticia?

Anneta, gràcies pel recompte! Poso la meva informació:

2. Arya
DPP: 10 de maig
Edat mare i pare: jo 36 anys, ell 37.
N de fills: una nena d’1 anyet.
Sexe i nom: encara no ho sabem.
Qualsevol cosa que vulgueu explicar: molts anys de cerca, molts tractaments i moltes pèrdues, però amb molta esperança que ara tot vagi bé.

Si vols, Nata, tu que vas ser la segona en escriure al post, podries editar-lo i posar la informació allà? Així ho tindríem a la primera pàgina!

Nata, què curiós això de les olors! Jo no noto absolutament res. Amb l’embaràs de la meva filla no vaig tenir símptomes de res i aquest pinta que anirà pel mateix camí. Tan de bo!
D’altra banda esperar les ecos es fa moooolt lent. Però va, que pel dia 15 ja no queda pas tant!

Pel que fa a mi, doncs res de nou. Ja vam donar la noticia i ja hi ha gent que només mirant-me la panxa m’ho pregunta. Clar, com que ara no la tapo... La veritat és que se’m nota molt! :-())

Bé, espero que esteu totes molt bé, ja anireu explicant cosetes! :-()-)
Buscant des del 2011.
24/7/15 - Al 5é tractament, per fi... Beta POSITIVA!!
4/8/15 - (6+0) Sou dos!! I ja sentim com bateguen els vostres cors!
29/11/15 - (22+5) Marxeu. Adéu Aina, Adéu Ona. Us portaré sempre al cor.
24/8/16 - Bioquímic.
26/10/16 - Avortament espontani.
17/2/17 - Beta +++
18/10/17 - Neix la nostra petita.

Imatge
Sabineta
Entrades: 2
Membre des de: dc. nov. 07, 2018 3:20 pm

EntradaAutor: Sabineta » dc. nov. 07, 2018 3:36 pm

Hole mames!!! Soc totalment nova amb aixo dels forums pero he vist aquest i dic m animo!!!

No se com va si hi ha normes si s ha de fer algo pero començo presentant me

Soc Sabineta de Lleida tinc un nen precios de 3 anyets i ara espero ( no se el que encara ) amb moltes ganes i il.lusio!!! Estic de 13+3 i hauria de neizer el 12 de maig pero tinc risc de prematurietat com el meu nen gran, aixi que no se mai jejejeje .

Encantada de estar per aki!!
Alls
Entrades: 3
Membre des de: dc. set. 05, 2018 5:02 am

EntradaAutor: Alls » dv. nov. 09, 2018 4:41 am

Hola a totes! Ara feia dies que no entrava... a veure si ens veiem un dia i ens posem cares i xerrem en calma. Alguna proposta per quedar a Barcelona? Podria estar bé i anar fent tribu.
Anneta, gràcies pel recompte! Poso la meva informació:
DPP: 9 de maig
Edat mare i pare: jo 40 anys, ell 41.
N de fills: una nena de 2 anys.
Sexe i nom: encara no ho sabem, la setmana que ve en teoria ja ho sabré.

Estic de 14 setmanes i esperant els resultats dels cromosomes per ja poder respirar tranquils i dir-ho a tothom sense por. De moment tot bé; segueixen l’acidesa d’estómac i cansament i insomni nocturn pero la resta bé. Vosaltres com aneu marones?
Ens animem a fer un grup de whatsupp de Barna i voltants? Ja dieu, petons de insomni de nit
Nata32

EntradaAutor: Nata32 » dv. nov. 09, 2018 9:00 am

Holaaaaaaa Guapesssssssssssss :-()-)

Arya em sembla perfecte lo de actualitzar el post. Com que vaig ser la segona d'escriure durant el dia d'avui aniré posant les dades de totes i així ho tindrem tot resumit a la primera plana >.-<: A mi també se'm nota moooooooltissim la panxa... és súper fort... de fet sóc jo la que em pregunto com la gent no em pregunta... jejejeejeje tot i que faig les mil i una tàctiques per tapar-la....

Sabineta Benvinguta al post >.-<: I moltissimes felicitats :-()-) Aquí, com veuràs, no hi ha cap norma ni has de fer res. És un fòrum totalment lliure, així que no més has de ser tu mateixa i escriure tant i com vulguis... :ok:

Alls Jo estic de 12 i esperant per fer la eco la setmana vinent i els resultats per escampar-ho a tothom.. No us passa que es fa insoportable això de guardar un secret així ¿? Morooooooooo per dir-ho a tothom... :b-))) Respecte a fer una quedada, com vulgueu, a mi m'agrdaria moltissim. Potser més endevant, quan ens coneixem una mica més i totes haguem superat el primer trimestre. Però a Barcelona em sembla bé, jo sóc del Maresme així que ho tinc bén a prop :ok:
Nata32

EntradaAutor: Nata32 » dv. nov. 09, 2018 9:20 am

Ja tenim el post actualitzat >.-<: >.-<: >.-<:

A veure si les que falteu aneu omplint les dades i així ho vaig afegint :ok:

DPP:
Edat mare i pare:
N de fills:
Hospital:
Sexe i nom:
Qualsevol cosa que volgueu explicar:

He borrat la primera entrada i posat allà totes les dades, així queda més net i més macu :ok:
Sabineta
Entrades: 2
Membre des de: dc. nov. 07, 2018 3:20 pm

EntradaAutor: Sabineta » dv. nov. 09, 2018 12:45 pm

DPP: 5 d agost!
Edat mare i pare: yo 34 el home 35
N de fills: 1 de 3 anyets
Hospital: clinica perpetuo socorro de Lleida!
Sexe i nom: encara no ho sabem pero ja estan mes quw pensats Ander si fos nen Aitana si fos nena ( el home es vasc es nota no?? )
Qualsevol cosa que volgueu explicar:

Torna a “Per mesos”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Recomanem: