Mares de maig de 2019

gener, febrer, març...
Nata32
:: rateta
:: rateta
Entrades: 184
Membre des de: dc. feb. 28, 2018 1:20 pm

Re: Mares de maig de 2019

EntradaAutor: Nata32 » dl. nov. 05, 2018 8:46 am

Holaaaaaaa Guapesssssssssssssss :-()-)

Anneta Gràcies per fer tot el recompte :ok: I m'alegro moltissim de que hagin acabat les pèrdues i de que tot estigui anant bé, suposo que ara ja estàs molt més tranquila i ho podràs gaudir encara més :-o00m

Actualitzo la meva info:

1. Nata
DPP: 21 de maig
Edat mare i pare: 32 jo i 46 ell
N de fills: 0 (ell 3)
Hospital: Sagrada Família Barcelona
Sexe i nom: Encara no ho sabem...
Qualsevol cosa que volgueu explicar: Doncs molt contenta i emocionada. Intentar gaudir de cada instant que passa i amb ganes de passar ja el primer trimestre per trobar-me millor i sobretot per poguer compartir amb tothom la notícia :p-)

Arya82 Moltissimes Felicitats per aquests bons resultats!!!! >.-<:

lavida Tu també has de fer repòs ¿? Per quin motiu te l'han recomanat ¿? Del còlic millor tot i que encara no ha marxat del tot i segurament hauré de demanar cita amb un uròleg perquè m'ho mirin bé.... Que bé això de passar ja la franja del primer trimestre >.-<: i a més ja sabeu el sexe, quina emoció... Ja teniu pensat algun nom ¿?

A Modo Ego: Aquesta setmana ja estaré a les 12 setmanes. Però no tinc la eco fins el dia 15 perquè em van dir que millor fer-la a la setmana 13 que així tot es veurà millor... i el dia 23 tinc hora amb la gine per comentar tots els resultats. Se m'està fent eterna la espera... jejejejeeje :-o00m A més, em veig tanta panxa, que jo no sé com la podré dissimular 3 setmanes més... Sort que ha vingut el fred i ara amb els jerseis gruixudets i amplets es dissimula prou bé :ok: Per la resta em trobo estupendament. Ja no tinc nàusees i sento que estic recuperant l'energia >.-<: Tot i que encara m'adormo al sofà al vespre, és seure'm sigui la hora que sigui i .... zz:-) El que si noto és el tema de les olors. Sempre m'han encantat els perfums, en sóc una gran fan. De fet sempre en tinc un que és el meu de sempre i a part en tinc sempre un parell o 3 més perquè m'encanta fer olor a perfum ( o m'encantava millor dit). Ara no ho puc soportar... M'ofen molt la del meu home i també el de les seves filles, se'm remou l'estòmac. Al meu home em fa cosa dir-li perquè em sap greu... Jo ja fa un parell de setmanes que no m'en poso... la última que vaig provar de posar-me'n vaig vomitar...

Bé noies, espero que estigueu totes molt bé, veig que ja totes estem a punt de superar el primer trimestre i la prova del triple screening, sembla mentida com passa el temps... :-()-)
Avatar de l’usuari
Arya82
:: poltre
:: poltre
Entrades: 648
Membre des de: dv. set. 21, 2012 4:17 pm

Re: Mares de maig de 2019

EntradaAutor: Arya82 » dc. nov. 07, 2018 2:02 pm

Hola noies! Com esteu? Tenim aquest post una mica abandonat!

Lavida, enhorabona per aquest nen!!! >.-<: Ja teniu nom pensat? Ja heu donat la noticia?

Anneta, gràcies pel recompte! Poso la meva informació:

2. Arya
DPP: 10 de maig
Edat mare i pare: jo 36 anys, ell 37.
N de fills: una nena d’1 anyet.
Sexe i nom: encara no ho sabem.
Qualsevol cosa que vulgueu explicar: molts anys de cerca, molts tractaments i moltes pèrdues, però amb molta esperança que ara tot vagi bé.

Si vols, Nata, tu que vas ser la segona en escriure al post, podries editar-lo i posar la informació allà? Així ho tindríem a la primera pàgina!

Nata, què curiós això de les olors! Jo no noto absolutament res. Amb l’embaràs de la meva filla no vaig tenir símptomes de res i aquest pinta que anirà pel mateix camí. Tan de bo!
D’altra banda esperar les ecos es fa moooolt lent. Però va, que pel dia 15 ja no queda pas tant!

Pel que fa a mi, doncs res de nou. Ja vam donar la noticia i ja hi ha gent que només mirant-me la panxa m’ho pregunta. Clar, com que ara no la tapo... La veritat és que se’m nota molt! :-())

Bé, espero que esteu totes molt bé, ja anireu explicant cosetes! :-()-)
Buscant des del 2011.
24/7/15 - Al 5é tractament, per fi... Beta POSITIVA!!
4/8/15 - (6+0) Sou dos!! I ja sentim com bateguen els vostres cors!
29/11/15 - (22+5) Marxeu. Adéu Aina, Adéu Ona. Us portaré sempre al cor.
24/8/16 - Bioquímic.
26/10/16 - Avortament espontani.
17/2/17 - Beta +++
18/10/17 - Neix la nostra petita.

Imatge
Sabineta
Entrades: 2
Membre des de: dc. nov. 07, 2018 3:20 pm

Re: Mares de maig de 2019

EntradaAutor: Sabineta » dc. nov. 07, 2018 3:36 pm

Hole mames!!! Soc totalment nova amb aixo dels forums pero he vist aquest i dic m animo!!!

No se com va si hi ha normes si s ha de fer algo pero començo presentant me

Soc Sabineta de Lleida tinc un nen precios de 3 anyets i ara espero ( no se el que encara ) amb moltes ganes i il.lusio!!! Estic de 13+3 i hauria de neizer el 12 de maig pero tinc risc de prematurietat com el meu nen gran, aixi que no se mai jejejeje .

Encantada de estar per aki!!
Alls
Entrades: 3
Membre des de: dc. set. 05, 2018 5:02 am

Re: Mares de maig de 2019

EntradaAutor: Alls » dv. nov. 09, 2018 4:41 am

Hola a totes! Ara feia dies que no entrava... a veure si ens veiem un dia i ens posem cares i xerrem en calma. Alguna proposta per quedar a Barcelona? Podria estar bé i anar fent tribu.
Anneta, gràcies pel recompte! Poso la meva informació:
DPP: 9 de maig
Edat mare i pare: jo 40 anys, ell 41.
N de fills: una nena de 2 anys.
Sexe i nom: encara no ho sabem, la setmana que ve en teoria ja ho sabré.

Estic de 14 setmanes i esperant els resultats dels cromosomes per ja poder respirar tranquils i dir-ho a tothom sense por. De moment tot bé; segueixen l’acidesa d’estómac i cansament i insomni nocturn pero la resta bé. Vosaltres com aneu marones?
Ens animem a fer un grup de whatsupp de Barna i voltants? Ja dieu, petons de insomni de nit
Nata32
:: rateta
:: rateta
Entrades: 184
Membre des de: dc. feb. 28, 2018 1:20 pm

Re: Mares de maig de 2019

EntradaAutor: Nata32 » dv. nov. 09, 2018 9:00 am

Holaaaaaaa Guapesssssssssssss :-()-)

Arya em sembla perfecte lo de actualitzar el post. Com que vaig ser la segona d'escriure durant el dia d'avui aniré posant les dades de totes i així ho tindrem tot resumit a la primera plana >.-<: A mi també se'm nota moooooooltissim la panxa... és súper fort... de fet sóc jo la que em pregunto com la gent no em pregunta... jejejeejeje tot i que faig les mil i una tàctiques per tapar-la....

Sabineta Benvinguta al post >.-<: I moltissimes felicitats :-()-) Aquí, com veuràs, no hi ha cap norma ni has de fer res. És un fòrum totalment lliure, així que no més has de ser tu mateixa i escriure tant i com vulguis... :ok:

Alls Jo estic de 12 i esperant per fer la eco la setmana vinent i els resultats per escampar-ho a tothom.. No us passa que es fa insoportable això de guardar un secret així ¿? Morooooooooo per dir-ho a tothom... :b-))) Respecte a fer una quedada, com vulgueu, a mi m'agrdaria moltissim. Potser més endevant, quan ens coneixem una mica més i totes haguem superat el primer trimestre. Però a Barcelona em sembla bé, jo sóc del Maresme així que ho tinc bén a prop :ok:
Nata32
:: rateta
:: rateta
Entrades: 184
Membre des de: dc. feb. 28, 2018 1:20 pm

Re: Mares de maig de 2019

EntradaAutor: Nata32 » dv. nov. 09, 2018 9:20 am

Ja tenim el post actualitzat >.-<: >.-<: >.-<:

A veure si les que falteu aneu omplint les dades i així ho vaig afegint :ok:


DPP:
Edat mare i pare:
N de fills:
Hospital:
Sexe i nom:
Qualsevol cosa que volgueu explicar:


He borrat la primera entrada i posat allà totes les dades, així queda més net i més macu :ok:
Sabineta
Entrades: 2
Membre des de: dc. nov. 07, 2018 3:20 pm

Re: Mares de maig de 2019

EntradaAutor: Sabineta » dv. nov. 09, 2018 12:45 pm

DPP: 5 d agost!
Edat mare i pare: yo 34 el home 35
N de fills: 1 de 3 anyets
Hospital: clinica perpetuo socorro de Lleida!
Sexe i nom: encara no ho sabem pero ja estan mes quw pensats Ander si fos nen Aitana si fos nena ( el home es vasc es nota no?? )
Qualsevol cosa que volgueu explicar:
Avatar de l’usuari
Arya82
:: poltre
:: poltre
Entrades: 648
Membre des de: dv. set. 21, 2012 4:17 pm

Re: Mares de maig de 2019

EntradaAutor: Arya82 » dv. nov. 23, 2018 5:17 pm

Hola! Això està una mica paradet! Com van aquestes panxes? :-())

Nata, tenies eco el dia 15, oi? Com va anar? Ja has pogut donar la noticia?

Sabineta, benvinguda i felicitats!!

Alls, ja heu rebut els resultats dels cromosomes per poder respirar tranquils? Espero que tot estigui perfecte!

Mode ego: jo avui faig les 16 setmanes i ahir em va semblar notar alguna cosa, tot i que sé que encara és d’hora i potser són imaginacions meves hehe De moment estic bé perquè no tinc símptomes de res i la pròxima visita la tinc el dia 30. A veure com va!

Bon cap de setmana!
Buscant des del 2011.
24/7/15 - Al 5é tractament, per fi... Beta POSITIVA!!
4/8/15 - (6+0) Sou dos!! I ja sentim com bateguen els vostres cors!
29/11/15 - (22+5) Marxeu. Adéu Aina, Adéu Ona. Us portaré sempre al cor.
24/8/16 - Bioquímic.
26/10/16 - Avortament espontani.
17/2/17 - Beta +++
18/10/17 - Neix la nostra petita.

Imatge
Nata32
:: rateta
:: rateta
Entrades: 184
Membre des de: dc. feb. 28, 2018 1:20 pm

Re: Mares de maig de 2019

EntradaAutor: Nata32 » dt. des. 11, 2018 2:30 pm

Holaaaaaaaaaa Noiesssssssssss!!!!!

Què tal esteu ¿? Com van aquestes panxolines ¿? :-())

Jo ja tinc una panxa que fa por... jejejejeje el meu home diu que si ja la tinc així no sap que faré els 5 mesos que queden :-:) Espero que no segueixi a la mateixa velocitat... :content:

Us trobeu bé ¿? Jo he tingut problemes amb un ronyó, que el tinc dilatat, i encara arrossego una mica de dolor, m'ho hauré de anar controlant i anar fent ecografies.

Aquest divendres tinc visita i ecografia :b-))) Moro de ganes de veure com està el cigronet :love: Potser hi anem amb les germanetes ara que ja ho saben i així elles també ho veueni ho podem compartir amb elles.

Bé, a veure si aneu explicant cosetes, i si hi ha alguna mami més per aquí de Maig... que la veritat que aquest post està súper abandonadet i és una llàstima :ufs:

Una abraçada per totes! :-()-) :-()-) :-()-)
Lorena84
Entrades: 3
Membre des de: dc. des. 12, 2018 1:18 pm

Re: Mares de maig de 2019

EntradaAutor: Lorena84 » dc. des. 12, 2018 1:23 pm

Hola noies, sóc nova al fòrum. Cóm esteu? Sembla que fa temps que no escriviu. Jo estic de 16 setmanes i la meva DDP és el 28 de maig.
Avatar de l’usuari
Arya82
:: poltre
:: poltre
Entrades: 648
Membre des de: dv. set. 21, 2012 4:17 pm

Re: Mares de maig de 2019

EntradaAutor: Arya82 » dl. des. 17, 2018 5:19 pm

Holaaaa! Si hi ha moviment!! Pensava que ja no passava ningú per aquí!! Com esteu?

Lorena, benvinguda!! És el teu primer fill/a? Què tal portes l’embaràs?

Nata, com va anar la eco? Al final hi vau anar amb les germanetes? Jo també tinc un panxot que deu n’hi do, però la veritat és que em trobo molt bé. De moment no he tingut símptomes de res, o sigui que no em puc queixar! Això sí, al tenir una altra filla (i a més petita) vaig bastant cansada i em preocupa bastant com m’ho faré més endavant…

Jo a les 17 setmanes vaig tenir eco (ara estic de 19+3) i confirmat: és una altra nena!!! Estem molt contents, tot i que no ens acabem de decidir amb el nom!

I la resta com esteu?

Petooons! :-()-)
Buscant des del 2011.
24/7/15 - Al 5é tractament, per fi... Beta POSITIVA!!
4/8/15 - (6+0) Sou dos!! I ja sentim com bateguen els vostres cors!
29/11/15 - (22+5) Marxeu. Adéu Aina, Adéu Ona. Us portaré sempre al cor.
24/8/16 - Bioquímic.
26/10/16 - Avortament espontani.
17/2/17 - Beta +++
18/10/17 - Neix la nostra petita.

Imatge
Lorena84
Entrades: 3
Membre des de: dc. des. 12, 2018 1:18 pm

Re: Mares de maig de 2019

EntradaAutor: Lorena84 » dl. des. 17, 2018 9:06 pm

Holaaa!
Si, es el meu primer fill/a, encara no sé qué és però dijous tinc eco a veure si m'ho diuen ja. Estic de 17 setmanes i encara tinc nàusees entre d'altres coses així que gaire bé no en trobo. I vosaltres com us trobeu?
Pensava que teníeu grup de WhatsApp i per això no escrivieu ja aquí.
Annetaanneta
:: puça
:: puça
Entrades: 11
Membre des de: dj. set. 20, 2018 5:14 pm

Re: Mares de maig de 2019

EntradaAutor: Annetaanneta » dc. des. 19, 2018 3:03 pm

Hola maques!!!
Benvinguda Lorena!
Jo també feia molts dies q no entrava pensant q s’estava dissolent el grup.
Ara m’ha fet gràcia tornar-vos a llegir!!!
Doncs jo dir-vos que ja sabem q portem un nen.

A veure com ho podem fer per continuar amb el grup, almenys les q ens interessi continuar-lo.
Una abraçada a totes, vinga q ja tenim mig cami fet! <:-<
Nata32
:: rateta
:: rateta
Entrades: 184
Membre des de: dc. feb. 28, 2018 1:20 pm

Re: Mares de maig de 2019

EntradaAutor: Nata32 » dc. des. 19, 2018 3:32 pm

Hola Guapes!!!!!! :-()-)

Doncs jo la veritat que em sentia una mica entre trista i decebuda veient que el nostre grup no avançava :ufs: i veient que els altres de mamis comparteixen tantes coses... Així que a veure si això s'anima :b-))) Per part meva, m'encantaria.

Lorena Benvinguda al grup i enhorabona!!!! >.-<: Si vols omple el que et passo a continuació i així t'afegeixo les dades al principi del fil del grup...

DPP:
Edat mare i pare:
N de fills:
Hospital: -
Sexe i nom:
Qualsevol cosa que volgueu explicar:

Arya82 Doncs la eco súper bé!!!! :love: Al final no vam anar amb les nenes perquè no sé si us ho vaig explicar però com que ja em van dir a urgències el sexe del bebè vam preferir que no es saltessin escola i més endevant ja vindràn a una on l'horari ens vagi bé a tots :ok: Felicitats per aquesta nena... :cnena: És súper complicat el tema del no, nosaltres tampoc hi ha manera de decidir-nos...

Anneta Felicitats a tu per el nen!!!! :cnen: Nosaltres també confirmadissim que és un nen. Ja teniu nom vosaltres ¿?

EGO: Doncs jo ja estic a la setman 18 i la veritat que em trobo ESTUPENDAMENT :b-))) Em sento ara mateix amb l'energia recuperada, ja no tinc nàusees, el dolor al ronyó sembla que ha marxat, el quiste que tenia al ovari també ha desaparegut, així que espero que duri això de estar taaaaaaant bé.... Heu començat a sentir el nen/a alguna de vosaltres ¿? Jo algún dia en concret però poca cosa, allò que no saps bén bé si ho és o no ho és. Sobretot ho vaig notar el dia que vaig menjar un dels meus menjars preferits: les garotes.. jejejejeje Així que sembla ser que al nen també li agradaran molt... jejejejeje
Lorena84
Entrades: 3
Membre des de: dc. des. 12, 2018 1:18 pm

Re: Mares de maig de 2019

EntradaAutor: Lorena84 » dc. des. 19, 2018 3:53 pm

DPP: 28 de maig
Edat mare i pare: 34 i 38
N de fills: 0
Hospital: Hospital General de Granollers
Sexe i nom: Encara no ho sabem

Jo encara no el noto però tinc unes ganes... De quantes setmanes estaveu quan vau començar a nortar-ho?
Avatar de l’usuari
Arya82
:: poltre
:: poltre
Entrades: 648
Membre des de: dv. set. 21, 2012 4:17 pm

Re: Mares de maig de 2019

EntradaAutor: Arya82 » dc. des. 19, 2018 5:26 pm

Oh, quina alegria veure que es reactiva el grup! Jo pensava que totes hauríeu desaparegut en algun grup de whatsapp i em sabia com greu.

Lorena, jo per sort em trobo molt bé. En els meus embarassos no tinc pràcticament símptomes o sigui que sóc una afortunada. Ànims amb aquestes nàusees, que segons diuen en el segon trimestre comencen a anar desapareixent!

Anneta, enhorabona per aquest nen! >.-<: Ja teniu nom pensat?

Nata, buff es que per nosaltres ja serà la quarta nena (abans de la meva filla vam tenir bessones que vam perdre a les 23 setmanes) i clar, 4 noms de nena no ens ho havíem plantejat hahaha Tot i que jo estava convençudíssima que tornaria a ser una nena!
D’altra banda enhorabona a tu també pel nen!! >.-<: I també m’alegra molt veure que ja et vas trobant millor! Jo malgrat no tenir símptomes em trobo cansadíssima. La meva filla encara és molt petita (14 mesos) i li estant sortint les dents i se li ha sumat una vacuna que li ha donat febre i total... que porta una dies que no dorm bé i jo tampoc. I abans de l’embaràs la manca de son no em suposava un gran problema però ara amb l’embaràs... vaig fatal! Tinc taaaanta son :-o00m

Sobre notar-los, jo noto a la meva nena clarament des de les 16 setmanes. A les bessones les vaig començar a notar a les 19, la meva filla a les 17. Cada cop abans, però diuen que és normal perquè ja saps de què va la cosa.

Una abraçada a totes!! :-()-)
Buscant des del 2011.
24/7/15 - Al 5é tractament, per fi... Beta POSITIVA!!
4/8/15 - (6+0) Sou dos!! I ja sentim com bateguen els vostres cors!
29/11/15 - (22+5) Marxeu. Adéu Aina, Adéu Ona. Us portaré sempre al cor.
24/8/16 - Bioquímic.
26/10/16 - Avortament espontani.
17/2/17 - Beta +++
18/10/17 - Neix la nostra petita.

Imatge
lavida
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 87
Membre des de: ds. nov. 18, 2017 12:02 pm

Re: Mares de maig de 2019

EntradaAutor: lavida » ds. des. 29, 2018 12:50 pm

Hola!!!
Tenim això més que abandonat... com us trobeu? Jo força millor, les nàusses hi són però la pastilleta fa miracles.

Lorena: benvinguda! Jo vaig començar a notar de les 16 a les 17 setmanes. Abans notava alguna cosa però no sabia si era ell ho no fins que un dia al matí, estant al llit, em va saludar en tota regla. Ara ja es mou molt i fins i tot es veu com es mou la panxa.

Anneta i Nata: felicitats pel nens! Anem sumant! Jejej

Ego: avui estic de 22 setmanes, la panxa creix molt ràpid i aquests dies que tenim vacances aprofitem per anar comprant i fent cosetes per la seva habitació. Ja us han fet la prova del sucre? Jo la tinc d'aquí 2 setmanes! Va aneu explicant i rescatem el post!

Una abraçada x totes i feliç 2019 (el nostre any!!!)
Imatge
Avatar de l’usuari
Arya82
:: poltre
:: poltre
Entrades: 648
Membre des de: dv. set. 21, 2012 4:17 pm

Re: Mares de maig de 2019

EntradaAutor: Arya82 » dv. gen. 04, 2019 2:31 pm

Hola noies!! Com ha anat l’entrada de l’any?

Lavida, jo la prova del sucre la vaig fer al primer trimestre (quan tens més de 35 anys te la fan fer abans) i tot va sortir ok. De totes maneres, per protocol l’he de tornar a fer, o sigui que suposo que a la propera visita la doctora me la tornarà a demanar. És una mica pesat, però mentre surti bé…

Jo avui faig les 22 setmanes i ja noto moltíssim com es mou i fins i tot ja es veu per fora i tot. Uns mini bonyets. La setmana passada vam fer la eco morfològica i la nena està perfecte i el coll de l’úter llarg i tancat (per les meves pèrdues tinc paranoies amb aquest tema). O sigui que ara estic molt més tranquil·la.

Sobre comprar cosetes no hem comprat absolutament res perquè aprofitarem la majoria de coses que ja tenim de la nostra filla (tot i que haurem de comprar roba perquè són de diferents èpoques de l’any). Però suposo que d’aquí 1 o 2 mesos ens tocarà comprar la cadireta pel cotxe i potser mirar com ens ho farem quan vagi jo sola amb les dues perquè es portaran molt poc (18-19 mesos) i clar, tema cotxet és complicat.

Una abraçada per totes!
Buscant des del 2011.
24/7/15 - Al 5é tractament, per fi... Beta POSITIVA!!
4/8/15 - (6+0) Sou dos!! I ja sentim com bateguen els vostres cors!
29/11/15 - (22+5) Marxeu. Adéu Aina, Adéu Ona. Us portaré sempre al cor.
24/8/16 - Bioquímic.
26/10/16 - Avortament espontani.
17/2/17 - Beta +++
18/10/17 - Neix la nostra petita.

Imatge
Aolmos
:: puça
:: puça
Entrades: 15
Membre des de: dl. gen. 07, 2019 10:15 pm

Re: Mares de maig de 2019

EntradaAutor: Aolmos » dl. gen. 07, 2019 10:20 pm

Hola hola!!
Sóc nova per aquí i fins fa mitja horeta que una amiga m’ha comentat que aquest fòrum li va anar molt bé per compartir experiències i neguits de l’embaràs, no sabia ni que existia.
Em presento, em dic Ariana i demà dimecres faig 23 setmanes. Estic embarassada d’un nen, el Teo i la meva DPP és el 6 de maig. Tinc 30 anys i el meu marit, 32. Estem molt il.lusionats i alhora cagats!!
Com esteu després de les festes???

Un petonet!!
lavida
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 87
Membre des de: ds. nov. 18, 2017 12:02 pm

Re: Mares de maig de 2019

EntradaAutor: lavida » dt. gen. 08, 2019 6:08 pm

Hola!!! x*x*x x*x*x

Aolmos: benvinguda i felicitats :-()) ! Estem a la par, la meva dpp és el 4 de maig, també tinc 30 anys i espero un nen, un Nil! jeje Com et trobes? :miko:

Arya82: quan et fas la morfològica és un gran descans... :-o00m almenys per a nosaltres ho va ser. Que bé que pugueu aprofitar cosetes de la gran, sempre és una bona ajuda. Nosaltres ara estem mirant tema cotxet... és un món!!!

Ego: doncs aquí estic, amb una panxa que deu ni do... i els kg que van sumant més ràpid del que m'agradaria! Per altre costat, el petit és força mogut... bàsicament no para quiet ni de dia ni de nit i fa que em desperti bastants vegades zz:-) . Dimarts vinent tenim visita i per fi el podrem tornar a veure, si es deixa... perquè a les últimes ecos el tenim amb les mans a la cara, ha sortit vergonyós!
Pel que fa al cotxet, alguna coneix, té o sap d'algu que tingui un Joolz Hub? L'hem estat mirant i ens agrada força, però no coneixem ningú que pugui opinar i dir-nos els pros i contres.

Una abraçada!!! >.-<:
Imatge

Torna a “Per mesos”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 12 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::