Mares de maig de 2019

gener, febrer, març...
Aolmos
:: puça
:: puça
Entrades: 15
Membre des de: dl. gen. 07, 2019 10:15 pm

Re: Mares de maig de 2019

EntradaAutor: Aolmos » ds. gen. 19, 2019 10:12 am

Ah per cert, Nata32 et passo el que demanaveu a l'inici per si ho vols afegir :ok:
A mi m'ha anat molt bé per saber qui és qui. Gràcies!!

Aolmos :-())
DPP: 6 de maig :-)(-:
Edat mare i pare: Mare 30 i pare 32
N de fills: 0
Sexe i nom: Masculí, Teo
Qualsevol cosa que vulgueu explicar: M'he unit al grup per compartir experiències i dubtes, que com a "primeriza" en tinc moltíssims!
lavida
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 87
Membre des de: ds. nov. 18, 2017 12:02 pm

Re: Mares de maig de 2019

EntradaAutor: lavida » dl. gen. 21, 2019 9:41 am

Bon dia!

Aolmos. Merci per la recomanació de la cadireta de cotxe, aquest dissabte anirem a decidir això i anem tancant temes jeje. Respecte la baixa, enguany estic a P3, i al principi vaig tenir sangrats que finalment eren d'un pòlip però a l'inici no m'ho podien garantir. També vaig tenir alteracions importants de tiroides, que ja en tenia abans, però amb l'embaràs es va disparar. Finalment el pòlip sembla que s'ha reabsorbit, sinó me'l treurà el dia del part i la tiroides esà controlada. :ok: A veure què et diu el metge i com et sents tu.

Una abraçada i bona setmana panxudes! :-())
Imatge
Avatar de l’usuari
Arya82
:: poltre
:: poltre
Entrades: 648
Membre des de: dv. set. 21, 2012 4:17 pm

Re: Mares de maig de 2019

EntradaAutor: Arya82 » dl. gen. 21, 2019 1:51 pm

Holaaaaa! Com ha anat el cap de setmana?

Lavida, que bé la eco de les 25! Jo la tinc aquest divendres! Nosaltres amb la meva filla gran no vam fer llista i ara tampoc perquè realment necessitem molt poca cosa. La cadireta del cotxe, que comprarem la mateixa (la Kiplan Kiss 2 perquè per nosaltres és important que vagin a contramarxa tan temps com sigui possible) i roba de cara a l’estiu. O sigui que tampoc tenim pressa a comprar-ho!

Aolmos, entenc que sent mestre de nens petits acabis esgotada! Jo sóc autònoma però també treballo amb nens (i adolescents) però a mi personalment em cansa més netejar el que embruten (entren amb fang a les sabates, menjar, ditades a tot arreu, van al lavabo i apunten on els hi sembla... ) perquè al ser un negoci meu, evidentment també em toca netejar-lo! De totes maneres, jo si m’agafés la baixa no sé si em serviria de gaire res perquè ara mateix el que em cansa més no és la feina, sinó la meva filla de 15 mesos! En comparació, la meva feina em suposa un “break” :-o00m

La resta com aneu?

Petooons!
Buscant des del 2011.
24/7/15 - Al 5é tractament, per fi... Beta POSITIVA!!
4/8/15 - (6+0) Sou dos!! I ja sentim com bateguen els vostres cors!
29/11/15 - (22+5) Marxeu. Adéu Aina, Adéu Ona. Us portaré sempre al cor.
24/8/16 - Bioquímic.
26/10/16 - Avortament espontani.
17/2/17 - Beta +++
18/10/17 - Neix la nostra petita.

Imatge
lavida
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 87
Membre des de: ds. nov. 18, 2017 12:02 pm

Re: Mares de maig de 2019

EntradaAutor: lavida » dj. gen. 31, 2019 5:56 pm

Noies! >.-<: Tornem a tenir el tema parat??? :ufs:

Com van aquestes panxes i aquestes ecos? :-())

Arya82, com ho portes amb la petita?

Aolmos, com vas?

Nata32, i tu bonica, com et trobes?

Jo ja vaig anar a fer la prova del sucre, ànims per les qui l'heu de fer...! :ok: A veure, es pot beure però diguem que no és d'allò més bo... ara, a qui li agradi el dolç fliparà! jeje Total, que ja tinc el resultat i m'ha sortit bastant baix el sucre, per sota els mínims... dimecres tinc hora al gine a veure què em diu. Algú en sap alguna cosa? Ho desconec bastant. Doncs res, aquest noiet no para es mou tot el dia i ja em deforma la panxa i tot... i cada dia és més complicat poder dormir zz:-) ... serà que avisa de com seran les nits a partir del maig :-o00m ...? jeje I amb ganes!

Una abraçada!!!
Imatge
Nata32
:: rateta
:: rateta
Entrades: 184
Membre des de: dc. feb. 28, 2018 1:20 pm

Re: Mares de maig de 2019

EntradaAutor: Nata32 » dv. feb. 01, 2019 7:12 am

Boooooon Diaaaaaaaa Guapissimessssssss.... :love:

Lavida que bé que hagis escrit perquè jo ja començava a pensar que altre cop teniem això molt paradet :content: Sobre la prova del sucre jo haig de anar-hi la setmana vinent, junament amb l'anàlisi de sang, i no tinc ni idea de com va ni res... jejejeje Només m'han dit que em porti un llibre o alguna cosa perquè l'espera no es faci tant eterna :ok:

La resta com esteu ¿? Expliqueu cosetes....

Jo la setmana passada vaig tenir eco i tot perfecte. El nen es mou moltissim i també m'està començant a costar dormir per les nits, la panxa em molesta molt i em desvetllo, i per si no n'hi ha prou quan em desvetllo el petit comença a fer patadetes així que cada dia sobre les 4h del matí tenim party.... :miko: jejejejeje La setmana passada vaig anar a comprar un munt de roba per el nen, els bodys i totes aquestes coses per l'hospital i algún conjuntet perquè vaig bén guapu.... :love: Vaig comprar-ho tot al H&M, tenen coses molt xules i súper bé de preu... Tot i que després vaig veure que a C&A també tenen bastantes cosetes i igual o més barat que H&M...

També estic començant a plantejar el tema de la baixa; com us vaig comentar sóc autònoma així que apuraré bastant fins al final. Com que la DPP és el 18 de Maig a mitjants de Abril (Setmana Santa) ja deixaré de anar a treballar al despatx perquè tothom em diu que l'últim mes és molt dur... Així que m'instal·laré a caseta per descansar i si puc treballaré algunes horetes però ja des de casa que és diferent :ok:

Una abraçada per totes!!!!!!! :-()-) :-()-) :-()-)
Aolmos
:: puça
:: puça
Entrades: 15
Membre des de: dl. gen. 07, 2019 10:15 pm

Re: Mares de maig de 2019

EntradaAutor: Aolmos » dv. feb. 01, 2019 9:04 am

Hola noies,

Siii jo també ho pensava, però com que havia escrit tanto els últims cops vaig pensar, a viure si les estic atablant i em sabia greu. Així que me'n alegro molt que hagiu escrit!

LaVida: Doncs de moment vaig molt bé! Aquests dies he estat una mica malalta perquè he agafar un súper constipat que m'ha derivat en bronquitis, però ja em trobo molt millor! Estic fent un tractament amb inhaladors i antibiòtic i dimarts torno a la feina. Ah!! Jo també vaig fer la prova del sucre la setmana passada i els resultats han sortit bé! El líquid és... dolentet dolentet jajaja Avui tinc visita al gine... toca pesar-se... a veure com va!

Nata32: Quina ilu anar a comprar la roba, oi? Nosaltres també hem aprofitat i hem agafat els conjunts de l'hospital. Tot i que mare meva... quants dubtes amb les talles!! Tema baixa, jo també estic donant-li voltes i voltes... aquests dies que he estat a casa perquè em trobava malament he aprofitat i he fet mil coses.. no m'ho pensava. Instal·lar-te a casa i fer la feina amb més tranquil·litat i comoditat és molt bona opció!

La resta com aneu? Jo noto al Teo moure's, però pel que diueu... diria que no el noto tant com vosaltres perquè poques vegades es veu a través de la panxa. Bueno noies, us deixo que em toca anar fent vía cap al ginecòleg. Ja us explicaré!

Un petunarru a totes i seguim parlant eh! :love:
Avatar de l’usuari
Arya82
:: poltre
:: poltre
Entrades: 648
Membre des de: dv. set. 21, 2012 4:17 pm

Re: Mares de maig de 2019

EntradaAutor: Arya82 » dv. feb. 01, 2019 2:08 pm

Per fi es torna a animar això! :content:

Lavida, jo l’O’Sullivan el vaig fer al primer trimestre i la doctora em va dir que el sucre m’havia sortit baix però que era normal anant en dejú i que jo devia ser de les persones que si no esmorzen es maregen (cert!). No sé quin valor era, però no li va donar la més mínima importància. Demà torno a fer-lo, ja us diré com surt!

Nata, quina il·lusió fa comprar robeta oi? Jo en tinc moltes ganes, però al ser la segona tinc una mica més d’autocontrol jajaja De roba d’hospital ja tinc la de la meva filla gran. De fet el cap de setmana passat vaig treure la que crec que puc aprofitar i la tornaré a rentar. Va ser molt estrany veure aquella robeta tan i tan petita! Em costa recordar que la meva filla fos així de mini! I llavors per internet he estat mirant bodies de cara l’estiu, que amb la calor que fa es l’únic que durà... a veure si avui trobo una estona i en compro uns quants!
Sobre el tema baixa, si t’ho pots muntar, agafa-la! Perquè sí que és cert que l’últim mes tot cansa. Jo encara no tinc res clar. La voldria agafar però he de contractar una altra persona i això econòmicament m’ho complica tot i sincerament encara no sé què faré.

Aolmos, que bé que ja et trobis millor! Sobre si es mou més o menys, cada nen és diferent. La meva tampoc es mou tant com per no deixar-me dormir, ni tampoc em mou la panxa de forma molt exagerada... però es que la meva filla gran era igual! Es movia durant tot el dia, però de manera calmada. I saps què? La meva filla gran és una nena molt tranquil·la, així que jo creuo els dits i espero que hi hagi alguna mena de relació i que la seva germana Ivet sigui igual jejeje

Bon cap de setmana!
Buscant des del 2011.
24/7/15 - Al 5é tractament, per fi... Beta POSITIVA!!
4/8/15 - (6+0) Sou dos!! I ja sentim com bateguen els vostres cors!
29/11/15 - (22+5) Marxeu. Adéu Aina, Adéu Ona. Us portaré sempre al cor.
24/8/16 - Bioquímic.
26/10/16 - Avortament espontani.
17/2/17 - Beta +++
18/10/17 - Neix la nostra petita.

Imatge
lavida
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 87
Membre des de: ds. nov. 18, 2017 12:02 pm

Re: Mares de maig de 2019

EntradaAutor: lavida » dg. feb. 03, 2019 6:55 pm

Hola panxetes!
Com ha anat el cap de setmana?

Arya82, com va anar el test? Tens resultats? Amb la robeta nosaltres tenim també alguna cosa i aprofito dels meus nebots el que pugui, encara he de mirar bé què hi ha i com anirem amb les temporades jeje. Fa molta il.lusió perquè és tot tan petit... sembla per ninos!

Aolmos, espero que t'hagis recuperat i ja puguis estar a tope!

Nata32, pel tema de la prova a mi m'hi van fer anar en dejú perquè en l'analítica també ja en mirava d'altres coses. Total, que arribes allà i et fa una analítica, et prens el suc amb un 3-4 minuts i al cap d'una hora et tornen a fer una altre analítica. Així veuen com actua el teu cos amb el "xute" de sucre que porta el suc. A partir d'aquí pensa en com invertir una hora perquè es faci el més lleu possible jeje


Ego: divendres passat vam anar a encomanar el cotxet i aquest divendred vam anar a buscar la cadireta del cotxe i dissabte algun moble per la seva habitació, o sigui que avui diumenge ha estat dia de tornavís i broques amunt i avall, però il.lusionats cada cop que passem per davant de l'habitació i veus que agafa forma... Tema roba, també anem tenint alguna coseta, però m'espero a veure que surt de nova temporada perquè trobo coses bastant gruixudes i pel maig suposo que anirà llarg però primet. Quina talla agafeu per l'hospital? Jo la única que tinc és talla 0-1, però també veig que hi ha talla new born... vaya caos! Esperem que li vagi bé.... sinó tocarà anar a comprar més!
Ui vaya rollo us he fet! Jaja Bona setmana a totes!!!
Imatge
Nata32
:: rateta
:: rateta
Entrades: 184
Membre des de: dc. feb. 28, 2018 1:20 pm

Re: Mares de maig de 2019

EntradaAutor: Nata32 » dl. feb. 04, 2019 10:03 am

Holaaaaaa Guapissimessssssss Bon Diaaaaaaaaaaa :***:

Lavida Jo tota la roba que estic agafant és de 0-1 mesos... De mida uns 54 centímetres de llarg... Les mares expertes me diuen que compri només aquesta talla perquè no sé com serà el nen de gran o de petit i que com que estaré de baixa mica en mica ja aniré agafant per els altres mesos. També algún amic ens ha regalat alguna peça de 3, 4, i 6 mesos :love:

Arya La veritat que siiiiiii que fa moltisimaaaaaaa il·lusió copmrar robeta... però sent el primer hauría de començar a posar el freno de mà... jejejejeje perquè és que ho trobo tot tant tant tant tant taaaaaaaaant adorable que ho compraria tot.... :content: és molt complicat el tema baixa i ser autonòma... Tot i que han millorat les condicions no deixa de ser un problema... Estant al règim general és molt fàcil perquè agafes la baixa tot el temps que pots i continues tenint el teu sou... :ufs: Jo per això ja fa molt de temps que li estic donant voltes... Però crec que ja he près la decisió i m'agafaré la baixa per setmana santa... Treballaré des de casa a partir de aleshores tot el que pugui i em permeti l'embaràs i el nen.... Sense presió... :ok:

Aolmos Jo també m'he tornat boja amb el tema de les talles... és un embolic!!!!! El meu nen es mou moltissim però només a estones... sol ser al vespre quan estic tranquila asseguda al sofà, quan dormo, o al matí a la hora de l'esmorzar... i ja es comença a veure el moviment de la panxa, el tinc a la dreta col·locat i la veritat que es nota molt... Com diu l'Arya diuen que hi ha una relació directe entre el caràcter del nadó a la paxa i com serà desrés... Nosaltres teníem l'esperança de que sortís un nen tranquil, com les filles del meu home, però la gine ja ens va dir que es mou moltissim, que és una passada, que no para... Així que fa pinta que tindrem un bon trapella... :p-)

Modo Ego: Avui he anat a fer la prova del sucre i analítica. La veritat que no n'hi ha per tant, és com beure un tang de taronja, no és molt agradable però m'ha resultat fàcil d'empassar.. Suposo que com que ja anava mentalitzada que sería súper asquerós doncs al final fins i tot l'he trobat prou bo... jejejejeje M'he llegit una revista de cotilleo i ha passat la hora volant. Ara a esperar als resultats...

Aquest cap de setmana també he aprofitat per netejar i reordenar armaris.. Mica en mica vaig ordenant i fent lloc per anar organitzant el armari pel bebè i així anar tenint controlat el què tenim i el què ens fa falta...

També estic fent 1 cop per setmana yoga per embarassades, la veritat, i sent sincera, és que no m'agrada massa, el centre és súper xulo, les companyes molt maques, i la professora súper agradable però em sento com si estigués perdent el temps una mica. Per altra banda, ho faig, i no ho deixo perquè sé que si que m'anirà bé per l'esquena. També estic anant 3-4 dies al gimnàs (això ja m'agrada molt més jejejeeje) i faig 30 minuts de elíptica i després faig un circuit de uns 30 minuts amb diferents màquines que poden adaptar-se al embaràs. Així que espero seguir trobant-me bé i seguir amb l 'activitat perquè així em sento més enèrgica, més motivada, i millor amb mi mateixa! :ok:

Ah! i he contractat una fotografa per fer-me una sessió de fotos embarassada a l'aire lliure :love: La veritat que súper bé de preu i són mínim 30 fotografies finals. Ho faig perquè vull tenir un bon record i el meu home no té gens de paciència i mai em fa fotos :ufs: Quan li dic que em faci una foto me la fa de qualsevol manera i corrents i només una; així que si t'enganxa amb els ulls tancats, els cabells a la cara o en moviment doncs ja no tens més oportunitats... jejejejejeje

Bé Noies, ja paro, que jo si que us he fotut un rotllo.... >.-<:

Una abraçada per totesssssssss!!!!!!! :-()-) :-()-) :-()-)
Aolmos
:: puça
:: puça
Entrades: 15
Membre des de: dl. gen. 07, 2019 10:15 pm

Re: Mares de maig de 2019

EntradaAutor: Aolmos » dl. feb. 04, 2019 10:52 am

Bon dia noies,

Doncs jo ara vinc del metge de capçalera que anava a agafar l'alta perquè em trobo bé després d'aquests dies de grip i bronquitis, i la doctora no m'ha volgut donar l'alta. M'ha obscultat i diu que no estic al 100% que si torno ara a l'escola tornaré a recaure i m'ha donat visita per dilluns vinent. M'he quedat a quadres perquè ja m'havia fet a la idea i organitzat la setmana amb la tornada a l'escola.

Arya82: Et van fer la prova del sucre al primer trimestre? És normal o te l'ha van fer abans per algún motiu? Bueno, segur que aquesta vegada surt bé! Ja ens dirás. Ojalá que tinguis raó i que el Teo no es mogui moltíssim vulgui dir que serà un nen tranquil, sobretot a les nits jejeje zz:-)

Lavida: Aquest cap de setmana nosaltres també hem estat liats amb l'habitació. El meu pare va venir a ajudar-me a pintar-la i ja em muntat la calaixera que farà de canviador. Per cert, tema cuna... què heu agafat? Nosaltres hem demanat un moisés per tenir-lo els primers mesos a la nostra habitació i després la cuna bàsica de fusta d'ikea perquè a la que sigui una mica més autònom m'agradaria comprar un llit baixet d'estil Montessori. Així que la cuna, que serà un impàs l'hem triat ben barateta. No sé si és el millor o no... però és la idea que tenim. Ens doneu opinions, sobretot les que ja sou mamis?
Ah per cert! Tema robeta hem agafat 0-1 mes i després coses més fresquetes de 1-3 mesos (aprofitant les rebaixes).

Nata32: No t'agraden les classes de ioga? Jo fa anys que hi vaig i la veritat, em va de conya!! Patia força de l'esquena perquè m'ajupo molt amb els nens i quan hi estic uns dies sense anar-hi ho noto moltíssim! Dona-li un bot de confiança i segur que ho notarás. Tot i que també t'he de dir que jo no faig pràcticament res més i si tu vas al gimnás, deus tenir l'esquena ben forta :ok: Aix... la sessió de fotos segur que quedarà xulíssima!! Nosaltres tmb hi anirem a finals de febrer, tot i que em fa una vergonya horrorosa posar-me davant la càmara, estic segura que valdrà la pena.

Bon dilluns a totes!! :***:
Avatar de l’usuari
Arya82
:: poltre
:: poltre
Entrades: 648
Membre des de: dv. set. 21, 2012 4:17 pm

Re: Mares de maig de 2019

EntradaAutor: Arya82 » dl. feb. 04, 2019 1:46 pm

Holaaaa!

Lavida, l’O’Sullivan va anar bé (a mi el líquid aquell no em desagrada) però els resultats no me’ls donaran fins que no vagi a la ginecòloga el dia 22 (a no ser que surti malament, llavors em trucarien abans).

Sobre les talles de la roba, depèn de com sigui el teu nen. Si fa 4kg doncs la talla 0 li anirà justa o directament petita... però si és com la meva filla que no arribava als 3 kg, doncs li anirà gran! Però això ja ho anireu veient a les pròximes ecos, i depèn de com fóssiu vosaltres al néixer.

Nata, ser autònoma amb el tema baixa és una bona kk. El que donaria per poder agafar-la i estar a casa tranquil·la sense pensar en feina... Pensa que jo vaig parir a la meva filla amb el telèfon a la mà! No sé que faré però m’estic plantejant agafar-la a l’abril com tu. Últimament em noto molt més cansada i m’emparanoia molt que la Ivet acabi naixent abans d’hora per culpa d’això.

Aolmos, si t’han allargat la baixa doncs aprofita per descansar! La prova del sucre si tens més de 35 anys (jo en tinc 36) la fan al primer trimestre. És simple protocol. Per això aquest és el segon cop que la faig, però el primer va sortir bé o sigui que espero que ara també.

Sobre l’habitació, nosaltres no li vam arribar a fer mai. El nostre dormitori és gran o sigui que teníem clar que dormiria amb nosaltres i encara ho fa. I quan neixi la Ivet doncs també. Més endavant, quan la gran tingui 2-3 anys ja li farem la seva habitació ben feta (també volem comprar un llit d’aquests baixos estil caseta, saps?). A més, ara ens estem fent una casa i prefereixo arreglar les habitacions d’allà. De totes maneres, fins als 5 mesos més o menys va dormir en una minicuna de collit (d’aquelles que es treu una barana i s’enganxa al nostre llit) i perfecte. Molt pràctica. I després la vam passar a una cuna més gran, d’aquestes que porten el canviador incorporat. I també molt bé, perquè així també tenim tota la seva roba a la calaixera i no fa falta que anem a una altra habitació a buscar les coses perquè ho tenim tot allà. Però clar, en el nostre cas, aquella super cuna ens hi cap. En el vostre cas heu de valorar què us resulta més pràctic.

D’altra banda, explicar-vos que quan vam fer la eco de les 25 setmanes la ginecòloga ens ho va posar una estona en 3D i em va fer molta gràcia perquè la Ivet és idèntica a la seva germana gran! Em va semblar molt curiós!

Una abraçada!
Buscant des del 2011.
24/7/15 - Al 5é tractament, per fi... Beta POSITIVA!!
4/8/15 - (6+0) Sou dos!! I ja sentim com bateguen els vostres cors!
29/11/15 - (22+5) Marxeu. Adéu Aina, Adéu Ona. Us portaré sempre al cor.
24/8/16 - Bioquímic.
26/10/16 - Avortament espontani.
17/2/17 - Beta +++
18/10/17 - Neix la nostra petita.

Imatge
Annetaanneta
:: puça
:: puça
Entrades: 11
Membre des de: dj. set. 20, 2018 5:14 pm

Re: Mares de maig de 2019

EntradaAutor: Annetaanneta » dl. feb. 04, 2019 6:02 pm

Holaaaaaaaaa a totes noies, he estat super desconnectada, pensava que ja s'havia dissolt el grup, ara al tornar a entrar, grata sorpresa per mi!!!
Us he llegit molt ràpid perquè hi havia molta lectura a fer i ja no us ubico a cadascuna.
Això de no posar-nos cara costa més de saber amb qui es parla.

Doncs jo ja a la setmana 26 i demà tinc la prova del sucre, a mi resulta que la van fer fa unes setmanes i em va sortir bé, però justament me la van fer fer una mica abans del que diu el protocol, és a dir que demà tornar-la a repetir. I.. com que aquest més de febrer en faig 35 més endavant també me la faran repetir, vaja que seré tota una experta.

Alguna de vosaltres sap quantes mares de maig som? jo ja he perdut el compte. Sort que per aquí he vist que també hi ha nenes al maig, perquè totes les que conec portem nens! :cnen: :globus:
lavida
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 87
Membre des de: ds. nov. 18, 2017 12:02 pm

Re: Mares de maig de 2019

EntradaAutor: lavida » dt. feb. 05, 2019 6:00 pm

Bona tarda!!! >.-<:

Com va la setmana?

Anneta: sembla que el forum torna a tenir vida, per sort! :love: A mi també em costa a vegades saber qui és qui, però som poquetes i de mica en mica ens podem anar coneixent millor. Et donaran el màster en l'O sullivan, però ànims amb res ja ho tindràs tot fet. De mamis :-()) de maig no sé exactament quantes som... però jo també porto un nen! jeje

Arya82: merci per la recomenació! De moment el que tinc és 0-1, que si li va gran al néixer li podré posar les properes setmanes. I talla 0, doncs ens esperarem a veure si ens poden ajustar una mica més el pes del nen i llavors ja comprarem si fa falta. Pel què fa l'habitació, nosaltres hem agafat un armari d'Ikea i el canviador. La minicuna també ens l'han regalat de collit i em fa il·lusió poder-lo tenir el màxim de temps a l'habitació, a part per practicitat... Després suposo que també hi tindrem la cuna a la nostra habitació (que és la meva de quan era petita). Jo de tu també esperaria a tenir la casa nova feta, així ja ho feu tot en funció dels espais que tingueu allà... Tema llit, també em fa gràcia que sigui un d'estil caseta o un de baixet per fomentar l'autonomia, però d'això encara falta una mica... jeje aniré pas a pas! El nostre gine ens "regala" una estoneta de 3D cada visita que anem, a ell no li costa res, és simplement apretar un boto del pc i a nosaltres ens fa la màxima il·lusió. Es veuen molt bé allà... i ja té unes galtones i uns bracets... =0-0-)

Aolmos: bonica, si et donen la baixa serà perquè no et convé anar a la feina... aprofita per fer cosetes que et vinguin de gust i per descansar. Per cert, com et trobes ara? Has notat alguna millora?

Nata32: tema roba és tot tan bonic... hem de posar fre de mà, sinó malament... i més sense saber com serà! jaja però una s'anima, oi? Jo tinc alguna coseta que he anat veient per l'estiu i alguna cosa "polivalent" que pot servir per estiu o per setembre/octubre. Jo començo d'aquí dues setmanes a fer el ioga per embarassades, la veritat és que em fa gràcia tot i que no sé si em passarà com a tu... havia fet pilates fa anys i vaig plegar perquè em notava que no feia res (des de la meva ignorància). Però bé, ara que em pesa la panxa espero que m'ajudi per l'esquena i alhora per conèixer mamis que estiguin ben panxudes. Jo d'activitat faig natació, és amb el que em sento millor, allà no em fa mal res i puc anar fent la meva... en canvi quan camino sí que noto molèsties. Això de la sessió de fotos ho estic mirant per regalar-li al papa pel seu aniversari, però vull que siguin fotos molt naturals i em costa trobar un lloc que m'agradi... a veure si finalment ho trobo i faig el cop de cap!

Modo ego: amb ganes de demà per veure el cigronet! :p-)
Imatge
Aolmos
:: puça
:: puça
Entrades: 15
Membre des de: dl. gen. 07, 2019 10:15 pm

Re: Mares de maig de 2019

EntradaAutor: Aolmos » dc. feb. 06, 2019 8:30 am

Bon dia noies,

Arya82: No en tenia ni idea d'això del sucre, però ara ja ho sé. Realment al ser primarenca vaig mooolt perduda en molts aspectes, així que tenir-vos i poder-vos consultar coses a les que ja sou mames em va molt bé! Sobre el tema habitació, quina sort!! La nostra és petita, no m'hi cap un llit més gran de 1,40m i tinc l'armari empotrat ben apropet del llit i per tant, la cuna de collit no m'hi cap bé. Si la posés no podria sortir i entrar al llit i per això hem estriat l'opció del moisés perquè és més estret. Quina ilu que a cada eco us l'ensenyin en 3D. Nosaltres anem per la seguretat social així que al primer trimestre vam decidir agafar una clinica privada per fer-nos dues ecos 4D durant l'embaràs i ens toca la segona aquest divendres, tenim moltes ganes de veure'l perquè com bé dieu... és una passada!

Annetaanneta: Que bé tenir més gent activa per aquí, me'n alegro molt!!! Ostres... 3 vegadesla prova del sucre? Seràs tota una experta! Jo tampoc sé quantes mames de maig som, però també porto un nen jiji Aquest any sembla que hi ha molts nens! Tinc dues amigues embarassades i les tres portem nen :cnen:

LaVida: Doncs és que jo em trobo bé... i quan vaig anar dilluns a demanar l'alta també em trobava bé, però si la doctora considera que no és bon moment per tornar... doncs res, a descansar i cuidar-se! Em fan patir els nens, perquè ara tenen una substituta i si torno a treballar i agafo la baixa de nou, després en tindrán una altra... no sé si seràn massa referents per a ells en un curs. Però bueno, serà qüestió de parlar-ho amb direcció i que decideixin. Per cert, ja ens explicarás com ha anat la eco. Avui el veies, oi? Quina ilusió fa cada cop que hi vas eh? jiji

Per cert, us volia fer una consulta... no sé si és perquè estic de baixa i estic més temps a casa, però porto uns dies que tinc molta més gana. Sobretot a mig matí i mitja tarda... Em preocupa perquè clar, quan la tinc, menjo i no sé si hauria d'intentar aguantar-me. Us passa? M'hauré de posar un celo a la boca!!! :ufs:

Petons! :***:
lavida
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 87
Membre des de: ds. nov. 18, 2017 12:02 pm

Re: Mares de maig de 2019

EntradaAutor: lavida » dv. feb. 08, 2019 1:49 pm

Hola!!!

Aolmos, ja l'heu vist en 4D? Segur que l'heu pogut veure súper bé! Nosaltres dimecres el vam veure i fa uns mofletes i unes cames... que m'enamora cada cop que miro les ecos, és tan preciós... pel que fa al menjar si tens gana menja més sovint però menys quantitat. Jo esmorzo al matí i després a mig matí faig una fruita. I a la tarda bereno, cosa que no havia fet pràcticament mai... i sopo molt aviat, per alla els 8h... així també tinc temps perquè se'm posi bé el menjar i no tingui tantes nàusees. És anar trobant la manera i intentar que sigui el màxim sa possible.
Per cert, avui he pecat amb la roba... hi havia la marca tuc tuc al venteprive i m'han agradat tantes coses... total que li he agafat cosetes per l'estiu (això no té remei...) jajaja

Apali, petonets i bon cap de setmana!!!

Ai, m'he apuntat a una xerrada/curs de lactància la setmana que ve. Si us interessa ja explicaré el que ens comentin. Cuideu-vos panxetes!
Imatge
Avatar de l’usuari
Arya82
:: poltre
:: poltre
Entrades: 648
Membre des de: dv. set. 21, 2012 4:17 pm

Re: Mares de maig de 2019

EntradaAutor: Arya82 » dv. feb. 08, 2019 3:18 pm

Bona tarda!!

Anneta, com va anar la prova del sucre? Tu també portes un nen? De les noies de maig diria que sóc la única que porta nena oi? O em deixo algú?

Lavida, a nosaltres la nostra gine també ens regala moments en 3D i m’encanten aquests moments! Es veu tan i tan bé!
Pel que fa a la roba... es normal pecar! Tot és tan bufó... Just avui m’ha arribat robeta per la Ivet (i alguna cosa que també he comprat per la gran... ja que m’hi posava hehehe) i és tan mona la roba així tan petita! Mira que la meva filla gran té 15 mesos o sigui que no fa pas tant que la vaig tenir, però em dóna la sensació que va ser fa mil anys i ja ni me’n recordava que la roba fos tan petita! Al veure la roba m’he alegrat que neixin en èpoques diferents perquè així puc tornar a gaudir d’aquest moment de comprar robeta!

Aolmos, com ha anat la eco 4D? L’heu pogut veure bé?
Sobre tenir més gana a mi a partir del segon trimestre sempre em passa. Tinc gana a totes hores. Però jo sempre he sigut de fer 5 àpats al dia així que al menjar més sovint, tinc la gana més sota control. Com diu Lavida, del que es tracta és de menjar coses sanes. Jo de tota la vida faig dos esmorzars, però el segon sempre és fruita o fruits secs, per exemple. Sí que ara menjo un pèl més, però mentre el pes no se’m desmadri jo vaig fent...

Pel que fa a mi, encostipadíssima perduda. Ara estic una mica millor però he estat un parell de dies fatal i clar, encostipat + embaràs + nena de 15 mesos + feina... un esgotament.... De fet aquesta nit aniré a dormir a casa dels meus pares i el meu marit es quedarà amb la nena, així tindré una nit per dormir tan com necessiti. I no penso posar ni despertador! Quines ganes!!!

Apa, un petó per totes!
Buscant des del 2011.
24/7/15 - Al 5é tractament, per fi... Beta POSITIVA!!
4/8/15 - (6+0) Sou dos!! I ja sentim com bateguen els vostres cors!
29/11/15 - (22+5) Marxeu. Adéu Aina, Adéu Ona. Us portaré sempre al cor.
24/8/16 - Bioquímic.
26/10/16 - Avortament espontani.
17/2/17 - Beta +++
18/10/17 - Neix la nostra petita.

Imatge
Nata32
:: rateta
:: rateta
Entrades: 184
Membre des de: dc. feb. 28, 2018 1:20 pm

Re: Mares de maig de 2019

EntradaAutor: Nata32 » dj. feb. 21, 2019 7:19 am

Holaaaaaaaaaa Guapissimesssssss Bon Diaaaaaaaaaaaaaa :-()-)

Com esteu ¿? Com van aquestes panxolines ¿? Sembla que ja va arribant temps de primavera i ara ja podem lluïr les nostres panxetes a la recta final :***:

Perdoneu però no he pogut entrar durant molts dies. Us he llegit però m'era impossible entrar, escriure i personalitzar :ufs: He tingut un pic molt alt de feina i m'he trobat bastant estressada. Tant estressada que l'altre dia conduint anant cap a Barcelona a un curs vaig tenir un lapsus i vaig oblidar-me de com es conduïa... em va passar un parell de cops enmig de l'autopista, em vaig col·lapsar molt, no recordava per a què era cada pedal i inclús se'm va calar el cotxe... Un desastre... El meu home em va dir que això no és gens normal, demà li comentarem a la gine que tenim visita programada però jo penso que va ser una mica fruita de tot de l'estrés i de tots els nervis que estava passant...

Així que després d'aquest episodi vaig decidir que havía de canviar el xip, agafar-me les coses amb més calma i mirar d'estar més tranquila perquè sinó això pot afectar molt al nen... :-o00m :-o00m :-o00m Vaig parlar amb el meu cap i li vaig dir que de moment continuo treballant però que tinguin en compte la meva situació, que no em presionin més ni que tampoc comptin amb mi per anar a Barcelona a conferències, sessions o cursos perquè això em posa en una situació de molt de estrés i ara ja no vull agafar més el cotxe.

Per altra banda (ara que començava a estar una mica més tranquila) he començat a tenir un dolor molt fort a la zona del púbis i també cap a la ingle, però més al pubis. És un dolor horrorós, al caminar, al aixecar-me, al moure'm, al vestir-me... Vaig trucar al gine per comentar que tenia molt de dolor i em van dir que és possible que sigui el moviment dels óssos de la pèlvis que es veu que a depèn de quina dona pot produÏr molt dolor (crec que és el que s'anomena "pubialgia"). Alguna de vosaltres s'hi ha trobat ¿? La veritat és que em dóna moltissima impotència perquè és un dolor que no s'en va, és tota l'estona, i em produeix molt malestar. Ànimicament també noto que m'està afectant moltissim, tinc ganes de plorar tota l'estona per la impotència que sento i també estic constanment de mal humor amb tothom per culpa d'això. Diguem que ara mateix no sóc la millor companyia per ningú.... jejejejeejeje :content:

Bé noies, sento haver fet aquest EGO però no volia deixar passar més dies i us volia posar una mica al dia. Ara espero que m'hi poseu totes vosaltres :b-)))

Una Abraçadaaaaaaaaaaaaaaa per totes!!!!! :-()-) :-()-) :-()-)
Aolmos
:: puça
:: puça
Entrades: 15
Membre des de: dl. gen. 07, 2019 10:15 pm

Re: Mares de maig de 2019

EntradaAutor: Aolmos » dv. feb. 22, 2019 3:36 pm

Hola boniques!

Doncs al final varem anar dos cops a fer la 4D. El primer dia, estava amb la cara posada de tal manera que gairebé no l'agafaven... a part de tenir la placenta de coixí, el cordó ben apropet del nas i les mans movent-se continuament. Al tornar-hi el vàrem poder veure molt millor, quina súper experiència!! Fa tanta il·lusió i és tant emocionant... aix... suposu que m'enteneu jiji

Arya82: Jo també sempre he fetichismos 5 àpats. Acostumo a esmorzar una peça de fruita a les 8h i un entrepà a l'hora del pati. A la tarda sóc una mica menys sana... perquè bereno el que em ve de gust. Aquests dies que he estat al cole de nou, he tornat a la meva rutina d'àpats i no he menjat tant... Per tant, el més perillós és quan ets a casa. De totes maneres, en breus em posaré les piles i com que s'allarga el dia, sortiré més a caminar (si no ho faig, mateu-meeee sisplau).

Nata32: Quin ensurt!!! Sobretot consulta-ho amb el metge per evitar-ho de nou. I sobretot, la feina amb més calma... perquè així no pots estar. Ara és un moment per a tu i cuidar-te és molt important. Espero que no sigui res i no et torni a passar. Molta força!! Això que comentes de mal al puvis, no em passa ben bé, però a les nits sento molta pressió a la zona. Normalment m'estiro (faig un estirament de ioga) i se'm passa.

La resta com aneu?? Us volia preguntar... No vull comprar gaire roba d'embarassada. Fins ara només m'he comprat un parell de pantalons a l'H&M i unes mitges d'embarassada al Calzedonia. He anat tirant amb la meva roba de la part de dalt i vestits, mai he vestit massa arrepada i per tant, m'ha anat bé. Però començo a tenir la panxa força gran i algunes de les coses que m'anaven bé ara em queden justetes... Em doneu idees per a no gastar massa? Ah! I una altra cosa... sempre he comprat els sostens al oysho o Woman secret i la talla més gran també em comença a quedar justa... :ufs: Sabeu d'algun lloc on no siguin gaire cars i una mica monos?

Gràcies!!! I molts petonets a totes!
A gaudir del cap de setmana radiant que ens espera :***:
Avatar de l’usuari
Arya82
:: poltre
:: poltre
Entrades: 648
Membre des de: dv. set. 21, 2012 4:17 pm

Re: Mares de maig de 2019

EntradaAutor: Arya82 » dt. feb. 26, 2019 2:02 pm

Holaaaaa!!! Com esteu??

Nata, quin ensurt!! Li has comentat al metge? Buff es que em sembla una situació super angoixant. Frena una mica amb la feina i cuida't molt, que ara el primer sou tu i el petit.
Sobre el dolor que comentes, jo he tingut de tant en tant algun dolor així com dius a la zona del pubis, però suportable. És sobretot quan m’inclino (al posar-me els mitjons o les botes) o si estic molta estona mig ajupida perseguint a la meva filla... però si descanso marxa. De totes maneres pregunta-ho al metge, que aquestes coses millor no deixar-les passar.

Aolmos, a mi moltes coses també em comencen a anar justetes, però he començat a aprofitar samarretes d’estiu... me les poso amb un jersei obert d’aquests llargs amb un mocador i així tinc més opcions. Es que jo tampoc vull gastar-me diners en això. Serà l’últim embaràs i no crec que valgui la pena! Així que mira, faig el que puc!

Pel que fa a mi, el divendres vam tenir eco i la nostra petita ja pesa 1.200g. Està en percentil 22 però la meva filla gran també va ser petita així que no ara ja no em preocupa el més mínim aquest tema. Tenir bebès petits també té els seus avantatges, que després surten més ràpid hehehe

I la resta com aneu?

Una abraçada!
Buscant des del 2011.
24/7/15 - Al 5é tractament, per fi... Beta POSITIVA!!
4/8/15 - (6+0) Sou dos!! I ja sentim com bateguen els vostres cors!
29/11/15 - (22+5) Marxeu. Adéu Aina, Adéu Ona. Us portaré sempre al cor.
24/8/16 - Bioquímic.
26/10/16 - Avortament espontani.
17/2/17 - Beta +++
18/10/17 - Neix la nostra petita.

Imatge
lavida
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 87
Membre des de: ds. nov. 18, 2017 12:02 pm

Re: Mares de maig de 2019

EntradaAutor: lavida » dc. feb. 27, 2019 9:42 pm

Bona nit noietes!

Com aneu? Com van aquests <:-< ?

Arya82: això del percentil no sé fins a quin punt cal prestar-hi atenció... el cas és que creixi i estigui ben sana! I si és petitona, segur que és un avantatge a l'hora de sortir.

Aolmos: quan els veus per aquella pantalleta, fa tanta gràcia... que et quedaries allà una bona estona jeje. El nostre, sovint es posa les mans tapant-se tota la cara... ha sortit tímid es veu o potser ja està cansat de fotos jeje. Però realment quan el veus tan definit cada part del seu cos és emocionant. Tema roba jo he pogut aprofitar molta de la meva germana i jo em vaig comprar 2 pantalons HM i un vestit. Samarretes he anat posant-me els que tenia, més vellets, així com que estan donats ja tinc excusa per fer neteja de cara l'any vinent. Ara ja pel que queda és anar apurant amb el que tinc. Els sostens els he comprat tb a l'HM i ja els vaig agafar de lactància per després, però això és més difícil aconsellar ja que depenent del pit pots anar-hi bé o no...

Nata: com vas? Crec que fas bé si afluixes... suposo que l'ensurt del cotxe és fruit de l'estrés que portes i no és bo ni per tu ni pel bebé... espero que a la feina et respectin les condicions i pugis estar una mica més tranquil.la. Amb tot també crec que t'anirà bé comentar-ho amb el metge a veure perquè va passar. Espero també que hagis canviat les llagrimes pels somriures i així puguis gaudir més de l'embaràs.

Ego: doncs ahir vam començar les classes prepart i de moment ens va agradar molt, només som dues parelles i tot és molt proper. El nostre bixet no para de moure's i sobretot aprofita a la nit per fer una bona festa, està a tope...! I jo ja no sé com posar-me al llit. Demà començo unes classes d'exercisi per l'embaràs, a veure com va i si em canso gaire.

Doncs va, que ja estem al 3r trimestre i les setmanes passen volant... tic tac!

Una abraçada! :--/)
Imatge

Torna a “Per mesos”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 12 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::