Mares de maig de 2019

gener, febrer, març...
Nata32
:: rateta
:: rateta
Entrades: 184
Membre des de: dc. feb. 28, 2018 1:20 pm

Re: Mares de maig de 2019

EntradaAutor: Nata32 » dc. gen. 09, 2019 7:18 am

Hola Guapissimesssssssssssssss :-()-)

Abans de res, FELIÇ ANY NOU a totes!!!! >.-<: >.-<: >.-<: de bén segur que aquest, serà el nostre any... :love:

Lorena Jo estic de 21 setmanes i encara no tinc massa clar si el noto o no... últimament als vespres quan estic al sofà m'ho sembla, com si una serp em passés per la panxa, inclús algún copet molt molt molt suau... Davant del dubte m'han dit que pensi que si que ho és... A mi m'encanta quan passa això perquè em poso les mans a la panxa, me l'acaricio i és com una forma de conectar-me i comunicar-me amb ell... Que és la Rehòstia vaja... :love:

Arya Ja heu pensat nom o encara no ¿? és complicat si, molt... Jo ara també em començo a notar una mica cansada, sobretot perquè porto més de una setmana malaltona i no dormo per les nits :ufs: M'alegro moltissim de que hagi sortit bé a la prova morfològica... >.-<: >.-<: >.-<: i que ara almenys, pogueu respirar una mica més tranquils... :-o00m

Lavida A mi encara no m' han fet la prova del sucre però suposo que no deu faltar massa...Estic d'acord amb tu amb què hem de rescatar el post.... :b-)))

Aolmos Felicitats i Benvinguda al fòrum!!!! >.-<: >.-<: >.-<: Nosaltres també tindrem un nen i TEO és un dels noms que tenim a la "palestra"... m'ha fet gràcia perquè no conec a ningú que s'hi digui així... A part de l'avi del meu home, i és un nom que m'agrada molt, és original i curt, i trobo que té molta força i personalitat... :ok:

Modo Ego: Bé Noies, doncs en primer lloc mil disculpes per haver estat desconectada. Tinc una petita excusa i és que porto malalta des de abans de cap d'any... Amb un costipat de pit impresionant... Atacs de tos, sobretot per la nit, i no hi ha manera de dormir... :ufs: Ahir vaig anar al metge perquè no milloro i ara haig de prendre ventolín i antibiotic, el amoxicilina, perquè tinc infecció de moc al pit... :ufs: És un rotllo amb l'embaràs perquè no pots prendre casi res i ja porto masses dies i estic esgotada...

Més temes que volia comentar:

Ecografia: Estic de 21 setmanes i avui ens toca la eco morfològica.. Ja us explicaré què tal ha anat!

Esport: Ja he començat algún dia a caminar, surto una horeta i camino pel passeig marítim i la setmana que ve començo un curs de yoga per embarassades... :miko:

Habitació i coses pel nen: Nosaltres la veritat és que encara no hem comprat absolutament res. Ho deixem una mica per més endevant...

Cotxet: Nosaltres hem estat mirant el bugaboo, que ens agrada força, i tothom ens recomana. Aquí on visc, tothom el porta, sembla que el regalin, no ho entenc, amb la pasta que val... jejejejeejeje Hem mirat el bugaboo bee i el bugaboo camaleón, si aneu mirant i trobant cotxets ja anireu passant info... :ok:

Feina: Des de aquesta setmana m'he canviat l'horari de la feina. Fins ara plegava cada dia a les 19h i la veritat que se'm feia molt pesat, per les tardes estic més cansada i tinc molta son i no rendia el que havía de rendir. Així que a partir de avui, i després de 11 anys, plegaré cada dia a les 17h... Per mi és un gran pas... :b-)))

Una Abraçada per totes!!!! :-()-) :-()-) :-()-)
Aolmos
:: puça
:: puça
Entrades: 15
Membre des de: dl. gen. 07, 2019 10:15 pm

Re: Mares de maig de 2019

EntradaAutor: Aolmos » dc. gen. 09, 2019 7:09 pm

Gràcies per la rebuda! Abans que res... sabeu si hi ha alguna manera de que t'avisin quan algú escriu al fórum? Perquè m'agradaria anar seguint la conversa, trobo que pot ser molt interessant per guiar-nos i recolzar-nos.

LaVida: Nosaltres, per fí, hem triat cotxet. També teniem a la llista el joolz perquè el seu disseny m'encanta, però a la botiga on hem fet la llista no el tenien i en canvi, tenien un que ens ha acabat enamorant! Es diu Uppababy cruz. És molt suau de portar, es plega molt fàcilment i el disseny és mooolt semblant al joolz. La veritat és que estic una mica cansada de veure sempre el bugaboo i l'haviem descartat de primeres. Així que aquest és l'elegit! jaja

Nata32: Si?? Quina casualitat! Nosaltres fa molts anys que teniem clar que si teniem un nen es diria Teo. Tant el meu marit com jo som mestres de primària i molt fans dels contes infantils així que en Teo ens tenia el cor robat. La veritat és que també voliem un nom curt i amb personalitat. Si algún dia tenim un altre nen ens agradaria posar-li Bru.

Per cert, jo tinc la prova de la glucosa el dia 23. L'heu fet? M'expliqueu la vostra experiència?

Un petonet!! :love:
Nata32
:: rateta
:: rateta
Entrades: 184
Membre des de: dc. feb. 28, 2018 1:20 pm

Re: Mares de maig de 2019

EntradaAutor: Nata32 » dj. gen. 10, 2019 7:13 am

Hola de Nou!!!!! ;-)))

Aolmos Ostres quina casualitat... un altre nom que tenim és el de Bru... jejejejejeje I per el nom de Teo també ens hem inspirat en els contes, tant a mi com al meu home ens agradaven molt de petits, i la veritat que em faria gràcia que es digués Teo i comprar-li tota la col·lecció dels contes, trobo que seria molt divertit :love:

Perquè t'arribin les notificacions al email de les respostes has de anar a dalt de tot de la conversa, i al costat de "respon" hi ha una pestanya, la desplegues i cliques a una línia que posa "subscriu-me a aques tema" :ok:

Jo la prova de la glucosa no me l'he fet i tampoc m'han comentat res, suopso que a la pròxima visita que és el 23 m'ho diràn.

Tema cotxets ara miraré els dos que has comentat Aolmos perquè em passa una mica com a tu, m'encanta el bugaboo però ja estic una mica cansada de veure tothom amb aquest cotxet i l'estic aborrint una mica abans de tenir-lo.

Modo Ego: Ahir vaig anar a fer la eco morfològica i tot PERFECTE >.-<: >.-<: >.-<: Em van dir que és al·lucinant el que es mou, que no para quiet, i que quan el començi a notar més fliparé.... Molta gent m'ha dit que el caràcter del nen/a s'asembla molt al de la panxa així que em sembla que tindrem un nen bén mogudet.... :p-) De fet, com el pare i com la mare... :content:
Avatar de l’usuari
Arya82
:: poltre
:: poltre
Entrades: 648
Membre des de: dv. set. 21, 2012 4:17 pm

Re: Mares de maig de 2019

EntradaAutor: Arya82 » dj. gen. 10, 2019 2:09 pm

Hola!

Lavida, doncs no conec aquest cotxet o sigui que no et puc ajudar. Nosaltres amb la nena tenim el Bugaboo perquè ens el van regalar els meus pares. Ara la idea és que la petita vagi amb la motxileta perquè la gran encara necessita cotxet... En principi no comprarem res! Però ja veurem... si ens resulta molt complicat miraríem un cotxet de bessons de segona mà.

Nata, doncs al final la petita es dirà Ivet! Encara ens costa fer-nos a la idea, però es que aquest embaràs l’estic vivint taaaan diferent a l’altre... La nena gran va tardar 6 anys a arribar i estava pendent d’absolutamemt tot. I ara en canvi, sovint ni ho recordo que estic embarassada!
D’altra banda, espero que estiguis millor d’aquest mega constipat! És un pal a més si no et pots prendre res! Ah, i genial per aquesta morfològica que va anar tan bé! >.-<:

Aolmos, jo la prova de la glucosa l’he fet 3 vegades i per mi no va ser res de l’altre món. Vas en dejú, et prens el líquid aquell (jo no el vaig trobar pas desagradable... havia sentit històries horribles!), t’esperes una hora asseguda, et treuen sang i ja està. A esmorzar! És més pesat això d’esperar-se que cap altra cosa, però si portes un llibre o alguna cosa per distreure’t no es fa tan llarg.

Apa noies, un petonet!
Buscant des del 2011.
24/7/15 - Al 5é tractament, per fi... Beta POSITIVA!!
4/8/15 - (6+0) Sou dos!! I ja sentim com bateguen els vostres cors!
29/11/15 - (22+5) Marxeu. Adéu Aina, Adéu Ona. Us portaré sempre al cor.
24/8/16 - Bioquímic.
26/10/16 - Avortament espontani.
17/2/17 - Beta +++
18/10/17 - Neix la nostra petita.

Imatge
lavida
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 87
Membre des de: ds. nov. 18, 2017 12:02 pm

Re: Mares de maig de 2019

EntradaAutor: lavida » dv. gen. 11, 2019 10:08 am

Bon dia!

Arya82: una Ivet! Si teniem una nena tenia molts números de dir-se'n! Com tu dius, suposo que cada embaràs és viu diferent i que el millor es que tot vagi bé i que el/la petit/a surti valent/a.

Aolmos: jo suposo que la tinc la setmana que ve la prova, ja t'explicaré... tinc visita dimarts i em va dir que ja me la programaria. Com diu l'arya82 hi ha opinions de tot, jo també he sentit més desagradables que bones, però bueno s'ha fer i es farà de gust si és per aquest noiet.

Nata32: fa molta gràcia quan el veus a la eco com es mouen... jo et dic que el meu també es mou molt, ja el noto des de la setmana 16, i és un no parar dia i nit. Deu dormir ballant com a mínim! Jajaj Tot i que a vegades acaba "molestant" és molt xulo, ja ho notaràs, t'ha de faltar molt poc.

Tema cotxets general... ahir vaig anar a veure el joolz. Amb el "cuco" em va agradar molt, però em va fallar una mica la cadireta... la vaig trobar com senzilla dels laterals, com si el nen no quedés ben lligat (he de veure'n un pel carrer amb nen i preguntar). L'altre opció és el camaleon, n'hi ha a patades però el meu home li agrada molt i sabem també que el servei tècnic és força bo... en fi, continuarem mirant i miraré també aquest que has comentat a veure si el trobem! Merci per compartir-ho.

En fi, m'agrada que es reactivi el forum! Fins aviat! Moltes abraçades
Imatge
Aolmos
:: puça
:: puça
Entrades: 15
Membre des de: dl. gen. 07, 2019 10:15 pm

Re: Mares de maig de 2019

EntradaAutor: Aolmos » ds. gen. 12, 2019 9:08 pm

Hola noies!!

Com aneu? Fa uns dies que començo a notar al Teo, sobretot a la nit quan m’estiro... suposu que durant el dia, amb la feina (que no sec ni un moment) també es deu moure però no me’n adono.

Arya82: Ivet! Molt maco! M’agraden els noms curtets. Doncs a veure com va la prova de la glucosa, ja us explicaré.

Nata32: Quan vagis a veure els cotxets ja em dirás que et semblen perquè al final, hi ha tantes opcions que tries pensant que serà la millor opció... però mai se sap! Per cert, notificacions activades >.-<: Moltes gràcies!!

Doncs avui estic il.lusionada perquè hem aprofitat les rebaixes per anar a una botiga a comprar un parell de coniunts de “primera puesta” i quina monada!!! Tinc tantes ganes de veure’ls plens <:-<

Un petunarru i bona nit!
Nata32
:: rateta
:: rateta
Entrades: 184
Membre des de: dc. feb. 28, 2018 1:20 pm

Re: Mares de maig de 2019

EntradaAutor: Nata32 » dl. gen. 14, 2019 6:59 am

Boooooon Diaaaaaaaaa Guapesssssssss!!!! :love:

Aolmos Al final aquest dissabte vam anar a mirar per fí les cosetes del bebé i ens vam decidir a fer llista. Ja hem escollit la banyera, el moisès, la cadireta del cotxe i el COTXET! >.-<: >.-<: >.-<: Finalment ens hem decantat per el Bugaboo Bee.. Per ser molt petitó i pràcitc i totalment urbanita... Ens l'han aconsellat perquè amb el Bee començes i ja acabes... Amb el Bugaboo Camaleón per exemple és massa gros i per posar-lo al cotxe i tot és un rotllo i t'has de acabar comprant un Maclaren perquè no és tant pràctic.. Axí que una cosa més feta!!! :b-))) Jo ja tinc també alguna primera puesta i mare meva... :love: Si pogués ho compraria tot... és tot taaaaaaaaaaaaaaaaant Cuki.... :love:

Lavida Ja noto clarament al nen i és una passada!!!! Sobretot als matins i quan menjo... sortirà un golafre.. jejejejeje

Arya m'alegro de que ja tingueu nom!!! és molt macu el nom de Ivet...Penso que és GENIAL que estiguis vivint aquest embaràs de forma diferent, de manera més relaxada... :-o00m De fet ja ho diuen que cada embaràs és diferent... i ja veuràs com tot anirà GENIAL!!!!!!!!!

Noies, hi ha un assumpte que m'inquieta una mica... Com aneu amb el tema pes ¿? Jo estic a la setmana 22 i avui m'he pujat a la bàscula i m'he endut un ensurt... :ufs: He guanyat casi 7 kg i em sembla MASSA... Lo que és de cos em veig bastant igual, si que és veritat que tinc moltissima panxa i en les dues últimes setmanes ha crescut moltissim però igualment trobo que són masses quilos.. No he fet masses excessos, intento controlar-me i seguir la mateixa rutina que abans però últimament torno a tenir moltissima gana... M'he proposat aquesta setmana començar amb el yoga i amb les caminades ara que sembla que ja estic recuperada del tot i vigilar una mica amb la dieta...

Petons per totes!!!! :-()-) :-()-) :-()-)
lavida
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 87
Membre des de: ds. nov. 18, 2017 12:02 pm

Re: Mares de maig de 2019

EntradaAutor: lavida » dl. gen. 14, 2019 10:27 am

Bon dia!

Alamos: quan comences a comprar cosetes és molt xulo... nosaltres també vam comprar la primera muda i tinc unes ganes de veure-li posada... Si saps algu més de cotxets avisa'ns, plis. Nosaltres vam anar dissabte perquè el meu home veies el Joolz, però no el tenien fins d'aquí 10 dies, per tant esperem per poder comparar.

Nata: bonica! Quina feinada que heu fet! Jeje sembla mentida però la veritat és que ultimament la gent ja ens diu "no falta gaire" i em crea un estrés i un no sé què... que jo penso, que encara falta bastant... Tema pes jo em vaih engreixar molt al principi, vaig tenir problemes amb la tiroides ultradisparada i em van dir que això em faria engreixar més, així va ser... ara des que la tinc controlada, el meu gine em mira el pes des de llavors i he engreixat uns 3-4kg. Pensa que si el metge no et diu res és que estàs dins lo normal, cada cos és diferent i amb una coseta a dins nostrr tot canvia moltíssim. Jo faig piscina, intento menjar "sa", sense perdonar la pizza setmanal, i tot i així també veig que engreixo... avui he començat a fer uns exercisis que vaig trobar a youtube per moure'm. Si vols et passo el link.

Ego: demà tenim visita per veure el Nil z2:-) . Li comentaré el tema de caminar, ja que quan camino em molesta bastant i m'apreta a baix... he d'anar parant, en canvi fent natació estic rebé... ja us explicaré!

Mols petonets i bona setmana!!!
Imatge
Nata32
:: rateta
:: rateta
Entrades: 184
Membre des de: dc. feb. 28, 2018 1:20 pm

Re: Mares de maig de 2019

EntradaAutor: Nata32 » dl. gen. 14, 2019 10:34 am

Lavida Guapa!!!! Passa'm el link si porfiiiiiii :ok: Jo avui a la tarda començo amb les caminades però quan camino també tinc molèsties, m'entra de seguida com un flato no més caminant de la feina a casa que són 10 minuts.. He pensat que si ara acostumo al cos a caminar més potser em passa però sàpigues que jo també les tinc les molèsties... El dia 21 començo amb el yoga per embarassades...

Aiiiiiiiii que bé això de poguer compartir cosetes eh, és tot un PLAER! :love:
Avatar de l’usuari
Arya82
:: poltre
:: poltre
Entrades: 648
Membre des de: dv. set. 21, 2012 4:17 pm

Re: Mares de maig de 2019

EntradaAutor: Arya82 » dl. gen. 14, 2019 1:54 pm

Hola noies!

Aolmos, quina il·lusió comprar robeta oi? Nosaltres encara no hem comprat res! També és cert que aprofitarem molta cosa de la nena gran, però com que naixeran en èpoques diferents de l’any, els primers mesos no ens coincideixen les talles! Així que tocarà comprar robeta, però jo ben contenta! :love:

Nata, si que heu enllestit coses pel cap de setmana! Nosaltres l’única cosa grossa que hem de comprar és una altra cadireta pel cotxe.. però encara no sabem si també ens haurem de comprar un cotxe, o sigui que de moment ho deixem per més endavant :-o00m

Sobre el pes, jo a les 21 setmanes m’havia engreixat 5 kg, però tampoc em ratllo massa. Sí que per les festes em vaig passar una mica (tinc gaaaaaana) i ara no sé quan peso (a casa no tinc bàscula) però veient com va anar l’altra embaràs tampoc em preocupa massa: en total em vaig engreixar 14 kg, però a la revisió de la quarantena ja n’havia perdut 8 i no em quedava panxa. La resta els vaig anar perdent poc a poc sense necessitat de fer gaire res. Així que mentre no et passis moooolt, tampoc t’hi obsessionis.

Lavida, que vagi molt bé la eco! M’encanta el nom de Nil! z2:-)

Una abraçada!
Buscant des del 2011.
24/7/15 - Al 5é tractament, per fi... Beta POSITIVA!!
4/8/15 - (6+0) Sou dos!! I ja sentim com bateguen els vostres cors!
29/11/15 - (22+5) Marxeu. Adéu Aina, Adéu Ona. Us portaré sempre al cor.
24/8/16 - Bioquímic.
26/10/16 - Avortament espontani.
17/2/17 - Beta +++
18/10/17 - Neix la nostra petita.

Imatge
lavida
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 87
Membre des de: ds. nov. 18, 2017 12:02 pm

Re: Mares de maig de 2019

EntradaAutor: lavida » dl. gen. 14, 2019 2:03 pm

Hola de nou!

Nata: venga, ja tens feina!
jo l'he repetit dues vegades.

Arya: esprem que la recuperació sigui com la teva jejej i sinó... ja ens cuidarem més. Suposo que és important com tu dius no obsessionar-nos perquè tampoc hi guanyem res.

Abraçades!
Imatge
Nata32
:: rateta
:: rateta
Entrades: 184
Membre des de: dc. feb. 28, 2018 1:20 pm

Re: Mares de maig de 2019

EntradaAutor: Nata32 » dl. gen. 14, 2019 2:08 pm

Ayra tens raó!! No val la pena obsesionar-se... Són etapes de la vida.. i ara toca engreixar-se jejejejeje després ja ho recuperaré tot, n'estic segura! Però volia perguntar-ho també perquè al ser novata tinc por d'estar-me passant... :content:

Gràcies Lavida!!!!! Ja tinc feina per avui.... :p-) :p-) :p-) 1 horeta de caminar i després els exercicis a casa!!!! :love:
Aolmos
:: puça
:: puça
Entrades: 15
Membre des de: dl. gen. 07, 2019 10:15 pm

Re: Mares de maig de 2019

EntradaAutor: Aolmos » dl. gen. 14, 2019 7:34 pm

Hola noies!!

Qué bé que estigueu tant actives per aquí, m'encanta!! A part, llegir-vos em va molt bé >.-<: El que sí que em pasa és que us llegeixo i després per respondre-us una per una em faig un embolic perquè al no posar-vos cara, no recordo ben bé qui a dit què... estic fatal vaja! jajaja

Doncs tema pes, jo al primer trimestre de l'embaràs (encara no entenc ni com) em faig aprimar uns tres kilos. No vaig tenir pràcticament vòmits, però hi havia moltes coses que el meu cos rebutjava per fàstics i pràcticament només menjava pa amb tomàquet i pasta sense salses... Així que un misteri entendre com carai em vaig aprimar! Això m'ha anat bé, perquè ara m'he anat engreixant i justament m'he engreixat 3,5kg i per tant, m'he quedat pràcticament com a l'inici. Això sí.... les últimes dues setmanes em noto que sobretot "les xixes" del costat de la panxa se m'estan posant... que tela! Però com bé dieu, més val menjar bé, moure'ns una mica i no obsesionar-nos.

Ara mateix no tinc massa temps per anar a caminar, perquè quan arribo de la feina gairebé ja es fa fosc i no convida a fer una llarga caminada... Així que quan agafi la baixa, faré un esforç i intentaré sortir a caminar pels matins. També, on faig ioga desde fa anys, al matí fan aiguaembaràs i m'agradaria apuntar-m'hi, però sobre la marxa aniré veient. LaVida em guardo el vídeo per si un dia em dona un subidón i m'hi poso jajaja

Nata ja ho heu triat tot! Qué bé! Nosaltres també ho vàrem fer així... vam anar a la botiga on vam fer la llista i en dues hores pràcticament vam estriar les coses més importants: cotxet, cadira pel cotxe, banyera, trona i hamaca. Ja ho tenim tot perquè la família ha aprofitat el nadal per anar-ho a comprar i regalar-nos-ho. És el primer net a les dues cases i estan emocionats. Després, suposu que quan tens el segon, això ja s'acaba i aprofites gran part de les coses.

Bueno, vaig a fer el sopar que ja toca i cap al llit zz:-)

Un petunarru guapes!
Nata32
:: rateta
:: rateta
Entrades: 184
Membre des de: dc. feb. 28, 2018 1:20 pm

Re: Mares de maig de 2019

EntradaAutor: Nata32 » dj. gen. 17, 2019 2:21 pm

Holaaaaaa Guapessssssssssss :-()-)

Aolmos Jo el què faig és que m'obro dues vegades la pàgina, una per llegir els comentaris i l'altra per anar responent, perquè sinó m'és impossible recordar-me de tot... :content: Per cert, quan agafaràs la baixa ¿? Jo ho allargaré fins al final i miraré de no agafar-me la baixa abans del part o molt poquet abans en la mesura que l'embaràs m'ho permeti perquè sóc autònoma i ho tinc una mica complicat... :ufs: Ja patiré prou econòmicament quan m'hagi de agafar la de maternitat... :ufs:

Ahir ja vam tancar per fí la llista >.-<: Una cosa més feta! Ara a veure si algú ens regala alguna cosa jejejeje amb el meu home fem broma de que ningú ens regalarà res... :content: Però no passa res, ja hem fet una llista pensant en que ens ho quedarem tot nosaltres igualment :ok: Hem mirat de agafar lo imprescindible i necessari...

Cada vegada noto més el moviment del nen, quan menjo, i sobretot pels matins. Quan el meu home es lleva és com si ell també es despertés i comença amb les patadetes.. Així que sembla ser que he canviat el el despertador digital per el despertador biològic... jejejejeje Ja no puc fer ni els 5 minuts de mandra... Però la veritat és que és súper divertit.. Una sensació molt màgica, una conexió indescriptible... :love:
Aolmos
:: puça
:: puça
Entrades: 15
Membre des de: dl. gen. 07, 2019 10:15 pm

Re: Mares de maig de 2019

EntradaAutor: Aolmos » dj. gen. 17, 2019 6:52 pm

Hola!

Doncs la veritat que amb el tema de la baixa no sé pas que fer... Fins fa una setmana tenia clar que la volia agafar en breus. El dia 25 de gener tinc visita amb el metge de capçalera, que durant aquests 6 mesos no hi ha anat mai. Estava decidida i pensava que ja era el meu moment... Sóc mestra i sóc tutora d'un grup de primer. Aquesta setmana i la que ve faig les entrevistes amb els pares per parlar de l'evolució del primer trimestre i parlant amb ells se m'han tret les ganes d'agafar-la. No sé si m'entendreu, però quan ets mestra, l'escola i sobretot la direcció no acostumen a reconeixer la feina ben feta.

És un grup que a l'inici em va costar molt per comportament i sobretot, perquè venien sense base de lectoescriptura i ara, es porten fantàsticament i a més, la gran majoria han fet una evolució impressionant! Els pares estan hiper contents i jo estic gaudint del plaer de la feina feta i les suades de l'inici...

Per tant, tinc un dubte existencial!!! Què faig?? Hi ha dies que arribo morta de cansament perquè m'ajupo molt (són baixets i és innevitable) però em trobo molt bé. Què farieu en la meva situació? Ara estic de 24 setmanes i 3 dies... Vinga va, ajudeu-me a decidir-me! jajaja Les compis em diuen que estic boja, que me l'agafi ja... i el meu marit igual, però estic en un moment dolç a la feina.

Vosaltres ja l'heu agafat? En teniu intenció properament? Nata32 essent autònoma és molt més complicat... és nota molt econòmicament i clar, això preocupa. De totes formes, pots treballar desde casa o muntar-te tu l'horari?

Petons!
Avatar de l’usuari
elmeubip
:: papallona
:: papallona
Entrades: 145
Membre des de: dj. nov. 22, 2012 6:09 pm

Re: Mares de maig de 2019

EntradaAutor: elmeubip » dv. gen. 18, 2019 8:53 am

Buenos días ,

Soy una mami de mellizas y estoy vendiendo la habitación de las peques, con las dos cunas stuva, el cambiador stuva, y el carrito mountain buggy duet.

Os pongo los links por si os interesa a alguna ya me urge venderlas. Muchas gracias y os deseo lo mejor en este camino que empezáis como mamis/papis. Es una etapa súper súper chula. Besos.

https://es.wallapop.com/item/carro-doble-mountain-buggy-duet-318796338

https://es.wallapop.com/item/cuna-stuva-y-colchon-318766685

http://p.wallapop.com/i/318776750?_pid=wi&_uid=54706734&_me=s_android

Y perdonad por la interrupción...
Nata32
:: rateta
:: rateta
Entrades: 184
Membre des de: dc. feb. 28, 2018 1:20 pm

Re: Mares de maig de 2019

EntradaAutor: Nata32 » dv. gen. 18, 2019 9:07 am

Aolmos en la meva húmil opinció jo et diria que si et trobés bé, et veus amb força, t'agrada la teva feina, i el metge no et recomana el contrari, no tens perquè agafar la baixa... és una decisió molt personal i que va molt en funció també de cada tipus de feina i de cada persona. Jo en el meu cas sóc autònoma, sóc assesora fiscal, i treballo en un despatx. És a dir, tota la meva facturació va a un únic client. En realitat sóc una treballadora com qualsevol altra però facturo els meus serveis en comptes de estar al règim general. Això també em permet que si en algún moment tinc dificultats, o fins i tot quan estigui de baixa maternal, si fa falta, podré fer algunes hores des de casa sense problema :ok: En part ho faig pel tema econòmic evidenment, però en molta altra part també perquè m'agrada moltissim la meva feina, m'ha costat molt esforç i també motls anys arribar a on sóc ara i per aquest motiu tampoc em vull desvincular del tot; tot i estar de baixa vull seguir mantenint el lligam també amb la feina d'alguna forma. També és una feina que va molt lligada a la normativa i a les lleis (que per desgràcia canvien cada mes) i també per aquest motiu no vull desaparèixer del tot.

No sé si m'he explicat bé... jejejejejeje El resum al final és que, embaràs i maternitat està clar que és una experiència única, segurament la millor de la nostra vida, i l'hem de viure amb tota la intensitat i dedicació possible. El meu fill serà la meva prioritat número 1, SEMPRE. Però també sóc del parer que això no vol dir que ho hagi de abandonar tot i no ho pugui combinar amb la meva vida personal també, amb la meva feina, la meva professió, la meva parella, etc... Així que espero tenir una bona conciliació laboral i també personal :love:

Una abraçada per totes i perdoneu per el rotllo... :content:
Avatar de l’usuari
Arya82
:: poltre
:: poltre
Entrades: 648
Membre des de: dv. set. 21, 2012 4:17 pm

Re: Mares de maig de 2019

EntradaAutor: Arya82 » dv. gen. 18, 2019 2:12 pm

Hola boniques!!

Aolmos, sobre el tema de la baixa, si dius que et trobes bé no crec que et resulti fàcil aconseguir-la! Els metges no consideren que un embaràs sigui motiu de baixa. Ha d’haver-hi algun problema, una feina de risc o trobar-te malament. Jo amb la meva filla me la vaig agafar a les 29 setmanes i exagerant les molèsties. I això que jo tenia un embaràs d’alt risc i uns antecedents xungos... I als pocs dies d’agafar-la em van trucar de la mútua i m’hi van fer anar per comprovar que la baixa realment era necessària. O sigui que tu no pots anar al metge i agafar-la quan et sembli, li has de donar al metge un motiu, sinó no te la donarà!

D’altra banda, evidentment això és una decisió personal i només tu saps què necessites i què és el millor per tu. Però si estàs bé a la feina i dius que et trobes bé, jo personalment encara no l’agafaria.

Nata, aquí una altra autònoma! Jo en principi no tinc intenció d’agafar la baixa fins l’últim moment... vamos, que intentaré aguantar fins el dia del part mateix. En el meu cas, jo no puc treballar des de casa i si agafo la baixa implica contractar a una altra persona. I clar, econòmicament és una ruïna i, a més, fins que no veus com treballa aquella persona realment no saps si anirà bé o no... i confiar el meu negoci a un altre... és complicat. Així que de moment, a treballar!

Una abraçada i bon cap de setmana!
Buscant des del 2011.
24/7/15 - Al 5é tractament, per fi... Beta POSITIVA!!
4/8/15 - (6+0) Sou dos!! I ja sentim com bateguen els vostres cors!
29/11/15 - (22+5) Marxeu. Adéu Aina, Adéu Ona. Us portaré sempre al cor.
24/8/16 - Bioquímic.
26/10/16 - Avortament espontani.
17/2/17 - Beta +++
18/10/17 - Neix la nostra petita.

Imatge
lavida
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 87
Membre des de: ds. nov. 18, 2017 12:02 pm

Re: Mares de maig de 2019

EntradaAutor: lavida » ds. gen. 19, 2019 9:43 am

Bon dia noies!

Com van aquestes panxes?

Alomos, jo també soc mestra, tinc la baixa des de principis de setembre perquè em van fer repòs absoltu uns dies i després tornar a la "normalitat" però sense passar-me i em van aconsellar que estar amb 25 nens de 2-3 anys no era la millor opció, així que tot i que el principi se'm va fer bastant dur, m'encanta la meva feina, no vaig tenir més remei que acostumar-m'hi. Has de valorar-ho tu, veient com et trobes i les recomanacions del teu metge... trobo que és una cosa molt personal, que cada embaràs és diferent i que prenguis la decisió que prenguis estarà bé per tu i el teu nadó.

Nata i Ayra, ser autònoms és un altre món... les condicions no són pas les mateixes i si podeu treballar feu ben fet de poder esperar fins l'últim moment.

Ego: avui 25! Això de veure que només queden 15 setmanes ja fa com respecte i tot! Jeje Aquesta setmana vam anar fer la eco i el nostre bixet ja pesa 660gr, tot un home! Ja hem escollit cotxet! Al final ens quedem el Joolz Hub, és un compacte però més grandet, fàcil de plegar i lleuger, ahir vam anar a acabar-ho de mirar i finament ja ens hem decidit. Ara hem d'anar per tema cadireta del cotxe... que també és un altre món. Nosaltres no hem fet llista, i potser per això anem més lents, espero anar on time! Jaja

Vaya parrafada... venga bon cap de setmana i gaudiu d'aquestes panxes! Una abraçada!
Imatge
Aolmos
:: puça
:: puça
Entrades: 15
Membre des de: dl. gen. 07, 2019 10:15 pm

Re: Mares de maig de 2019

EntradaAutor: Aolmos » ds. gen. 19, 2019 10:09 am

Bon dia!!

Si, el tema baixes és controvers. Arya82 a les últimes visites que he anat a la ginecòloga, em pregunta si ja he agafat la baixa. Sempre em diu que he d'anar amb compte, en una escola hi ha molts virus. Justament aquesta setmana hem tingut dos casos de tos ferina i sembla una tonteria, però ets molt susceptible d'agafar-les. També estic a primer, on les cadires i taules són molt baixetes i m'ajupo constantment perquè em necessiten. Tot i trobar-me bé, però és estar assegut en una oficina i per tant, ens deixen agafar la baixa molt més aviat.

Lavida Entenc que està tot bé, oi? Et van recomanar repòs absolut però tot ha anat com havia d'anar. Imagino que al principi no deus saber què fer i després, a poc a poc, et vas acostumant. La setmana que ve, tinc visita amb el metge i li preguntaré, de moment no agafaré la baixa però si cal, no ho descarto próximament. A les mestres de llar d'infants, tinc entès que per riscos laborals l'heu d'agafar a les primeres setmanes.
Ah per cert! M'encanta el cotxet que has triat! Ja et vaig dir que era una de les nostres opcions >.-<: No sé si et servirà, però nosaltres hem triat la cadira Dual Fix Isize de Römer. Tot i que n'hi ha milers!!

La resta com aneu?? Va expliqueu-nos cosetes jiji

Bon cap de setmana :***:

Torna a “Per mesos”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::