****MARONES DE JUNY 2019****

gener, febrer, març...
Sme81
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 80
Membre des de: dl. feb. 12, 2018 9:01 pm

Re: ****MARONES DE JUNY 2019****

EntradaAutor: Sme81 » dj. nov. 08, 2018 7:42 pm

K bien Crisp...una cosita como lo hacéis para ver las fotos y para subirlas...
2015: Fiv pr privad= 2 neg.
2016: entrams lista esper Fiv Clinic SS
26/9/18 = punción 9 ovocitos
29/9/18= Transfe d 2 embris!!
11/10/18 = Positivo ( beta 165)
31/10/18= Vems a Bichin y sus latidos
14/11/18= 9 semanas Aborto diferido
27/03/19 = Transfe 2 blastos vitrifcd (-)
Nov. 2019= estim. = 0 óvulos fallido
Marzo 2020= estim. = 1 vitrifcd. 3 días
Avatar de l’usuari
crisp26
:: conillet
:: conillet
Entrades: 350
Membre des de: dj. març 03, 2011 8:49 am

Re: ****MARONES DE JUNY 2019****

EntradaAutor: crisp26 » dj. nov. 08, 2018 8:38 pm

Mi cielo debajo d donde escribimos ves que pone ‘fitxers adjunts’ luego pones ‘afegeix’ eliges la foto i pone ( creo porque al no poner foto no me sale) ponerlo entre linea o eliminar. Pones la primera opcion y ya se sube! Si no lo ves no se si es porque has escrito poco y aun un minimo d mensajes eso ya si q me pillas!!

Nanit :b-)))
ImatgeImatge
1ª fiv 07/11 cancelada IA negativa
1ª fiv 09/11 negativa

09/01/14 2ª fiv
23/01 transfer 2 embrions A.
30/08Joseluis i David!
18/09/18 Congelat beta+
27/05/19 Chris!
kia11
:: puça
:: puça
Entrades: 21
Membre des de: dl. juny 24, 2013 8:47 pm

Re: ****MARONES DE JUNY 2019****

EntradaAutor: kia11 » dv. nov. 09, 2018 8:03 pm

Hola :-())

Com esteu boniques?
Xoxoneta, quina super emoció sentir-li el cor :p-) Enhorabona! Et senta millor tot amb el Cariban? Espero que sí! I com portes la bronquitis?
He estat investigant i sí que l'analítica que em faran d'aquí 3 setmanes és el que allà en diuen triple screening. És veritat que saber el sexe és el de menys, però ja que hi som farà gràcia :-)
Cris, com ha anat la visita d'avui? Es va fonent l'hematoma? M'has fet riure amb el nom de la pel·lícula "Amor a primera vista" :-D
Jo també tinc molts malsons, em desperto molt a les nits. Estem amoïnats perquè a l'analítica em va sortir CMV (citomegalovirus) positiu, i no està clar si el vaig passar fa molt de temps o quan ja estava embarassada, a l'informe surt que és dubtós i ho hem de repetir al cap de 2 setmanes. Precisament tenim una veïna de 7 anys que va néixer amb paràlisi cerebral per culpa d'aquest virus durant l'embaràs, jo no n'havia sentit a parlar mai fins que la vam conèixer i la seva mare ens ho va explicar. La gine ens va dir que probablement serà negatiu, però no les tinc totes. L'única manera de veure si ha passat al fetus és fent amniocentesi a partir de la setmana 20 o algo així. :-(
A alguna de vosaltres us ho han mirat? Diuen que s'encomana en contacte amb nens petits.

Bé boniques, perdoneu la parrafada mode ego. Bona nit i bon cap de setmana!
Avatar de l’usuari
mllebuendia
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 65
Membre des de: dj. març 10, 2016 9:37 am
Ubicació: Sabadell, Barcelona
Contacta:

Re: ****MARONES DE JUNY 2019****

EntradaAutor: mllebuendia » ds. nov. 10, 2018 8:03 am

hola a totes! :-())

Us he llegit en silenci durant la setmana i ara tinc temps per escriure.

kia, el cmv llavors sembla que el resultat és dubtós en quant que potser l'has passat o potser no? molts ànims, això és un continu patiment :ufs:

cris, com estàs de l'hematoma? la veritat és que tot plegat quin ensurt.. t'entenc quan dius que ja estàs cansada de la raxa que portes a mi em va passar amb la punció. Es va ajuntar una hemorragia interna + hospitalització amb morfina i tot del dolor + transferència després que va ser ectòpic. Vaig acabar mentalment destrossada, mare meva.

xoxoneta, que bé que amb la llevadora hagiu fet doppler. Jo quan vaig anar fa 2 setmanes estava esperant que ho fes però no ho va fer, la proxima visita que tinc el 21 espero que ho faci :p-) o li demanaré perquè fins a finals de mes o més (vaga als CAPS) no podré veure si tot va bé, bàsicament escoltant el batec ja em quedo més tranquila >.-<:

Masaco, jo estic igual.. esperant la setmana 12-14 per dir-ho ja a tothom. A veure si arriba el final del trimestre (aquest final de mes) i amb el triple screening em confirmen que tot va bé i llavors ho diré a la gent que falta :love:

Irka, ostres, quina alegria que vinguin dos! No us els esperàveu? Us haureu emportat un bon ensurt i a la vegada una bona sorpresa no? mare meva hahaha

Jo, porto aquesta setmana, la 10 que no he tornat a vomitar pels matins, >.-<: no ho vull dir gaire fort perquè l'altre cop ho vaig dir i vaig tornar 3 dies seguits, hahaha i bàsicament estic esperant la setmana 12 per fer el triple screening amb l'analítica que ja tinc feta que servirà per saber amb la mesura del 'pliegue nucal' el percentatge de possibilitats de tenir sindrome de down o la enfermetat d'eduards. Pel sexe del bebé, no vull saber-ho, no li vull posar ja una etiqueta abans que neixi de: és nen. :cnen: és nena. :cnena: ai, no, serà el que hagi de ser.
Avatar de l’usuari
xoxoneta
:: granota
:: granota
Entrades: 236
Membre des de: dj. set. 17, 2015 5:21 pm

Re: ****MARONES DE JUNY 2019****

EntradaAutor: xoxoneta » dg. nov. 11, 2018 6:08 pm

Hola noies!!!
Us escric desde la feina, aquesta nit quan plegui personalitzo...
Jo Avui millor de les nausees, pero he passat mala nit amb unes punxades horribles, no sabía si era colic o que...
Per sort ha anat marxan durant el día,de la bronquitis pues a dies, Joe estic feta una Vella...
Us deixo una foto d'avui
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Avatar de l’usuari
crisp26
:: conillet
:: conillet
Entrades: 350
Membre des de: dj. març 03, 2011 8:49 am

Re: ****MARONES DE JUNY 2019****

EntradaAutor: crisp26 » dl. nov. 12, 2018 9:41 am

Bn dia !

Com estem? Jo divendres no vaig parlar pq estava una miqueta depre.
‘Tenemos chica nueva en la oficina’ ara toca un mioma intramural de 4 cm. Mioma, desprendiment i hematoma. Ara em matareu però la sensació ja es de: ya paso me bajo del barco. no penso donar-li més voltes a res.
Ojo q la meva gine encara q son tres coses dolentes res no li preocupa. El desprendiment es poca cosa que ella pensa q es tancara. El hematoma es residual ja marxarà. I el mioma es control q no creixi molt.. si ho fa podria tindre un embaras amb molts dolors i més hemorragies. Esperem q no creixi però com tot es esperar que camí agafara cada cosa. I el baby molt bé >.-<: pobret meu. Us deixo foto del super campeon@
anims a totes mamis ja després personalitzo! :-()-)
60B0355B-82A2-4EFC-B133-0F303D4F15D0.jpeg
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
ImatgeImatge
1ª fiv 07/11 cancelada IA negativa
1ª fiv 09/11 negativa

09/01/14 2ª fiv
23/01 transfer 2 embrions A.
30/08Joseluis i David!
18/09/18 Congelat beta+
27/05/19 Chris!
GloGloSan
:: puça
:: puça
Entrades: 13
Membre des de: dg. set. 30, 2018 7:31 am

Re: ****MARONES DE JUNY 2019****

EntradaAutor: GloGloSan » dl. nov. 12, 2018 10:08 am

Hola, soc mare de bessons, un nen que va morir just abans de néixer, i una nena que, tot i haver nascut molt prematura, es una nena sana, alegre i feliç de 22 mesos. Estic embarassada de 10 setmanes, la Dpp és el 7 de juny.

De moment estic passant les setmanes força malament, tinc molta por de perdre'l i a l'hora em costa pensar en el futur perquè no em vull fer il·lusions. Però bueno, de moment tot va bé. Ja l'hem pogut veure 3 vegades, ja que és un embaràs de risc i ens fan molts controls. Batega amb força i ja fa 3cm.

He estat amb moltes nàusees i malestar, tot el que menjava em sentava fatal però ara fa una setmana que ja em trobo millor. També tinc molt insomni... És molt pesat no poder dormir... Em desperto per fer pipi i ja no em puc tornar a adormir, normalment a les 5 a.m em desperto i ja no em puc adormir fins que sona el despertador... Vaig molt cansada i amb la peque ja us ho podeu imaginar...

La propera eco és el dia 22 de novembre.

Una abraçada i enhorabona a totes!!
Glo :globus:
Irka
:: puça
:: puça
Entrades: 8
Membre des de: dv. jul. 13, 2018 4:48 am

Re: ****MARONES DE JUNY 2019****

EntradaAutor: Irka » dl. nov. 12, 2018 8:36 pm

Hola a totes!

Suposo que les pors ens perseguirant tot l'embaràs... una altra amb malsons...

Crisp26 ja tinc una panxa enorme em costa imaginar-me al final de l'embaràs, hehe, no vull dir-ho a tothom fins a les 12 setmanes, però no crec que em sigui possible...
Quin campió el teu petit, el tens ben arrapadet.

Jo també tinc un mioma, de 2x2, i un endometrioma de 6cm. Quan em van dir que portava bessons li vaig haver de preguntar al gine sobre l'espai... ell no hi va donar gens d'importancia als quistes i això realment em va tranquil·litzar...
Tot i que el meu gine em va deixar anar que en un 40% dels bessons detectats tan aviat, un dels dos es para i a la propera ecografia en podria només aparèixer un o cap... i clar, a estones porto una ansietat a sobre...

Mllbuendia... ensurt cap. Estava tan convençuda que alguna cosa anava malament que quan els vaig veure em vaig sentir tan bé... Sempre he volgut tenir més d' un fill, mai era el moment i en una revisió em van dir que se m'acabava el temps... Em sembla perfecte tenir-los de cop :)

Ostres Kia, no sabia que el cmv era tan perillós, espero que quedi tot en una anècdota.

Benvinguda Gloglosan! Prens alguna cosa per les nàusees? Estic agafant idees... el cariban em treu els vomits, que ja és molt, però per les nausees no m'esta funcionant res...

Cuida't molt aquesta bronquitis xoxoneta, espero que et milloris.


Espero que tingueu totes una gran setmana!
Avatar de l’usuari
xoxoneta
:: granota
:: granota
Entrades: 236
Membre des de: dj. set. 17, 2015 5:21 pm

Re: ****MARONES DE JUNY 2019****

EntradaAutor: xoxoneta » dc. nov. 14, 2018 1:46 pm

Bona tarda noies!!!!
Com aneu??
Aix Cris, quina kk una cosa darrera altre, pero saps que??, tant tu com el teu cigronet sou forts com un roure i estareu molt i molt bé!!!, molts petons i cuida't!!!
Benvinguda Gloglosan!!!, primer enhorabona per la teva panxeta, aqui estaras com a casa!!
Irka, aix anims amb els malsons, jo de tant en tant en tinc, pero suposo que es normal,jeje ,anims guapa!!!
Kia com vas??,estas millor??, espero que si!!
Aime i tu com ho portes???
Masaco Mllbuendia, encara no ho heu dit??,jo a quasi tothom, em falta el sogre, aviam si aquest finde anem a montcada i li diem, pq la panxa no la puc disimular gaire més.
A la feina tampoc he dit res, a algunes compañes si, pq segons el servei on vagi no puc estar.
Per les nausees, bronquitis i tal, anem a millor!!!, menosmal!!, cariban es miraculos, jaja ja ho pot ser pq 20e que val la caixa...
Bé vaig a portar al petit a la llar,petonicus a totes!!!! :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
kia11
:: puça
:: puça
Entrades: 21
Membre des de: dl. juny 24, 2013 8:47 pm

Re: ****MARONES DE JUNY 2019****

EntradaAutor: kia11 » dj. nov. 15, 2018 9:06 pm

Hola boniques!

Porto uns dies de desconnexió però us he anat llegint. Hem estat fent trasllat d'oficina aquesta setmana i cada dia arribo a casa feta pols. A més, com que no he dit a ningú que estic embarassada, he intentat fer el menys possible sense que es notés massa però m'he agobiat molt per si feia esforços que no em convenien. El meu home volia que agafés la baixa però no m'he atrevit.

Xoxoneta, m'alegro que estiguis millor. Ànims que el pitjor ja ha passat :-)

MlleBuendía, que bé que et vagis trobant millor! A veure si aviat tornes a sentir-li el cor a aquest bitxet <:-< Admiro que tinguis la capacitat d'aguantar-te la curiositat de saber si és nen o nena :p-) A mi tant me fa, però si ho puc saber amb la triple screening no em podré aguantar les ganes i mantenir la intriga per més endavant. M'anirà bé per imaginar-me'l més, posar-li nom, anant-li donant més forma mentalment... És una tonteria segurament, però imaginar-me una criatura "neutra" se'm fa estrany.
Això del CMV que em preguntaves: a l'analítica del CMV hi ha dos marcadors, un que et diu si has passat la malaltia i l'altre et diu si en aquest moment estàs infectada. En aquest segon marcador, em va sortir que era dubtós (negatiu era per sota de 70 i em sortia 81). Em van fer una altra prova de comprovació i va sortir negatiu. Després van fer un altre marcador que teòricament et diu quant temps fa que vas passar el virus i sortia que era passat, però clar, no sé si passat d'abans d'estar embarassada o quan ja ho estava. Demà tornaré a fer anàlisis.

Cris, hauràs de jugar a la loteria aquest any, tens tots els números! Fora conyes, em sap molt de greu que hagis de passar per tot això. Molta força i confiança en el teu cigronet valent! Quina ràbia no tenir permís de veure fotos encara! Tinc ganes de veure quina "cara" fa el teu campió. :-)(-:

Irka, veig que tu també estàs amb miomes i altres cosetes com la Cris! Quin pal! Ànims que anirà tot bé! Això dels malsons és un conyàs, porto una setmana dormint super malament, em desperto molts cops durant la nit angoixada amb somnis estranys. Avui pensava que potser em prenc una infusió d'aquestes de "Buenas noches" però com que hi ha infusions no recomanades a l'embaràs (no en trenc mai l'aigua clara per internet) no sé què fer. Què en penseu?

Benvinguda GlogloSan! Enhorabona pel teu embaràs! Espero que aconsegueixis anar dominant les pors, ets molt valenta! Em sap molt de greu el que us va passar amb el vostre bessó. Just ahir llegia al Criatures que havien fet un acte a Girona dedicat al dol perinatal (https://criatures.ara.cat/blogs/criatur ... 47655.html). Trobo que està molt bé que cada vegada se'n parli més als mitjans per donar visibilitat a un patiment que se sol passar en silenci. Molts ànims amb l'insomi, veig que som moltes al club :-:)

Nosaltres només ho hem dit a pares i germans (i a totes vosaltres :-) ), però a cap amic ni a la feina. A les amigues i resta de la família els ho diré quan baixi per Nadal si tot està bé.

Abraçades a totes i gràcies per ser-hi! Molts ànims :-o00m :-o00m :-o00m :-o00m :-o00m
Sme81
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 80
Membre des de: dl. feb. 12, 2018 9:01 pm

Re: ****MARONES DE JUNY 2019****

EntradaAutor: Sme81 » ds. nov. 17, 2018 10:13 pm

Lamentablemente dejo el grupo... El 14 tuve un aborto diferido y ayer 16 me hicieron legrado...estamos rotos...sin palabras...

Deseo de corazón k vaya todo bien mis niñas, os envío besos y abrazos y fue un placer conocerlas.
2015: Fiv pr privad= 2 neg.
2016: entrams lista esper Fiv Clinic SS
26/9/18 = punción 9 ovocitos
29/9/18= Transfe d 2 embris!!
11/10/18 = Positivo ( beta 165)
31/10/18= Vems a Bichin y sus latidos
14/11/18= 9 semanas Aborto diferido
27/03/19 = Transfe 2 blastos vitrifcd (-)
Nov. 2019= estim. = 0 óvulos fallido
Marzo 2020= estim. = 1 vitrifcd. 3 días
Avatar de l’usuari
crisp26
:: conillet
:: conillet
Entrades: 350
Membre des de: dj. març 03, 2011 8:49 am

Re: ****MARONES DE JUNY 2019****

EntradaAutor: crisp26 » ds. nov. 17, 2018 10:56 pm

Lo siento mi niña. De corazón te lo digo. No hay justicia muchas veces en esta vida, aun asi espero que te puedas levantar te seques las lagrimas y vuelvas a luchar. Aqui estaremos para ver tu logro porque lo conseguiras, porque ya eres madre ,una madre luchadora.
Que mañana salga el sol solo para ti, mil besos.
ImatgeImatge
1ª fiv 07/11 cancelada IA negativa
1ª fiv 09/11 negativa

09/01/14 2ª fiv
23/01 transfer 2 embrions A.
30/08Joseluis i David!
18/09/18 Congelat beta+
27/05/19 Chris!
aime
:: puça
:: puça
Entrades: 21
Membre des de: dc. oct. 17, 2018 2:44 pm

Re: ****MARONES DE JUNY 2019****

EntradaAutor: aime » dg. nov. 18, 2018 5:30 pm

Sm81 ho sento moltíssim bonica. És duríssim, em sap molt greu. Descansa molt i que et cuidin, molta força als dos.
kia11
:: puça
:: puça
Entrades: 21
Membre des de: dl. juny 24, 2013 8:47 pm

Re: ****MARONES DE JUNY 2019****

EntradaAutor: kia11 » dl. nov. 19, 2018 10:17 am

Sme81, carinyo, quin greu que em sap, és tan injust!!! En aquest moments on qualsevol paraula es queda curta, t'envio una abraçada carregada de força i de llum. Ho sento moltíssim...
GloGloSan
:: puça
:: puça
Entrades: 13
Membre des de: dg. set. 30, 2018 7:31 am

Re: ****MARONES DE JUNY 2019****

EntradaAutor: GloGloSan » dl. nov. 19, 2018 10:26 am

Ho sento molt bonica! molts anims i una abraçada ben gran. Si necessites alguna cosa fes-m'ho saber.
Glo :globus:
Sme81
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 80
Membre des de: dl. feb. 12, 2018 9:01 pm

Re: ****MARONES DE JUNY 2019****

EntradaAutor: Sme81 » dl. nov. 19, 2018 10:32 am

Muchas gracias a todas! De corazón
2015: Fiv pr privad= 2 neg.
2016: entrams lista esper Fiv Clinic SS
26/9/18 = punción 9 ovocitos
29/9/18= Transfe d 2 embris!!
11/10/18 = Positivo ( beta 165)
31/10/18= Vems a Bichin y sus latidos
14/11/18= 9 semanas Aborto diferido
27/03/19 = Transfe 2 blastos vitrifcd (-)
Nov. 2019= estim. = 0 óvulos fallido
Marzo 2020= estim. = 1 vitrifcd. 3 días
Avatar de l’usuari
xoxoneta
:: granota
:: granota
Entrades: 236
Membre des de: dj. set. 17, 2015 5:21 pm

Re: ****MARONES DE JUNY 2019****

EntradaAutor: xoxoneta » dt. nov. 20, 2018 10:55 am

Sme81, ostras me sabe muy mal, como han dicho mas arriba ahora mismo cualquier palabra es poco...No se que puedo decirte es una situación en la que nunca nos queremos ver, te mando muchos ánimos a ti y a tu pareja, ,eres fuerte y aunque ahora no lo creas, saldréis adelante,muchísimos besos y abrazos!! :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
Avatar de l’usuari
crisp26
:: conillet
:: conillet
Entrades: 350
Membre des de: dj. març 03, 2011 8:49 am

Re: ****MARONES DE JUNY 2019****

EntradaAutor: crisp26 » dc. nov. 21, 2018 8:45 am

:ok: bon dia noietes!
Com estem? Jo ja nerviosa per l eco de les 12 setmanes! El diumenge cumpleixo als tres messos. Sincerament no pensava q arribaria.. ara a creuar dits i espera q al 29 vagi tot bé!

Vosaltres quant teniu la eco?? Anim q ja queda poquet per començar al segon trimestre >.-<: :-()-)
ImatgeImatge
1ª fiv 07/11 cancelada IA negativa
1ª fiv 09/11 negativa

09/01/14 2ª fiv
23/01 transfer 2 embrions A.
30/08Joseluis i David!
18/09/18 Congelat beta+
27/05/19 Chris!
GloGloSan
:: puça
:: puça
Entrades: 13
Membre des de: dg. set. 30, 2018 7:31 am

Re: ****MARONES DE JUNY 2019****

EntradaAutor: GloGloSan » dc. nov. 21, 2018 9:43 am

Hola a totes!

Jo faig les 12 setmanes divendres i la eco la tenim demà! En tinc moltes ganes però estic nerviosa... Espero que surti tot bé!

Últimament ja em trobo millor, ja no tinc nàusees i les digestions son més fàcils. El que no desapareix és l'insomni... Dormo fatal... Ara que la nostra filla comença a dormir tota la nit...

El segon trimestre és el millor! A gaudir-lo molt!!
Glo :globus:
Avatar de l’usuari
xoxoneta
:: granota
:: granota
Entrades: 236
Membre des de: dj. set. 17, 2015 5:21 pm

Re: ****MARONES DE JUNY 2019****

EntradaAutor: xoxoneta » dc. nov. 21, 2018 11:05 am

Bon día!!!
Aix pues si quines ganes ja del segon trimestre,jo dema 12set. Ja!!
Tb en trobo molt millor, el son es el que de moment dura pero be.
Per cert,jo no sé si son coses meves o que pero crec que de tant en tant el sento con es mou...con si fossin gasos.
El 19 vaig tenir eco i tot perfecte, el 20 ja el van Fer el triple screnning i ara falta veure els resultats.
Va nenes que aixo va endavant!
Us deixo foto del petit/a
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.

Torna a “Per mesos”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::