****MARONES DE JUNY 2019****

gener, febrer, març...
Avatar de l’usuari
crisp26
:: conillet
:: conillet
Entrades: 350
Membre des de: dj. març 03, 2011 8:49 am

Re: ****MARONES DE JUNY 2019****

EntradaAutor: crisp26 » dc. des. 12, 2018 8:41 am

:-)(-: buenos dias dani!
Si si el flujo de diferentes formas es totalmente normal tanto acuosos como grumoso. Sobre todo si hay picor o un color verdoso o molestia al orinar es cuando mas vale prevenir e ir a q te miren en un momento.

En mi caso fui a solo al privado. Me daba respeto tener el doble de todo . Hay gente q valora eso y yo en mi caso me daba miedo tener dos resultados por ejemplo en la eco de las 12 semanas q no tuvieran nada q ver el uno con el otro. Aparte del mareo de dias. Hay gente q si lo hace creo q si tendrias q ir a tu medico d cabecera y pedir por la matrona!

Feliz diaa
ImatgeImatge
1ª fiv 07/11 cancelada IA negativa
1ª fiv 09/11 negativa

09/01/14 2ª fiv
23/01 transfer 2 embrions A.
30/08Joseluis i David!
18/09/18 Congelat beta+
27/05/19 Chris!
aime
:: puça
:: puça
Entrades: 21
Membre des de: dc. oct. 17, 2018 2:44 pm

Re: ****MARONES DE JUNY 2019****

EntradaAutor: aime » dc. des. 12, 2018 9:24 am

Cris gràcies pels ànims!! ja falta menys sí, però que llarga aquesta setmana mare meva. Per sort a la feina ara tinc uns dies més "tranquils" per davant el que em deixa més temps per pensar però també necessito descansar una mica i no anar super a tope.
Vaig comentant per temes:

Sobre el fluxe
sí, no tant com mullada cada dia però si que va variant i que a vegades et trobes alguna sorpresa. Ara menys però al principi patia molt pq quan ho notava pensava que podien ser pèrdues o alguna cosa així.

Dani molta gent que té assegurança privada el que fa és anar a la Seguretat Social i tenir els controls amb la llevadora, així el vas informant i portant els resultats de les teves proves pel privat. Jo no et recomano tampoc fer doble seguiment perquè pot passar el diu la Cris i a part necessites doble de temps a la feina per poder fer totes les proves. Però està bé que a la Seguretat Social tinguin el teu historial, per si passa alguna cosa i has d'anar d'urgències o per si finalment decideixes parir en un hospital públic o alguna cosa així. No se, això sí que crec que és una bona opció.

Respecte a la feina, encara no he dit res, esperaré a veure com va divendres i depèn de si tinc oportunitat o no ho diré abans o després de Nadal. M'ho prenc amb calma perquè he de pensar bé com m'organitzo aquests mesos.

Sobre intuïcions de què pot ser... com em trobo força millor que en el meu anterior embaràs crec que pot ser un :cnen: també. Però vaja diuen que no té perquè, oi? també tenia aquesta mateixa intuïció en l'anterior i va ser una nena! així que ja veurem.
No se què em faria més il·lusió, crec que totes dues opcions m'agraden molt, si és nena pq tindré dues filles i m'encanta la idea i si és nen perquè no tinc cap i tinc molta curiositat per saber com és ser mare d'un nen. A tot li veig avantatges!

Continuo la llista:
Cris: crec q es un :cnen: Chris.
Aime: crec que és un :cnen: (encara no tenim cap nom al cap!)

Com aneu la resta?
Avatar de l’usuari
crisp26
:: conillet
:: conillet
Entrades: 350
Membre des de: dj. març 03, 2011 8:49 am

Re: ****MARONES DE JUNY 2019****

EntradaAutor: crisp26 » dv. des. 14, 2018 5:30 pm

xx:-D bona tarda!!

Com anat aimee? A nosaltres molt bé us deixo foto fent la pipa! Tot correcte i ja ens veiem el 11 de gener! Mare meva acabo d arrivar
I ja el vull veure jejeje. Com esteu l resta?? Molt bon cap de setmana noies! neujor:-)
7FCF1A6E-4107-45DD-BE0E-455D40BC04DA.jpeg
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
ImatgeImatge
1ª fiv 07/11 cancelada IA negativa
1ª fiv 09/11 negativa

09/01/14 2ª fiv
23/01 transfer 2 embrions A.
30/08Joseluis i David!
18/09/18 Congelat beta+
27/05/19 Chris!
GloGloSan
:: puça
:: puça
Entrades: 13
Membre des de: dg. set. 30, 2018 7:31 am

Re: ****MARONES DE JUNY 2019****

EntradaAutor: GloGloSan » dv. des. 14, 2018 10:20 pm

Bona nit guapes!
Jo aqui amb el meu insomni...
Feia molts dies que no podia entrar però no podia esperar més sense saber notícies de la xoxoneta!! Enhorabona!! Quina alegria més gran!!!

He intentat llegir-ho tot però no recordo els noms de totes! Ho sento!

Pel que fa al fluxe, jo ara abundant, blanc i espès, no molt... Una mica conyàs perquè de seguida penso que tinc pèrdues... Però de moment res!

Daniela, sento molt la perdua d'un dels teus petits. Jo vaig perdre un dels bessons, el Gerard, a les 27 setmanes. Just ahir va fer 2 anys q el vam perdre. Molts ànims i una abraçada molt gran.

Jo avui faig les 15 setmanes i digui el que digui la meva gine, el noto perfectament. I sort en tinc perquè és l' únic que em permet estar una mica tranquila... dijous que ve tinc eco, espero saber el sexe. Ja us diré si tot va bé.

Enhorabona per totes les bones notícies i molts ànims a totes!

Petons
Glo :globus:
kia11
:: puça
:: puça
Entrades: 21
Membre des de: dl. juny 24, 2013 8:47 pm

Re: ****MARONES DE JUNY 2019****

EntradaAutor: kia11 » ds. des. 15, 2018 2:30 pm

Hola mamis guapes!

Com esteu?

Dimecres al vespre vam anar a fer l'eco de les 12 setmanes i es movia tant que va ser impossible medir res. Anava fent salts sense parar com si estigués en un trampolí :p-) :b-))) :p-) :b-))) , un saltimbanqui en tota regla. Feia molta gràcia, vam riure molt (i jo vaig plorar d'emoció com una magdalena). Aquesta criatura ve amb força i disposada a menjar-se el món! :: orrr::
La gine va dir que tot i no haver pogut prendre cap mesura, tot semblava estar bé. I ahir es va confirmar amb el resultat del triple test, tot ha sortit perfecte i, tal com intuïem, és :cnena: :cnena: :cnena: :cnena: :cnena: Estem super feliços i ara sí que ens ho comencem a creure. Comencem les 13 setmanes amb il·lusió! :pandi: (i sense progesterona, per fi!!!!!!)

Cris, que mono devia estarel teu Chris fent la pipa! a veure quan arribo a poder veure fotos i penjar-ne!

Gloglosan, ànims amb l'insomni! Jo estic igual, em passo moltes estones desperta a les nits. Ara ja m'ho agafo millor i no em neguitejo tant, tinc unes converses amb la nena! neu:-D

Irka, espero que la tornada a la feina no hagi sigut molt dura, quines males estones que deus haver passat! Molta força!

Aime, espero que la eco d'ahir sortís tot perfecte i que estiguis millor. El tema roba que preguntaves, jo ho vaig trobar tot al C&A super bé de preu i molt còmode. Vaig agafar 2 pantalons tipus texans elàstics (un color texà i un negre), un parell de malles i samarretes per fer de pijama o per estar per casa, un jersei que abriga i uns pantalons de xàndal per anar a ioga. De moment he anat alternant els 2 pantalons per anar a la feina però ara que sembla confirmat que tot va bé, me n'aniré a comprar uns altres i potser algun vestit quan en tingui ganes. Ara fa molt fred per aquí dalt i em fa mandra sortir.

Mllebuendía, em sembla molt injust que no t'adaptin les condicions al lloc de feina, espero que a hores d'ara hagis pogut trobar una solució. Jo tinc sort i estic tot el dia asseguda en un despatx, però si m'haguessin d'adaptar les condicions l'empresa estaria obligada a fer-ho des del moment que els comuniqués l'embaràs.

Laneta, estic amb tu que un cop et compres roba premamà, no entens com has pogut trigar tant. Et canvia la vida!

Xoxoneta, com vas jefa? pel que tinc entès et queda només un mes de treballar i ja estaràs de baixa oi? Que guai! Jo en principi si tot va bé treballaré fins al final del 7è mes. Aquí per llei totes les embarassades han de deixar de treballar 8 setmanes abans la DPP, forma part de la baixa de maternitat.

A totes les altres, espero que estigueu molt bé!

Abraçades a totes x*x*x
DaniM7
:: puça
:: puça
Entrades: 15
Membre des de: dv. des. 07, 2018 2:46 pm

Re: ****MARONES DE JUNY 2019****

EntradaAutor: DaniM7 » dg. des. 16, 2018 11:45 am

Hola mamis! Que tal el finde?

Gracias Cris y Aime, creo que haré como me decís. Pedir hora con la matrona, llevarle todo lo que tengo hasta el momento, hasta que decida tema parto, etc. Gracias por la ayuda!

Cris, me alegro mucho por tu eco. Lo que si, no me deja ver los archivos. Una sale de la visita y ya quiere volver! Me pasa igual.

Aime, espero que en el trabajo no vayas tan para arriba y para abajo, y que te puedas organizar bn y contarlo, así tu jefe y tu equipo puedan colaborar y hacerte pasar todo más llevadero!

GloGloSan, gracias por tus animos. Lo tuyo si que debe haber sido muy duro con 27 semanas, no podría ni imaginarmelo, lo siento mucho aunque ya sea hace 2 años, lo llevamos con nosotras siempre. Ánimos con el insomnio! A esperar por el jueves a ver si se deja ver y sabes si es niña o niño! Yo me tengo que esperar hasta después de las fiestas, tengo visita el 7 de junio.... A esperaaaar.

Kia, Felicidades por esa niña saltarina, fuerte y movida. Que alegría saber el sexo! A disfrutar mucho!!!

Tengo que hacerles una pregunta a ver si pueden ayudarme....
Ayer por la tarde me ha salido un herpes labial. Como dicen que no podemos medicarnos con nada excepto con paracetamol.
A alguna le ha pasado? Puedo ponerme la crema, o algo? Molesta mucho... Gracias!

Al resto muchos ánimos y vamos a por la siguiente semanaaa!!!! Besos! Que terminen de pasar un buen finde!
GloGloSan
:: puça
:: puça
Entrades: 13
Membre des de: dg. set. 30, 2018 7:31 am

Re: ****MARONES DE JUNY 2019****

EntradaAutor: GloGloSan » dl. des. 17, 2018 8:27 am

Dani, muchas gracias
A mi me han salido herpes al inicio de los dos embarazos, super agresivos.
En el primero me asuste y fuí a urgencias porqué me dio fiebre y se me inflamaron los ganglios. Me mandaron Aciclovir como medicamento de poco riesgo. Me lo puse 3 veces al día durante unos 2-3 días y luego se fue secando. Sino pregunta a la comadrona, a ver si te puede orientar.

Un abrazo
Glo :globus:
aime
:: puça
:: puça
Entrades: 21
Membre des de: dc. oct. 17, 2018 2:44 pm

Re: ****MARONES DE JUNY 2019****

EntradaAutor: aime » dl. des. 17, 2018 12:50 pm

Noies tot va anar molt bé! Estic super contenta, allà estava el nostre bitxet fent saltirons :-)(-: molt maco. He passat tot el cap de setmana super feliç, ara sí que començo a creure'm que això va en sèrio.

Encara no ho he dit a la feina però no trigaré, si no puc abans de festes (no se si torno a coincidir amb el meu cap) serà immediatament dp.

També vaig tenir herpes al principi de l'embaràs i bastant forts. És un pal noies, molts ànims. L'herpes són 7 dies facis o no tractament, jo no em vaig posar res, però pq l'aciclovir igualment no em va gaire bé.

Crec que no podríem començar millor les festes, tinc moltes ganes d'explicar a tota la família!
DaniM7
:: puça
:: puça
Entrades: 15
Membre des de: dv. des. 07, 2018 2:46 pm

Re: ****MARONES DE JUNY 2019****

EntradaAutor: DaniM7 » dl. des. 17, 2018 2:43 pm

Gracias Aime y Glo!
He podido hablar esta mañana con mi ginecólogo y me ha dicho que podía ponerme crema aciclovir, pero que si ya lo tenía como costra que lo dejara tranquilo, ya seguiría su curso! Mil gracias!

Y Aime, me alegro mucho de que hayas visto a tu bebe y que todo este genial! A disfrutar de las fiestas a tope!

Saludos a todas las mamis!
Avatar de l’usuari
mllebuendia
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 65
Membre des de: dj. març 10, 2016 9:37 am
Ubicació: Sabadell, Barcelona
Contacta:

Re: ****MARONES DE JUNY 2019****

EntradaAutor: mllebuendia » dt. des. 18, 2018 10:12 am

Hola noies!!!!

Felicitats a totes les ecos que han hagut aquests dies de la setmana 12! Jo quan la vaig tenir també teniem el bebé que no parava de moure’s (resulta que havia menjat abans) i va ser super emocionant.

Nosaltres fem control doble. Tant per SS com per privat per la mutua que tenim de la feina del meu home. He volgut fer-ho així perquè volia que la SS també tingués el meu historial sencer per si un dia anava a urgències, a més, el més important és que volia fer un seguiment amb la llevadora. La veritat és que la SS només (a banda de les visites amb la llevadora que vaig pels matins) et fan unes 3-4 ecos en tot l’embaràs (pel que vaig veure al carnet) i prou així que ho tinc fàcil per combinar amb el privat que sobretot tinc les consultes mensuals i de tardes que podem anar tots dos. Precisament d’aquest últim control en la SS de la setmana 12 (a finals de Novembre) ens van dir que 80% probabilitats que seria :cnena: (per privat no va saber dir res pel cordó umbilical al mig) però que ens ho confirmarien a la propera eco de la setmana 20 al Parc Taulí (tot i que aquest divendres tenim eco pel privat >.-<: )
Jo la veritat recomano la llevadora perquè a cada consulta et posen el doppler per escoltar el cor, cosa que tranquilitza mil i després et deriva a les classes prepart del mateix ambulatori.

Pel tema fluxe, he anat notant sobretot des que vaig deixar la progesterona que vaig tenint lleugerament, tampoc molt. El que noto sempre bastant humida però crec que és pel pipi més aviat perquè sembla que sempre vagi gotejant.. jajaja i van recomanar la llevadora que més que no pas salvaslip que no deixa transpirar gaire, que millor canviar de roba interior més sovint.

Per la roba, jo també a la setmana 10 ja vaig anar a per leggins i pantalons de xandall còmodes perquè m’apretava tot. Ara fa unes setmanes vaig comprar-me una belly-Band per l’uniforme de la feina i unes mitges talla L que utilitzo molt. L’últim és de dissabte passat que vaig comprarme al kiabi uns texans premama per 19€!! :p-) Els més barats trobats! Ah! I del kiabi també un vestit negre per festes que em va costar 15€ amb la cintura alta moníssim :love:
Avatar de l’usuari
laneta
:: granota
:: granota
Entrades: 208
Membre des de: dt. nov. 12, 2013 12:05 pm

Re: ****MARONES DE JUNY 2019****

EntradaAutor: laneta » dv. des. 21, 2018 9:37 am

Hola boniques! :p-)

Tenia molt per posars-me al dia, sento no personalitxzar gens!

fluxe: jo també en tinc molt i a banda una mica "olorós" :ufs: crec recordar que a mida que avancen les setmanes va passant.
pèrdues orina no sé si alguna ho ha comentat però m'hi ha fet pensar el fluxe, recordo amb eñ segon embaraàs que també al segon trimestre, coincidint que em vaig costipar fort, cada cop que estornudava tenia pèrdues, fins i tot em vaig comprar indasec i vaig estar un mes portant-ne!! :-o00m La llevadora em va dir que era molt normal. Imagino que ara amb el tercer, repetirem

seguiment jo vaig per mutua perquè hi puc anar al vespre i no perdo tant de temps com a la SS, pe`ro tinc molt clar que vull parir per la SS. L'altre dia vaig anar a la llevadora de la SS pq em fessin el "carnet" i vam quedar que si tot va bé hi torni a la setmana 37 per fer-me el cultiu i derivar a monitors. i Que sobretot e guardi tots els informes i analítiques de la mutua

cansament les que teniu altres nanos, no us passa que si els agafeu molt o correu molt darrera d'ells (tinc un de 2,5) al vespre us fa mal la panxa? La gine em va dir que frenés, però qualsevol li diu al peque que freni!!

Modo ego per fi sembla que ens haguem acomiadat de nàusees i vòmits i ja he deixat el cariban, ara però estic ja amb les pastilles per l'acidesa (em prenc unes de naturals que van molt bé, NeoBianacid, per si alguna està igual. )
I la setmana passada ens van dir que és un altre nen :cnen: així que tindrem trio de nens >.-<: Ara ja està assumit i sé que per ells és el millor, espero que s'estimin fort i facin molta pinya :b-)))


Bueno reines, per si no em conecto en uns dies, que passeu molt bones festes i a gaudir de les panxetes!!! xxkiss:: xxkiss:: xxkiss:: xxkiss:: xxkiss:: xxkiss::
GloGloSan
:: puça
:: puça
Entrades: 13
Membre des de: dg. set. 30, 2018 7:31 am

Re: ****MARONES DE JUNY 2019****

EntradaAutor: GloGloSan » dv. des. 21, 2018 9:51 am

Hola a totes!!

Ahir vam fer eco (16 setmanes)! Està tot perfecte i ens han dit que és una NENA! :-()-)
Ara tenim la morfològica el dia 10 de gener, així que només 3 setmanetes d'espera...

Últimament ho porto millor, ja que noto com es mou i això em deixa molt tranquil·la, poc a poc vaig confiant en que tot anirà bé.

Tenim un problema amb els noms... No tenim gaires idees i no acabem de coincidir... Les propostes, de moment son: Laia, Agnès, Lia. Però necessitem més idees. Ens ajudeu? Ha de quedar bé amb Berta i la única norma és que no pot començar amb G, perquè el germà bessó de la Berta es deia Gerard i la G es la forma que tenim de representar-lo.

Laneta, jo vaig molt cansada... la Berta te 23 mesos i no para, sempre vol anar a coll... Ara li vaig dient que la mama està cansada perquè si la porto molta estona em fa mal la panxa i els ronyons. Però em monta uns drames que deu ni do... A més ahir la gine em va dir que tinc una hèrnia al melic, així que haig d'anar amb compte i no forçar. Alguna te hèrnia?

Com aneu vosaltres?

Una abraçada
Glo :globus:
Avatar de l’usuari
crisp26
:: conillet
:: conillet
Entrades: 350
Membre des de: dj. març 03, 2011 8:49 am

Re: ****MARONES DE JUNY 2019****

EntradaAutor: crisp26 » dl. des. 24, 2018 10:55 am

xxcool bon dia!

Entro rapidament per dessitjar-vos un bon Nadal! Disfruteu i compte amb els turrons ( nos tienen vigiladas neujor:-) ) espero q tot ok totes! I felicitats per les nenes i nens que ja sabem o estem apunt de sapiguer!

Petons!!
ImatgeImatge
1ª fiv 07/11 cancelada IA negativa
1ª fiv 09/11 negativa

09/01/14 2ª fiv
23/01 transfer 2 embrions A.
30/08Joseluis i David!
18/09/18 Congelat beta+
27/05/19 Chris!
aime
:: puça
:: puça
Entrades: 21
Membre des de: dc. oct. 17, 2018 2:44 pm

Re: ****MARONES DE JUNY 2019****

EntradaAutor: aime » dg. des. 30, 2018 5:46 pm

Gloglosan A mi amb Berta m'agrada Bruna! enhorabona per aquesta nena :cnena: crec que és molt maco dues germanetes.

Com esteu passant les festes? Jo la veritat és que molt bé. Molt contenta i molt "alliberada" també. Ja he sortit de l'armari del tot i he dit a tot arreu la bona nova, inclòs a la feina que em feia una mica de pal. I molt bé, tothom molt content, hem passat uns dies molt macos amb la família.

Ja noto molt al bebè, especialment quan estic tranquil·la asseguda al sofà, al principi tenia dubtes perquè em semblava que era molt d'hora, però ja no hi ha cap dubte de què és ell. I em fa molta il·lusió.

Avui m'ha donat per pensar que naixent al juny no tenim cap possibilitat d'entrar en les escoles bressols públiques fins al següent any, el que complica bastant la logística. A la meva zona no hi ha bressols privades que em facin el pes i a part són totes caríssimes, així que a veure com ens ho muntem.

Bé, espero que totes estigueu passant molt bones vacances i molt bona entrada d'any!, aquest 2019 serà segur ben especial :-)(-:
DaniM7
:: puça
:: puça
Entrades: 15
Membre des de: dv. des. 07, 2018 2:46 pm

Re: ****MARONES DE JUNY 2019****

EntradaAutor: DaniM7 » dc. gen. 02, 2019 12:24 pm

Buenos días mamis!
Perdón por lo perdida de estos días pero he recibido de sorpresa la visita de mi hermana que vive lejos, entonces estos días han sido intensos y desconectada!
Espero que hayan sido unos lindos días de fiesta en familia y que el año que comienza sea lindisimo, estoy segura que para todas será muy especial.

Siguiendo sus consejos, este viernes 4 voy con la comadrona por la seguridad social para llevar informes etc. Y el lunes 7 por mi mutua, aún no sabemos el sexo así que espero que nos lo puedan decir, estamos ansiosos.

Al ser primeriza voy un poco perdida pero es normal estar con tanto sueño y agotada, espero que si...

Les dejo un besito gigante a cada una... las voy leyendo!!!
aime
:: puça
:: puça
Entrades: 21
Membre des de: dc. oct. 17, 2018 2:44 pm

Re: ****MARONES DE JUNY 2019****

EntradaAutor: aime » dc. gen. 09, 2019 7:31 pm

Noies que tenim això molt abandonat! Com esteu totes? M'imagino que ja algunes esteu a punt de fer l'eco de les 20 setmanes. Què tal? Sabem algun sexe més?
Jo estic molt bé, amb molta feina però em trobo molt bé amb energia i força bé. Va ser passar les 12 setmanes i estar molt millor. Això sí, tinc molta panxa, crec que ara de 16 estic com amb 24 en el meu primer embaràs! Una passada com es nota i ho ràpid que va tot.

Va expliqueu una mica com esteu!
DaniM7
:: puça
:: puça
Entrades: 15
Membre des de: dv. des. 07, 2018 2:46 pm

Re: ****MARONES DE JUNY 2019****

EntradaAutor: DaniM7 » dc. gen. 09, 2019 11:01 pm

Extrañaba que alguien dijera algo! Esta muy abandonado el Fórum! Que rico saber de ti Aime!

Que bueno que te encuentras bien y con energía, la verdad es que yo tb aunque por las noches tengo mucho sueño, supongo que el agotamiento de todo el dia mas el trabajo etc. Pero que rico está siendo el 2do trimestre en comparación al 1ero :)

Yo tengo la noticia del sexo, este lunes fui con el gine y por la eco nos pudo decir que será un niño, así que felices... la verdad es que yo no tenía tanta preferencia, si me gustaba más la idea de niña pero mi marido siempre ha estado loco por un niño así que bien, muy felices...

El 24 de enero me hacen la eco morfologica que ya estaré pasadas las 20 semanas, y vosotras!? Alguna a punto de hacerla? Es primera vez que la hago así que no se muy bien como será. A esperar que nuestros bebes esten sanitos!

Ahora, en esta semana 18, me ha salido un poco de barriga así que ya usando ropa premama que me han regalado para las fiestas.... Aime, dicen que es super normal que en los embarazos posteriores salga más pronto la barriga, que lindos cambios son los que estamos viviendo, somos privilegiadas de poder ser madres, dos en uno, una fusión de amor....

Besitos mamis!!!
aime
:: puça
:: puça
Entrades: 21
Membre des de: dc. oct. 17, 2018 2:44 pm

Re: ****MARONES DE JUNY 2019****

EntradaAutor: aime » dj. gen. 10, 2019 10:10 am

Dani enhorabona per aquest petit :cnen: quina il·lusió!! a mi encara em falta per l'eco de les 20 setmanes, la tinc a principis de febrer, ara tot just estic de 16 setmanes. A mi també m'és igual si és nen o nena però reconec que tinc moltes ganes de saber-ho per acabar de donar-li realitat. Però encara he de tenir paciència, fem seguiment només per la seguretat social així que toca esperar :-o00m

Sí que és una passada com es nota la diferència entre el 1er i el 2on trimestre, m'alegro que també et trobes molt millor. Sí que és cert que al final del dia també estic esgotada, però vaja ho porto bé vaig a dormir molt d'hora i tot i que em molesta una mica la cadera d'estar de costat descanso força bé.

Tinc la sensació que hem d'aprofitar molt ara que ens trobem bé, tenim energia i encara no estem amb súper panxa (que genera més molèsties a l'esquena, etc) per fer coses, sóc molt conscient que després serà més pessat així que intento ara gaudir-ho molt.

Moltes gràcies per contestar Dani! espero que hagin anat molt bé aquests dies amb la teva germana, és molt maco estar amb la família en aquestes dates i poder compartir la il·lusió de l'embaràs, a mi també m'ha sentat molt bé poder visitar als meus.

A veure si van tornant la resta per aquí que ens hem quedat soles aquí al juny! Va, no ho deixem morir, que és maco tenir aquest espai per anar compartint tot el camí.
Avatar de l’usuari
mllebuendia
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 65
Membre des de: dj. març 10, 2016 9:37 am
Ubicació: Sabadell, Barcelona
Contacta:

Re: ****MARONES DE JUNY 2019****

EntradaAutor: mllebuendia » dv. gen. 11, 2019 9:58 am

<:-< Hoooola noies!!

Espero que les festes hagin anat bé! A mi m'ha tocat treballar molts dels dies festius així que ha estat com si tampoc fos tan nadal. L'any que ve serà diferent, això m'ha fet aguantar aquest any.

Així llavors la majoria ja estem al segon trimestre no?? Jo divendres vinent dia 18 tinc al Parc Taulí la eco de les 20 setmanes. No sé realment que és el que fan, si alguna mare experimentada ens ho pot explicar perquè sé que diuen que és molt important però res més. <:-)

No comenceu ja a pensar en que us falten coses per comprar o buscar? Jo he fet una llista de coses al pis que hem de canviar o modificar dividida per mesos en plan plaços. Després no sé que s'ha de comprar. És a dir, a banda de la famosa bossa per l'hospital.. quines coses o detalls no sé que s'han d'adquirir i necessitaré? Estic perduda.

I, pel tema feina? Ja heu parlat amb els vostres jefes a veure el tema de la baixa i demés? A mi m'envien a la mutua de l'empresa a fer un control i segons vegin els jefes decidiran si tenir-me per allà o donar-me la baixa ja.. (la mèdica seria no?). Em dona la sensació que m'hauré d'espavilar finalment jo perquè si m'haig de refiar de la mutua de l'empresa, anem bé.

I vosaltres, què? :-())
DaniM7
:: puça
:: puça
Entrades: 15
Membre des de: dv. des. 07, 2018 2:46 pm

Re: ****MARONES DE JUNY 2019****

EntradaAutor: DaniM7 » dv. gen. 11, 2019 11:19 am

Aime i mllebuendia que rico que han respondido! Espero que las demás mamis vayan teniendo más tiempo y así vamos haciendo del grupo algo más activo cm al principio! :p-)

Aime, ya queda menos entonces para la eco de las 20 semanas, ya verás cm pasa rápido. Y es cierto que una ves que sabes el sexo todo es cm mas real, el dia que lo supe fue super especial porque antes era el o la bebe, y ahora es mas personalizado, no se cm explicarlo pero seguro sabes entenderme. Yo también ansiosa porque como mllebuendia al ser primeriza nunca me he hecho una y la vdd que como en todo voy un poco perdida pero bueno esperando que todo salga bien!!!

Aime, yo voy el seguimiento por privado pero he tenido una primera visita con la llevadora porque aun estoy por decidir si lo tengo en la clinica bofill o en el hospital trueta de Girona. Eres de por aquí cerca? Como para ir teniendo otras referencias. Yo vivo en Girona capital.

Mllebuendia, yo estoy un poco como tu tanto con la eco morfologica y las cosas que comprar, a ver si cm dices una mami más experimentada nos echa un cable y nos guía un poco!
Así tb como lo de la baja de maternidad, por mi puesto de trabajo me dijeron que a partir de la semana 20 la puedo pedir pero ni idea de cómo ni nada, ya me informare en la empresa, de todos modos como me encuentro bn seguiré trabajando, no la cogeré ahora.... alguna sabe cm va eso? Cada empresa es diferente? Dias de antelación para hacer la baja?

Bueno animos y a seguir disfrutando de este lindo 2do trimestre! Besitos mamis

Torna a “Per mesos”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::