****MARONES DE JUNY 2019****

gener, febrer, març...
Avatar de l’usuari
crisp26
:: conillet
:: conillet
Entrades: 350
Membre des de: dj. març 03, 2011 8:49 am

Re: ****MARONES DE JUNY 2019****

EntradaAutor: crisp26 » dc. nov. 21, 2018 12:26 pm

Aiiii xoxonetaaa ‘me lo comooo’ miro les mostres ecos primeres i com canvian ehhh >.-<:

Jo també estic millor i nenaaa jo també ho noto!!! Però no volia dir res per no ser la ‘loca’ però ja t’has adelantat jajja. A la nit ahir estic quasi segura q era ell/a.

Quant tens al resultat?

Gloglo anim avui amb la eco!!! Volen foto ehh a quina hora la tens?!

Jo estic asustada amb la eco més q amb els bessons. Suposo q son tantes coses a veure que no ser per on començarem! De moment perdues res.. espero q estigui tot bé!!
ImatgeImatge
1ª fiv 07/11 cancelada IA negativa
1ª fiv 09/11 negativa

09/01/14 2ª fiv
23/01 transfer 2 embrions A.
30/08Joseluis i David!
18/09/18 Congelat beta+
27/05/19 Chris!
Avatar de l’usuari
clareta
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2851
Membre des de: dt. oct. 16, 2007 9:07 am

Re: ****MARONES DE JUNY 2019****

EntradaAutor: clareta » dc. nov. 21, 2018 1:53 pm

Hola noies!
Enhorabona a totes...
Sòc una mami de Juliol. Una pregunteta, vosaltres que ho teniu recent...
Quan vareu fer la primera eco i vau escoltar el coret?
És que fa 8 anys del meu primer embaràs, i ja no recorde... m'han donat cita per a 7+3. Em diuen que abans no es sentirà.. jo crec que en menys temps si el vaig escoltar...
Gràcies
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
crisp26
:: conillet
:: conillet
Entrades: 350
Membre des de: dj. març 03, 2011 8:49 am

Re: ****MARONES DE JUNY 2019****

EntradaAutor: crisp26 » dc. nov. 21, 2018 4:01 pm

Jo les meves ecos amb 6+4 vaig veure al batec però no s’escoltava pq no l’agafava.

De 7+1 el vaig escoltar per primer cop!

Felicitatss per cert!! >.-<:
ImatgeImatge
1ª fiv 07/11 cancelada IA negativa
1ª fiv 09/11 negativa

09/01/14 2ª fiv
23/01 transfer 2 embrions A.
30/08Joseluis i David!
18/09/18 Congelat beta+
27/05/19 Chris!
GloGloSan
:: puça
:: puça
Entrades: 13
Membre des de: dg. set. 30, 2018 7:31 am

Re: ****MARONES DE JUNY 2019****

EntradaAutor: GloGloSan » dc. nov. 21, 2018 4:03 pm

Hola,
A les 7 setmanes els vam sentir, en els dos embarassos.

La eco es demà! Ja us diré que tal! Quins nervis!
Glo :globus:
Avatar de l’usuari
clareta
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2851
Membre des de: dt. oct. 16, 2007 9:07 am

Re: ****MARONES DE JUNY 2019****

EntradaAutor: clareta » dc. nov. 21, 2018 5:02 pm

Ahh val, moltes gràcies!!
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
xoxoneta
:: granota
:: granota
Entrades: 236
Membre des de: dj. set. 17, 2015 5:21 pm

Re: ****MARONES DE JUNY 2019****

EntradaAutor: xoxoneta » dj. nov. 22, 2018 1:51 pm

Hola noies!
Entro en modo ego, perdoneu pero Ho necessito..
Vinc del gine, males noticies, el triple screnning ha sortit alterat, risc alt de síndrome de down.
Dilluns en faran la analítica del ADN fetal, que x cert ara entra per la SS.
Estic molt espantada, no sé que pensar, vui pensar que no en tocará, que estará be, pero ara Matrix no sé ni el que sento.
Perdoneu que no personalitzi.
Espero que esteu totes be!!
Masaco
Entrades: 4
Membre des de: dg. oct. 07, 2018 5:22 pm

Re: ****MARONES DE JUNY 2019****

EntradaAutor: Masaco » dj. nov. 22, 2018 6:12 pm

Bona tarda a totes Marones,

Quantes novetats..

Xoxoneta, ostres! A veure, no us agobieu.. El meu gine em va explicar que moltes vegades que surt risc alt, al final tot estava bé, que no ens agobiéssim si ens passava. Mantingue't ocupada fins dilluns, i quan tingueu més informació llavors decidiu.

Kia11, jo sóc una "hierbas" adicta a totes les infusions, i em feia les meves pròpies barreges. I també vaig buscar quines eren segures per internet i tenia una confusió màxima, hi ha coses contradictòries.. Al final, jo el que he fet és limitar a 1 infusió al dia màxim, i no hi poso res amb teina (tot infusions) i tampoc res que tingui a veure amb pèrdua de pes i laxants, que són la majoria que sempre em posava abans. Es veu que totes les que són així per laxar o drenar poden causar contraccions uterines.

Sme81, guapa, no sé si llegarás a leer esto, no sabes cuanto lo siento. Lo siento muchísimo, de verdad. Al ir tan a la par en fechas, me duele mucho que te haya pasado esto, es como que lo siento cerca. Muchísimos ánimos, mimaros y haced algo para romper con la rutina si os puede ayudar a salir un poco..

Crisp, molt feliç de que tot segueixi en ordre!!! Ja ho tenim això :)

Modo ego: Avui estic de 10+5 i començo a tenir uuuna miiica de panxulina, i estic emocionadíssima. He anat amb la meva mare a comprar un parell de vestidets amples i uns pantalons d'aquests d'embaraç al h&m, per tenir-los per quan els necessiti.
A la família més propera ja els hi vam dir, siii, i estan molt contents. Però ara he tingut un parell d'ensurts dos dies, que hi ha en un mateix dinar/sopar qui ho sap i qui no, i pateixo tota l'estona...que a algú se li escapi o em pregunti.. Així que hem decidit dir-ho ja..tot i el possible risc de que quelcom no surti bé al screening de les 12 setmanes. Espero que no ens en arrepentim!
Tenim la eco de les 12 setmanes la primera de desembre.

Un petonet a totes!
Avatar de l’usuari
mllebuendia
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 65
Membre des de: dj. març 10, 2016 9:37 am
Ubicació: Sabadell, Barcelona
Contacta:

Re: ****MARONES DE JUNY 2019****

EntradaAutor: mllebuendia » dj. nov. 22, 2018 6:28 pm

hoooola a totes :-())

primer de tot, Sm81, no se si ho llegiràs però ho sento moltíssim. No hi ha paraules :-()-)

després, xoxoneta, molts ànims també, conec una noia que li van dir amb aquestes proves de la setmana 12 que estava tan alterat que veien que la situació del bebé era incompatible amb la vida, va anar a un altre lloc a fer-se més proves i ara és una nena la mar de feliç i sanota, esperem a veure! :-()-)

jo just ara arribo de fer-me la eco amb la mesura del pliegue nucal de la setmana 12 que just vaig cumplir ahir. El bebé no parava quiet, quina manera de moure's, hem rigut molt perquè just abans he berenat i diu la doctora que el sucre l'ha fet moure's aixi, jajaja quines patades donava.. i tot perfecte, hem sortit encantats i super contents d'arribar fins aquí :love:

Per cert, dieu que el noteu? i això com? :-o00m jo tinc punxades, i després dels àpats em sento inflada i amb una digestió mooolt lenta però tret d'això.. sé que es mou perquè ho vaig llegir a un article de l'app pregnancy+ sobre la setmana 12 (i avui ho hem vist).

Quina llastima no poder veure les vostres ecos! :ufs:
Avatar de l’usuari
crisp26
:: conillet
:: conillet
Entrades: 350
Membre des de: dj. març 03, 2011 8:49 am

Re: ****MARONES DE JUNY 2019****

EntradaAutor: crisp26 » dj. nov. 22, 2018 8:54 pm

Xoxoneta com estas vida? Quin es al risc? Pensa que son molts factors com l’edat per exemple. Va sorti malament la eco de la traslucencia nucal? saps la mesura?. A mi em va sortir el papp-a molt baix aixi q suposo q la analitica de l’Adn també la fare. Carinyu estem aqui vale? :-()-) genial q ho faci la ss
Mbuendia q guai l’eco eh? Tan dit q tot bé? Genial guapa!! Doncs com una coseta q es mou unes bombolletes..

Masacoo quasi de 11 setmanetes ja!! Segur que no et arrepenteixess guapa anira bé!! Ja desitjant q arribi desembre suposo jejej. Ven fet de dir-ho clar q si!!

Petonets a totes :-()-)
ImatgeImatge
1ª fiv 07/11 cancelada IA negativa
1ª fiv 09/11 negativa

09/01/14 2ª fiv
23/01 transfer 2 embrions A.
30/08Joseluis i David!
18/09/18 Congelat beta+
27/05/19 Chris!
Avatar de l’usuari
xoxoneta
:: granota
:: granota
Entrades: 236
Membre des de: dj. set. 17, 2015 5:21 pm

Re: ****MARONES DE JUNY 2019****

EntradaAutor: xoxoneta » dv. nov. 23, 2018 9:42 am

Bon día!
Moltes gracies noies per els anims, no he dormit gens en tota la nit, tinc els ulls con dos pilotes de pin pon de tan plorar.
Cris, el risc es de 1/232, sé que tinc possibilitats de que anira be, i tb que no. Tb es que el gine m'ho va dir de sobte, nomes entrar a la consulta, en va dir, vens per lo del síndrome de down no?
Imagineu la meva cara de dir, no, vinc pq en vau trucar ahir pq vingues.
El que hem fot es que ja se cóm es,treballem junts a sala de parts/quirofan, Li vaig dir que podia haver tingut mes tacte,i no ser tan estupid i precipitat.
El pleg nucal es veu normal, crec que debía 1'9no estic segura, despres busco informe i Ho miro
Avatar de l’usuari
xoxoneta
:: granota
:: granota
Entrades: 236
Membre des de: dj. set. 17, 2015 5:21 pm

Re: ****MARONES DE JUNY 2019****

EntradaAutor: xoxoneta » dl. nov. 26, 2018 9:19 am

Bon día guapes!!!
Com aneu?? Qué tal les visites i panxulines??
Avui ja m'han fet la analítica per saber si Hi ha sd o no, ara a esperar a Divendres/dilluns per saber resultats, aix quin neguit...
Vosaltres a la feina heu dit alguna cosa?,jo crec que al final Ho haure de dir a les coordinadores, no puc amagar gaire mes la panxa, es nota un pilo..
Aix espero que totes aneu molt be!!! Molts petons a totes!!!!
GloGloSan
:: puça
:: puça
Entrades: 13
Membre des de: dg. set. 30, 2018 7:31 am

Re: ****MARONES DE JUNY 2019****

EntradaAutor: GloGloSan » dl. nov. 26, 2018 9:52 am

Bon dia a totes!

Anims xoxoneta! Espero i desitjo que surti tot bé!

Jo vaig fer la eco de les12 setmanes dijous i va sortir tot bé. Encara no sabem el sexe.

Estic molt cansada, tenim a la peque amb bronquitis i fa 4 nits que no dormim... Necessito dormir i descansar però és impossible i això em fa patir perquè no se si li pot afectar al bebe...

En fi, toca confiar i esperar a la propera eco, el 20 de desembre.

Per cert, jo tb penso que el noto a vegades, però la gine em va dir que és totalment impossible...

Ànims a totes!
Glo :globus:
Avatar de l’usuari
xoxoneta
:: granota
:: granota
Entrades: 236
Membre des de: dj. set. 17, 2015 5:21 pm

Re: ****MARONES DE JUNY 2019****

EntradaAutor: xoxoneta » dt. nov. 27, 2018 8:45 am

Bon día!
Gracies gloglosan!, Espero que la petita millori aviat, aix sap greu quan estan aixi malaltons..anims!
Jo crec que no es impossible, aixi que no estic d'acord amb la teva gine...
Si tú el sents es pq es mou, clar que no son les patades de quan estás mes avançada, pero la sensacio aquesta de "gasos" es única jeje.
Jo amb el menú fill el vaig notar que estaba tb de 13-14 setmanes... I suposo que al ser el segon es nota mes o no se
kia11
:: puça
:: puça
Entrades: 21
Membre des de: dl. juny 24, 2013 8:47 pm

Re: ****MARONES DE JUNY 2019****

EntradaAutor: kia11 » dt. nov. 27, 2018 1:08 pm

Hola panxulines junyeres,

Espero que estigueu totes bé i que els símptomes més empipadors vagin desapareixent. Veig que unes quantes ja heu passat la fita de les 12 setmanes! Que bé!

Jo vaig per la 10 encara, aquesta tarda tenim eco. Quins nervis!

Xoxoneta, desitjo que la prova et surti perfecte i que tot quedi en un ensurt i una setmana de patir.

Gloglosan, ànims amb la bronquitis de la peque, no em vull ni imaginar el cansament de 4 dies sense dormir en el nostre estat. No t'emparanoiïs més del compte amb els efectes que pot tenir en el teu cigronet. Estic segura que tots els 2ns fills i 3rs o 4ts han tingut mares que no dormien i anaven per terra i agafaven a coll els seus germans grans mentre ells eren a la panxa :-)

Masaco, gràcies pel consell herbolari. Vaig probar de prendre'm una "Buenas Noches" de Hacendado però només l'olor em feia venir nàusees així que ho vaig deixar córrer.

Crisp26, com va el teu campió? Dos dies més i eco eh! M'alegro que ja no tinguis pèrdues, a veure com troben tota la resta.

Les altres espero que estigueu totes bé i les panxetes vagin creixent. Jo com que ja en tinc de natural la gent encara no ho nota. Quan tingui resultats de la triple screening que em faré la setmana entrant ja començaré a anunciar-ho.

Molts petons i ja us diré què tal em va la eco. :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
aime
:: puça
:: puça
Entrades: 21
Membre des de: dc. oct. 17, 2018 2:44 pm

Re: ****MARONES DE JUNY 2019****

EntradaAutor: aime » dc. nov. 28, 2018 9:43 am

Kia espero que hagi anat molt bé l'eco, ja ens expliques a veure què tal tot. També estic de 10 setmanes, ja ens queda menys, però sí que fa enveja les que ja han superat les 12!

Xoxoneta molts ànims en aquests dies d'espera. Molta calma i a veure com surten els resultats, m'imagino que es deuen estar fent molt llargs, però el més probable és que tot estigui bé així que confia en que tot anirà bé. Ànims bonica, estem aquí pel que necessitis.

gloglosant enhorabona pels bon resultats i per haver superat ja el primer trimestre, em feu molta enveja. Ànims amb la petita, espero que ja estigui millor. Les que teniu nens petits no m'imagino com heu d'anar de cansades, deu ser molt dur.

mllebuendia enhorabona a tu també! quina envejeta que feu de veritat les que aneu ja deixant el primer trimestre enrere.

crisp26 com estàs, com segueixes? tu també deus estar ja a punt de superar les 12 setmanes si no les has fet ja, oi? Espero que estiguis bé.

masaco jo també sóc molt d'infusions, vaig sempre amb el te verd ben a prop i no estic prenent absolutament res aquestes setmanes. La llevadora m'ha dit que puc prendre un te al dia, però la veritat és que ja m'espero una mica a veure si passa el primer trimestre. També tinc una mica de panxeta, però encara no m'atreveixo a comprar res, no tinc l'eco fins mitjans de desembre, encara tinc la sensació que falta molt, així que vaig tirant amb les quatre coses més amples que tinc per anar disimulant.

Noies jo em trobo bastant bé en comparació amb el meu anterior embaràs. Tinc nàusees i fàstics i vaig cansada, però no tinc vòmits ni estic prenent Cariban i mals de caps (que vaig tenir molts amb la meva filla) només he tingut un parell de dies comptats. Així que tot i que no estic bé del tot se que estic tenint força sort.
Des de que vam anar a fer l'eco a les 8 setmanes em vaig fent més a la idea, però a mesura que passen les setmanes torno a estar nerviosa per si tot estarà bé. Encara em falten més de dues setmanes que ja veig que es faran eternes. Dilluns vaig anar a fer analítica i O'Sullivan, així que ja només queda esperar a que passin els dies i arribi l'eco.

De moment no s'ho he dit gairebé a ningú, només a ma mare i alguna amiga molt propera, però res més, ni tan sols a la família del meu company o a la meva filla. Encara no m'atreveixo, vaig amb molta por, a veure si passen ràpid els dies i podem respirar una mica més tranquil·les. M'aniria bé poder explicar-ho a la feina perquè potser així entenen que tingui menys ganes o que em costi més arribar-hi que abans, però crec que si tot va bé esperaré a després de Nadal.

Us vaig llegint sempre encara que escric poc, he aprofitat avui que tinc una estona davant de l'ordinador perquè des del mòbil em fa molta mandra. Molts ànims a totes i disculpeu, perquè segur que m'he deixat algú sense contestar!
kia11
:: puça
:: puça
Entrades: 21
Membre des de: dl. juny 24, 2013 8:47 pm

Re: ****MARONES DE JUNY 2019****

EntradaAutor: kia11 » dc. nov. 28, 2018 1:56 pm

Booooooooones!

Entro ràpid per dir que estem a la setmana 10+4 i tot perfecte!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: :-()) :-()) :-()) :-()) Ha crescut molt el nostre cigronet, de fet ja quasi fa 4cm així que més que cigronet és una nou :-D. I el cor batega amb força! Es súper emocionant!
Seguim pendent del CMV perquè tot i que la doctora pensa que és antic ha tornat a sortir dubtós i ha de consultar-ho amb el laboratori ?-) . Dits creuats.
El dia 12/12 farem eco de 12 setmanes (quants dotzes junts!) i mentrestant avui he fet analítica de triple screening. Resultat en 3 setmanes!
M'han dit que a la setmana 12 ja estic obligada a dir-ho a la feina, em fa un pal!

Abraçades per a totes!
Avatar de l’usuari
crisp26
:: conillet
:: conillet
Entrades: 350
Membre des de: dj. març 03, 2011 8:49 am

Re: ****MARONES DE JUNY 2019****

EntradaAutor: crisp26 » dj. nov. 29, 2018 6:55 pm

Bna tarda flors!!

Com estem? Jo vinc de la eco de les 12 setmanes i res a destacar. . TN a 2,1mm si no arriba a 3 mm entra a la normalitat. Os del nas també. Ara falta resultats amb les hormones q això si q estan una miqueta ‘mogudes’ . Almenys em compte l’edat q tenia en la fecundació del ovul (29 anys) i no la que tinc ara (34). Això ajudara una miqueta. Del mioma de la resta no m’ha dit res només un tot esta ok. I sembla que em quedo amb ganes de la barbie! Otro machote :-D . Com al meu primer fill es diu com al meu germà, al segon es diu com el seu pare.. voliem al final q la nena es digues com jo. No sera el cas, però tot te una solució en aquesta vida.. us presento a Chris. >.-<:
FDBC6219-615B-462E-8C26-89E719243845.jpeg




Com esteu les demes?? Vaig en cotxe i entre q penso en català no se si estuc esceivint com déu mana jejej

Kiaa ja en res la sermana 12!! Ja veuras al canvi nena es una passada!

Aimee millor q et trobis millor en aquest embaras. Passa lent al temps eh vida.. anim q mira nosaltres ja passant les ecos!

Gloglosan com segueix la peque? M’alegro de la eco carinyet.

Xoxoneta ja saps alguna cosa? Espero q estiguis bé. Jo on noto al bebe justament es on esta.. casualitat ? No crec!


Vinga mamis de seguida segon trimestre!!!
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
ImatgeImatge
1ª fiv 07/11 cancelada IA negativa
1ª fiv 09/11 negativa

09/01/14 2ª fiv
23/01 transfer 2 embrions A.
30/08Joseluis i David!
18/09/18 Congelat beta+
27/05/19 Chris!
GloGloSan
:: puça
:: puça
Entrades: 13
Membre des de: dg. set. 30, 2018 7:31 am

Re: ****MARONES DE JUNY 2019****

EntradaAutor: GloGloSan » dv. nov. 30, 2018 10:09 am

Hola boniques,

La nena ja està sortint de la bronquitis però no ha anat a l'escola bressol en tota la setmana i estem tots una mica saturats ja... jeje! Gràcies per preguntar :)

Jo, encara que la meva gine em digues que era impossible que el notés, tinc la sensació de que si. L'altre dia estirada al llit va ser claríssim! A més a més, a mi em va molt bé pensar que el noto moure's perquè em tranquilitza una mica i em confirma que el seu cor segueix bategant.

Ahir em vaig llevar amb una crescuda de panxa considerable. Fins ahir la panxeta encara era tova i al matí gairebé no en tenia. Em sortia més al vespre. Pero des d'ahir ja és panxeta de prenyi i em fa molta ilusió, no pararia de tocar la panxa! M'encanta el 2n trimestre, em podria passar la vida en aquest estat. Cabell brillant, tothom em diu que estic guapa, em trobo bé... Llàstima de l'insomni dels nasos!

Que bé que us hagin dit el sexe ja! A nosaltres ens van dir que encara no estava definit... Nose jo... Haurem d'esperar a les 16 setmanes.

Xoxoneta, deu fer-se molt difícil l'espera... Molts ànims, espero que estiguis bé!


Petons a totes!
Glo :globus:
Avatar de l’usuari
xoxoneta
:: granota
:: granota
Entrades: 236
Membre des de: dj. set. 17, 2015 5:21 pm

Re: ****MARONES DE JUNY 2019****

EntradaAutor: xoxoneta » dl. des. 03, 2018 8:35 am

Hola noies!!!
Cris que be!!!, Qué guay que ja sapigueu lo que es!!!
Gloglosan anims guapa! Me n'alegro que la nena estigui millor
Kia no crece que estiguis obligada a dir-ho, jo encara no he dit res a la feina, tot i que suposición que aquesta setmana Ho haure de dir ja qué Hi han puestos en els que no puc estar..de que treballes?
Jo noies encara no sé res de res, m'estic quedant sense ungles, per una part penso mira si no m'han dit res encara es que tot está be,pero per altre.... En fin, espero que aviat el diguin algo. ja us avisaré.
La resta que tal??? Espero que molt be!
miri75
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 52
Membre des de: dc. maig 27, 2015 3:50 pm

Re: ****MARONES DE JUNY 2019****

EntradaAutor: miri75 » dl. des. 03, 2018 5:53 pm

Xoxoneta, t’he llegit i m’he teletransportat a com estava jo fa un any: patint perquè la TS havia sortit alterada, un risc 1/25. I ara estic asseguda al sofà amb la meva nena dormint sobre el meu pit. La meva nena de 6 mesos totalment sana. Com vaig patir fins tenir els resultats del test prenatal ko invasiu no ho sap ningú. Espero que aviat et diguin que tot va bé.
Molts ànims
Miri75

Torna a “Per mesos”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::