****MARONES DE JUNY 2019****

gener, febrer, març...
mllebuendia
:: formigueta
Contacta:
Ubicació: Sabadell, Barcelona
Entrades: 65
Membre des de: dj. març 10, 2016 9:37 am

Re: ****MARONES DE JUNY 2019****

dj. oct. 25, 2018 9:47 am

Bon dia noies!!! :-()-)

Xoxoneta, felicitats per la teva neboda! >.-<: i pel tema pantalons, ostres, dissabte passat vaig haver de canviar-me’ls perque em vaig posar uns texans negres de cintura alta i m’apretaven... ara haig d’anar o amb pantalons de cintura baixa o amb leggins fins que arribi el moment de comprar roba premama

Crisp26, m’he rigut molt amb aixo que has dit que la panxa jajaja clar que si, humor per sobre de tot!

Sme81, esperar la eco és casi pitjor que la beta, oi? Al menys per mi... saber si tot va bé o no em va posar dels nervis!

Kia11, per què dius que estàs espantada? De moment tot va bé no? Quedat amb això :-o00m ... sé que les que ens ha costat tant anem cada dia amb una por... pensem en el pitjor, pensem en coses que no haurien de ser.. però com dius, a viure el moment. Pas a pas.

En fi, noies, demà tinc hora amb la llevadora. No sé que em dirà ni que em farà jajaja ja us explicaré
crisp26
:: conillet
Entrades: 350
Membre des de: dj. març 03, 2011 8:49 am

dj. oct. 25, 2018 10:22 am

:p-) bon dia!!!

Ja dijous? A veure la locura ehh ! Q sembla q no passa la vida però ja estem un altra cop quasi de finde! :anec:

Jo aquest dissabte de super3 :r) i guai perquè es assegut! Aixi q anirem xino-xano si no taco .

Mllebuendiaa demà volem la info sencera eh. A veure q t’explica!

Benvinguda kia. Entenc tant el q dius.. i això que jo soc mare d dos mellis ( després de 7 anys de busqueda ..) i encara estic acollonida amb aquest . Però ens quedarem totes aqui te que ser aixii! Estigues feliç tot el q puguis vida :-()-) demà ens anira be a les dues la eco!

Smei pues te veo con mellis eh que en este grupo debe de haber y no voy a ser yo :-D jejeje animo con los sintomas!

Xoxoneta coi el 19 si es el cumple d’el fill de la
Meva cosina a veure quan tardo en oblidarme jeje

Petonss a totes :b-)))
ImatgeImatge
1ª fiv 07/11 cancelada IA negativa
1ª fiv 09/11 negativa

09/01/14 2ª fiv
23/01 transfer 2 embrions A.
30/08Joseluis i David!
18/09/18 Congelat beta+
27/05/19 Chris!
xoxoneta
:: granota
Entrades: 236
Membre des de: dj. set. 17, 2015 5:21 pm

dj. oct. 25, 2018 12:43 pm

Hola!!!
Benvinguda Kia11!!!, moltissimes felicitats guapa!!!, es normal estar espantada, pero com diu la Cris, aqui estarem totes fins al juny!!!
Nenes demá será un dia molt emocionant amb tantes ecos, visites :p-) :p-) :p-) :p-) :p-) :p-) :p-)
Que bé, ja anireu passant fotos i fent croniques de les visites eh!!!
Com porteu els "antojos"??, l'altre dia a la feina, una compaña portaba espaguetis al pesto per sopar, osti que bé que oloraven, tant que al dia següent, perque a les 22h esta tot tancat, em vaig anar a comprar un pot de salsa pesto, jajaja.
I amb les olives....buf, em menjaria un pot sencer. M'enrecordo que amb el primer embaraç, em va donar per els berberechos i patates xips, sort que em vaig poguer controlar, igual que ara ho intento, sino....buf
xoxoneta

dj. oct. 25, 2018 12:48 pm

mllebuendia ha escrit:Bon dia noies!!! :-()-)

Xoxoneta, felicitats per la teva neboda! >.-<: i pel tema pantalons, ostres, dissabte passat vaig haver de canviar-me’ls perque em vaig posar uns texans negres de cintura alta i m’apretaven... ara haig d’anar o amb pantalons de cintura baixa o amb leggins fins que arribi el moment de comprar roba premama

Crisp26, m’he rigut molt amb aixo que has dit que la panxa jajaja clar que si, humor per sobre de tot!

Sme81, esperar la eco és casi pitjor que la beta, oi? Al menys per mi... saber si tot va bé o no em va posar dels nervis!

Kia11, per què dius que estàs espantada? De moment tot va bé no? Quedat amb això :-o00m ... sé que les que ens ha costat tant anem cada dia amb una por... pensem en el pitjor, pensem en coses que no haurien de ser.. però com dius, a viure el moment. Pas a pas.

En fi, noies, demà tinc hora amb la llevadora. No sé que em dirà ni que em farà jajaja ja us explicaré

Moltes gràcies!!, jeje.
Jo perque alguna cosa tinc de l'altre embaraç, pero segur que caurà algo més, perque mes aviat es roba d'estiu, tot i que amb leggins normals podria passar, i amb els texans, pues he agafat un tros de goma per un costat li he fet un forat (ojal) i per l'altre li he posat un botó, queda cutre pero bueno em fa l'apaño :-D :-D :-D :-D
kia11
:: puça
Entrades: 21
Membre des de: dl. juny 24, 2013 8:47 pm

dj. oct. 25, 2018 8:51 pm

Bona nit boniques!

Moltes gràcies per la vostra rebuda i pels ànims :love: !

Demà a les 17h sortirem de dubtes, ja falta menys!

Xoxoneta, enhorabona per la nebodeta! M'alegro que hagi anat tot bé. M'ha fet molta gràcia el tema de les olives, m'acabo de menjar un entrepà d'olives farcides (sense res més) per sopar. Me n'he menjat uns quants d'aquests entrepan sels últims dies ;-))) les llaunes individuals del Mercadona van que volen!
Si em vols afegir a la informació de la primera plana, tenim 37 (jo) i 38 anys (ell), cap fill, i vam fer transfe de 2 embrions el dia 29/09. Suposo que demà si tot està bé ens diran DPP, no sé ben bé com es compta després de FIV, he llegit coses contradictòries en línia.

Cris, el teu cas em dóna esperances! bessons després de 7 anys i esperant el 3r! Desitjo que aquests tacats desapareguin del mapa ben aviat i puguis estar tranquil·la. Que vagi molt bé la visita demà. Ja ens explicaràs! Passeu-vos-ho pipa al Super 3!

MlleBuendia, que vagi bé amb la llevadora! A veure què et diu. Com bé dius, de la beta a l'ecografia es fa etern, però sí, de moment va tot bé :-)

Fins demà mamixules de juny! :p-)
Sme81
Entrades: 77
Membre des de: dl. feb. 12, 2018 9:01 pm

dv. oct. 26, 2018 5:51 am

:p-) muy buenos días a todas las maronas!!

Solo desear mucha suerte a las ecos de hoy!!! Y k luego nos contéis!!! >.-<:

Yo ayer ya empecé a pensar... Y con ganas k llegue el 31 para saber k todo fluye como tiene k fluir y si llevo <:-< o llevo :-)(-: :-)(-: ... Aix jijiji

Perdonar si hablo muy general... Es k soy muy mala para los nombres... ?-)

Mis síntomas; llevo desde ayer con la sensación como si tuviera la Barriga hinchada por dentro... No sé si me explico... Cómo si tuviera bufeta llena pero sin ganas de orinar... Las tetis hinchadas pero duelen menos, y me canso mucho apenas llegó al final de la jornada... Yo ayer sobre la 13 ya no aguantaba más y salí del despacho a comprar salado... Tengo nevera oficina a full jajajaja

La ropa; me va más justa... Los pantalones he tenido k coger los más grandes k tenía y me compré unos tipo Jeggins 2 tallas más para probar y son comodisimos... Pero no me kiero comprar nada más de momento...

Mis emociones; asustada e ilusionada como buena primeriza jijijiji, con ratos llenos de ganas de gritar ahhhh estoy embarazada y otros k me digo NO calla no lo digas ... Es muy pronto... De mi alrededor lo sabe la familia más cercana y cuatro amigas con las k me deshaogo...

Bueno lo dicho a ver k tal las ecos de hoy!! Y las k habéis sido por Fiv a ver k pasos os indican a partir de esta eco !!!

Besos y abrazos positivos :-()-)
2015: Fiv por privad= 2 neg.
2016: entrams lista esper Fiv Clinic SS
26/9/18 = punción 9 ovocitos
29/9/18= Transferencia d 2 embris!!
11/10/18 = Positivo ( beta 165)
31/10/18= Vems a Bichin y sus latidos<:-<
14/11/18= 9 semanas Aborto diferido
27/03/19 = Transfe 2 blastos vitrificados.
08/4/19= negativo
crisp26

dv. oct. 26, 2018 9:20 am

Aiiiiiiiii bon dia!!!

Estic tranquil.la, relaxada, positiva.. mmmm :-o00m i un be negre!! :-D necessitoo que siguin les 16h ja!
De veritat quines ganes de començar ja tindre les proves q toquen i la eco ai.. ( masoquista ho se jeje).

Com es presenta el dia??

Smei como ves las subidas y las bajadas son normales en primerizas y no primerizas jeje. Tranquila q yo con los mellis ninsiquiera notaba el pecho y si gritaloooo disfruta del momento, si tenemos q llorar mañana ya lo haremos :-()-)

Kiaa sort carinyett anira tot bé! Q guaii estic nerviosa per les dues aixi q tu ja pots esta tranquil.la ja controlo jo els nervis :-()-)

Xoxoneta mare meva apart de ser la ‘jefa’ ens dones idees de vestimenta jajaja quina gràcia ni la agatha ruiz de la prada!

Dels antojos llentiess porto dos dies menjant. Sera manca de ferro? Preguntarem!

Bueno noies avui a creuar dits per kia i per mi. Petonsss
ImatgeImatge
1ª fiv 09/11 negativa

09/01/14 2ª fiv
30/08Joseluis i David!
18/09/18 Congelat beta+
27/05/19 Chris!
aime
Membre des de: dc. oct. 17, 2018 2:44 pm

dv. oct. 26, 2018 2:03 pm

Noies molta sort a totes avui. Encara no tinc cita per la primera eco, però si per la primera visita amb la llevadora de la seguretat social i amb el ginecòleg privat que ja em donarà per l'eco.

Vaig molt a dies, però encara amb bastant neguit. Hi ha moments de molta incredulitat, com si no fos veritat. Símptomes continuo amb els pits molt inflats, tinc pipí cada dos per tres i molta set. També a la tarde he tingut una mica mal de cap i sensació de mareig, però encara poca cosa.

No s'ho he dit a ningú, em fa molt respecte. Sobre la ropa... M'esperaré a la primera eco, q suposo serà passat el pont quan estigui de 7 setmanes, però els sostens em van petits i els pantalons texans m'apreten. Sort q tinc molts més amples q em serviran una bona temporada.

Ànims a totes i molt bon cap de setmana.
xoxoneta

dv. oct. 26, 2018 5:58 pm

Bona tarda!!!
Cóm ha anat aquestes visites??, Aix quines ganes de veure les eco-resums
Jo Avui estic fatal, marejada con una sopa, Li he hagut de dir a la meva mare que portes ella ala nens al cole pq jo no era capaç ni de baixar escales i molt menys conduir..
Despres en poso al día i actualitzo llista,estic amb el mobil i desde aquí en deixare els ulls.
Be guapisimes, despres torno!!!
crisp26

dv. oct. 26, 2018 6:07 pm

Ja sóc aqui!

Tot ok! I per fii l’hem pogut sentir al cor!! Sembla mentida que tant petit s’apoderi de tota la teva anima.. ai que ploroo!!

Merci compis per ser aqui. Desitjo de tot cor que totes juntes passem l’embaras unides! Estic molt emocionada :-()-)

05E9AEF8-E9EF-4AAF-B0A7-7CC7B6F8E665.jpeg

Tranquil.la aimee totes pssem les mateixes pors aixi q si necessites parlar aqui estarem! Ara toca la ecoespera però ja t’ho aniras creient ja ;) petonss
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
ImatgeImatge
1ª fiv 09/11 negativa

09/01/14 2ª fiv
30/08Joseluis i David!
18/09/18 Congelat beta+
27/05/19 Chris!
kia11

dv. oct. 26, 2018 6:58 pm

Hooooooola!!!! :b-))) Tenim 1 llentieta ben arrapadeta!!!
No ens ho podem creure, no hem sentit el cor però hem pogut veure com bategava! Impressionant.
Data prevista de part: 20/06/2019
Que bé Cris que estigui tot bé després d'aquests ensurts, enhorabona! He pensat molt en tu també.
Ara ho direm a la família, cauran de cul! No sabien ni que estàvem fent FIV!

Gràcies a totes per ser-hi!
Petonets
crisp26

dv. oct. 26, 2018 7:12 pm

>.-<: ecos 26 ok!!

Ja hem queda’t q d’aqui no es mou ninel tatooo.

Felicitats kiaaaa a disfrutar-ho! De quant estas avui?
ImatgeImatge
1ª fiv 09/11 negativa

09/01/14 2ª fiv
30/08Joseluis i David!
18/09/18 Congelat beta+
27/05/19 Chris!
kia11

dv. oct. 26, 2018 8:18 pm

crisp26 ha escrit:>.-<: ecos 26 ok!!

Ja hem queda’t q d’aqui no es mou ninel tatooo.

Felicitats kiaaaa a disfrutar-ho! De quant estas avui?

Síííííííííí! Hem vingut per quedar-nos! Del grupo de junyeres, no nos moverán! laralalaaaaaa lalalalalalala, no nos moveráááááán :p-) :p-) :b-))) :b-))) Hem tingut tal subidón parlant amb la família que ha sigut molt emocionant.

La gine m'ha dit que de 6 setmanes.

Bon cap de setmana a totes, guapes, i ànims amb els símptomes i les angoixes. Quan penso que tot just comencem i tot el que ens queda per davant... Amb il·lusió! :-()-)
Sme81
Entrades: 77
Membre des de: dl. feb. 12, 2018 9:01 pm

ds. oct. 27, 2018 4:30 pm

Kris y Kia muchas felicidades !!!! :p-) >.-<: :-()) :-())
Aix... Deseando k llegue el 31 para mí eco.... :-o00m ...

Besos y abrazos positivos!! :-()-)
2015: Fiv por privad= 2 neg.
2016: entrams lista esper Fiv Clinic SS
26/9/18 = punción 9 ovocitos
29/9/18= Transferencia d 2 embris!!
11/10/18 = Positivo ( beta 165)
31/10/18= Vems a Bichin y sus latidos<:-<
14/11/18= 9 semanas Aborto diferido
27/03/19 = Transfe 2 blastos vitrificados.
08/4/19= negativo
mllebuendia
Contacta:
Ubicació: Sabadell, Barcelona
Entrades: 65
Membre des de: dj. març 10, 2016 9:37 am

ds. oct. 27, 2018 6:24 pm

>.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

UE!! Felicitats per les ecos! Quina emoció que tot vagi bé :love:

Jo vaig estar amb la llevadora del CAP. Quina meravella de dona, quina calma transmetia, quin entusiasme.. és contagiós. A més, va començar amb una frase molt bona: "has arribat fins aqui amb ajuda de la ciència, dels medicaments.. portes un procés molt medicalitzat amb injeccions, etc.. ara toca la part més natural i jo t'ajudaré a que gaudeixis amb normalitat d'aquest embaraç". Em va encantar perquè tenia tota la raó. De fet va reconèixer que totes les que li venien per reproducció assistida el primer trimestre tot eren pors i angoixes (per temes obvis) i que ella intentava sempre relaxar-les i tranquilitzar-les. A banda, em va recomanar unes càpsules de gingebre per les nàusees i vòmits, m'encanta que recomani coses naturals perquè com ha dit, ja prou medicaments he tingut :-o00m

Sme81, el 31 jo també tinc eco! La última va ser a la setmana 7 quan em van donar l'alta amb la clinica de fertilitat però estic desitjant que arribi per veure que tot continua igual de bé :-())
kia11

ds. oct. 27, 2018 10:23 pm

Sme81 ha escrit:Kris y Kia muchas felicidades !!!! :p-) >.-<: :-()) :-())
Aix... Deseando k llegue el 31 para mí eco.... :-o00m ...

Besos y abrazos positivos!! :-()-)

Moltes gràcies guapa! Molts ànims que ja falta menys pel 31! Tot anirà bé, ens ho mereixem! :-o00m
kia11

ds. oct. 27, 2018 10:41 pm

mllebuendia ha escrit:>.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

UE!! Felicitats per les ecos! Quina emoció que tot vagi bé :love:

Jo vaig estar amb la llevadora del CAP. Quina meravella de dona, quina calma transmetia, quin entusiasme.. és contagiós. A més, va començar amb una frase molt bona: "has arribat fins aqui amb ajuda de la ciència, dels medicaments.. portes un procés molt medicalitzat amb injeccions, etc.. ara toca la part més natural i jo t'ajudaré a que gaudeixis amb normalitat d'aquest embaraç". Em va encantar perquè tenia tota la raó. De fet va reconèixer que totes les que li venien per reproducció assistida el primer trimestre tot eren pors i angoixes (per temes obvis) i que ella intentava sempre relaxar-les i tranquilitzar-les. A banda, em va recomanar unes càpsules de gingebre per les nàusees i vòmits, m'encanta que recomani coses naturals perquè com ha dit, ja prou medicaments he tingut :-o00m

Sme81, el 31 jo també tinc eco! La última va ser a la setmana 7 quan em van donar l'alta amb la clinica de fertilitat però estic desitjant que arribi per veure que tot continua igual de bé :-())

Que bé MlleBuendia! T'ha tocat la loteria! Dóna gust trobar-se professionals comprensius i empàtics quan més ho necessites! I com costa!
Un dels temes que m'emparanoia és quins efectes secundaris tindrà a mig-llarg termini tota aquesta medicació que hem pres durant tant de temps...
Vinga que tens el 31 a tocar! Bon diumenge!
crisp26

dg. oct. 28, 2018 4:45 pm

The winter is coming... :r) 2 mesos avui!

Bon diumenge!! Com va? I el canvi d’hora?. Amb nens molt malament perquè a les 8 ja estaven saltant. :p-)

Mllebuendia.. en faras plorar.. mare meva més q professional es persona la llevadora. Molt bé! I si tot son pors però aqui estarem fent costat.

Smei i mllebuendia al 31 estarem a la expectstiva de les ecos!! Quina il.lusióoo!

Xoxonetaa com et trobes??? Espero que millor al cap de setmana :-()-)

Kiaa ara quan tens visita? La famili encara flipant no? Jejej

Aimee com va la roba jeje?
Petons per toteess
ImatgeImatge
1ª fiv 09/11 negativa

09/01/14 2ª fiv
30/08Joseluis i David!
18/09/18 Congelat beta+
27/05/19 Chris!
xoxoneta

dl. oct. 29, 2018 8:56 pm

Hola noies!!!
Que be totes aquestes visites!!!!! :b-))) :b-)))
Jo fins el 19 no tinc eco aixi que....s'em fara etern la espera.
Jo una mica millor, rebentada del cap de setmana, he tingut guardia dissabte i diumenge i buf es fa llarga, a sobre a la feina no puc dir res encara, be Hi han companys que Ho saben pq segons quins pacients Hi hagi no Hi vui entrar a l'habitacio.
Per Altra banda, Avui per fi he pogut amar a veure a la meva neboda, es una rateta, en te enamorada, ja ha sortit de la UCI, ara que agafi pes i aviat cap a casa. Les hormones m'han jugat una mala passada i m' he fotut a plorar con una madalena.
Vaig una mica de cul, tinc al petit amb febre i el tinc Tota la estona enganxat con un koala.
Perdoneu si he estat desconectada, sempre pensó en les meves panxetes junyeres.
Cóm es presenta la setmana? Aquí a Tordera fot un Fred que deunido..
kia11

dt. oct. 30, 2018 8:27 pm

Hola marones!

Com esteu?

Sme81 i Mllebuendía, demà és el vostre dia!!! Que vagi molt i molt i molt i molt requetebé!

Xoxoneta, quine emoció conèixer la teva nebodeta, és una campiona lluitadora, bravo!

Com aneu les altres?
Jo aquest dies amb bastantes punxades al baix-ventre, a vegades semblen còlics com de regla però d'altres directament sembla que algú m'estiri per dins. Dues nits m'he despertat del susto! Espero que sigui normal... :-:)
Aquest matí he anat a fer analítica de sang que em va demanar la gine. 7 tubs m'han tret! quasi caic rodona quan m'he aixecat! Dilluns dia 5 torno a tenir visita amb la ginecòloga. Com que vaig per privat no sé si el seguiment funciona igual que al públic, no m'han parlat de llevadora, per exemple. Ja ho aniré descobrint.

Molts petons a totes i bon pont si el feu!

Torna a “Per mesos”

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Recomanem: