*** Pares i Mares JULIOL 2019 ***

gener, febrer, març...
pessoleta
:: puça
:: puça
Entrades: 42
Membre des de: dc. nov. 14, 2018 9:12 am

*** Pares i Mares JULIOL 2019 ***

EntradaAutor: pessoleta » dc. nov. 14, 2018 9:22 am

Bones,

Estic embarassada de 6 setmanes, i el meu pessolet/a naixerà previsiblement el 4 de juliol.

Algú més per aquestes dates? :-())

Llistat de mamis julioleres

- Airuni DPP: 21-23 de juliol.
- Arigalma DPP: 15 de juliol.
- Mamilaureta DPP: principis de juliol.
- Crunchi DPP:
- Nostreta DPP:29-31 de juliol.
- Ambjdejan DPP: 15 de juliol.
- Clareta DPP: 26 de juliol.
- Pessoleta DPP: 2 de juliol.
- Moni_moni DPP: 13 de juliol.
- Monmon DPP: 2 de juliol.
- Layi DPP: 31 de juliol.
- _Piruleta DPP: 12 de juliol.
- - Socdepoble DPP: 22-28 de juliol.
- Esterllobet DPP: 8 de juliol.
- Kireta DPP: 16 de juliol.
- Esteloide DPP: 2 de juliol.

Nom: Pessoleta
DPP: 2 de juliol
Edat mare i pare: 36 i 39
Nº de fills: 0
Hospital: Dexeus-Quirón.
Sexe i nom:
Qualsevol cosa que vulgueu explicar: Després d'un any buscant per fi hem donat a la diana!
[/color]


Nom: Arigalma
DPP: 15/7/2018
Edat mare i pare: 38 jo i 44 ell (39 i 45 quan neixi) . som uns iaietes! :ufs:
Nº de fills: 1 de quasi 5 anys
Hospital: Quirón
Sexe i nom: ?
Qualsevol cosa que vulgueu explicar: doncs res, després de una operació per recosir la ciciatriu interna de la cessària 2 anys després de parir, + 1,5 anys de banqueta forçosa per la operació, quasi 1 any just ens ha costat aconseguir la panxu i ha vingut el mes que menys ho esperavem, després de saber que tinc una reserva ovárica mínima i ja ens veiem fent RA. Suposo que el relax que et dona saber que será pràcticament impossible quedar-se + histerosalpingografía han fet el seu efecte.


Nom: nostreta
DPP:29-31 de juliol
Edat mare i pare: 26 (27 quan neixi) i 29.
Nº de fills: 1 nen del 2015.
Hospital: encara no ho sé.
Sexe i nom: m'encantaria que fos nena, però després de tot ja m'és igual. Sona a tòpic però que tot vagi bé.
Qualsevol cosa que vulgueu explicar: després de 3 avortaments i un any de cerca espero que aquesta sigui la bona. M'han detectat una trombofilia i m'estic punxant heparina cada dia. Esperem que aquesta sigui la solució i aviat poguem tenir el nostre bebé arcoiris. Per cert, no sé perquè quan parlo amb la panxa per demanar que es quedi amb nosaltres ho faig en plural :-()), bessons? Espero equivocar-me jejeje


Nom: mamilaureta
DPP: 4 juliol 2019
Edat mare i pare: 34 i 37
Nº de fills: 2 (5 i 3 anys) + el bitxito
Hospital: santa caterina (salt)
Sexe i nom: ???
Qualsevol cosa que vulgueu explicar:


Nom: airuni
DPP: 21/07
Edat mare i pare: 31 i 30
Nº de fills: 1
Hospital: estic entre Huav i vithas
Sexe i nom: no ho sabem
Qualsevol cosa que vulgueu explicar vam començar la cerca a l'abril del 2017 però ho vam paralitzar uns mesos i aquest abril hi vam tornar



Nom: Layi
DPP: 31 de juliol
Edat mare i pare: 34 i 33
Nº de fills: 1 nen que no es va poder quedar amb nosaltres (ho explico més a baix)
Hospital: Clinica Corachan
Sexe i nom:
Qualsevol cosa que vulgueu explicar: Al febrer d'aquest any 2018 estava embarassada de 37 setmanes i vam anar a fer monitors, tot va sortir correcte, però aquella tarda em notava rara i no es movia, pensava en possitiu que no sempre s'estan movent i que estaria descansant, veien que continuava a la tarda així al vespre al arribar la meva parella vam anar a urgencies, allà ens van dir que no hi havia batec i va començar tot el proces de dol que ha dia d'avui encara estem gestionant, no van trobar causa i les meves analisis van sortir bé, així que vam decidir deixar passar una mesos i tornar.ho a provar. Aquest era el 6è mes que ho intentavem i em fet diana, estem molt contents però també amb molta por que alguna cosa vagi malament, aixi que si soc una mica pessimista algun moment m'haureu de perdonar.


Nom: _piruleta
DPP: 12 de juliol
Edat mare i pare: 33 i 36
Nº de fills: 0
Hospital: Quirón Bcn
Sexe i nom:
Qualsevol cosa que vulgueu explicar:


Nom: anetta83
DPP: 16de juliol
Edat mare i pare: 35 i 40
Nº de fills: 1
Hospital: Granollers
Sexe i nom:
Qualsevol cosa que vulgueu explicar:Som pares de un nen que es diu Arnau i ja te 4 anys, ens va costar 2 any i dos intents de IA fins que va arribar,en canvi aquest embaraç tot el contrari,estem molt contents de poder donar-li un germanet/ta!!


Nom: Esteloide
DPP: 2 de juliol
Edat mare i pare: 35 i 41
Nº de fills: 1 nena de 2 anys i mig
Hospital: Hospital de Barcelona





------------- Marones de cor ---------------
- Croaner
- RedBerry
:-()-)
pessoleta l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. març 29, 2019 8:47 am, en total s’ha editat 14 vegades.
airuni
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 325
Membre des de: dl. gen. 11, 2016 6:02 pm

Re: *** Pares i Mares JULIOL 2019 ***

EntradaAutor: airuni » dc. nov. 14, 2018 1:18 pm

Hola! Jo tambe estic embarassada i l'espero pel juliol, segons algunes aplicacions pel 21 i d'altres pel 23, estic de 4+3.
Repeteixo juliol i això que vaig dir que si tenia un segon no volia que fos a l'estiu.
Com vas amb el simptomes? Jo em noto alguna estona marejada i la panxa regirada, no vomito pero em noto malestar.
Dimecres vinent tinc hora a la llevadora i he demanat hora al gine privat però fins la primera setmana de desembre no hi havia cites lliures, tinc ganes de saber que tot va bé i donar la noticia perquè em veig una panxa enorme
Imatge
Arigalma
:: tigre
:: tigre
Entrades: 701
Membre des de: dj. ago. 29, 2013 3:26 pm

Re: *** Pares i Mares JULIOL 2019 ***

EntradaAutor: Arigalma » dc. nov. 14, 2018 6:43 pm

Hola!!

Una altra que si tot va bé tindrà cigronet/a al juliol! Estic de 5 setmanes segons data última W. La meva DPP és 15/7 però com que no em deixen passar de la setmana 39 suposem que neixeria entre l'1 i el 10 de Juliol! >.-<:

Jo de símptomes poca cosa... ara mateix tinc l'estómac una mica tancat i estic desganada però vamos, res de quasi res. 2 dies vaig tenir molèsties als pits però ara ja no... :-o00m

Tinc hora a la gine privada el 27/11 així que toca esperar i desitjar que vagi tot bé....

Nosaltres ja tenim un nen que farà 5 anys al gener.

A veure si van entrant més futures mamis/papis de juliol. Ens anem llegint!!
Imatge

Imatge
pessoleta
:: puça
:: puça
Entrades: 42
Membre des de: dc. nov. 14, 2018 9:12 am

Re: *** Pares i Mares JULIOL 2019 ***

EntradaAutor: pessoleta » dc. nov. 14, 2018 7:28 pm

Ei, això s'anima!!!!
Enhorabona Airuni i Arigalma!!
Sembla que patirem la calor de l'estiu juntes! :content:

Jo de símptomes tampoc en tinc... els pits potser una mica més grans, i alguna nàusea, ara començo a notar cansanci... per les tardes! :zzz:

Fa una setmana vaig anar al hospital, perquè vaig saber del embaràs en un viagje, i vaig començar a notar uns forts dolors a la panxa, que no em semblaven normals, i tot bé... em van fer una eco i ja es sentia el bateg del cor, vaig plorar amb una emoció que no he sentit a la vida. En el meu cas és el meu primer embaràs, i he de reconèixer que estic una mica espantada, fa mesos que el buscàvem i ara es esperar que tot vagi perfecte!

Demà tinc visita amb la llevadora, però estic a la recerca d'un gine privat a Bcn, em recomaneu algun? Fa poc que m'he traslladat i estic ben perduda...

Arigalma, jo depen de l'app em surt DPP el 4 de juliol i el 15 :r) Les nostres dades estaran volant!
pessoleta
:: puça
:: puça
Entrades: 42
Membre des de: dc. nov. 14, 2018 9:12 am

Re: *** Pares i Mares JULIOL 2019 ***

EntradaAutor: pessoleta » dc. nov. 14, 2018 7:30 pm

Airuni per cert.. que és això del 4+3? Perdona la meva ignorancia! :--/)
Arigalma
:: tigre
:: tigre
Entrades: 701
Membre des de: dj. ago. 29, 2013 3:26 pm

Re: *** Pares i Mares JULIOL 2019 ***

EntradaAutor: Arigalma » dj. nov. 15, 2018 9:05 am

Bon dia

Pessoleta, lo de 4+3 significa que està de 4 setmanes + 3 dies. Per exemple, la meva data última W és el 8/10 (dilluns) per tant jo incio setmana d'embaras els dilluns, avui que és dijous, estaría de 5 setmanes + 3 dies (o 5+4, no et sé dic tant precís, jajajaja). Dilluns que ve ja faré les 6 setmanes.

Com aneu? Jo segueixo sense símptomes físics evidents, tot iq ue cerc que anímicament si que emc omenço a notar una mica alterada :content: :content: Estic com de mala llet fácil, jajajaja. Ahir el meu marit em deia que telita si he d'estar tot l'embaras així, jajajaja. :-o00m

Airuni ja tens panxa?? Jo de momento no em noto que m'hagia crescut, tot iq ue al ser el segon ja diuen que surt abans.

Si tot va bé i segueix endavant, no sabem quan dir-ho al nostre fill ni com fer-ho... alguna idea? Ell tampoc estava molt obert a tenir germans, així que no cec que li suposi una gran emoció.... :-:)

Ens anem llegint!!
Imatge

Imatge
mamilaureta
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 53
Membre des de: dg. nov. 16, 2014 9:08 am

Re: *** Pares i Mares JULIOL 2019 ***

EntradaAutor: mamilaureta » dj. nov. 15, 2018 10:10 am

Hola a totes!

Aqui una altre juliolera! Sóc de girona i mama de 1 nen de 5 anys i una nena de 3 que tb va ser del juliol. Si tot va be tindrem el 3r/a a principis de juliol... No se dia exacte pq no vaig controlar quan em va venir la última regla...

He començat l'embaràs una mica malament. De sintomes en tinc pocs, una mica de mal estar de tant en tant i poc mes, però he hagut d'anar 2 cops a urgencies per pèrdues. No molta quantitat pero espanta! La primera diumenge passat que vai tacar una mica rosat i em van dir que estava tot be i que no era res... Pero aquesta nit he tornat a tacar i m'han dit que faci repos absolut, que no puc fer-hi res mes... El bebe esta be, pero el cor hi ha hagut un moment que anava molt lent... i es veu una taqueta que podria ser l'hemorràgia...

Segons l'eco de diumenge estaria de 6+2, pero avui m'ha dit que estic de 7... Aixi que ni idea!

No tinc llevadora fins el 26!! La s.s es una caca! El 26 x la tarda hem agafat hora al privat pq pugui venir el meu home i veure el cigronet i que ens expliquin molt be el que esta passant...

Bueno maques! Anem parlant x aqui!
Avatar de l’usuari
RedBerry
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 317
Membre des de: dj. set. 08, 2016 11:04 am

Re: *** Pares i Mares JULIOL 2019 ***

EntradaAutor: RedBerry » dj. nov. 15, 2018 11:27 am

Bon dia boniques!!! :***: :***:

5 setmanes

Aqui un altra mami julioleraaa!! :content: :content: En el meu cas si tot va be sere juliolera de repeticio. La meva DPP es el 18 de Juliol, i tinc moltissimes ganes de que tot vagi be!
Tema sintomes, buff el pit em mata, el tinc super sensible, de tant en quan s'em regira una mica la panxa i dolorets de w pero res de l'altre mon. El que si que he notat que a la tarda ja estic KO i em costa molt tirar endevant i el sofa per la nit zz:-) zz:-) zz:-) Tema visites, dimarts que ve tinc la primera visita amb la gine, i com tenia l'agenda a tope he agafat tambe per el dia 12 de desembre. Per la primer visita crec que vaig molt d'hora per veure res, pero es per quedar-mi tranquila.

Mamilaureta Ooh una futura trimami!! Que guay :love: :love: Quin ensurt les perdues, pero si era rosadet podria ser implantació??? Molts anims amb aquest repòs absolut, tot i que amb la canalla segur que es complicat. De veritat que la ss es super lenta... que ve que ho veureu el 26 amb el gine!! Ja ens diras.

Arigalma Que bee que no tinguis sintomes! Que duri aixo tot l'embaràs :ok: :ok: Aixo d'estar alterada son les hormones, que estan a tope :miko: :miko: Lo de dir-ho als petits es complicat, el meu es tant petit que no tindrem aquest dilema. Primer teniu que tenir clar quin es el millor moment per dir-ho. Podeu aprofitar el nadal, pero "regalar-li" un germanet. Roba de bebe, o una samarreta de germa gran, algo aixi, normes es una idea ...

pessoleta Que be tu tambe sense sintomes!!! >.-<: >.-<: Que guay que ja hagis sentit el cor, de quan estaves?? Lo del gine privat, bueno depen de quina mutua tinguis, i ja despres d'axio pensaria a quin hospital privat ho vols tenir, si ho vols fer per privat , i ja mirar quins gines hi treballen. Per exemple, jo el primer ho vaig tenir a la teknon, i tinc bon record, pero ara en fred, no vull repetir alla la experiencia, perque les sales de dilatacio son "zulos" i van molt per la pela, mes que per fer parts respectats. Aixi que el segon ho tindre a la cima, que veient opinions i les seves instalacions per fotos, treballan mes el part respectat i per mi aixo es molt important. Ja he buscat una gine "jove" que crec que conectarem millor. Qualsevol cosa ja saps pregunta! :ok:

Airuni Tu com jo repetidora de juliol! Si que es veritat que fa caloreta, i que la quarentena te la tires miran la platja i la piscina, pero tinc tant bon record que mes igual. >.-<: >.-<: S'esta mes tranquil per que la gent comença les vacences i no hi ha tant de jaleo. Venen mes de gust donar pasejadaes amb el baby perque no fa fred i no hi han mil capes. Si guardes la roba la podres aprofitar tota!!

Aixo s'esta animant!! Quin grupet mes maco >.-<: >.-<: Algunes ja som companyes desde banqueteres.

Per cert! l'any vinent els maromos tindran 8 setmanes de baixa de paternitat, i amb una mica de sort el mes de vacances >.-<: >.-<:

Ens anem llegint!!! :-()-) :-()-)
Arigalma
:: tigre
:: tigre
Entrades: 701
Membre des de: dj. ago. 29, 2013 3:26 pm

Re: *** Pares i Mares JULIOL 2019 ***

EntradaAutor: Arigalma » dj. nov. 15, 2018 11:59 am

Hola de nou!!

Hola Redberry ! >.-<:
Jo tinc hora el 27/11 i ja per si de cas he agafat hora tb el 20/12 a una hora decent que el meu marit pugui venir amb mi, pk sinó ja em veig que després la gine tindrà l'agenda plena i les hores que quedaran m'aniran fatal. Sino, quan vagi d'aquí 2 setmanes ja li comento i si vol que la canvii doncs la canvio.

Mamilureta!! Trimami!! Uau!! Usa dmiro! </;-) </;-) </;-)
Quin susto això de les pèrdues, a veure si amb el repos tot va bé i us poden dir alguna cosa a la visita. Ja ens vas dient.

Lo de la baixa de 8 setmanes és segur ja? o depen de què s'aprovin els pressupostos?? LA veritat és que està molt bé que allarguin la baixa dels pares, però crec que primer s'huarien d'haver centrat en ampliar la baixa maternal a 6 mesos.

Tema gine privat, jo vaig a Quirón! Em visito amb la dra.Goya (equip Cabero) i estic encantada de moment (el primer el vaig tenir a Corachan i no hi he tornat). Quina mútua tens Pessoleta?
Jo tema part natural ja no cal ni que ho miri pràcticament pk a mi em faran cessària programada entre la 37 i la 39 :ufs: I a passar la recuperació amb tota la calorassa a BCN i sense Aire condicionat!

Tinc molte sganes que arribi el 27/11 que tinc la visita!! Què llarga es fa l'espera... :-o00m

Ens anem llegint!
Imatge

Imatge
mamilaureta
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 53
Membre des de: dg. nov. 16, 2014 9:08 am

Re: *** Pares i Mares JULIOL 2019 ***

EntradaAutor: mamilaureta » dj. nov. 15, 2018 1:00 pm

Arigalma per com dir-ho als nens, jo he estat pensant maneres xules! La primera idea era un conte personalitzat... Pero no en trobo cap que m'encaixi. També havia pensat en regalar-los una samarreta a cada un de germa i germana gran i un body petit pel baby! Pero ara amb les pèrdues em fa por que tinguin un record matèrial per si despres no va be... Voliem dir-ho als nens a la setmana 8, amb la eco, però crex que els hi direm ja... Si haig de fer repòs i estic amb ells han de saber el que passa... Aixi que suposo que els hi direm de paraula!
pessoleta
:: puça
:: puça
Entrades: 42
Membre des de: dc. nov. 14, 2018 9:12 am

Re: *** Pares i Mares JULIOL 2019 ***

EntradaAutor: pessoleta » dj. nov. 15, 2018 5:06 pm

Benvingudes mamilaureta y RedBerry!!!! I enhorabona pels vostres cigronets!

Arigalma! Moltes gràcies per l'explicació!!! :ok:
Jo el tema dels canvis d'humor només reconèixer aquí que els tinc :content: Tinc al meu marit que pobre no es queixa però a vegades penso que m'enfado per coses que abans no m'importaven...
Del teu altre peque... potser encara que inicialment no estigui gaire obert al tema de germanet/a quan ho sàpiga li farà il·lusió! He vist a la teva firma que està a punt de fer els 5 anys, ja veuràs que quan vagi captant l'emoció de l'entorn es contagia també... i sino... aprendrà lo dura que pot arribar a ser la vida! :lluita:: Jo sóc mare primerenca però el meu marit te una criatura i també pensem com dir-li, perquè l'última vegada que li vaig preguntar va dir que no volia bebes a casa....

Airuni no m'havia adonat que havies comentat el tema de la panxa, a mi també m'ha crescut molt jeje La llevadora m'ha dit que tinc molts gasos... i per un moment he pensat que sort que eren gasos i no kilos extres que ja es comencen a acumular!! Que ja vindran ja...

mamilaureta et llegeixo i em poso a la teva pell, quina angoixa encara que et diguin que tot està bé, fes cas i ara toca descans absolut, espero que tot segueixi el seu ritme i ens vagis donant bones notícies, sobretot el 26! Jo visc a Bcn però sóc de Girona! Fa il·lusió trobar gent de la mateixa zona jeje El tema de dir-ho als teus nens normal, perquè si has d'estar en repòs absolut ells també hauran de cooperar en la mesura del possible si no et pots moure tants etc perquè entenguin que no podràs estar tant per ells... ja ens explicaràs com has decidit donar la notícia al final (la idea de les samarretes m'ha semblat molt molt xula, però entenc el teu neguit, tot i que segur que anirà tot bé, ja veuràs, hem de reforçar els missatges positius que enviem al nostre cos!).

RedBerry jo estic igual que tu!!!!!! Després de dinar sóc un zombi! És com si la meva càrrega de bateria s'hagués esgotat, així que intento fer la majoria de coses pel matí perquè estic KO.
Doncs quan i vaig escoltar el cor va ser la setmana passada!!! Estava de 6 setmanes!

Moltes gràcies per compartir les vostres experiències! No hagués imaginat que la Teckon tenien "zulos" de sales de dilatació, i aquestes coses són importants... Molta gent m'està parlant de la Corachan, però no em fa gaire el pes... Arigalma, perquè no hi has tornat, no et va acabar de convèncer?
Tenim Axa, i la veritat és que ens cobreix la majoria de llocs pel que he vist: teckon, dexeus, corachan, etc. Jo sempre he estat pro Seguretat Social, però vull un gine privat i poder fer les visites mensuals etc una mica més d'atenció, especialment perquè no sé si per ser el primer però estic tant il·lusionada com espantada... El problema és que aquí a Bcn no tinc referencia de cap gine. Tenia una gine a l?institut Marquès, però com que no he fet FIV ni res allà no em porten l'embaràs... :dimoni: (i estava molt encantada amb el lloc!)

Arigalma ja saps que serà per cesarea? Està bé que t'ho portin tan controlat.

Jo avui he tingut visita amb la llevadora, que m'ha obert el carnet d'embarassada i m'ha fet molta ilu! he anat al CAP, mentre estic buscant on anar a parar al final jeje. M'ha dit això dels gasos i poc més, perquè fins més endavant res d'analítiques o proves.

Una pregunteta intima per vosaltres... esteu més o menys apetenents aquests dies? Jo no sé què em passa però pràcticament no tinc ganes de tema... suposo que serà per les hormones i espero que canviï (perquè sino quina ratxa més bona li espera al meu marit jejeje) . :inthebed:
Arigalma
:: tigre
:: tigre
Entrades: 701
Membre des de: dj. ago. 29, 2013 3:26 pm

Re: *** Pares i Mares JULIOL 2019 ***

EntradaAutor: Arigalma » dv. nov. 16, 2018 11:03 am

Bon dia!!

Com anem? Què tal aneu de símptomes?? Jo igual, res de res :ok: Weno, potser si que una mica més de son del normal, però com que des de que va néixer el meu primer fill sempre tinc son... jajajajaja. Ens ha costat 4 anys dormir una nit sencera, ja estic acostumada a la son.

Pessoleta, el meu fill sempre que algú li pregunta (jo no li he preguntat mai) sempre deia que no volia germans. Només una vegada, fa 2 setmanes, estavem parlant el meu marit i jo de uns que estaven al súper amb 6 fills i ens va deixar anar: jo només vull un germà... però ha sigut l'únic comentari que ha fet al respecte, i ja va canviar de tema. Fins i tot vaig pensar que quan sapigués que la meva germana estaba embarassada que ell em diría que tb volia que la amam tingués un bebé a la panxa, però què va, no va fer ni p.cas :content: :content:
No sé, ja veurem com i quan li diem. De momento ens esperarem a veure que tot vagi bé. lo que pensaba avui és que crec que no li vull dir per Nadal... vull que el Nadal sigui un Nadal normal per ell i que no cobri protagonisme un germà/germana que encara no ha arribat i que potser de bones a primeres no li fa ilu tenir... no sé si m'explico.

Mamilaureta què tal vas?? Segueixes de repòs? JA ens aniras explicant,.

En quant als metges, doncs no he tornat a la Corachan pk després, mirat en fred hi ha coses que no em van agradar... més que de la Corachan potser seria del gine.
Jo tb em vaig visitar a I.MArquès, em va agradar, però amb tot el tema de la cicatriu, vaig començar a vistar-me a Quirón, i allà m'he quedat, la dra que em porta ara m'agrada molt. JA veurem què tal amb l'embaras.

Pessoleta, el carnet d'embarassada ja!! >.-<: >.-<:

En quant a les ganes, jo no les he perdut, al contrari crec (ja em va passar amb el primer embaras, que anava a 100, jajajaja), però el problema el tinc que com que estic una mica girada de carácter, doncs no em ve de gust intimar quan estic "enfadada" però hauré d'intentar desenfadar-me pk em noto ja nervioseta, :content: :content: :content:

Airuni tu k tal? REdberry?

Ens anem llegint wapes!!
Imatge

Imatge
airuni
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 325
Membre des de: dl. gen. 11, 2016 6:02 pm

Re: *** Pares i Mares JULIOL 2019 ***

EntradaAutor: airuni » dv. nov. 16, 2018 7:06 pm

HOla boniques!!!

Arigalma el meu també sempre ha dit que no vol cap germanet ni de conya, ja veurem que diu...
Aprofita si no tens simptomes.

Pessoleta doncs lo meu potser també son gasos perquè no és normal la panxa que tinc a les nits.
Quina ilusió tenir el carnet d'embarassada, ja sembla més real.
I sobre el tema sexe jo no tinc gens de ganes, espero que la cosa millori.

Mamilaureta benvinguda! també repeteixes juliol, quina gràcia. Ànims amb el repòs espero que tot surti bé!

RedBerry que aviat que t'han donat hora jo fins el desembre no he pogut agafar hora pel gine privat i per la SS ja veurem dimecres que em diuen.

Tema metges estic una mica com vosaltres no se que fer si anar per privat o SS i en el cas de privat hi ha 2 cliniques i no se quina escollir, de moment he agafat hora per la clinica que em sembla que podria tenir un part més respectat i estar més a gust i per la SS i a veure quina sensació tinc.

Tema simptomes jo porto dos dies sense pràcticament notar res, una mica de mal de warry i res més...suposo que serà bo, es fa tant llarg esperar sense saber si tot anirà bé, també tenim ganes de dir-ho a tothom, de moment només ho hem dit als avis, fins que no fem una eco i veiem que tot està ok no ho direm a ningú més.
Vosaltres quan penseu dir-ho a la familia i a la feina?

Ens anem llegint!
Imatge
Avatar de l’usuari
RedBerry
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 317
Membre des de: dj. set. 08, 2016 11:04 am

Re: *** Pares i Mares JULIOL 2019 ***

EntradaAutor: RedBerry » dv. nov. 16, 2018 9:14 pm

Hola reines!!! :***: :***:

Arigalma quina sort estar a 100, ojala m'arribi a mi que ultimament estic super sosa, ni faig ni demano mimitos, el cas es que els trobo a faltar. Em sembla molt curios el comentari del teu fill del germanet, qui sap a lo millor inconcientment ho nota, no se si m'explico :content: Que continues aixi de estupenda sense sintomes. Per cert a lo millor m'equivoco pero tinc entes que a la Quiron tens que pagar un plus, si vols que t'asisteixi el teu gine el dia del part, o tenir sort i que estigui de guardia, encara que si vas a cesarea programada aquest "problema" no el tens.

pessoleta, doncs aixi com data curiosa, quan estava embarassada del meu fill, vaig trucar varis cops per veure si a la teknon feien visita guiada de les sales de part, de dilatacio i de mes i que va, deien que no. Avui dia hi ha molts hospitals que ho fan sobre tot els publics. Si ets pro SS hi ha que dir que Sant Joan de Deu d'esplugues es el millor, i quan hi ha embarasos de risc als privats aconsellan anar alla. Per exemple de la clinica del pilar he llegit bastants cops que les instacions son velletes. Enhorabona per aquest carnet! :ok:

Airuni, ja veuras com al final si que li fara ilusio al tema del germanet, hi ha que donarlis a lo millor temps perque no coneixen un altre cosa que ser els reis de la casa. Per cert entre quines cliniques estas??
El tema de dir-ho a la familia, si tot va be farem com amb l'altre embarass, de cara al nadal ja estarem aproximadament superant la barrera de les 12 setmanes, aixi que aprofitarem per fer-ho d'una tacada.

Mamilaureta, siii es xula la idea de la samarreta, nosaltres com es molt petit es mes per anunciar-ho a la familia. Com va el repos?

M'han trucat avui de la ss, que tenia pendent una ecografia transvaginal per controlar el quist que em van trobar despres de l'abort, hi tinc hora per dilluns a veure si amb una mica de sort veiem el cigronet/ta. Si no semopre quedara dimarts. A la gine li dire que estic tota l'estona hiper cansada, cada cop pitjor, no es nomes son. Avui despres de dutxar-me me tingut que seure 5 minuts, perque ja no donava de si... En fi paciencia que aixo nomes a començat :-()) :-())

Com aneu futures marones?
mamilaureta
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 53
Membre des de: dg. nov. 16, 2014 9:08 am

Re: *** Pares i Mares JULIOL 2019 ***

EntradaAutor: mamilaureta » ds. nov. 17, 2018 7:44 am

Bon dia maques! Doncs aquí estic, fent repos però sense pèrdues! El problema es que no se fins on arribar... Ahir vai estar estirada al sofa quasi tot el dia menys x anar a buscar nens al cole al migdia i anar a dinar a casa ma mare. Pero al no tenir pèrdues, no se si avui arriscar-me i caminar una mica o continuar al sofa...

Ahir vaig donar la noticia a la Meva mare i al vespre els hi vam dir als nens. Al haver d'estat de baixa, no vull haver d'estar enganyant a ningu, i menus als nens... Em creava molta angoixa pensar que diria quan em diguessin pq no anava a treballar o que em passava. Aixi que vam decidir donar la notícia però avisant de que es aviat i hi ha un cert risc. I ara a esperar que els nens ho vagin explicant a tothom...

Tema visites.... No tinc llevadora fins el 26, segons la eco, estare de 8+5... Es super tard, pero la s.s es el que te. Suposo que em programarà eco abans de les 12 x controlar les pèrdues (aixi ho demana el gine d'urgències). De totes maneres, el mateix 26 a la tarda anem al privat a que ens expliquin tot be.

Bueno maques, anem parlant x aqui...

Ah! Si teniu ganes de fer un grup de watssap, per mi encantada!
Avatar de l’usuari
kireta
:: rateta
:: rateta
Entrades: 150
Membre des de: dj. set. 13, 2012 9:45 pm

Re: *** Pares i Mares JULIOL 2019 ***

EntradaAutor: kireta » ds. nov. 17, 2018 4:23 pm

Hola a noies!!
Una mes per juliol si tot va be...
Em vaig fer el test el dijous,i segons els meus calculs sería cap al 15 de juliol.Ja tenim un nen que fara 4 anys.
Encara que porto dos dies que he tacat una mica i estic preocupada,intento ser positiva,vaig trucar al ginecoleg i em van dir que era normal,avui sembla que ja millor.. esperem que tot vagi bé.Fins el 30 no tinc visita,encara que potser la adelantem per la setmana que entra,per quedarnos tranquils!!
Arigalma
:: tigre
:: tigre
Entrades: 701
Membre des de: dj. ago. 29, 2013 3:26 pm

Re: *** Pares i Mares JULIOL 2019 ***

EntradaAutor: Arigalma » dg. nov. 18, 2018 9:53 am

Bon dia!!

Benvinguda Kireta!! Segur que tot està bé! Ja diras si vas al metge.

Mamilaureta, no sé què dir-te amb el repòs... no pots parlar amb el metge a veure que et diuen? de totes maneres quasi millor curar-te en salut, i fes tot el repòs que puguis.

Nos encara no hem dit res a ningú (weno, ho sap ma germana i 2 amigues meves) però de moment seguirem igual. Intentarem esperar fins la setmana 10-12 com amb el primer embaras, si la panxa ho permet pk diuen que amb el segon la panxa surt més ràpid. Jo de moment no em veig molt inflada, i puc seguir portant la meva roba, clar que demà començo la setmana 6 crec, tampoc és massa.

Lo que si que em noto és el tema de la son... ahir a les 22,00h vaig caure al sofà ja zz:-) zz:-) i havia fet siesta!!

Com aneu la resta?? Aquesta setmana que ve algunes ja teniu visites no? Nos encara hem d'esperar al dia 27/11 :-o00m :-o00m i crec que haurñe d'anar sola pk si la meva sogra no es pot quedar fins més tard amb el nen (els dimarts el recull ella al cole) el meu marit no podrà venir :ufs: Però weno, ja ho vem parlar, com que aquesta visita la tenia agafada abans de saber que estava prenyi per portar-li uns resultats no vaig pensar en ell, sinó l'hagués agafat a una altra hora, però intentar canviar l'hora hagués siugut impossible a aquestes alçades ja.

Weno reines, ens anem llegint!! Que passeu bon diumenge! :-())
Imatge

Imatge
airuni
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 325
Membre des de: dl. gen. 11, 2016 6:02 pm

Re: *** Pares i Mares JULIOL 2019 ***

EntradaAutor: airuni » dg. nov. 18, 2018 7:14 pm

Hola boniques!!

RedBerry el part serà a Lleida i només hi ha dos cliniques i no trobo molta informació ni opiniones a internet, m'agradaria trobar algú que m'expliqui com li ha anat si s'han emportat al bebe si ha sigut un part sense pressa ni forçar les coses però he trobat poca informació, m'haure de guiar per la intuició.
A veure si demà et fan eco i podeu veure alguna cosa, sobre el cansament a veure que et diuen jo també estic molt cansada.

Mamilaureta m'alegro que no tinguis perdues, això es bona dental, que han dit els nens?

Kireta benvinguda! Espero que no continuïs tacant i vagi tot bé!

A mi m'han marxat tots els simptomes menys el cansament i mala osti :-D

Ens anem llegint!
Imatge
crunchi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1349
Membre des de: dj. ago. 08, 2013 12:51 pm

Re: *** Pares i Mares JULIOL 2019 ***

EntradaAutor: crunchi » dg. nov. 18, 2018 10:31 pm

Noies aqui una mami juliolera del 2017!!! Enhorabona a totes!!! >.-<: especialment felicito a Redberry que hem coincidit en la cerca i en mamis julioleres 2017 :content: quina il.lusió!!!! :oset: Us desitjo un bon embaras a totes i donar-vos anims amb els simptomes jejeje :-()-)
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
nostreta
:: granota
:: granota
Entrades: 231
Membre des de: dj. maig 02, 2013 3:52 pm

Re: *** Pares i Mares JULIOL 2019 ***

EntradaAutor: nostreta » dl. nov. 19, 2018 3:00 pm

Hola guapes!!

M'afegeixo al grup tot i que amb molta por. Ahir em va sortir el TE positiu, el dia de la falta, per tant suposo que estic de 4 setmanes justes. Vinc de 3 abortaments consecutius en el primer trimestre però espero que aquest cop amb el nou tractament (heparina) tot vagi bé! >.-<: En teoria la meva DPP és entre el 29 o el 31 de juliol depenent de l'app que faci servir jeje, suposo que la gine m'ho acabarà de confirmar.

He compartit molts mesos de cerca amb la Redberry, l'arigalma i l'airuini així que em fa especial il·lusió també compartir aquesta etapa amb elles :love: i a les altres ens anem llegint i coneixent, ja veureu com és molt especial aquest racó del forum, jo encara parlo a diari amb les mames de març del 2015 (el meu primer fill).

Encara estic en shock així que no sé què més dir. Faré una repassada al que aneu dient i quan pugui personalitzo!

Una abraçada a totes
Imatge

Imatge

Torna a “Per mesos”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::