*** Pares i Mares JULIOL 2019 ***

gener, febrer, març...
Arigalma
:: tigre
:: tigre
Entrades: 701
Membre des de: dj. ago. 29, 2013 3:26 pm

Re: *** Pares i Mares JULIOL 2019 ***

EntradaAutor: Arigalma » dl. nov. 19, 2018 3:41 pm

Nostreta m'encanta veure't per aquí! >.-<:
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
RedBerry
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 317
Membre des de: dj. set. 08, 2016 11:04 am

Re: *** Pares i Mares JULIOL 2019 ***

EntradaAutor: RedBerry » dl. nov. 19, 2018 10:04 pm

Bona nit !!!

Primer de tot benvinguda kireta i nostretaa!!! Que be que compartim mes :p-) :p-) :p-)

Faig un ego rapid i a veure si entre dema i dema pasat puc personalitzar.

Avui tenia ecografia vaginal a la SS, perque em tenien que mriar una altre cosa que va quedar pendent despres de l'abort. Dema per aixo tinc hora amb la meva gine. Ha vingut el meu marit per si les mosques el deixaven entrar., i si que ha tingut sort.
Hem pugut veure el nostre bollito/a, medeix 2,5mm i hem escoltat el cor!!! Encare era molt lleu, i s'escoltava baixet, pero alla estava. Estic super emocionada >.-<: >.-<: >.-<: M'han dit que estic d'unes 5-6setmanes. S'han portat molt be perque han mirat al bollito tranquilament. Dema amb el gine suposo que podrem parlar-hi mes.

Bona nit maques!!!
Avatar de l’usuari
Coaner
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 309
Membre des de: dj. gen. 04, 2018 5:07 am

Re: *** Pares i Mares JULIOL 2019 ***

EntradaAutor: Coaner » dc. nov. 21, 2018 6:50 am

Bon diaaaa boniques!!!!

M'apuntoooo al Juliol!!!! Una miqueta de puntetes perquè també és molt recent, vam tenir el te positiu aquest dilluns. Estic de 4 setmanes... però jo també em faig un lio d'aquesta manera que compteu vosaltres. Crec que ho entenc.... seria de 4+2.
Tinc la DPP el 30 de Juliol... segons alguna altre app el 26... <:-< <:-<
Em presento una miqueta... ara que amb moltes de vosaltres ja ens coneixem... :love: :love: i m'encanta poder compartir la resta de mesos fantàstics que tenim per endavant... :love: :love:
Vinc de una cerca mooooolt llarga (em repeteixo com l'all, però desprès de tan de temps ho recordaré tota la vida) 3 anys de cerca. D'un setembre a un setembre... l'últim amb molta il·lusió perquè ens obrien les portes a una ia a l'Hospital St.Pau, entremig proves i més proves i un tractament amb Omifin. Aaaaahh i molts te "blanco nuclear" (quina ràbia em feien) doncs que m'enrotllo.... :content: :content: La primera ia no va funcionar i la segona si!!! Em sento orgullosíssima de formar part d'aquest 17% d'embarassos mitjançant inseminació del st.Pau. Ara endavant.... i esperem que tot vagi molt bé!! :oset: :oset:
Tinc eco de confirmació el dia 11 de desembre. Aixxxxxx... ara m'ha vingut al cap... crec que va ser un 11 o 12 de desembre de l'any passat que em posaven en llista d'espera... el temps vola.
I segur que d'aquí res tenim els nostres petits en braços!! :-()) :-()) I avui tinc hora al cap, per comentar-ho al capçalera i mirar hora amb la llevadora (que segur que m'he la donarà per l'any vinent... :sogra: )
Val.... no m'enrotllo més....
RedBerry Que tal la visita al gine??? Com estàs???

Més coses: Feu servir app per controlar dates? Quina? N'he provat varies i el que no faré és canviar l'idioma del mòbil a l'espanyol... n'hi tampoc vull tenir la app amb anglès. I la que vaig descarregar no m'acaba de convèncer.
Aaaaaah Pessoleta.... m'agrada molt omplir qüestionaris (coses frikis que tenim algunes... ) he vist en algun post de mamis unes preguntetes d'entrada en plan presentació... que et/us sembla si les fem??? Les busco i copio en una nova entrada.

Em vaig posant al dia.....
Pepos a totesssss!!!
Muaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa :-()-)
Coaner l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. nov. 21, 2018 6:59 am, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Coaner
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 309
Membre des de: dj. gen. 04, 2018 5:07 am

Re: *** Pares i Mares JULIOL 2019 ***

EntradaAutor: Coaner » dc. nov. 21, 2018 6:55 am

Nom:
DPP:
Edat mare i pare:
Nº de fills:
Hospital:
Sexe i nom:
Qualsevol cosa que vulgueu explicar:
Imatge
Imatge
airuni
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 325
Membre des de: dl. gen. 11, 2016 6:02 pm

Re: *** Pares i Mares JULIOL 2019 ***

EntradaAutor: airuni » dc. nov. 21, 2018 7:14 am

Hola!
Benvingudes nostreta i coaner!! Quina ilusió que esteu per aquí.

RedBerry que be la primera eco, que vagi be avui també!

Coaner jo m'he descarregat embarazo+, a mi m'agrada molt pots apuntar les visites amb el metge, cada semana surt la mida del bebe, una imatge i a partir de la setmana 6 surt com es veuria en una eco cada setmana i em sembla que també pots controlar les contraccions.

Avui tinc llevadora a la tarda us explico com ha anat
Imatge
piruletademaduixa
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 54
Membre des de: dc. gen. 31, 2018 7:15 am

Re: *** Pares i Mares JULIOL 2019 ***

EntradaAutor: piruletademaduixa » dc. nov. 21, 2018 7:35 am

Bon dia!!

Fa dies que us llegeixo a la sombra però havia decidit no apuntar-me fins que no hagués anat al gine i saber que estava tot bé... pero aquest matí quan he vist el missatge de la Coaner ja no m'he pogut aguantar!!! MOLTÍSSIMES FELICITATS!!!! T'HO MAREIXES MOLTÍIIIISSIM! M'he emocionat al llegir-te :) A gaudir d'aquesta panxu >.-<:

A la resta també felicitats! Espero que poguem compartir 9 mesos d'experiències precioses :)

I pel que fa a mi... doncs amb la tonteria portàvem ja quasi un any de cerca durant el qual tot el què havíem aconseguit era un bioquímic a l'Abril. Arrel d'això les regles se'm van descontrolar i començava a tacar cada cicle a partir del dia 18 fins que em venia la regla cal al 25... vaig anar al gine i em van fer unes proves etc. i també a un naturista i e va donar unes herbes... total que aquest mes vaig anar a fer-me una histerosalpingografia tal i com em va dir el metge... i resulta que me la van fer el dia 13 del cicle, comptant que tinc cicles molt curts donàvem per fet que seria un mes perdut i només vam tenir relacions un dia a finals del cicle... doncs no sé com resulta que vam fer diana... o això diuen els 4 TE que m'he fet perquè encara no m'ho crec.

A sobre, havíem decidit prendre'ns-ho amb calma i aprofitar per casar-nos aquest desembre... o sigui que si tot va bé ens casarem embarassats (espero cabre-hi al vestit) i al gener marxem a Egipte i JOrdània.... tinc un lio mental que no m'aclaro jejeje però contenta, això si!

Per acabar-ho d'arrodonir, els primers dies sí que tenia doloret d'ovaris i de pits...pero des de fa uns 3 dies qu eno noto res ...estic com si res i això em preocupa moltíssim... estic en fase paranoia màxima i fins el dia 5 de desembre no tinc hora al a gine...o sigui que paciència.

Segons les calculadores d'internet la meva DPP és el 26 de Juliol per tant estic de 4+5 diria.

Quin rotllo us he fotut!

Perdoneu, necessitava explicar-li a algú perquè crec que m'estic desquiciant jejejeje

Molts petonets!
Avatar de l’usuari
Coaner
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 309
Membre des de: dj. gen. 04, 2018 5:07 am

Re: *** Pares i Mares JULIOL 2019 ***

EntradaAutor: Coaner » dc. nov. 21, 2018 8:29 am

Airuni.... em miro la app, gràcies guapa!
Piruleta.... no saps la il·lusió que m'ha fet llegir-te!! :love: :love: Que guaiii compartir vida amb totes vosaltres! :b-)))
Imatge
Imatge
ambjdejan
:: granota
:: granota
Entrades: 226
Membre des de: dc. nov. 07, 2018 4:45 pm

Re: *** Pares i Mares JULIOL 2019 ***

EntradaAutor: ambjdejan » dc. nov. 21, 2018 9:45 am

Bon dia! Va, em llenço! jo també m'apunto al juliol :) :)
La meva DPP és el 15 de juliol, com l'Arigalma (també em va venir la regla el 8 d'octubre jeje)

Ja tenim un nen, que tindrà 30 mesos quan neixi el segon.
Les que teniu més fills, com ho porteu? jo fatal no, el següent! Cap a les 5 de la tarda se m'acaba la bateria i a sobre vivim en un tercer sense ascensor! quan arribo de l'escola només serveixo per posar-me al llit...

De símptomes, no sé si són baixades de sucre, o què però m'agafen uns baixons... a part d'això en general me trobo bé i amb ganes que sigui la setmana que ve que anem a la gine (privat).

El dia 10 tinc hora amb la llevadora. Estaré de 9 setmanes, trobo que és molt tard... Podrien fer una primera visita ràpida, no? jeje
Arigalma
:: tigre
:: tigre
Entrades: 701
Membre des de: dj. ago. 29, 2013 3:26 pm

Re: *** Pares i Mares JULIOL 2019 ***

EntradaAutor: Arigalma » dc. nov. 21, 2018 10:09 am

Bon dia marones!!!!!

Benvingudes les noves incorporacions, però sobretot i no us molesteu la resta, a la COANER!!!!!!!! Una lluitadora nata i que es mereix com ningú aquesta panxu tan buscada!!!

Ambjdejan què guay que compartim data!! >.-<:
Jo tb tinc un nen ja, que farà 5 anys al gener, i si que em noto que tinc més son però de moment tiro batsant bé. La veritat és que fins i tot em ratllo una mica perque no noto quasi res a nivell de símptomes... i fins la setmana que ve tampoc tinc gine (privat) :-o00m així que estic aquí esperant que tot vagi bé (amb el primer embaras almenys tenia mal de panxa a ratos que em feien pensar que algo s'estava coent epr abaix però ara ni això).

Piruleta!! Ei!!! Quina ilu vuere't per aquí!!! >.-<: >.-<: Jo tb m'he quedat prenyada el mes d ela histerosalpipngografía!! I coneixo 2 noies més que tb es van quedar embarassades just després de fer-se la porva!!
Al final us caseu de penalti!! :r) :r) A disfrutar del viatge!! Què guay!

Airuni ja diras què diu la llevadora!

Redberry què guay la eco i sentir el cor ja!! :love: >.-<: >.-<: Avui tens visita amb el gine? Ja ens diras!!

Nostreta com estas??

Mamilaureta com va el repòs?
Kireta i tu? HAs tornata tacar?

Segur que em deixo comentar alguna cosa! Sorry!

Molts pepos per totes!!!
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
RedBerry
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 317
Membre des de: dj. set. 08, 2016 11:04 am

Re: *** Pares i Mares JULIOL 2019 ***

EntradaAutor: RedBerry » dc. nov. 21, 2018 10:37 am

Bon dia maques!! :***: :***:

Benvingudes i enhorabona a les noves incorporacions!!! Coaner, piruletademaduixa, ambddejan!!! Aquest mes de juliol s'esta animant!! >.-<: >.-<:

Airuni A veure si tens sort, i trobe alguna cosa per internet, i sino ves provant. A mi m'ha pasat algo semblant despres al ego us ho explico.

Coaner El 11 de desembre esta a tocar! aixi que encare que sigui dificil paciencia :-o00m, La llevadora no et tindria que donar hora per l'any vinent es massa tard, crec jo. Ja diras que et diu el metge del cap i la llevadora i al final quan et visitan. A mi tambe m'agrada molt la app embarazo + tot i que a la setmana 12 es fa de pagament, pero es super completa.

Piruletademaduixa A vegades si que es te rao i quan menys t'ho esperas super positiu!!! No vegis 4 TE :-()) :-()) Estarias que no t'ho creuries :miko: Que guay, el viatje i el cassament :love: :love: :love: Aixi podeu disfrutar especialment aquest mesos sols, abans que arribin els minis. Enhorabona!!!

ambjdejan Aqui un altra amb un petit de 16 mesos, i vaig zz:-) zz:-) zz:-) Aixi que deixo que em donin molts mimitos i tomar-ho amb calma, si a les coses de casa no s'arriba doncs no s'arriba i ja esta :content: :content:

Arigalma No desesperis que la setmana que ve es a tocar per veure el mini!!! :love: Millor esta sensa sintomes encara que la son es un sintome clarissim de panxu.

EGO Ahir va ser un dia horrors. Em vaig llevar i em van venir tots els mal sons un altre cop. Vaig començar a tacar, encara que era marro claret i en l'altre embarass ja em van dir que aixo no volia dir res alarmant. Bueno vaig estar super nerviosa, menos mal que tenia gine al mitg dia. :-o00m :-o00m Anava sola a mes a mes perque per horari el marit no podia. Vaig veure el cigronet, vaig escoltar una mica el cor, i resulta que tinc un hematoma, he tingut a tots els embarassos, aixi que per aixo el tacat. Repos relatiu i cap a casa. Vaig salir contenta, perque vaig veure el meu bollito. Al treball ja ho saben perque agafem coses de pes i jo ja no puc i em tenen com una reina :love: :love: .
El gine noies no m'ha agradat gens!!! Horroros, tinc un altra hora amb ella el 12 de desembre, pero em cambiare. Va ser super poc agradable, no em va donar cap eco de record, ni em va donar un informa posant res. El gine que em va dur al meu petit, em feien analis d'orina abans d'entrar, feien pes i tensio, eco i despres em donaven un informa de tot,i ahir res de res :ufs: :ufs: :ufs: :ufs: Les vostres visites com son? Els altres nomes son a la teknon i es el que no m'agrada, pero a males males... Etic fet-ha un embolic.

Perdoneu el rotllo :camio: :camio:

Ens anem llegint futures marones.
mamilaureta
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 53
Membre des de: dg. nov. 16, 2014 9:08 am

Re: *** Pares i Mares JULIOL 2019 ***

EntradaAutor: mamilaureta » dc. nov. 21, 2018 10:57 am

Faig una entrada rapida per saludar a les noves panxones!! Que be que vagin entran marones noves!!! Aixo es va animant!!!

Nosaltres aquesta tarda anem al gine privat pq ens mirin be d'on poden venir les perdues... Jo continuo amb repos relatiu... Vai a dur els nens al cole i a buscar-los i la resta del dia al sofa. No taco cada dia pero quan penso que ha esta, torno a tacar... Poquet, pero espanta! A veure que m'expliquen avui... Nomes espero que el bitxito estigui perfecte!

I la llevadora la tinc dilluns, estare de 8+4, trobo que es tardissim! Ja que les primeres proves són anàlisi a la setmana 9...

Ens anem veient x aqui!
Avatar de l’usuari
clareta
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2851
Membre des de: dt. oct. 16, 2007 9:07 am

Re: *** Pares i Mares JULIOL 2019 ***

EntradaAutor: clareta » dc. nov. 21, 2018 1:44 pm

Hola maques!!
Aci una altra mami per a Juliol!!
La meua Dpp és pel 26, però teòricament pense que serà uns 4 ó 5 dies mès, pq vaig ovular el dia 19 de cicle, ho sè per la gràfica, a vore si la puc penjar.
Escric desd el telf.. se me fa un poc estrany, ja vaig estar per aci fa 8 anys, quan buscava el primer embaràs, tinc una nena de 7, i tinc molt bon record.
Enhorabona a totes... vaig a posar-me una mica al dia amb vosaltres!
Imatge

Imatge
airuni
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 325
Membre des de: dl. gen. 11, 2016 6:02 pm

Re: *** Pares i Mares JULIOL 2019 ***

EntradaAutor: airuni » dc. nov. 21, 2018 9:34 pm

Hola!!!

Piruleta benvinguda! Que bé la boda falta poc, suposo que no tindras problema amb el vestit.

Ambjdejan benvinguda! Sobre el cansament és el que porto pitjor, les tardes es fan eternes...

RedBerry quin rotllo lo dels gines...jo no et puc ajudar, però espero que trobis un bon gine i sobretot que et doni confiança.

Mamilaureta com ha anat el gine? Espero que be

Clareta benvinguda!!

Us explico la llevadora molt simpàtica, m'ha fet el carnet d'embarassada m'ha donat un munt de papers sobre les proves, alimentació...m'ha dit que si em vull posar la vacuna de la grip ho he de fer ja, m'ha canviat el natalben per yodofol i tinc la primera analítica al desembre i la primera eco al gener, he flipat, pensaba que em farien una més aviat per saber que tot esta bé o com a minim una prova d'embaràs.
Sort que tinc hora pel gine privat, a mes estic esperant saber que esta tot bé per dir-ho a la feina.

Ens anem llegint!
Imatge
Avatar de l’usuari
Coaner
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 309
Membre des de: dj. gen. 04, 2018 5:07 am

Re: *** Pares i Mares JULIOL 2019 ***

EntradaAutor: Coaner » dj. nov. 22, 2018 7:15 am

Boon dia boniquesssss!!!!

Arigalma Però nenaaaaaa... quina rebuda!!!! :love: :love: Moltíssimes gràcies carinyet!!! :content:
Ambjdejan Benvinguda guapa!! M'he llegit dues vegades el teu nom... jejejejejej un cop l'he entès... reia sola. :oset: Jo no noto res de cansament, al contrari... crec que de l'emoció que em soposa l'embaràs estic més activa (només tema son) Nosaltres no tenim fills, però imagino que ha de ser molt més complicat, ara bé desprès també és molt gratificant per tots.
RedBerry T'envio tota l'escalforeta del món amb una llarga abraçadaaaaaaaa virual. Ja veuràs com tot anirà genial!!!! Jo també agafo pes a la feina i faig esforços sovint... però teníem claríssim amb el meu home que arribat aquest moment buscarem algú perquè m'ajudi, així que deixem-nos cuidar que ens ho mereixem!! Tema llevadora... nosaltres no tenim n'hi cap, depèn de un altre poble de la vora, i aquest fa un temps enrere anava col·lapsat. (Explico al ego la visita) I la app em trobo igual que amb l'altre... he de tenir el mòbil amb castellà. Però embarazo+ la trobo completíssima, així que deixaré el mòbil amb castellanu... :sogra:
Mamilaureta Guapa... que tal el gine?
Clareta Benvinguda!!!! Tenim la dpp el mateix dia!!! :b-)))
Airuni Que bé que la visita amb la llevadora anés tan bé!!! I et dono tota la raó amb el tema de saber que tot vagi bé... no agrada a ningú que facin esperar... i menys embarassada.

Ego: La visita amb el capçalera va ser ràpida... em vaig posar nerviosa i tot per dir-li que estava embarassada... jejejej és el meu cap de tota la vida, només l'he tingut a ell. Sap per tot el procés que em passat... i més que tot això, que jo encara no m'ho acabo de creure. :oset: Tinc un llebador i segons el metge ... m'agradarà tan... ja veure'm. Tinc hora dilluns a primera hora ;-))) així que contenta perquè no ens em d'esperar gaire.
Aaaaaaaah!!! Us heu fet foto de la panxolina? Evidentment és d'hora... A mi aquestes coses em fan molta gràcia... jejejeje Per veure com creix, i creix....

Bon dijous marones!!! :-()-) :-()-) :-()-)
Imatge
Imatge
piruletademaduixa
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 54
Membre des de: dc. gen. 31, 2018 7:15 am

Re: *** Pares i Mares JULIOL 2019 ***

EntradaAutor: piruletademaduixa » dj. nov. 22, 2018 7:38 am

Bon dia!

Mamilaureta quina murga això de les pèrdues... jo encara estic obsesionada i cada vegada que vaig al lavabo miro que no hi hagi ni rastre de res que no sigui blanc nuclear. A veure què diu el gine... hi ha moles noies que han tingut pèrdues i després tot queda en res, però tot i així, fa patir! Ànims!


Redberry ostres! A prendre-s'ho amb calma i esperar que l'hematoma es reabsorbeixi ben aviat! El què comentes del gine poc empàtic... ai sí, quina ràbia fan! Si pots canviar i provar-ne un altre millor perquè hauràs d'estar uns quants mesos anant-lo a veure i és vital tenir-hi confiança!

Clareta benvinguda! a mi tb em surt que la DPP és el 26! Ja sé que mai acabes parint el dia que diuen però fa gràcia :)

Airuni realment això de que no et facin la eco fins tan tard desespera moooolt sort que podem anar al gine privat per intentar quedar-nos tranquil·les perquè si ens haguéssim d'esperar a les 12 setmanes ens agafaria un atac d'ansietat jeje
Jo també he deixat el Seidivid i he tornat al Yodocefol, més barato i més fàcil.

Coaner quina gràcia quan dius que et vas posar nerviosa per dir-li al metge en part pq encara no t'ho creus jeje exactament això és el què em passa a mi que fins i tot ahir que vaig anar a la llevadora (ara ho explico al moment ego pq vaig tenir un episodi de boja total) no sabia per on començar... al no notar res tinc la sensació que no és real..però ho és ho és! :b-)))

EGO: doooncs això que deia, que ahir em vaig emparanoiar. Com us vaig explicar no ens esperavem quedar-nos embarassats aquest mes, em van fer la histerosalpingografia i me la van fer el dia 13 del cicle... comptant que jo sempre ovulo cap el dia 11 pq tinc cicles molt curts... total que vaig trucar dues vegades per assegurar-me'n que no passava res per fer-la tan tard i em van dir que tot ok... i ara resulta que fent comptes ahir vaig veure clar que ja devia estar embarassada quan em van fer la prova, pq després de la prova entre els dies que has d'estar sense tenir relacions etc ja era dia 22 del cicle o por ahi... i era impossible fer diana aquell dia. Total que vaig trucar al CAP i em van donar hora amb la llevadora aquella mateixa tarda perquè em tranquilitzés... o no... la llevadora em va dir que sí, que efectivament ja estava embarassada quan em van fer la prova i que l'únic que podia fer ara era esperar. Que al estar de tan poc quan me la van fer que no pateixi per possibles malformacions o coses així, sinó que el què passa en aquests casos és o tot o res, és a dir, o tira endavant o no tira (pobre entre el contrast i les tropecientas radiografies...). En fi, que a sobre com que fa dies que no tinc cap síntoma i tot i que menjo guarrades vàries em vaig aprimant... estic preocupada i m'imagino que més que un embrió tinc un gusiluz a la panxa (pel color fluorescent del contrast de la prova jeje).
Ai mare! Perdoneu pel pedazo d'ego <:-)

Moooolts petonets a totes!
Arigalma
:: tigre
:: tigre
Entrades: 701
Membre des de: dj. ago. 29, 2013 3:26 pm

Re: *** Pares i Mares JULIOL 2019 ***

EntradaAutor: Arigalma » dj. nov. 22, 2018 8:30 am

Booooooon dia

Ufffff nenes, tinc una son que no puc mantener els ulls oberts..... zz:-) zz:-) zz:-)

Piruleta, ostres, mira que a mi em van dir que la prova de trompes s'havia de fer entre els dies 5 i 10 de cicle justament per evitar estar embarassada! Segur que el tu gusiluz tira endavant i t'il.lumina la vida! :ok: :ok:

Coaner, que bé que ja tens hora amb el llevador!
I lo de la foto de la panxu, jo si que ho vaig fer amb el primer embaras. Mola veure l'evolució! :-()) Sempre al mateix lloc i la mateix roba més o menys. També em vaig fer fotos d'estudi embarassada quan estaba de 37 setmanes crec, i m'encanta veure-les!

Airuni que bé, ja tens carnet d'embarassada! >.-<: Primera eco al gener????? De quan estaras ja?? Faras doble seguiment? jo només vaig al privat.

Benvinguda Clareta!!

Mamilaureta com vas??

Redberry com estas tu? Ja no tens més pèrdues? Quin rotllo que no t'hagi molat el gine, a veure si pots canviar i trovar un que et doni confiança. I quina enveja que ja has pogut veure el cigronet!! :love: Nos encara esperant a dimarts que ve.
Jo amb l'anetrior embaras, em visitava a Coarchan i cada visita em pesaven, tensió i eco i em deien com ho veien tot. Res més. Ara encara no he tingut visita d'embaras amb la nova gine (Quirón) així que no et puc explicar res, dimarts que ve et dic què tal.

La resta què tal? Com anem de símptomes? De visites?

Jo sense EGO ni res especial per explicar... esperant i prou, i passant bastanta son.... zz:-) zz:-) zz:-)

Ens anem llegint precioses!!
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
clareta
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2851
Membre des de: dt. oct. 16, 2007 9:07 am

Re: *** Pares i Mares JULIOL 2019 ***

EntradaAutor: clareta » dj. nov. 22, 2018 11:52 am

Hola maques!!
Gràcies per la benvinguda!
Síi, som algunes amb la mateixa dpp, encara que en el meu cas sè que vaig ovular uns 5 dies mès tard.. però bè, en la visita al gine ja em confirmarà, de moment, tinc com a referent la última regla.
El 27 tinc visita, no crec que es vega molt.. però almenys si em confirma que està el saquet al lloc.. jeje
Vaig a intentar familiaritzar-me amb vosaltres i axina us vaig seguint.
Per cert, què és això de l'EGO??
Imatge

Imatge
Arigalma
:: tigre
:: tigre
Entrades: 701
Membre des de: dj. ago. 29, 2013 3:26 pm

Re: *** Pares i Mares JULIOL 2019 ***

EntradaAutor: Arigalma » dj. nov. 22, 2018 12:23 pm

Hola

Clareta, jo tb tinc visita el 27, però et porto 1 setamena d'aventatge crec. Jo ja estaré de 7 ja quan em facin la eco

Lo del EGO es refereix al moment en què expliques les tevés coses. SI et fixes la majoria, o quasi sempre, el que fem és comentar tot primer i al final deixem anar la parrafada EGO per explicar el que ens passa a nosaltres. Hi ha diez que si tens un súper Ego, el poses primer i així et desfogues jajajajaja.

Espero que et serveixi. :ok:
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
clareta
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2851
Membre des de: dt. oct. 16, 2007 9:07 am

Re: *** Pares i Mares JULIOL 2019 ***

EntradaAutor: clareta » dj. nov. 22, 2018 3:40 pm

Ahhh, donç està molt bè això!
Gràcies per la informació!
Imatge

Imatge
pessoleta
:: puça
:: puça
Entrades: 42
Membre des de: dc. nov. 14, 2018 9:12 am

Re: *** Pares i Mares JULIOL 2019 ***

EntradaAutor: pessoleta » dj. nov. 22, 2018 7:01 pm

Hola reboniques mamis de juliol!!!!

En primer lloc benvingudes les noves! Que bé que us animeu a participar, estem sortint unes quantes ja amb bebès pel juliol!!!! :love: Ara us posaré a la llista també.

Jo vaig fer una llista bastant bàsica, he vist el missatge de Croaner i si voleu fem un canvi i us vaig posant així! Que jo vaig fer una de novatilla jeje
Les que vulgueu una presentació tipus qüestionari empleneu aquesta que proposa Croaner i la poso al inici:

Nom:
DPP:
Edat mare i pare:
Nº de fills:
Hospital:
Sexe i nom:
Qualsevol cosa que vulgueu explicar:

Kireta, com estàs? Més tranquil·la? Jo passo per molts moments similars d'angoixa amb què tot vagi bé... ànims bonica!

Mamilaureta com portes el repòs? Tot bé? Crec que amb criatures és molt difícil descansar tot el que voldries... Al final com ha anat la visita al gine? T'envio una forta abraçada :-()-)

Nostreta, és una alegria llegir-te i veure com al final, després de tots els intents ho has aconseguit! Enhorabona!

RedBerry ostres ostres! Quina bona notícia!!!! Un bollito de 2'5!!!! M'en alegro moltíssim de què hagis fet eco i anés tan bé, dona tanta tranquil·litat això!!!! I alegria!!! >;;.-.-.-

Croaner quina il·lusió que vingui després d'una segona IA, i formar part d'aquest fabulós 17%! :-()) Enhorabona! Ara a disfrutar moltíssim d'aquest moment!
Jo tinc dues apps, una la feia servir a la cerca, que es diu "flo" està molt bé, és en castellà, i a més et va donant consells, no es que siguin la panacea però estan molt bé, a mi personalment m'agraden. I l'altra me la vaig descarregar ja embarassada i em sembla una passada:" Embarazo +" fa una simulació del fetus realment al·lucinant, fins i tot del so del cor! Això si, és de Philips hi ha alguna publicitat dels seus productes, però també altra informació varia sobre la setmana d'embaràs, pots fer un diari digital apuntant cites que tens, diari, pes, etc. Espero haver estat útil! :ok:
Jo em vaig fer una foto de la panxolina quan vaig saber que estava embarassada, em veia panxa, quan en realitat són gassos :content: i ara vull continuar però sempre me n'oblido!

Piruletademaduixa que bé que has decidit sortir de l'ombra i participar amb nosaltres! Molt benvinguda!!! Jo vaig llegir que moltes vegades després d'una histerosalpingografía es dóna a la diana, perquè el líquid que et posen obre totes les vies i diuen que és més fàcil. Jo quan me la vaig fer res de res jeje Suposo que en el meu cas hi havia altres factors que ho impedien, especialment l'estrès. En tot cas, si el teu metge t'ha dit que estiguis tranquil·la perquè hi ha poques possibilitats que afecti possibles malformacions fes-li cas, sé que és difícil (jo en el teu cas també estaria espantada) però crec que el més afecta és l'estrès i l'angoixa, d'altra banda en la meva recerca d'info d'aquesta prova, també vaig llegir de vàries persones que se la van fer sense saber que estaven en estat i sense problemes! Així que ara només toca esperar, i aquí totes estarem al teu costat si necessites parlar, desfogar-te o animar-te

I a sobre bodorrio a la vista!!! ueee aquí estarem de doble celebració!!!!! Espero que vagis compartint els detalls amb nosaltres!

Ambjdejan benvinguda al grup! ostres un tercer sense ascensor! Normal que acabis esgotada! Però d'altra banda també t'ajuda a mantenir-te en forma... a mi m'han dit que haig de tornar a activar-me i em fa una mandraaaa. Tu no tens excuses! jeje

Clareta benvinguda i enhorabona per l'embaràs! :-()-)

Airuni fa il·lusió el carnet d'embarassada eh?! jeje I ostres, t'han donat molta info! A mi res de res, carnet i busca una pagina web del catsalut i ale. Molt bé que a tu t'hagin ampliat més informació, perquè sempre dona la sensació de sentir-te una mica més atesa, i a veure, ara necessitem també sentir-nos així! Lo de l'eco a la SS són així de lentes si... és una mica rotllo.

I ara el meu EGO... Efectivament vam tenir un ensurt, l'altre dia estàvem parlant d'uns temes amb el meu marit, bé d'un tema molt concret que sempre ens ha portat molts mals de caps, i em vaig començar a tensar i posar força nerviosa.. i finalment vaig començar a tenir uns forts dolors a la panxa, s'em van anar passant però quedava com un dolor permanent menys intens... al 061 em van dir que m'esperés a l'endemà per anar amb la meva llevadora, a no ser que sagnes o tingues uns dolors molts forts. Vaig anar a dormir i efectivament no vaig dormir :content: Van tornar les punxades mega fortes vàries vegades a la nit, i l'endemà tenia una taca rara, no era sang però era molt rara, i un dolor molt permanent. Vaig anar al CAP i em van enviar directament a l'hospital. Em van fer una eco i vaig veure el meu pessolet/a! Estava tot bé, i el cor anava com calia! :ok: Emoció indescriptible una altra vegada després de tota l'angoixa generada. Però... em van trobar una hemorràgia també, una bassa de sang al uter, que em van dir que no era preocupant perquè era molt petita i que com el fetus ja estava més gran no hi havia risc d'avort. (Tot i això... estic menjant-me molt el tarro no ho negaré).
I continuo a la recerca de gine privat, per ara estic en dues opcions que m'han recomanat... una la corachan (que per ara és una clínica que he descartat, però m'han dit que és un dels millors gines i això em fa dubtar molt també) i una altra a la dexeus. Tinc ganes de decidir-me i treure'm aquest pes de sobre la veritat.

Tema símptomes, jo també he estat preocupada per l'absència de símptomes, són una caca però almenys saps que tot va segons lo previst... Estic com sempre ultra cansada, especialment després de dinar que em converteixo en un ésser inútil, i amb els pits més grans. Però ni vòmits, nàusees, ni res de res. Des de l'ensurt si que m'ha quedat com un mal de regla permanent.

I ces't fini... tinc ganes també d'anar confirmant l'embaràs perquè em fa molta il·lusió poder començar a mirar coses pel bebe, que per ara com és tan aviat no m'atreveixo... jeje Però sóc una ansies:***:

Espero que estigueu molt i molt rebé!

Per cert MAMILAURETA a mi lo del grup de whatsapp em sembla bona idea! Si vols et passo per privat el meu número i el podem crear amb qui vulgui participar!

Torna a “Per mesos”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::