*** Pares i Mares JULIOL 2019 ***

gener, febrer, març...
Arigalma
:: tigre
:: tigre
Entrades: 701
Membre des de: dj. ago. 29, 2013 3:26 pm

Re: *** Pares i Mares JULIOL 2019 ***

EntradaAutor: Arigalma » dv. des. 07, 2018 7:31 am

Bon dia!

Aquí una que no fa pont! :-.:·::

Com anem? Com esteu totes?

Nostreta m'alegro que puguessiu veure la llentieta! z2:-) Ànims que segur que amb la heparina tot va bé (confio en què et passi com ma germana que ja està de 30 i pico setmanes).

Redberry avui tens gine no? Ja diras què et diu.

Jo no tinc gaire per explicar.... aquí esperant a que arribi el dia 20 per la visita i si tot està bé suposo que ja ho direm a la familia, més que res també, que si tot va bé (i podem arribar a l'aeroport, pk s'espera aturada els dies 20-21 i a saber fins quan), anirem a passar el Nadal a Londres amb ma germana i els meus pares i a la nit se'm posa una panxa que no es pot amagar!

Weno noietes, a les que esteu de pont a disfrutar!

Molts pepos!
Imatge

Imatge
Amapolilla
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 53
Membre des de: dt. jul. 07, 2015 4:50 pm

Re: *** Pares i Mares JULIOL 2019 ***

EntradaAutor: Amapolilla » dv. des. 07, 2018 8:14 am

Hola noies!
Entro a treure el nas pk no se qui em quedo aqui o no.... Us explico, ahir vaig saber que estava :-()) i no recordo la meva ultima regla. El 9 d'octubre vaig anar al gine a fer citologia i eatava a finals del cicle. I crec, no estic gaire segura, que va ser la ultima :-o00m.
Vaig molt perduda.... Feia dies k no em trobava gaire a l'hora i li vaig comentar a la meva parella, i per dintre vaig pensar: estare :-())? No crec, quines idees.... I dilluns despres d'estar tot el dia rallada a la feina vaig anar a la farmacia a buscar un predictor. Pero al arribar a casa entre la nena, tenim una de casi 3 anys, que van venir els meus pare no el vaig fer. I al vespre em va baixar la regla. Dons despres de 4 dies tacant per sense que acabi de baixar la regla em faig el predictor i:POSITIU!
total k vaig anar a buscar un clear blue d'aquests i posa k estic de + de 5 setmanes.... Pero segueixo tacant el salvaslip....
He enviat un correu al gine i espero k em doni hora aviat... Pk estic encara en estat de shock entre que no m'esperava l'embaras i que tinc perdues... No se si creure'm-ho per el k pugui passar...
Gracies per llegir-me... Ho havia de explicar.
Espero quedar-me aqui fins al final.
Arigalma
:: tigre
:: tigre
Entrades: 701
Membre des de: dj. ago. 29, 2013 3:26 pm

Re: *** Pares i Mares JULIOL 2019 ***

EntradaAutor: Arigalma » dv. des. 07, 2018 9:07 am

Ostres amapolilla, doncs ja ens idras! Esperem que et puguis quedar!!
A males sempre pots anar d'urgències a veure què et diuen si el gine no et contesta.
Imatge

Imatge
airuni
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 325
Membre des de: dl. gen. 11, 2016 6:02 pm

Re: *** Pares i Mares JULIOL 2019 ***

EntradaAutor: airuni » dv. des. 07, 2018 9:24 am

Hola!!

Amapolilla benvinguda!! Espero que et quedis amb nosaltres. Com t'ha dit l'arigalma pots anar a urgencies així et treus el neguit si no et contesta el gine.

Arigalma quines ganes de compartir-ho no?

Jo no se si us no havia explicat que ja li hem dit al germà gran i ni fu ni fa, no li ha fet ilusió pero tampoc ho porta malament, l'unic que no vol que sigui nena...
A veure si la propera setmana ho puc dir a la feina i així ho acabem de dir a la familia i amics. Em fa molt pal dir-ho a la feina se que a les companyes no els hi sentara be però bueno....

Les que esteu de pont que vagi be!!

Una abraçada!! :-()-)
Imatge
Amapolilla
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 53
Membre des de: dt. jul. 07, 2015 4:50 pm

Re: *** Pares i Mares JULIOL 2019 ***

EntradaAutor: Amapolilla » dv. des. 07, 2018 9:43 am

Hola guapes....
Encara estic posant-me al dia al fil.... I no us tinc hubicades...
Si feu un grup de wasap conteu amb mi. Encara tinc contacte amb el grup que vam fer amb l'altre embaras i es molt xulu el que ens uneix.
Havia pensat en anar a urgencies pero som de pont a camprodon i baixar fins a girona ho veig complicat.
Arigalma
:: tigre
:: tigre
Entrades: 701
Membre des de: dj. ago. 29, 2013 3:26 pm

Re: *** Pares i Mares JULIOL 2019 ***

EntradaAutor: Arigalma » dv. des. 07, 2018 10:10 am

Airuni, quants anys té el gran?
Jo crec que al meu fill tampoc li farà especial il.lusió jajajaja. Això de perdre l'exclusivitat no li mola :-o00m
Imatge

Imatge
airuni
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 325
Membre des de: dl. gen. 11, 2016 6:02 pm

Re: *** Pares i Mares JULIOL 2019 ***

EntradaAutor: airuni » dv. des. 07, 2018 3:28 pm

Arigalma ha escrit:Airuni, quants anys té el gran?
Jo crec que al meu fill tampoc li farà especial il.lusió jajajaja. Això de perdre l'exclusivitat no li mola :-o00m

Té 12, s'havia fet a la idea que seria fill unic i ara la idea no li fa especial gràcia, però suposo que quan pugui veure una eco, notar com es mou la panxa...la cosa canviarà al ser tant gran també ho podrà viure més conscient o això espero
Imatge
Amapolilla
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 53
Membre des de: dt. jul. 07, 2015 4:50 pm

Re: *** Pares i Mares JULIOL 2019 ***

EntradaAutor: Amapolilla » dv. des. 07, 2018 7:59 pm

Hoka noies.
Al final he anat al trueta i m'han dit que no hi ha batec. Esperem una setmana a veure com evoluciona, pero k no te bona pinta. Aixi que.... A veure k passa.
Un peto a totes i espero k tot us vagi be.
mamilaureta
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 53
Membre des de: dg. nov. 16, 2014 9:08 am

Re: *** Pares i Mares JULIOL 2019 ***

EntradaAutor: mamilaureta » ds. des. 08, 2018 6:18 am

Bon dia maques!

Amapolilla, a veure dintre d'una setmana... Pels teus calculs de quan hauries d'estar?

Bervic, anims en l'espera tb.

I a totes les altres... Anims amb els sintomes, jo no en tinc ni un! El que sí tinc, es una panxa de 5 mesos! Aixo dr ser el tercer suposo... Continuo amb perdues intermitents. Diumenge passat vai anar a urgencies pq eren pèrdues casi negres i no n'havia tingut mai d'aquell color. Em van dir que hematoma no havia reduït gens. I que fes repos absolut durant 48h en casa pèrdua... Aixi que hem decidit que em quedo al llit-sofa, fins dijous a la propera eco... Ara estic molt més tranquila pw se que estic fent tot el que puc pel cigronet. Que si al final no anes be, no sera x res que hagi deixat de fer....

Per lo de grup de watsapp... Encare no l'hem fet, pero sou varies les que heu preguntat x privat i x aqui... Si us sembla, qui vulgui ser-hi que m'envii el seu mobil x privat i el vaig creant...

Bueno maques, ens anem llegint!
Arigalma
:: tigre
:: tigre
Entrades: 701
Membre des de: dj. ago. 29, 2013 3:26 pm

Re: *** Pares i Mares JULIOL 2019 ***

EntradaAutor: Arigalma » ds. des. 08, 2018 10:46 am

Bon dia

Avui estem de panxing a casa...

Airuni, suposo que si, que al ser gran podrà viure-ho tot més conscientment. Ja s'anirà fent a la idea.

Amapolilla ja ens diras a veure què passa al final. Ànims i paciència :-o00m

Mamilaureta quin rotllo això de les pèrdues!A veure si amb el repòs d'ara vas a millor i a veure si l'hematoma marxa.
Mamilaureta, jo sobretot a la nit, tb tinc molta panxa. DIjous tenim el sopar de l'empresa i no sé què posar-me per dissimular-la....

Porto dies que em tremola l'ull esquerre... li vaig enviar un mail a la gine i em va dir que normlament és estrés però que si continuo igual que no dubti a anar d'urgències, així que potser m'espero a dilluns a veure com va.
Avui tb tinc la panxa del revés... :ufs: Porto des d'ahir la tarda amb l'estómac regirat. Sgeueixo menjant norma pk no em fa sentir ni millor ni pitjor i com que sé que no vomito... però és incòmode estar tot el dia amb la sensació aquesta...
Per cert, us heu anat pesant? Jo porto 1 kg ja... no recordo amb el primer embaras quan portava a aquestes alçades. Sé que em vaig engreixar en total només els 9 kg de rigor.
Si que em noto molt més "vaga" per fer els coses...

Weno reines, espero que estigueu totes bé! I que disfruteu del pont!
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
nostreta
:: granota
:: granota
Entrades: 231
Membre des de: dj. maig 02, 2013 3:52 pm

Re: *** Pares i Mares JULIOL 2019 ***

EntradaAutor: nostreta » ds. des. 08, 2018 9:45 pm

Hola noies!

Arigalma, jo també estic molt regirada de la panxa, tinc punxades a la boca de l'estómac i com sensació que vomitaré en qualsevol moment (sobretot després de menjar), res em senta bé i tampoc em ve de gust res... És un rotllo!! Amb el meu primer fill em vaig trobar genial a excepció d'alguna nausea matutina i amb els altres embarassos no vaig tenir cap síntome. I respecte al pes, m'he aprimat 1 kg, però xq no em ve de gust res.

Mamilaureta, quin susto això del sagnat, a veure si amb el repòs es reabsorveix l'hematoma.

Amapolilla, quin greu que us hagin dit això però si no saps quan vas ovular potser hi ha esperança i és que encara és aviat. Espereu unes setmanes per decidir res... He llegit més d'un cas que a les 6/7 setmanes els hi diuen que no tira endavant i al cap d'unes setmanes hi ha batec i tot està bé.

Airuini, segur que el teu fill quan vegi el seu germanet o germaneta se l'estimarà amb bojeria. Doneu-li temps!

No tinc ego, a banda del que li he dit a l Arigalma que em trobo fatal de l'estómac i que espero que passi aviat perquè és un rotllo!!!

Una abraçada a totes!
Imatge

Imatge
airuni
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 325
Membre des de: dl. gen. 11, 2016 6:02 pm

Re: *** Pares i Mares JULIOL 2019 ***

EntradaAutor: airuni » dg. des. 09, 2018 6:17 pm

Hola!!

Arigalma a mi també em pasa lo de l'ull però ja abans de l'embaràs, diria que és estres, estic 2 o 3 dies amb un tic, la primera vegada vaig estar més d'una setmana.

Amapolilla ànims! espero que aquesta setmana portis bones noticies. Una abraçada.

Mamilaureta ànims amb el repòs, espero que dijous estigui tot perfecte.

No tinc gaire a explicar, avui estic bastant malament de la panxa, porto des d'ahir menjant poc, no em ve de gust res i amb ganes de vomitar.
Sobre el pes com que hi ha dies que tinc més ganes i d'altres no, segons el dia pujo i segons el dia baixo.
Tema wasap si feu el grup m'apuntaré tot i que potser m'espero a la següent eco per assegurar-me que tot està ok.

Que vagi bé la setmana!
Imatge
Arigalma
:: tigre
:: tigre
Entrades: 701
Membre des de: dj. ago. 29, 2013 3:26 pm

Re: *** Pares i Mares JULIOL 2019 ***

EntradaAutor: Arigalma » dl. des. 10, 2018 8:05 am

Bon dia reines, aquí una que està molt zz:-)

Com ha anat el pont??

Mamilaureta com va el repòs?

Amapolilla novetats? Quan has de tornar al metge?

Tema panxa regirada, segueixo igual, però a diferencia de vosaltres no menjo menys ni res... no em ve de gust res ni tinc gana quan toca menjar però menjo igual :content: Al final no menjar tampoc em fa trob ar millor, ni menjar... no hi ha res que em faci trobar millor i com que no vomito... segueixo fent vida normal tot i que a més em permeto algún caprici de tant en tant :r)
Jo amb el primer embaras també em vaig trovar perfecte tot l'embaras... així que aquest se m'està fent molt pesat... i tb em noto últimament que vaig moooolt cansada.... i tinc molta son, dormiría a qualsevol hora, però lo de les nits és espectacular... el meu marit ja diu que a partir de les 21.30h ja no té dona... i és ben real zz:-) zz:-)

Airuni em tranquilitza veure que tb et passa lo de l'ull pk em tenia ja una mica mosca... ara ja porto molts dies... si aquesta tarda puc em passaré per l'oftalmòleg que em digui el què pk ja m'empipa :-o00m

Com aneu la resta? A veure si ara que ja s'ha acabat el pont passeu a fitxar!! jajajajajajaj

Alguna visita aquesta setmana¿???

Ens anem llegint!
Imatge

Imatge
moni__moni
:: puça
:: puça
Entrades: 7
Membre des de: dv. nov. 09, 2018 7:02 am

Re: *** Pares i Mares JULIOL 2019 ***

EntradaAutor: moni__moni » dl. des. 10, 2018 8:24 am

Bon dia guapes!

Com ha anat el pont noies?? Espero que bé! I les que no heu fet, al menys que gaudíssiu del dia de festa també! Jo volia aprofitar per descansar i al final he estat més atabalada que un cap de setmana normal! Avui ja tornar a la rutina del tren atapeït, les presses, el tupper,..què ràpid passen els dies per algunes coses i què lents per d’altres...oi?? He estat uns dies desconnectada, torno a la càrrega, perdoneu el rotllo de bon matí...personalitzo una mica avui que puc! Vaig amb una mica de retard, però no he pogut entrar-hi abans...a veure si ara després del pont ja anem entrant totes de nou! I em vull afegir al grup de whats, tot i que volia esperar a la eco 1r trimestre per saber que tot va bé.

Piruleta...quin greu el que dius... no sé què dir-te, molts ànims i força!!! Una abraçada virtual gegant!!!

Arigalma, espero que estiguis millor dels símptomes tot i no haver fet pont però al menys una mica de descans! Dius que trobes a faltar les sensacions de no tenir símptomes...però jo com a novata he de confessar que quan tinc la panxa una mica així així penso que és cosa de l’embaràs potser per no rallar-me tant... I pel que comentaves de dates, doncs em fan l’analítica aquest dijous 13/12, en teoria ahir vaig entrar a la setmana 9 (tot i que fins que no em facin eco suposo que hi ha el ball aquest de dies que algunes heu anat dient després de fer eco). I...què guay marxar a Londres a passar el Nadal!! No sabia que hi havia convocades aturades, però esperem que no tinguis problemes i pugueu gaudir tots del Nadal porai!! 

Airuni, sí que és més lent i sembla com que cal esperar una barbaritat però jo he decidit que només faré seguiment per SS, no em vull atabalar ni omplir de visites perquè tampoc vull haver de donar tantes explicacions a la feina ni haver de fer malabars per quadrar les proves, prefereixo fer-ne poques i que puguem anar els dos que no vàries i anar atabalats. Suposo que l’altre opció dóna més tranquil•litat, que veig que és el que feu totes les que repetiu experiència, però jo com a novata he preferit provar així i veure què tal.... La meva parella volia anar a fer una eco a gine privat perquè si a mi encara em costa de creure, imagina’t ell...! Però li he dit que paciència, que si ha d’anar bé anirà bé i si ha d’anar malament tampoc podrem fer-hi gaire... Estem els dos impacients per saber si va tot bé... sí que és cert que es fa més lent, tot i que així entrenem la paciència, que sempre anem amb presses i ràpid per a poder fer tot i això és un altre ritme totalment diferent... jejeje

Layi, doncs amb això que dius de que tema dentista fins el segon trimestre no ho poden fer, no crec que em puguin fer gaire perquè quan hi vagi estaré a la setmana 10...però la data la va fixar la llevadora així que en principi devia tenir-ho al cap...ni idea, ja us diré quan hi vagi jejeje

Amapolilla, a veure què et diuen doncs quan tornis d’aquí una setmana, ànims!

Mamilaureta, com vas amb el repòs, tot bé?

Nostreta, ànims amb l’estòmac regirat...espero que no vagi a més i aviat puguis trobar-te millor!

Les altres espero que estigueu totes súper bé! :)

Sobre tema Nadal, jo volia aprofitar per dir-ho a la família més propera però com fins el dia 2 de gener no em fan la 1ª eco doncs crec que hauré de dissimular com bonament pugui el fet de no pernil ni embotits ni salmó fumat, què dur...jejejeje...però bé, què hi farem...!

Vosaltres ja ho heu anat dient? A mi és que em fa molta por dir-ho, és com que som molt reservats i amb la por aquesta de que pugui anar malament encara ens fa més cosa pensar en el moment per dir-ho. Però està clar que a la meva mare i la meva germana els ho voldria dir abans que la panxa comencés a sortir i se n’adonessin...jejeje però ens fa una mica com de por o no sé com definir-ho...

Bé guapes, després de tot aquest parrafón de bon matí...espero que tingueu un bon inici de setmana i anem parlant!! :) Ja anireu posant les que teniu visites com va tot!!

Un petonet ben gran a totes i ànims amb la setmana!!! :)
Layi
:: puça
:: puça
Entrades: 38
Membre des de: dc. oct. 31, 2018 11:48 am

Re: *** Pares i Mares JULIOL 2019 ***

EntradaAutor: Layi » dl. des. 10, 2018 10:11 am

Bon dia noies!! Com ha anat aquests dies festius??

Amapolill, anims, se que es fa molt llarga aquesta espera, pero esperem que evolucioni bé

Arigalma, jo si que m'he anat pesant i de moment estic en el mateix pes, depen del dia i el que menjo peso una mica menys o mes pero m'estic mantenint bastant...

Moni, el tema d'explicar-ho ja o esperar, jo en quan em vaig fer TE a me mare li vaig explicar, jo em sento millor si tinc algu que ho sap perquè despres pot anar bé o malament però si va malament a la familia propera igualment li explicaria perque et sents més recolzat.

Modo ego: jo aquest pont he començat a tenir les primeres nauseas, i ahir i avui al mati ha sigut ja bastant molest, fins ara no havia tingut massa fortes i podia anar fent pero ahir vaig estar marejada en dos moments del dia que sino m'estirava al sofa no estava algo millor, i aquest mati igual... així que haure de tenir paciencia...
mamilaureta
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 53
Membre des de: dg. nov. 16, 2014 9:08 am

Re: *** Pares i Mares JULIOL 2019 ***

EntradaAutor: mamilaureta » dl. des. 10, 2018 12:40 pm

Bon dia maques!

Doncs aquí continuo, des de dijous amb repos absolut perque vaig tenir un episodi de nervis amb la petita que em van provocar pèrdues fortetes altre cop. Vam descidir que faria repos absolut fins que tornes a tenir eco. Sera aquest dijous... Porto 2 dies sense tacar sang, nomes una mica de marró de tant en tant. Crec que es bona senyal. Ja us explicare el dijous... Ja estaré d 11 setmanes! Que lents que passen els dies i que ràpid les setmanes!

Pel tema donar la notícia... Nosaltres vam dir-ho a les 6 setmanes, quan vaig haver d'agafar la baixa x les perdues... Al tenir els nens, voliem que sapiguessin la veritar des del principi, sense haver d'inventar històries... I aixo comportava que tot el poble ho sabria... Aixi que ja hem avisat a quasi tothom... Falta la meva família que viu lluny i alguns amics del papi que tampoc viuen al poble i veiem poc. Dijous, si tot esta be, els hi donarem la notícia.

Tema pes... Amb el repos absolut i haber deixat de fumar al saber que estava embarassada... Jo crex que 2 kl els he guanyat... Amb el primer embaras en vaig pujar 24 i amb el 2n 17... Sense canviar en habits d'alimentació... Espero que es controli amb aquest... Es el que pitjor he portat en els embarassos... La presio de la llevadora de que no m'engreixes... I jo que no podia fer-hi res... Em creava una angoixa...

Bueno reines, no tinc més temps que venen els peques a dinar.

Ah! Pel grup de wats... Tinc 2 telèfons... M'espero a tenir-ne algun mes i creo el grup!

Ens llegim per aqui!
Amapolilla
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 53
Membre des de: dt. jul. 07, 2015 4:50 pm

Re: *** Pares i Mares JULIOL 2019 ***

EntradaAutor: Amapolilla » dl. des. 10, 2018 1:39 pm

Hola boniques...
No personalitzo pk amb el mobil ea un rollo....
Tema dir-ho a la gent es molt personal. A mi m'agrada esperar a la setmana 10/12.... En l'altre embaras la meva germana es va emfadar amb bi pk no li havia dit abans.... Pero esk les setmanes k nomes ho sabiem el papi i jo... Van ser uns dies de molta complicitat entre els dos. I aquesta vegada com que anem aixi... Prefereixo saber el desenllaç abans de dir-ho...
Tema simptomes... Aqui em vaig adonar que estava en estat per els simptomes... Em vaig comprar el te pk no trobava mes explicacio del que em passava.... I quan em vaig fer el te va ser en plan: PERDONAAA???
tema perdues, li he enviat un correu al gine explicant tot i dema tinc hora a les 18h. Jo el dono per perdut.... Pk prefereixo tebir-ho assomit i si despres hi ha una sorpresa dons celebrar-ho i no al revés que seria un pal molt gran....
Per aixo tb m'espero a entrar al grup de wasap...
Al gener fem un viatge molt llarg que portem dos anys planificant i la veritat es que tot aixo ha vingut molt gros.... Suposo k si anes tot be podriem fer el viatge... Pero no era com m'ho esperava.. Jajjajaja suposo k es per treure una mica de ferro al tema...
Bueno noies... Ja us dire el k...

Petons i abraçades
ambjdejan
:: granota
:: granota
Entrades: 226
Membre des de: dc. nov. 07, 2018 4:45 pm

Re: *** Pares i Mares JULIOL 2019 ***

EntradaAutor: ambjdejan » dl. des. 10, 2018 3:21 pm

Faig un ego ràpid, que vinc de la llevadora i necessito desfogar-me!!
Ufffff quina tia!!
Gairebé no m'havia ni assegut i em diu: bueno, vols fer el seguiment per privat o per públic? I jo.... Hola? Sense ni preguntar-me res de res, no la data de la última regla, res, el primer que m'ha encasquetat ha estat això!
Li dic: mira, t'explico el meu primer embaràs i part (i les "seqüel.les") i els dubtes que tinc, i en parlem....
Li explico, li dic que en principi m'agradaria tenir-lo a la pública però em preocupa que si acaba sent cesària el pare no pugui entrar a quiròfan i em deixa anar: esto es lo de menos, que entre o no el padre. I jo, perdona?? Pues para mi es importante estar acompañada en ese momento... I diu, total, con lo rápido que es ni te enteras.... picarols, que vaig tenir un part de merda, i el meu home no em va deixar sola ni un moment, que ja sé què és entrar a quiròfan tu sol (una setmana després), i a més a veure si el meu home s'ha de perdre el naixement! (Estem parlant d'una cesària programada amb tota la calma del món, no d'una urgència on el prioritari són altres coses)
Li dic: em preocupa la gestió del nen i el pell amb pell. I em diu: pues se lo llevan al padre y lo tiene él... I jo... Fantàstic... Just el que necessita un nen acabat de néixer... Ja me'l veig amb biberons...
Total, que de moment li he dit que sí, que sí, que ho porto amb ells però jo crec que em passaré al privat, o no ho sé!!
La setmana que ve tinc hora al privat amb la gine que sí que porta parts i que m'expliqui com fa ella les cesàries programades, a veure què... Sé que els pares poden entrar, em falta veure el tema pell amb pell...

Cap al tercer trimestre em faran una eco per veure si puc tenir un part vaginal... Creuem els dits!

Després miro de tornar a entrar!

Petons a totes!
airuni
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 325
Membre des de: dl. gen. 11, 2016 6:02 pm

Re: *** Pares i Mares JULIOL 2019 ***

EntradaAutor: airuni » dl. des. 10, 2018 9:06 pm

Bona nit!

Amapolilla estarem pendents de tu demà, espero que vagi bé.

Ambjdejan no se que dir-te, no se perquè ho fan tant complicat, jo ho trobo molt fàcil, pagues ss i pagues la mutua, per tant tu decideixes on vas en cada moment. Jo sempre he tingut molta sort amb les llevadores totes amb les que he tractat molt empatiques i respectuoses pero et toca una així i quin part...

Tema dir-ho nosaltres ja sabeu que ho hem dit a pares i germans i em falta dir-ho a la feina per dir-ho a la resta de familia i amics, però no trono el moment, se que no s'ho prendran bé, quan ho direu a la feina?

Tema simptomes, ahir em vaig decidir a comprar el cariban quina diferencia, només amb una pastilla no em fa mal la panxa, estic tot el dia menjant, quien descans.

Poca cosa més a explicar.
Imatge
Arigalma
:: tigre
:: tigre
Entrades: 701
Membre des de: dj. ago. 29, 2013 3:26 pm

Re: *** Pares i Mares JULIOL 2019 ***

EntradaAutor: Arigalma » dt. des. 11, 2018 8:20 am

Bon dia!! Sembla que avui no tinc tanta son... almenys de moment.

Amjdejan quin pal lo de la llevadora... no sé pk crec que tampoc deu costar gaire ser una mica més empática no? I encara que tinguis un mal dia, no sé, però començar directament amb la pregunta de la SS o la mútua.... és algo que a ella ni li va ni li ve, és cosa teva i tu faras el que creguis convenient. No pk decideixis anar per mútua ella haurà de fer res dieferent.
Jo amb el primer vaig tenir cessària programada d'un dia per l'atre i el meu marit va poder entrar, i a Quirón em van dir que tb podría entrar. Lo del pell a pell crec que dependrà una mica de com es trobi la mare (amb el primer a Corachan no el vaig poder fer, em van portar a reanimació quasi 3h abans de pujar a l'habitació amb el peque i el meu marit :ufs: , però la veritat és que em vaig quedar dormida a reanimació fins que vaig començar a notar el dolor de la cicatriu quan es va anar passant l'efecte de la epidural i em van punxar algo, la veritat és que tal i com estaba no sé si hagué spogut estar molt pel crio, però m'hagués agradat molt estar jo amb ell les primeres hores de vida)
Pk no podries tenir un part vaginal? Ara no recordo si has explicat algo dels motius en algún altre post... sorry. Jo segur que tindré cessària programada entre la 37 i la 39.

Airuni que bé sense mal de panxa!! Jo ahir vaig estar millor, i avui de momento vaig bastant bé. A veure què dura... tb em noto els pits una mica més desinflats... i ara em matareu però em dóna mal rotllo lo dels pits i la panxa millor... :-o00m :-o00m espero que no signifiqui que algo va malament. Fins dijous 20 no tinc vsita...

Amapolilla ja diras avui. molta sort! :-()-)

Tema dir-ho, jo de momento només ho he dit a ma germana, i 3 amigues. Si dijous 20 està toto bé, que ja estarem de 9-10 setmanes ja ho direm als pares i a la meva cunyada, i per suposat al nostre fill! >.-<: a veure com reacciona... I a la feina m'agradaria dir-ho després d ela eco de les 12 setmanes però amb el panxot que se'm posa en alguns moments ho veig complicat d'amagar.... a veure si puc aguantar... l'aventatge és que la setmana de nadal tinc festa i no torno a la feina fins el dia 2, i si aquella setmana hi ha gent de vacances no em veuran tant, i espero ja la semana del 7/1 tenir la eco de els 12 setmanes i si tot OK ja dir-ho a tothom!

Moni_moni que vagi bé l'analítica aquest dijous, jo aniré dimarts que ve dia 18/12 que suposo que pel dia 20/12 la gine ja podrà veure els resultats.

La resta què tal??????
Passeu bon dimarts! :-())
Imatge

Imatge

Torna a “Per mesos”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::