*** Pares i Mares JULIOL 2019 ***

gener, febrer, març...
Monmon
:: puça
:: puça
Entrades: 11
Membre des de: dt. nov. 27, 2018 8:49 pm

Re: *** Pares i Mares JULIOL 2019 ***

EntradaAutor: Monmon » dv. des. 14, 2018 11:58 am

Ostres Ampapolilla, quin greu!

Et llegia i se'm posava la pell de gallina!, Totes estem en el mateix sac i ens pot passar, ben aviat t'hi tornaras a posar i t'hi quedaras de nou i ens tronarem a trobar ja veuras com si!

Jo cada dia "tanco les cames" perquè no surti, això és un patir constant,

Molta sort bonica i fins aviat.
Avatar de l’usuari
nostreta
:: granota
:: granota
Entrades: 231
Membre des de: dj. maig 02, 2013 3:52 pm

Re: *** Pares i Mares JULIOL 2019 ***

EntradaAutor: nostreta » dv. des. 14, 2018 12:43 pm

Amapolilla,

Em sap molt greu... Plora, enfada't i respecta el dol. Ens tens aquí pel que necessitis. Quan et trobis amb forces, ben aviat, ja veuràs com tornes a tenir el teu positiu.

Una abraçada :-()-)
Imatge

Imatge
Arigalma
:: tigre
:: tigre
Entrades: 701
Membre des de: dj. ago. 29, 2013 3:26 pm

Re: *** Pares i Mares JULIOL 2019 ***

EntradaAutor: Arigalma » dv. des. 14, 2018 1:39 pm

Amapolilla em sap greu wapa! :-()-) :-()-) Ànims i a seguir endavant! M'alegra veure que estas bé i serena, així que forces i quan menys t'ho esperis et tornarem a veure per aquesta banda del fórum!
Imatge

Imatge
airuni
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 325
Membre des de: dl. gen. 11, 2016 6:02 pm

Re: *** Pares i Mares JULIOL 2019 ***

EntradaAutor: airuni » dv. des. 14, 2018 1:43 pm

Ho sento molt Amapolilla, espero que aviat tornis a tenir el positiu i que aquesta vegada surti tot bé. Molts ànims!!
Imatge
moni__moni
:: puça
:: puça
Entrades: 7
Membre des de: dv. nov. 09, 2018 7:02 am

Re: *** Pares i Mares JULIOL 2019 ***

EntradaAutor: moni__moni » dv. des. 14, 2018 1:50 pm

Em sap molt de greu amapolilla, molts ànims guapa!! Molta força per aquest tràngol i ànims ànims ànims!!
Layi
:: puça
:: puça
Entrades: 38
Membre des de: dc. oct. 31, 2018 11:48 am

Re: *** Pares i Mares JULIOL 2019 ***

EntradaAutor: Layi » dv. des. 14, 2018 2:47 pm

Quin greu que em sap amapolilla, molts anims i ara fes el que sentis, enfadat, plora, crida, respecte el que necessitis i el teu temps per fer aquest dol que costa tan...
Avatar de l’usuari
Coaner
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 309
Membre des de: dj. gen. 04, 2018 5:07 am

Re: *** Pares i Mares JULIOL 2019 ***

EntradaAutor: Coaner » dv. des. 14, 2018 3:00 pm

Ampolilla.... quin greu bonica... :( Descansa i cuida't molt! Deixa't mimar, molta escalforeta, tranquil·litat i serenor. El temps passa ràpid i de seguida ho aconseguireu de nou. Una abraçada ben gran ... i com t'han dit, som aquí per el que necessitis.
Imatge
Imatge
Bervic
:: rateta
:: rateta
Entrades: 157
Membre des de: dt. nov. 04, 2014 3:58 pm

Re: *** Pares i Mares JULIOL 2019 ***

EntradaAutor: Bervic » dv. des. 14, 2018 3:05 pm

Em sap greu amapolilla, molta força i cuida't i deixa't cuidar. Molts petons
Amapolilla
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 53
Membre des de: dt. jul. 07, 2015 4:50 pm

Re: *** Pares i Mares JULIOL 2019 ***

EntradaAutor: Amapolilla » dv. des. 14, 2018 7:21 pm

Ei noies...
Tranquiles, no us sapiga greu per mi. No era buscat. Clar que sap greu pero hagues sigut diferent si l'haguessim buscat i fes temps que ho intentessim, pero no es el cas. No estic enfadada, ni trista quan tornem de viatge ja veurem si en volem un altre o no.
Aixi que vinga! No hi pensem mes i mirem endevant.
Un peto
airuni
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 325
Membre des de: dl. gen. 11, 2016 6:02 pm

Re: *** Pares i Mares JULIOL 2019 ***

EntradaAutor: airuni » ds. des. 15, 2018 12:44 pm

Hola!!!

Nostreta quin susto el que et va pasar. Sobre el simptomes no vull ser pesimista però jo penso com tu anirem a pitjor, recordo amb l'altre embaràs que no vaig tenir simptomes i el día de reis només m'aixecava del llit per vomitar i estava de 11 setmanes, jo també crec que el nadal serà complicat :ufs:

Coaner si no ho saps potser millor perquè 2 ahora ha de ser difícil, però si ho saps quin baixón, potser si que com t'han dit es més petit.

Us havia dit que estava bé però torno a tenir náuseas, encara no havia vomitat cap día fins aquesta semana,no vull abusar del cariban i només el prenc a la nit per aixecar-me bé, pero a les tardes em poso fatal.
Dilluns tinc analítica per la ss tot i que no tinc clar si anar-hi o anar al privat.
Per cert sabeu a quines setmanes s'ha de fer el test no invasiu? Tinc entes que a partir de les 10 però jo volvía esperar a saber el resultat del TS, es pot fer pasades les 12setmanes?

Ens anem llegint!!
Imatge
ambjdejan
:: granota
:: granota
Entrades: 226
Membre des de: dc. nov. 07, 2018 4:45 pm

Re: *** Pares i Mares JULIOL 2019 ***

EntradaAutor: ambjdejan » ds. des. 15, 2018 12:53 pm

No, no, segur q anem a millor!!! Jajajaja per favoooor!!
Jo el que tinc és 0 energia. M'he passat el matí passant l'aspirador i fregant i crec q estaré ko fins dilluns!
Airuni, el test te'l pots fer a partir de la setmana 10, però no hi ha cap problema per fer-lo més tard. Jo me'l vaig fer quan estava de 14 aprox, després del TS q em va donar 1/75....
Ara m'esperaré pq per la mútua (i per la SS) m'entra si el TS surt malament, però ja et dic q jo del TS a la meva edat (40) no me'n fio. Sortirà malament segur, perquè el factor edat pesa molt a l'algoritme aquest....
Arigalma
:: tigre
:: tigre
Entrades: 701
Membre des de: dj. ago. 29, 2013 3:26 pm

Re: *** Pares i Mares JULIOL 2019 ***

EntradaAutor: Arigalma » ds. des. 15, 2018 4:38 pm

Hola

Com va el dissabte?

Jo tb m'esperaré als resultats de la TS per veure què fem amb la analítica aquesta fetal...

Airuni a veure si els símptomes van de baixa... Jo sembla que porto un parell de dies millor, creuarem els dits :ok:

Com esteu totes?? La setmana que ve qui té visites? Jo dimarts aniré a fer analítica i dijous visita i eco >.-<: A veure si està tot ok i ja ho diem a pares i germans i sobretot al nostre peque!! Quins nervis, a veure com s'ho pren!

Ens anem llegint!
Imatge

Imatge
Bervic
:: rateta
:: rateta
Entrades: 157
Membre des de: dt. nov. 04, 2014 3:58 pm

Re: *** Pares i Mares JULIOL 2019 ***

EntradaAutor: Bervic » dg. des. 16, 2018 6:50 pm

Hola! Com aneu?
Demà tinc eco i estic molt nerviosa perquè serà el 1er cop q vegi el cigronet ja q a l'anterior només es va veure el sac, intento pensar en positiu i q demà estarà tot bé.
De símptomes vaig començar amb molta nàusees durant tot el dia i sembla que ha millorat ja q ara com a molt tinc a 1a hora. Així que espererem que continuï.
I de noms encara no hem pensat, crec que aquest cop ens costarà decidir - nos.
Q acabeu de passar un bon cap de setmana!!
ambjdejan
:: granota
:: granota
Entrades: 226
Membre des de: dc. nov. 07, 2018 4:45 pm

Re: *** Pares i Mares JULIOL 2019 ***

EntradaAutor: ambjdejan » dg. des. 16, 2018 9:51 pm

Quins nervis les ecos!
Jo dimarts tinc visita amb la gine de la mutua. He pensat que li comentaré que vull fer un seguiment 'light' amb ella, però que les principals ecos i el seguiment del sòl pèlvic i tal, fer-les a l'hospital.
I que el lloc on tenir el nen segurament no el decidiré fins el tercer trimestre, quan sàpiga si puc tenir un part normal, si tinc o no diabetis, etc... A veure què em diu, i si no li sembla bé, seguiré només a la pública. Però tinc una amiga que ho va fer així i també es visitava amb aquest equip i no va tenir cap problema

Tinc els resultats de la primera analítica i m'han sortit els urats baixos, a veure què em diu. En teoria passa quan no menges gaire proteïna animal, però jo sí que en menjo... No ho sé.

A veure com va demà, Bervic! Ja explicaràs!

Per cert, algú de vosaltres té el doppler fetal? Jo me'l vaig comprar per walapop amb el primer embaràs i estic encantada... No el faig servir gaire, com a molt un cop per setmana. De moment no el sento, però sí que surt la freqüència a la pantalleta i mola molt! Amb el primer crec que el vaig sentir a les 11-12...
Arigalma
:: tigre
:: tigre
Entrades: 701
Membre des de: dj. ago. 29, 2013 3:26 pm

Re: *** Pares i Mares JULIOL 2019 ***

EntradaAutor: Arigalma » dl. des. 17, 2018 8:14 am

Bon dia!!

Bervic que vagi molt bé la eco! ja ens diras! :ok:
De símptomes jo tb estic una mica millor, tb em passa que la panxa regirada ja no és tot el dia sinó en moments més comptats. El que si que ara crec que m'estic encostipant! :ufs:

Ambjdejan segur que no et posa cap pega, al final és decisió teva qui et porta i qui no l'embaras.
Jo no tinc doppler... i quasi millor pk crec que k m'obssessionaria :-o00m

Jo com ja vaig dir crec (em repeteixo molt) demà aniré a fer analítica i dijous a la tarda tenim visita ambla gine, i a veure si tot està OK i ja ho podem dir a la familia i al peque!! :p-)

Com aneu la resta?
Que passeu bon dilluns!
Imatge

Imatge
Layi
:: puça
:: puça
Entrades: 38
Membre des de: dc. oct. 31, 2018 11:48 am

Re: *** Pares i Mares JULIOL 2019 ***

EntradaAutor: Layi » dl. des. 17, 2018 8:34 am

Bon dia noies!

Com aneu amb les nauseas? Jo en vaig tenint a certs moments del dia, no puc dir que sempre les tingui a primera hora del mati, perquè hi ha dies que em llevo bé i despres a la tarda estic marejada i hi ha altres dies que al matí estic fatal, ahir vaig anar al llit a les 22h perquè estava marejada, i estic molt molt cansada, demà tenim la eco amb la gine, estic molt nerviosa perquè estigui tot bé, l'altre eco nomes vam poder veure el sac i intuir l'embrionet perquè nomes estava de 5 setmanes, aquesta ja estare casi que 8 així que espero que estigui tot bé i veiem alguna cosa més, la veritat es que estic nerviosa pero intento pensar que tot estara bé!

Bervic, que vagi molt bé la eco, veig que estem igual de nervioses jejeje

ambjdejan, no crec que la del privat et possi problemes, normalement es al reves, al públic no els hi fa massa gracia si vols fer seguiment fort per privat

arigalma, de quan estas tu que ja has de fer analitica?
Avatar de l’usuari
RedBerry
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 317
Membre des de: dj. set. 08, 2016 11:04 am

Re: *** Pares i Mares JULIOL 2019 ***

EntradaAutor: RedBerry » dl. des. 17, 2018 9:58 am

Bon dia boniques!!

Quan de moviment! Aquesta setmana hi ha moltes ecos i analítiques desitjo que totes vagin mooolt requetè be! :ok:
Les nausses son un pal, tinc un munt, amb cariban a saco, com em despisti i em salti un es horrible. Per les festes fare els 3 que es poden al dia, perque amb l'embaràs del meu mini les recordo horribles. :ufs: :ufs:
Tema menjar, que ho deiau al watsapp, vaig molt antojos, i faig a vegades uns mix mes raros també :content: :content: El que em ve sempre de gust son tomaquets, tinc un munt a casa per si les mosques i mandarines :content: :content:

Avisador d'angels. Tinc el del meu mini, pero encara no me l'he possat, perque com no ho sap la gent em sembla dir.ho a crits. Ho direm segurament aprofitant el nadal. Sabeu si per cada embaras hi ha que comprarse un? penso que si amb el meu mini va sorti tant be a lo millor em porta sort no?
L'angel sound, ufff seria una obsesivaa, com diu l'arigalma toot el dia amb el caxarro a la panxa :-o00m aixi que millor no.

Els noms, amb el primer va ser horrible, aixi que fins que no sapiguem sexe no ens capficarem :miko:

No dono per mes noies ho sento si em deixo coses :camio: :camio:

Molts pepos ens llegiiiim :-()-)
Arigalma
:: tigre
:: tigre
Entrades: 701
Membre des de: dj. ago. 29, 2013 3:26 pm

Re: *** Pares i Mares JULIOL 2019 ***

EntradaAutor: Arigalma » dl. des. 17, 2018 10:43 am

Alguna ànima caritativa que m'expliqui el tema de l'avisador d'àngels aquest? Ja ho vaig sentir amb el primer embaras però no gaire...

Layi, que em prgeuntes de quant estic. Segons data regla de 10 setmanes però com que vaig ovular tard segurament será menys, aquest dijous confirmarem (quan vaig fer la eco fa 3 setmanes, teòricament estaba de 7+1 i em van sortir mides de 6+3 crec). Així que estic entre 9 i 10 setmanes.
Quan us han dit a la resta que us heu de fer analítica?
Imatge

Imatge
pessoleta
:: puça
:: puça
Entrades: 42
Membre des de: dc. nov. 14, 2018 9:12 am

Re: *** Pares i Mares JULIOL 2019 ***

EntradaAutor: pessoleta » dl. des. 17, 2018 5:59 pm

Hola noietes julioleres!

Perdoneu que he estat unes setmanes ben desconnectada, vam fer un viatge amb el meu marit, i després, a tope de coses, família, etc.

Primer de tot, m'he trobat amb dos novetats desagradables, i em sap moltíssim de greu Piruleta i Amapolilla. us envio molts ànims i força, en la mesura que aquesta abraçada encara que sigui virtuals us arribi.

Respecte a els temes que tracteu:

Símptomes: Moni, jo em sento una mica com tu, no en tinc de símptomes i em dóna la sensació que no acabes de saber si tot va bé o no, però ens hem de relaxar, perquè em de donar per suposat que tot anirà bé, que és el normal, que poden passar coses i si passen quan arribi el moment les assumirem, perquè jo em sento que sinó no gaudeixo d'aquest moment per les angoixes. Una abraçada bonica.
Jo em veig... i em perdonareu... com una foca neujor:-) No tinc panxa d'embarassada però m'estic posant toixoneta total... jajaja I sé que no és normal.
Tema cansament jo estic com vosaltres: 0 energies, molta son... i inestable emocionalment, :content: Vaia, un partidàs en tota regla ara mateix!

Hospitals/Mutues: Ambjdejan he al·lucinat una mica amb la manera en què t'han tractat respecte el tema cesària i que pugui estar el teu marit amb tu, és que trobo que és més que comprensible que en aquests moments vulguis estar acompanyada i no, no dóna igual si està o no. En fi.
Jo estic molt contenta a la dexeus, a veure com evoluciona la cosa, dijous fem la eco de les 12 setmanes, i tinc tantes ganes que no m'ho crec, em van fer l'analítica de sang i és test de malatia, etc. i per això a la vegada estic ben espantada.

Dir-ho a la gent: Jo només ho he dit a la família més més propera i pocs amics, és fa difícil no dir algo que et fa tanta il·lusió, però per ara vull esperar una mica més. Ara ja a l'estar a la setmana 12, suposo que si la eco de dijous va bé ja estaré més tranquil·la per anunciar-ho a la resta jeje

Feina: Jo no us puc aconsellar gaire. Per llei no hi ha cap obligació de dir-ho en un moment determinat, si és cert que en previsió de determinats temes si s'ha de dir, perquè puguin resoldre's per una altra persona (tema judicis, guardies, etc) però no s'especifica res. Jo crec que val més dir-ho una vegada passes les 12 setmanes, però per treure't l'estrés de com s'ho pendràn etc que no ajuda. Però la meva situació és molt delicada, perquè em vaig quedar sense feina just abans de quedar-me embarasada, i ara que n'estic buscant crec que no puc amagar el fet que estic embarassada a les entrevistes (Ja fa temps vaig descobrir que aquest és un tema tabú, perquè mentre estava buscant recordo una entrevista on la persona em preguntava sobre si volia tenir fills, etc i l'inconvenient que això suposava, em van agafar i no vaig acceptar la feina perquè ja sabia que estava buscant i no em sentiria còmoda en aquesta situació, i ara ja us avanço que m'està costant molt trobar una feina).

Bervic, com ha anat l'eco? Que tal el cigronet?

Mamilaureta, vaia ensurts, t'he llegui't i estava posant-me en la teva pell. Aquest cigronet sortirà ben enfortit d'aquesta situació!!!

Un petonàs boniquetes! :-())
Avatar de l’usuari
Coaner
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 309
Membre des de: dj. gen. 04, 2018 5:07 am

Re: *** Pares i Mares JULIOL 2019 ***

EntradaAutor: Coaner » dt. des. 18, 2018 7:29 am

Bon dia boniques!!!

Arigalma Que bé que tinguis ecos!!! Ens expliques, eh... guapa!! T'explico ràpid l'avisador d'àngels: És un collaret llarg, normalment en forma de bola que va penjat sobre l'alçada del melic. A dins i duu uns cristallets de plata que quan et mous i es toquen entre si fan un so suau, aquest so a partir de la setmana 20 d'embaràs el pot sentir el teu nadó i així sentir-se calmat. Desprès del part fent-ho servir de joguina, també l'ajudaràs a sentir-se més calmat. I és diu que aquest penjoll protegeix el nadó i la mare de possibles malalties.
RedBerry A veure si et passen ràpid aquestes nàusees... segur que passat el primer trimestre disminueixen.
Bervic Que bé aquesta eco, també!! Ja veuràs com anirà bé també!!!

No tinc temps de personalitzar més.... molts pepos a totes!!!

Ego Jo avui sembla que vaig una miqueta millor... ahir vaig acabar mirant meditacions per you tube de la Marta Millan... jejejejeje i veig que és la solució. Respirar i pensar en nosaltres. :-o00m :-o00m He trobat un centre per aquí la vora per a fer yoga per embarassades i està super bé de preu... Crec que de cara el segon trimestre m'hi apuntaré.
Imatge
Imatge

Torna a “Per mesos”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::