*** Pares i Mares JULIOL 2019 ***

gener, febrer, març...
airuni
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 325
Membre des de: dl. gen. 11, 2016 6:02 pm

Re: *** Pares i Mares JULIOL 2019 ***

EntradaAutor: airuni » dt. gen. 15, 2019 8:11 pm

Hola!!

Socdepoble a mi per la seguretat social, la llevadora em va programar l'analitica crec que a les 9 o 10 setmanes i la eco de les 12, a la eco em van dir que segons els resultats em donarien les opcions per decidir, si em sortia risc alt em va dir que podriem fer el test d'adn, em va sortir risc baix però vaig entendre que amb risc alt, entra per ss.

Ara ja tinc programada la llevadora pel febrer,al març la morfológica, a l'abril analítica i prova del sucre i llevadora i al maig gine al hospital que no se per a que és i mentrestant faré visites amb el privat perquè no es faci tant llarg.

Com que ja anem parlant per wasap no hi ha gaire per personalitzar ni per explicar però a mi m'agrada seguir per aquí.
Disculpeu les faltes, el diccionari em va cnviant paraules.

Ens anem llegint. Una abraçada
Imatge
Arigalma
:: tigre
:: tigre
Entrades: 701
Membre des de: dj. ago. 29, 2013 3:26 pm

Re: *** Pares i Mares JULIOL 2019 ***

EntradaAutor: Arigalma » dc. gen. 16, 2019 8:20 am

Bon dia!

Socdepoble, com et diu l'airuni, crec que l'analítica la solen fer entre la setmana 9 i 10, a veure què et diuen quan vagis al metge, però no hauries de trigar molt fer-la. I després tindries la eco de les 12 setmanes, tot i que al ser 2 no sé si et faran més controls.
No t'han dit si al ser bessons et controlen més?

En ppi per SS t'ha d'entrar tot el que sigui necessari, analítiques trimestrals i ecos trimestrals, i en cas de que la triple screening et sortís risc alt tb t'entraria la analítica d'adn o la amnio, però com ja he comentat, al portar bessons no sé si segueixen protocol diferent.

Ja ens diras què et diuen!

Que passeu bon dia!
Imatge

Imatge
Esteloide
:: puça
:: puça
Entrades: 23
Membre des de: ds. abr. 09, 2016 9:58 am

Re: *** Pares i Mares JULIOL 2019 ***

EntradaAutor: Esteloide » dj. gen. 17, 2019 6:36 am

Bon dia a totes!

Socdepoble, res que no t'hagin dit abans... Per les SS t'entren totes les pobres necessàries, ampliant-la si l'embaràs és de risc... De fet els dos embarassos els he fet per vies diferents i no noto massa la diferència... Només que les ecos de la privada tenen millor resolució i que no cal que em desplaci! <:-)
Arigalma: com portes el tema dels gasos? Jo aquesta setmana estic moooolt millor! De fet, l'apogeu de trobar-me malament va ser el cap de setmana. T'ecplico, portava tota la setmana portar-me la mar de bé: menjant verdura ( no gasosa, evitant bròquil, coliflor...), planxa i evitant salses. Però dissabte vaig plantar-me i vaig decidir passar de tot... total, vaig anar a soñar a un japonés (sense menjar peix cru, clar) i vaig arrassar >.-<: i el diumenge, per més inri, la meva parella va fer tacos... Doncs mira tu, a partir de llavors tot com una seda! neujor:-)
Ara, potser també hi va ajudar que vaig començar a prendre unes infusions de la marca puja especials per embarassades... Jejeje!
En fi, el que també em segueix passant és que la panxa no és la mateixa al matí que a la nit... I suposo que si la comparés, en tinc molta més que amb l'embaràs anterior, tot i que aquest m'estic controlant molt més amb el tema menjar (excepte el dia del japonès...)
Apa, ens anem llegint!

Petons i bona setmana!
Esteloide
:: puça
:: puça
Entrades: 23
Membre des de: ds. abr. 09, 2016 9:58 am

Re: *** Pares i Mares JULIOL 2019 ***

EntradaAutor: Esteloide » dj. gen. 17, 2019 6:39 am

Perdoneu, el corrector del mòbil fa de les seves...
Les infusions són de la marca Pukka i evidentment no vaig "soñar" a un japonès, sinó que hi vaig sopar! Jejeje
Arigalma
:: tigre
:: tigre
Entrades: 701
Membre des de: dj. ago. 29, 2013 3:26 pm

Re: *** Pares i Mares JULIOL 2019 ***

EntradaAutor: Arigalma » dj. gen. 17, 2019 8:00 am

Bon diaaaaaaaaaa

Esteloide a mi la panxa a mida que va passant en dia se'm va inflant que dóna gust... a la nit podría estar de 5 mesos perfectament :content: Nos a casa mengem molta verdura i planxa... lo que si que noto és que si m'atipo molt després estic fatal no només de panxa inflada sino d'energia... així que intento quan dino i sopo no atipar-me del tot... i vaig menjant bastant sovint... tot el dia tinc gana.

Avui tinc visita a la gine, mirarem ja els resultats de la ts tot iq eue ja li vaig enviar per mail i suposo que farem eco pk el meu fill pugui veure el bebé :love:

Anem parlant!!
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
elmeubip
:: papallona
:: papallona
Entrades: 145
Membre des de: dj. nov. 22, 2012 6:09 pm

Re: *** Pares i Mares JULIOL 2019 ***

EntradaAutor: elmeubip » dv. gen. 18, 2019 8:57 am

Buenos días ,

Soy una mami de mellizas y estoy vendiendo la habitación de las peques, con las dos cunas stuva, el cambiador stuva, y el carrito mountain buggy duet.

Os pongo los links por si os interesa a alguna ya me urge venderlas. Muchas gracias y os deseo lo mejor en este camino que empezáis como mamis/papis. Es una etapa súper súper chula. Besos.

https://es.wallapop.com/item/carro-doble-mountain-buggy-duet-318796338

https://es.wallapop.com/item/cuna-stuva-y-colchon-318766685

http://p.wallapop.com/i/318776750?_pid=wi&_uid=54706734&_me=s_android

Y perdonad por la interrupción...
Avatar de l’usuari
RedBerry
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 317
Membre des de: dj. set. 08, 2016 11:04 am

Re: *** Pares i Mares JULIOL 2019 ***

EntradaAutor: RedBerry » dv. gen. 18, 2019 10:25 am

Bon dia boniques x*x*x x*x*x !!!

He vist que hi havia moltes incorporacion i no m'he pogut estar, de fer visita flash!

Benvingudes a totes les noves incorporacions i enhorabona per aquestes panxus!!! Com ja us han dit estem a un grupet de watsap, per si us voleu animar!

Al ser el segon a mi tambe em dona la sensacio de que la panxa s'esta fent gran mas rapid, deu ser perque ja esta tot donat. Com a moltes tambe a la nit es mes gran pero tampoc exagerat. El que em fot a mi es que encare vaig amb nauses... Tindrem que tenir paciencia.

Amb el japo Esteloide m'has donat enveja, a veure si aquest cap de setmana pico amb algun.

Molts pepos!! :-()-)
Monmon
:: puça
:: puça
Entrades: 11
Membre des de: dt. nov. 27, 2018 8:49 pm

Re: *** Pares i Mares JULIOL 2019 ***

EntradaAutor: Monmon » dv. gen. 18, 2019 5:11 pm

Benvingudes socdepoble, esteloide!!!
Jo entro ben poc al SP com que tenim el grup de whatsapp, parlem molt per allà i és molt més ràpid. A veure si us animeu a entrar!

Ens anem parlant!
Socdepoble
:: puça
:: puça
Entrades: 44
Membre des de: dj. jul. 12, 2018 3:08 pm

Re: *** Pares i Mares JULIOL 2019 ***

EntradaAutor: Socdepoble » dl. gen. 21, 2019 6:38 pm

Hola noies,
Moltes gràcies per les vostres aportacions. Demà vaig a fer-me l'analítica del primer trimestre (estic de 9+5) i el 6 de febrer, a la setmana 12 la ecografia més els resultats. Si tot surt bé llavors ja ho farem oficial, ara hi ha poques persones que ho saben.
De moment tot va bé, no tinc gaires molèsties, i la setmana passada vaig anar pel privat i vaig tornar a sentir els cors i els dos peques tiren amb força i endavant!
Ah, també vaig saber que segons la última regla acabo el 21 d'agost, però ja em va dir la llevadora que no hi arribaria pas, gairebé em va parlar de la setmana 36( del 22 al 28 de juliol). De moment no estic programada com embaràs de risc a la SS, igual més endavant canvia, ja que segons el privat és de risc i el seguiment ha de ser molt més continu.
Anem parlant!
Novembre 17: Inici món RA, ell 39 i jo 38 sense problemes, infertilitat desconeguda.
Març 18: IA fallida
Maig 18: IA fallida
Setembre 18: FIV cancel.lada
Novembre 18: FIV (9 òvuls, fecunden 6). Fan la transfer de dos embrions A
Desembre 18: beta positiva.
Gener 19: 1a ecografia, dos bosses, embaràs de bessons
Arigalma
:: tigre
:: tigre
Entrades: 701
Membre des de: dj. ago. 29, 2013 3:26 pm

Re: *** Pares i Mares JULIOL 2019 ***

EntradaAutor: Arigalma » dt. gen. 22, 2019 7:49 am

Bon dia

Socdepoble que vagi bé la analítica avui! No passis molta gana amb el dejú... :ok:
Ja queda menys per la eco de les 12!
JO ara fins el 21 ja no tinc eco, que será la de les 20 (que me la faran estant de 19). Es farà llarga l'espera...

Normalment els embarassos múltiples no arriben mai a la 40 però ostres, que et plantegin ja la semana 36.... weno, suposo que a mida que vagi avançant l'embaras aniran valorant i si podeu esperar una mica més millor pels peques no? També suposo que dependrà de com estiguis tu.

Ens anem llegint!
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
RedBerry
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 317
Membre des de: dj. set. 08, 2016 11:04 am

Re: *** Pares i Mares JULIOL 2019 ***

EntradaAutor: RedBerry » dt. gen. 22, 2019 10:52 am

Bon dia!

Avui estic tranquila a la feina :miko:

Socdepoble, espero que la analitica hagi anat be, i queda menys per la eco de les 12 setmanes. A mi tambe em sembla just de 36 setmanes pero els metges son els entesos. A la privada et consideran embaras de risc i a la SS no? i axio com pot ser?

Esteloide com vas tu? Les altres que no esteu al wats?? A veure si us animeu >.-<: >.-<:

Pepos!!! :-()-)
Esteloide
:: puça
:: puça
Entrades: 23
Membre des de: ds. abr. 09, 2016 9:58 am

Re: *** Pares i Mares JULIOL 2019 ***

EntradaAutor: Esteloide » dc. gen. 23, 2019 10:00 pm

Bona nit a totes!

Què tal l’analítica Socdepoble? Només en pensar en aquell líquid dolç.... :ufs:
Redberry...quin pal amb les nàusees...Jo en aquest tema he tingut sort i no n’he patit a cap dels dos embarasos. Vas anar al japonés al final? Sempre pots posar-te el gengibre sota la llengua, que diuen que va bé per les nàuses, encara que no sé jo, eh?? Jejej!
Pel que fa la panxa veig que no soc la única que es sorprén amb el tamany...Suposo que la faixa abdominal ja no és el que era havent-ne tingut un abans...En fi... Sento que també tiba més, tot i que em va dir la ginecòloga que ja era normal en el segon embaràs. Ara, a vegades veig la padrina, eh? És la mateixa sensació que si m’anés a quedar clava! Sort que dura poc.
Pel que fa a proves, jo tenia visita amb la ginecòloga just ahir. En principi no tenia eco fins la setmana 20, però el bitxu no parava de moure’s i tan aviat sentiem el seu cor com el meu. En fi, que la gine em va dir “Saps què, t’ho miraré per aquí” i em va fer l’eco de propina! Total, que ja que hi erem em va preguntar si voliem saber el sexe i vam dir que sí, evidentment. I res, que és un nen >.-<:
En un primer moment ens vam quedar parats perquè potser haguéssim preferit nena pel tema de l’aprofitament, tot i que la nostra té tan roba de nen com de nena, però que voeu que us digui, també em fa ilusió el nen! Supso que, en el fons, vingui el que vingui, et fa gràcia igual.
Ara comença la guerra dels noms...Ostres, és molt complicat això de posar-se d’acord...a algú més li passa?
Pel que fa la resta, tot bé, un nen sa que no para de moure’s (ja en la primera eco no parava). Ara ja fa una setmana aprox. que el noto prou, sobretot als matins i a les nits... :p-)
TEMA WHATS: No ho sé, hi he estat donant voltes i, tot i que és més lent per aquí, també m’agrada molt la idea del fòrum... El whats si que és molt ràpid, però també treu molt de temps i, potser sóc una mica “retro” però no m’acaben d’agradar els grups de whatsapp. Al final mai acabo llegint el que diu tothom o les converses no s’acaben de seguir bé, No ho sé...A part, que carai, un fòrum em fa sentir que estem al 2000 i això sempre està bé >.-<: >.-<:
No ho sé, si aneu actualitzant de tant en tant si que em quedaré per aquí! :)

Apa, petons a totes i molt bona setmana!
Arigalma
:: tigre
:: tigre
Entrades: 701
Membre des de: dj. ago. 29, 2013 3:26 pm

Re: *** Pares i Mares JULIOL 2019 ***

EntradaAutor: Arigalma » dj. gen. 24, 2019 9:16 am

Hola!

Esteloide que bé que et fessin la eco i felicitats per aquest :cnen:

A nos lo del nom ens va costar molt amb el primer, quan ens van dir que era nen, no teniem cap nom pensat i ens vam decidir a la setmana 35 crec...

De tant en tant anem entrant per aquí així que no marxis! Que ens anirem llegint!
Imatge

Imatge
Socdepoble
:: puça
:: puça
Entrades: 44
Membre des de: dj. jul. 12, 2018 3:08 pm

Re: *** Pares i Mares JULIOL 2019 ***

EntradaAutor: Socdepoble » dv. gen. 25, 2019 5:24 am

Hola,
RedBerry, quan vagi a la eco de les 12 setmanes per la SS preguntaré el tema de l'embaràs de risc, encara no he tingut cap visita amb ells, va ser la llevadora qui em va donar el protocol (suposo que és estàndard l'inicial). Imagino qie després venien que és múltiple el canviaran...
Ahir em va venir un dubte sobre la heparina. Jo no en prenc, i suposo que el motiu és perquè no he tingut mai cap abort, però per altra banda també és el meu primer embaràs amb 39 anys. Vosaltres us punxeu heparina? Sabeu per què unes si i altres, no? Llegeixo que cada vegada és més habitual.
Gràcies!!
Novembre 17: Inici món RA, ell 39 i jo 38 sense problemes, infertilitat desconeguda.
Març 18: IA fallida
Maig 18: IA fallida
Setembre 18: FIV cancel.lada
Novembre 18: FIV (9 òvuls, fecunden 6). Fan la transfer de dos embrions A
Desembre 18: beta positiva.
Gener 19: 1a ecografia, dos bosses, embaràs de bessons
Avatar de l’usuari
Gustineta
:: gosset
:: gosset
Entrades: 426
Membre des de: dl. nov. 03, 2014 4:58 pm
Ubicació: Entre Barcelona, l'Alt Empordà i Andorra

Re: *** Pares i Mares JULIOL 2019 ***

EntradaAutor: Gustineta » dv. gen. 25, 2019 8:00 am

Hola!
M'infiltro des del post de mares d'agost per respondre a la Socdepoble.

Socdepoble, si la llevadora sospita que el teu pot ser un embaràs de risc, et farà la derivació al centre on portin embarassos d'alt risc més proper. En el meu cas, em va derivar a la setmana 8, en la primera visita que vaig fer amb ella. Jo vaig entendre que em derivava pels meus antecedents (3 avortaments) i per tota la medicació que em vaig haver de prendre durant el primer trimestre de l'embaràs (conseqüència dels avortaments i els resultats de les proves que m'havien fet). I també vaig entendre que hi havia un tercer motiu: que l'embaràs no era espontani sinó de FIV. Ens va derivar a alt risc a la Maternitat (BCN) i ens va dir que allà ens dirien si l'embaràs era d'alt risc o no.

Vam anar a la Maternitat i allà ens van dir que el nostre, en aquest moment, era un embaràs normal. Que podia fer el seguiment amb ells si ho volia, però que seria el mateix que el que em faria la llevadora del CAP, que triés jo on volia anar. I vaig triar el CAP. Ens van dir també que moltes vegades, quan les llevadores veuen que l'embaràs és de FIV et deriven directament a risc, però no vol dir que n'hi hagi. És a dir, segons el doctor que ens va atendre la raó real per la qual ens havien derivat era embaràs de FIV.

En el teu cas, hi pot haver el factor edat, però ho hauries de consultar. Tinc una amiga que està embarassada i també en té 39 i en el seu cas no ha estat embaràs de risc, però si que li han fet més controls pel tema de l'edat. Tot ha anat bé i a la seva filla li falta ben poc per néixer.

Pel que fa a l'heparina... si no has tingut avortaments de repetició (i a vegades ni així) ni t'ha sortit alterada cap prova de trombofílies/coagulació no et cal, tret que no t'ho digui el metge.

Espero haver-te ajudat!

Us volia preguntar... em voldríeu acollir a mares de juliol? És que el post d'agost està una mica paradet i tinc ganes de fer una mica de tribu. A més, si se m'avança el part seré mare juliolera :content:
Nov de 2013: inici cerca
Gen-jun 2014: 2 TE+ i 2 avortaments espontanis
Set 2014-set 2017: proves, cerca natural, 2 IA -
Oct-des 2017: 1a FIV+DGP. Un sol embrió sa; bioquímic
Jul i set 2018: 2a i 3a FIV+DGP.
Nov 2018: Beta +
Ago 2019: Benvingut, Enric
Gen 2022: Trànsfer i bioquímic
Ago 2022: Emb. espontani
Mai 2023: Benvinguda, Elna
Avatar de l’usuari
nostreta
:: granota
:: granota
Entrades: 231
Membre des de: dj. maig 02, 2013 3:52 pm

Re: *** Pares i Mares JULIOL 2019 ***

EntradaAutor: nostreta » dv. gen. 25, 2019 2:56 pm

Hola guapes!

Feia dies que no passava a saludar, la rapidesa del WhatsApp fa que s'abandoni una miqueta el fòrum, però jo us llegeixo sempre!

Socdepoble, com ha dit la gustineta si no tens avortaments prèvis o alguna trombofilia no t'hauries de punxar heparina, l'edat no és un motiu de pes.

Gustineta, t'acollim encantades! Jo surto de comptes el 31 de juliol o sigui que estic al límit, no vindrà d'una setmana. Hi ha molt bon rotllo al WhatsApp si vols entrar! Ja he avisat a la Laura xq t'escrigui. El meu historial s'assembla molt alt teu, així que tindrem coses per compartir :)

Ens anem llegint!
Imatge

Imatge
pessoleta
:: puça
:: puça
Entrades: 42
Membre des de: dc. nov. 14, 2018 9:12 am

Re: *** Pares i Mares JULIOL 2019 ***

EntradaAutor: pessoleta » ds. gen. 26, 2019 10:56 am

Benvingudes a totes les noves!!!! Ja esteu incorporades a la llista! :ok:

Gustineta aquí t'adoptem com a mami juliolera amb molt de gust encara que tinguis la DPP al agost!!!!! :content:

Socdepoble l'embaras de risc podría ser per ser múltiple? Ja ens diràs que et diuen.

El tema de les paxes.... entre líquids, gasos, greixos... jo no sé si és bebe o que! :love:

Estic pensant molt en si continuar fent el seguiment a la dexeus o no... he parlat amb una altra persona que també fa el seguiment allà i té la mateixa sensació que nosaltres, poc cuidats i realment molt mecanic. I no m'agrada. Em sap greu perquè ja vaig començar el seguiment allà però crec que també és important sentir-te a gust.
Socdepoble
:: puça
:: puça
Entrades: 44
Membre des de: dj. jul. 12, 2018 3:08 pm

Re: *** Pares i Mares JULIOL 2019 ***

EntradaAutor: Socdepoble » ds. gen. 26, 2019 11:07 am

Moltes gràcies gustineta i nostreta pels vostres comentaris! Quan aniré a la visita de les 12 setmanes ja preguntaré sobre el tema, ja us diré què m'han dit!
Per cert, porteu la vacuna de la grip? He llegit que és recomanable en les embarassades, però a mi ningú m'ha dit res....
Novembre 17: Inici món RA, ell 39 i jo 38 sense problemes, infertilitat desconeguda.
Març 18: IA fallida
Maig 18: IA fallida
Setembre 18: FIV cancel.lada
Novembre 18: FIV (9 òvuls, fecunden 6). Fan la transfer de dos embrions A
Desembre 18: beta positiva.
Gener 19: 1a ecografia, dos bosses, embaràs de bessons
airuni
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 325
Membre des de: dl. gen. 11, 2016 6:02 pm

Re: *** Pares i Mares JULIOL 2019 ***

EntradaAutor: airuni » ds. gen. 26, 2019 12:04 pm

Hola boniques!!
Veig que hi ha moviment per aqui.

Socdepoble a mi me la van recomanar però me l'havia de posar al desembre i no em donaven hora fins al gener, em va semblar massa tard i no me la he posat, ara estic una mica acollonida perquè tinc a l'home constipat, creuarem dits perquè no agafar res.

Pessoleta espero que facis el que facis estiguis a gust.

Gustineta benvinguda! t'acollim encantades, a mi amb l'altre embaràs em va pasar diferent tenia la DPP 31/07 però no hi havia moviment al juliol i em vaig quedar amb les d'agost.

Esteloide enhorabona per aquest nen! el tema noms nosaltres de nena el tenim clar, però de nen no ens posem d'acord, però fins que no sabem que és no li donarem voltes. Jo l'he notat algún dia però molt fluixet i només amb algún moment puntual.
Tema wasap per una part aqui pots explicar més coses i contestar més tranquila i per una altra banda el wasap és més ràpid alhora de preguntar coses i comentar coses ràpides, jo de moment intentaré seguir als dos llocs.

Jo no tinc gaire a explicar, aquesta setmana he començat a portar roba premamá, no se on posar aquesta panxa, sobretot per la nit. I esperant la visita del dia 12 que espero que ens diguin ja el sexe, tenim moltes ganes.

Una abraçada! :-()-)
Imatge
Arigalma
:: tigre
:: tigre
Entrades: 701
Membre des de: dj. ago. 29, 2013 3:26 pm

Re: *** Pares i Mares JULIOL 2019 ***

EntradaAutor: Arigalma » dl. gen. 28, 2019 8:50 am

Bon dia!!

Quant de moviment! :-)

Socdepoble jo no porto la vacuna, si la gine em va dir res ni jo em vaig enrecordar de preguntar a cap visita, així que a aquestes alçades ja no crec que me la posi... tinc la propera visita a la gine el dia 21/2... No crec que ja valgui la pena.
Quan tens la eco de les 12 per preguntar el tema d'alt risc? Jo crec que si et deriven será per l'embaras múltiple, però jo no sóc metge així que la meva opinió no val res :content:
Lo de la heparina, com t'han dit, sino hi ha un tema de avortament de repetició o alguna enfermetat no té sentit.

Pessoleta, facis el que facis, com et diuen, estarà bne fet. Per mi és súper importat sentir-se a gust i confiat amb l'equip de metges que et porti.,

Gustineta benvinguda al juliol! :ok:

Jo de moment res per explicar,... espreant al eco de les 20 setmanes, però falta molt i se m'està fent molt llarga l'espera... necessito una eco jaaaaaaaaa per veure que tot va bé!! :-o00m :-o00m
Porto dies amb mal de cap, no m'havia passat amb el primer embaras... aquest embaras és bastant diferent del primer... Quan no puc aguantar més em prenc un paracetameol tot i que intento no prendre res.

Doncs res noietes, ens anem llegint per aquí i pel whatsapp! Que passeu bona semana!
Imatge

Imatge

Torna a “Per mesos”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::