*** Pares i Mares JULIOL 2019 ***

gener, febrer, març...
pessoleta
:: puça
:: puça
Entrades: 42
Membre des de: dc. nov. 14, 2018 9:12 am

Re: *** Pares i Mares JULIOL 2019 ***

EntradaAutor: pessoleta » dl. gen. 28, 2019 5:00 pm

socdepoble jo sí em vaig possar la vacuna de la grip, tan punt em vaig quedar embarassada i la llevadora me la va recomanar. :ok:

Airuni i Arigalma, moltes gràcies! Si, sé que el més important és esar a gust i que et transmeti confiança, penso si val la pena esperar o no a la eco de les 20 setmanes o canviar abans, primer haig de parlar amb la meva mutua també.

Jo estic super Ko, ben dormida, i a les nits no dormo pas... :content: Alguna fa servir ja el coixí d'embaras o és molt aviat?
Arigalma
:: tigre
:: tigre
Entrades: 701
Membre des de: dj. ago. 29, 2013 3:26 pm

Re: *** Pares i Mares JULIOL 2019 ***

EntradaAutor: Arigalma » dt. gen. 29, 2019 8:01 am

Bon dia!

Pessoleta jo encara no utilitzo el coixí, també és veritat que el de ma germana que vaig heredar pel primer embaras, el deben javer deixat a algú perquè no sabem on està, així que de momento no en tinc. TAmpoc recordó que l'utilizés gaire abans de tenir el peque jo... després si per donar el pit i aguantar a l'Aran sentadet a mida que anava fent-se gran, però per dormir no gaire... Però com que tinc tan mala memoria ara....

Jo tampoc dormo gaire bé. ´Bé, el tema és que dormo de conya fins que el peque ve al nostre llit, llavors ja em desvetllo, i entre alguna tada seva i tot em costa molt dormir ja.

Ens anem llegint!
Imatge

Imatge
airuni
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 325
Membre des de: dl. gen. 11, 2016 6:02 pm

Re: *** Pares i Mares JULIOL 2019 ***

EntradaAutor: airuni » dc. feb. 06, 2019 1:50 pm

Hola boniques!! Ho tornem a tenir abandonat el forum.

La veritat no hi ha gaire a explicar, esperant el día 12 per fer eco i ja començo a notar com es mou, només ho noto de tant en tant però esta guay.
I esperant al día 8/3 per la morfologica i començar a gastar diners.

Ens llegim!
Imatge
Layi
:: puça
:: puça
Entrades: 38
Membre des de: dc. oct. 31, 2018 11:48 am

Re: *** Pares i Mares JULIOL 2019 ***

EntradaAutor: Layi » dv. feb. 08, 2019 10:45 am

Hola noies!!

Feia moolt que no entrava amb el grup de wasap es mes rapid preguntar o contestar qualsevol dubte i tenia una mica abandonat el forum.

Veig que tenim noves incorporacions, benvingudes a totes, si voleu entrar al grup de wasap ja sabeu, comentem una mica més que per aquí :ok:

socdepoble a mi la gine em va recomenar la vacuna pero em va dir que per protocol ho havia de fer que no vol dir que si me la possava no agafaria la grip, en l'altre embaras no me la vaig possar i aquesta vegada vaig pensar que potser me la posava, van anar passant els dies vaig agafar un refredat que em vaig quedar 2 dies al llit i ara ja he pensat que no cal jejeeje Com ha anat la visita de les 12 setmanes?

Les que no esteu en el grup de wasap comenteu a veure que tal us han anat les ecos que així em posso al dia.

Jo vaig fer la última eco el dimarts dia 05 i tot bé, ens va dir que semblava un nen però confirmarem a la eco de les 20 setmanes, la setmana que ve tinc ecocardio i estic una mica nerviosa a veure com va...
Socdepoble
:: puça
:: puça
Entrades: 44
Membre des de: dj. jul. 12, 2018 3:08 pm

Re: *** Pares i Mares JULIOL 2019 ***

EntradaAutor: Socdepoble » dl. feb. 11, 2019 8:20 am

Bon dia noies,
La eco de les 12 setmanes va anar molt bé i el resultat del triple screening va sortir baix...De totes maneres m'han recomanat que em faci l'analítica fetal nova no invasiva per mirar altres valors i acabar de completar resultats. Això si he d'anar pel privat i pagant.
Espero que la resta estigueu totes bé!!
Novembre 17: Inici món RA, ell 39 i jo 38 sense problemes, infertilitat desconeguda.
Març 18: IA fallida
Maig 18: IA fallida
Setembre 18: FIV cancel.lada
Novembre 18: FIV (9 òvuls, fecunden 6). Fan la transfer de dos embrions A
Desembre 18: beta positiva.
Gener 19: 1a ecografia, dos bosses, embaràs de bessons
pessoleta
:: puça
:: puça
Entrades: 42
Membre des de: dc. nov. 14, 2018 9:12 am

Re: *** Pares i Mares JULIOL 2019 ***

EntradaAutor: pessoleta » dl. feb. 11, 2019 10:40 am

Socdepoble, el test adn fetal oi? Jo vaig estar valorant aquesta opció, peró els resultats del triple screening al ser baixos vaig pensar que no la faria.

Jo demà tinc la eco de els 20 setmanes i estic negitosa, amb moltes ganes de fer-la i comprovar que tot està ok.

El tema coixí, al final m'el vaig comprar i quina diferencia, dormo molt millor!!! :content:
Socdepoble
:: puça
:: puça
Entrades: 44
Membre des de: dj. jul. 12, 2018 3:08 pm

Re: *** Pares i Mares JULIOL 2019 ***

EntradaAutor: Socdepoble » dl. feb. 11, 2019 9:36 pm

Si Pessoleta, el test adn fetal...també me'l van recomanar perquè porto bessonada i al ser múltiple em van dir que millor, i així s'amplien més els resultats i es medeixen altres valors que amb el triple screeing no els estudien.
Jo dimecres entro a les 13 setmanes...
Per cert, la prova del sucre quan us la fan?? Ho ha gent que amb 35 li fan ara ja i a mi no me la fan fins al maig i ja estaré de 6mesos...jo en faré 40 al març...
Novembre 17: Inici món RA, ell 39 i jo 38 sense problemes, infertilitat desconeguda.
Març 18: IA fallida
Maig 18: IA fallida
Setembre 18: FIV cancel.lada
Novembre 18: FIV (9 òvuls, fecunden 6). Fan la transfer de dos embrions A
Desembre 18: beta positiva.
Gener 19: 1a ecografia, dos bosses, embaràs de bessons
Layi
:: puça
:: puça
Entrades: 38
Membre des de: dc. oct. 31, 2018 11:48 am

Re: *** Pares i Mares JULIOL 2019 ***

EntradaAutor: Layi » dt. feb. 12, 2019 2:45 pm

Hola noies!

La prova del sucre a mi em van dir que cap a la setmana 23-24, desconec si depenen de l'edat te la fan abans.

Socdepoble, va per públic o per privat a les visites?
Socdepoble
:: puça
:: puça
Entrades: 44
Membre des de: dj. jul. 12, 2018 3:08 pm

Re: *** Pares i Mares JULIOL 2019 ***

EntradaAutor: Socdepoble » dt. feb. 12, 2019 3:21 pm

Layi, vaig per la SS, però faig visites paral.leles a la meva mutua privada!
Novembre 17: Inici món RA, ell 39 i jo 38 sense problemes, infertilitat desconeguda.
Març 18: IA fallida
Maig 18: IA fallida
Setembre 18: FIV cancel.lada
Novembre 18: FIV (9 òvuls, fecunden 6). Fan la transfer de dos embrions A
Desembre 18: beta positiva.
Gener 19: 1a ecografia, dos bosses, embaràs de bessons
pessoleta
:: puça
:: puça
Entrades: 42
Membre des de: dc. nov. 14, 2018 9:12 am

Re: *** Pares i Mares JULIOL 2019 ***

EntradaAutor: pessoleta » dt. feb. 12, 2019 7:05 pm

Hola mamis julioleres!

Socdepoble la prova del sucre la solen fer al segon trimestre, a mi per privat me la van fer al primer al tenir més de 35 anys i ara me la tornen a fer...
Ostres bessonada!!!!! Enhorabona! :content: :content:

Jo avui he fet la morfologica, estic molt contenta perquè el resultat ha estat bé, però a la vegada una mica decebuda pel tracte... El més important és que al bebe l'han vist bé, tot normal per ara, ara que es movia molt! :camio: Aquest vindrà amb molta energia! jejeje Però la meva gine és molt agridolça, m'agrada perquè la veig molt professional i sap molt bé el que fa i com, però és massa seca, i no acabo de conectar del tot, amb el tema de fer-li preguntes no acabo de sentir-me còmode.

Com esteu la resta? :-())
Arigalma
:: tigre
:: tigre
Entrades: 701
Membre des de: dj. ago. 29, 2013 3:26 pm

Re: *** Pares i Mares JULIOL 2019 ***

EntradaAutor: Arigalma » dj. feb. 14, 2019 9:50 am

Bon dia

Jo vaig per privat i tinc més de 35 anys i no em van fer la prova del sucre abans...
En el paper que em van donar a mi Quirón em posa que la prova del sucre la faran a la semana 24.

Socdepoble ja t'has fet el test ADN? Ja diras què et diuen! Al ser bessons et poden dir el sexe dels bebés ja?

Jo esperant la morfològica la setmana que ve! Què llarga se'm fa l'espera :-o00m :-o00m

Ens anem llegint!
Imatge

Imatge
pessoleta
:: puça
:: puça
Entrades: 42
Membre des de: dc. nov. 14, 2018 9:12 am

Re: *** Pares i Mares JULIOL 2019 ***

EntradaAutor: pessoleta » dv. feb. 15, 2019 11:27 am

Arigalma! va que una setmana et pasarà volant!!!! Quines ganes que ens diguis com ha anat!!!

Tema del sucre pel que veig cada centre fa el que els hi rota, però on veig que es important fer-la és al segon trimestre...
Socdepoble
:: puça
:: puça
Entrades: 44
Membre des de: dj. jul. 12, 2018 3:08 pm

Re: *** Pares i Mares JULIOL 2019 ***

EntradaAutor: Socdepoble » dg. feb. 17, 2019 6:00 am

Bon dia!
Arigalma, si, dimecrest de la setmana passada em vaig fer el test ADN en sang als laboratoris Echevarne, vaig pagar 550 eur, però penso que ben pagats seran. Els resultats em van dir que tardaven aproximadament 15dies. Si, en aquesta analítica, al analitzar l'adn fetal poden saber el sexe (si identifiquen el cromosoma Y voldrà dir que almenys hi ha un nen, però podria ser que una nena també...i si no s'identifica el Y voldrà dir que les dues són nenes...a veure!).
Pessoleta, al final el tema del sucre me'l va aclarir la llevadora i em va dir que la prova des del novembre passat havia canviat i que es veu que si a la analítica del 1T el sucre surt més baix que un valor (no recordo ara quin) que no calia fer-la, i a mi com em va sortir baixer ja vaig quedar exclosa independentment de l'edat. És veu que la més important és la del 2T, jo em sembla que la tinc la setmana 24.
La resta tot marxa b, espero, ara la setmana que ve tinc hora pel privat...entre visita i visita a la SS demano hora, aprox als 15d per saber que tot marxa b!
I la resta, com esteu, tot marxa b?
Abraçada!
Novembre 17: Inici món RA, ell 39 i jo 38 sense problemes, infertilitat desconeguda.
Març 18: IA fallida
Maig 18: IA fallida
Setembre 18: FIV cancel.lada
Novembre 18: FIV (9 òvuls, fecunden 6). Fan la transfer de dos embrions A
Desembre 18: beta positiva.
Gener 19: 1a ecografia, dos bosses, embaràs de bessons
Layi
:: puça
:: puça
Entrades: 38
Membre des de: dc. oct. 31, 2018 11:48 am

Re: *** Pares i Mares JULIOL 2019 ***

EntradaAutor: Layi » dl. feb. 18, 2019 9:29 am

Bon dia noies!

Socdepoble fa bé de demanar hora a la privada entre visita i visita de SS aixi et quedes més tranquila, jo admiro molt a les que només van per SS però jo no podria estar tantes setmanes sense saber com va la cosa... si ara ja amb visites cada 15 dies estic dels nervis quan fa una setmana que hi he anat jejeje Si pogues tindria un ecograf a casa per veure'l cada dia ;)

Arigalma aquesta setmana ja tens morfologica, oi?? Ja ens diras com va

Jo la setmana passada vaig fer ecocardio i tot bé, la meva gine em va enviar a un centre especialitzat i la ginecologa que m'ho va fer em va atendre moolt bé, em va veure que estava una mica nerviosa i despres de fer l'ecocardio va aprofitar i em va fer una mica de morfologica mirant tots els organs, ara he d'esperar dues setmanes per fer la morfologica amb la meva gine.

Pepos
Arigalma
:: tigre
:: tigre
Entrades: 701
Membre des de: dj. ago. 29, 2013 3:26 pm

Re: *** Pares i Mares JULIOL 2019 ***

EntradaAutor: Arigalma » dt. feb. 19, 2019 9:36 pm

Hola!

Jo tampoc aguantaria entre les ecos si anés per SS... ara porto 5 setmanes esperant la eco del dijous i ja no puc més, se m'ha fet etern i pateixo molt per saber que tot està bé.

Socdepoble ja ens diras què tal els resultats quan els tinguis,
Imatge

Imatge
pessoleta
:: puça
:: puça
Entrades: 42
Membre des de: dc. nov. 14, 2018 9:12 am

Re: *** Pares i Mares JULIOL 2019 ***

EntradaAutor: pessoleta » dj. feb. 21, 2019 11:24 am

Layi molt bé aquest electrocardio!!!! :ok: Està molt bé que els gines es prenguin el seu temps per atendren's. Et fa sentir molt valorada i amb un bon control.

Socdepoble, com han anat els resultats?

Arigalma a mi l'espera entre ecos també s'em fa eterna....

Alguna ha començat a notar moviments? Jo crec que si, pero són molt subtils i dubto... :love:
Arigalma
:: tigre
:: tigre
Entrades: 701
Membre des de: dj. ago. 29, 2013 3:26 pm

Re: *** Pares i Mares JULIOL 2019 ***

EntradaAutor: Arigalma » dc. feb. 27, 2019 1:25 pm

Hola noies

Dijous passat ja vem fer la morfo i està tot bé. Confirmat que és una :cnena:

Pessoleta, jo si que vaig notant cosetes, de tant en tant, encara no és algo constant ni molt fort. VAig notant algún copet interior i poca cosa més.

Com aneu la resta?
Imatge

Imatge
airuni
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 325
Membre des de: dl. gen. 11, 2016 6:02 pm

Re: *** Pares i Mares JULIOL 2019 ***

EntradaAutor: airuni » ds. març 02, 2019 2:45 pm

Hola boniques! Amb el wasap ho tenim una mica abandonat.

Tot i que ja ho parlem per wasap, que be aquestes ecos Ari i pesoleta i l'ecocardio Layi.

Socdepoble ja tens els resultats de la prova? Espero que tot estigui be. A mi lo del sucre també m'ho fan a les 24 setmanes.

El día 12 vam tenir eco i es un nen, em sembla que soc la única repetidora amb 2 nens :-D
Pero estic molt contenta, no teniem cap preferencia.
El divendres tinc la morfológica i ja començarem a mirar cosetes, sobretot pintar l'habitacio i comprar els mobles per anar colocant les coses.

Petonets!!
Imatge
pessoleta
:: puça
:: puça
Entrades: 42
Membre des de: dc. nov. 14, 2018 9:12 am

Re: *** Pares i Mares JULIOL 2019 ***

EntradaAutor: pessoleta » dl. març 04, 2019 6:23 pm

Que bé aquestes cofnirmacions!!!! Nen i nena! :content:

Jo finalment ja he començat a notar els moviments i alguna patadeta, és molt emocionant! jeje

I aviat tornem a repetir eco per veure si ja es deixa veure la carona... espero que no es torni a possar de perfil! I a fer analítiques de segon trimestre, em fa una mica de pal tornar a repetir l'Osullivan, però quin remei...

Com aneu? Alguna novetat?

Socdepoble que tal estàs?
airuni
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 325
Membre des de: dl. gen. 11, 2016 6:02 pm

Re: *** Pares i Mares JULIOL 2019 ***

EntradaAutor: airuni » dv. març 08, 2019 9:50 pm

Hola boniques!
Ja tenim la morfologica feta, no ens han deixat veure molt i han anat molt per feina però l'important es que tot esta bé.
Ara a veure si ens posem en serio a buscar nom en serio i preparem l'habitació.
I ja fins a l'abril no tinc mes visites, a l'abril l'osulivan, gine privat i llevadora.
Com esteu vosaltres? Socdepoble com va?

Que be que ja notem als bebes.

Una abraçada!
Imatge

Torna a “Per mesos”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::