*** Pares i Mares JULIOL 2019 ***

gener, febrer, març...
pessoleta
:: puça
:: puça
Entrades: 42
Membre des de: dc. nov. 14, 2018 9:12 am

Re: *** Pares i Mares JULIOL 2019 ***

EntradaAutor: pessoleta » dj. nov. 22, 2018 7:08 pm

L'última part del EGO, és que em van fer la eco quan estava de 7+4 i el meu pessolet/a media lo que un de 8+1... la que m'espera! :oset:

I avui m'han possat la vacuna de la grip, i per sort cap malestar ni res! :ok:
Avatar de l’usuari
Coaner
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 309
Membre des de: dj. gen. 04, 2018 5:07 am

Re: *** Pares i Mares JULIOL 2019 ***

EntradaAutor: Coaner » dv. nov. 23, 2018 6:58 am

Bon dia boniquessss!!!

Piruleta Aixxx bonicaaa... siii! Ho és ho és!!! >.-<: Però continuo sense creure-m'ho massa. Ahir mateix, (tenim uns amics que ho saben) i tenim un sopar d'aquí uns dies, ahir vespre ens parlàvem per privat, decidint si ens apuntàvem o no... i em diu: "Nosaltres som dos" >.-<: i jo li dic: "Perquè em dius sou 2? Que vols que t'hi apunt-hi jo?" Al moment li vaig dir és que encara no m'ho crec!!! :-()) :-()) "Som dos!! Els altres van d'amagatotis" jejejejej M'has fet molta gràcia amb el tema gusiluz... no pateixiiiis que tot anirà bé!!! I els egos llargs i parrafades varies són sempre benvinguts! Per això estem!!! Mira jo.... :content: :content: Una abraçada gegant, guapa!! :love:
Arigalma Jo ahir al vespre em vaig recordar de tu!!! Li dic al meu home.... Bieeeeeeen!! Ja començo a tenir son com l'Ari!! És que totes tenen son i jo no... :content: El tema fotos d'estudi també el tinc en ment, i tinc 3 fotògrafs de per aquí controlats... faltarà decidir-nos. : lasito : : lasito : I fa uns dies em vaig fer la primera foto en plan "cutre" davant el mirall del lavabo... però he buscat un altre raconet de casa amb més claror, ara em falta acabar-ho d'ambientar. També pensava fer-ho sempre amb un legging negre i sostenidor negre. :-())
Pessoleta Quin mal rotllo amb el tema tensions emocionals.... jo també hi pateixo molt amb això! Tinc una relació pèssima, molt pèssima amb m'he mare... si ens veiem 4 vegades al mes, 2 ens discutim. Ara mateix fa un mes i mig que no ens em vist... l'últim cop l'endemà de la primera ia, i vam tenir una discussió terrible (estic convençuda que això em va ajudar a que no anés bé) per això fa tan que no ens veiem... la truco cada 15 dies i lo justet... i ella n'hi això. Em treu de polleguera... i vull evitar situacions tenses amb ella. Canvi de tema...
Que rebé aquest pessolet/a >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: Jo també tinc moltes ganes de comprar o mirar sense tanta por alguna coseta... perquè tot és taaaaaaaaaaan kuki!! :b-))) :b-)))
Parlaves de tenir contacte per whats.... jo us dono una miqueta la meva opinió... faré el que feu la majoria, però si crec que el whats tancarà totalment el fòrum, i la possibilitat de que hi puguin participar noves marones. (Perquè quedarà mort) I jo sóc de abandonar molt el mòbil, en faig cas en moments molt puntuals... la feina no em permet massa estar-ne pendent. Que quan puguem serà més proper i directe si, i privat també.
No sé... vosaltres mateixes.
Desprès omplo qüestionari... m'he quedat sense temps!!!

Bon Black friday!!!! :b-))) :b-)))
Imatge
Imatge
piruletademaduixa
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 54
Membre des de: dc. gen. 31, 2018 7:15 am

Re: *** Pares i Mares JULIOL 2019 ***

EntradaAutor: piruletademaduixa » dv. nov. 23, 2018 7:33 am

Bon dia!

Moltíssimes gràcies pels ànims amb el gusiluz :) M'ha tranquilitzat llegir que havíeu sentit d'algún altre cas que tb havia passat i havia anat tot bé. Estic segura que sí que serà un gusiluz preciós/a i que il·luminarà les nostres vides :ok:

Tema apps jo m'he baixat la Woman Log Pregnancy però és mooolt bàsica. Com que encara tinc tanta por no m'atreveixo ni a això jeje en fiiin ... miraré amb calma quines hi ha i provaré, per ara fins que no fem la primera eco diria que m'espero i em quedo amb aquesta.

Fotos... aiiiix, jo fotos de la panxa no n'he fet cap bàsicament pq jo de normalt ja sóc de tenir una mica de panxa i per tant no em fa cap gràcia tenir una foto de la meva panxa habitual jejeje potser més endavant quan ja pugui dir que aquella panxolina té alguna cosa més que greix. El què sí que he pensat és on les faria, una paret blanca i el tema de la roba doncs no ho sé, potser el què deia la Coaner d'uns leggins negres i buscar uns sostens d'aquests sense aros que es donin una mica. He vist en algunes fotos que la gent fa unes targetes com aquestes http://www.kukostudio.com/es/producto/targetes-pre-mama-embaras-cat/ i m'agrada la idea.

I tema fotògrafs més professionals, m'encantaria fer algun reportatge! Sóc fan del pinterest i allà hi entres i no pots parar jejee per ara encara no he creat cap carpeta però no crec que tardi gaire. Hi ha fotos molt xules a l'exterior i com que som del Juliol segur que queden precioses. Així més cursis tb hi ha les que n'hi diuen Milk bath però poter ja és passar-se jeje.

Coaner això dels símptomes... jo no en tinc cap ni un. Potser sí que m'adormo abans però tampoc gaire, com a molt ahir vaig tenir flato i no sé si té res a veure amb l'embaràs. Intento pensar que no tenir símtpomes és bona senyal, tot i que hi ha estonetes en les que em ratllo i preferiria notar alguna cosa per saber que tot segueix el seu curs.

Definitivament d'aquí al 5 de Gener que és quan tinc la eco se'm farà eteeeeern. Sort que hi ha el casament que em distreurà jejeje

El què dèieu del mòbil, podríem plantejar-nos el tema mòbil més endavant, quan entrem al segon trimestre si voleu, així donem temps de que s'apunti més gent i a la vegada com que ja serà un moment més intens i íntim estarà bé guanyar privacitat.

Molts petonets a totes!

Ah! Que em deixava lo del qüestionari del principi:

Nom: piruletademaduixa
DPP: 26/7/2018
Edat mare i pare: 34 jo i 40 ell
Nº de fills: 0
Hospital: Hospital d'Igualada
Sexe i nom: ?
Qualsevol cosa que vulgueu explicar: Després de gairebé un any de cerca i un avortament bioquímic estem molt il·lusionats però també amb una mica (bastanta) por. Havíem decidit pendre'ns uns mesos de relax amb el tema i de fet ens casem el 8 de desembre i al genr anem de viatge de noces a Egipte i Jordània... i a més resulta que em van fer la histerosalpingografia quan ja estava embarassada... total que patim una mica pel gusiluz però esperem que tot es quedi en una paranoia amb final feliç. M'encanta viatjar i per tant saber que vindrà amb nosaltres de lluna de mel em fa moooolta mooolta il·lusió! (vaaale, i una miqueeeeta de coseta perquè al sofà de casa sembla que tot ho controles millor jeje però ha anat així!)
Arigalma
:: tigre
:: tigre
Entrades: 701
Membre des de: dj. ago. 29, 2013 3:26 pm

Re: *** Pares i Mares JULIOL 2019 ***

EntradaAutor: Arigalma » dv. nov. 23, 2018 7:51 am

Bon dia precioses zz:-) zz:-)

Com anem?

Piruleta, paciencia fins el 5 de gener... será un bon regal de reis la eco :ok:

Coaner, k bona! Ja començo a tenir son com l'Arigalma :content: :content: M'encanta ser la teva referencia jajajajaja.

Pessoleta què guay la eco!! >.-<: Jo quan me la faci dimarts que ve estaré de 7+1!!
I quin susto nena amb els dolors i tot... La veritat és que tensions d'aquestes no molen mai, i embarassada encara menys... i amb les hormones revolucionades, jo recordo del primer embaras, que m'afectava tot molt més, amb lo qual hi havia més probabilitats de bronques :ufs: Així que hem d'intentar relxar-nos!

Tema fotos, jo feia això, uns pantalons negres i sostens negres i ya ta.

Tema whatsapp, estic una mica d'acord amb la Coaenr, al crear els grups es perd el xat del socpetit i vetem la possibilitat de què es pugui apuntar alguna mami més o que alguna futura mami amb dubtes pugui aclarar preocupacions al llegir-nos. Amb el primer embaras vam mentenir el xat del SP fins el neixament dels nens/es, però una vegada vem tenir totes els nens si que vem fer grup de Whatsapp pk ens era a totes més fácil agafar el telf. que no pas anar al pc, i amb el whatsapp tens resposta més rápida en cas de dubte sobre alguna cosa (que dubtes en tenim totes quan tenim el bebé en braços). I tb servia d'acompanyament en aquelles nits de dormir poc, molta teta :love: La eritat és que recordo amb molt de carinyo les converses a les 4 del matí metres feiem teta... Amb el frup de mamis de Feb-14 seguim parlant quasi cada dia i ens hem vist algunes vegades :ok: :ok: :ok:

Doncs crec que no tinc gaire cosa més per comentar ara mateix. Jo segueixo igual, l'únic símptoma destacable és la son, però res més, i esperant ja que arribi el dimarts per veure el cigronet!!!

Aix, el test:

Nom: Arigalma
DPP: 15/7/2018
Edat mare i pare: 38 jo i 44 ell (39 i 45 quan neixi) . som uns iaietes! :ufs:
Nº de fills: 1 de quasi 5 anys
Hospital: Quirón
Sexe i nom: ?
Qualsevol cosa que vulgueu explicar: doncs res, després de una operació per recosir la ciciatriu interna de la cessària 2 anys després de parir, + 1,5 anys de banqueta forçosa per la operació, quasi 1 any just ens ha costat aconseguir la panxu i ha vingut el mes que menys ho esperavem, després de saber que tinc una reserva ovárica mínima i ja ens veiem fent RA. Suposo que el relax que et dona saber que será pràcticament impossible quedar-se + histerosalpingografía han fet el seu efecte.
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
nostreta
:: granota
:: granota
Entrades: 231
Membre des de: dj. maig 02, 2013 3:52 pm

Re: *** Pares i Mares JULIOL 2019 ***

EntradaAutor: nostreta » ds. nov. 24, 2018 7:58 am

Bon dia boniques!

Quan de moviment que hi ha a aquest grup, no dono l'abast per personalitzar >.-<:

Tema app jo faig servir una que es diu Calendario del embrazo. Durant la Cerca vaig fer servir Flo i em va anar genial però ara no em convens.

WhatsApp: prefereixo que estiguem per aquí al menys fins el primer trimestre. És el que diu la Coaner, hem de donar temps a altres mamis X apuntar-se, com més siguem més bonic tot el que compartirem. Amb les mames de març del 2015 encara xerrem cada dia, ens hem trobat un quants cops i algunes d'elles les considero amigues de veritat. Nosaltres vam fer el grup passat el primer trimestre i érem 23 mares! Un a passada :love:

Eco: que guai les que ja hagueu pogut veure la vostre cigronet :-)(-: és una passada sentir bategrar el seu cor. Jo fins el 14 de desembre no tinc eco, estaré de 7s.

Questionari:

Nom: nostreta
DPP:29-31 de juliol
Edat mare i pare: 26 (27 quan neixi) i 29.
Nº de fills: 1 nen del 2015.
Hospital: encara no ho sé.
Sexe i nom: m'encantaria que fos nena, però després de tot ja m'és igual. Sona a tòpic però que tot vagi bé.
Qualsevol cosa que vulgueu explicar: després de 3 avortaments i un any de cerca espero que aquesta sigui la bona. M'han detectat una trombofilia i m'estic punxant heparina cada dia. Esperem que aquesta sigui la solució i aviat poguem tenir el nostre bebé arcoiris. Per cert, no sé perquè quan parlo amb la panxa per demanar que es quedi amb nosaltres ho faig en plural :-()), bessons? Espero equivocar-me jejeje

Ego: els avortaments m'estan passant factura, estic molt ratllada...cada vegada que vaig al wc miro el paper esperant no veure sang. També tinc dolor als laterals de la zona baixa de la panxa i dels ronyons, com tensió muscular constant, sobretot després de seure en una mala postura, d'agafar el meu fill o de caminar molta estona. Us passa? M'he de preocupar? Ja no me'n recordo què és el normal en un embaràs. Espero que passi aviat el primer trimestre i poder disfrutar d'una vegada :-())

Una abraçada a totes!
Imatge

Imatge
mamilaureta
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 53
Membre des de: dg. nov. 16, 2014 9:08 am

Re: *** Pares i Mares JULIOL 2019 ***

EntradaAutor: mamilaureta » ds. nov. 24, 2018 6:10 pm

Hola guapes!

Si que heu parlat!!! Hi ha tants missatges que em perdo.. entro x explicar-vos com va anar la visita amb el gine. Sento no poder personalitzar però entro amb el mobil i m'es impossible recordar qui ha dit que... Ho sento!

El gine ens va dir que tot estava molt be i que no creia que ens hagiessim de preocupar per res! Sembla que el que provoca les perdues es la forma i mida del meu úter despres dels altres dos embarassos. Com que el feto no omple gran part de l'úter, perd per el costat buit... ens va dir que si tacava havia d'estar 2 dies sense sortir d casa i una setmana abans no torni a treballar. Ens vam quedar molt tranquils i vam poder veure al bitxito, que el meu home no l'havia vist. Ens van confirmar la data p.p sera el 4 juliol. Ara mateix estic de 8+2.

Jo porto dos dies amb moltes náuseas al vespre... Durant el dia vaig fent, amb molts por de no aixecar pesos ni fer accessos pero em trobo be, pero al vespre... Xofff. Tambe amb la paranoia de veure el paper tacat cada cop que vai al wc... Taco una mica cada 4 dies...

Tema wats... Com us sembli a Vosaltres! El grup que tenim de juliol 2015 es molt actiu encare ara i el vam fer des de l'inici. Qui volia, no ens vam afegit totes, Llavors, la gent nova que anava entrant, si volia demanava afegir-se. El que decidiu em sembla be pero!
mamilaureta
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 53
Membre des de: dg. nov. 16, 2014 9:08 am

Re: *** Pares i Mares JULIOL 2019 ***

EntradaAutor: mamilaureta » ds. nov. 24, 2018 6:15 pm

Omplo enquesta


Nom: mamilaureta
DPP: 4 juliol 2019
Edat mare i pare: 34 i 37
Nº de fills: 2 (5 i 3 anys) + el bitxito
Hospital: santa caterina (salt)
Sexe i nom: ???
Qualsevol cosa que vulgueu explicar:
Arigalma
:: tigre
:: tigre
Entrades: 701
Membre des de: dj. ago. 29, 2013 3:26 pm

Re: *** Pares i Mares JULIOL 2019 ***

EntradaAutor: Arigalma » ds. nov. 24, 2018 6:41 pm

Hola noietes

Com va el cap de setmana? Jo estic esgotada!

Mamilaureta m'alegro que el gine us digués que tot ok!! >.-<: A veure si a mida que vagis omplint l'úter ja no vas tenint pèrdues i et pots relaxar més.
Amb lo de les nàusees, jo porto un parell de dies que tinc estones amb sensació d'estómac regirat... No sé si son nàuseas o que no tic fina... HAvies tingut nàsueas amb els altres embarassos, jo no en vaig tenir.

Nostreta, com ja t'havia dit a trobadores crec, ma germana després de 4 aborts ha aconseguit tirar endavnt la :-()) amb heparina!! Així que ànims que segur que va bé!
Anda que com et surtin bessons!! :content: No sé tu però jo em moriria... :content: :content:
I jo també preferiria una nena, sincerament (i més pk en el primer embaras ens van dir que semblava nena i quan a la setmana 20 ens van dir que era nen, us enganyaria si no recongués que em vaig emportar un xasco que no veas). Però com al final no es pot triar surti el que surti me l'estimaré amb bogeria com a meu nen.

EGO: doncs res, ja queda menys per la visita de dimarts, a veure si podem veure el cigronet i per fi interioritzo ja del tot la :-()) que hi ha moments que crec que encara no sóc conscient del tot. Necessito veure'l!
Com he dit porto uns parell de dies quea ratos tinc l'estómac com regirat i em segueixo morint de son... l'altre dia fins i tot estava al sofà i m'adormia sentada mentres intentava canviar el canal de la tv zz:-) zz:-) EL meu marit flipava, amb el primer embaras no em va passar lo de tenir tanta son.

Weno noies, us deixo que vaig a tirar-me al sofà una estona ara que el peque vol mirar una estona la tv,
Ens anem llegint!
Pepos per totes!!
Imatge

Imatge
airuni
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 325
Membre des de: dl. gen. 11, 2016 6:02 pm

Re: *** Pares i Mares JULIOL 2019 ***

EntradaAutor: airuni » ds. nov. 24, 2018 6:42 pm

Hola!!!
Intento personalitzar.
Nostreta intenta relaxar-te segur que aquesta es la bona, a mi de tant en tant també m'agafa mal a la part baixa de la panxa i ronyons.

Arigalma ja queda poc per dimarts, que llargues es fan les primeres setmanes. A la eco del gener estare de 12 setmanes, ja es el que toca amb la ss, de moment les proves les fare a la ss però anire a fer-me ecos al privat i el part ho decidire mes endavant.

Piruletademaduixa quina gràcia lo del gusiluz, segur que surt tot genial.

Coaner jo tambe nomes he fet una foto cutre al lavabo, però m'agradaria fer una cada setmana una mica més decent.
Quina llastima la situació amb la teva mare però si has d'acabar discutint i passar-ho malament es millor distanciar-se.

Pessoleta quin ensurt,m'alegro que el puguessiu veure i tot estigui bé i que l'hematoma no sigui preocupant. A veure si trobes gine, es important trobar algú que et doni confiança. Sobre dir-ho jo també tinc ganes de fer eco i dir-ho a tothom, encara que em fa respecte dir-ho a la feina i també poder mirar coses una mica més tranquil•la.

Clareta quines ganes de veure que tot estigui bé, espero que es vegui algo.

Tema wasap a mi m'aniria millor perquè entro amb el mobil i us llegeixo però cada vegada que escric em costa mig hora, però no m'agrada que es perdi aquest racó i si ho acabem fent això ho acabarem perdent.

Us volia fer una pregunta les que aneu per privat també heu demanat hora a la llevadora?


Nom: airuni
DPP: 21/07
Edat mare i pare: 31 i 30
Nº de fills: 1
Hospital: estic entre Huav i vithas
Sexe i nom: no ho sabem
Qualsevol cosa que vulgueu explicar vam començar la cerca a l'abril del 2017 però ho vam paralitzar uns mesos i aquest abril hi vam tornar

Ens llegim!!!
Imatge
Arigalma
:: tigre
:: tigre
Entrades: 701
Membre des de: dj. ago. 29, 2013 3:26 pm

Re: *** Pares i Mares JULIOL 2019 ***

EntradaAutor: Arigalma » ds. nov. 24, 2018 8:25 pm

Airuni, Jo vaig per privat i no demano hora a la llevadora. Amb el primer embaras tampoc Ho vaig Fer.
Imatge

Imatge
airuni
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 325
Membre des de: dl. gen. 11, 2016 6:02 pm

Re: *** Pares i Mares JULIOL 2019 ***

EntradaAutor: airuni » dg. nov. 25, 2018 11:44 am

Bon dia!

Si em permeteu avui faig un ego molt ego.
M'he aixecat fatal, estic MOLT cansada, em fa mal el cap i no tinc forces per a res, m'aixeco del llit al sofa i del sofa al llit, porto tota la setmana que em noto més cansada però avui molt exagerat em noto molt fluixa i m'esta agafant un baixón...em fa sentir inutil estar així, com continuï així quina setmana m'espera.
Vosaltres també teniu un cansament tant exagerat?
Imatge
piruletademaduixa
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 54
Membre des de: dc. gen. 31, 2018 7:15 am

Re: *** Pares i Mares JULIOL 2019 ***

EntradaAutor: piruletademaduixa » dg. nov. 25, 2018 6:38 pm

Hola boniques,

Necessito explicar-vos què m'ha passat perquè ho fa real... el meu xicot fa com si res, suposo que com a mesura d'autoprotecció, i jo intento no donar-li voltes però em costa moltíssim.

Dissabte al matí al llevar-me vaig tacar una mica al eixugar-me, i se'm van encendre totes les alarmes. Al final vaig decidir anar a urgències perquè de cop i volta ja em vaig veure que tornàvem a estar igual que a l'Abril que vaig acabar amb avortament sense ni haver-me'n fet a la idea.

Total que a les 7.30 del matí em vaig plantar a urgències i la veritat és que em van tractar molt i molt bé, però vaig sortir d'allà força espantada. Em van fer una eco i es va veure sac gestacional d'uns 8mm i vesícula vitalina d'uns 2,5mm. Estic de 5 setmanes i no es va veure res és, i el ginecòleg no es va mullar en dir-me si estava tot bé o no. Em va dir que no podia assegurar-me que l'embaràs tirés endavant. Que podia ser que fos simplement que encara fos aviat perquè hi hagi embrió i que l'únic que podíem fer era esperar 10 dies i tornar a fer un control a veure si el tema havia evolucionat favorablement.

Em va tornar a dir que havent-me fet la histerosalpingografia embarassada era la llei del tot o res, i que o avortava o tirava endavant, que ja ho veuríem. (Jo a part de patir per la prova de merda també pateixo perquè una cosa és tenir un avortament bioquímic una vegada però dos... ja fa mala espina, com si realment alguna cosa no em funcionés del tot bé...)

Em va receptar progesterona via vaginal 200mg 3 cops al dia, i des de que me la prenc que estic feta un nyap. Mal de pits insuportable, mal estar a la panxa, cansament espectacular... Demà a treballar i intentar portar una vida tranquil·la i no entrar en bucle.

Això de les mides del sac i la vesícula i tal ho veieu molt petit per estar de 5 setmanes? Per internet no m'he aclarat.

Gràcies per llegir-me i moooolts petonets a totes!
Avatar de l’usuari
Coaner
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 309
Membre des de: dj. gen. 04, 2018 5:07 am

Re: *** Pares i Mares JULIOL 2019 ***

EntradaAutor: Coaner » dg. nov. 25, 2018 7:17 pm

Bona tarda de diumengeee....

Personalitzo una miqueta:
Piruleta Nenaaaaaaaaa que jo encara no t'he donat l'enhorabona per el bodorrio!!!! :-()-) :-()-) Segur que seràs una núvia radiant. I trobo molt bonic això de compartir la lluna de mel :love: Abans he fet una repassadeta a Pinterest i és cert que hi ha un munt d'idees...
Arigalma No falta res per dimarts... :b-))) Parlaves amb la Nostreta del tema bessons... Doncs nosaltres també tenim el dubte!!! :oset: Durant els 6 cicles d'estimulació amb Omifin i la primera ia... a cada eco sabíem quants folis tenia madurs... aquest cop no!!! És l'única vegada que no sé si tinc possibilitat de duu bessons!! <:-< <:-< A esperar fins el dia 11... I passa lent.... :ufs: :-o00m
Nostreta Bonica, com et vas trobant?? Estic convençudíssima que passarem aquest trimestre com res... ens espera un nadal fantàstic, i un 2019 genial!! Seguríssim!! Però he de reconèixer que també vaig amb peus de plom, el tema feina també em va preocupant, vaig fent... i hauria de controlar més el tema esforços.
Mamilaureta El mateix que li deia a la Nostreta que passi ràpid i que tot es vagi posant a lloc. I puguem disfrutar sense pors.. :-o00m :-o00m
Airuni Jo fins ara a aquesta hora no començo a baixar de revolucions. Però cansada, cansada no... les olors em maten. Ahir volíem fer un frankfurt amb el meu homenet ... i vam tenir que marxar. :ufs: Totes les olors, les sento moltíssim i em remouen l'estomac de dalt baix.

Ego Demà tinc visita amb el llebador... ja us explicaré. : lasito :


Em presento:

Nom: Coaner
DPP: 26/7/2018
Edat mare i pare: 32 jo i 44 ell
Nº de fills: 0
Hospital: Sant Joan de Déu de Manresa o Clínic de Barcelona (Depèn de l'evolució de l'embaràs)
Sexe i nom: ??
Qualsevol cosa que vulgueu explicar: Portem a la motxilla tres anys de cerca, amb un tractament d'Omifin i una llarga espera per una ia, (a la segona em aconseguit el desitjat embaràs) aquesta espera ens a ajudat a créixer i madurar, i sobretot a crear un vincle molt especial i dolç entre nosaltres. Desitjo gaudir d'aquests nou mesos com fa anys que somiem desperts... I viure intensament aquest moment tan increïble ... com és el de crear vida, la nostre vida!! :-())
M'encanta fer tribu!! :love: I compartir el camí amb vosaltres serà tot un plaer!!!

Visca les mamis de Juliol!! :b-))) :b-)))
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Coaner
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 309
Membre des de: dj. gen. 04, 2018 5:07 am

Re: *** Pares i Mares JULIOL 2019 ***

EntradaAutor: Coaner » dg. nov. 25, 2018 7:27 pm

piruletademaduixa ha escrit:Hola boniques,

Necessito explicar-vos què m'ha passat perquè ho fa real... el meu xicot fa com si res, suposo que com a mesura d'autoprotecció, i jo intento no donar-li voltes però em costa moltíssim.

Dissabte al matí al llevar-me vaig tacar una mica al eixugar-me, i se'm van encendre totes les alarmes. Al final vaig decidir anar a urgències perquè de cop i volta ja em vaig veure que tornàvem a estar igual que a l'Abril que vaig acabar amb avortament sense ni haver-me'n fet a la idea.

Total que a les 7.30 del matí em vaig plantar a urgències i la veritat és que em van tractar molt i molt bé, però vaig sortir d'allà força espantada. Em van fer una eco i es va veure sac gestacional d'uns 8mm i vesícula vitalina d'uns 2,5mm. Estic de 5 setmanes i no es va veure res és, i el ginecòleg no es va mullar en dir-me si estava tot bé o no. Em va dir que no podia assegurar-me que l'embaràs tirés endavant. Que podia ser que fos simplement que encara fos aviat perquè hi hagi embrió i que l'únic que podíem fer era esperar 10 dies i tornar a fer un control a veure si el tema havia evolucionat favorablement.

Em va tornar a dir que havent-me fet la histerosalpingografia embarassada era la llei del tot o res, i que o avortava o tirava endavant, que ja ho veuríem. (Jo a part de patir per la prova de merda també pateixo perquè una cosa és tenir un avortament bioquímic una vegada però dos... ja fa mala espina, com si realment alguna cosa no em funcionés del tot bé...)

Em va receptar progesterona via vaginal 200mg 3 cops al dia, i des de que me la prenc que estic feta un nyap. Mal de pits insuportable, mal estar a la panxa, cansament espectacular... Demà a treballar i intentar portar una vida tranquil·la i no entrar en bucle.

Això de les mides del sac i la vesícula i tal ho veieu molt petit per estar de 5 setmanes? Per internet no m'he aclarat.

Gràcies per llegir-me i moooolts petonets a totes!



Bonicaaaaa... em escrit les dues a l'hora. Et desitjo de tot cor que tot vagi bé!! T'envio moltíssima força!!!
Jo també en prenc de progesterona, desprès de cada tractament m'en feien posar... i mai m'ha donat efecte secundari.
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
nostreta
:: granota
:: granota
Entrades: 231
Membre des de: dj. maig 02, 2013 3:52 pm

Re: *** Pares i Mares JULIOL 2019 ***

EntradaAutor: nostreta » dg. nov. 25, 2018 8:38 pm

Piruleta no et puc dir si tirarà endavant o no, però passi el que passi confia en el teu cos, ell sap el que es fa. Espero que d'aquí 10 dies li pogueu sentir el cor i que tot sigui un ensurt. :-()-) . Continúes sagnant? Si el sagnat s'atura penso que és bona senyal... Els cops que jo he abortat els sagnants sempre han anat a més fins arribar a "hemorràgia".

Una abraçada molt forta!
Imatge

Imatge
piruletademaduixa
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 54
Membre des de: dc. gen. 31, 2018 7:15 am

Re: *** Pares i Mares JULIOL 2019 ***

EntradaAutor: piruletademaduixa » dl. nov. 26, 2018 7:13 am

Bon dia,

No, no he tacat més :ok: M'agafo a que això és bona senyal, tot i que no estic gaire optimista. Em començo a dir a mi mateixa que si no tira endavant és que no ha de ser, que alguna cosa no va bé i que més val que es pari ara, tot i que em sap molt de greu.

Gràcies Nostreta, intento confiar en el meu cos ni que hi ha moments que l'únic que vull és amagar-me sota la manta i desaparèixer :-o00m

Coaner gràcies també per les teves paraules :) Potser és que m'he d'acostumar a la progesterona però tinc l'estómag desmarxat, em passo el dia al wc! En fi... paciència tot i que he de reconèixer que ho veig força negre.


Petoneeets!
Arigalma
:: tigre
:: tigre
Entrades: 701
Membre des de: dj. ago. 29, 2013 3:26 pm

Re: *** Pares i Mares JULIOL 2019 ***

EntradaAutor: Arigalma » dl. nov. 26, 2018 8:15 am

Bon dia reines

Piruleta ostres quin ensurt! Esperem que vagi tot bé, que ja no taquis és bona senyal! Estarem pendents de tu. Ànims preciosa! :-()-) Espero que d'aquí 10 dies pogueu sentir el cor ja.

Coaner ja diras què tal la visita amb el llevador.

Airuni com estas? Jo ahir també estaba molt xafada i amb l'estómac del revés.... només se'm va posar una mica bé després de dinar i fer siesta, però a la nit una altra vegada l'estómac regirat, i avui igual, sensació d'estómac regirat (res més, ni vaig malament al wc, ni vomito ni res). Són nàuseas això? o És que he pillat algo?

Estic una mica xafada avui també, a veure si a mida que va passant el dia vaig a millor.
Ens anem llegint.
Imatge

Imatge
mamilaureta
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 53
Membre des de: dg. nov. 16, 2014 9:08 am

Re: *** Pares i Mares JULIOL 2019 ***

EntradaAutor: mamilaureta » dl. nov. 26, 2018 9:18 am

Bon dia maques!

Piruletademaduixa! Al fer la eco tan aviat es normal no veure res.. esperem que d'aquí a un parell de setmanes puguis veurr el cigronet!

Jo ahir vaig tacar molt, com el dia mes fort de la regla! Vaig volar cap a hospital i em van dir que tot estava be però que es veia un petit hematoma a la placenta, de la mateixa mida qie el fetus. Aixi que ara no se si el sagnat és de l'hematoma o de la forma de l'úter. Pero aquí estic, al sofa fent repos! Em va dir que no m'agobies, que nomes no fent esport, caminat gaire i mantenir relacions, ja n'hi havia prou. Pero és impossible moure'm quan veig sang... Aixi que em quedo al sofa tot el dia.

Avui tinc llevadora al migdia, quan vegi que he anat 4 cops a urgencies ja...

Bueno, ens parlem x aqui
Arigalma
:: tigre
:: tigre
Entrades: 701
Membre des de: dj. ago. 29, 2013 3:26 pm

Re: *** Pares i Mares JULIOL 2019 ***

EntradaAutor: Arigalma » dl. nov. 26, 2018 10:25 am

Ostres mamiluareta.... deu ni do quins dies portes! Ves fent repòs a veuer què tal i a veure què et diu avui la llevadora. Ànims!! :-()-)
Imatge

Imatge
airuni
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 325
Membre des de: dl. gen. 11, 2016 6:02 pm

Re: *** Pares i Mares JULIOL 2019 ***

EntradaAutor: airuni » dl. nov. 26, 2018 2:22 pm

Hola!!!

Mamilaureta quin patir, espero que tot quedi en un ensurt, molta sort que segur que tot va bé. Com ha anat la llevadora.

Arigalma com estas avui? Espero que millor

Piruleta quin patir tu també, si no has sagnat més es bona senyal, espero que tot estigui bé.


Mamilaureta m'alegro que tot estigui bé.

Jo avui estic millor, però em sento com a una muntanya russa...un dia bé un altre malament, ahir al final no vaig sopar, vaig estar tot el dia al llit i a les 22 ja dormia...i l'airuno tampoc ajuda gaire, ell es pasaria el dia al metge preguntant si tot és normal, no enten que estic creant una vida i el cos es trastoca i s'han d'aguantar el simptomes, no hi ha més
Imatge

Torna a “Per mesos”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 10 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::