*** Pares i Mares JULIOL 2019 ***

gener, febrer, març...
Bervic
:: rateta
:: rateta
Entrades: 157
Membre des de: dt. nov. 04, 2014 3:58 pm

Re: *** Pares i Mares JULIOL 2019 ***

EntradaAutor: Bervic » dt. des. 04, 2018 10:58 am

Bon dia!
Ahir vaig tenir la 1a visita però vaig sortir una mica desanimada... Jo anava preparada per començar tot el procés d'anàlisi, q em donessin carnet.. Però estic de menys del q se suposa q estaria, ara de 5+3 i només es veia el sac i res més, així q m'ha donat visita en 2 setmanes per reconfirmar q tot va bé. Diu q està en bona posició i q el tamany del sac es correcte però q encara es aviat per veure l'embrió, no sé... Vosaltres amb quantes setmanes el vau veure?? Ara m'estic emparanoiant si es buit.
Aquest pont marxem així q intentaré relaxar-me i no pensar i disfrutar de la familia.
Petons a totes!!
ambjdejan
:: granota
:: granota
Entrades: 226
Membre des de: dc. nov. 07, 2018 4:45 pm

Re: *** Pares i Mares JULIOL 2019 ***

EntradaAutor: ambjdejan » dt. des. 04, 2018 11:19 am

No et preocupis! segons la última regla, de quan estaries?
Jo hi vaig anar quan estava de 6+2 i quan em van fer la eco, es veia el sac i el botó però no es veia batec. Em va dir que estava com de 5+4 perquè podia ser que hagués ovulat més tard.
Hi vaig tornar al cap de 12 dies perquè tenia dolor (tenia i tinc un mioma, també) i em va dir que no era res, que seguia sent més petit però que estava perfecte, ja tenia batec i tot.

No li donis voltes, ara creix a marxes forçades i la diferència de 4 o 5 dies és espectacular. Marxa tranquil·la i gaudeix del cap de setmana llarg!!! :) :)
moni__moni
:: puça
:: puça
Entrades: 7
Membre des de: dv. nov. 09, 2018 7:02 am

Re: *** Pares i Mares JULIOL 2019 ***

EntradaAutor: moni__moni » dt. des. 04, 2018 12:12 pm

Hola!

ambjdejan, gràcies! Si tens tota la raó, i més si tens experiència amb/sense símptomes! El que passa que suposo que és que tenim tan ficat al cap que quan una es queda embarassada comença a tenir nàusees, a tenir uns pits que ni la pamela anderson, etc... I jo que les tinc petites, doncs no m'aniria malament l'augment, encara ni que sigui temporal per poder veure el goig que fan jejeje
Pel que fa als teus símptomes, a veure si aquests dies tens sort i pots descansar una mica ara que ja tens el truquillo de pels matins!!

bervic, ànims que segur que quan hi tornis veuràs que va tot genial!! Passarà volant l'espera tot i que ara soni llarguíssim això de dues setmanes...!! Pensa que les que anem per SS, fins a la setmana 12 (jo tinc la 1ª visita gine/eco el 2 de gener), l'únic que veiem és el TE positiu jejeje!! Ja se que no és consol, però ho dic per si t'ajuda a pensar que al menys "només" has d'esperar dues setmanes i així et fa passar més ràpida l'espera... :P

Petonets!
Avatar de l’usuari
Coaner
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 309
Membre des de: dj. gen. 04, 2018 5:07 am

Re: *** Pares i Mares JULIOL 2019 ***

EntradaAutor: Coaner » dt. des. 04, 2018 1:30 pm

Bon dia boniques,

Bon dia per dir-ho d'alguna manera... perquè avui tinc un dia de "nassos" :sogra: :sogra:
No personalitzo perquè si fa no fa veig que totes parlem del mateix....
Estic molt neguitosa, jo vaig començar amb molts fàstics i augment i sensibilitat de pits, ara em trobo molt millor. Però no crec que tan si et trobes bé, és perquè tot va bé, o si et trobes malament és perquè algo falla... simplement cada embaràs és diferent, igual que cadascuna de nosaltres.
Crec que ara si no és mitjançant una eco és impossible saber si va, o no va bé... i per descomptat és una ratllada... :ufs: Si a tot això i podeu sumar la meva pletòrica visita amb el llevador, mal humor assegurat. És l'únic que tinc, una visita patètica amb aquell "paio" i no sé per on tirar...
Veig que a la ss tot és lent, i tema mútues ara.... avui he anat a MútuaCat... m'agrada molt (un pel cara) però m'hi entraria Corachan i Dexeus... tinc una carència de 6 mesos, però entrant-hi ara em farien les visites gratis i les proves a preu de cost. Demà miraré Assistència Sanitaria... em sento desemparada davant aquest tema, el meu home ha tingut tota la vida mil assegurances de vida/accidents... fins l'any passat pagavem molt per res (que valia més mort que viu.... jejejeje) i ara que crec necessari una mútua de salut, m'ho qüestiona tot, em treu de polleguera. I la meva sogre..... tot el dia esta fument el nas a tot arreu. I clar... les hormones... però si deixessin viure tranquils tot aniria sobre rodes.
Que estic molt crispada... sento com que no tinc res controlat i el meu home qüestionant-ho tot.... pufffffff
I estic amb vosaltres!!! Sóc molt fan de pensar, que s'ha de viure el moment, que ara pensem en el segon trimestre, i desprès en el tercer... i desprès, desprès... i el present? Ostres, el present no el vivim... és una llàstima! El segon potser no... però la setmana vinent i la eco la estic desitjant més no poder....

Airuni Com et trobes?
Mamilaureta, Piruleta, Nostreta, Red Berry, Arigalma, totes, totes.... com esteu?

Petonets
Imatge
Imatge
Arigalma
:: tigre
:: tigre
Entrades: 701
Membre des de: dj. ago. 29, 2013 3:26 pm

Re: *** Pares i Mares JULIOL 2019 ***

EntradaAutor: Arigalma » dt. des. 04, 2018 1:33 pm

Hola s

Aprofit mentres dino per escriure.

Bervic, si estas de tant poquet és normal que es veiés tan poqueta cosa, potser siq ue vas ovular tard i per això hi ha aquest decalatge de dates. Eres tu que a trovadores deies que portave sretard de 7 diez i t'havia sortit algún TE negatiu oi? Crec que ja comentavem que potser és que havies ovulat tard. Segur que quan tornis en 2 setmanes ja sentireu el cor i estarà tot OK! :ok:
A nos a la visita de la semana passad, tb ens van dir que era més petit del que tocava, en teoría estaba de 7+1 i les mides eren de 6+3, però jo ja sé segur que vaig ovular més tard. Igualment em fan tornar en 3 setmanes per veure que tot segueix ok, que estaré de 9-10 setmanes, allà em confirmaran la data.
Ànims wapa! I paciencia fins a la següent visita! :-o00m

moni_moni jo estic una mica com ambjdejan, amb el primer embaras no vaig notar quasi res, i en canvi aquest estic tenint una mica de nàuseas i és un rotllo la veritat. Si que dóna més la sensació d'embarassada, però no mola estar quasi tot el dia amb l'estómac del revés. PEr sort sembla que mica en mica va millorant i ara ja no em passa tantes estones. Però tb et dic que entenc lo de no tenir símptomes... ratlla molt pensar que potser no va bé! PErò segur que tot està perfecte, i disfruta de no símptomes!! :content:
De quant estas tu que ja et fas analítica la semana que ve? Jo me la faré el dia 18/12 (em van dir que s'havia de fer setamana 9-10) i em va fer el paper ja pero lo de la TS (que s'haurà de complementar amb la eco de les 12s, que suposo que me la programaran per la semana del 7 de gener, en funció de quantes setmanes em surtin ala eco del dia 20).

Amjdejan, i què fas? et deixes algo de menjar a l'habitació i t'ho menges al llit? Potser ho provo.

Ostres, doncs crec que em demanaré hora al dentista per fer la neteja. Com que no vaig per SS ningú em deriva enlloc, i no havia pensat en això. AMb el prime rembaras tampoc ho vaig fer.

Ja ho havia sentit lo del test ADN fetal a la SS. Jo hauré de preguntar a la meva mútua en cas de que em surti alterat. a veure si fan rebaixa de preu almenys, sinó ja em veig anant corrents a demanar hora a la llevadora de la ss no?

Coaner no falta res ja pel dia 11! 1 setmaneta només! Ànims! :b-)))

Com esteu la resta?

Ens anem llegint!
Imatge

Imatge
airuni
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 325
Membre des de: dl. gen. 11, 2016 6:02 pm

Re: *** Pares i Mares JULIOL 2019 ***

EntradaAutor: airuni » dt. des. 04, 2018 1:45 pm

Hola boniques!!

Moni costa una mica creure que es real fins que es comença a notar la panxa i els moviments.
Anar a la ss es una m...jo tambe tinc la primera eco al gener.

Bervic de quan estas? La meva eco a urgencies va ser de 6+5 i es va veure embrió i batec pero em va apretar molt l'ecograf,si no, no es veía res, segurament si hagues anat uns dies abans no s'hauria vista. Pensa que ara va tot molt ràpid i amb 3 dies han crescut molt. Segurament vas ovular mes tard i es aviat, estigues tranquil•la.

Avui he anat a la primera visita amb el gine privat, esta tot be, l'hem vist, l'hem sentit el cor, continuo amb una diferencia de 3 dies mes petit, pero no li ha donat importancia.
Fins aquí tot be, el problema ha vingut quan li he dit que havia anat a la ss, m'he sentit molt presionada per fer-me totes les proves amb ell i ara no se que fer perquè no se on voldre parir...jo vull un part respectat, per una part penso que per la ss tot es mes natural i mes intim, pero segueixen una protocols que et ponden agradar o no i al privat em sembla que tot esta mes medicalitzat i instrumentalitzat pero em dona la sensació que et poden escoltar. I doble seguiment ho he descartat perquè hauria de demanar el doble de permisos a la feina.
Perdoneu el totxo pero estic feta un lío.

Una abraçada!
Imatge
Bervic
:: rateta
:: rateta
Entrades: 157
Membre des de: dt. nov. 04, 2014 3:58 pm

Re: *** Pares i Mares JULIOL 2019 ***

EntradaAutor: Bervic » dt. des. 04, 2018 3:05 pm

Segons el gine dec estar de 5+3 mes o menys, així q quan torni estaré de 7.suposo q si q es massa aviat però és q més impossible donar voltes i això q vaig per mútua, no podria aguantar el temps tan llargs de la ss. Tan amb el 1er com aquest només fem seguiment per mútua, ja q fer el doble de proves ho trobava innecessari.
La prova d'ADN jo si q me la faré, a mi m'entra per mútua i ja li vaig preguntar i em va dir q me la podia fer a partir de la setmana 10. És q en el 1er embaràs ja vaig tenir un ensurt i em van haver de fer amnio molt avançada i no vull patir aquest cop.

Res boniques, bon pont a les q el feu i una abraçada a totes!!
Layi
:: puça
:: puça
Entrades: 38
Membre des de: dc. oct. 31, 2018 11:48 am

Re: *** Pares i Mares JULIOL 2019 ***

EntradaAutor: Layi » dt. des. 04, 2018 5:07 pm

Hola boniques!

moni jo tema dentista també ho havia sentit que per la SS entra una neteja, jo en l'altre embaras vaig anar per mutua perquè també m'entrava pero no em van deixar fer la neteja fins al segon trimestre que em van dir que era més segur...

amjdejan merci per la info del test d'adn fetal, jo soc d'ASC i no en tenia ni idea que ara entraria, així que es una informacio que ja se

bervic jo vaig anar la setmana passada i estava pels meus calculs de 5 setmanes i nomes vam poder veure el saquet i intuir l'embrio pero res més, la gine em va dir que era normal i que nomes m'havia donat hora perquè així miravem que s'hagues implantat bé a l'uter, pero no et preocupis deus haver ovulat més tard i per aixo estas de menys

airuni pensa-ho amb calma on vols parir no cal que ho decideixes de seguida, el part es molt depen del lloc i del ginecoleg i la llevadora que tinguis, però crec que a la SS es més respectat, encara que tinc amigues que han anat per privat i han deixat molt clar al gine com volia que fos i ho han complert.

Doncs jo de moment he agafat hora amb la llevadora del CAP la setmana que ve perque encara que vagi per privat en l'altre embaras vaig fer les classes per part amb ella i van agafar bon rollu i si més no anire per informar-la i a veure que em diu, sempre esta bé tenir mes opinions
piruletademaduixa
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 54
Membre des de: dc. gen. 31, 2018 7:15 am

Re: *** Pares i Mares JULIOL 2019 ***

EntradaAutor: piruletademaduixa » dt. des. 04, 2018 6:17 pm

Hola boniques,

entro per explicar-vos que finalment he tingut un avortament diferit i avui m'han donat tractament per expulsar-lo.
Recordeu-me que la propera vegada que digui que vull ser mare adopti un gatet... <:-)

En fi ,molta sort a totes i espero que aquestes panxus vagin creixent i tingueu uns fills sans i preciosos :cnen: :cnena:

Molts petonets a totes!
Avatar de l’usuari
Coaner
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 309
Membre des de: dj. gen. 04, 2018 5:07 am

Re: *** Pares i Mares JULIOL 2019 ***

EntradaAutor: Coaner » dt. des. 04, 2018 6:49 pm

Piruleta Carinyu.... m'he quedat sense paraules! Et trobaré tan a faltar.... Descansa, molta força i de seguida aconseguireu tornar a traçar camí per a tenir el vostre nadó. Saps que em trobaràs sempre que necessitis per privat! T'envio una abraçada infinita!!!!!
Imatge
Imatge
Layi
:: puça
:: puça
Entrades: 38
Membre des de: dc. oct. 31, 2018 11:48 am

Re: *** Pares i Mares JULIOL 2019 ***

EntradaAutor: Layi » dt. des. 04, 2018 8:30 pm

Piruleta... em sap moltissim greu... de veritat... ara fes el que necessitis i si necessites treure les teves emocions, plorant, cridant... fes el que sentis que ningu et faci sentir que no passa res pq si passa... era una ilusio! Molts anims i cuida’t molt!!
airuni
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 325
Membre des de: dl. gen. 11, 2016 6:02 pm

Re: *** Pares i Mares JULIOL 2019 ***

EntradaAutor: airuni » dt. des. 04, 2018 9:32 pm

Ostras piruleta em sap molt greu, una forta abraçada, segur que aviat tornes per aquesta banda del forum i tot va perfecte :-()-)
Imatge
Arigalma
:: tigre
:: tigre
Entrades: 701
Membre des de: dj. ago. 29, 2013 3:26 pm

Re: *** Pares i Mares JULIOL 2019 ***

EntradaAutor: Arigalma » dc. des. 05, 2018 7:40 am

Ostres Piruleta, em sap molt de greu!! No sé què dir... desfoga't tot el que necessitis i recupera't del cop! Molts pepos preciosa! :-()-) :-()-)
Imatge

Imatge
Bervic
:: rateta
:: rateta
Entrades: 157
Membre des de: dt. nov. 04, 2014 3:58 pm

Re: *** Pares i Mares JULIOL 2019 ***

EntradaAutor: Bervic » dc. des. 05, 2018 8:07 am

Piruleta ho sento, ara estigues amb els teus i descansa. Molts petons bonica
ambjdejan
:: granota
:: granota
Entrades: 226
Membre des de: dc. nov. 07, 2018 4:45 pm

Re: *** Pares i Mares JULIOL 2019 ***

EntradaAutor: ambjdejan » dc. des. 05, 2018 8:23 am

Ostres, quin greu!
Ànims, bonica!! deixa't cuidar molt, descansa, plora, explica-ho, fes el què necessitis a cada moment.
És un cop dur, ara el més important ets tu, sobretot! una abraçada molt gran!!
Avatar de l’usuari
RedBerry
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 317
Membre des de: dj. set. 08, 2016 11:04 am

Re: *** Pares i Mares JULIOL 2019 ***

EntradaAutor: RedBerry » dc. des. 05, 2018 10:27 am

Bon dia boniques!!!!

Piruletademaduixa, Em sap molt greu. T'envio una super abraçada virtual en aquest moment tant durs!!! Ja saps que som aqui per el que necesitis. Molts anims.

Nenes em sap molt greu no entrar tant com voldria pero vaig fatal... Encare que jo tambe prefereixo tenir sintomes, crec que amb una dosis petita de sintomes seria igual de feliç. Ho tinc tot soc una prenyi de llibre. Un munt de nauses, fastics, els pits super inflats i sensibles, insomni, estrenyiment, i vaig super cansada/empanda tooot el sant dia. Si aixo sumes el refredats, i mal d'espatlla i de coll que tinc. Vamos per fer una festa :ufs: :ufs:

Totes les que no teniu sintomes gaudi del moment, no us preocupeu que cada embaras es unic i que no hi hagi sintomes no vol dir res.

Al final noies heu fet grup de watsap??? Per afegir-me

Divendres tinc gine i ja no tinc perdues a veure que ens diu >.-<: >.-<: La setmana que ve hi ha unes quantes visites a gines que vagin mooooolt be :ok: :ok: :ok:

Les que feu pont a gaudir a tope! Es un post molt cutre pero no dono de mes :miko: :miko:

Ens llegiiiim! :-()-) :-()-) :-()-)
mamilaureta
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 53
Membre des de: dg. nov. 16, 2014 9:08 am

Re: *** Pares i Mares JULIOL 2019 ***

EntradaAutor: mamilaureta » dc. des. 05, 2018 11:13 am

Piruleta... Molts i molts ànims guapa! Quin greu...
Avatar de l’usuari
nostreta
:: granota
:: granota
Entrades: 231
Membre des de: dj. maig 02, 2013 3:52 pm

Re: *** Pares i Mares JULIOL 2019 ***

EntradaAutor: nostreta » dc. des. 05, 2018 3:38 pm

Piruleta guapa... Em sap súper greu! És una putada, amb totes les lletres, i si ja saps de què va la cosa encara més... Deixa't passar el dol, plora, crida, però sobretot, quan tinguis força investigueu què està passant, no espereu a què passi un tercer cop com diuen els metges.

Una abraçada :-()-)
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
nostreta
:: granota
:: granota
Entrades: 231
Membre des de: dj. maig 02, 2013 3:52 pm

Re: *** Pares i Mares JULIOL 2019 ***

EntradaAutor: nostreta » dj. des. 06, 2018 6:11 pm

Hola guapes!

SUPEREGO: avui he anat a ucies perquè tenia una mica de molèsties als ronyons i després de tot el que m'ha passat estava cagada. Necessitava veure la llentieta, saber que hi havia una raó per punxar-me cada dia (tenia molta por que fos un ou buit) i que de moment va tot bé. Li hem pogut veure bategar el cor, encara no l'hem sentit perquè estic de menys del que jo calculava, segons eco estic de 5+5 i segons última regla 6+3. La gine m'ha dit que confiï en la medicació, que ara està tot bé, que em relaxi, que no podem saber què passarà demà però que ara és aquí amb nosaltres. M'he quedat més tranquila però sé que passaré tot el primer trimestre dels nervis. Gajes del oficio....

Una abraçada a totes!
Imatge

Imatge
airuni
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 325
Membre des de: dl. gen. 11, 2016 6:02 pm

Re: *** Pares i Mares JULIOL 2019 ***

EntradaAutor: airuni » dj. des. 06, 2018 7:20 pm

Ànims Nostreta! M'alegro que l'hagis pogut veure i saps que de moment tot està Ok.
Quan tens la propera visita? Es fa tant llarg...però no queda una altra que confiar en que tot sortirà bé
Imatge

Torna a “Per mesos”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::