Pares i mares d'agost 2019

gener, febrer, març...
Avatar de l’usuari
Gustineta
:: gosset
:: gosset
Entrades: 426
Membre des de: dl. nov. 03, 2014 4:58 pm
Ubicació: Entre Barcelona, l'Alt Empordà i Andorra

Pares i mares d'agost 2019

EntradaAutor: Gustineta » dj. des. 13, 2018 5:13 pm

Hola i benviguts/udes!

Obro aquest post per als pares i mares que hàgiu de tenir un fill a l'agost.

Gairebé no em crec que estigui obrint aquest post... per arribar fins aquí ens ha costat tocat el camí llarg: 5 anys, tres pèrdues, tractaments de reproducció assistida i totes les altres coses difícils que envolten la infertilitat.

Quan la beta va sortir positiva em pensava que tindria por, molta por i no. Em sento feliç i confiada i segura gràcies l'equip de la clínica i tot l'acompanyament emocional que faig amb la meva parella. Alhora, amb el nostre historial sabem que això se'n pot anar en orris en un tres i no res. però ens surt gaudir d'aquest embaràs i això és el que estem fent. Si va malament estarem malament igual... per què privar-nos ara de l'alegria?

Ens sentim profundament agraïts de tornar a tenir aquesta oportunitat. A més, em trobo bé, quatre molèsties que no són res. No podem demanar més. I sé que és un tòpic, però realment crear i gestar un fill és un miracle i ho he pogut viure des del principi principi de tot (val, els tractaments de FIV no molen gens i són durs, però hi veig una part bona: sóc conscient de tot el procés de concepció, de totes les coses que hi intervenen i de la seva fragilitat i em meravella que malgrat tot dues cèl·lules puguin formar un ésser humà). A més, gràcies als tractaments, moltes persones tenim l'oportunitat de tenir un fill.

He fet una primera eco a la clínica i tot estava com toca. No li vam sentir el cor, però vam veure com li anava a tot drap. Se m'escapaven les llàgrimes. Una ecografia que va bé!

Durant tot el primer trimestre m'he de medicar i no em donaran l'alta a la clínica de RA fins llavors. Hi he d'anar cada tres setmanes i tindré eco cada vegada que hi vagi. No hi comptava i és fantàstic!

A banda, dijous també tinc la 1a visita amb la llevadora, faré el seguiment al públic i quan ho necessiti, farem visites per privat.

Ja veurem com anirà. espero tenir un embaràs a terme i amb una criatura viva i sana als braços! i espero que vosaltres també.

Us animeu a apuntar-vos al grup?

Qui som els pares i mares d'agost?

Nom: Gustineta
DPP: 1 d'agost (segons l'aplicació BabyCenter)
Edat mare i pare: 34 (35 quan neixi)
Nº de fills: 3 estrelletes en Pau, la Llum i en Roc
Hospital: el que em toqui per zona, crec que la Maternitat
Sexe i nom: no ho volem saber
Qualsevol cosa que vulgueu explicar: com ja he dit, estem molt feliços, però alhora toquem de peus a terra, ens ha costat molt arribar fins aquí.

Nom: Macmecmic+
DPP: finals d'agost
Edat mare i pare:
Nº de fills: 1 d'una relació anterior + 3 estrelletes
Hospital:
Sexe i nom:
Qualsevol cosa que vulgueu explicar: Estem súper il•lusionats; però també tinc una mica de por...

Nom: coreta
DPP: 17 d'agost
Edat mare i pare: 42
Nº de fills:
Hospital:
Sexe i nom:
Qualsevol cosa que vulgueu explicar: Estic bastant nerviosa, acollonida ..... és el meu primer fill!

Nom: AidaeFe
DPP: 16 d'agost (segons l'aplicació)
Edat mare i pare: 27
Nº de fills: sera el primer
Hospital: encara estic pensant que fer
Sexe i nom: de moment no se re
Qualsevol cosa que vulgueu explicar: Hola noies! Doncs jo es el primer i el primer embaraç, i jo feia 4 anys que buscava estava esperant que em vingues la regla per fer proves d’inmunologia i premi!!

Nom: Trish
DPP: 30 d'agost
Edat mare i pare: 36 i 34
Nº de fills: sera el segon, tenim una nena de Març de 2013
Hospital: Quiron
Sexe i Nom. si en nen Lucas si es nena no tenin cap encara.

Nom: boleta-BCN
DPP: 21 d'agost (segons l'aplicació BabyCenter)
Edat mare i pare: 37 i 38
Nº de fills: 1 (Guille)
Hospital: Hospital de Barcelona
Sexe i nom: misteri!
Qualsevol cosa que vulgueu explicar: mon germà està embarassat amb 2 dies de diferencia! >.-<:

Nom: Mercè
DPP: 12 agost
Edat mare i pare: 33 i 35
Nº de fills: 0
Hospital: Hospital de Palamós
Sexe i nom: Si és nen Nil, si és nena Isona.
Qualsevol cosa que vulgueu explicar:

Nom: Mireia
DPP: 20 agost
Edat mare i pare: 27 i 40
Nº de fills: 0
Hospital: taulí de sabadell
Sexe i nom: Si és nen Saúl i si es nena Maica
Qualsevol cosa que vulgueu explicar:

Nom: Paqui-BM
DPP: 14 d'agost
Edat mare i pare: Mare 37 Pare 47
Nº de fills: 1r fill
Hospital: Verge Cinta Tortosa
Sexe i nom: Nen, nom encara no esta decidit
Qualsevol cosa que vulgueu explicar:

Nom: manumima
DPP: 26 d'agost
Edat mare i pare: 33 (quasi 34) jo i 37 ell
Nº de fills: 1 nen de 27 mesos
Hospital:
Sexe i nom:
Qualsevol cosa que vulgueu explicar: des de que m’he quedat embarassada fins fa ben poc hem anat saltant força entrebancs de salut de familiars, que per sort, tot a anat tornant a lloc!!!
Doncs això el meu 1r embaràs va ser de 5 setmanes i mitja, va acabar al gener del ‘16 i al nov del ‘16 va néixer el nostre petit.

Nom: Nunita78 - Mare de cor :-()-)
DPP: 24 d'agost
Edat mare i pare: 40 i 41
Nº fills: 2 ( Aitor i Jan ) + 1 estrelleta de 11 setmanes que vam perdre al març’18
Hospital: Hospital de Terrassa
Sexe i nom: no ho sabem encara

Nom: Nina81
DPP: 2 d'agost
Edat mare i pare: 37
Nº de fills: seran les primeres
Hospital: en principi Sant Joan de Deu de Manresa.
Sexe i nom: 2 nenas, Mariona i Abril
Qualsevol cosa que vulgueu explicar: estem molt contents d'estar aqui, ja q ens ha costat lo nostre.

Nom: aida-ferres.canelayclavo
DPP:
Edat mare i pare:
Nº de fills:
Hospital:
Sexe i nom:
Qualsevol cosa que vulgueu explicar:
Gustineta l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. maig 09, 2019 3:07 pm, en total s’ha editat 9 vegades.
Nov de 2013: inici cerca
Gen-jun 2014: 2 TE+ i 2 avortaments espontanis
Set 2014-set 2017: proves, cerca natural, 2 IA -
Oct-des 2017: 1a FIV+DGP. Un sol embrió sa; bioquímic
Jul i set 2018: 2a i 3a FIV+DGP.
Nov 2018: Beta +
Ago 2019: Benvingut, Enric
Gen 2022: Trànsfer i bioquímic
Ago 2022: Emb. espontani
Mai 2023: Benvinguda, Elna
Avatar de l’usuari
Anna Maria
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2124
Membre des de: dv. ago. 03, 2012 5:26 am
Ubicació: Lleida

Re: Pares i mares d'agost 2019

EntradaAutor: Anna Maria » dj. des. 13, 2018 5:58 pm

Gustineta!
Mira que feia dies que no entrava als posts nous de mares, avui el destí m'hi havia de fer clicar per emocionar-me moltíiiiiiiiiiiiiissim amb aquesta notícia. Me n'alegro molt, tindreu un/a bebè arc iris meravellós/a!
Ja saps, per qualsevol dubte que tinguis, aquí estem voltant per l'SP!
Abraçades,
Anna Maria
Imatge
Aquí tens l'enllaç al grup de lectura de l'SP. T'apuntes?
Macmecmic+
Entrades: 4
Membre des de: dj. des. 13, 2018 8:16 pm

Re: Pares i mares d'agost 2019

EntradaAutor: Macmecmic+ » dj. des. 13, 2018 8:22 pm

Hola bonica!!!

Nosaltres també esperem un bebé arciris!!! Estem embarassats de fa molt molt poc temps però ens fa molta il·lusió!
Tinc una filla de 3 anys d'una relació anterior; qué és un sol. I ara esperem al nostre segon fill; però és el cinquè embaraç; vam perdre 3 pel camí...
Estem súper il•lusionats; però també tinc una mica de por... No em donen visita per a la llevadora fins a la setmana 9 i em sembla súper tard; que no em facin cap control ni cap eco abans... M'agradaria saber que tot va bé...

A mi em toca per a finals d'Agost :-())
Avatar de l’usuari
nainonera
:: peixet
:: peixet
Entrades: 258
Membre des de: dc. oct. 09, 2013 10:46 am

Re: Pares i mares d'agost 2019

EntradaAutor: nainonera » dv. des. 14, 2018 2:34 pm

Uaaaaaaaaaaaa,

Igual que l'Anna Maria he obert el post de casualitat, alguna cosa m'ha fet entrar... i m'he emocionat molt. Moltes felicitats Gustineta, per aquesta panxa tan batallada. De tant en tant he entrat a tafanejar que anaves escrivint.
Us desitjo de tot cor un embaràs on la il·lusió guanyi sempre a la por.
Ets una VALENTA de les que van amb majúscules.

Una abraçada gegant,

Anna Maria per tu també! Sovint us enyoro taaaaant, <3
Imatge

Imatge

Juny 2018: Llumeta fugaç
Avatar de l’usuari
Anna Maria
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2124
Membre des de: dv. ago. 03, 2012 5:26 am
Ubicació: Lleida

Re: Pares i mares d'agost 2019

EntradaAutor: Anna Maria » dv. des. 14, 2018 6:26 pm

nainonera ha escrit:Uaaaaaaaaaaaa,

Igual que l'Anna Maria he obert el post de casualitat, alguna cosa m'ha fet entrar... i m'he emocionat molt. Moltes felicitats Gustineta, per aquesta panxa tan batallada. De tant en tant he entrat a tafanejar que anaves escrivint.
Us desitjo de tot cor un embaràs on la il·lusió guanyi sempre a la por.
Ets una VALENTA de les que van amb majúscules.

Una abraçada gegant,

Anna Maria per tu també! Sovint us enyoro taaaaant, <3


:-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
Imatge
Aquí tens l'enllaç al grup de lectura de l'SP. T'apuntes?
Avatar de l’usuari
Flor de lis
:: granota
:: granota
Entrades: 211
Membre des de: dl. jul. 07, 2014 11:17 am

Re: Pares i mares d'agost 2019

EntradaAutor: Flor de lis » dv. des. 14, 2018 11:48 pm

Gustineta, quina alegria tan enorme! M'afegeixo a les felicitacions de les companyes valentes: estic molt contenta per a tu! :love:

Espero amb el cor a la mà que tot vagi bé, i la vida et regali el do més gran i preciós.

Molts petonets, bonica! Força i endavant! \o.o/
I una abraçada ben gran també per a vosaltres, Anna Maria i Nainonera! Us recordo a totes amb molt carinyo! :-()-)
Imatge

Imatge

"..seràs feliç, però abans la vida t'ensenyarà a ser forta.."
coreta
:: puça
:: puça
Entrades: 6
Membre des de: dc. des. 12, 2018 3:42 pm

Re: Pares i mares d'agost 2019

EntradaAutor: coreta » dl. des. 17, 2018 4:22 pm

Hola !
què bé que s'hagi obert el post per agost 2019, !!!!! :p-) jo en principi l'espero el 17 d'agost. Encara no he tingut visita al gine, de fet la tinc dimecres. En aquests dies doloret de panxa, i els pits em comencen a fer mal i estan una mica més grans, cap símptoma mes...... be si, m'emociono un munt, de seguida em poso a plorar....
Estic bastant nerviosa, acollonida ..... és el meu primer fill però tinc 42 anys, no se com repercutirà el fet de ser bastant gran per tenir fills.....
estem en contacte !!!! >.-<: >.-<: >.-<:
Avatar de l’usuari
boleta-BCN
:: peixet
:: peixet
Entrades: 268
Membre des de: dj. feb. 04, 2016 3:17 pm

Re: Pares i mares d'agost 2019

EntradaAutor: boleta-BCN » dt. des. 18, 2018 2:57 pm

Gustinetaaaaaaaaa!!! Quina il·lusió entrar aquí i llegir el teu notición!!! >.-<: >.-<: >.-<:

Suposo que te'n recordes de mi... de fa cert temps... després de temps buscant, mil proves i mil tractaments, ens vam quedar embarassats mitjançant una In-vitro, i el meu fill va néixer el passat mes de juny, i és una passada de nen :love:

Doncs obviament vam decidir no posar barreres, després de que ens diguéssin que era pràcticament impossible que ens quedessim embarassats de forma natural, que seria un miracle, blablabla...

Doncs aquest mes passat, amb només un clau a dia 22 de cicle, ens hem quedat embarassats. FLIPA. Ens varem fer el pipitest el passat diumenge i superpositiu. Calculo que serà pel 21 d'agost encara que no hem anat al gine...

En fi, que ja veus que el destí és capritxós...

Ens veurem per aquí, ja que TOT ANIRÀ BÉ!!! :ok:

Petonarros
Avatar de l’usuari
Ally83
:: conillet
:: conillet
Entrades: 352
Membre des de: dv. nov. 04, 2016 6:55 pm

Re: Pares i mares d'agost 2019

EntradaAutor: Ally83 » dc. des. 19, 2018 12:32 pm

Hola a totes!

He entrat xq fa un any jo estava com vosaltres i escric xq m’he alegrat molt x la Gustineta!! Felicitats bonica!!!

I flipo Boleta!! Tants tractaments i ara!! Qué bé es portaran super poc amb el teu nen!!

Molta sort a totes i disfruteu d’aquesta etapa!!
Desembre 15 Positiu
Gener 16 Abort espontani
Finals 2016 3 IA’s fallides
Maig 2017 FIV 4 embrions- transfer 2 20/5/2017 0 congelats- 31/05/2017 Abort bioquimic
Octubre 2017 2 embrions bons DGP
28/11/2017 transfer 1 embriò
9/12/2017 beta positiva
31/07/2018 neix la nostra petita
20/05/2019 te +
Socdepoble
:: puça
:: puça
Entrades: 44
Membre des de: dj. jul. 12, 2018 3:08 pm

Re: Pares i mares d'agost 2019

EntradaAutor: Socdepoble » dg. des. 23, 2018 8:20 am

Bon dia noies,
Tot aquest món és molt nou per mi. Tinc 39 anys i he passat per dos IA fallides i ara amb la primera FIV-ICSI m'he quedat embarassada, estic que encara no m'ho crec! Tot és molt recent encara i fins a finals de la setmana que ve no tinc la eco corresponent (que serà a un mes de la transferència)...estem una mica a l'expectativa ja que em van transferir dos embrions qualitat A i pels resultats de la beta no han descartat que puguin ser dos...a veure que passarà!
Si calculo bé seria per principis d'agost però fins que el gine no m'ho digui no ho puc assegurar...
M'alegra molt d'entrar en aquest grup i compartir l'experiència amb vosaltres!
Anem parlant!
Novembre 17: Inici món RA, ell 39 i jo 38 sense problemes, infertilitat desconeguda.
Març 18: IA fallida
Maig 18: IA fallida
Setembre 18: FIV cancel.lada
Novembre 18: FIV (9 òvuls, fecunden 6). Fan la transfer de dos embrions A
Desembre 18: beta positiva.
Gener 19: 1a ecografia, dos bosses, embaràs de bessons
Avatar de l’usuari
Gustineta
:: gosset
:: gosset
Entrades: 426
Membre des de: dl. nov. 03, 2014 4:58 pm
Ubicació: Entre Barcelona, l'Alt Empordà i Andorra

Re: Pares i mares d'agost 2019

EntradaAutor: Gustineta » dj. des. 27, 2018 9:30 am

Bon dia boniques!

Anna Maria, nainonera, Flor de lis: gràcies, gràcies, gràcies! M'ha fet molt contenta que us recordéssiu de mi i que passéssiu a felicitar-me! M'heu emocionat a mi també.
I tant que tindré preguntes! Aquest embaràs ha arribat més lluny que cap altre i tot i que continuo contenta i prou tranquil·la sempre tens aquella cosa de pensar que tot es pot acabar aviat. Suposo que és el que té un embaràs arc iris..., oi? Com ho vau portar vosaltres? Fèieu alguna cosa especial quan venien les pors? Aquesta sensació queda per sempre, fins i tot quan tens una criatura viva i sana?
Com esteu vosaltres?
Ai... m'heu fet feliç!

Macmecmic benvinguda i enhorabona!
Sento les teves pèrdues. És dur... Vau fer proves per avortaments de repetició? Prens alguna medicació per intentar evitar una altra pèrdua (Adiro, heparina...)?
De quan estàs ara? Com et trobes?
Jo vaig tenir llevadora just fa una setmana, quan vaig arribar a la setmana 8. Jo em pensava que es feia la visita entre les 7 i les 8... a les 9 setmanes sí que ho trobo tard, però és veritat que a mi em va venir just...estava súper ple!

Coreta enhorabona!
Com et trobes? Com va anar el dimecres?
T'han dit si per l'edat et faran més control o proves específiques durant l'embaràs?

boleta moltes gràcies! Uaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaau, al·lucino! Enhorabona!
Us van donar mai un diagnòstic a vosaltres?
Com et trobes? Tens hora per la llevadora? Què fa el petit?
Esperem que sí, que tot vagi bé!

Ally83 Moltes gràcies :)!
De moment, gaudint de l'embaràs i avançant.
Com estàs tu? Què fa la petita?

Socdepoble Enhorabona! Que guai que hagi anat bé la primera FIV!
Quan tens la eco?
Doncs si el 23 va fer un mes de la transferència, diria que vas uns 10 dies després de mi, o sigui que sí, et tocaria cap l'11 d'agost. Suposo que t'ho confirmaran aviat.

Ego: avui faig 9 setmanes! Que no em despertin d'aquest somni, haha!
La setmana passada vaig fer eco a la clínica, prèvia al tractament immunològic que em fan i tot perfecte. També la setmana passada vaig anar fer la primera visita amb la llevadora del CAP. Em va agradar molt, però no sé si em portarà ella l'embaràs: a causa del meu historial (pèrdues, embaràs molt medicat, embaràs de FIV,...) m'ha derivat a l'hospital de la Maternitat (BCN). Estic esperant que em truquin per confirmar si em portaran allà com a embaràs de risc o si per contra decidiran que continuï amb la llevadora. Jo m'estimaria més que fos de tractat com a embaràs de risc simplement perquè tindré més controls i estaré més tranquil·la, però crec que amb la llevadora també estaré en bones mans.

Aquest Nadal hem començat a donar la notícia. Com que al nostre entorn tothom sap pel que hem passat, ha estat molt especial. Ens han fet sentir molt estimats i això no té preu. Estava tothom emocionat! Sí que és veritat que m'ha agafat una mica de por d'haver de "desdir la notícia", però hem decidit gaudir-ne i compartir-ho! I no tenim cap indici que hagi d'anar malament de moment, així que...

Una abraçada a totes!
Nov de 2013: inici cerca
Gen-jun 2014: 2 TE+ i 2 avortaments espontanis
Set 2014-set 2017: proves, cerca natural, 2 IA -
Oct-des 2017: 1a FIV+DGP. Un sol embrió sa; bioquímic
Jul i set 2018: 2a i 3a FIV+DGP.
Nov 2018: Beta +
Ago 2019: Benvingut, Enric
Gen 2022: Trànsfer i bioquímic
Ago 2022: Emb. espontani
Mai 2023: Benvinguda, Elna
Avatar de l’usuari
Anna Maria
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2124
Membre des de: dv. ago. 03, 2012 5:26 am
Ubicació: Lleida

Re: Pares i mares d'agost 2019

EntradaAutor: Anna Maria » dj. des. 27, 2018 11:32 am

Bones de nou,
jo la por la vaig tenir tot l'embaràs, però tenia estones de tot, ja que les hormones, en part, em van crear com una pàtina no sé ben bé si de tranquil·litat o no sé... però tenia estones, eh? Vaig haver de mantenir-la a ratlla per gaudir al màxim possible dels canvis que s'anaven produint i per no bloquejar-me a l'hora d'anar preparant el que necessitava.
Pel que fa a quan tens el bebè... doncs el dia a dia, i haver de cuidar aquell ésser indefens em va fer canviar el xip totalment. Recordo l'avortament, clar, però amb serenor.
Espero que tu també vencis les pors. Aprofita el moment, escolta el teu cos, comparteix el que notis amb la teva parella (no han d'aguantar els símptomes però tampoc poden gaudir els canvis com nosaltres, per tant intenta transmetre-li tot allò que puguis). Estàs vivint un moment únic!
Abraçades,
Anna Maria
Imatge
Aquí tens l'enllaç al grup de lectura de l'SP. T'apuntes?
AidaeFe
Entrades: 1
Membre des de: dj. des. 27, 2018 1:45 pm

Re: Pares i mares d'agost 2019

EntradaAutor: AidaeFe » dj. des. 27, 2018 3:04 pm

Nom: AidaeFe
DPP: 16 d'agost (segons l'aplicació)
Edat mare i pare: 27
Nº de fills: sera el primer
Hospital: encara estic pensant que fer
Sexe i nom: de moment no se re
Qualsevol cosa que vulgueu explicar: Hola noies! Doncs jo es el primer i el primer embaraç, i jo feia 4 anys que buscava estava esperant que em vingues la regla per fer proves d’inmunologia i premi!!
trish
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 518
Membre des de: dt. abr. 06, 2010 10:28 am

Re: Pares i mares d'agost 2019

EntradaAutor: trish » dj. des. 27, 2018 8:20 pm

Hola,

Nom: Trish
DPP: 30 d'agost
Edat mare i pare: 36 i 34
Nº de fills: sera el segon, tenim una nena de Març de 2013
Hospital: Quiron
Sexe i Nom. si en nen Lucas si es nena no tenin cap encara.

Fa ja 6 anys que entrava per explicar l´embaraç de la meva primera filla i torno un altre vegada, el que no se si com a mare d´agost o de septembre ja que la DPP es 30 d´agost.
He llegit les vostres entrades i nosaltres som de les parelles que ha sigut posar´nos a buscar i trovar´lo pero tinc familia i amigues que no i puc imaginar com us sentiu.
Enhorabona a totes i l'aventura de ser mares només acaba de començar.
:-()) :anec:
Avatar de l’usuari
Vannion
:: gosset
:: gosset
Entrades: 407
Membre des de: dj. gen. 14, 2016 9:52 am

Re: Pares i mares d'agost 2019

EntradaAutor: Vannion » dv. des. 28, 2018 4:45 am

Aqui una mami d'agost 2017 que passa a donar-vos l'enhorabona a totes! :) Peeeeero en especial a Boleta! Noia! No se si em recordes, pero jo a tu no t'oblido! Vam estar a cercadores, grafiqueres, omnifin... si no m'equivoco, i la veritat es que t'havia perdut la pista, i m'ha fet molta ilusió trobar-t'he aqui, cami del segon!

Lo dit, enhorabona a totes, gaudiu moltissim de l'embaràs
Avatar de l’usuari
boleta-BCN
:: peixet
:: peixet
Entrades: 268
Membre des de: dj. feb. 04, 2016 3:17 pm

Re: Pares i mares d'agost 2019

EntradaAutor: boleta-BCN » dj. gen. 03, 2019 4:49 pm

Hola Vannion!

Ostres nena, quina ilu el teu missatge! i és clar que m'enrecordo de tu! Van ser moltes "aventures" juntes, jajaja! Si no m'equivoco, tu et vas quedar embarassada amb l'Omifin, d'una nena, veritat? Com estas? I la peque? I en Vannionet? Us animareu a un segon o què? Explica'm com et va la vida!

Doncs sí, molt fort. La veritat és que és una bojeria, el Guille i el nou bebé es portaràn un any i dos mesos (aaaargh!) però només pensar que amb el segon podíem passar pel mateix calvari que amb el G, quasi ja m'havia fet a la idea de quedar-me amb un. Amb lo qual, és una bonissima noticia, ja que la nostra il·lusió (especialment del Boleto) era donar-li un germanet/a al G i ha estat ben fàcil... i ben ràpid, jajaja! bé, ara falta que tot vagi bé, és clar.... dimecres vinent tenim la eco :menjadonuts:

Gustineta: nosaltres teniem "infertilitat d'origen desconegut" fins que quan ens varen fer la invitro van veure que quasi tots els embrions tenien defectes genètics i no eren viables (no ens varen dir si els defectes eren dels meus ovuls o dels bitxets del Boleto). De 13 ovuls, l'unic embrió de "qualitat" és el meu fill Guille. Com vas? Com et trobes?

Trish: benvinguda! M'encanta el nom de "Lucas" :-)

AidaeFe: Nena quina alegria! Me n'alegro moltissim d'aquesta panxu tan desitjada! Com et sents? És bestia, no?

Socdepoble: Deu n'hi do tu també! Quina alegria! I quan tens visita, per saber si son 1 o 2?

Ally83, m'enrecordo de tu! Sisisi es molt fort, eh! jajaja! T'envio una abraçada forta a tota la familia.

Coreta què tal la visita d'ahir?

Macmecmic ja veuràs que tindràs un bebito arc iris preciós! Quan et toca visita?

Bé, m'apunto en plan oficial:

Nom: Boleta
DPP: 21 d'agost (segons l'aplicació BabyCenter)
Edat mare i pare: 37 i 38
Nº de fills: 1 (Guille)
Hospital: Hospital de Barcelona
Sexe i nom: misteri!
Qualsevol cosa que vulgueu explicar: mon germà està embarassat amb 2 dies de diferencia! >.-<:
Avatar de l’usuari
MiPumky
:: rateta
:: rateta
Entrades: 187
Membre des de: dl. jul. 04, 2016 1:59 pm

Re: Pares i mares d'agost 2019

EntradaAutor: MiPumky » dt. gen. 08, 2019 5:53 am

Gustinetaaaaaaa!!!!! Que be!!! Moltissimes felicitatsssss!!!!

Aquesta vegada anira genial i tindras al teu petito/ petitona !!!

De tant en tant vaig mirant qui ho ha aconseguit i qui no i justament l’altra dua tambe pensava en que havia sigut de tu.

Jo vaig ser mare al novembre i estic encantada, com tu crec q es el fruit d’un miracle, no deixo de mirar-lo.

A mi en van portar a la maternitat per slt risc, el dr Bellart, si et poden portar alla genial, pero ell deia q anava sobremedicada, i jo li deia vale si,... pero estic embarassada.

Et dessitjo lo millor en aquesta aventura.

Boleta, moltes felicitatssss, mare meva, despres de tants anys qui ho diria. Pensa en lobq t’estalvies en RA, tant bo fn passesi a mi ;) pero jo ho tinc nes complicat.

Una abraçada i a gaudir molt!!
Jo, 36, tot normal. Malaltia autoinmune.
Ell 44 azzospermia
Buscant desde 2013

2014 proves bàsiques
2015 començent IA ( En total 6 IA una bogeria)

2015 FIV diferida ( 6 congeladets)
3 negatius (2016) , tots els embrions sobreviuen
Fallada d'implantació per excés de coagulació

2018 FIV 1 blasto Positiuuuuuu!!!!
Octubre 2018 benvingut Marti!!!
Socdepoble
:: puça
:: puça
Entrades: 44
Membre des de: dj. jul. 12, 2018 3:08 pm

Re: Pares i mares d'agost 2019

EntradaAutor: Socdepoble » dt. gen. 08, 2019 1:00 pm

Hola a totes!!
Us comunico que faig canvi de grup i vaig al de juliol 2019...ahir vaig anar al gine i m'ho va acabar de confirmar tot!! I a més amb la notícia que són dos!!!! A veure com anirà tot, estem molt contents i encara ni ens ho creiem!!!
Molta sort a totes!!
Novembre 17: Inici món RA, ell 39 i jo 38 sense problemes, infertilitat desconeguda.
Març 18: IA fallida
Maig 18: IA fallida
Setembre 18: FIV cancel.lada
Novembre 18: FIV (9 òvuls, fecunden 6). Fan la transfer de dos embrions A
Desembre 18: beta positiva.
Gener 19: 1a ecografia, dos bosses, embaràs de bessons
Avatar de l’usuari
Gustineta
:: gosset
:: gosset
Entrades: 426
Membre des de: dl. nov. 03, 2014 4:58 pm
Ubicació: Entre Barcelona, l'Alt Empordà i Andorra

Re: Pares i mares d'agost 2019

EntradaAutor: Gustineta » dl. gen. 14, 2019 3:58 pm

Bona tarda!

Com esteu?

Anna Maria... m'encanta el teu consell. Crec que l'he anat aplicant i quan m'agafen més pors del compte, doncs tinc la sort de comptar amb una terapeuta que també ha passat per pèrdues i m'ajuda a posar les coses a lloc.
M'agradaria poder arribar al punt de serenor que dius, crec que tot arribarà!
El que dius de la parella també em sembla no important, sinó MOLT important. Això sí que ho tenia clar des del principi: jo el porto a dins, però el fill és de tots dos i tinc moltes ganes que en sigui tan partícep com puguem. La terapeuta també m'ha recomanat algunes coses que podem fer "tots tres", tipus ballar, triar una cançó que sigui per a nosaltres dos i el bebè, exercicis de respiració i que ell em posi la mà a la panxa. A mi això fa un temps em sonava estrany, però ara ho veig diferent... i el millor és que em fa viure l'embaràs d'una manera més intensa i positiva.

MiPumky guapa!!! Que guai llegir-te i veure que finalment ja tens el teu fill en braços, quina alegria! Vaig desconnectar del Sóc Petit una temporada perquè vaig tenir molt mala època i necessitava no estar permanentment connectada. La part dolenta és que vaig perdre la pista de moltes foreres a qui havia agafat apreci.
Gràcies per passar per aquí per felicitar-me, de veritat :)
I gràcies també per la info sobre portar l'embaràs de risc a la Maternitat. Justament em va tocar el dr. Bellart i sort que t'havia llegit abans i anava una mica preparada... el "discurs" va ser una mica com el teu, però em va semblar un bon professional. Finalment, però considera que no és embaràs de risc i que jo mateixa puc triar si vull fer el seguiment amb ell o amb la llevadora del CAP.
I tu com estàs? Buaaa quina passada mirar-te el teu fill i que et sembli increïble tot plegat. Que màgic!

Sodepoble enhorabona per aquesta eco i la bessonada! Molta sort, et seguirem a mares de juliol!

Boleta així vau fer DGP també? A nosaltres ens va passar el mateix, de fet amb el DGP la nostra infertilitat va deixar de ser d'origen desconegut. Amb la segona i tercera FIV vam confirmar el diagnòstic. Pobreta embrions, tenien uns defectes importants, però per sort vam poder aconseguir-ne més d'un de sa! Un que que per desgràcia no es va descongelar bé, un de congelat i el campió que tinc a dins !
Que bé que no hagis hagut de passar el mateix calvari... no només per la butxaca, sinó perquè és una muntanya russa emocional!
Com va anar l'eco de dimecres? Està tot com toca?

La resta, com aneu?

Ego: doncs continuo bé, feliç. Ja sé que em repeteixo, però això és màgic, intens! Em sento afortunada de poder viure-ho i poder viure-ho així i trobant-me bé.

Ja ho he dit a quasi tothom de la feina i els amics més amics ja ho saben. Tothom sabia el que hem passat (no me n'he amagat mai) i la resposta ha sigut increïble!

Ja tinc l'alta de la clínica de fertilitat i a partir de dijous començo a deixar progressivament tota la medicació. També, com he dit més amunt, vaig anar a la Maternitat, derivada com a embaràs de risc, però el doctor em va dir que el meu cas no el considerava de risc i que si tot va com fins ara el seguiment seria el mateix que el que em faran és igual que el CAP. Que triés jo mateix si volia que em portessin a la Maternitat o al CAP. I com que vaig tenir més feeling amb la llevadora del CAP, doncs he decidit que em porti ella. Hem acordat que si en algun moment em sento molt angoixada, puc fer una visita extra i si calgués em demanaria ecografia. Sense abusar i intentaré evitar-ho al màxim, però ja només el sol fet de saber que ho puc fer em tranquil·litza.

Ja m'he punxat pel triple screening, el dia 21 tinc l'eco del primer trimestre i el 31 visita amb la llevadora per comentar els resultats.

Mentrestant, a gaudir de l'embaràs!

11+5

Abraçades per a totes
Gustineta l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. maig 24, 2019 4:45 pm, en total s’ha editat 2 vegades.
Nov de 2013: inici cerca
Gen-jun 2014: 2 TE+ i 2 avortaments espontanis
Set 2014-set 2017: proves, cerca natural, 2 IA -
Oct-des 2017: 1a FIV+DGP. Un sol embrió sa; bioquímic
Jul i set 2018: 2a i 3a FIV+DGP.
Nov 2018: Beta +
Ago 2019: Benvingut, Enric
Gen 2022: Trànsfer i bioquímic
Ago 2022: Emb. espontani
Mai 2023: Benvinguda, Elna
trish
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 518
Membre des de: dt. abr. 06, 2010 10:28 am

Re: Pares i mares d'agost 2019

EntradaAutor: trish » dt. gen. 15, 2019 6:49 pm

Hola, passo per dir que el dia 29 vaig començar amb perdues i al final l´hem perdut, ha sigut un pal molt gran perque no ho esperaven pas, pero millor ara que mes endavant.
Us desitjo lo millor a totes, UN PETÓ.

Torna a “Per mesos”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::