Pares i mares d'agost 2019

gener, febrer, març...
Nunita78
Entrades: 3
Membre des de: dg. març 03, 2019 10:14 am

Re: Pares i mares d'agost 2019

EntradaAutor: Nunita78 » dc. maig 08, 2019 8:54 pm

Hola Gusineta
Doncs finalment l’hematoma no va anar bé. Fa 2 setmanes que vam perdre al nostre petit príncep. Estant de 22 setmanes em vaig posar de part!! I clar, el petit no ho va poder aguantar. Va ser horrorós, haver de parir sabent que el seu cor ja no bategava....
Físicament estic bé, ara a la quarentena, però ara hem de passar el dol, tots 4...
Avatar de l’usuari
Gustineta
:: gosset
:: gosset
Entrades: 426
Membre des de: dl. nov. 03, 2014 4:58 pm
Ubicació: Entre Barcelona, l'Alt Empordà i Andorra

Re: Pares i mares d'agost 2019

EntradaAutor: Gustineta » dj. maig 09, 2019 3:15 pm

Bona tarda,

Entrava per actualitzar i respondre, però he llegit el missatge de la Nunita i penso que ja entraré un altre dia.

Nunita, em sap molt de greu que perdéssiu el vostre petit, el vostre fill. És molt dur. Només d'imaginar el part i després silenci se'm posa la pell de gallina. Vau posar-li nom? Una abraçada molt forta per a tu i tota la teva família.
Nov de 2013: inici cerca
Gen-jun 2014: 2 TE+ i 2 avortaments espontanis
Set 2014-set 2017: proves, cerca natural, 2 IA -
Oct-des 2017: 1a FIV+DGP. Un sol embrió sa; bioquímic
Jul i set 2018: 2a i 3a FIV+DGP.
Nov 2018: Beta +
Ago 2019: Benvingut, Enric
Gen 2022: Trànsfer i bioquímic
Ago 2022: Emb. espontani
Mai 2023: Benvinguda, Elna
Nunita78
Entrades: 3
Membre des de: dg. març 03, 2019 10:14 am

Re: Pares i mares d'agost 2019

EntradaAutor: Nunita78 » dv. maig 10, 2019 11:21 am

Hola
No, no va tenir nom
Estàvem encara decidint-nos i no vam arribar a temps de posar-li.
Avatar de l’usuari
Gustineta
:: gosset
:: gosset
Entrades: 426
Membre des de: dl. nov. 03, 2014 4:58 pm
Ubicació: Entre Barcelona, l'Alt Empordà i Andorra

Re: Pares i mares d'agost 2019

EntradaAutor: Gustineta » dg. maig 19, 2019 10:39 am

Nunita, nosaltres hem tingut sempre pèrdues de primer trimestre i vam decidir posar-los-hi nom a tots tres. No els solem fer servir, però ens van ajudar a donar-los el lloc que volíem donar-los. Però és tan i tan personal... no hi ha una manera de fer, totes estan bé.

T'envio una abraçada molt gran :*
Nov de 2013: inici cerca
Gen-jun 2014: 2 TE+ i 2 avortaments espontanis
Set 2014-set 2017: proves, cerca natural, 2 IA -
Oct-des 2017: 1a FIV+DGP. Un sol embrió sa; bioquímic
Jul i set 2018: 2a i 3a FIV+DGP.
Nov 2018: Beta +
Ago 2019: Benvingut, Enric
Gen 2022: Trànsfer i bioquímic
Ago 2022: Emb. espontani
Mai 2023: Benvinguda, Elna
merce85
Entrades: 4
Membre des de: dg. gen. 20, 2019 8:19 pm

Re: Pares i mares d'agost 2019

EntradaAutor: merce85 » dc. maig 22, 2019 6:03 am

Hola noies.
Hi ha algú per aqui que pateixi d'insomni seguit d'atacs d'ansietat? :(
Imatge
Avatar de l’usuari
manumima
:: granota
:: granota
Entrades: 207
Membre des de: dt. jul. 29, 2014 3:31 pm

Re: Pares i mares d'agost 2019

EntradaAutor: manumima » dv. maig 24, 2019 2:11 pm

Hola merce85, jo hi ha dies que tinc insomni, aquesta nit m’ha passat i al dia següent no m’aguanto, hi ha dies d’insomni i n’hi ha de dormir fatal com si no hagués dormit.
Espero que et passi aviat, ànims!
Avatar de l’usuari
Gustineta
:: gosset
:: gosset
Entrades: 426
Membre des de: dl. nov. 03, 2014 4:58 pm
Ubicació: Entre Barcelona, l'Alt Empordà i Andorra

Re: Pares i mares d'agost 2019

EntradaAutor: Gustineta » dv. maig 24, 2019 4:42 pm

Hola, guapes!

30+2

Merce85 quin greu... No et puc ajudar amb l'insomni no n'he tingut, tot i que no descanso gaire bé a les nits per l'esquena.
Pel que fa a l'ansietat, podria ser per tot el has viscut per aconseguir l'embaràs? Jo no he arribat a passar-ne cap, però sí que he tingut pors. A mi m'ha funcionat molt fer teràpia, ja anava al psicòleg i a una terapeuta Gestalt abans de fer el tractament i ara hi he continuat, precisament perquè m'ajudessin a portar els pors durant l'embaràs. Per a mi imprescindible. Creus que t'ajudaria anar-hi? Si és així, et puc recomanar les professionals que a ens han ajudat a nosaltres.

Com aneu la resta? Esteu de baixa ja o encara no? Com porteu els preparatius per l'arribada del vostre petit/a? Heu començat les classes de prepart?

Ego Jo demà faig 7 mesos justos, uaaa, increïble! Em veig taaaaan guapa embarassada! Només espero que acabi d'anar bé.
De mals sobretot tinc ciàtica, cremor i mal d'esquena, però no res greu, em deixen anar fent el meu dia a dia. No tinc intenció d'agafar la baixa encara perquè estic bé.

Ahir vaig tenir llevadora i tot continua bé. L'únic que em va dir és que l'alçada uterina és baixa per les setmanes d'embaràs, però no estava preocupada, diu que pot ser que sigui una mica baixa, però la criatura tingui el pes i la mida que li toca. La setmana que ve fem l'eco del tercer trimestre i confirmarem pes i percentil.

Com que compleixo uns paràmetres estadístics que tenen (embaràs d'invitro, pèrdues prèvies, PAPP baix i no sé què més), em controlen una mica més aquest 3r trimestre i faré 3 ecos de més: una que vaig fer la setmana passada, la de la setmana que ve i una altra més endavant.

Per altra banda, ja tenim quasi tota la robeta, l'habitació embastada i cotxets i bressols mirats. Per cert, no és cap problema no saber el sexe del nadó, hi ha moltíssimes opcions neutres.

També hem començat les classes de prepart i hem fet la visita informativa a l'hospital. Estem encantats, tant amb les classes com a l'hospital, s'ajusta al que busquem.

Vosaltres teniu por del part? És que jo no, al contrari, em fa una il·lusió, en tinc moltes ganes!

Bon cap de setmana!
Nov de 2013: inici cerca
Gen-jun 2014: 2 TE+ i 2 avortaments espontanis
Set 2014-set 2017: proves, cerca natural, 2 IA -
Oct-des 2017: 1a FIV+DGP. Un sol embrió sa; bioquímic
Jul i set 2018: 2a i 3a FIV+DGP.
Nov 2018: Beta +
Ago 2019: Benvingut, Enric
Gen 2022: Trànsfer i bioquímic
Ago 2022: Emb. espontani
Mai 2023: Benvinguda, Elna
merce85
Entrades: 4
Membre des de: dg. gen. 20, 2019 8:19 pm

Re: Pares i mares d'agost 2019

EntradaAutor: merce85 » dv. maig 24, 2019 7:57 pm

Hola!
Nosaltres tenim l'habitació preparada des de fa 2 mesos! I això que estic de 28+4!
Però la veritat, ens feia il·lusió tenir-la ja, es com sentir a la nena més aprop i més real, no se com dir-ho.
I tema cotxet, banyeres, canviadors, etc.. Fa 15 dies que ho tenim.

També em anat ja a la visita a l'hospital, a veure les habitacions i paritori, la veritat es que l'hospital de Palamós està molt bé, sembla una privada.
La setmana que ve és l'última classe que tenim de prepart, com pots veure vaig una miqueta avançada, però preferiria fer-ho ja perquè tinc un negoci a la costa, i com encara treballaré, més endavant era complicat anar-hi perquè és temporada alta.
Ara per ara doncs, encara treballo, però només caps de setmana i no se fins quan podré treballar, però al ser autònom, dedueixo fins quasi el final...

Tema ansietat no se, diuen que són les hormones, si és aixi, que dolentes són les meves hormones! Ja que algunes nits no puc respirar ni dormir, i no paro de plorar i dir que no vull ser mare... I és molt trist, després em sento fatal , però és algo que no puc evitar... Quan arriba la nit, tinc por de repetir l'escena, perquè no és una escena que duri poc, si no tota la nit...
He trucat a una psicòloga perinatal, però no té gaire disponibilitat d'hores, i necessito algú que estigui més disponible, no tenir que esperar 7 dies per la primera visita. Aquests psicòlegs que dius on estan?
Em prenc unes pastilles naturals per dormir, però de vegades són insuficients.
Por al part ara per ara no en tinc, potser quan estigui més aprop si, però de moment penso que serà un dia duret, però passarà ràpid, més por em fa lo que comporta la maternitat, el canvi en si.

I per últim, aqui a Palamós (Girona) a les que ens em quedat embarassades gràcies a un tractament, tenim també una eco a la setmana 28, per tant ahir la vam tornar a veure, i està gordeta, està als límits de la normalitat, pesa 1350gr! Per tant té pinta que s'avançarà! Home la veritat si neix a la setmana 37 que ja estan totalment formats, seria fantàstic!
Imatge
coreta
:: puça
:: puça
Entrades: 6
Membre des de: dc. des. 12, 2018 3:42 pm

Re: Pares i mares d'agost 2019

EntradaAutor: coreta » dl. maig 27, 2019 2:18 pm

Hola noies!
Doncs jo por al part no, ha de sortir de dins nostre per tant... a per totes sigui el que sigui al final. Jo vaig comprar uns mobles per la seva habitació, però encara no he comprat res més ara al juny ja ho vui comprar tot i tenir-ho preparat que mai se sap quan voldrà sortir. Les classes prepart just començo aquesta setmana estic de 29 setmanes i 2dies, suposo que també ens ajudarà a ser més conscients de tot plegat.
I demà visita al gine a l'hospital ja tinc ganes!!!.. sem fa molt llarga l'espera entre visites al gine i això que vaig a la privada i a la pública! . Encara no he escollit on tindré la nena si a l'hospital o a la clínica que mentra per la mútua. tema coxets heu mirat el uppababy ? trobo que està força bé.... quin heu mirat???
tema ansietat jo a l'inici els 5 primers mesos fatal em posava a plorar trista fatal... ara millor però ara tinc les molesties de la panxa, que m'ofego per la pressió que fa sobretot despres de les menjades, i em fa estar molt ansiosa... a la nit em costa dormir, també si estic molta estona assentada també em molesta molt.
Jo vaig a la psicologa del CAP la llevadora em va derivar i molt bé. :-()) :-())
Mar_7g
Entrades: 2
Membre des de: dc. maig 29, 2019 9:15 pm

Re: Pares i mares d'agost 2019

EntradaAutor: Mar_7g » dc. maig 29, 2019 9:36 pm

Hola noies!

Primer cop que entro aquí (m'acabo de registrar). Estem esperant la nostra primera filla per finals d'aquest agost i estem MOLT emocionats.
Estic en mig d'una mudança x tant la nostra peque no t'he habitació (si que tinc cotxet i bressol!).

En fi, de moment no+ us volia saludar i espero que anem parlant!

Una abraçada!
Avatar de l’usuari
manumima
:: granota
:: granota
Entrades: 207
Membre des de: dt. jul. 29, 2014 3:31 pm

Re: Pares i mares d'agost 2019

EntradaAutor: manumima » dl. juny 10, 2019 10:10 pm

Hola noies!!! Què tal? Estem molt poc actives al xat ...
Espero que totes us trobeu bé!
Una abraçada
Avatar de l’usuari
Gustineta
:: gosset
:: gosset
Entrades: 426
Membre des de: dl. nov. 03, 2014 4:58 pm
Ubicació: Entre Barcelona, l'Alt Empordà i Andorra

Re: Pares i mares d'agost 2019

EntradaAutor: Gustineta » dc. juny 12, 2019 3:58 pm

Hola, mames!

Manumima, sí que tenim el post una mica abandonat, sí... Com estàs? Heu anat avançant amb els preparatius?
Podeu aprofitar alguna cosa del vostre primer fill?

Merce85 com estàs? Que previsora que ets! Però és ben lògic, treballant en un negoci propi a la costa a l'estiu és quan hi ha més feina (com a empordanesa, he tingut feina molts estius gràcies a això hehehe) i millor tenir-ho tot fet. Sí que fa il·lusió muntar l'habitació, sí!
El que comentes de l'eco de la setmana 28... estic igual que tu! Jo també vinc de tractament i al 3r trimestre em fan més ecos pel mateix motiu.
Per què creus que s'avançarà?

Sobre els psicòlegs/terapeutes que et deia. Jo m'hi visito a BCN, però també fan sessions online.
La psicòloga es diu Elena Crespi (https://www.elenacrespi.com/) i la terapeuta Gestalt, Anna Escudé (https://maternidadarcoiris.com/)

Buff, quin mal rato amb l'ansietat... és que s'acosta un canvi molt gran.

Mar_7g enhorabona per aquesta nena! Quina és la teva DPP?

coreta com estàs? m'alegro que et vagi bé amb la psicòloga del CAP!
Jo no em vaig mirar gaire l'uppababy, la veritat. Ni l'uppababy ni el bugaboo, que són els que m'havien dit diverses mares. Hem agafat el Yoyo de babyzen perquè s'adaptada bé al que necessitem. És un cotxet lleuger i compacte, pensat per a persones que viatgen molt en transports que no siguin el cotxe. També vam mirar el tema preu... no ens hi volíem deixar una fortuna i l'Uppababy he vist que val 1.000 € (bé, segurament de segona mà és més econòmic).

Ego demà fem 33 setmanes! Jo estic una miqueta preocupada (una miqueta molt miqueta) perquè ens van fer l'eco del 3T molt aviat (a les 31 setmanes) i ens van dir que el petit/a tenia un percentil 7. Ens van dir que ens haurien de controlar més sovint i m'induirien a la 40 si no canviava la situació. Però després, mirant-ho a casa vam arribar a la conclusió que s'havien equivocat. A la setmana 31, un bebè de percentil 50 pesa uns 1700 g i el/la nostre/a pesava 1.618 g. Impossible que sigui percentil 7! La resta de mides també estaven bé. Però es clar, necessitem confirmar-ho. Per sort demà passat tenim visita i veurem com ha evolucionat la cosa. Van quasi descartar problemes de placenta i de preeclàmpsia i la criatura es mou i té singlot i la panxa creix.

Estic feliç, però aquestes últimes setmanes m'estan costant una mica, més que res perquè m'ha agafat por que alguna vagi malament... Suposo que és normal després de l'historial que tenim, però vaja, farem una visita a la terapeuta per deixar-ho anar i estar millor.

Físicament estic bé, però començo a trobar-me cansada, no dormo gaire bé i tinc mal d'esquena. Vaja, tot normal pel temps de gestació! No he afluixat el ritme i la llevadora em va recomanar que ho fes una mica, així que estic pensant d'agafar la baixa l'1 de juliol, a les 35 setmanes, però les condicions són una mica dolentes (segur que no tan dolentes com per a un autònom, però) i estic indecisa. Suposo que quan aclarim el tema del percentil m'ho acabaré de rumiar. De tota manera, noto que estic més dispersa i pensant més en el meu fill/a que res.

Va, noies, recta final!
Nov de 2013: inici cerca
Gen-jun 2014: 2 TE+ i 2 avortaments espontanis
Set 2014-set 2017: proves, cerca natural, 2 IA -
Oct-des 2017: 1a FIV+DGP. Un sol embrió sa; bioquímic
Jul i set 2018: 2a i 3a FIV+DGP.
Nov 2018: Beta +
Ago 2019: Benvingut, Enric
Gen 2022: Trànsfer i bioquímic
Ago 2022: Emb. espontani
Mai 2023: Benvinguda, Elna
Avatar de l’usuari
manumima
:: granota
:: granota
Entrades: 207
Membre des de: dt. jul. 29, 2014 3:31 pm

Re: Pares i mares d'agost 2019

EntradaAutor: manumima » dc. juny 12, 2019 10:42 pm

Ei Gusineta, això dels percentils és un bon rotllo! Espero que sortiu de dubtes a la següent visita.
Jo avui he pres antibiòtic ja que tenia força pressió i la llevadora em va demanar cultiu d’orina i ha sortit positiu. La setmana vinent repeteixo cultiu i espero que ja surti bé!!
Doncs aprofitem tot el que tenim, únicament hem
Comprat la cadireta del cotxe nova i l’hem
Agafat pel fill gran i la petita anirà a la que anava ell fins ara. Tema cotxet nosaltres tmb tenim el yoyo, el meu fill encara l’utilitza Així que comprarem el patinet x ell i quan neixi la petita canviarem la cadireta pel cuco i patinet. Per la resta hem de tornar a muntar el bressol de collit i ja estarem. D’aquí uns dies començaré a preparar les bosses, estic de gairebé 30setmanes i és d’hora però pot ser que se m’avanci el part i anem de cara vacances que anirem amunt i avall i així ja ho tinc tot llest!
Com aneu la resta?
coreta
:: puça
:: puça
Entrades: 6
Membre des de: dc. des. 12, 2018 3:42 pm

Re: Pares i mares d'agost 2019

EntradaAutor: coreta » dj. juny 13, 2019 10:59 am

Hola noies!
Doncs jo també ja preparant-ho tot estic de 32 setmanes i m'agradaria tenir-ho tot preparat aquest juny així al juliol no pensar en els preparatius.....finalment he fet la llista de naixement i he comprat almenys el necessari per l'hospital despres ja m'arreglare a casa, però em vui assegurar que el que necessito per l'hospi estigui enllestit.
A la meva última eco venia de cul la nena ... espero que es vagi movent i canvii de posició ! ja em va dir el gine que si no canvia programaria una cesària per inicis d'agost...... . Fins al 27 no tinc visita a veure que tal ...

Jo també crec que es van etivocar amb lo del percentil 7 és no res.. impossible.! espero que t'ho aclareixin.....
Fins ara noies!Ja queda menysssss :-()) :-()) :-())
coreta
:: puça
:: puça
Entrades: 6
Membre des de: dc. des. 12, 2018 3:42 pm

Re: Pares i mares d'agost 2019

EntradaAutor: coreta » dl. jul. 15, 2019 12:20 pm

HOLA!
Com porteu la calor???? hi ha algú al xat??? jo estic sempre cansadíssima! aigua i ventall....
ja queda molt poc! jo de 36+2 ha esperar el dia..... aneu de vacances? jo al estar tant avançada em fa cosa per si acàs ....
Avatar de l’usuari
manumima
:: granota
:: granota
Entrades: 207
Membre des de: dt. jul. 29, 2014 3:31 pm

Re: Pares i mares d'agost 2019

EntradaAutor: manumima » dc. jul. 24, 2019 3:14 pm

Hola Coreta! Nosaltres aquest any no marxarem de vacances, em fa por!!! Fa unes setmanes ja vaig estar amb contraccions i hem dit que ja farem una escapadeta + endavant els 4.
Te I’m una casa a la platja i normalment ens hi instal·lem bona part de l’estiu xo aquest any anem fent 2,3 dies i tornem a casa.
Ara ja ho tinc tot a punt, estic de 35+2 i opos acabades, x tant només em dedico a cuidar-me i dedicar temps al meu fill gran que en res ja tindrem aquests petits/es!!!

Una abraçada
Avatar de l’usuari
Gustineta
:: gosset
:: gosset
Entrades: 426
Membre des de: dl. nov. 03, 2014 4:58 pm
Ubicació: Entre Barcelona, l'Alt Empordà i Andorra

Re: Pares i mares d'agost 2019

EntradaAutor: Gustineta » ds. jul. 27, 2019 7:14 pm

39+2

Hola boniques!

Buf! He estat moooolts dies sense entrar! Noies, ara sí que sí eh, em fa una il·lusió :)

Jo estic de 39 setmanes, surto de comptes entre dijous i divendres de la setmana que ve, em sembla increïble... El divendres vaig fer corretges (pels meus antecedents em van recomanar fer-les abans de sortir de comptes) i estava verda, verda, però ja em van dir que això pot canviar ràpid.
El/la petita està perfecte i no em preocupo, ja sortirà i si no, sabem que ens recomanen inducció a la setmana 41. O sigui: com a màxim em queden dues setmanes d'embaràs.

Jo estic de baixa des de la setmana 35, no podia més, sobretot per l'esquena, i, tot i que les condicions no són bones, és la millor decisió que he pres. Com la Manumima, m'he dedicat a cuidar-me i a mentalitzar-me. I ha anat molt bé al petit/a, que ha guanyat pes i ja no és petit, sinó normal.

Nosaltres no hem fet vacances ni escapades i de fet des de la setmana 34 que no ens movem de BCN per si de cas (som de Figueres jo i d'Andorra ell).

Com us trobeu vosaltres?

Abraçades!
Nov de 2013: inici cerca
Gen-jun 2014: 2 TE+ i 2 avortaments espontanis
Set 2014-set 2017: proves, cerca natural, 2 IA -
Oct-des 2017: 1a FIV+DGP. Un sol embrió sa; bioquímic
Jul i set 2018: 2a i 3a FIV+DGP.
Nov 2018: Beta +
Ago 2019: Benvingut, Enric
Gen 2022: Trànsfer i bioquímic
Ago 2022: Emb. espontani
Mai 2023: Benvinguda, Elna
coreta
:: puça
:: puça
Entrades: 6
Membre des de: dc. des. 12, 2018 3:42 pm

Re: Pares i mares d'agost 2019

EntradaAutor: coreta » dg. jul. 28, 2019 10:56 am

Hola guapes!
Doncs jo de 38 setmanes .. demà vaig a fer monitors, la panxa sempre dura i adolorida, però bé esperant el moment que vulgui sortir... ja ho tinc tot preparat avui he rentat la última robeta que em quedava. Ara ja començo ha estar dels nervis per el part .... no se el que m'espera en el part però dolor segur que sí !!
Això ja ho tenim noies!! molts ànims i força ! :-())
Avatar de l’usuari
Gustineta
:: gosset
:: gosset
Entrades: 426
Membre des de: dl. nov. 03, 2014 4:58 pm
Ubicació: Entre Barcelona, l'Alt Empordà i Andorra

Re: Pares i mares d'agost 2019

EntradaAutor: Gustineta » dt. jul. 30, 2019 12:14 pm

Coreta, com han anat els monitors?

Vols algun tipus de part en concret? Jo és que vull un part natural (si pot ser, es clar) i durant aquest últim mes-mes i mig m'he mentalitzat i intentat preparar per al dolor. Miro de veure'l com a part del procés. Com no ha de fer mal si del nostre cos ha de sortir una criatura? Però, estem preparades per parir, sigui part natural, amb medicació o cessària. Ho farem, i ho farem bé.

Molta sort!
Nov de 2013: inici cerca
Gen-jun 2014: 2 TE+ i 2 avortaments espontanis
Set 2014-set 2017: proves, cerca natural, 2 IA -
Oct-des 2017: 1a FIV+DGP. Un sol embrió sa; bioquímic
Jul i set 2018: 2a i 3a FIV+DGP.
Nov 2018: Beta +
Ago 2019: Benvingut, Enric
Gen 2022: Trànsfer i bioquímic
Ago 2022: Emb. espontani
Mai 2023: Benvinguda, Elna
Avatar de l’usuari
manumima
:: granota
:: granota
Entrades: 207
Membre des de: dt. jul. 29, 2014 3:31 pm

Re: Pares i mares d'agost 2019

EntradaAutor: manumima » ds. ago. 10, 2019 8:53 pm

Ei Coreta i Gusineta com esteu? Jo avui ja de 37,5. Per mi és tot nou ja que el meu fill va néixer a la 35,5. Aquesta setmana hi ha lluna plena així que potser hi haurà forces parts... jo dilluns tinc visita a veure què tal, aleshores estaré de 38.
Al meu fill el vig tindre amb part natural, tot i que amb oxcitocina, si que fa mal, xo tmb m’ho vaig prendre com un mal per un bon fi i que acabava en unes hores. Aquest cop no he tingut temps de mentalitzar-me i vaig una mica amb por, suposo que pel record que tinc de l’oxcitocina. Tot i així, espero que donat el moment m’empoderi I tiri endavant sense anestèsia. Em fa cosa xq ara vIg + cansada, amb el petit no puc descansar sempre que ho necessito i hi ha dies que penso que si em
Poses de part aleshores no podria ja que he dormit només un prell d’hores i estic rebentada o algo similar; xo b, al final el cos és molt savi.

Molta energia x totes!!!

Torna a “Per mesos”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::