*** Pares i mares de Setembre 2019 ***

gener, febrer, març...
Avatar de l’usuari
mariayfran
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 589
Membre des de: ds. feb. 25, 2006 9:55 pm
Ubicació: Creixell (Tarragona)

*** Pares i mares de Setembre 2019 ***

EntradaAutor: mariayfran » dc. gen. 09, 2019 2:29 pm

Hola a tothom!!!!

Bé, m'he decidit a obrir aquest post perquè 10 anys després de ser mare per primer cop, ahir vaig donar positiu! :-()) , així que si tot va bé a mitjans de setembre tornarem a repetir experiència.

La veritat és que tot és molt diferent a la primera vegada... Aleshores tenia 28 anys i estava molt tranquil·la. Em vaig quedar embaraçada a la primera, i vaig tenir un part i una gestació que ni em vaig enterar, treballant gairebé fins l'últim día.

Ara em veig amb 38 anys, tinc hipotiroidisme (controlat) i estic nomes de 2-3 setmanes (segons el clearblue). Tinc la primera visita amb el ginecòleg el dia 30 de gener. Malgrat que també m'he tornat a quedar embaraçada al primer intent, no sé per què però aquesta vegada tinc més pors a que les coses no surtin bé i em fa ràbia que això no em permeti gaudir de l'embaraç com ho vaig poder fer la primera vegada.

Bé, espero aviat estar acompanyada per aquest post d'alguna altra marona pel mes de setembre... recordo que fa 10 anys vaig fer amistats per aquí que encara perduren a dia d'avui.
Us espero!!!! :p-)

Llistat de mamis setembre'19

- Mibelmu: 1 de setembre
- Lamarsalada: 3 de setembre
- mare2019: 4 de setembre
- Bbm81: 5 de setembre
- Viscosin: 7 de setembre
- LOLA1981: 8 de setembre
- Estrellaguineu: 11 de setembre
- Annah: 11 de setembre
- Sita7: 13 de setembre
- Mariayfrani DPP: 14 de setembre
- Metiarc DPP: 14 de setembre
- davire: 25 de setembre
- estherlopez: 30 de setembre
- _elena
- 19m2
- nufama:


Nom: Mariayfran
DPP: 14 de setembre
Edat mare i pare: 38 i 40
Nº de fills: 1 nena de 9 anys
Hospital: Santa Tecla (Tarragona)
Sexe i nom:???
Qualsevol cosa que vulgueu explicar: Gairebé 10 anys després de ser pares per primer cop... repetirem aventura!


Nom: metiarc
DPP: 15 de setembre
Edat mare i pare: 35 i 36
Nº de fills: 1 nen de 3 anys
Hospital: Santa Tecla (Tarragona) o Pius (Valls) o El Vendrell. Encara no ho tenim molt clar
Sexe i nom: Anem fent llistes però fins que no sabem el sexe no acabarem de decidir
Qualsevol cosa que vulgueu explicar: El primer embaràs va ser gràcies a una FIV per SOP amb amenorrea i aquest cop ho hem aconseguit de forma natural i super ràpid!!!


Nom: Viscosin
DPP: 7 de setembre
Edat mare i mare: 39 i 41
Nº de fills: cap
Hospital: El que ens toqui per la S. Social (crec que la Maternitat). Encara no ho tenim molt clar
Sexe i nom: Tant ens fa

Nom: lola1981
DPP: 8 de setembre
Edat mare i pare: 37
Nº de fills: cap
Hospital: Arnau de Vilanova (Lleida)
Noms: si es nena probablement Lola, si es nen encara no sabem.

Nom: Lamarsalada
Abort bioquímic: Octubre 2018 (a les 6 setmanes)
FIV 1 blasto: Beta + (810) desembre 2018
DPP: 3 de setembre 2019
Edat mare i mare: 42
Nº de fills: cap
Hospital: Sant Joan de Deu o Clínica Diagonal. Encara no ho tenim molt clar
Sexe i nom: Tant ens fa i no volem dir noms fins que neixi


Nom:19m2
Edats: jo 34, ell 37
Fills: un tresor de 2anys
Hospital: seguiment privat i part al hospital general
Sexe i noms: ni ideaaa... la nostra filla diu que es una nena i que es dirà Julia... jajjaja ja en parlarem (jo si només n’hi ha 1 i està sa en tinc prou!)


Nom: mare2019
DPP: 4 de setembre
Edat mare i pare: 32 i 34
Nº de fills: cap
Hospital: el públic més proper
Sexe i nom: dependrà del sexe i tampoc ho tenim molt clar
Qualsevol cosa que vulgueu explicar: pensava que tardaria més a quedar-me embarassada o que simplement no m’hi quedaria mai pel tema de les regles irregulars i per com de difícil era doncs d’endevinar el dia.

Nom: davire
DPP: 25 de setembre
Edat mare i pare: 35 i 36
Nº de fills: cap
Hospital: com vaig per mútua suposo que em tocarà la clínica Girona.


Nom: Bbm81
DPP: 5 de setembre
Edat mare i pare: 37 i 54
Nº de fills: 0
Hospital: Clínica de Girona (per mutua)
Sexe i nom:??? encara no sabem


Nom: nufama
Edat mare: 33
Nº de fills: cap
Qualsevol cosa que vulgueu explicar: 4 miomes, 1 ectòpic, 1 FIV.


Nom: estherlopez
DPP: 30 Setembre
Edats: jo 29, ell 40
Fills: Aitana, 8/12/2016
Hospital: Mutua Terrassa, privat + SS
Sexe i noms: ens faria il·lusió una altra nena, però ja es veurà! De noms, encara res.


[color=#804040]Nom:Mibelmu
DPP: 1 setembre
Edats: jo 29, ell 31
Fills: cap
Hospital: seguiment privat i part per seguretat social en principi no ho tenim gaire clar
Sexe i noms: sexe no sabem encara i noms tampoc tenim gaire clar de moment.
[/color]

Nom: Sita7
Edats: jo 36, ell 39
Fills: 1 nen juny 2016
Hospital: SS Tarragona o Valls
Sexe i noms: fins que no en sabem el sexe, res de res.
DPP: 13 setembre


Nom: Annah
Edats: Jo 28, ell 31(32 pel neixament).
Fills: Cap, serà el primer!
Hospital: Gine de la clínica Ishtar i el part serà a la Corachan.
DPP: 11 de setembre
Sexe i noms: Morta de ganes de saber el sexe i sense noms definitus.
mariayfran l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. feb. 11, 2019 7:04 pm, en total s’ha editat 10 vegades.
Nom: mariayfran
DPP: 14 Setembre
Edats: jo 37, ell 39
Fills: Alba, 9/11/2009
Hospital: Sant Pau i Santa Tecla (Tarragona)
Sexe i noms: a les noies de la casa ens faria il·lusió una altra nena, al papa un nen... pero vingui el que vingui l'esperem amb molta il·lusió!
>.-<:
Avatar de l’usuari
metiarc
:: pantera
:: pantera
Entrades: 862
Membre des de: dt. oct. 22, 2013 5:49 pm

Re: *** Pares i mares de Setembre 2019 ***

EntradaAutor: metiarc » dc. gen. 09, 2019 7:35 pm

Hola!
Aquí una altra que s'anima a participar al post, tot i que em fa una mica de cosa fer-ho tant d'hora per si no anés bé alguna cosa. Però he decidit que vull gaudir de l'embaràs des del primer minut! I si passa res, doncs mira, què hi farem. Però no vull estar-me de fer coses que em fan il·lusió, com participar a aquest post, per por.

Jo tinc un nen que farà 3 anys aquest diumenge i durant el seu embaràs, com tu mariayfran, també vaig conèixer moltes noies maques al post de mares del Soc petit i amb una ens hem fet molt bones amigues i encara quedem amb els nens. Així que tenia ganes de tornar a compartir el meu embaràs per aquí.

El meu primer fill va ser molt lluitat i va ser fruit d'una FIV, ja que jo tenia SOP amb amenorrea. A més durant el primer trimestre vaig tenir un hematoma molt gran, que em va fer estar fins a les 10 setmanes en repòs i corrent cada setmana a urgències pensant que ja el perdíem. Va ser durillo! Però ara tinc un nen preciós, que és el que compta :)

Quan el meu fill tenia 1 any, gràcies a anar investigant per internet vaig conèixer un grup de noies que també tenien SOP i que seguien un estil de vida paleo per intentar minimitzar-ne els símptomes. Vaig decidir provar a fer el canvi d'alimentació i no només em trobo molt millor, sinó que he recuperat la menstruació i ara m'he quedat embarassada de forma natural al tercer mes de cerca. Explico tot això sobretot per si coneixeu alguna noia en la meva situació. És flipant la desinformació i desactualització dels metges i som moltes les noies del grup que amb esport i canvi de dieta hem aconseguit quedar-nos embarassades de forma natural. No entenc com no és el primer que recomanen! Sento el rotllo, però si pot ajudar a qualsevol altra noia que estigui passant per això, val la pena.

I ara sí, centrant-me en aquest embaràs, estic de molt poquet. Dimecres passat, a dos dies de la falta, em vaig fer un test d'embaràs perquè tenia hora per fer-me una citologia i per si de cas. I va donar positiu! No m'ho podia creure! Al dia següent em vaig fer un clearblue digital i posava Embarazada 1-2.
Jo calculo que em tocarà a meitat setembre també, però fins dimecres vinent no tinc la primera visita amb la llevadora.
De moment em trobo prou bé. Avui he començat a tenir mal de pits, al final del dia em molesta una mica la panxa i de tant en tant tinc una mica de mareig, però poca cosa. El que sí és que hem noto emocionalment més inestable i ja començo amb els despistes del tipus engegar el forn sense posar-li temperatura i coses així, jejeje

mariayfran, jo estic una mica com tu amb les pors, però hem d'intentar centrar-nos en el dia a dia i gaudir del camí!
Per cert, què et sembla si fem la presentació tipus aquesta de nom, edat dels pares, nº fills, etc. ?Podem copiar-ne una dels mesos anteriors i anar-hi posant les nostres dades. Va molt bé al principi poder anar mirant la primera pàgina per anar-nos ubicant totes.

Tinc moltes ganes de compartir aquesta aventura amb vosaltres. El primer cop em va semblar una experiència molt bonica i estic segura que aquest cop també ho serà. Vinga, anime-us setembreres!!!
metiarc l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. feb. 06, 2019 5:09 pm, en total s’ha editat 2 vegades.

15/02/15 Inici 1a FIV
26/02/15 Punció. 9 òvuls, 8 arriben a blasto i els congelem
21/04/15 Transfer d'un blasto
29/04/15 TE +++ :)
13/01/16 Neix el notre petit!


02/01/19 TE +++ :)
12/03/19 Ets una xiqueta! :cnena:
Avatar de l’usuari
mariayfran
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 589
Membre des de: ds. feb. 25, 2006 9:55 pm
Ubicació: Creixell (Tarragona)

Re: *** Pares i mares de Setembre 2019 ***

EntradaAutor: mariayfran » dj. gen. 10, 2019 8:49 pm

Hola Metiarc!!!! Quina il·lusió poder compartir amb tu aquesta aventura!!! :-())

Doncs jo segons una aplicación d'aquestes de móvil en que poses la data de la teva primera regla estic ja de 4 setmanes i 6 dies :b-))) fa tres dies que em vaig fer el test i encara estic una mica en shock, ja que com que m'he quedat embarassada tan ràpid se m'han trastocat tots els plans que jo tenia per aquest any, tant a nivel personal com profesional... aquest bebito encara no té la mida ni d'una llavor i ja m'està canviant la vida per complert!!!! :content:

La veritat és que la part emocional és el que estic portant pitjor , i que quan estas de tant poquet vius amb el neguit de que la cosa no rutlli… pero com tu dius, s'ha d'intentar gaudir des del primer moment >.-<: >.-<: >.-<:

Per mi aquest fòrum és molt important perquè em fa sentir-me molt acompanyada, així que espero que poguem compartir totes les nostres inquietuds durant aquests mesos... :ok:

El que dius de la presentació que hi ha als altres posts em sembla molt bé, suposo que l'haureu d'escriure i jo copiar-la al meu primer comentari no?

Bé, doncs encantada d'haver-te conegut :love: Per cert, em dic Maria i sóc de Sallent (Bages) però visc a Creixell (Tarragona). Petonets!!!!
Nom: mariayfran
DPP: 14 Setembre
Edats: jo 37, ell 39
Fills: Alba, 9/11/2009
Hospital: Sant Pau i Santa Tecla (Tarragona)
Sexe i noms: a les noies de la casa ens faria il·lusió una altra nena, al papa un nen... pero vingui el que vingui l'esperem amb molta il·lusió!
>.-<:
Avatar de l’usuari
metiarc
:: pantera
:: pantera
Entrades: 862
Membre des de: dt. oct. 22, 2013 5:49 pm

Re: *** Pares i mares de Setembre 2019 ***

EntradaAutor: metiarc » dv. gen. 11, 2019 11:14 am

Hola mariayfran, jo ara acabo de mirar amb una calculadora d'aquestes d'internet segons la data de l'última regla i que segons TOs vaig ovular el dia 16 del cicle i em tocaria parir un dia després que tu :love:
Jo també aniré una mica a tope durant tot l'embaràs perquè al juliol em presento a oposicions, així que serà justet, però és que tampoc contàvem gaire en quedar-nos embarassats de forma natural i tan ràpid! Però ens adaptarem al que sigui ii suer feliços! :content:

A mi també em passa que em va molt bé compartir els meus neguits per portar-los millor i amb qui millor que amb algú que també els està passant! Aquest fòrum em va anar molt bé l'altre cop en tots les fases de la cerca i de l'embaràs i segur que aquest cop també :)

Ah! I vivim ben propet, perquè jo visc a Reus :) De moment no poso nom real per si i ha algú que em coneix per aquí. Per no trencar la sorpresa... Encara que només amb el que descric de mi ja em podrien conèixer potser, jejejeje
Voldríem que el primer en saber-ho fos el nostre fill :) Tinc unes ganes de dir-li! Però ens esperarem a assegurar una mica més que les coses van bé.

Veig que vols parir a Sta Tecla. Jo el primer el vaig tenir allà, però ara amb el segon dubto entre repetir o fer Valls o el Vendrell. M'agradaria tenir un part el més respectat possible. A Sta Tecla hi vaig estar bé, però aquell cop hi anava per privat i ara serà per públic, així que m'ho he d'acabar de pensar...

Ara et passo les meves dades per a afegir-les al primer post:

Nom: metiarc
DPP: 15 de setembre
Edat mare i pare: 35 i 36
Nº de fills: 1 nen de 3 anys
Hospital: Santa Tecla (Tarragona) o Pius (Valls) o El Vendrell. Encara no ho tenim molt clar
Sexe i nom: Anem fent llistes però fins que no sabem el sexe no acabarem de decidir
Qualsevol cosa que vulgueu explicar: El primer embaràs va ser gràcies a una FIV per SOP amb amenorrea i aquest cop ho hem aconseguit de forma natural i super ràpid!!!

A veure si s'anima alguna setembrera més!!! Que tinguis molt bon cap de setmana! Jo celebraré que el meu nen compleix els 3 anyets ja! :love:

15/02/15 Inici 1a FIV
26/02/15 Punció. 9 òvuls, 8 arriben a blasto i els congelem
21/04/15 Transfer d'un blasto
29/04/15 TE +++ :)
13/01/16 Neix el notre petit!


02/01/19 TE +++ :)
12/03/19 Ets una xiqueta! :cnena:
Viscosin
:: puça
:: puça
Entrades: 12
Membre des de: dv. gen. 11, 2019 1:32 pm

Re: *** Pares i mares de Setembre 2019 ***

EntradaAutor: Viscosin » dv. gen. 11, 2019 1:44 pm

Bones,
jo també m'animo tot i que encara no m'ho acabo de creure.
Fa tan poquet que encara no ens hem fet a la idea. Nosaltres venim d’una FIV encertada a la primera, o sigui que imagineu-vos el shock.
Segur que omplim aquest fòrum d’energia positiva, i ens ajudem a resoldre els dubtes i angoixes, i per mi això és “superimportant”.
Segons totes les aplicacions estic de 5 setmanes, però no ho tinc gaire clar, ja que nosaltres si sabem del cert la data de concepció, per tant és possible que sigui menys.

Segur que us omplo de preguntes perquè és la nostra primera criatura.. i estem cagades.
Anem xerrant!
Nom: Viscosin
DPP: 7 de setembre
Edat mare i mare: 41 i39
Nº de fills: cap
Hospital: El que ens toqui per la S. Social (crec que la Maternitat).
Sexe i nom: Nena
Avatar de l’usuari
metiarc
:: pantera
:: pantera
Entrades: 862
Membre des de: dt. oct. 22, 2013 5:49 pm

Re: *** Pares i mares de Setembre 2019 ***

EntradaAutor: metiarc » dv. gen. 11, 2019 6:57 pm

Benvinguda Viscosin! Moltes felicitats per la panxu! Que bè que anem augmentant el grup!
Entre totes ens desfogarem dels nostres drames i ho portarem tot molt millor segur :)

I clar que sí, ajudarem amb tot el que podrem, que amb el primer embaràs sempre hi ha mil dubtes.

Que passeu bon cap de setmana!!!

15/02/15 Inici 1a FIV
26/02/15 Punció. 9 òvuls, 8 arriben a blasto i els congelem
21/04/15 Transfer d'un blasto
29/04/15 TE +++ :)
13/01/16 Neix el notre petit!


02/01/19 TE +++ :)
12/03/19 Ets una xiqueta! :cnena:
Avatar de l’usuari
mariayfran
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 589
Membre des de: ds. feb. 25, 2006 9:55 pm
Ubicació: Creixell (Tarragona)

Re: *** Pares i mares de Setembre 2019 ***

EntradaAutor: mariayfran » ds. gen. 12, 2019 11:51 am

Benvinguda al post Viscosin!!!

I felicitats per aquest positiu :ok:
Me'n alegro molt que hagis decidit afegir-te a aquest post. >.-<:
Jo avui ja faig les 5 setmanes... aix, quines ganetes que arribi el dia 30 ja per anar a la primera visita de gine!!!

Espero que tingueu un molt bon cap de setmana!!!
I que vagi molt bé la celebració del cumple del teu petit, Metiarc!
Anem xerrant!
Nom: mariayfran
DPP: 14 Setembre
Edats: jo 37, ell 39
Fills: Alba, 9/11/2009
Hospital: Sant Pau i Santa Tecla (Tarragona)
Sexe i noms: a les noies de la casa ens faria il·lusió una altra nena, al papa un nen... pero vingui el que vingui l'esperem amb molta il·lusió!
>.-<:
elena__
Entrades: 3
Membre des de: dt. gen. 15, 2019 10:08 pm

Re: *** Pares i mares de Setembre 2019 ***

EntradaAutor: elena__ » dt. gen. 15, 2019 10:22 pm

Felicitats per la bonica espera a totes!
aquest dissabte també vaig fer les 5 setmanes com mariayfran. Estem igual! Dius que el dia 30 ja et fas ecografia. Creus que amb 7 setmanes ja es podrà sentir el batec? Jo tmb tinc cita el mateix dia i no sé si passar-la a una setmana després.
Avatar de l’usuari
metiarc
:: pantera
:: pantera
Entrades: 862
Membre des de: dt. oct. 22, 2013 5:49 pm

Re: *** Pares i mares de Setembre 2019 ***

EntradaAutor: metiarc » dc. gen. 16, 2019 9:23 am

Bon dia a totes!

Moltes felicitats per la panxeta elena_!!!! Me n'alegro de que t'uneixis a nosaltres.

mariayfran, la veritat és que sí que hi ha ganes d'anar veient que tot va bé. Encara que jo tinc l'experiència del primer embaràs en que al primer trimestre em feien ecos cada 1-2 setmanes per controlar l'hematoma i després cada mes, i això no em va treure els neguits, jajajaja
Aquesta vegada ho faré per SS i faré menys ecos. Vull intentar estar més en modo zen. :-o00m L'únic que em plantejo és si fer una primera eco pagant per això de no esperar a les 12 setmanes de la SS.

Jo avui he fet la primera visita amb la llevadora i ja m'han fet el carnet d'embarassada. Em fa il·lusió i tot tenir-lo! :love: Com que es guien per la data de la meva última regla, m'han dit que estic de 5+5 i que em toca DPP per al 14 de setembre, però jo estic bastant segura de que vaig ovular un parell de dies més tard. Per no fer-me un embolic, de moment seguiré amb les dates que em diu la llevadora i ja veurem si m'ho recalculen en algun moment.
M'han donat hora per a les analítiques del primer trimestre i per a la primera eco ja. Però, com li deia a la mariayfran, no estic segura si no faré alguna eco pagant primer. M'ho he d'acabar de pensar. Alguna té idea de quant val una eco pagant per privat?
De símptomes ahir vaig començar amb una mica de nàusees ja. La llevadora m'ha dit que l'habitual és just que comencin al voltant de la setmana 6, així que sembla que a aquest embaràs tampoc em lliuraré d'elles. A l'anterior vaig tenir nàusees fins a les 21 setmanes i és un rotllo! Però almenys és un indicador de que tot va bé. Amb alguna cosa m'he de consolar, jejeje
Lo dolent és que volia esperar a les 12 setmanes per a dir-ho al meu fill i a la família propera, però si vaig tot el dia marejada no ho podré amagar. Però em fa cosa dir-ho d'hora sobretot pel petit, perquè si no anés bé, no sé si amb 3 anys s'ho prendria molt bé (és un nen emocionalment molt intens!). A veure què fem... sobre a marxa.

Doncs res noies! Que tingueu molt bon dia!!!
Ah! I les noves penseu a fer la presentació per a que la mariayfran la copiï al primer missatge :ok:

15/02/15 Inici 1a FIV
26/02/15 Punció. 9 òvuls, 8 arriben a blasto i els congelem
21/04/15 Transfer d'un blasto
29/04/15 TE +++ :)
13/01/16 Neix el notre petit!


02/01/19 TE +++ :)
12/03/19 Ets una xiqueta! :cnena:
Viscosin
:: puça
:: puça
Entrades: 12
Membre des de: dv. gen. 11, 2019 1:32 pm

Re: *** Pares i mares de Setembre 2019 ***

EntradaAutor: Viscosin » dc. gen. 16, 2019 3:02 pm

Nom: Viscosin
DPP: 7 de setembre
Edat mare i mare: 39 i 41
Nº de fills: cap
Hospital: El que ens toqui per la S. Social (crec que la Maternitat). Encara no ho tenim molt clar
Sexe i nom: Tant ens fa

Jo dilluns vaig nar a la 1º eco de la clínica de fecundació, no de la seguretat social.
Es va veure superbé, i el cor a tope (teoricament la doctora va dir 6 setmanes i algun dia... no recordo).
O sigui que elena, en el meu cas si es va sentir OK
Ara el 28 em toca la llevadora de la seguretat social, però no tinc clar si em fara eco o no...

Nem parlant :-o00m
Nom: Viscosin
DPP: 7 de setembre
Edat mare i mare: 41 i39
Nº de fills: cap
Hospital: El que ens toqui per la S. Social (crec que la Maternitat).
Sexe i nom: Nena
LOLA1981
Entrades: 3
Membre des de: dc. gen. 16, 2019 3:35 pm

Re: *** Pares i mares de Setembre 2019 ***

EntradaAutor: LOLA1981 » dc. gen. 16, 2019 4:28 pm

Hola a totes!!
També m'uneixo al club de les setembreres!!!
Uff...no sé pas com començar! És tot taaant nou per mi...
Doncs al setembre amb la meva parella ens vam decidir per buscar un fill, els dos tenim 37 anys i no tenim cap fill, i al desembre ja ho estava! No ens ho podia'm creure que arribés tant aviat!! Els dos pensava'm que ens costaria.
La última regla la vaig tenir el 3 de desembre, i la DPP es per el 8 de setembre.

Tinc com una barreja estranya d'emocións...no sé si tb us passa, de pors, alegria, ignorància...eufòria...pffff el cap no para!!

Aquest dilluns vaig anar al ginecòleg (sóc de mutua), i em va fer la primera eco, diu que tot perfecte, i li vaig escoltar el cor!!! Sembla estrany que amb 3,5mm que medeix ja es pugui escoltar el cor! Va ser al·lucinant!
El dia 22 de gener tinc hora amb la Llevadora de la SS, i suposo que em faran el carnet de l'embaràs, i el dia 28 torno a tenir hora amb el ginecòleg per la segona eco de mútua.

De moment em trobo força bé, els primers dies tenia molts dolors de regla, i dubtava de si estava embarassada, pensava cada dia que m'havia de baixar...i res...i el dia 2 de Gener vaig fer el test, 2-3 setmanes em va sortir.
De moment continuo amb els dolors de regla, però molt menys intensos, i tb em noto inflada algunes nits. Vosaltres els heu tingut aquests dolors de regla? I algunes punxades intenses en algun moment? de mareig i sensibilitat a les olors, de moment res.

Doncs, no sabeu la il·lusió que m'ha fet descobrir que hi ha aquest grup...m'acabo de donar d'alta ara mateix!! Mai he interactuat en cap foro. I em fa especial il·lusió que sigui per aquest motiu. :cnena: :cnen: :-()) >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

Estem en contacte i que acabeu de passar molt bona setmana.
Salut!

Nom: lola1981
DPP: 8 de setembre
Edat mare i pare: 37
Nº de fills: cap
Hospital: Arnau de Vilanova (Lleida)
Noms: si es nena probablement Lola, si es nen encara no sabem.
Avatar de l’usuari
Estrellaguineu
:: papallona
:: papallona
Entrades: 110
Membre des de: dv. des. 15, 2017 2:39 pm

Re: *** Pares i mares de Setembre 2019 ***

EntradaAutor: Estrellaguineu » dc. gen. 16, 2019 6:27 pm

Hola a tothom!
Doncs jo m'uneixo també perquè, amb tot i que és molt aviat i ja he tingut el primer ensurt per sagnat crec que arribar fins aquí m'ha costat tant que em mereixo gaudir-ho i estic encantada de compartir fòrum amb vosaltres.
La meva recerca de ser mare comença fa 12 amb un embaràs natural que vaig perdre a les 7 setmanes. Seguit acabem a RA amb dues Inseminación fallides i una invitro que també va acabar en avortament a les 6 setmanes.... Les Voltes de la vida em porten a tornar-hi al 2018 amb ovodonació doncs ja en tinc 45 (el pare 35). La primera també va acabar amb avortament a les 8 setmanes per hematoma. Ara estic de 6 i fa una setmana vaig tenir pèrdues, us podeu imaginar l'angoixa però avui l'hi hem sentit el cor i vull ser positiva i feliç perquè aquesta vegada ha de ser la bona.
Tinc la data de part per l'11 de setembre!!
Per ara sento indigestió constant i alguna nausea i mai hagués dit que me m'alegraria tant!!
Faré una eco per setmana fins les 8 per alt ric a la clínica i el 31 tinc visita amb comadrona.
Poc a poc espero anar-vos coneixent.
I ara si, enhorabona a totes!!!!!!!!
2008 2 IA i 1 FIV amb 2 avortaments com a resultat :ufs:
2018 44 anys i em dono última oportunitat per :-())
23/7/2018 Transfer 1 blasto OVO no queden frigos
2/8/2018 BETA positiva +++ 115
29/8/2018 hematoma i avortament diferit
22/12 /2018 Transfer 1 blasto OVO i 3 frigos
2/1/2019 beta ++++ 700
Lamarsalada
:: puça
:: puça
Entrades: 7
Membre des de: dv. gen. 11, 2019 10:57 pm

Re: *** Pares i mares de Setembre 2019 ***

EntradaAutor: Lamarsalada » dc. gen. 16, 2019 6:57 pm

Nom: Lamarsalada
Abort bioquímic: Octubre 2018 (a les 6 setmanes)
FIV 1 blasto: Beta + (810) desembre 2018
DPP: 3 de setembre 2019
Edat mare i mare: 42
Nº de fills: cap
Hospital: Sant Joan de Deu o Clínica Diagonal. Encara no ho tenim molt clar
Sexe i nom: Tant ens fa i no volem dir noms fins que neixi


Hola!!! doncs m'apunto al grup!!

En el nostre cas encara no hem dit res a ningú encara, estic de 7 setmanes justes i com venin d'un abort, volem ser prudents, fins i tot entre nosaltres anem amb força cura de no emocionar-nos molt, el primer embaras va ser tot una muntanya rusa emocional. En aquest estem contents però prudents i saben molt bé el que hi ha. Creuem els dits.

Ahir vam anar a fer una eco la clínica de FIV i el vam poder veure i sentir el cor, va ser molt emotiu, no vaig poder evitar posar-me a plorar. Tot està bé i segueix el seu curs.

Tinc moltes nàusees, i avui m'he pres el Cariban i m'ha anat super bé, per fi he vist la llum perquè aquestes nàusees son molt molestes i vaig marejada tot el dia, avui, bé. També super sensible als olors...mare meva... i no tinc casi panxona ni tampoc em fan molt mal els pits. Fa un parell de setmanes vaig estar amb pèrdues i dolors de regle, em van recomanar repòs relatiu.

Avui també he anat a la visita de la llevadora, un encant, m'ha fet el carnet de vacunes d'embarassada, m'ha fet molta il·lusió, i m'ha programat per fer analítiques i triplescreen pel 28 de gener. La propera eco en dos setmanes a la clínica de FIV.

Doncs ànims a totes!!

Parlem!!

:love:
Els dos 43 anys
Agost 2018: Beta + 1 blasto
Setembre 2018: avortament bioquímic
Desembre 2018: Transfer 1 blasto i Beta + 810!!
Avatar de l’usuari
metiarc
:: pantera
:: pantera
Entrades: 862
Membre des de: dt. oct. 22, 2013 5:49 pm

Re: *** Pares i mares de Setembre 2019 ***

EntradaAutor: metiarc » dj. gen. 17, 2019 9:18 am

Bon dia noies! Quin munt de noves incorporacions! >.-<: >.-<: >.-<: Benvingudes a totes!

Viscosin, què guai haver vist al peque ja! :love: La SS suposo que va igual a tot arreu i les llevadores no fan les ecos, les fan els ginecòlegs. A mi a la visita que vaig anar només em van fer el carnet de l'embarassada, em van pesar, em van fer preguntes d'antecedents familiars, del meu anterior embaràs i part, etc. I em van donar hora per a fer-me les analítiques del primer trimestre a les 10 setmanes, i la eco del primer trimestre amb gine i una altra visita a la llevadora per a les 12 setmanes.

Lola1981, la barreja d'emocions crec que la tenim totes. I et garanteixo que ja no t'abandonarà mai! I no em refereixo només a l'embaràs :content:
De punxades com de regla jo en vaig tenir més al principi. Ara ja se m'han anat passant. I començo amb una mica de dolors de pits i les nàusees.

Estrellaguineu, ostres! Què dur! Però fas bé de no perdre l'esperança! Jo amb el meu primer fill vaig tenir un hematoma molt gran que ens feia córrer cada setmana urgències. Una de les vegades jo estava sagnant molt i tenia moltíssim dolor. Em van haver de donar un Enantium per poder-me fer una eco perquè tenia tant de dolor que no em podia estar quieta i li van dir al meu home que ens anéssim mentalitzant de que estava patint un avortament. Però quan es va calmar el dolor em van fer la eco i vam veure el seu cor bategar per primer cop. Va ser super emocionant després del que ens havien dit! I el meu nen acaba de complir 3 anys! Així que mai hem de perdre l'esperança! Molts ànims!!!

Lamarsalada, t'entenc. Natros al tenir el risc d'avort amb el primer embaràs, anem amb molta precaució i no volem dir-ho a ningú fins a les 12 setmanes. Però vaig super cansada i ja estic començant amb les nàusees i no sé si ho podré amagar tant. Almenys al meu fill. I clar, si li dic a un nen de 3 anys, ja et pots imaginar el que durarà el secret! :content:
De moment vaig sense Cariban, però no sé si trigaré gaire a prendre-me'l...
Sí que estaràs d'hora de 12 setmanes si tens la eco del triplescreen el dia 28 ja! Jo la tinc el 4 de març i tinc DPP a meitat mes de setembre. Vols dir que pot ser? O et refereixes a les analítiques per a les trisomies?

Jo sense canvis des d'ahir. No us passa que a les tardes/nits se us posa una panxa super inflada? Jo hi ha dies que plego a les 21:30h de treballar i no sé quins pantalons posar-me que no em molestin i alguns jerseis no me'ls puc posar per a que no es noti. No sé què faré d'aquí un mes! jajajaja

Que passeu un molt bon dia totes!!!

15/02/15 Inici 1a FIV
26/02/15 Punció. 9 òvuls, 8 arriben a blasto i els congelem
21/04/15 Transfer d'un blasto
29/04/15 TE +++ :)
13/01/16 Neix el notre petit!


02/01/19 TE +++ :)
12/03/19 Ets una xiqueta! :cnena:
Lamarsalada
:: puça
:: puça
Entrades: 7
Membre des de: dv. gen. 11, 2019 10:57 pm

Re: *** Pares i mares de Setembre 2019 ***

EntradaAutor: Lamarsalada » dj. gen. 17, 2019 1:16 pm

Metiarc, això que em preguntes doncs no en tinc ni idea... això em va dir la llevadora no sé!!!

Per les nausees m'ha anat bé escoltar al cos i menjar el que em demana, poca quantitat i menjar més sovint. Xiclets de menta, portar bastonets i aigua al bolso per si em dona al carrer, mandarines, pomes, peres i iogurt de llimona. De normal tots aquests aliments no els solc menjar... així que faig cas al cos i el que em demani.
Els dos 43 anys
Agost 2018: Beta + 1 blasto
Setembre 2018: avortament bioquímic
Desembre 2018: Transfer 1 blasto i Beta + 810!!
Avatar de l’usuari
elmeubip
:: papallona
:: papallona
Entrades: 145
Membre des de: dj. nov. 22, 2012 6:09 pm

Re: *** Pares i mares de Setembre 2019 ***

EntradaAutor: elmeubip » dv. gen. 18, 2019 8:59 am

Buenos días ,

Soy una mami de mellizas y estoy vendiendo la habitación de las peques, con las dos cunas stuva, el cambiador stuva, y el carrito mountain buggy duet.

Os pongo los links por si os interesa a alguna ya me urge venderlas. Muchas gracias y os deseo lo mejor en este camino que empezáis como mamis/papis. Es una etapa súper súper chula. Besos.

https://es.wallapop.com/item/carro-doble-mountain-buggy-duet-318796338

https://es.wallapop.com/item/cuna-stuva-y-colchon-318766685

http://p.wallapop.com/i/318776750?_pid=wi&_uid=54706734&_me=s_android

Y perdonad por la interrupción...
Avatar de l’usuari
Estrellaguineu
:: papallona
:: papallona
Entrades: 110
Membre des de: dv. des. 15, 2017 2:39 pm

Re: *** Pares i mares de Setembre 2019 ***

EntradaAutor: Estrellaguineu » dv. gen. 18, 2019 5:53 pm

Hola noies,
Una pregunte ta, alguna de vosaltres taca marronós i molt escaig? Fa dos dies que em passa, just després de la eco de dimecres de 6 setmanes que estava tot OK però venint d'avortaments és difícil estar tranquil. la.
Moltes gràcies
2008 2 IA i 1 FIV amb 2 avortaments com a resultat :ufs:
2018 44 anys i em dono última oportunitat per :-())
23/7/2018 Transfer 1 blasto OVO no queden frigos
2/8/2018 BETA positiva +++ 115
29/8/2018 hematoma i avortament diferit
22/12 /2018 Transfer 1 blasto OVO i 3 frigos
2/1/2019 beta ++++ 700
Avatar de l’usuari
19m2
:: papallona
:: papallona
Entrades: 103
Membre des de: dc. set. 30, 2015 8:17 am

Re: *** Pares i mares de Setembre 2019 ***

EntradaAutor: 19m2 » ds. gen. 19, 2019 12:08 pm

CucuuuuÚ!!!!! :-()-)

Com esteu???
M’apunto al post tot i que no tinc clar quina serà la meva data de part... us explico, la meva data d’última regla es el 31 de desembre del 2015!!! : lasito : jajjajaj doncs això tinc una nena de 2anys i encara mantenim la lactància, al octubre vaig deixar les anticonceptives però després de vigilar un parell de mesos i veure que no em venia la regla vem pensar q degut a la lactància la cosa aniria per llarg...

El que feia es ferme un test d’ovulació cada 3setmanes aprox per veure si s activava la cosa i res, blanc nuclear.. doncs de cop ahir 2ratlletes súper marcades i ràpides em van fer pensar q igual era embaras i bingo! Clearblue 2-3 setmanes... com diu una amiga, sembla que hem caçat el primer ovul que ha tret el cap...
això correspondria a mitjans/finals de setembre oi? :miko: si alguna en sap més de calcular ja mho direu...

Enfi! Que comencem l’any intensament! Aquí estic i ens anem llegint ;-)))

Nom:19m2
Edats: jo 34, ell 37
Fills: un tresor de 2anys
Hospital: seguiment privat i part al hospital general
Sexe i noms: ni ideaaa... la nostra filla diu que es una nena i que es dirà Julia... jajjaja ja en parlarem (jo si només n’hi ha 1 i està sa en tinc prou!)

Dilluns truco al gine i ja us aniré explicant...

Estrellaguineu he llegit això dels tacadets.. a mi no m’ha passat però conec varies noies que si.. en principi diuen que si la sang no es vermella i abundant no es senyal d’alerta però esclar.. entenc que no fa gràcia... si t’has de quedar més tranquila ves al gine! Ànims maca
Imatge

Imatge
Lamarsalada
:: puça
:: puça
Entrades: 7
Membre des de: dv. gen. 11, 2019 10:57 pm

Re: *** Pares i mares de Setembre 2019 ***

EntradaAutor: Lamarsalada » ds. gen. 19, 2019 2:54 pm

Estrellaguineu, a mi sí que m'ha passat, vaig estar uns dies tacant de marró, segons el gine si no és sang vermella abundant que no em preocupés sembla ser que és normal tant si passa com si no. I que sol ser perquè s'està implantant.

Per altre banda, ahir vaig tacar sang vermellla abundant, com una regla, vam sortir pitant al hospital i ens esperavem el pitjor. Tenia sang pero no sentia cap mena de dolor i això em va tranquil-litzar una mica, ja que quan vaig patir l'avort hi havia sang i dolors molt fords al baix ventre. Em van fer una eco, i bones noticies, l'hembrió està bé, ha estat un hematoma que s'ha format i està sortin. Que no em preocupi que avegades passa i que son normals aquests hematomes que no interfereixen en l'embaràs.

Així que ja veieue, tot està bé i anem de susto en susto.
Els dos 43 anys
Agost 2018: Beta + 1 blasto
Setembre 2018: avortament bioquímic
Desembre 2018: Transfer 1 blasto i Beta + 810!!
Avatar de l’usuari
Estrellaguineu
:: papallona
:: papallona
Entrades: 110
Membre des de: dv. des. 15, 2017 2:39 pm

Re: *** Pares i mares de Setembre 2019 ***

EntradaAutor: Estrellaguineu » ds. gen. 19, 2019 7:38 pm

19m2 jaja què bona doncs jo crec que serà més aviat a finals de setembre ara fins la primera eco no és fàcil concretar.

Lamarsalada quin esglai pobrets!!!! Suposo que aniràs fent eco per controlar l'hematoma. T'han dit repòs? Ja veuràs que queda en ensurt.

Gràcies pels vostres comentaris em tranquilitzen >.-<:
Abraçades
2008 2 IA i 1 FIV amb 2 avortaments com a resultat :ufs:
2018 44 anys i em dono última oportunitat per :-())
23/7/2018 Transfer 1 blasto OVO no queden frigos
2/8/2018 BETA positiva +++ 115
29/8/2018 hematoma i avortament diferit
22/12 /2018 Transfer 1 blasto OVO i 3 frigos
2/1/2019 beta ++++ 700

Torna a “Per mesos”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::