*** Pares i mares de Setembre 2019 ***

gener, febrer, març...
Avatar de l’usuari
metiarc
:: pantera
:: pantera
Entrades: 862
Membre des de: dt. oct. 22, 2013 5:49 pm

Re: *** Pares i mares de Setembre 2019 ***

EntradaAutor: metiarc » dg. gen. 20, 2019 9:01 am

Bon dia noies!

Lamarsalada, gràcies pel consell! Tot i que no menjo cap dels aliments que has dit, jajaja Però alguna petita cosa diferent sí que introduiré a la meva alimentació ara. Dijous vinent tinc visita amb la meva psiconeuroimmunòloga per veure què puc introduir i què millor que no mengi en cap cas.
Quin ensurt lo de la sang! T'han donat repòs relatiu? Jo al primer embaràs en vaig fer per l'hematoma. És una mica rotllo, perquè mentre vas tacant no pots deixar de patir del tot. Molts ànims!

Estrellaguineu, si taques molt poquet i marronós segur que no és res. Però no està mai de més anar al metge i et quedes tranquil·la.

19m2, benvinguda! Doncs diria que et toca cap a finals de setembre, així fen càlculs a grossomodo. A veure què et diuen quan tinguis eco.

Doncs res, jo segueixo igual. Torno a tenir menys nàusees, però a les tardes estic rebentada! No us moriu de son vosaltres?
Aquest cap de setmana hem celebrat el cumple del meu fill amb la família i m'ha costat tant mossegar-me la llengua per no dir res! A més que ma mare es queda a passar tot el cap de setmana a casa i encara costa més! Quines ganes de dir-ho a tothom!

Que acabeu de passar un bon cap de setmana!

15/02/15 Inici 1a FIV
26/02/15 Punció. 9 òvuls, 8 arriben a blasto i els congelem
21/04/15 Transfer d'un blasto
29/04/15 TE +++ :)
13/01/16 Neix el notre petit!


02/01/19 TE +++ :)
12/03/19 Ets una xiqueta! :cnena:
Avatar de l’usuari
Estrellaguineu
:: papallona
:: papallona
Entrades: 110
Membre des de: dv. des. 15, 2017 2:39 pm

Re: *** Pares i mares de Setembre 2019 ***

EntradaAutor: Estrellaguineu » dg. gen. 20, 2019 12:21 pm

Bon dia,
Metiarc jo estic seguint un llibre del Verdaguer i per ara contenta.
I si, a les tardes vespres vaig molt cansada i abans de les 11 sempre estic ja ben adormida jajaja també tinc sensació d'afartament constant i menjo menys.
Pel tema taques vaig deixar de tacar però he patit una petita infecció d'orina. El metge no va voler donar-me antibiòtics i estic amb Probioticos, sucs d'arandanos rojos i bec moltíssima aigua i avui ja no em cou. Menys mal. No estic ni de 7 setmanes i no paro de tenir coses dolça espera diuen jeje però mentre l'embrió estigui bò jo aguanto el que sigui!

Com aneu?

Abraçades
2008 2 IA i 1 FIV amb 2 avortaments com a resultat :ufs:
2018 44 anys i em dono última oportunitat per :-())
23/7/2018 Transfer 1 blasto OVO no queden frigos
2/8/2018 BETA positiva +++ 115
29/8/2018 hematoma i avortament diferit
22/12 /2018 Transfer 1 blasto OVO i 3 frigos
2/1/2019 beta ++++ 700
Avatar de l’usuari
19m2
:: papallona
:: papallona
Entrades: 103
Membre des de: dc. set. 30, 2015 8:17 am

Re: *** Pares i mares de Setembre 2019 ***

EntradaAutor: 19m2 » dg. gen. 20, 2019 4:17 pm

Hola noies!

Lamarsalada quin ensurt l'altre diaaa!!!! Me'n alegro molt que tot quedes en una mala estona, segur que una mica de repos t'anirà genial :ok:

Jo estic bé, de moment només noto alguna punxadeta tipus regla, pits sensibles í son, ja ho firmaria... El primer embaras me'l vaig passar amb vòmits fins a la setmana 30 així que....creuaré els dits perquè es un p.pal

A veure si poc a poc augmentem el grup i fem una bona tribu :***: noies que ens llegiu a l'ombra, animeuvos!!!
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
mare2019
:: puça
:: puça
Entrades: 10
Membre des de: dl. gen. 21, 2019 12:01 pm

Re: *** Pares i mares de Setembre 2019 ***

EntradaAutor: mare2019 » dl. gen. 21, 2019 12:22 pm

Hola a totes!
He decidit sortir de l’ombra tan aviat com he llegit el fil. És el meu primer embaràs, aquesta és la setmana 8 i tinc 32 anys. Era buscat i ha sigut després d’un any i dos mesos de no prendre cap tipus de precaucions però per a què enganyar-vos, no hem seguit cap calendari, ni hem “treballat” de valent. Jo sempre he tingut les regles molt irregulars i això ha fet que ens ho agaféssim amb molta calma.

Nosaltres no ho volíem dir a ningú fins tan tard com fos possible (sols a la meva mare), però un viatge planificat abans ha fet que ho diguéssim a un grup d’amics estant sols de 6 setmanes. El tema era que al no beure alcohol i al cansar-me ràpidament haguéssim hagut de mentir tota l’estona i preferia viure tranquil·la així que la sorpresa me la vaig endur jo ja que no era la única del grup! La gent del meu voltant encara no ho sap, ens esperarem a menys que ens trobem amb una situació similar.

Sé que les coses poden anar malament però he fet la reflexió de que això pot passar a tothom i que potser caldria parlar-ne més per a normalitzar-ho, un avort no és una vergonya ni una cosa que cal amagar, és una cosa natural i les estadístiques en parlen per sí soles. Creieu que en la societat en la que vivim encara és un tema una mica tabú?

Jo vaig tenir punxades tipus regla (i molt més fortes) entre la setmana 2 i la 4. Després per sort van parar. I el mal de pits també va durar el mateix, tot i que a les nits quan em giro encara em fan mal (he provat a dormir amb sostens però no m’ha ajudat, teniu algun consell?). Pel tema de la regla irregular després de la primera visita amb la llevadora em van programar una eco la setmana passada, així que la primera ha estat a les 7 setmanes. Tot normal segons la ginecòloga. No li vam escoltar el cor perquè va dir que millor no fer-ho abans de les 10 setmanes, però es veia bategant de forma molt ràpida.

Ara el primer que volem fer és canviar la finestra de dues habitacions i empaperar-les. És una cosa que ja volíem fer de fa temps. I que sembla de les poques coses que ja podem fer perquè passi el que passi cal fer-ho. Quins passos diríeu que són els següents? Es massa aviat per començar a preparar res més no?

Nom: mare2019
DPP: 4 de setembre
Edat mare i pare: 32 i 34
Nº de fills: cap
Hospital: el públic més proper
Sexe i nom: dependrà del sexe i tampoc ho tenim molt clar
Qualsevol cosa que vulgueu explicar: pensava que tardaria més a quedar-me embarassada o que simplement no m’hi quedaria mai pel tema de les regles irregulars i per com de difícil era doncs d’endevinar el dia.
Avatar de l’usuari
Estrellaguineu
:: papallona
:: papallona
Entrades: 110
Membre des de: dv. des. 15, 2017 2:39 pm

Re: *** Pares i mares de Setembre 2019 ***

EntradaAutor: Estrellaguineu » dt. gen. 22, 2019 1:49 pm

Benvinguda mare 2019... Tens raó el tema dels avortaments... Jo crec que és tabú i això que passa sovint.
Jo en porto tres i no els he explicat massa...

Estic de baixa pels tacats... La eco d'avui perfecte però amb el meu historial millor repòs. Mare meva ojalà ens en ensortim!!!

Com esteu?

Abraçades
2008 2 IA i 1 FIV amb 2 avortaments com a resultat :ufs:
2018 44 anys i em dono última oportunitat per :-())
23/7/2018 Transfer 1 blasto OVO no queden frigos
2/8/2018 BETA positiva +++ 115
29/8/2018 hematoma i avortament diferit
22/12 /2018 Transfer 1 blasto OVO i 3 frigos
2/1/2019 beta ++++ 700
Viscosin
:: puça
:: puça
Entrades: 12
Membre des de: dv. gen. 11, 2019 1:32 pm

Re: *** Pares i mares de Setembre 2019 ***

EntradaAutor: Viscosin » dt. gen. 22, 2019 1:57 pm

Hola noies,
jo no he dit res ultimament, perquè no hi ha res de nou a explicar...
Fins el dia 28 que vegui a la llevadora, res de res..

La veritat es que tot es una mica irreal, perquè a parta d'alguna petita nausea al matí, no tinc cap altre sintoma.
Això dels sagnats i hematomes deu ser un patiment ben gros.

L'ùnica cosa que he notat és m'empitjora una mica l'asma, i tinc alguna taquicardia esporadica...
i com no em vull prendre el ventolin, fins que em diguin que és ok, doncs a ratos o passo una mica malament...

Molts ànims a totes!
Nom: Viscosin
DPP: 7 de setembre
Edat mare i mare: 41 i39
Nº de fills: cap
Hospital: El que ens toqui per la S. Social (crec que la Maternitat).
Sexe i nom: Nena
Davire
:: puça
:: puça
Entrades: 44
Membre des de: dt. gen. 22, 2019 6:09 pm

Re: *** Pares i mares de Setembre 2019 ***

EntradaAutor: Davire » dt. gen. 22, 2019 6:14 pm

Bones!

Jo també seré mare el mes de setembre.
De moment estic d'unes 5 setmanes a l'espera de la visita al ginecoleg el pròxim 5 de febrer.
És el primer fill que tindrem després de més d'un any buscant! Ens fa moltíssima il·lusió.
Segons l'aplicació del mòbil és pel dia 25 de setembre a veure que ens diu la ginecòloga.

Nom: davire
DPP: 25 de setembre
Edat mare i pare: 35 i 36
Nº de fills: cap
Hospital: com vaig per mútua suposo que em tocarà la clínica Girona.
Avatar de l’usuari
19m2
:: papallona
:: papallona
Entrades: 103
Membre des de: dc. set. 30, 2015 8:17 am

Re: *** Pares i mares de Setembre 2019 ***

EntradaAutor: 19m2 » dt. gen. 22, 2019 9:56 pm

Hola compis! :)

Mare2019: Benvinguda!!! Me’n alegro que t’hagis animat a sortir de l’ombra :)
Jo també penso que es un tema molt “amagat” això dels abortaments tmb.. de fet parlar de la mort en general, les pèrdues, el fracas etc encara son molt tabú.. sobretot avui en dia que es viu taan de cara a la galeria.. amb les xarxes socials, postureos i demés... es trist :ufs:

Tema pits no se que dirte.. segurament amb els dies aquesta hipersensibilitat et marxi.. es un rollo no dormir bé...

Això de les finestres es tot un encert!! Es nota taaan quan tens finestres que aïllen bé.. >.-<: jo crec que es normal tenir mil ganes de mirar cosetes!! Es una etapa molt maca i fa molta ilusió :love: fes el que sentis!!! Jo el dia q tingui la 1a eco segur que si va bé m’animo i li compro alguna totnteria unisex tipus primera puesta o el q sigui.. soc mega pava per aquestes coses!!!
Una altra cosa que m’agrada fer es comprar un llibre d’aquests tipus album pel bebé on pots anar fent diari, enganxar les ecos, posar fotos etc.. amb la gran ja ho vaig fer i es un record precios : lasito :
El que també es pot fer es llegir!!! Informarte de tot el que t’interessi.. la criança es tot un món!! Ai sobretot jo et diria que gaudir mooolt i mooolt del teu temps personal (quedar x fer cafes, veure series, jo que se.. tot allò que et fa feliç) creume q els peques son lladres de temps i quan sigueu 3 el temps x tu quedarà mooolt reduït... :content: enfi, a veure si et serveixen les idees!!! Jojijijk

Estrellaguineu: vinga molts ànims amb el repos!! Tot val la pena perquè els petits tirin endavant!!! T’envio ple de pensaments positius :-()-)

Viscosin: Hi ha una web que es diu e-lactancia que es una base de dades fiable sobre la perillositat o no dels medicaments durant la lactància (i crec recordar q també durant l embaras) et diu si son compatibles i no i quin risc hi ha.. potser pots consultar el tema Ventolin!!! Es una web segura, el meu metge de capçalera sempre la fa anar abans de prescriurem res :ok:

Davire: Holaaa!!! Tu i jo crec q anirem similars de dates.. el que passa es q a mi no m’han donat visita per la 1a eco fins el 12 de febrer... :-o00m em tocarà passar nervis fins llavors... ens anem parlant i moltes felicitats per aquest embaraç tan desitjat :)

Bona nit floretes, la son del 1rtrimestre ja no em deixa fer gran cosa més per avui... neujor:-)
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
metiarc
:: pantera
:: pantera
Entrades: 862
Membre des de: dt. oct. 22, 2013 5:49 pm

Re: *** Pares i mares de Setembre 2019 ***

EntradaAutor: metiarc » dc. gen. 23, 2019 9:30 am

Bon dia noies!

Estrellaguineu, déu ni do quin munt de coses que et passen! Esperem que la cosa es vagi tranquil·litzant i no agafis res més en tot l'embaràs! Molts ànims! Això dels tacats és durillo, pero hem de confiar que tot anirà bé!!!
Jo el llibre del Verdaguer també l'he llegit. No està mal, però jo n'esperava una mica més.

19m2, jo al primer embaràs vaig estar amb nàusees fins a la setmana 20-21 i ja em queixava. Tela vòmits fins a la 30! Esperem aquest cop no patir-ho tant!

mare2019, benvinguda! Jo tampoc crec que un avort sigui una vergonya i és veritat que igual no se'n parla prou, però no sé fins a quin punt és per ser un tema tabú o perquè simplement quan passes per això igual no ve de gust. Suposo que depèn de com és cadascú, però jo crec que preferiria passar-ho jo sola amb la meva parella sense que ningú m'estès marejant (encara que ho fessin amb tota la bona voluntat del món). I haver d'anar després explicant a tothom que has tingut un avort, no crec que hem vingués de gust tampoc. Una altra cosa és que segurament sí que ho explicaria després. Igual que vaig fer amb la FIV. Al moment no ho vaig dir a pràcticament ningú, però després amb tothom amb qui surt el tema dic sense cap problema que el meu fill va ser per FIV, que això també és un tema molt tabú.
Natros aquest cop no ho estem dient més pel meu fill, perquè no tinc clar com reaccionaria si les coses no anessin bé. I perquè si ho sap ell llavors sí que ho xerrarà absolutament a tothom, jejejeje Però bueno, encara estem decidint quan li direm.
Tema mal de pits no et puc ajudar. A mi també em molesten una mica quan em giro a la nit, però puc seguir dormint.
I sobre si començar a preparar coses. Jo a l'anterior embaràs li vaig comprar un gorro el dia del positiu de la FIV i després ja ens vam esperar a la eco morfològica, la de les 20 setmanes. Però això és molt personal. El que sí és que és molt bon moment per començar a llegir sobre criança i començar a definir quin estil de criança vols seguir. Jo et recomano molt llegir llibres del Carlos González i la Rosa Jover, llibres sobre moviment lliure, blw, montessori, disciplina positiva... I mirar videos de la Míriam Tirado. Jo vaig anar descobrint tot això durant l'embaràs i n'estic súper contenta!

Viscosin, a mi també em passa. Ara portava uns dies que em trobava perfecta a part del cansament a les nits, i ja estava pensant en si fer-me un altre test d'embaràs, jejejeje Però avui ja m'he despertat una mica marejada un altre cop. A més, com que a l'altre embaràs amb les pèrdues tenia eco setmanal, ara a vegades és com vols dir que pot ser?
Pel que fa al Ventolin jo també miraria a e-lactancia o trucaria al 061 per preguntar. No cal que estiguis tants dies aguantant!

Davire, benvinguda! Ja ens contaràs quan hagis tingut la visita :)

Doncs jo sense molt a dir, seguint amb les petites molèsties típiques del principi però prou bé. Ara, a partir de després de dinar m'agafa una son!!!! I jo que treballo a la tarda molts dies, pff! Se'm fa costa a munt. A l'altre embaràs, com que estava amb el repòs i tampoc tenia més fills, dormia sempre que volia i no n'era tant conscient del cansament. Ara entre la feina i el nen vaig ko! I a sobre aquest cap de setmana el meu home està fora per feina i podre descansar poquet amb el peque. Però què hi farem, aguantarem!!!
Que passeu un bon dia!

15/02/15 Inici 1a FIV
26/02/15 Punció. 9 òvuls, 8 arriben a blasto i els congelem
21/04/15 Transfer d'un blasto
29/04/15 TE +++ :)
13/01/16 Neix el notre petit!


02/01/19 TE +++ :)
12/03/19 Ets una xiqueta! :cnena:
Avatar de l’usuari
mare2019
:: puça
:: puça
Entrades: 10
Membre des de: dl. gen. 21, 2019 12:01 pm

Re: *** Pares i mares de Setembre 2019 ***

EntradaAutor: mare2019 » dc. gen. 23, 2019 12:12 pm

Hola noies!

Gràcies per respondre’m!!!!!!!!!

Com que hi ha com aquesta “regla moral” o no sabria com dir-ho que no es pot dir res fins a les 16 setmanes després d’haver fet totes les proves... ja ens condiciona d’entrada. Després hi ha els temes laborals i la por de que et facin fora. O el sentiment de culpa per agafar una baixa, quan la maternitat si no la recolza la societat, doncs estem perduts!

Estrellaguineu: ànims!!!!! L’esperança és l’últim que s’ha de perdre i sé que no consola quan et toca a tu però hi ha moltes dones que passen per el mateix, el que no és diu.

Viscosin: ànims amb l’asma! A veure si hi ha sort i el pots utilitzar!

Davire: benvinguda i ànims amb l’espera! Les dues serem mares primerenques!!!!!

19m2: Gràcies per la benvinguda. Tens tota la raó, aquesta època de postureig màxim que estem vivint no ajuda a parlar de tot això. El tema de les finestres és la meva obsessió! I ho teníem pendent. Sé que donen ajudes des del ministeri però no publiquen dades sobre les ajudes atorgades i no sé quantes en concedeixen o si en concedeixen moltes aquí a Catalunya. Una altra idea és comprar la finestra i canviar-la nosaltres (tot i que això pot ser un acte de fe perquè no en tenim ni idea). Li hem comprat un carrussell en el viatge que vam fer (no ho vaig poder evitar). El que faig és llegir blogs, comparar productes, però de comprar de moment res més. M’apunto lo del llibre, em sembla una idea fantàstica per fer-li de regal després al bebè! M’apunto aquesta web, ens anirà genial a totes!

Metiarc: d’acord amb passar-ho sols i explicar-ho després. Sé que va al gust de cadascú però m’agradaria que es normalitzés. És com el tema d’explicar sols el bonic de tenir fills i no els peròs. M’apunto els llibres i els vídeos, m’aniran genial!!!!!!! Mil gràcies!

Tothom em diu el d’aprofitar el temps, el tema és que em canso molt més fàcilment i al vespre estic KO. No ajudo gaire a casa (em recolzo amb la meva parella) i tot i que em sento una mica culpable quan ho faig, si em moc noto que he de seure.

D’altra banda hem decidir que li farem una habitació Montessori (hi ha molta info a internet) però els primers mesos o potser any i pico dormirà en un bressol tradicional elevat. No ens fa gràcia que hagi de dormir tan a prop del terra al principi pel tema fred. I no ens gastarem cap dineral, tirarem de coses econòmiques o coses que ja tenim. Crec que hi haurà coses més importants en les que gastar-se diners.

Si em recomaneu més llibres aniré fent! I vídeos i el que sigui! Com que no ens volíem obsessionar mentre no ho estava doncs fins ara no he mirat gairebé res!

Jo m’he baixa’t l’app Babycenter que et diu quina mida fa el fetus setmana a setmana. La resta no em sembla gaire interessant però aquesta part sí.

Ànims a totes i paciència!
Mare2019 :-o00m

DPP: 4 Setembre
Edats: jo 32, ell 34
Hospital: No ho sabem encara
Sexe: Nena
bbm81
:: papallona
:: papallona
Entrades: 119
Membre des de: dc. ago. 01, 2018 9:32 am

Re: *** Pares i mares de Setembre 2019 ***

EntradaAutor: bbm81 » dj. gen. 24, 2019 10:56 am

Hola, feia dies que veia que existeix aquest grup però fins ara no m'he animat a participar-hi, nosé, hi tinc pànic als aborts (no ho he viscut mai però amb el ditxosa estadística) i tinc por de començar i haver de deixar el grup a mitges. Espero que tot vagi bé.

Vinc del grup del FIV i ha estat un camí duret, ara estic de 8 setmanes i espero que tot vaig molt bé. Dimarts vaig fer-me la última eco i l'embrió era de 1,3cm. Més monuuuu

Sensacions: nausees (no he vomitat de moment), marejos, molt cansanci i molta son. També tenir en compte que vaig molt medicada: progesterons, estrògens, àc fòlic, vit D, Eutirox.

Nom: Bbm81
DPP: 5 de setembre
Edat mare i pare: 37 i 54
Nº de fills: 0
Hospital: Clínica de Girona (per mutua)
Sexe i nom:??? encara no sabem

Ja m'aniré posant al dia amb totes les que som.
Jo 37, ell 54 amb vasectomia.
1ª FIV: 2 òvuls fecundats
Jul 18: 1ª trans 1 embrió +3. Beta -
Vit D baixa. TSH alta. En tractament
Des 18: 2ª trans 1 embrió +5. Beta + 106
DPP: 5 de setembre
Sexe i nom: nen / BIEL :-)(-:
elena__
Entrades: 3
Membre des de: dt. gen. 15, 2019 10:08 pm

Re: *** Pares i mares de Setembre 2019 ***

EntradaAutor: elena__ » dl. gen. 28, 2019 9:36 pm

Bona nit!
Com van els embarassos?
Avui hem fet la primera ecografiai de moment tot bé. Estic de 7+2, que és exactament el que preveia pq vaig sentir el dia q vaig ovular (he flipat amb tanta exactitud). Hem vist l'embrió i hem sentit bategar el seu cor a 152 pulsacions, cosa que ens ha tranquilitzat.
Desitjo que estigueu mb i que les nàusees no siguin gaire molestes.
Viscosin
:: puça
:: puça
Entrades: 12
Membre des de: dv. gen. 11, 2019 1:32 pm

Re: *** Pares i mares de Setembre 2019 ***

EntradaAutor: Viscosin » dt. gen. 29, 2019 10:51 am

Ei! Hola a Tothom!
Nosaltres acabem d'entrar a les 8 setmanes i ahir vam tenir primera visita amb la llevadora.
Ja sabia que ens duriem de cul, perquè ja ens haviem vist varies vegades i no congeniem gens...
En fi, em tocara tenir paciència i deixar que la meva companya xerri (ella te molta ma esquerra).

Doncs apart de l'analítica, prova d'orina i eco, no em va ni mirar a la cara practicament (igual, exagero una mica .. ja sabeu ).
Ens toca la maternitat, que tothom diu que està superbé, i que te pla de part amb banyeres i tal... però jo no en tinc cap referència.

En fi,
a ens va dir que la prova cromosòmica probablement sortiria dubtosa, ja que com que tinc 41...és el que toca.
I que alehores em dirien de fer-ne una (no l'amnio) nova, que abans no entrava a la S.Social i costava 700 euros; i que ara es veu que a partir de febrer entrarà.
Per tant mes em val caure-li bé ....

Per altra banda, fa un parell de dies que vaig molt marejada, però no nausees, mareig d'autobus... :ufs:
La llevadora em va dir que això només desapareix quan menges, però em passo tot el dia picant!!!...
I a lo tonto ja he pillat 2, 5 kg en 2 mesos... al meu favor diré que amb les festes de nadal pel mig, per tant no em poso les mans al cap encara.
Tot i així els pantalons ja em comencen a fer nosa....

Vosaltres com aneu?
Petonets
Nom: Viscosin
DPP: 7 de setembre
Edat mare i mare: 41 i39
Nº de fills: cap
Hospital: El que ens toqui per la S. Social (crec que la Maternitat).
Sexe i nom: Nena
LOLA1981
Entrades: 3
Membre des de: dc. gen. 16, 2019 3:35 pm

Re: *** Pares i mares de Setembre 2019 ***

EntradaAutor: LOLA1981 » dt. gen. 29, 2019 12:07 pm

Holaaaaaaa súper mamis!! :-())

En primer lloc donar la benvinguda a totes les noves mares que s'han incorporat al grup, que ja som moltes!!
>.-<:

Doncs jo ja estic de 8 setmanes, i de moment, per sort tot ok, continuo amb petits dolors com si fos de regla, i els pits sensibles, i de mareig casi res de res. :ok:

Ahir vaig anar al ginecòleg, i ja hem començat a programar les analítiques i la eco de les 12 setmanes.

Viscosin, això que comentes sobre l'analítica del test prenatal dels 700€ que al febrer serà gratuita, vols dir que és cert? Ho he buscat i no he trobat cap lloc q ho confirmi.
Ahir ens van donar informació per fer-la, ja que ens ho estem plantejant, i la veritat és que m'ha sorprès això de que sigui gratuita. Algú sap alguna cosa?
Per altra banda, algú se l'ha fet o té previst fer-la? que recomaneu? Es que són molts diners, però clar, ja tinc 37 de cara als 38, i els dubtes hi són.

Bueno reines, espero que TOTES estigueu genial, i que tot vagi "viento en popa"!!
Una abraçada!!! :--/) :--/)
Avatar de l’usuari
Estrellaguineu
:: papallona
:: papallona
Entrades: 110
Membre des de: dv. des. 15, 2017 2:39 pm

Re: *** Pares i mares de Setembre 2019 ***

EntradaAutor: Estrellaguineu » dt. gen. 29, 2019 3:24 pm

Holaaaa,
Nosaltres divendres vam fer eco i estem de 8 i el petit medeix 16 mm. Ja no tinc pèrdues des de fa 5 dies i amb ganes de la pròxima eco doncs els símptomes em tenen neguitosa ja que segons com sento que disminueixen com ara tema pits.
Ja tenim dates d'anàlisi i primera visita a la comadrona feta.
Jo en tinc 45 però com és donació d'ovul la donant té 31 així que a mi no em va comentar res pel moment i no puc ajudar-vos.
Com aneu la resta?
Abraçades
2008 2 IA i 1 FIV amb 2 avortaments com a resultat :ufs:
2018 44 anys i em dono última oportunitat per :-())
23/7/2018 Transfer 1 blasto OVO no queden frigos
2/8/2018 BETA positiva +++ 115
29/8/2018 hematoma i avortament diferit
22/12 /2018 Transfer 1 blasto OVO i 3 frigos
2/1/2019 beta ++++ 700
Avatar de l’usuari
metiarc
:: pantera
:: pantera
Entrades: 862
Membre des de: dt. oct. 22, 2013 5:49 pm

Re: *** Pares i mares de Setembre 2019 ***

EntradaAutor: metiarc » dc. gen. 30, 2019 9:27 am

Bon dia noies,

mare2019, doncs nosaltres vam fer més o menys com tu amb l'habitació. Fins als 18 mesos va dormir en una cuna tradicional (tot i que els primers 6 la teníem sense barana enganxada al nostre llit. I als 18 mesos li vam posar matalàs a terra a la seva habitació i genial! Va dormir així fins a aquest nadal (ha fet els 3 ara al gener), que li vam posar el llit elevat i li vam organitzar l'habitació més de nen ja, amb una taula, una zona de joc, prestatges amb les seves joguines... Fins ara tenia tot això al menjador ja que sempre estava allà amb nosaltres. Ara a vegades juga a la seva habitació i a vegades al menjador.
De llibres jo m'he llegit "Un regalo para toda la vida" de Carlos González, alguns de blw, el "Se me hace bola" del Julio Basulto i "El niño ya come solo" de Gill Rapley. Després també he llegit "El cerebro del niño" i "Cómo educar con firmeza y cariño" i vaig fer el curs online de Disciplina positiva de la del blog de Tigriteando (blog que també et recomano). De moviment lliure i Montessori vaig llegir molt per la xarxa sobretot.
I si et va el tema de la criança respectuosa i "amb apego", et recomano que demanis pas al grup de Facebook Mama Llum. És genial! Això sí, allà no hi trobaràs ni Estivills, ni càstigs, etc. Així que has d'estar d'acord amb aquest tipus de criança.

bbm81, benvinguda! Jo amb el primer fill també vaig fer FIV i és un rotllo anar amb tanta medicació, però quan acabis el primer trimestre ja t'aniran reduint algunes coses.

elena_, què bé que l'hagueu vist i sentit! És molt bonic!

Viscosin, i no podeu canviar de llevadora? Perquè crec que en la il·lusió que fan totes les visites és una llàstima que t'ho faci malbé una llevadora amb qui no tens feeling. A més que confiar amb el professional que et porta crec que és bàsic.
El tema de la prova jo també vaig llegir l'any passat que la posarien gratis però no sé a partir de quan i la meva llevadora no me'n va dir res.

LOLA1981, jo no crec que me la faci la prova a no ser que les proves de la SS surtin dubtoses, són molts diners. Jo tinc 35 anys ara.

Estrellaguineu, me n'alegro moltíssim de que ja no tinguis pèrdues! Ara a disfrutar de la panxa amb una mica més de tranquil·litat!

Alguna sap res de la mariayfran, la que va obrir el post? Fa molt que no diu res. Mariayfran si ens llegeixes digue'ns alguna cosa. Espero que estigui anant tot bé!

Doncs jo estic de 7+5 avui i tot bé. Moltíssima son a les nits i de tant en tant alguna punxadeta i la panxa se'm posa com dura cap al tard, però ja està. La setmana passada vaig anar a la psiconeuroimmunòloga i m'ha donat permís per anar introduint alguns cereals i de moment molt bé. I em va dir que si les nàusees no eren constants, que anaven i venien, eren cosa de l'estrès o d'estar en un estat molt mental (com pensant molt, planificant, etc). Des de llavors he procurat estar molt zen i intentar no planificar res, viure el present i, casualitat o no, no he tingut ni una sola nàusea més. Així que si voleu provar...
Estic tan bé que de tant en tant no puc evitar pensar en si això és real o no i m'agradaria fer-me una eco com per comprovar-ho. Però crec que ja m'esperaré a la de la SS, que total ja només queda un meset.

Que passeu un molt bon dia noies!

15/02/15 Inici 1a FIV
26/02/15 Punció. 9 òvuls, 8 arriben a blasto i els congelem
21/04/15 Transfer d'un blasto
29/04/15 TE +++ :)
13/01/16 Neix el notre petit!


02/01/19 TE +++ :)
12/03/19 Ets una xiqueta! :cnena:
nufama
:: puça
:: puça
Entrades: 13
Membre des de: dc. nov. 14, 2018 7:23 pm

Re: *** Pares i mares de Setembre 2019 ***

EntradaAutor: nufama » dc. gen. 30, 2019 10:30 am

[]
nufama l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. feb. 05, 2019 9:18 am, en total s’ha editat 2 vegades.
Lamarsalada
:: puça
:: puça
Entrades: 7
Membre des de: dv. gen. 11, 2019 10:57 pm

Re: *** Pares i mares de Setembre 2019 ***

EntradaAutor: Lamarsalada » dc. gen. 30, 2019 1:05 pm

Hola a totes!

Us he llegit a totes, perdoneu que no personalitzi. Molta força i molts ànims!!

Què bé que cada cop som més. x*x*x

Després del repós relatiu i el hematoma, tot ha tornat a la normalitat. Avui he fet 9 setmanes, ahir vam fer eco per la privada i ja es veu amb forma humana, es defineix perfectament cap, tronc, cames i brços, em vaig quedar al-lucinada ja que no m'ho esperava. Medeix 22mm i està tot bé.

Jo segueixo amb moltes nausees i amb la cariban la cosa es porta força bé. M'han canviat les preferències d'aliments i faig unes convinacions a vegades estranyes.
El que avui em ve molt de gust menjar, demà no ho puc ni veure. Això és el que pitjor porto, jo sóc menjadora i ara mateix no em reconeixo. Paciència, espero que passat aquest primer trimestre la cosa torni a la normalitat.

De llibre, us recomano "Somos la leche" si teniu pensat donar el pit. És un llibre que explica tot el referent a la lactància d'una forma sencilla i molt entenedora és molt fàcil de llegir.

Una abraçada a totes grupet!!!!!
Els dos 43 anys
Agost 2018: Beta + 1 blasto
Setembre 2018: avortament bioquímic
Desembre 2018: Transfer 1 blasto i Beta + 810!!
estherlopez
:: puça
:: puça
Entrades: 13
Membre des de: dc. gen. 30, 2019 3:49 pm

Re: *** Pares i mares de Setembre 2019 ***

EntradaAutor: estherlopez » dj. gen. 31, 2019 11:04 am

Hola a totes!!

Sóc nova pel fórum i he decidit unir-me perquè fa una setmana que vaig conèixer el meu positiu!!! Tinc DPP pel 30 de septembre, així que "rozando el larguero".

Em dic Esther, tinc 29 anys i tinc una nena de casi 26 mesos, i crec que estic més acollonida amb aquest segon embaràs que amb el primer... alguna està igual? Crec que és perquè evidentment no me'l podré prendre amb la calma que em vaig pendre l'altre, i pel caos que ens espera quan neixi el bebè... pero bé! Super il·lusionats de donar-li un/a germanet/a a la nostra peque.

De moment estic de 5+3, no he fet cap visita encara i les nàusees comencen a fer acte de presència... (en l'anterior embaràs vaig viure enganxada al Cariban fins el dia que vaig parir....)

Encantada d'estar per aquí! Molts ànims a totes!!! :)
Nom: estherlopez
DPP: 30 Setembre
Edats: jo 29, ell 40
Fills: Aitana, 8/12/2016
Hospital: Mutua Terrassa, privat + SS
Sexe i noms: ens faria il·lusió una altra nena, però ja es veurà! De noms, encara res.
Avatar de l’usuari
metiarc
:: pantera
:: pantera
Entrades: 862
Membre des de: dt. oct. 22, 2013 5:49 pm

Re: *** Pares i mares de Setembre 2019 ***

EntradaAutor: metiarc » dj. gen. 31, 2019 5:59 pm

Hola noies,

com aneu?

nufama, benvinguda! Ets una valenta! Clar que sí! S'ha de ser positiu sempre i intentar evitar patiments que potser no calen. Molts ànims!!!

Lamarsalada, què bé que ja estigui tot bé! Això del menjar... jo porto una setmana menjant entrepans de fuet, jajaja Em venen tant de gust!
Quin rotllo això de les nàusees. Ànims! A veure si amb el Cariban vas millorant.
I què guai que hagueu vist tant bé al petit/a! Sembla increible que una coseta tant petita ja pugui estar tant formada! :love:

estherlopez, benivinguda! A mi em fa bastant de pànic l'arribada del germanet/a amb el meu fill gran, perquè a sobre al setembre comença P3, així que sumarem adaptació a l'escola amb nou germanet/a. Serà bastant caòtic tot plegat! Però ho superarem!

Noies, veient que la mariayfran fa 3 setmanes que no diu res, us sembla si vaig posant jo la presentació de totes a la primera pàgina? Ho dic perquè sóc la segona que vaig escriure i així continua quedant bastant amunt. I si la mariayfran torna a escriure, doncs que copiï al primer missatge el que hauré posat jo i ja està.
És que no sé vosaltres, però jo vaig una mica perduda amb la situació de cadascuna. I si tenim un resum fàcilment accessible a la primera pàgina ens podem anar situant ara al principi.
Vinga va, que demà ja és divendres!!! >.-<: >.-<: >.-<:

15/02/15 Inici 1a FIV
26/02/15 Punció. 9 òvuls, 8 arriben a blasto i els congelem
21/04/15 Transfer d'un blasto
29/04/15 TE +++ :)
13/01/16 Neix el notre petit!


02/01/19 TE +++ :)
12/03/19 Ets una xiqueta! :cnena:

Torna a “Per mesos”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::