*** Pares i mares de Setembre 2019 ***

gener, febrer, març...
Estrellaguineu
:: formigueta
Entrades: 72
Membre des de: dv. des. 15, 2017 2:39 pm

Re: *** Pares i mares de Setembre 2019 ***

EntradaAutor: Estrellaguineu » dj. gen. 31, 2019 7:54 pm

Jo estic d'acord i espero que la desaparició no sigui per res dolent.

Nufama quina actitud més bona i valenta! Desitjo de tot cor que totes hi estiguem al setembre!!!
2008 2 IA i 1 FIV amb 2 avortaments com a resultat :ufs:
2018 44 anys i em dono última oportunitat per :-())
23/7/2018 Transfer 1 blasto OVO no queden frigos
2/8/2018 BETA positiva +++ 115
29/8/2018 hematoma i avortament diferit
22/12 /2018 Transfer 1 blasto OVO i 3 frigos
2/1/2019 beta ++++ 700
bbm81
Entrades: 89
Membre des de: dc. ago. 01, 2018 9:32 am

EntradaAutor: bbm81 » dl. feb. 04, 2019 9:17 am

Jo també estic d'acord metiarc, amb tanta gent et perds i és impossible poder contestar a algu sense buscar el seu historial. A mi em va molt bé la gent que fa servir la firma sorta el missatge, és com un resum de cadascú.
Jo 37, ell 54 amb vasectomia.
1ª FIV: 2 òvuls fecundats
Jul 18: 1ª trans 1 embrió +3. Beta -
Set 18: Vit D baixa. En tractament
Nov 18: TSH alta. En tractament
Des 18: 2ª trans 1 embrió +5. Beta + 106 >.-<:
mariayfran
:: cèrvol
Entrades: 587
Membre des de: ds. feb. 25, 2006 9:55 pm
Ubicació: Creixell (Tarragona)

EntradaAutor: mariayfran » dl. feb. 04, 2019 7:42 pm

Hola a totes!!!!!

Ja torno a apareixer per aqui! :p-)

Deu n'hi do com ha crescut el post... si que en som de mares setembreres >.-<:

Bé, disculpeu que aquests dies hagi estat "out", pero emocionalment estic passant una etapa una mica rara. Aquest embaràs m'ha trasvalçat una mica la meva vida personal i professional, i m'està costant una mica assimilar tots els projectes que haig de canviar. Estar de baixa, tot el dia a casa tampoc ajuda gaire... tinc una mica de desajustament hormonal que em provoca insomni, taquicàrdies, dificultat per respirar... i sembla ser que podria ser provocat per l'hipotiroidisme que fa anys que tinc i pel qual m'han canviat la medicació. En fi, poc a poc em vaig acostumant i fent a la idea que trigaré bastant en tornar a la feina, i intentant gaudir d'aquesta etapa tot i que fins que no hagi deixat tot lligat amb la meva substituta i em pugui desentendre de tot plegat encara serà una mica difícil... de moment porto unes setmanes molt cansada i apàtica, nomes tinc ganes d'anar del sofa al llit, i per aixo no he entrat aquests dies al fòrum... però vaja, que ja aixo va de debó, que ja el cigronet es va fent gran i haig de posar-me en marxa i activar-me una mica que no se'm avorreixi :b-)))

Bé, he tingut la primera visita amb el ginecòleg i tot ok. Jo vaig per privat, no per la SS (tinc mutua, DKV), per aixo em visita directament el ginecòleg i no la llevadora. Em van fer la primera eco i tot ok, ja tinc programada la de les 12 pel dia 6 de març.
Avui he anat a fer-me una analitica per veure com porto l'hipotiroidisme, i aquesta setmana m'han de fer també un ecocargiograma.

Me'n alegro molt que siguem tanta gent per aqui. He anat llegint les vostres històries i demà tornaré a entrar per donar-vos la meva opinió sobre alguns temes que heu comentat i actualitzar la intro amb les vostres dades.
Enhorabona a totes!!!!! :cnena: :cnen: :cnena: :cnen: :content: :b-)))
Nom: mariayfran
DPP: 14 Setembre
Edats: jo 37, ell 39
Fills: Alba, 9/11/2009
Hospital: Sant Pau i Santa Tecla (Tarragona)
Sexe i noms: a les noies de la casa ens faria il·lusió una altra nena, al papa un nen... pero vingui el que vingui l'esperem amb molta il·lusió!
>.-<:
metiarc
:: pantera
Entrades: 838
Membre des de: dt. oct. 22, 2013 5:49 pm

EntradaAutor: metiarc » dl. feb. 04, 2019 9:46 pm

mariayfran, no saps com m'alegra tenir-te per aquí de nou! Ja patia! Just aquesta tarda he actualitzat les dades a la meva entrada, copia-les i ja estarà. Quan ho hagis fet les esborro del meu missatge.
Quin rotllo això de l'hipotiroidisme! Espero que no hagis d'estar tot l'embaràs amb aquests altibaixos. Potser ara no és el millor moment, però quan hagis passat l'embaràs et recomano que facis una ullada a la Montse Reus. És nutricionista especialitzada en hipotiroidisme i potser et pot anar bé.
Què bé que hagis fet eco ja! Jo en tinc unes ganes! Però fins el 4 de març, que tinc la de les 12 setmanes, res de res. Toca esperar de moment.

Jo també vaig súper cansada. A partir de meitat tarda ja no sóc persona. No sé com m'ho faré per a acabar el curs amb els dies que tinc classes fins a les 21:30h.
I aquest cap de setmana ja li hem dit al meu fill que estem esperant un germante/a. Volíem esperar a la eco de les 12 setmanes, però ja se'ns havien escapat comentaris davant d'ell un parell de cops i no volíem que se n'enterés així de refilón, així que li vam dir. Es va posar super content, va ser molt bonic! I ara de tant en tant igual està jugant i ve i em pregunta alguna cosa de la panxeta. Diu que ell vol que sigui un nen i una nena! jajajaja
El mateix dia van venir els meus sogres a dinar i va ser molt bo, perquè els va portar a la seva habitació a ensenyar-los les seves coses i entre frase i frase, com aquell que no vol la cosa, els va dir "i la mama té un bebé a la panxeta" i va seguir xerrant d'altres coses com si res. Els meus sogres es van quedar a quadres, jejejeje
Demà ve ma mare a quedar-se amb nosaltres uns dies i també li dirà ell ja. És molt bonic veure com ho viu! :love:
I aquest cap de setmana ja m'ha començat a molestar molt la meva roba. He hagut de canviar la talla de sostenidor i em sembla que hauré d'anar a buscar els pantalons d'embaràs al traster ja.
I ens estem tornat a replantejar el tema aquest del test prenatal no invasiu. Potser sí que el fem al final. Les que el voleu fer els heu començat a mirar? Veig que n'hi ha de més bàsics i de més avançats, que miren més coses. Però no estic segura que les altres anomalíes que miren els avançant tinguin molta fiabilitat. En down, patau i edwards sí que és més del 90% en tots, però en les altres no n'estic segura. Alguna que s'ho hagi mirat a fons ja?

Vinga noies, que tingueu molt bona setmana!

15/02/15 Inici 1a FIV
26/02/15 Punció. 9 òvuls, 8 arriben a blasto i els congelem
21/04/15 Transfer d'un blasto
29/04/15 TE +++ :)
13/01/16 Neix el notre petit!

02/01/19 TE +++ :)
Mibelmu
Entrades: 2
Membre des de: dl. feb. 04, 2019 9:36 pm

EntradaAutor: Mibelmu » dl. feb. 04, 2019 10:03 pm

Hola!!
Soc nova en aixo i en el estar embarassada aixi que no se ben be com funciona. He vist aquest forum i jo surto de comptes l'1 de septembre!!!
Ens vem possar a buscar un fill al decembre pensant que trigariem uns mesos i a la primera!!
Ara mateix estic de 10 setmanes i portu ja 2 amb el cariban perque no soportaba la olor de la meva propia casa i em feia molta angoixa i arcades el estar al sofa...me sentit molt rara amb tot aixo i he viscut desde fa 3 setmanes amb un tall de llimona al nas per no haber de olorar res... no se com ho poteu vosaltres?
Un altre cosa que m'esta passant es que tinc la cara com una paella, m'ha sortit una especie de errupció de granets per tota la cara!
En resum, l'embaras l'estem portant per mutua i per seguretat social. Ja hem fet dos ecos per mutua o hem escoltata el cor i esta tot perfecte. La próxima eco i analitica es la del triple screen i es el que em te dels nervis, esperem que surti tor be!
Deixo una mica la meva presentació aqui abaix =

Nom:Mibelmu
Edats: jo 29, ell 31
Fills: cap
Hospital: seguiment privat i part per seguretat social en principi no ho tenim gaire clar
Sexe i noms: sexe no sabem encara i noms tampoc tenim gaire clar de moment.

Salutacions a totes!
estherlopez
:: puça
Entrades: 6
Membre des de: dc. gen. 30, 2019 3:49 pm

EntradaAutor: estherlopez » dt. feb. 05, 2019 2:47 pm

Hola de nou!

M'uneixo oficialment al club del Cariban... el cap de setmana ja vaig començar amb nàusees fortes i ganes de vomitar TOT el dia... i ahir vaig dir que no cal... A la nit me'n vaig prendre un, i avui sembla que estic algo millor, tot i que no al 100%.

La meva nena també començarà el cole al setembre i això també em té una mica angustiada.... espero que no siguin massa canvis alhora per ella.... en fi!!

Jo dijous tinc la primera visita amb la llevadora, que tinc moltes ganes de veure, perquè va ser la que em va dur l'altre embaràs i em fa molta il·lusió tornar-la a veure, i el 18 la primera eco pel privat. La meva idea es portar-lo pels dos llocs, però el part per la SS (i ingrés pel privat), que a Mutua Terrassa fem aquestes coses estranyes... jeje.

ànims a totes!!! Deixo les meves dades per afegir a la llista :

Nom: estherlopez
DPP: 30 Setembre
Edats: jo 29, ell 40
Fills: Aitana, 8/12/2016
Hospital: Mutua Terrassa, privat + SS
Sexe i noms: ens faria il·lusió una altra nena, però ja es veurà! De noms, encara res.
Sexe i noms: ens faria il·lusió una altra nena, però ja es veurà! De noms, encara res.
mariayfran

EntradaAutor: mariayfran » dt. feb. 05, 2019 3:09 pm

Benvingudes noies!

Ara afegeixo les vostres presentacions :ok:
Jo el tema de les nausees, de moment encara aguanto sense Cariban pero si que cada vegada es fan més pesades i duren més, sobretot entre menjars... tinc gana a totes hores i no em vull passar ja que al meu anterior embaràs vaig agafar 20kg i en aquest vull fer bondat (tot i que de moment no m'estic de res, vull començar a deixar de prendre tants hidrats, sobretot pa, i sucres, sobretot sucs preparats i dolços). He agafat ja 3 kilets que, tot i ser venint de festes, no vull que es desmadri la cosa...

Algú comentava que ja començava a notar la roba apretada... me'n alegro llegir-ho perquè fa un parell de dies que començo a notar-me panxa i pensava que eren coses meves, que ja tinc ganes de que surti :-()) també em noto pressió als pits i als ronyons...però clar, com que això són coses que et diuen que han de passar, no sé si és massa aviat i estic suggestionada o realment és així ?-)

Respecte a comprar coses, amb el meu primer embaràs la veritat és que em vaig tornar boja comprant... ara veig les coses diferents i no tinc pressa, fins que no sàpiga el sexe no tinc intenció de començar a mirar res. A les que teniu altres fills no us passa? Aquest segon embaràs ho estic vivint com amb més calma, més tranquil·la... de fet em dona la sensació que el meu entorn és més conscient que jo del que està passant, i ting ganes ja de veure'm panxona i que hi hagi robeta i estris de bebé per casa per adonar-me de que serem un més... He viscut la maternitat tan intensament durant aquests 9 anys amb la meva filla que se'm fa tan extrany que ara hi hagi una altra personeta en les nostres vides...

Bé noies, que seguiu gaudint del vostre embaràs i explicant cosetes. Sobre la prova aquesta prenatal que dieu a mi em va dir al ginecologa que a la propera visita en parlariem, ja que per edat aquesta vegada sí que me la recomanen (al meu anterior embaras no me la vaig fer, ni m'ho van plantejar).
Sexe i noms: a les noies de la casa ens faria il·lusió una altra nena, al papa un nen... pero vingui el que vingui l'esperem amb molta il·lusió!
>.-<:
Davire
Membre des de: dt. gen. 22, 2019 6:09 pm

EntradaAutor: Davire » dt. feb. 05, 2019 7:47 pm

Hola a totes!

Avui hem tingut la primera visita amb la ginecòloga i tot molt bé, ja medeix 1,5 cm i m'ha dit que la DPP serà el 19 de setembre així que avancem uns dies. Ja m'ha programat anàlisis i pròxima visita a les 12 setmanes.

Pel que fa a les proves aquestes prenatals la recepcionista m'ha comentat que a la pròxima visita ja m'ho explicaran però que per edat hi ha un anàlisis de sang específic (500 €) o fer la amniocentesis... Això per la privada.. esperaré a veure que ens diuen/expliquen a la próxima visita per què sincerament he flipat una mica :ufs: :ufs: si algú en té més informació..

Nom: davire
DPP: 19 de setembre
Edat mare i pare: 35 i 36
Nº de fills: cap
Hospital: com vaig per mútua suposo que em tocarà la clínica Girona.
Nom: davire
DPP: 19 de setembre
Edat mare i pare: 35 i 36
Hospital: com vaig per mútua suposo que em tocarà la clínica Girona.
mare2019
Membre des de: dl. gen. 21, 2019 12:01 pm

EntradaAutor: mare2019 » dc. feb. 06, 2019 8:47 am

Hola a totes!
Doncs jo de moment em trobo estupendament, ja fa setmanes que no tinc dolors a la panxa, ni em fan tan mal els pits. Vomitar de moment un parell de vegades, sóc extra sensible al matí... de fet és una cosa de sempre que m’ha passat però que ara s’ha exagerat. I curiosament començo a estar menys cansada, les dues darreres setmanes m’adormia a mitja tarda i ara aguanto bé.
Nosaltres sí que ens farem la prova aquesta no invasiva que mira tots els cromosomes i les microdeleccions. Un cas proper al nostre entorn ens ha empès a fer-ho. I sí val una pasta... Nos hem mirat a la Dexeus i sembla que són uns 500€, havíem vist que també el feien a Igenomix però val 725€ i sembla ser el mateix que el de la Dexeus així que....
En tres setmanes farem la ECO aquesta de les 12 setmanes on juntament amb l’anàlisi de sang et diuen que tal va tot...
A tot això em sento una mica culpable perquè jo no menjo de tot i les primeres setmanes em forçava més a fer-ho i ara no ho estic fent... Hi ha coses però que si de normal no menjava ara em fan una mica d’olla. Però quin remei....
A partir de que ens donin els resultats de la ECO i del test no invasiu aquest capgirarem una mica les nostres vides i començarem a explorar-ho tot a sac. No tinc ningú al meu entorn proper que ens pugui deixar o donar res així que ja podem estalviar...
El primer que he mirat és un coixí “d’embaràs” que té forma de U i així hi pots recolzar braços i cames cap als dos costats. Ahir però vaig pensar que amb dos coixins de casa potser faria... perquè el meu on recolzo el cap és força especial i no el voldria canviar...
Heu mirat roba d’embaràs? Algun lloc Bueno bonito barato? No em vull gastar un dineral per roba que ni sé si tornaré a portar... jo no sóc molt de faldilletes però he pensat que portaré vestidets a l’estiu per sentir-me més “lliure”.
M’alegro molt de que més o menys esteu totes bé, molts ànims i petonsssss!
Mare2019 :-o00m
estherlopez

EntradaAutor: estherlopez » dc. feb. 06, 2019 9:08 am

Mare2019, aprofita mentre et trobis bé! :)

El coixí de lactància és la millor compra que pots fer, conforme avanci l'embaràs va súper bé per dormir de costat posant una cama per damunt i també va bé per aguantar la panxeta, encara que no te l'arribis a posar sota el cap. Jo et recomanaria els tipo "xurro" que no tenen forma de C preformada, així te'l pots amoldar molt millor.

De roba premamà, realment no cal tornarse boja, lo més crític són els pantalons i lo més còmode, anar amb malles i jerseis/samarretes llargues. Et recomando H&M, tenen varietat de pantalons, texans i malles i també samarretes que pots aprofitar després per la lactància. Potser encara trobes alguna cosa de rebaixes :). Jo de l'altre embaràs només em vaig comprar 2 pantalons llargs, unes malles negres, uns pantalons curts i un parell de samarretes. La resta, per l'estiu el millor són vestidets i a córrer :)

Bon dia a totes!!!
Viscosin
Entrades: 8
Membre des de: dv. gen. 11, 2019 1:32 pm

EntradaAutor: Viscosin » dc. feb. 06, 2019 9:37 am

Hola noies,
aquesta prova que parleu que es pot fer en funció dels resultats del triple screening, és la que la meva llevadora em va dir que començaria a entrar per la S. Social a partir de Febrer.
Això si, només si el resultat del triple screening surt dubtós, o amb un risc mitjà o elevat. Pregunteu perquè si entra, entra... a no ser que la vulgueu fer encara que tot us surti ok.
A mi la llevadora (tope maca ella) ja em va avançar que amb la meva edat era molt probable que no sortís normal, per això m'ho va explicar.

I el que dieu de començar a comprar, jo també estic esperant als resultats, però vaig mirant wallapop i coses així, hi ha coses que estan noves i molt bé de preu. La idea és no tornar-nos boges, comprant coses que tindran una utilitat limitada o nul·la.
Lúnic en el que si em penso gastar els cuartos, és en una bona motxilla de porteo (vivim en un 4º sense ascensor)... les que repetiu, algun suggeriment?

Jo segueixo amb marejos d'autobús, si no estic menjant o fent la digestió.. Però mira, que tot sigui això.

Petons a totes
Nom: Viscosin
DPP: 7 de setembre
Edat mare i mare: 41 i39
Hospital: El que ens toqui per la S. Social (crec que la Maternitat).
Sexe i nom: Tant ens fa
estherlopez

EntradaAutor: estherlopez » dc. feb. 06, 2019 9:54 am

Hola!!

Jo la prova no invasiva només me la plantejaré en cas que el triple screening surti alterat, o si m'entrés pel seguro, que no crec...

Tema compres, és inevitable que ens tornem boges encara que no vulguem, eh!! Tot i que si no tens manies hi ha moltes coses de segona mà que estan molt molt bé.

Viscosin, la motxilla de porteig (bona bona) la veig imprescindible, la meva nena va néixer al desembre i va ser un must, per passejar al nadal sense fred i sense agobios del cotxet i fins ben entrada la primavera-estiu. Ara amb el segon, la veig mega imprescindible per anar amb les mans lliures.
També, no escatimeu en gasto amb la cadireta del cotxe, si us plau, informeu-vos molt bé de les millors opcions i SEMPRE a contramarxa.
Després, tota la resta, realment es pot anar comprant sobre la marxa, la roba perquè no saps com anirà creixent, i perquè te'n regalaran tonelades, que potser ni arribaràs a posar-li....
Per mi van ser imprescindibles també durant els primers mesos l'hamaqueta per la banyera per poder banyar el bebé amb molta més comoditat i no estar pendent d'agafar-lo amb una mà i que se t'escurreixi (nosaltres teníem una súper senzilla de plàstic) i l'hamaca per posar-la a ratets (nosaltres tenim la babybjorn i amb 26 mesos encara la fa servir jejeje).
Per la mami, sostenidors molt còmodes de lactància, i samarretes que sigui fàcil accedir al pit, perquè al final, encara que pensis que no, acabes donant-li el pit en qualsevol lloc.

Ja se m'aniran ocorrent més coses.... jeje
metiarc
Entrades: 838
Membre des de: dt. oct. 22, 2013 5:49 pm

EntradaAutor: metiarc » dc. feb. 06, 2019 5:31 pm

Hola noies,

mibelmu, bemvinguda! Jo nàusees en vaig tenir una mica al principi, però ara ja res. Algun moment puntual una mica i ja està. I granets tampoc. A mi el que m'ha canviat és que se'm trenquen molt les ungles.

estherlopez, quin rotllo això de les nàusees! El setembre serà un mes complicadillo per als nostres peques, però què hi farem! Natros estem mirant molt que l'escola faci una bona adaptació, per a almenys poder-lo acompanyar bé en aquest moment.

mariayfran, jo era la que comentava lo de la roba apretada. Jo crec que amb el segon la panxa surt abans, perquè sinó no ho entenc. No sé com m'ho faré per a aguantar un mes més sense que se'm noti a la feina, perquè la meitat de la roba no me la puc posar perquè es nota molt!
Del tema compres natros aquest cop també anirem molt més relaxats. De fet jo al juliol em presento a opos, així que fins l'agost no faré res de res. A l'agost ja començarem a buscar coses del meu fill i comprar el que ens faci falta.
De la prova prenatal, jo a l'anterior embaràs tampoc la vaig fer, però aquest cop, entre que sóc més gran i que faig el seguiment per la SS i fan menys ecos que amb la mútua... crec que ens quedarem més tranquils.

Davire, la prova aquesta no és obligatòria. Si els resultats del triple screening et surten bé pots no fer res. I si surten malament, depenent del que surti, aquí sí que pots fer aquesta prova o l'amniocentesis. Ara, però, en principi si és perquè el triple screening ha sortit malament, la prova ens hauria d'entra gratis per la SS.

mare2019, i sense entrar en detalls, ens pots explicar una mica més el cas proper? Era un cas en que el triple screening els havia sortit bé? És que és el que em fa por a mi, que surti bé però que en realitat hi hagi algo malament. Que ja sé que aquesta prova mira molt poques coses i que n'hi ha d'altres que no es veuen fins la morfològica o fins al naixement, però igualment...
Tema coixí d'embaràs, jo en vaig tenir un d'aquests de xurro i em va anar molt bé tant per a dormir al final com amb el peque per posar-li al voltant si el posava sobre el sofà, al llit, etc. Al prinicipi els agrada sentir-se embolcalladets i es senten més cómodes en espais petits.
De roba d'embaràs a l'h&m en tenen bé de preu, però jo tampoc en vaig comprar molta. Les parts de dalt amb camisetes elàstiques o amples pots fer i de baix, sí que algún pantaló. Però també feia servir parts de baix normals però amb goma i posades sota la panxa.

estherlopez, doncs jo vaig anar fatal amb malles a l'anterior embaràs. No suportava la roba apretada de les cames! I a sobre l'últim mes se'm van inflamar els llavis vaginals per la pressió del petit i necessitava roba ampla d'allà. El que em va anar millor eren els pantalons d'embarassada tipus boyfriend de l'h&m.

Viscosin, sí, en teoria si el triple screening no ens surt bé la prova ja ens entrarà per al SS, però jo crec que la faré igual.
Tema porteig jo amb el meu fill en vaig fer moltíssim! Beneïda motxilla! Natros vam tenir un fulard elàstic per al naixement i després una manduca. El fulard no el volia veure ni en pintura i em vaig passar els 4 primers mesos asseguda en una butaca amb el meu fill a sobre, que era la única forma en que no plorava. A partir dels 4 mesos aprox, en que ja aguantava molt la columna (el meu fill va tenir molta força des de que va néixer), vam començar a fer servir la manduca i va ser un alleujament. Passàvem moltes hores portejant però almenys així podíem fer coses. Després vaig saber que també hi ha motxilles des del naixement que m'haguessin anat molt bé. De fet, ara vull mirar-ne opcions, perquè el fulard elàstic crec que serà massa calorós per al setembre. La dona del meu cosí és assessora de porteig i li preguntaré.

Totalment d'acord amb l'estherlopez, amb cadira del cotxe a contramarxa i amb motxilla de porteig realment ergonòmica (res de babyjorns o similars). L'hamaqueta natros no la vam fer servir pràcticament per a res. Per a dutxar-me amb ell plorant com un boig a l'hamaca fins que jo sortia i l'agafava. El meu fill necessitava contacte constant i passava de cunes, hamaquetes i similars.
Una altra cosa que a mi em va anar molt bé si feu pit, són els discs de lactància de tela. Els d'un sol ús m'irritaven molt quan feia calor i al setembre segur que encara en farà. Quan els vaig descobrir va ser un alleujament. També val a dir que les primeres setmanes en que la producció de llet està més descontrolada i pots semblar una font, potser no tenen prou absorció. Això no ho he provat. Jo els vaig començar a fer servir quan el meu fill tenia uns 5 mesos.

Per part meva, ja li hem donat la notícia a la meva mare també. S'ha posat molt contenta! Fa molta il·lusió anar explicant-li a la gent ja :love: Ara ja només ens queda ma germana i la resta esperarem no dir res fins a les 12 setmanes. A veure si el meu fill no se'n va molt de la llengua, jejeje

Que passeu una molt bona setmana!

15/02/15 Inici 1a FIV
26/02/15 Punció. 9 òvuls, 8 arriben a blasto i els congelem
21/04/15 Transfer d'un blasto
29/04/15 TE +++ :)
13/01/16 Neix el notre petit!

02/01/19 TE +++ :)
mariayfran

EntradaAutor: mariayfran » dc. feb. 06, 2019 8:01 pm

Hola noies!

Coincideixo en les que aifrmeu com a imprescindible el coixí d'embaras/lactancia... per mi va ser del més essencial, tant per dormir com per despres donar el pit o aguantar a la peque asseguda els primers mesos.

També coincideixo amb el tema de la motxila, mooolt útil i còmode :ok:

Respecte a la roba, a mi a l'anterior embaras em van deixar pantalons... ara no sé com ho faré, perque no vull comprar roba d'embarassada passant els mesos de més panxa a l'estiu quan em passo la major part del temps en vestidets i bikini... aixi que si trobo alguna ànima caritativa que em deixi algo molt bé, si no tiraré dels monos amples que tinc, i potser alguna malla de la meva mare més ampleta... :-()) a mi la roba em dura bastant, i això de comprar cosas que només portaré uns mesos no em va molt...

El tema del cotxet, per la meva filla vam comprar un molt xulo casualplay amb maxicosi, cadireta, etc. i al final com que al plegar-lo ocupava tant d'espai al cotxe no el vam fer servir gens i ens vam comprar una bona cadireta cybex que la vam amortitzar des dels 4 mesos fins als 4 anys. Es plegava molt fàcil i ocupava molt poc espai, i ens va venir superbé. Així que aquesta vegada si comprem algo nou serà alguna cadireta d'aquest tipus, i potser pels primers mesos tirarem també de wallapop o d'algú també que ens pugui deixar algo, jeje... és que no dic que tothom sigui igual, pero en el meu cas després de veure el percal i recordar tot el que vam comprar el primer embaras que no vam fer servir, ara no volem caure en el mateix parany...

Apa, petonets a totes!!!! : lasito :
>.-<:
Sita7
:: tortuga
Entrades: 337
Membre des de: dg. ago. 31, 2014 7:11 pm

EntradaAutor: Sita7 » dg. feb. 10, 2019 8:39 am

Hola noies!!!

Aquí una altra mare de setembre que fa molt que us llegeixo a la sombra, de fet crec que des del primer post, però entre esperar una mica per si de cas i desprès que no trobava el moment de posar-me a l'ordenador, doncs fins avui no he trobat el moment!

Nosaltres esperem el nostre segon fill, així que ja sóc una mica veterana. tenim un nen de juny 2016 que també començarà l'escola aquest setembre, es un tema que em preocupa bastant, i ja veig que no sóc la única!! anirem compartint aquest neguit també amb alguna de vosaltres.

En el nostre cas tb venim de RA i aquest cop ha sigut tot facilissim, així que ens vam decidir, vam demanar hora i abans d'un més ja teniem el nostre positiu +! casi que no ho vaig ni assimilar!

doncs res, que aquí estic sumant setmanes. A la setmana 7 ja el vam veure i poder sentir, tot anava bé i ja m'ho vaig anar creient més.
seguint amb la tónica del primer embaràs, jo no tinc cap simptoma. ni nausees, ni olors ni res de res. una mica de cansament i son algunes estones i res més. esperem que segueixi així. cansada hi vaig força, el petit no perdona, però vaig sobrevivint.

ja he fet visita amb la llevadora, anirem tot per SS i ja tinc programades mil coses: dentista, analisis i m'han de trucar per la eco 12 en breu. no em faré el triple screening, però si el Test prenatal
respecte at test prenatal, en sóc bastant experta i us en faig 4 centims: al primer embaràs ens va sortir risc alt al Triple screening, va ser una experiencia una mica dura, llavors ens van proposar esperar 3 setmanes per amnio o fer el test i tenir resultats en 5-6 dies (però pagant, clar!) vaig fer-me el test inmediatament i tot estava bé. Ara, aquella setmana i l'estona abans d'entrar a la consulta, va ser durillo...
després d'això vaig tenir clar que en un proper embaràs me'l faria directament. també he de dir que conec molt poca gent que els hi hagi sortit el TS amb risc alt, amb això vull dir que no es una cosa freqüent, i tot i sortir-me malament el nen estava perfectament. ho faig més per salut mental meva que per a res més.
la llevadora em va informar que ara, en cas que em passés un altre cop, si que entrava la prova per SS. és el que preguntaveu algunes, no?

total, que em vaig a fer l'analisi el divendres que ve. crec q son 575€.

i ja no sé que més hem queda per explicar... al vespre tinc una bona panxota, però al matí torna a ser normal, així que encara hem va bé la roba. a veure quan aguanta...

nosaltres encara no li hem dit a ningú.
us deixo la presentació:

Nom: Sita7
Edats: jo 36, ell 39
Fills: 1 nen juny 2016
Hospital: SS Tarragona o Valls
Sexe i noms: fins que no en sabem el sexe, res de res.
DPP: 13 setembre

petonets marones!!!
Sita7 l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. feb. 10, 2019 9:39 am, en total s’ha editat 2 vegades.
Maig FIV: TE +
18/06/15 Te n'has anat
22/09/15 transfer: nova oportunitat TE+
ETS UN NEN!!
08/06/16 ja ets aquí x canviar el nostre món, t'estimem molt!
Des 2018 transfer: tornem a l'aventura
03/01/19 TE+!!!!
Sita7
Entrades: 337
Membre des de: dg. ago. 31, 2014 7:11 pm

EntradaAutor: Sita7 » dg. feb. 10, 2019 8:46 am

Ah! i volia aprofitar per saludar a la metiarc, no sé si te'n recordes de mi, però jo, quan vaig veure el teu nom si que me'n vaig recordar de tu! vam estar juntes al post de FIV i després al de mares de gener 16, però jo vaig haver d'abandonar el grup, l'embaràs no va tirar endavant. Em vaig passar al grup de mares de juny 16.
m'alegra tornar a coincidir amb tu!
Maig FIV: TE +
18/06/15 Te n'has anat
22/09/15 transfer: nova oportunitat TE+
ETS UN NEN!!
08/06/16 ja ets aquí x canviar el nostre món, t'estimem molt!
Des 2018 transfer: tornem a l'aventura
03/01/19 TE+!!!!
annah
Membre des de: dc. gen. 16, 2019 9:22 pm

EntradaAutor: annah » dg. feb. 10, 2019 9:31 am

Hola noies!!!

Jo també m'animo a escriure. Fa ja unes setmanes que segueixo el post però no trobava el moment.

Soc l'Anna i serà el nostre primer fill, amb mil dubtes i molta il. lusió. Esperem que sorti tot be i patint pel moment d'haverho d'explicar a la feina. Ja vem fer la eco de les 8 setmanes i tot estava ok, l'esperem pel 11 de setembre. Aquesta setmana m'he fet analitica i fins el 25 de febrer no tenim nova eco. Però com en teoria em donen resultats de l'analitica la setmana que ve estic dessitjant que em sorti que ja he patit la toxo i poder fartarme de pernil.

Per cert, dimecres vaig anar a buscar la canastilla gratuita de Todopapas al imaginarium, està prou be si alguna li queda aprop! La veritat es que fa molta il. lusió obrir-la.

Espero que tot vagi molt be i que poguem compartir aquesta experiència tan maca juntes.

Deixo presentació aquí:

Nom: Annah
Edats: Jo 28, ell 31(32 pel neixament).
Fills: Cap, serà el primer!
Hospital: Gine de la clínica Ishtar i el part serà a la Corachan.
Sexe i noms: Morta de ganes de saber el sexe i sense noms definitus.
annah
Membre des de: dc. gen. 16, 2019 9:22 pm

EntradaAutor: annah » dg. feb. 10, 2019 9:38 am

Per cert @mibelmu estic igual que tu amb la cara i l'esquena plena de granets. Es veu que es bastant habitual!

I per les nits ja em costa dormirles senceres ja que he d'anar correns al lavabo.
Mibelmu
Membre des de: dl. feb. 04, 2019 9:36 pm

EntradaAutor: Mibelmu » dg. feb. 10, 2019 2:10 pm

Bona tarda a totes!!

Annah no se de quan estas pero jo ara entro a la setmana 11 i m'estan baixant una miqueta els granets de la cara. Ho agrarixo perque ja hem molestaven!!

Aquesta setmana en principi sabre el resultat de la analitica tripe screening i estic bastant neguitosa. De totes maneres crec que aunque el risc surti baix no descarto fer-me per tranquilitat la analitica no inbasiva... ja es questió de quedarme del tot tranquila. No se que penseu volatres...

He llegit que alguna deia que estaba nerviosa per dir-ho a la feina, jo ho he dit just aquesta setmana ja que la panxa que tinc es dificil d'amagar i m'ha anat força be! Aixo si, m'han comentat que si vui agafar baixa per la mutua del treball a de ser a partir de la semana 26.

Salutacions a totes i anims!!
mare2019
Membre des de: dl. gen. 21, 2019 12:01 pm

EntradaAutor: mare2019 » dl. feb. 11, 2019 11:26 am

La prova aquesta es diu test NACE (test prenatal no invasiu) i es fa a partir de la sang de la mare, passada la 10ena setmana (i pel que em van dir si pot ser passada la 12ena millor).
Crec que sí que te’l fan a la SS si el resultat del triple screening surt amb risc. Per aquest motiu hem demanat hora per fer-lo el mateix dia que ens diuen el resultat del triple screening, de forma que si ens el fessin per la SS cancel·laríem la visita.
Vam anar a un hospital privat i vam parlar amb la genetista. Amb el triple screening et miren principalment 3 coses: síndrome de Down (cromosoma 21 tres vegades), Edwards (trisomía 18) i Patau (trisomía 13).
Avantatges del NACE
1) Llavors d’una banda si el % de fiabilitat amb el que et donen els resultats del triple screening són d’un 80% (m’invento els % que no els recordo de memòria) doncs amb el test NACE és força superior.
2) També s’analitzen els anomalies comuns dels cromosomes sexuals (que tant nen com nena els costa més l’aprenentatge que als nens “normals”) i que les nenes tenen menopausa avançada i els nens neixen estèrils. No es tracta de cap discapacitat, de fet hi ah gent que se’n entera quan vol tenir fills i no pot.
3) Com a extra el que fa el test és analitzar la TOTALITAT de cromosomes i 5 microdelecions (petites pèrdues de material genètic que es poden associar a greus problemes del desenvolupament del recent nascut, probabilitat 1 de cada 1000 nascuts). (COPIO I ENGANXO)
• Síndrome de DiGeorge:
• Síndrome de deleción 1p36:
• Síndrome de Cri-du-chat
• Síndrome de Angelman
• Síndrome de Prader-Willi

No vull entrar en massa detalls però el cas que conec van tenir un bebè amb una d’aquestes microdelecions i no els havia sortit malament el triple screening. No us vull ratllar amb això, és una decisió de cadascú. Al final hi ha milers de coses que poden no anar bé, però val més pensar en positiu.
Sita7 jo també me’l faig per salut mental, ho vaig decidir molt abans d’estar embarassada. A mi em cobren 690€ a la DeXXXX.
annah fan encara el de la toxoplasmosis? A mi em van dir que la Gene deia q ja no era obligatori i ja m’han tret sang per l’anàlisi i sincerament no sé ni si m’ho miraran... Pots congelar-lo. Jo congelo el fuet, el pernil i el llom. I surten boníssims igual. No t’estiguis de res dona! M’apunto el de l’imaginàrium, no ho sabia!
Segueixo igual, i de fet menys cansada! Quines ganes que ens diguin que TOT OK per a poder-ho explicar!!!!!!!!!!
Mare2019 :-o00m

Torna a “Per mesos”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Recomanem: