*** Pares i mares de Setembre 2019 ***

gener, febrer, març...
Viscosin
:: puça
:: puça
Entrades: 12
Membre des de: dv. gen. 11, 2019 1:32 pm

Re: *** Pares i mares de Setembre 2019 ***

EntradaAutor: Viscosin » dl. feb. 25, 2019 2:16 pm

Mariayfran quin greu, no em puc ni imaginar que debeu estra passant.
Feu-vos costat i preneu-vos temps per passar el dol.

Jo estic en "stand by".
Al final la primera visita a la maternitat va acabar en una biopsia de corion, perquè el triple screening va sortir amb risc alt 1:26 :-(
En part per l'edat (41) ja sabiem que sortiria alterat, però no imaginavem que tant extrem.
Si hagués estat un valor mes aproximat al del tall (1:250) igual haguessim optat per un test d'ADN, però amb un valor tant baixet no ens vam voler arriscar, així que em van acabar arrancant un trosset de placenta allà mateix!!

Va ser un dia horrible, ja que primer vam veure força estona a la criatura en la ECo ( com estava de cul, fins que no es va girar..) i ens saludava amb la mà i tot.
El plec nucal va medir perfecte.. i ja anavem totes dues supercontentes amb les fotso, quan PAM...tota l'alegria en espera...

De la infecció d'orina ja ni me'n vaig enrecordar al acabar !!!
Així que estem esperant que demà ens truquin i ens donin els resultats de com a mínim, down , patau i edwards.
Us mantinc informades.
Nom: Viscosin
DPP: 7 de setembre
Edat mare i mare: 41 i39
Nº de fills: cap
Hospital: El que ens toqui per la S. Social (crec que la Maternitat).
Sexe i nom: Nena
bbm81
:: papallona
:: papallona
Entrades: 119
Membre des de: dc. ago. 01, 2018 9:32 am

Re: *** Pares i mares de Setembre 2019 ***

EntradaAutor: bbm81 » dl. feb. 25, 2019 2:27 pm

Mariayfran, en moments com aquests no surten les paraules. Molts ànims.

Viscosin, a veure com surt la biopsia, esperem que tot estigui perfecte, amb lo que costa conseguir l'embaraç. Ens informeu que aquí estem totes per animar-nos unes a altres.
Jo 37, ell 54 amb vasectomia.
1ª FIV: 2 òvuls fecundats
Jul 18: 1ª trans 1 embrió +3. Beta -
Vit D baixa. TSH alta. En tractament
Des 18: 2ª trans 1 embrió +5. Beta + 106
DPP: 5 de setembre
Sexe i nom: nen / BIEL :-)(-:
Avatar de l’usuari
Estrellaguineu
:: papallona
:: papallona
Entrades: 110
Membre des de: dv. des. 15, 2017 2:39 pm

Re: *** Pares i mares de Setembre 2019 ***

EntradaAutor: Estrellaguineu » dl. feb. 25, 2019 4:49 pm

Viscosin ostres ni temps a pair-ho. Bueno doncs ja està feta i segur que tit anirà bé. Les estadístiques del triple screening conec molts casos que després ha sortit tot bé.
Esperem noticies!

Jo tinc dimecres la eco de les 22 y resultats del triple screening no veiem el moment però hem arribat per fi a les 12!!!

Petons
2008 2 IA i 1 FIV amb 2 avortaments com a resultat :ufs:
2018 44 anys i em dono última oportunitat per :-())
23/7/2018 Transfer 1 blasto OVO no queden frigos
2/8/2018 BETA positiva +++ 115
29/8/2018 hematoma i avortament diferit
22/12 /2018 Transfer 1 blasto OVO i 3 frigos
2/1/2019 beta ++++ 700
Avatar de l’usuari
19m2
:: papallona
:: papallona
Entrades: 103
Membre des de: dc. set. 30, 2015 8:17 am

Re: *** Pares i mares de Setembre 2019 ***

EntradaAutor: 19m2 » dl. feb. 25, 2019 8:53 pm

Hola a totes!

9+6

Viscosin: entenc que debeu estar passant molents de molta angoixa i incertesa però al final això del triple screening es pura estadística.. si ho penses un 1/26 vol dir 1 possiblitat de que el bebé tingui una patologia vs 25 que estigui bé... t’envio molta sort i energies positives!!!

Mira tinc una amiga que l’any passat va passar pel mateix després d’un embaraç molt lluitat i desitjat i ara la petita està apunt de fer un any i es una nena preciosa i sana...segur que costa molt però intenteu no anticiparvos... estarem pendents!!! :-o00m
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
mare2019
:: puça
:: puça
Entrades: 10
Membre des de: dl. gen. 21, 2019 12:01 pm

Re: *** Pares i mares de Setembre 2019 ***

EntradaAutor: mare2019 » dt. feb. 26, 2019 7:41 am

Hola a totes!

Primer que tot em sap molt de greu mariayfran. No hi ha paraules per acompanyar-te en un moment així. De fet és la por que tenim totes. Sols dir-te que no us culpeu, que aquestes coses passen més del que es diu. Una abraçada enorme i cuideu-vos moltíssim!

Metiarc gràcies pel consell, ja miro de menjar bé i equilibrat (em faig un Planning setmanal), de moment el sucre m’ha sortit bé a l’analítica. Miraré de reduir una mica més el sucre. Crec que pot ser pel que dius de l’alimentació o bé perquè em forço a fer coses que no tinc energia per fer. Al segon trimestre es suposa que hem de tenir més energia no?

Viscosin molts ànims! Moltes vegades surt alterat i és una falsa alarma.

Ahir em van fer la ECO i ens van donar els resultats del triple screenning i tot ha sortit perfecte! Vaig patir perquè la ginecòloga primer estava molt simpàtica i després es va posar molt seria, però ara crec que era perquè es va concentrar. Apart allí van dient valors i tu no en tens ni idea del que és normal i del que no. També vaig patir perquè el bebè no es movia... i deia ella que era perquè jo no havia esmorzat. Així que em vaig menjar una galeta allí mateix i als dos minuts es va començar a moure.... bufff quin descans! Ens van donar com 8 o 9 eco’s, un acordeó! Vam sortir alleujats. Ah! I res del sexe, no es veia....

A la tarda vam anar a fer el test NACE ampliat, al final sols et treuen sang i l’envien als EEUU. En 10 dies ens donaran els resultats. Bàsicament era per augmentar el % d’encert de la prova del triple screening i descartar microdelacions.

I en 10 dies si tot va bé ja ho direm a tort i a dret! Hem pensat d’enviar uns bodis estampats als meus sogres dient-los “sereu avis al setembre” perquè viuen fora del país... però volem coordinar-ho d’alguna manera per estar parlant per Skype amb ells al moment de que l’obrin. I a la feina estic pensant de portar galetes amb forma de xumet o alguna tonteria així... Si teniu idees deixeu-les anar si us plau! Fins ara m’he prohibit a mi mateixa de disfrutar-ho i des d’ahir ho estic començant a fer.

Una abraçada a totes!
Mare2019 :-o00m

DPP: 4 Setembre
Edats: jo 32, ell 34
Hospital: No ho sabem encara
Sexe: Nena
estherlopez
:: puça
:: puça
Entrades: 13
Membre des de: dc. gen. 30, 2019 3:49 pm

Re: *** Pares i mares de Setembre 2019 ***

EntradaAutor: estherlopez » dt. feb. 26, 2019 12:22 pm

Hola de nou!

Mariayfran, ho sento molt...una abraçada molt forta
Viscosin, ja veuràs com surt tot bé! Mantingues-nos informades!!

Com van les panxes? Jo estic de 9+2 més o menys i la veritat és que de la setmana passada a aquí m'he notat que m'ha sortit una panxa.... no sé si són imaginacions meves o què, però no sé jo si em podria posar texans ja... (últimament només vaig còmoda amb malles o mitges)

Respecte les nàusees.. com aneu? Jo més o menys controlades amb cariban, però va a dies... alguns dies molt bé i altres torno a estar abocada al vàter tot el dia... aviam si passen ràpid!!

Jo fins el 21 de març no tinc l'ecografia de les 12 setmanes... demà em fan l'analítica del 1T, i a esperar...

Mare2019 jo moro de ganes d'escampar-ho a tort i a dret!!! de moment només ho saben algunes amigues i familiars... jejeje, aviam si podem "desecretitzar" aviat i disfrutar a tutiplen :D

Vinga! molts ànims a totes!!
Nom: estherlopez
DPP: 30 Setembre
Edats: jo 29, ell 40
Fills: Aitana, 8/12/2016
Hospital: Mutua Terrassa, privat + SS
Sexe i noms: ens faria il·lusió una altra nena, però ja es veurà! De noms, encara res.
Avatar de l’usuari
metiarc
:: pantera
:: pantera
Entrades: 862
Membre des de: dt. oct. 22, 2013 5:49 pm

Re: *** Pares i mares de Setembre 2019 ***

EntradaAutor: metiarc » dt. feb. 26, 2019 2:39 pm

Bones noies,

com van les panxetes?

11+4

Ostres Viscosin, quin ensurt! Jo els casos que coneixo que els ha sortit risc alt, després els ha sortit bé l'altra prova que s'han fet. Us han dit alguna cosa ja? Espero que surti tot bé! Molts ànims!

Estrellaguineu, què bé! Jo tinc unes ganes de fer ja la eco de les 12 setmanes! Ja ens contaràs.

mare2019, doncs a veure si vas millorant. En principi al segon trimestre hem d'estar millor d'energia i al final torna a anar cansades. Jo encara vaig molt cansada, però tinc la sensació de no estar-ho tant i tant com fa uns dies.
Què bé que ja hagueu fet el TS i estigui tot bé! Jo en tinc unes ganes!!!

estherlopez, jo vaig notar molta diferència de panxa de la setmana 9 a la 10. Ja en tenia bastanta, però va créixer el suficient per a ja ser indissimulable.
Jo ja ho he dit a força gent, a la família i amics més propers i als del meu departament de l'institut, però encara intento anar amb roba ampleta per a que no tothom se n'adoni. Sobretot a la feina, de cara als alumnes i resta de profes d'altres departaments. És com que fins que no surti de l'eco de les 12 setmanes i tingui els resultats del TS, no em sento del tot cómoda lluint panxa. Però dimarts vinent que ja ho tindré tot, penso posar-me un jersei ben apretadet! Tinc unes ganes de lluir panxa i no dissimular més!

Jo noies ahir vaig haver d'anar a la llevadora perquè tenia una mica de picors i sembla que tinc càndides. Quin rotllo! No n'havia tingut mai, però m'han dit que és molt freqüent durant l'embaràs. Em van fer un cultiu i la setmana vinent em donaran el resultat.
I dilluns vinent tinc la eco de de les 12 setmanes! A la vegada me'n moro de ganes i a la vegada estic morta de por! Serà la nostra primera eco encara i mil coses em passen pel cap! Sort que la setmana em passarà volant entre preparar les coses del carnaval del peque i preparar les maletes per a marxar divendres el cap de setmana fora, que ens ha tocat un cap de setmana amb Vacances en família. Així el cap de setmana també estaré ben distreta.
Doncs res, dilluns us dono les novetats.

Que tingueu molt bona setmana!

15/02/15 Inici 1a FIV
26/02/15 Punció. 9 òvuls, 8 arriben a blasto i els congelem
21/04/15 Transfer d'un blasto
29/04/15 TE +++ :)
13/01/16 Neix el notre petit!


02/01/19 TE +++ :)
12/03/19 Ets una xiqueta! :cnena:
Avatar de l’usuari
mariayfran
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 589
Membre des de: ds. feb. 25, 2006 9:55 pm
Ubicació: Creixell (Tarragona)

Re: *** Pares i mares de Setembre 2019 ***

EntradaAutor: mariayfran » dt. feb. 26, 2019 5:24 pm

Moltes gràcies a totes pels ànims!
Molta sort amb aquestes panxetes i que tingueu un embaràs genial!
Petons
Nom: mariayfran
DPP: 14 Setembre
Edats: jo 37, ell 39
Fills: Alba, 9/11/2009
Hospital: Sant Pau i Santa Tecla (Tarragona)
Sexe i noms: a les noies de la casa ens faria il·lusió una altra nena, al papa un nen... pero vingui el que vingui l'esperem amb molta il·lusió!
>.-<:
Mibelmu
:: puça
:: puça
Entrades: 6
Membre des de: dl. feb. 04, 2019 9:36 pm

Re: *** Pares i mares de Setembre 2019 ***

EntradaAutor: Mibelmu » dt. feb. 26, 2019 5:26 pm

Hola noies!
Com esteu??

Mariayfran hem sap molt de greu. Anims i una abraçada forta!

Viscosin esperem que es quedi nomes en un ensurt!

Jo us vui explicar el que m'ha passat amb el ginecoleg de la mutua... jo portu l'embaras a la ss i a la mutua, a la ss sabien que ho portu també per mutua i cap problema ja que ela hi vaig dir que el part el volia amb ells. Doncs a la mutua li vaig dic al ginecoleg que ho estaba portant per seguretat social també i hem va fotre una bronca... hem va començar a dir que no ho podía fer aixi que estaba jugant i que aixo hem faría estar a mi pitjor, que a la ss els temps eren diferents i que no tenia un bon tracte a la hora del part etc etc... total un munt de tonteries que no se d'on va treure al final hem va dir que la triple screening la fes per la ss i que ja li diria a ell que tal... el tema es que als 4 dies hem truca dientme que esta preocupat per mi i que si ja se alguna cosa que no esta be que faigi el seguiment pels dos llocs i que ja vaig tard amb el resultat de la proba i que agafi hora amb ella lo abans que tingui el resultat de la triple screening. Fins aqui tot mes o menys be... pero es que a la ss em van retrasar l'hora 2 dies per un error i quan el vaig trucar per dirli que no podría anar fins dintre de 2 setmanes perque despres tinc programat un viatge sem va possar a dir que estaba fent les coses molt malament que asobre de viatge i caminant que podría tindre una perdua... que es inconscient fer les coses aixi... que no carregues maletes... que no tingues relacions i un munt de coses que hem van deixar flipant.... a tot aixo estic de 13 + 3, tinc 29 anys i que jo sapiga cap risc de res...
No se que fer si deixarlo estar o cambiar de ginecoleg a la mutua per fer el seguiment... perque no se jo si es gaire normal les actituds que esta tenin amb mi desde que sap que portu lembarras amb la ss.

No se que opineu noie..?

Perdoneu el rotllo que us he pegat pero estic una mica que no se ben be que he de fer...

Moltes gràcies!!
Salutacions per totes!!
Avatar de l’usuari
Estrellaguineu
:: papallona
:: papallona
Entrades: 110
Membre des de: dv. des. 15, 2017 2:39 pm

Re: *** Pares i mares de Setembre 2019 ***

EntradaAutor: Estrellaguineu » dt. feb. 26, 2019 5:45 pm

Mibelmu què fort!!! Jo vaig per S. S. i Mútua. El de Mutua em va dir només que si de cas ell fos un complement perquè em podria tornar boja duplicant tot i que si els consells eren diferents tries pel meu bé.
El que si tinc clar és que el que jo esculleixi m'ha d'agradar i sentir-me còmode així que el meu humil consell és que canviïs de metge de Mútua i potser el que em va dir el meu.

Amb 13 setmanes i sense pèrdues no crec que hi hagi risc de cap tipus per viatjar això diuen tots els ginecòlegs que conec i llibres que he llegit. Potser l'Everest el deixis per més endavant això sí jeje
2008 2 IA i 1 FIV amb 2 avortaments com a resultat :ufs:
2018 44 anys i em dono última oportunitat per :-())
23/7/2018 Transfer 1 blasto OVO no queden frigos
2/8/2018 BETA positiva +++ 115
29/8/2018 hematoma i avortament diferit
22/12 /2018 Transfer 1 blasto OVO i 3 frigos
2/1/2019 beta ++++ 700
Lamarsalada
:: puça
:: puça
Entrades: 7
Membre des de: dv. gen. 11, 2019 10:57 pm

Re: *** Pares i mares de Setembre 2019 ***

EntradaAutor: Lamarsalada » dt. feb. 26, 2019 5:52 pm

Hola noies!

Doncs ja estic de 13 setmanes, ha sortit tot bé, estem molt contents. Les nausees ja han començat a remetre, ja veig la llum!, també han tornat la sensació de gana que fins ara eren fàstics, i estic a toooope amb molta energia.

Avui m'han fet la eco del primer trimestre i també m'han donat un acordeó de ecos a la mútua. No hem pogut veure el sexe, ens ha donat l'esquena i després les cames creuades, jaja... ens ha dedicat unes tombarelles i hem vist com es portava el puny a la boca, s'ens queia la baba.

Mibelmu, jo també estic fent el seguiment per les dues bandes, per la SS i per la mútua, però jo no els hi he dit a cap dels dos, una amiga em va aconsellar que ho fes per les dues bandes que així estaría més controlada i la veritat és que es veritat, el que no sé que faré si seguiré anant als dos més endevant ara que ja sé que tot està bé perquè realment també és un rotllo, punxar-te dos cops...
Jo et diria que escullis en funció amb qui et sentis més còmode, sembla que no tens un embaràs de risc pel que dius, en el meu cas, per la mútua m'han fet ecos cada dos vegades i a la ss 1 en aquests tres mesos. Així que on et sentis còmode i si decideixes anar als dos, ningú et pot dit res, en tens tot el dret, la mutua la pagues i la s.s també.
Què xulo el body als avis i és molt bona idea les galetes en forma de xumet, una cucada.

Jo estic pensant en començar a desmontar l'habitació que serà per ell o ella i pintar i tot això.

Us vaig llegint a totes, molts ànims a totes, en especial a les que els hi han sorgit alguna dificultat.
Els dos 43 anys
Agost 2018: Beta + 1 blasto
Setembre 2018: avortament bioquímic
Desembre 2018: Transfer 1 blasto i Beta + 810!!
estherlopez
:: puça
:: puça
Entrades: 13
Membre des de: dc. gen. 30, 2019 3:49 pm

Re: *** Pares i mares de Setembre 2019 ***

EntradaAutor: estherlopez » dc. feb. 27, 2019 8:07 am

Bon dia!

Mibelmu, em sembla molt poc respectuós la reacció del ginecòleg, la veritat. Jo miraria de buscar-ne un altre del seguro. Jo també faig el seguiment per les dues bandes i d'entrada li vaig deixar clar que ho duia tant per SS com per Mútua (per mi, el seguiment principal és per SS i la mútua és complementari, 2es opinions i ecografies extres), i li va semblar el més normal del món. El que sí que em va dir és que el triple screening triés on volia fer-lo, si SS o amb ell, perquè mesclar ecos i analítiques o fer-ho dues vegades només em portaria que maldecaps i diferències de resultats que em podien agobiar. Li vaig dir que ho faria per SS i cap problema. Ja em va donar cita per la setmana 13 per veure què havia sortit.

Crec que és el més normal del món que portem l'embaràs per les dues bandes, així que no crec que cap ginecòleg s'hagi de portar les mans al cap o dir-te que no pots fer-ho...

I en quant al viatge i les maletes... jo passaria olímpicament, és com si em diu (sense tenir cap risc) que no puc agafar a coll la meva filla que pesa 11kg. Doncs molt bé, jaja.

En fi! que tingueu un molt bon dia!!
Nom: estherlopez
DPP: 30 Setembre
Edats: jo 29, ell 40
Fills: Aitana, 8/12/2016
Hospital: Mutua Terrassa, privat + SS
Sexe i noms: ens faria il·lusió una altra nena, però ja es veurà! De noms, encara res.
Viscosin
:: puça
:: puça
Entrades: 12
Membre des de: dv. gen. 11, 2019 1:32 pm

Re: *** Pares i mares de Setembre 2019 ***

EntradaAutor: Viscosin » dc. feb. 27, 2019 1:52 pm

Noies!
Primer de tot dir-vos que tot ha sortit perfecte! i que ens han dit que és una nena!!!

Ara bé, i seguint una mica amb el tema de la empatia del personal mèdic...
Ens han trucat aquest matí, perquè ahir se'n van descuidar.... (mecagontot..joder!!!). Ens van dir que trucarien ahir a final del matí, així que vam esperar més o menys tranquil·les fins les 14:00h; a partir d'aleshores ja ens vam començar a posar nervioses, fins que vaig decidir trucar jo...
I resulta que....la doctora se n'havia oblidat, i com eren les 15:00h ja havia marxat.
Entenc que això ens pot passar a totes en les nostres feines, i que no passa res.. però no sé, haurien d'entendre que estas neguitosa esperant unes noticies que et poden canviar la vida..no??

Jo no soc gens amiga dels metges en general, sempre m'ha donat la sensació que, o bé et tracten amb certa condescendència o bé quan començen a notar que fas masses preguntes , es posen en plan tècnic i juguen la carta del coneixement (enlloc d'explicar-te les coses clarament).

Si realment la Mibelmu no pot carregar pes o tenir relacions, li hauria de donar una explicació mèdica comprensible, per tal que ella prengués la decisió.
És una mica com la meva llevadora, que quan li vaig preguntar per la vacuna de la grip (que el CAP està empaperat amb folletons - no és pas cosa meva- ) em va dir que com que ella no creia en la vacuna de les prenyades no m'havia dit res...

No puc amb aquestes coses...de debó
En fi noies, lúnic que jo he aprés és a relativitzar el que em diuen i escoltar-me molt.
Que a més a més jo amb l'edat ja em puc anar calçant....
Nom: Viscosin
DPP: 7 de setembre
Edat mare i mare: 41 i39
Nº de fills: cap
Hospital: El que ens toqui per la S. Social (crec que la Maternitat).
Sexe i nom: Nena
Avatar de l’usuari
Estrellaguineu
:: papallona
:: papallona
Entrades: 110
Membre des de: dv. des. 15, 2017 2:39 pm

Re: *** Pares i mares de Setembre 2019 ***

EntradaAutor: Estrellaguineu » dc. feb. 27, 2019 2:13 pm

VISCOSIN quina alegria!!! És ben bé que el triple screening no se yo la fiabilitat però el que compta és que està tot perfecte i de pas ja sabeu Sexe hehe Enhorabona!

Pel que fa als metges tens raó que és una professió però jo crec que a vegades els falla molt la empatía.
2008 2 IA i 1 FIV amb 2 avortaments com a resultat :ufs:
2018 44 anys i em dono última oportunitat per :-())
23/7/2018 Transfer 1 blasto OVO no queden frigos
2/8/2018 BETA positiva +++ 115
29/8/2018 hematoma i avortament diferit
22/12 /2018 Transfer 1 blasto OVO i 3 frigos
2/1/2019 beta ++++ 700
Avatar de l’usuari
19m2
:: papallona
:: papallona
Entrades: 103
Membre des de: dc. set. 30, 2015 8:17 am

Re: *** Pares i mares de Setembre 2019 ***

EntradaAutor: 19m2 » dc. feb. 27, 2019 8:16 pm

Bona niiit!!!

Viscosin: :love: >.-<: :b-))) nena moltes felicitats!!! Ja patia que no ens diguessis res... ja podeu anar a celebrarho por todo lo alto!! Enhorabona per aquesta petitona! :cnena:
Tema metges, jo soc del sector i es cert que hi ha de tot... sap greu quan trobes personal tan poc “humà”... jo crec q l’embaraç i el part son prou importants com per trobarre còmoda i segura amb l’equip que t’aten... si no es el cas no dubtis en demanar un canvi...

Mibelmu: estic flipant fort amb el que t’ha passat... 1- el personal mèdic està per assessorarte i ferte un seguiment adequat, en cap cas x emetre judicis de valor tipus que malament ho fas, inconscient etc... penso q pots presentar una queixa i tot si en tens ganes... 2-et pertoca a tu i tens tot el dret d decidir on vols fer el seguiment... jo ho tindria clar, buscaria un altre gine pitant... ho trobo molt poc professional... 3-tema viatges penso que amb una mica de sentit comú no cal que ens privem de viure la vida... entenc que no marxes a un païs tropical on et puguin picar bitxos extranys ni vas a fer un trekking de 3000km... vaja no ho se, jo sempre he procurat fer vida normal i de viatjar no me n’he privat pas :)

Metiarc: entenc que estiguis ja amb mil ganes de la eco i tots els nervis... jo estic igual!!! Jajjajja a mi em toca dimarts... aquestes primeres setmanes al no notar gran coses sempre son incertes i el cap juga males passades.. (almenys a mi em passa..) espero q tot surti genial :) i fins aquí!! A cuidarseee!!!
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Estrellaguineu
:: papallona
:: papallona
Entrades: 110
Membre des de: dv. des. 15, 2017 2:39 pm

Re: *** Pares i mares de Setembre 2019 ***

EntradaAutor: Estrellaguineu » dc. feb. 27, 2019 8:48 pm

Bona nit a totes,
Doncs jo vinc del triple screening i tot perfecte i baix risc!! Fa 10 anys que somio amb aquest moment, estic molt feliç!!! Primera etapa superada!!

Com esteu la resta?
Va que van arribant els dies i cada moment és màgic...

Abraçades
2008 2 IA i 1 FIV amb 2 avortaments com a resultat :ufs:
2018 44 anys i em dono última oportunitat per :-())
23/7/2018 Transfer 1 blasto OVO no queden frigos
2/8/2018 BETA positiva +++ 115
29/8/2018 hematoma i avortament diferit
22/12 /2018 Transfer 1 blasto OVO i 3 frigos
2/1/2019 beta ++++ 700
Mibelmu
:: puça
:: puça
Entrades: 6
Membre des de: dl. feb. 04, 2019 9:36 pm

Re: *** Pares i mares de Setembre 2019 ***

EntradaAutor: Mibelmu » dc. feb. 27, 2019 9:08 pm

19m2 : el viatge es a madrid a veure a la familia del meu marit aixi que imagina quin perill.... jajajaja

Demà hem donen el resultata del tripple screening aixi que ja us informare!

I finalment veient les vostres respostes cambiaré de ginecoleg, 14 anys portu amb ell aixi que sem va extrany pero ja esta... ja no mes tonteries. El que no se ben be que fer es si anar per ultim cop i dirli tot el que penso o ja deixarho estar i deixarli nota per telefon...

Moltes gràcies a totes per les respostes hem don de gran ajuda!!

Una abraçada!
bbm81
:: papallona
:: papallona
Entrades: 119
Membre des de: dc. ago. 01, 2018 9:32 am

Re: *** Pares i mares de Setembre 2019 ***

EntradaAutor: bbm81 » dj. feb. 28, 2019 9:23 am

13+0

Mibelmu, realment estic flipant amb lo que has explicat. Jo només vaig al ginecòleg de la mutua però tenia pensat demanar hora a la SS per tema vacunes o altres coses perquè tinguin el meu historial. Però tela, jo cambiaria, més que res perquè ja no hi tindràs mai confiança amb aquesta persona.

Viscosin, quina alegria que hagi sortit tot molt bé. Ara si que podràs començar a disfrutar-ho.

Modo ego: Jo em vaig fer la eco de les 12 el dimarts i tot perfecte, ja fa 6,5 cm. El resultat del triple screning em va sortir un risc de sinrome de down 1/365, no es alt risc però no està lluny del 250. Ens farem el test prenatal no invasiu per quedar-nos més tranquils. I el valor de translucencia nucal va sortir 0.9, però no em va dir si era correcte o no, si no diu res suposo que està tot bé.

A vegades costa que els metges t'expliquin els detalls, no m'agrada que només em digui tot ok, a mi m'agrada conèixer els perquès de les coses.
Jo 37, ell 54 amb vasectomia.
1ª FIV: 2 òvuls fecundats
Jul 18: 1ª trans 1 embrió +3. Beta -
Vit D baixa. TSH alta. En tractament
Des 18: 2ª trans 1 embrió +5. Beta + 106
DPP: 5 de setembre
Sexe i nom: nen / BIEL :-)(-:
Avatar de l’usuari
metiarc
:: pantera
:: pantera
Entrades: 862
Membre des de: dt. oct. 22, 2013 5:49 pm

Re: *** Pares i mares de Setembre 2019 ***

EntradaAutor: metiarc » dj. feb. 28, 2019 11:30 am

Bon dia noies,
com aneu?

11+6

Mibelmu, estic flipant amb el teu ginecòleg! Jo el canviava segur! I sobre dir-li alguna cosa o no, jo et diria que depèn de tu. El que t'hagi de deixar més tranquil·la. Si fos un gine de SS et diria que fessis una queixa per escrit, però sent privat, a no ser que sigui un treballador d'un centre mèdic i puguis fer una queixa allí, doncs és més complicat. A partir d'aquí, si tu et quedes més tranquil·la deixant-li tot ben clar, doncs fes-ho. Sinó, doncs passant del tio aquest i ja està.
I tema risc, doncs home, que tampoc te'n vas a escalar una muntanya i si tens un embaràs normal no hi veig problema. Natros aquest cap de setmana anem a la zona de Port Ainé a passar el cap de setmana i la idea és anar a l'estació d'esquí un dia a la zona de jocs per a nens. Jo potser no em tiraré en trineu, però estar allà jugant amb la neu amb el meu fill i el dia següent fer una excursioneta familiar guiada per veure la fauna dels Pirineus, doncs no hi veig cap mal. Vaja, no ho he comentat amb la llevadora, però crec que mentre no fem res que pugui suposar cops o similar, doncs no hi veig problema. Que tampoc estem malaltes!
I tema pesos, jo crec que som moltes les embarassades amb altres nens que encara són petits i que demanen braços contínuament! Jo agafo molt al meu fill de 3 anys que fa uns 15kg.

Lamarsalaad, què guai! Jo tinc la eco dilluns i en tinc unes ganes!!! Del tema començar a muntar l'habitació, natros anem tant a tope de feina fins al juliol (jo tinc opos i el meu home també li treuen la seva plaça a la feina) que no farem res de res. I a l'agost volem estar tranquils l'últim mes que ens quedarà de ser només 3, així que farem el mínim. Treure i rentar roba i cotxet, comprar cadireta de cotxe si ma germana no ens pot deixar el maxi cosi i poc més. La resta l'anirem fent sobre la marxa. Total els primers mesos només necessitarà teta i dormirà amb natros al llit, així que, aquest cop ens ho prendrem amb moooolta calma! Però recordo que amb el meu primer fill sí que em va fer il·lusió muntar-ho uns mesos abans :love:

Viscosin, què bé!!!! Me n'alegro moltíssim! I quina il·lusió saber el sexe ja. Jo igual m'equivoco molt, però tinc una intuïció molt molt forta de que també portem nena. L'he somiat i tot cridant-la pel nom, quan encara no el teníem ni pensat!
Ja li val a la doctora també! Clar que ens pot passar a tots un despiste, però són coses tant greus per a qui les està passant...
Amb els metges a mi em passa igual. Des de que he investigat tant pel meu compte per a resoldre la meva amenorrea, he visitat diversos metges. I quan els parles del tema canvi d'alimentació i com pot afectar al sistema metabòlic et miren de dalt a baix com si anessis de llesta. Doncs, mira, resulta que jo soleta he aconseguit resoldre el meu problema investigant un munt! Que ells només van saber enviar-me a una FIV! Per això em va encantar la meva llevadora, perquè quan li vaig explicar el tipus d'alimentació que portava i com havia aconseguit recuperar la regla, enlloc de jutjar-me se'n va interessar molt i em va estar preguntant coses.

19m2, doncs sí! Sort que d'aquí poquet ja veurem als nostre cigronets! :love:

Estrellaguineu, què bé! Poc a poc totes anem arribant a la primera fita. Quines ganes de poder lluir panxetes totes ben tranquil·les!

bbm81, doncs si us van dir que està tot ok, quede-us amb això! Jo també em faré el test prenatal per a assegurar, però d'entrada quede-us amb les bones notícies!!!

Modo ego: Doncs jo avui he sentit el cor del meu bitxito!!! Ja havia provat algun cop amb l'Angel Sound i només sentia el meu, però avui l'he sentit claríssimament! El meu bategant lent i un altre que anava rapídissim!!! Estic super contenta perquè no havent fet cap eco encara, estava amb el neguit. I ara ja me'n puc anar de cap de setmana ben tranquil·la i a esperar la eco de dilluns amb més il·lusió! Que esperem que surtin els resultats del TS bé, clar! Però és que jo ja anava preocupada per si s'hauria parat també. I això que ja fa dies que de tant en tant em sembla que el noto. No sé si a alguna li passa. No és ben bé un cop, és com un plaff a la zona de damunt del pubis, just a la línia del biquini. Al meu fill gran vaig notar la primera patada clara el dia que feia les 17 setmanes i les setmanes abans anava com notant cosetes també. Crec que ara és el mateix però una mica més aviat. Encara que sent el segon crec que ja passa això de notar-los abans.
I una pregunta, alguna de les ja heu fet la eco de les 12 setmanes per SS. Havíeu mirat abans si podieu veure el resultat de les analítiques a "La meva salut"? És que jo sempre miro els resultats de les analítiques allà abans d'anar al metge i fins i tot, algun cop, el mateix metge m'ha dit que els agafés d'allà i ja no calia tornar a demanar hora amb ell. Però avui encara no em surten els resultats de l'analítica del primer trimestre i tinc la eco dilluns. Potser és que aquests no els pengen i posaran directament l'informe amb els resultats del TS dilluns després de la eco, però tinc la mosca al nas de que no s'hagin perdut o alguna cosa. Ho heu mirat vosaltres?

Que acabeu de passar un molt bon dia noies!

15/02/15 Inici 1a FIV
26/02/15 Punció. 9 òvuls, 8 arriben a blasto i els congelem
21/04/15 Transfer d'un blasto
29/04/15 TE +++ :)
13/01/16 Neix el notre petit!


02/01/19 TE +++ :)
12/03/19 Ets una xiqueta! :cnena:
Avatar de l’usuari
mare2019
:: puça
:: puça
Entrades: 10
Membre des de: dl. gen. 21, 2019 12:01 pm

Re: *** Pares i mares de Setembre 2019 ***

EntradaAutor: mare2019 » dj. feb. 28, 2019 11:38 am

Ostres quantes novetats!

Viscosin l’enhorabonaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!

Jo si algú em digués tot això que t’ha dit aquest ginecòleg li munto un ciri que no se l’acaba! Que s’ha pensat! Es veritat que el primer que volem dels professionals de la sanitat és que sàpiguen en que fan, però haurien de tenir molt en compte el com ho fan. És cert que estem més sensibles però al final tots som humans. Vull dir que el tracte hauria de ser amable com a mínim. I sí, hi ha de tot.

Ara que hem encetat el tema... a mi la meva llevadora no m’agrada gens... no em convenç el que em diu i he fet preguntes que ja havia fet a ella a la ginecòloga i les respostes han estat ben diferents. Em va fotre la por al cos amb el tema del menjar a sac. I a veure us diré que la toxoplasmosis ja no és obligatòria segons la Gene (que dic jo que serà per algo). Que val ho entenc que cal “sobreprotegir-nos” però és que vaig sortir super ratllada de la primera visita perquè em veia 9 mesos sense menjar res del que m’agrada. Que no li hagués costat res de dir “mira ho pots congelar tot i lo únic és que no en pots menjar fora de casa”. I la vacuna? Me la volia posar el primer dia que hi vaig anar, sense deixar-m’ho ni pensar. Sense preguntar res. Jo entenc que troben gent de tota mena, però després de parlar més de mitja hora amb una persona podrien adaptar una mica el discurs, que si a tothom han de dir el mateix ja ho podria ben fer una màquina! En fi... m’he desfogat a gust!

Respecte als viatges jo ja n’he fet un i en tinc dos mes de planificats. N’he cancel·lat un perquè era llarg i em requeria esforç físic i perquè no perdia ni un euro.

El tema de la panxa és molt bèstia. Jo estic de 13 setmanes i no he dit res perquè espero els resultats del test NACE però és que avui m’he intentat de posar un jersei que vaig portar la setmana passada i impossible, crec que m’ha crescut un munt la panxa en una setmana! Ja m’he comprat pantalons amb la tela aquella cap al damunt de la panxa i no podria anar més còmoda!

A veure si la setmana vinent ens donen bons resultats i a lluir panxa! En tinc ganes per viure tranquil·la i perquè entenguin els meus viatges al wc cada hora...

Un petó per a totes les panxetes!
Mare2019 :-o00m

DPP: 4 Setembre
Edats: jo 32, ell 34
Hospital: No ho sabem encara
Sexe: Nena

Torna a “Per mesos”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::