*** Mares i pares octubre 2019 ***

gener, febrer, març...
Mar i muntanya
:: papallona
:: papallona
Entrades: 147
Membre des de: dg. gen. 13, 2019 3:33 pm

Re: *** Mares i pares octubre 2019 ***

EntradaAutor: Mar i muntanya » dl. març 11, 2019 6:50 pm

Hola,

Picada, fet, ja t'he afegit al grup.
mel29
:: lleona
:: lleona
Entrades: 929
Membre des de: dt. ago. 20, 2013 8:39 pm

Re: *** Mares i pares octubre 2019 ***

EntradaAutor: mel29 » dl. març 11, 2019 7:58 pm

Gràcies! Totes sou admins ;-)
Monicasp he vist el privat però no m’has posat el número, no?

Ànims amb les nàusees i els vòmits. T’ha agafat fort. Esperem que passi ràpid!!!

Per cert, tinc la safata d’entrada de missatges al 100% i potser per això hi ha alguns problemes. Ara torno a estar dsdl mòbil i no trobo com esborrar-los. Ja ho faré dsdl PC.

Bona nit!!!
Avatar de l’usuari
Atuchi
:: pantera
:: pantera
Entrades: 804
Membre des de: dj. set. 05, 2013 1:53 pm

Re: *** Mares i pares octubre 2019 ***

EntradaAutor: Atuchi » dt. març 12, 2019 4:43 pm

Noies no us oblideu de mi!jaja tambe vaig enviar el num a mar i montanya, digueu-me si ho heu rebut!
09/04/15 - FELIÇ AMB LA NOSTRA PRINCESETA!!
Mar i muntanya
:: papallona
:: papallona
Entrades: 147
Membre des de: dg. gen. 13, 2019 3:33 pm

Re: *** Mares i pares octubre 2019 ***

EntradaAutor: Mar i muntanya » dt. març 12, 2019 4:59 pm

Atuchi, no l'he rebut... Me'l pots tornar a enviar?

Gràcies
Fio
:: puça
:: puça
Entrades: 17
Membre des de: dg. nov. 05, 2017 12:24 pm

Re: *** Mares i pares octubre 2019 ***

EntradaAutor: Fio » dc. març 13, 2019 10:02 am

Hola guapes!!!

9+5

Jo també m'afegeixo al grup de wats!

Mel29, t'he enviat el número.

Veig que hi ha moltes de vosaltres que teniu vòmits i marejos! Jo (toquem fusta) no en tinc, però a vegades passo un dia suelto ben marejada i amb la panxa remanada, no sé si és normal que em passi un dia de tant en tant! ¿¿??

El meu maldecap és l'hematoma retrocorial que fa que la paret de la placenta estigui una mica desenganxada, el fet d'estar en risc d'avortament em preocupa molt... segueixo de baixa i faig molt repòs, tinc la gran esperança que anirà bé!

Tinc dubtes sobre les analítiques que em podria fer al 1r trimestre. Algú amb més experiència em pot tirar un cable?

Mooooltes gràcies!!!
Balma
:: puça
:: puça
Entrades: 33
Membre des de: dj. nov. 22, 2018 12:44 pm

Re: *** Mares i pares octubre 2019 ***

EntradaAutor: Balma » dc. març 13, 2019 1:24 pm

9+3

Bon dia,
Fa temps que us llegia i no m'atrevia gaire a escriure, però si creeu grup de whats potser això quedarà una mica més parat i tinc ganes de poder anar compartint moments amb vosaltres.

Amb algunes ja hem anat coincidint amb fòrums :) vinc de FIV i l'any passat vaig patir una pèrdua, i per això ara tinc una mica de por i moltes ganes d'arribar a les 12s!

A nivell de símptomes no em puc queixar, em passa com a la Fio, hi ha dies que estic marejadíssima i amb la panxa fatal, però d'altres estic prou bé i de moment no he vomitat. El que sí que estic és mooooolt cansada i arrossego un refredat des de fa setmanes!

Avui he anat a la primera visita a la seguretat social i la llevadora m'ha esbroncat de mala manera perquè li he dit que pretenia fer també seguiment pel privat (la meva idea era que no calia duplicar proves però les volia anar portant per tenir allí un expedient). Devia tenir un molt mal dia perquè m'ha cridat de tot, que li havia fet perdre el temps i que no calia que tornés. Noies: si voleu fer seguiment per la privada aviseu al minut 1 no fos cas que ja us hagin pesat i medit la pressió :-o00m . Ara ric, però he sortit d'allí plorant com una magdalena.


Nom: Balma
DPP: 14 d'octubre
Edat mare i pare: 32 i 34
Nº de fills: cap
Hospital: Hospital de Barcelona
Sexe i nom: encara no ho sabem!


Ara us envio un missatge a les administradores del grup :--/)
Imatge

Oct'17: avortament d'embaràs natural
Nov'18: comencem 1a FIV! 4 embrions 1 transfer -
Gen'19: 2a transfer +
Set'19 Benvinguda L!
Gen'22: comencem de nou el procés. Histeroscòpia quirúrgica per pòlip endometrial.
Jull'22: 3a trasfer -
Oct'22: 4a transfer -
Nov'22: proves trombofílies, test EMMA, ALICE, visita andròleg... :-o00m
...
Fio
:: puça
:: puça
Entrades: 17
Membre des de: dg. nov. 05, 2017 12:24 pm

Re: *** Mares i pares octubre 2019 ***

EntradaAutor: Fio » dv. març 15, 2019 11:41 am

Hola noies!

10S

He enviat un missatge a la mel29 i a mar i muntanya per si em podeu afegir al grup de wats.

Gràcies!!
--Juno--
Entrades: 4
Membre des de: dc. feb. 06, 2019 7:36 pm

Re: *** Mares i pares octubre 2019 ***

EntradaAutor: --Juno-- » dc. març 27, 2019 8:29 pm

Hola a totes i tots!

Sóc nova al fòrum i a la plataforma Socpetit, em sembla una eina genial per cercar informació i parlar amb tranquil·litat dels dubtes i angoixes que se'ns presenta en aquesta aventura!
Jo estic de 12+4 i per ara ha anat tot genial, sense nàusees ni pèrdues de sang ni res. Creuo els dits perquè segueixi així!

Només tinc una por i és que, en el moment del part, m'atengui alguna persona poc professional i malcarada, entenc que a la pública no pots triar, evidentment, però hi ha alguna manera de saber qui et podrà atendre o algú te referències de l'hospital Arnau de Vilanova de Lleida? Fins ara m'ha tractat tothom molt bé i amb molta amabilitat, tant a l'Arnau com al CAP 11 de setembre, per això tremolo de topar-me amb algú amb poc tacte.

Una abraçada i molts petons a les panxetes! :*
Avatar de l’usuari
nona
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1073
Membre des de: dt. juny 09, 2009 8:20 am

Re: *** Mares i pares octubre 2019 ***

EntradaAutor: nona » dv. març 29, 2019 10:19 am

Hola Juno!!!

Moltes felicitats per l'embaràs! Tenim aquest fil una mica parat, perquè tenim un grup de watsapp i per allà si que hi ha molt de moviment! Si t'interessa ens pots passar el teu numero per privat i t'hi afegim.

Jo he tingut les meves dues filles a l'hospital Arnau de Vilanova de Lleida, i el tercer també l'hi tindré. No tinc cap queixa del personal que m'ha atès en els dos parts, en general tothom es molt amable i et sents informada en tot moment. Clar que al ser la pública no pots triar qui et toca, i et pots trobar de tot suposo. Per qualsevol dubte ja saps!
Imatge

Imatge
dolçaespera
:: puça
:: puça
Entrades: 15
Membre des de: dv. jul. 29, 2016 7:00 pm

Re: *** Mares i pares octubre 2019 ***

EntradaAutor: dolçaespera » dl. abr. 01, 2019 5:59 pm

Hola Juno,
jo vaig tenir al meu nen a l'Arnau i vam estar molt contents. Tot el personal em va tractar molt bé, em vaig sentir recolzada i tranquil·la. Ara amb el segon repetirem.
Erika79
:: conillet
:: conillet
Entrades: 350
Membre des de: dt. jul. 11, 2017 8:33 pm

Re: *** Mares i pares octubre 2019 ***

EntradaAutor: Erika79 » dc. abr. 17, 2019 6:48 pm

Hola noies! Per fi m’he decidit a migrar cap aquesta part del fòrum. Avui he tingut l’eco del primer trimestre i tot està ok.
Poso el meu resum!

Nom: erika_79
DPP: 28 d’octubre tot i que s’avançarà perquè són bessons
Edat mare: 39 (no hi ha pare ;) )
Nº de fills: 0
Hospital: de moment Hospital del Vendrell però probablement migri a Quirón Barcelona
Sexes i noms: Encara no sé sexes ni noms.
Ag-Oct'17: 2 IAD, negatives
Gen'18-FIV-Positiu!
Feb'18-Et sento!
Mar'18-Marxes...
Jul'18-FIV. 5 folis. Transfer d’1, bioquímic.
Set'18-Transfer de 2. Neg.
Gen'19-TSH regulada.Transfer cicle natural
Feb ‘19 ADE Beta 25/2: POSITIVA 1177,30
Oct'19 Benvinguts Biel i Luca!
Avatar de l’usuari
Pufa
Entrades: 4
Membre des de: ds. oct. 11, 2014 10:52 am
Ubicació: Barcelona

Re: *** Mares i pares octubre 2019 ***

EntradaAutor: Pufa » dl. abr. 29, 2019 3:57 pm

Hola a totes,

sóc pràcticament nova al forum, només vaig escriure després del primer abort per desfogar-me.

Ara mateix estic embarassada i sembla que va bé, els anteriors aborts van ser tots al primer trimestre (després d'anys de tractaments de fertilitat fallits, finalment vam trobar com esquivar-ho però va acabar força traumaticament amb un abort retingut fins la setmana 12, a la tardor en vam perdre un altre a la 9 i finalment aquest mateix embaras va començar de bessons i amb moltes complicacions i fa cosa d'un més es va parar un dells.)

Com compendreu la paranoia es habitual, tot i que al haber superat el triple screening estic molt més tranquila. Espero de debò poder arribar al octubre i que aquest cop si aconseguim tenir un fill o filla...

Ara mateix estic de 15 setmanes, les nausees sembla que han parat força, el que segueixo tenint es moltíssima son i han començat fa poc bastants mals de cap. De moment porto tot l'embaràs per la mutua que m'han tingut controladissima el primer trimestre, aquesta setmana demanaré hora per la llevadora de la SS també, que la veritat es que no hi he arribat a anar mai i no se si pot haber-hi algun comentari o algo per haber-ho estat duent per la mutua...?

Deixo la fitxa

Nom: Pufa
DPP: 21 d'octubre
Edat mare i pare: 35 i 42
Nº de fills: nascuts de moment cap
Hospital: Hospital de Barcelona
Sexe i nom: Encara res
Qualsevol cosa que vulgueu explicar: Anys de busca i tractaments de fertilitat seguits de 2 aborts al primer trimestre. L'Embaràs actual va començar sent de bessons i en vam perdre un.
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Mar i muntanya
:: papallona
:: papallona
Entrades: 147
Membre des de: dg. gen. 13, 2019 3:33 pm

Re: *** Mares i pares octubre 2019 ***

EntradaAutor: Mar i muntanya » dl. abr. 29, 2019 5:31 pm

Pufa, benvinguda! Em sap molt greu tot el que has passat, espero que aquest octubre puguis fer realitat el teu somni de ser mare.

Jo també vaig per la mútua i a la llevadora del cap i no passa res.

Qualsevol cosa que vulguis la podem anar comentant, però si et vols afegir al grup de WhatsApp, envia'm un missatge privat amb el teu número i t'hi afegiré.

Molts ànims i molta força!
AnnaRmir
Entrades: 2
Membre des de: dl. jul. 01, 2019 5:07 pm

Re: *** Mares i pares octubre 2019 ***

EntradaAutor: AnnaRmir » dl. jul. 01, 2019 5:37 pm

Hola a tothom!
Sóc molt nova amb tot això però una amiga em va recomanar aquesta pàgina i he decidit investigar avui :)
He vist que heu creat un grup de whatsapp i penso que pot ser súper interessant, sobre tot per compartir dubtes... estic embarassada de bessones i cada vegada que decideixo mirar alguna cosa tinc mil dubtes. No he llegit tots els vostres posts però creuo els dits per a que hi hagi algú amb la meva situació jeje.
Estic de 22 setmanes i estem súper contents :)

Aquí deixo la fitxa:

Nom Anna
DPP 2 Novembre, però al ser bessones en teoria s’avancen...
Edat mare pare: 34 i 38
Num fills : cap
Hospital: Teknon
Sexe i nom: dues nenes idèntiques, Júlia i Emma
Qualsevol cosa que vulgueu explicar: vivim a Barcelona, jo sóc d’aquí i el meu marit és Neozelandès. Alguna parella internacional per aquí?

Petonets!
Mar i muntanya
:: papallona
:: papallona
Entrades: 147
Membre des de: dg. gen. 13, 2019 3:33 pm

Re: *** Mares i pares octubre 2019 ***

EntradaAutor: Mar i muntanya » dl. jul. 01, 2019 5:42 pm

Hola, AnnaRMir, primer de tot, benvinguda! Jo també espero bessons, un xiquet i una xiqueta.
Si m'envies un correu privat amb el número de mòbil t'afegeixo al grup.
Martabat
Entrades: 3
Membre des de: dj. jul. 18, 2019 8:00 pm

Re: *** Mares i pares octubre 2019 ***

EntradaAutor: Martabat » dj. jul. 25, 2019 11:25 am

Hola a totes i tots!

Estic de 26 setmanes, tinc 39 anys i es el meu primer embaràs.

En el nostre cas ha sigut arribar i moldre, de manera que ens varem quedar sense les vacances planificades i toca quedar-nos a passar el calor infernal a casa.
Em toca el 1 de novembre, però per problemes d'esquena, em faran una cesarea programada, encara no se quin dia. Em sap greu que no esculli la peque el dia que voldria néixer.

Us he llegit molt des de l'ombra (casi des de les primeres setmanes) però ja m'he animat a donar-me d'alta i participar en la conversa.

En el meu cas, tinc una por bestial a no sentir-la durant un dia sencer. Ahir per exemple, va estar tot el dia fent remolins a la panxa i avui casi no s'ha mogut. Em sento malament de dir-li a la meva parella per que es preocupa... i la meva ginecòloga es gran i es nota que ha escoltat la mateixa cantarella milers de vegades, aixi que acabo no dient res... i be, tenint por en silenci per no semblar massa pesada.

no se com esteu la resta de vosaltres, sobretot les primerenques, per que les que repetiu ja deveu saber el patró del nen no? que se jo!

merci per llegir :)

marta.
Esperant la nostra primera filla per Octubre del 2019. Quines ganes de veure't la carona Txell!!! :b-)))
Avatar de l’usuari
elpoma
:: granota
:: granota
Entrades: 210
Membre des de: dg. març 13, 2011 7:45 pm

Re: *** Mares i pares octubre 2019 ***

EntradaAutor: elpoma » dj. jul. 25, 2019 11:52 am

Hola Martabat,

Benvinguda!!

és el més normal del món notar un dia que sembla un parc d'atraccions i al dia següent no notar-lo més que una vegada al dia.

No estem gaire actives per aquí però tenim un grup de whatts que està moltttttt actiu. Si em passes el num per privat t'afegeixo i així comentes amb nosaltres, q totes estem com tu!!

Fins aviat!!!
Imatge

ImatgeImatgeImatgeImatge
Martabat
Entrades: 3
Membre des de: dj. jul. 18, 2019 8:00 pm

Re: *** Mares i pares octubre 2019 ***

EntradaAutor: Martabat » dj. jul. 25, 2019 12:10 pm

Merci per la resposta!!
ja t'he passat el telèfon, elPoma, ens trobem allà :)
Esperant la nostra primera filla per Octubre del 2019. Quines ganes de veure't la carona Txell!!! :b-)))
NinaNani
:: puça
:: puça
Entrades: 11
Membre des de: dj. ago. 16, 2018 4:53 pm

Re: *** Mares i pares octubre 2019 ***

EntradaAutor: NinaNani » dv. set. 20, 2019 10:46 pm

Hola a tothom,

Estic embarassada de 35 setmanes. Voldria tenir el meu segon fill de manera natural. Però la meva gine, de l'Institut Dra. Gómez Roig, em va parlar més de cesària que de part vaginal. Ja em va dir q el nen té un percentil 98 i pesa ja 3'200kg. Em va comentar que com ja tinc una cesària prèvia moltes dones la programen. Per sort, hem descartat diabetis gestacional.

Dir que l'anterior ginecòleg q em va atendre al primer embaràs em va fer una cesària ja q em van detectar el papiloma i, tot i que el meu cos ho va curar, vaig accedir a la cesària ja q em van posar la por al cos i estava mal informada.

Ara amb el segon embaràs torno a tenir dubtes i males sensassions per si es farà el possible per a que tingui un part vaginal. I com la Corachan té tanta mala reputació...

Crec q ja no estic a temps a parir a la Maternitat...

Alguna recomanació?

Moltes gràcies
Avatar de l’usuari
Ally83
:: conillet
:: conillet
Entrades: 352
Membre des de: dv. nov. 04, 2016 6:55 pm

Re: *** Mares i pares octubre 2019 ***

EntradaAutor: Ally83 » ds. set. 21, 2019 11:09 am

Ninanani he entrat x xaferdajar, i aprofito x dir-te que sí estas a temps d’anar a la maternitat si et toca x zona truca directament i et diran que has de portar i com ho has de fer.

Jo vaig tenir la meva filla a la maternitat i va ser el millor que vaig fer, ara estic embarassada de la segona i ho tinc clar vull un part respectat!
Desembre 15 Positiu
Gener 16 Abort espontani
Finals 2016 3 IA’s fallides
Maig 2017 FIV 4 embrions- transfer 2 20/5/2017 0 congelats- 31/05/2017 Abort bioquimic
Octubre 2017 2 embrions bons DGP
28/11/2017 transfer 1 embriò
9/12/2017 beta positiva
31/07/2018 neix la nostra petita
20/05/2019 te +

Torna a “Per mesos”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::