Mares i pares de DESEMBRE de 2019

gener, febrer, març...
Avatar de l’usuari
aprenent
:: puça
:: puça
Entrades: 19
Membre des de: dj. gen. 26, 2012 3:47 pm

Re: Mares i pares de DESEMBRE de 2019

EntradaAutor: aprenent » dc. maig 08, 2019 8:50 am

Moltes gràcies a totes!
El dia de les 40 setmanes és el 13 de desembre, després naixerà quan voldrà, en teoria entre la setmana 37 i la 42.... El divendres arribo a les 9 setmanes

Nosaltres no ens n'hem amagat des del principi, sóc castellera i al deixar de pujar no volia posar excuses que total, tampoc ningú es creuria i al cap i a la fi, si sortís malament, que espero i desitjo que no, també és una manera de normalitzar que no tots els embarassos tiren endavant, que sembla una cosa estranya, rara i que a ningú li passa i és una cosa natural i habitual i d'alguna manera deixi de ser tema tabú.

Amb la nostra filla, li vam dir des d'un primer moment! es va posar moooolt contenta i un cop ho va haver assumit, ens deia q li havíem dit mentides en què mai podria tenir un germanet/a ... Ara, per una banda en té moltes ganes i per altra, ja li comencen a sortir gelos, que seran complicats de gestionar, per sort tenim temps per anar-ho treballant....

I de panxa a mi ja me n'ha sortit una mica, tot i que no crec que ningú ho noti excepte jo.... els pits també els tinc molt més inflats i sensiblons....

Va que cada dia és un dia menys d'espera!
meritxell.fernandez-marti
:: puça
:: puça
Entrades: 8
Membre des de: dc. abr. 17, 2019 12:11 pm

Re: Mares i pares de DESEMBRE de 2019

EntradaAutor: meritxell.fernandez-marti » dc. maig 08, 2019 4:27 pm

Hola noies!!

Nosaltres vam tenir la primera eco el dilluns 29 i males notícies, no hi ja i embrió!Avui hem fet la eco de seguiment per confirmar i demà raspat!

Així que finalment no serem pares al desembre!

Com que ja és el segon abort demà ens faran l’estudi genetic!A veure si hi ha alguna cosa que no va bé!!

Molta sort a totes i que tingueu un molt bon embaràs i parts!
mamitravel
:: puça
:: puça
Entrades: 34
Membre des de: dg. abr. 07, 2019 7:39 pm
Ubicació: Barcelona

Re: Mares i pares de DESEMBRE de 2019

EntradaAutor: mamitravel » dc. maig 08, 2019 5:38 pm

Oh Meritxell quin greu!! Molts ànims i molta esperem veure't pel fòrum ben aviat! :-()-)
Avatar de l’usuari
aprenent
:: puça
:: puça
Entrades: 19
Membre des de: dj. gen. 26, 2012 3:47 pm

Re: Mares i pares de DESEMBRE de 2019

EntradaAutor: aprenent » dj. maig 09, 2019 8:17 am

meritxell.fernandez-marti ha escrit:Hola noies!!

Nosaltres vam tenir la primera eco el dilluns 29 i males notícies, no hi ja i embrió!Avui hem fet la eco de seguiment per confirmar i demà raspat!

Així que finalment no serem pares al desembre!

Com que ja és el segon abort demà ens faran l’estudi genetic!A veure si hi ha alguna cosa que no va bé!!

Molta sort a totes i que tingueu un molt bon embaràs i parts!



Ostres Meritxell, quin greu em sap, no tinc paraules! esperem veure't aviat, molts petons i una forta abraçada
Aran2013
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 57
Membre des de: dv. maig 22, 2015 2:46 pm

Re: Mares i pares de DESEMBRE de 2019

EntradaAutor: Aran2013 » dj. maig 09, 2019 9:08 am

Meritxell, quin greu em sap. Esperem que tot vagi molt bé a la propera. Molts ànims i una abraçada ben forta. Si necessites res, no dubtis en escriure'ns.
Avatar de l’usuari
nonsense83
:: rateta
:: rateta
Entrades: 152
Membre des de: ds. nov. 24, 2012 4:58 pm

Re: Mares i pares de DESEMBRE de 2019

EntradaAutor: nonsense83 » dj. maig 09, 2019 8:52 pm

Hola Noies,
Fins ara no havia dit res ja que porto 3 avorts a la meva esquena i assumir un nou embaràs costa i avui dia encara no m'ho crec. Actualment estic de 10+5 i portem vàries ecos ja que amb l'historial em controlen una mica més. En principi la meva dpp serà l'1 de desembre.
Tinc un fill de quasi 6 anys i vam fer un grupet de mames aquí al sóc petit que encara avui en dia el WhatsApp treu fum. Vam fer molt de vincle i durant anys vam fer quedades i tot però amb l'arribada de germanets la cosa de quedar costa més.
A veure si s'anima una mica més el grup.
Dilluns tinc control a la gine I farem eco per veure la mongeta.
De panxa jo en faig molta i de moment tiro de leggins i vestits. No hem volgut dir res a ningú, només a familiars i algun company de feina perquè ha estat necessari. Tinc l'estela d'un avort de 17 setmanes i fins que no passem aquella data em sembla que no disfrutaré.

Us vaig llegint!
Aran2013
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 57
Membre des de: dv. maig 22, 2015 2:46 pm

Re: Mares i pares de DESEMBRE de 2019

EntradaAutor: Aran2013 » dv. maig 10, 2019 9:32 pm

Benvinguda nonsense83!

Esperem que aquest cop les coses vagin bé i puguis començar a gaudir de l'embaràs ben aviat. Molts ànims i una abraçada ben forta!

Avui he anat a buscar els nens després d'una setmana sense veure'ls. Fem els canvis els divendres. Què grans estan! I com els estic trobant a faltar. Les hormones em van a mil!!! Els he ensenyat l'ecografia que em van fer el dimarts i estaven súeper emocionats!!! Aixxx, estic toveta!!

Bé, estic començant a trobar-me millor, ahir vaig sortir a passejar dues hores i avui també. Espero que les coses vagin a millor a partir d'ara.

Dijous em van fer l'analítica i per sorpresa meva no em van fer prendre el suc. Em van dir que de vegades (rarament) demanen la prova que em van fer a mi. No entenc com poden mirar el sucre amb una analítica normal, vaig anar-hi en dejú. En fi, els resultats els tindrem d'aquí a dues setmanes, junt amb l'ecografia el 1r trimestre.

I vosaltres què tal? Què expliqueu?

Bon cap de setmana!!! :--/) :--/) :--/)
Ari1984
:: puça
:: puça
Entrades: 43
Membre des de: dg. oct. 14, 2018 2:22 pm

Re: Mares i pares de DESEMBRE de 2019

EntradaAutor: Ari1984 » dg. maig 12, 2019 7:50 pm

Meritxell bonica, em sap molt i molt i molt greu.. les que hem passat pel mateix t'entenem perfectament. Anims!
Nonsense83 benvinguda i enhorabona, aquest cop anira be!!
Aran que dur una setmaneta sense els nens.. ufff.
Els meus en teoria marxen un cap de setmana cada 15 dies.
Pots trucarlhos durant la setmana q no estan amb tu?veurels?
Aran2013
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 57
Membre des de: dv. maig 22, 2015 2:46 pm

Re: Mares i pares de DESEMBRE de 2019

EntradaAutor: Aran2013 » dl. maig 13, 2019 10:59 am

Bon dia a totes!!!

Crec que puc dir que ja m'han passat les nàusess!!
Porto 8 dies sense vomitar i ahir em vaig trobar bé tot el dia!!!!
Només sento una mica de cansament i pressió a la panxa, però per fi han desaparegut les nàusees!!!!!
>.-<: >.-<: >.-<:

Ara a disfrutar de l'embaràs! :-()) :-()) :-())

Ari, sí que els puc trucar! El que passa és que m'estimo més no fer-ho perquè els nens estan per altres coses i tampoc m'expliquen gaires coses... veure'ls sí que puc, però passa una mica el mateix, abans feiem un dia intersetmanal, inicialment sense pernocta i després pernoctant. Vam veure que per ells era un desgavell, que era més fàcil fer-ho per setmanes sense interferències. Quan he portat els nens al metge fora de la setmana que em tocaven a mi, no deixaven de dir-me :"però dormim amb el papa, oi?".
Una setmana el seu pare tenia reunions fins molt tard i la seva mare no es podia fer càrrec dels nens i em va demanar que me'ls quedés a dormir, van estar súper desubicats....
En fi, poc a poc em vaig fent a la idea i em vaig acostumant, però és una muntanya russa.

La resta de mamis què tal?
Com ho porteu?

Una abaçada i anem parlant!

:--/) :--/) :--/)
Melmel
:: puça
:: puça
Entrades: 23
Membre des de: dt. set. 04, 2018 7:41 pm

Re: Mares i pares de DESEMBRE de 2019

EntradaAutor: Melmel » dl. maig 13, 2019 7:19 pm

Hola hola!!!
Us he anat llegint per les nits però tinc tanta son que em costava entrar a escriure! A les 8 de vespre ja estic que no m’aguanto!

Meritxell bonica.... ho sento moltíssim! En aquests moments totes les paraules sobren, t’envio una abraçada molt i molt forta! :-()-)

Mamyx2, nonsense83 i aprenent.... benvingudes al grup! I enhorabona!!!

Jo vaig tenir eco el dijous i súper bé ! Ja estic de 10 setmanes justes, medeix 27mm i de moment tot va bé! >.-<:
Nosaltres ja ho hem explicat a amics i familiars, també pensem que és una manera de normalitzar-ho i deixar de ser tema tabú. De fet se’m nota moltíssim la panxa i ja vaig amb roba d’embarassada, m’he comprat un parell de leggins, dos vestits i samarretes.... ara que ve l’estiu roba fresqueta! No puc aprofitar res de l’anterior embaràs perquè em va agafar durant l’hivern.... a veure si al menys puc aprofitar la roba si vé una altra nena : lasito :
Avui he fet l’analítica de primer trimestre i tampoc m’han mirat l’osullivan, que estrany... en l’anterior sí que m’ho van mirar... però molt millor! Ho vaig passar bastant malament! Vosaltres us fareu el test prenatal? Nosaltres hem decidit que de moment no la farem, esperarem els resultats d’aquesta i la eco... llavors decidirem.

Una abraçada a totes! Ens anem llegint!
mamitravel
:: puça
:: puça
Entrades: 34
Membre des de: dg. abr. 07, 2019 7:39 pm
Ubicació: Barcelona

Re: Mares i pares de DESEMBRE de 2019

EntradaAutor: mamitravel » dt. maig 14, 2019 10:07 pm

Hola noies!
Fa dies que vull entrar però vaig tant ko que ni esme per això!

Vaig tenir visita dijous passat i em van confirmar que estava de 9+5 i que ja mesura 29mm, quina emoció sentir el seu batec!! >.-<: avui 10+3 ja... Això avança ràpid!

Jo ja fa dies que vaig amb pantalons d'embarassada i les samarretes més grans que tinc a l'armari perquè tinc molta panxa... i el cap de setmana vam anar de compres perquè marxem el cap de setmana de viatge i tot em va petit!

De moment ho hem dit als pares, germans, avis i amics més íntims. Esperarem a l'eco de les 12 setmanes per dir-ho a la feina i resta de família...

Ahir em vaig fer l'analítica i el triple screening. L'Osullivan em van dir que el fan al 1r trimestre si tens més de 35 anys, jo m'he lliurat de moment per uns mesos...
Respecte al test prenatal nosaltres hem decidit esperar als resultats de l'anàlisi i l'eco per decidir si el fem o no...

Seguim sumant setmanes! Una abraçada!
Ari1984
:: puça
:: puça
Entrades: 43
Membre des de: dg. oct. 14, 2018 2:22 pm

Re: Mares i pares de DESEMBRE de 2019

EntradaAutor: Ari1984 » dl. maig 20, 2019 11:48 am

Hola boniques!!! Com va tot? Jo avui he tingut visita amb la llevadora.. mare meva com mestic engreixant, :ufs:
Aquest divendres analisis i el dia 31 de maig, ecografia de primer trimestre.
Jo el tema nauseas sembla que he millorat, apenes en tinc ja.. :ok: . El que si una son i un cansament..
Maixeco cansada i ja tot el dia estic igual.
No tiro... zz:-)
Tinc ganes ja de saber si portu un ADAY o una GALA!
I Vosaltres com aneu, com porteu lembaras? Novetats!? Ecos?
Quins noms teniu pensats? I estem apunt ya de començar a saber el sexe dels nostres petits/es
Aran2013
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 57
Membre des de: dv. maig 22, 2015 2:46 pm

Re: Mares i pares de DESEMBRE de 2019

EntradaAutor: Aran2013 » dl. maig 20, 2019 7:58 pm

Hola mamis!

Doncs jo només he tingut un dia fort de nàusees des que us vaig escriure. Ara hem canviat les nàusees per una espècie de cremor d'estòmac que se'm passa quan menjo alguna cosa, amb la qual cosa, estic tot el dia menjant. Em noto infladíssima i a estones molt tipa, com si hagués menjat quelcom molt pesat. Dormo molt, moltíssim, faig una migdiada de 3 hores cada dia, de vegades al matí, de vegades a la tarda. Estic mooooolt cansada. zz:-) zz:-) zz:-)

Demà fem eco del 1r trimestre i ens donen resultats de l'analítica. Ja us explicaré.

Nosaltres hem pensat en alguns noms, sí:

Martina, Abril
Arnau, Bernat

Tinc la intuició que serà nena... només em moc per sensacions. El meu segon embaràs va ser molt semblant a aquest en els primers moments.... i va ser nena!

Demà us escric i us explico els resultats!!!

:--/) :--/) :--/)
Melmel
:: puça
:: puça
Entrades: 23
Membre des de: dt. set. 04, 2018 7:41 pm

Re: Mares i pares de DESEMBRE de 2019

EntradaAutor: Melmel » dc. maig 22, 2019 9:22 pm

Hola hola!!

Aran2013 què tal la visita? I els resultats? Explica, explica!!! >.-<:

Jo tinc visita el dimarts que ve per eco 1r trimestre també! Estic molt nerviosa per saber que tot va bé! I ja ens van dir que ens dirien el sexe! Jo tinc presentiment que serà un nen.

De noms ens agraden Biel, Quim, Ian, Berta, Abril, Mia,... estem molt indecisos.... el meu home està convençut que serà nena i li agrada “Iris”, però a mi no m’agrada i a més ja li dic que serà nen.... jajaja així que la setmana que ve ja en tornarem a parlar...

Jo també vaig súper cansada tooot el dia, i estic pujant de pes molt ràpid, només faig que menjar!

Ja anireu entrant a explicar visites i ecos!! Vinga va! Que aquest primer trimestre el tenim quasi superat!

Petonets!!! Bona nit!!
Ari1984
:: puça
:: puça
Entrades: 43
Membre des de: dg. oct. 14, 2018 2:22 pm

Re: Mares i pares de DESEMBRE de 2019

EntradaAutor: Ari1984 » dj. maig 23, 2019 4:52 am

bon dia Mami's!!!
Aran reina com va anar la. eco, analisis, tot be???
Mel que poquet queda pel dimarts, quins nervis!!! De quantes setmanes estaras per veure el sexe? Molt justet crec per veureho.. pero que guay!
Sobretot entra a a socpetit a explikar eh!!
Jo dema tinc analisis (que em fa un palo zz:-) , i divendres dia 31 la eco , estare de 11+4
Aran2013
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 57
Membre des de: dv. maig 22, 2015 2:46 pm

Re: Mares i pares de DESEMBRE de 2019

EntradaAutor: Aran2013 » dj. maig 23, 2019 5:54 pm

Hola noies/mamis! :--/) :--/) :--/)

Perdoneu que no hagi entrat abans, pero m'ha estat impossible, ni tan sols hem pogut disfrutar de les bones notícies. Per sort ara tot està en ordre.

El dilluns vam haver d'anar d'urgències a l'hospital veterinari per la nostra gossa, portava quatre dies vomitant i dilluns al matí va fer sang amb les caques. Ens vam espantar molt. Hem estat pendent d'ella tres dies seguits, entre ells el dia que tenia visita amb la ginecòloga. Totes les proves que li van fer han sortit bé, i tot i que no la veiem com sempre (la veiem fluixeta i sense ànims, no vol menjar tampoc) podem dir que se'n sortirà. Temíem per la seva vida.

La doctora em va dir que tot estava molt bé :ok: :ok: :ok:

Els resultats de l'analítica han sortitbé, el sucre bé (em va dir que al segon trimestre farem O'Sullivan i hauré de beure el suc aquell tan dolç). L'únic que estic una mica baixa de ferro i com ja tinc antecedents dels anteriors embarassos, ja m'ha receptat ferro. Me'l prenc en ampolles (són molt dolces i he de menjar quelcom després perquè el regust que em deixa no m'agrada), la doctora em va dir que així no aniré tan restreta. A més em va dir que deixés el yodocefol i comencés amb un complex vitamínic (me'n va donar unes mostres)... de moment acabaré la capsa de yodocefol que tinc començada i després ja començaré amb les vitamines aquestes.

Quant al triple screening, molt bé, la probabilitat de síndrome de Down ha sortit molt baixa (1 entre 448), tenint en compte que tinc 40 anys, em va dir que era molt baixa. A més quan em va fer l'ecografia em va dir que es veia bé l'ós nassal. Sembla ser que els fetus amb síndrome de down careixen d'os nassal, o és difícil de veure en l'ecografia del primer trimestre. La mesura del plec nucal també estava dins els paràmetres de normalitat. Aquest estudi l'acabaran de completar amb l'ecografia del segon trimestre i la següent analítica. La probabilitat per alrtres síndromes també va sortir molt baixa.

Així que estem súper contents que tot estigui bé!!!

El bebito no va deixar veure les seves vergonyes, estava creuat de cames tota l'estona i es bellugava moltíssim, així que haurem d'esperar a la propera per saber-ne el sexe.

Ara mateix estic de 12+4, i el meu petit mesurava el dia de l'ecografia 5,64 cm

Pel que fa al pes estic igual, potser un quilo menys que abans de quedar-me embarassada. Ara fa dies que tinc nàusees per les nits i segueixo moooooolt cansada. La doctora em va dir que se m'havia juntat amb la primavera, posssiblement. Li vaig comentar que menjo cada hora i mitja o cada dues hores: fruita, entrepans, formatge, galetes.... i em va comentar que era normal, que requereix de moltes calories l'embaràs, i que està bé que vagi menjant entre hores. I com que observo que el pes és el mateix, suposo que és el que el cos necessita.

En fi, noies, espero que els resultats de les vostres proves siguin tan bons com els meus i que porteu l'embaràs d'allò més bé.

Una abraçada enorme per a totes!!

:--/) :--/) :--/)
mamitravel
:: puça
:: puça
Entrades: 34
Membre des de: dg. abr. 07, 2019 7:39 pm
Ubicació: Barcelona

Re: Mares i pares de DESEMBRE de 2019

EntradaAutor: mamitravel » dj. maig 23, 2019 9:25 pm

Hola guapes!
Aran quina alegria!! Espero que la gosseta acabi de millorar!

Jo estic ko tot el dia, i estic fent més hores que mai a la feina així que la majoria dels dies, arribada aquesta hora ja estic dormint... si no fos per l'esgotament, estaria perfecta perquè no tinc ni he tingut nàusees en cap moment! De pes he guanyat 2kg i estic d'11+5 així que contenta, la veritat és que m'estranya que només hagi guanyat això perquè tinc una gana voraç tot el dia!

Jo l'eco del 1r trimestre la tinc dijous 30, ja en tinc ganes per veure que tot vagi bé... Noms hem decidit que no en pensarem fins saber el sexe, així només hem de debatre amb el 50% jejeje! Jo tinc la intuïció que serà nena, però ja ho veurem!

Avui he tingut visita a Salut Laboral, m' han explicat com funciona la baixa per risc laboral i l'alternativa de la baixa per la seguretat social, la veritat és que el metge que m'ha tocat ha estat molt amable. M'ha donat els papers que m'ha d'omplir el gine a la propera visita i a veure si hi puc optar a la primera...

I vosaltres com aneu? Us trobeu millor?
Melmel
:: puça
:: puça
Entrades: 23
Membre des de: dt. set. 04, 2018 7:41 pm

Re: Mares i pares de DESEMBRE de 2019

EntradaAutor: Melmel » dl. maig 27, 2019 11:07 am

Holaaaaa !!!!

Entro ràpid per explicar-vos la visita d’avui del primer trimestre. Està tot perfecte, tot dins els paràmetres normals. Estic de 12+3 i ja ens han confirmat el sexe. Es veia claríssim!!! És una NENA!!!! :cnena: :love: estem molt contents perquè és el que voliem! La nostra filla estarà feliç perquè demanava molt una germaneta....

Tenia moltes ganes d’entrar a explicar-vos-ho! I vosaltres com aneu? Aquesta setmana hi ha algunes visites més oi? Ja entrareu a donar el parte!!

Petoneeeets!!!
Ari1984
:: puça
:: puça
Entrades: 43
Membre des de: dg. oct. 14, 2018 2:22 pm

Re: Mares i pares de DESEMBRE de 2019

EntradaAutor: Ari1984 » dl. maig 27, 2019 11:18 am

Uooooo enhorabona per aquesta :cnena: . Men alegro moltissim!!!!!
Aran2013
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 57
Membre des de: dv. maig 22, 2015 2:46 pm

Re: Mares i pares de DESEMBRE de 2019

EntradaAutor: Aran2013 » dl. maig 27, 2019 12:09 pm

Mel mel!!! :cnena: :cnena: :cnena: :cnena:

Moltíssimes felicitats!! Quina il·lusió saber-ne ja el sexe!!!!! I què bé que tot estigui perfecte!!!
Me'n alegro moltíssim.

Jo avui faig les 13 setmanes i ahir ja vaig notar canvis tremendos. Em trobo bé!!!!! Només cansament, perpo ha desaparegut el malestar. Aiiiiix, quines ganes tenia ja!! Serà que he entrat al segon trimestre i ja podré començar a disfrutar de l'embaràs?

La resta com aneu?

Torna a “Per mesos”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::