Mares i pares de DESEMBRE de 2019

gener, febrer, març...
Melmel
:: puça
:: puça
Entrades: 23
Membre des de: dt. set. 04, 2018 7:41 pm

Re: Mares i pares de DESEMBRE de 2019

EntradaAutor: Melmel » dl. jul. 22, 2019 9:34 pm

Hola hola!

Benvingudes a les noves incorporacions....
Doncs jo no estic passant massa calor... la veritat que ens movem poc i no surto massa a passejar... a la platja hi vaig poc i a la piscina al tard quan el sol ja no crema, qixí que si no estic en remull em quedo a casa amb l’aire o el ventilador llegint i estic la mar de bé! Per les nits de moment tampoc passo una calor excessiva... dormo bé... espero que duri!

Avui he tingut la eco morfològica. I ens hem quedat una mica preocupats. Resulta que han trobat una mesura del plec nucal augmentada. La resta tot valors normals, i les proves de primer trimestre també estaven perfectes. La veritat que ens han fet preocupar perquè podria ser malformació o cardiopatia..... no ho sabem. Dimarts que ve em repeteixen la eco i em fan electocardiograma. Només podem ser positius i pensar que tot estarà bé. Si aquestes proves surten bé no caldrà fer res més. Sinó amnio....
En fi... que ens hem quedat molt xafats animicament....
A més, la peque s’ha deixat veure súper bé a la eco, es xupava el dit, es tocava el nas, pujava els dos peus,.... mil moviments.... però no ho hem disfrutat per la notícia que ens han donat després. Només desitjo que tot acabi bé i hagi quedat en un susto.

Us vaig llegint... ja tinc ganes de veure com sortiran les vostres ecos! A veure si ja acabem de saber sexe de totes!!!

Una abraçada!
mamitravel
:: puça
:: puça
Entrades: 34
Membre des de: dg. abr. 07, 2019 7:39 pm
Ubicació: Barcelona

Re: Mares i pares de DESEMBRE de 2019

EntradaAutor: mamitravel » dt. jul. 23, 2019 6:27 pm

Hola! Ostres Melmel quin ensurt no? Segur que és falsa alarma i les proves surten bé!!
Jo la tinc dijous... Ja us contaré! A veure si sortim de dubtes i podem saber què és!
Eira
:: puça
:: puça
Entrades: 8
Membre des de: dl. set. 17, 2018 9:03 pm

Re: Mares i pares de DESEMBRE de 2019

EntradaAutor: Eira » dc. jul. 24, 2019 11:05 am

Ostres MelMel! Ja ens aniràs dient!

Nosaltres fins al 20 d’agost no tenim eco i és horrible. Vam tenir un abort, jo estic de baixa per ansietat i estar quasi 3 mesos sense eco em fa una por....

Una abraçada enorme i molta força!

Pel que fa al grup de whatsapp a mi em sembla genial!
Balma
:: puça
:: puça
Entrades: 33
Membre des de: dj. nov. 22, 2018 12:44 pm

Re: Mares i pares de DESEMBRE de 2019

EntradaAutor: Balma » dc. jul. 24, 2019 11:38 am

Hola! Soc del grup de mares d’octubre però he clicat per casualitat i he vist el missatge de l’Eira.
Desconec si ja n’heu parlat, però has pensat en comprar-te un Angel Sounds? Et permet sentir el batec del nadó i potser així pots estar més tranquil·la (si l’ansietat és per això..).
Jo estava en la teva situació i en moments puntuals m’ha tret el neguit de sobre.

Una abraçada!
Imatge

Oct'17: avortament d'embaràs natural
Nov'18: comencem 1a FIV! 4 embrions 1 transfer -
Gen'19: 2a transfer +
Set'19 Benvinguda L!
Gen'22: comencem de nou el procés. Histeroscòpia quirúrgica per pòlip endometrial.
Jull'22: 3a trasfer -
Oct'22: 4a transfer -
Nov'22: proves trombofílies, test EMMA, ALICE, visita andròleg... :-o00m
...
Ari1984
:: puça
:: puça
Entrades: 43
Membre des de: dg. oct. 14, 2018 2:22 pm

Re: Mares i pares de DESEMBRE de 2019

EntradaAutor: Ari1984 » dc. jul. 24, 2019 5:18 pm

Per wallapop en venen , i sino sempee tens opcio de fer una eco per privat. Val uns 60 euros. Anims
Ari1984
:: puça
:: puça
Entrades: 43
Membre des de: dg. oct. 14, 2018 2:22 pm

Re: Mares i pares de DESEMBRE de 2019

EntradaAutor: Ari1984 » dj. jul. 25, 2019 5:51 am

Melmel quin greu bonica. Mes que res pel neguit fins a repetir la eco (que anira tot be), pero el mal cos que et deixa el cos no tel treu ningu! I mes si tens bastantes hores mortes.. el cap juga males passades.! Pero com te dit, ja veuràs com anira tot be i es quedarà sols en una anècdota!
Jo la.tinc dema la morfologica a les 9 del mati. Creuem dits tambe pq no hi hagi cap mala noticia.
Avatar de l’usuari
maria85
:: rateta
:: rateta
Entrades: 169
Membre des de: dl. març 24, 2014 11:45 am

Re: Mares i pares de DESEMBRE de 2019

EntradaAutor: maria85 » dv. jul. 26, 2019 8:48 am

Hola noies! :--/)

Benvinguda Eira! i quantes casualitats ens uneixen: La meva filla també es diu Marina, el meu marit també es diu Xavi i tan ells com tu i jo tenim la mateixa edat. Entenc la teva engoixa, trobo que seguretat social fa poques ecos. Jo el que fagi es anar a un gine privat per alternar ecos de seguretat social així anem més tranquils. Sino, com et comentaven, hi ha l'angel sound, un aparell que pots escoltar el bateg del bebé des de casa. Jo fa una setmana em plantejava comprar-ho però ara que ja noto el bebé se'm a passat una mica però mai se sap. Al Wallapop n'hi ha per 20€.

Benvinguda Xirimoia! Que bé anar omplint la sala >.-<:

Mamitravel com va anar la morfològica d'ahir? Jo ahir vaig tenir eco però era simplement de control per mirar que la circulació sanguinea anés bé. La morfo la tinc programada pel 8 d'agost.

Melmel molts ànims bonica, em sumo als bons desitjos de les companyes. Dimarts el tindrem aviat aquí.

Jo ara estic de 18 setmanes. Surto de comptes el 25 de desembre fum fum fum! i ahir ja em van programar la prova de la glucosa pel setembre.
mamitravel
:: puça
:: puça
Entrades: 34
Membre des de: dg. abr. 07, 2019 7:39 pm
Ubicació: Barcelona

Re: Mares i pares de DESEMBRE de 2019

EntradaAutor: mamitravel » dv. jul. 26, 2019 10:04 am

Hola noies!
La morfològica va anar molt bé! Va costar que obrís les cames però al final ho vam aconseguir i ens va confirmar què és un nen!! :cnen: ara a acabar de pensar nom...

Dijous vinent tinc visita amb el gine i ja em programarà l'analítica i l'O Sullivan per l'agost. I a l'agost també nova eco de control per ser embaràs de risc. És l'únic bo que té això, que em tenen més controlada i el veiem sovint! Sinó com dieu, també aniria per privat entremig perquè l'estàndard de la seguretat social queda curt...

Ànims que ja tenim el cap de setmana aquí i sembla que la calor ens donarà una treva!! >.-<:
Ari1984
:: puça
:: puça
Entrades: 43
Membre des de: dg. oct. 14, 2018 2:22 pm

Re: Mares i pares de DESEMBRE de 2019

EntradaAutor: Ari1984 » dv. jul. 26, 2019 10:59 am

Jo he sortit ara de la eco. Estic de 20,1 setmanes. L'Aday pesa 320 gra ms. El femur 31mm.
Tot perfecte!
mamitravel
:: puça
:: puça
Entrades: 34
Membre des de: dg. abr. 07, 2019 7:39 pm
Ubicació: Barcelona

Re: Mares i pares de DESEMBRE de 2019

EntradaAutor: mamitravel » dv. jul. 26, 2019 6:22 pm

Molt bé Ari! >.-<:
Avatar de l’usuari
maria85
:: rateta
:: rateta
Entrades: 169
Membre des de: dl. març 24, 2014 11:45 am

Re: Mares i pares de DESEMBRE de 2019

EntradaAutor: maria85 » dc. jul. 31, 2019 9:24 am

Hola noies,

Us volia comentar una cosa. L'Ari m'hi ha fet pensar. Parlant de setmanes d'embaràs vs pes del bebè m'ha passat una cosa força desconcertant. Ja sabeu que a mi em fan ecos força sovint. El 4 de juliol em van fer eco i estant de 14 setmanes hi havia un pes de 130gr aprox. i sortia percentil 75. Em van dir que estava bé. Però a la última eco, estant de 18 setmanes em van donar un pes de 209gr i sortia percentil 31. Això és poc, no?! Em vaig quedar força preocupada perquè la meva malaltia fa això: la placenta no nodreix prou al bebè i es quan comença ha haver un problema de creixement. Li vaig preguntar a la gine que em va atendre (ja comença època de vacances i ja no m'atén el meu gine aquestes setmanes d'estiu) i em va dir que ja era normal aquest percentil en aquestes setmanes i que són poques setmanes d'embaràs, que el retard de creixement la meva malaltia ho provoca més endavant. No sé noies, espero en candeletes la propera eco a veure que em diuen. A vosaltres quin pes un diuen?
mamitravel
:: puça
:: puça
Entrades: 34
Membre des de: dg. abr. 07, 2019 7:39 pm
Ubicació: Barcelona

Re: Mares i pares de DESEMBRE de 2019

EntradaAutor: mamitravel » dc. jul. 31, 2019 6:56 pm

Hola!
a mi encara no m'han dit mai pes del bebè... i el percentil me'l van dir per primer cop a la eco morfològica (21 setmanes). Em va sortir un percentil de 30. La gine que me la va fer em va dir que el rang de normalitat al 2n trimestre comença a 30 i com també sóc embaràs de risc, preferia repetir-me eco en 3-4 setmanes per assegurar que creix com toca i quedar-nos més tranquil·les però que no patís en absolut, i que en la propera (la tinc el dia 22/08) ja mesurarà pes i percentil.

Vaig estar parlant amb companyes llevadores i infermeres d'obstetrícia que conec i em van dir que ni hi pensi! sembla ser que per mesurar els percentils es basen en les guies americanes, amb les mesures dels americans, i és clar... no ens compararem els espanyols amb els americans que són armaris 2x2m... que un percentil per sobre de 28 al 2n trimestre és del tot normal i que no he de patir en absolut, una d'elles de fet em deia que la seva nena ja té 3 anys i li continuen dient que està per sota de percentil però que quan la veu amb nenes de la seva edat no hi ha cap diferència, així que no m'hi capficaria massa amb això.

Demà em toca visita amb el meu gine, a veure si continuo amb risc alt de pre-eclampsia (em van mesurar de nou la pressió de l'arteria uterina a l'eco però no em van dir res més...) i ja em programarà següent analítica i l'O'Sullivan.

Com ho porteu tot? jo fa uns dies que m'arrossego de cansada, se m'unflen les cames després de tot el dia treballant i he començat a notar alguna nit les contraccions de Braxton Hicks... sobretot els dies que he tingut més feina o he anat més atabalada... ara ja se'm fa molt pesat anar a treballar 9h diàries! :ufs: no sé si aguantaré massa més aquest ritme...
Talpeta16
Entrades: 4
Membre des de: dj. jul. 11, 2019 4:00 pm

Re: Mares i pares de DESEMBRE de 2019

EntradaAutor: Talpeta16 » dj. ago. 01, 2019 7:00 am

Bon dia mamis!!

Fa dies que vull escriure però no tinc gaire temps, ara que ja estem de vacances a veure si em poso les piles i us vaig seguint més, també volia comentar-vos si us sembla bé que fem grup de whatsapp, almenys a mi em costa trobar un moment per entrar al forum i d’aquesta manera seria més inmediat i ens podem anar seguint dia a dia i explicant les novetat. si voleu el faig. Les que estigueu d’acord em podeu enviar el vostre nom i telefon al correu:

mestraeducant@gmail.com

Que us sembla?

Per cert! Fa una dies ens vam fer una eco de control i ens han dit que és un altre NEN!!! :cnen:
Així que ara a pensar noms!!!

Bé boniques, anem parlant!
Melmel
:: puça
:: puça
Entrades: 23
Membre des de: dt. set. 04, 2018 7:41 pm

Re: Mares i pares de DESEMBRE de 2019

EntradaAutor: Melmel » dj. ago. 01, 2019 9:35 pm

Com aneu totes? Us trobeu bé? Jo a banda d’això, estic súper bé, noto moltíssim els moviments de la nena, és una passada com es mou, amb la meva filla gran no ho notava tant seguit i ni molt menys tan aviat.
Em passen els dies i les setmanes volant!

Vosaltres us fareu eco 4D? Sabeu en quina setmana és millor fer-la per veure-la de cos sencer? Aconselleu algun lloc?

Bueno boniques, que descanseu i ens anem llegint!
Melmel l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. ago. 07, 2019 10:28 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Talpeta16
Entrades: 4
Membre des de: dj. jul. 11, 2019 4:00 pm

Re: Mares i pares de DESEMBRE de 2019

EntradaAutor: Talpeta16 » dj. ago. 01, 2019 9:53 pm

Ànims Melmel,
Segur que tot va bé i tot queda en un ensurt, a vegades els metges s’han d’assegurar i està bé que ho mirin tot. A veure si passen ràpid aquests 10 dies!

Eco 4D em vaig fer amb el primer cap a la setmana 27 i es veia molt bé. Poder en aquest també ens ho plantegem. És guai veure-li la carona abans de néixer.

Per cert no m’ha arribat cap correu, que no hagis introduit malament el mail.
mamitravel
:: puça
:: puça
Entrades: 34
Membre des de: dg. abr. 07, 2019 7:39 pm
Ubicació: Barcelona

Re: Mares i pares de DESEMBRE de 2019

EntradaAutor: mamitravel » dj. ago. 01, 2019 10:23 pm

Hola noies! Nosaltres avui hem tingut visita i tot com ha d'anar! Ja m'han programat analítica+ O'Sullivan+ propera visita pel 29/08.
Jo també em noto moltíssim a l'Aleix, no para quiet en tot el dia i a la nit sembla que faci festivals a la meva panxa! Però alhora és bonic notar-lo tant... Aquesta setmana a més es comença a notar des de fora i al meu home li cau la baba :love:

Melmel molts ànims amb l'espera, creuarem els dits!!

Talpeta t'envio missatge privat amb les dades, jo també m'apunto al WhatsApp!
Talpeta16
Entrades: 4
Membre des de: dj. jul. 11, 2019 4:00 pm

Re: Mares i pares de DESEMBRE de 2019

EntradaAutor: Talpeta16 » dv. ago. 02, 2019 9:04 am

Bon dia!!!

GRUP DE WHATSAPP CREAT!!

si algú més s’anima que m’escrigui >.-<:
Nurpefu
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 74
Membre des de: dj. gen. 11, 2018 12:29 pm

Re: Mares i pares de DESEMBRE de 2019

EntradaAutor: Nurpefu » ds. ago. 03, 2019 9:59 am

Bones!! Acabo d'entrar al forum!! I m'agradaria poder incorporar-me al grup de WhatsApp.

Eira a mi tb se m'està fent molt llarga l'espera de la eco... Po ara ja em queda poc d'espera...


Seré mare al voltant del 15 de decembre, encara no se el sexe del bb, espero que dilluns que ve a la eco m'ho puguin dir (dilluns faré 21 setmanes )

Si m'accepteu envio correu a Talpeta

Gràcies!!
mamitravel
:: puça
:: puça
Entrades: 34
Membre des de: dg. abr. 07, 2019 7:39 pm
Ubicació: Barcelona

Re: Mares i pares de DESEMBRE de 2019

EntradaAutor: mamitravel » ds. ago. 03, 2019 10:45 am

Hola!! Segur que a l'eco t'ho veuen!! Nosaltres també vam haver d'esperar a la morfològica perquè no es va deixar veure a les anteriors...
Envia missatge a la Talpeta, que al grup de WhatsApp hi ha més vidilla :ok:
Ari1984
:: puça
:: puça
Entrades: 43
Membre des de: dg. oct. 14, 2018 2:22 pm

Re: Mares i pares de DESEMBRE de 2019

EntradaAutor: Ari1984 » dj. ago. 08, 2019 5:32 am

Bn dia;! Fins avui no havia pogut entrar el SCpetit i per tant no havia vist lho del grup de washap.
Talpeta te enviat email ara el mati doncs pq mi poseu .
Per mi ok!!!!! Gracies!

Torna a “Per mesos”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::