Mares i pares de DESEMBRE de 2019

gener, febrer, març...
mamitravel
:: puça
Entrades: 20
Membre des de: dg. abr. 07, 2019 7:39 pm
Ubicació: Barcelona

Re: Mares i pares de DESEMBRE de 2019

EntradaAutor: mamitravel » dt. abr. 23, 2019 6:59 pm

Hola!!
Jo també m'arrossego tot el dia i porto una setmana ben refredada... Però continuo treballant encara no sé com. Per sort, nàusees en tinc poques, només n'he tingut algun dia, el que ho fa una mica més suportable. Tinc més sovint colagror... I el que tinc és molta gana! M'ho menjaria tot i a totes hores! Uff!

Estic igual que tu Aran, la setmana passada vaig anar a comprar sostenidors i pantalons pre-mama, ja no aguantava més els meus de sempre! És curiós que tot i ser el 1r embaràs i estar només d'unes 7 setmanes ja tinc una mica de panxa...

Nosaltres ho vam explicar als pares, germans i avis aquest cap de setmana, va ser molt emocionant!! Tots ens donaven "per perduts" després de 8 anys de casats i sense fills i va ser tota una alegria per tots ells >.-<:

En fi, espero que mica en mica ens vagin passant les molèsties i poguem gaudir al màxim totes d'aquest moment tant màgic!
Ari1984
Entrades: 32
Membre des de: dg. oct. 14, 2018 2:22 pm

EntradaAutor: Ari1984 » dc. abr. 24, 2019 5:49 am

Aran, noia quina mala pata aixo de la febra :ufs:.
Et deus sentir fatal.
Aviam si en breu remontes i pots disfrutar lembaras! :-()).
Mamitravel quina ilusio us dhavia fer haverho explikat ja a la Familia. I mes sent primerizos!
Nose la Vostra familia, pero la meva són molt pesats desde que ho saben. Tot el dia wasshap i trucades per demanar si em trobu be. I aixo q es el meu quart fill! ;-)
Tinc els pits que mrxplotaran! Ja no se ni com posarme el llit
Melmel
Entrades: 19
Membre des de: dt. set. 04, 2018 7:41 pm

EntradaAutor: Melmel » dj. abr. 25, 2019 8:37 pm

Hola boniques!!!

Com aneu? Us aneu trobant millor o com ho porteu?Jo segueixo amb molt malestar i menjant moltíssim! Porto 3kg ja! I els pits em fan un mal horroròs! Jo tampoc sé ni com ficar-me al llit... bufff

Aquest cap de setmana vam dir-ho a la família perquè em vaig trobar bastant malament i la panxa ja se’m nota moltíssim.... estan tots molt emocionats... ma mare em truca a tot moment per saber com estic, si menjo bé, properes visites,... vaja, com tu ari1984

A veure si s’animen a entrar més desembreres al grup!!

Bona nit guapes, descanseu el que pugueu i ens anem llegint!
mamitravel

EntradaAutor: mamitravel » dg. abr. 28, 2019 9:06 am

Hola!
Com aneu?? Jo tret de l'esgotament, ho porto prou bé!

Si que va ser emotiu explicar-ho als nostres si! La meva sogra està molt pesada des de que li vam dir, m'escriu a totes hores i no deixa de demanar una nena... De fet diu que ha començat a comprar coses, aix mareta! No sé quė serà d'ella si ve nen.. :-o00m

A mi també se'm nota molt la panxa... Dels meus pantalons només em corda un! I els jerseis/samarretes que m'havien quedat grans ja em marquen la panxa. No sé si podré dissimular-ho massa més a la feina, tot i que voldria esperar a la propera visita amb la gine d'aquí a 2 setmanes per explicar-ho... Vosaltres heu dit alguna cosa?

De pes de moment només 1kg en 8 setmanes, no sé com no he guanyat 5 perquè menjaria a tota hora, quina gana!!
meritxell.fernandez-marti
Entrades: 3
Membre des de: dc. abr. 17, 2019 12:11 pm

EntradaAutor: meritxell.fernandez-marti » dg. abr. 28, 2019 10:24 am

Bon dia a totes!!

Nosaltres no volem dir-ho a ningú fins la setmana passat el primer trimestre ja que venim d’un abort i preferim estar més segurs!Demà tenim la primera eco, vaig una mica cagada perquè a part del dolor de pits no tinc cap altre molèstia!

Jo panxa de moment res, ja que porto la meva panxa de sèrie, així que trigaré a veurem panxa!Jo he baixat 1kg!

Vosaltres Com aneu?
Melmel
Membre des de: dt. set. 04, 2018 7:41 pm

EntradaAutor: Melmel » dc. maig 01, 2019 9:20 pm

Hola!!!

Meritxell que tal va anar la eco? Explica, explica!! >.-<:
Nosaltres tampoc voliem dir res fins passat el primer trimestre, però mira, entre que la panxa se’m nota moltíssim i la gran il•lusió que tenia no em vaig poder aguantar!

Com aneu les altres? Jo segueixo sense canvis, amb ganes d’arribar ja a les 12 setmanes i començar a trobar-me millor. Demà tenim eco nosaltres!!! Ja us contaré què tal!
Ari1984

EntradaAutor: Ari1984 » dj. maig 02, 2019 6:09 am

Bn dia boniques!
Dimarts vaig ferme eco amb ginecoleg de pago. I perfecte!!!! L'embaras va viento en popa :ok:
Ara estic de 7+2, vam veurr el sac gestacional, el sac vital.lici, i el meu Pettit. Que media ja 1 cm! El cor li bategava a 147. Va ser molt emocionat.
I saber que tot va be, va ser uk gran descans >.-<:
mamitravel

EntradaAutor: mamitravel » dj. maig 02, 2019 10:30 am

Quina alegria llegir-te!! >.-<:
Jo dijous vinent primera visita amb la gine de la seguretat social, ja tinc ganes de tornar a veure'l/-la!!
Ari1984

EntradaAutor: Ari1984 » dj. maig 02, 2019 11:32 am

Gracies mamitravel! Va ser increible, i un subidon d'energia i positivitat molt gran.
Ja despres de lultim embaras que per desgracia va acabar smb abort, ja no ens feiem moltes ilusions. Pero ara endavant i a tope!! :ok:
Molts sort a tu tambe dijous que be!!!!
I les demes com aneu?
Melmel, que tal ls teva eco? Te la has fet ja? Com ha anat?
Aran, com et trobes?
Ari1984

EntradaAutor: Ari1984 » dj. maig 02, 2019 11:34 am

Meritxell! Tu tambe tanies una eco fa uns dies... Explika explika, tot be?
mamyx2
Entrades: 5
Membre des de: dj. maig 02, 2019 3:54 pm

EntradaAutor: mamyx2 » dj. maig 02, 2019 4:09 pm

Hola marones.
Moltes felicitats a totes!!! :-())
Nosaltres fa 2 dies que sabem que tornarem a der pares. Ara estic de 6+2. Segons internet em toca el 24/12 neukiss-)
No tinc la primera eco fins el dia 15 que estaré de 8 setmanes.
Quina ilu les que ja heu vist els petitons/es.
De símptomes estic amb molta son a partir de mitja tarda i un mal de pits impressionant, cal dir que encara dono el pit i cada vegada que s enganxa veig les estrelles.
Encara no us reconeixo massa pel nik amb les històries pero he vist que tenim mames molt experimentades al grup que bé segur que ens traureu de molts dubtes.
També crec que avui algú tenia eco ja entrareu a explicar.ho.

Descanseu molt boniques i ja aniré entrant. Petons
Ari1984

EntradaAutor: Ari1984 » dj. maig 02, 2019 4:19 pm

Enhorabona mamyx2 i benvinguda!
Aixis si dius que encara dones pit es que tens un altre :-:) ,. Aixis tambe mare repetidora >.-<:.
Quan et te laltre?
mamyx2

EntradaAutor: mamyx2 » dj. maig 02, 2019 4:39 pm

Tinc una nena de 3 anys ( febrer 2016) No es gaire bebè pero fa molt pit encara sobretot per dormir.
La veritat es que aquest embaràs no ha sigut buscat l idea era ficar.noshi al estiu del any que bé pero un descuit i mira... estem contents pero jo una mica angoixada perque veig a la nena petita i molt depenent de mi encara... a mes per tema feines jo estic tot el dia sola amb ella. A la meva parella la veiem 3 hores al dia com a molt dissabtes inclosos i això amb 2 petits em fa patir pero m hen sortiré. Per sort jo puc treballar i estar amb ells a l hora que això es una sort.
Aran2013
:: formigueta
Entrades: 57
Membre des de: dv. maig 22, 2015 2:46 pm

EntradaAutor: Aran2013 » dv. maig 03, 2019 11:32 am

Hola Marones!

Us vaig llegint moltíssim, però mai em veig amb forces per escriure-us. Ara que tinc una miqueta de treva us explico una miqueta.

Abans però, benvingudes a totes al grup de desembreres!!! Ja queda menys! :-o00m :-o00m :-o00m

Puc dir que em trobo una mica millor, de fet, avui és el primer matí que no me'l passo al llit.
Fins avui, la meva rutina era la següent:

- Llevar-me amb nàusees fins que menjo alguna cosa, si em senta bé no vomito, si em senta malament, sí. (i això que sempre esmorzo el mateix!!!) En total he vomitat 4 cops.
- Llevar els nens per portar-los a cole (El meu home ens hi acompanya amb el cotxe).
- Arribar a casa i quedar-me al llit fins l'hora de dinar. Faig el dinar a corre cuita, coses gens elaborades. Planxa i bullits.
- Anar a buscar els nens amb malestar (el meu home ens hi acompanya amb el cotxe).
- Arribar a casa i deixar que els nens vagin berenant, jugant i veient la tele. Mentrestant jo descanso al llit.
- Fem els banys i el sopar.
- Ens anem a dormir
- El meu home arriba de la feina quan ja estem al llit tots.

Què és el que sento? Doncs tinc quatre símptomes molt marcats:

1. Un gust de boca terrible, molt dolent, com si hagués menjat coses que fan molta pudor i que tenen mal gust. Això em provoca nàusees.
2. Les olors, qualsevol cosa em molesta i sento nàusees.
3. Pesadesa a la panxa, com si estigués de 7 mesos i el nen ja estigués encaixat preparat per sortir.
4. "Retortijones", com si hagués d'anar de ventre inminentment, però res de res.

Això és el que porto sentint des que vaig saber que estava embarassada. Ha anat a més, tot i que avui puc dir amb la boca ben plena que em trobo prou bé i tinc ganes de fer alguna altra cosa que no sigui estar-me al llit.

També éstic molt fluixa de moral, perquè veig que tots els dies són iguals i que no hi ha fi, em desespero per moments i només deixo de patir quan em poso al llit a dormir.

A tot això, és el meu tercer embaràs i els dos primers no van ser així, notava molèsties però podia fer vida normal. I és llavors quan em penso que les coeses no estan anant bé i començo a preocupar-me.

En fi, que espero que tot això passi ben aviat i pugui començar a fer vida normal, perquè sembla que ho hagi deixat tot en stand by.

Avui els nens han marxat amb el seu pare i estaré una setmana sense ells, cosa que em relaxa perquè em puc dedicar al 100% a mi. Aquests canvis també m'estan afectant molt, de cop i volta la casa es queda buida. Ja portem 2 anys separats però encara no m'acabo d'acostumar. Quan hi són, no vull que marxin, quan s'acosta el moment que vinguin, no vull que tornin. És molt dur tot plegat.

Mamix2, comentaves que tens una petita de 3 anys a qui li dones el pit. Et puc explicar la meva experiència a veure si et serveix, perquè s'assembla força al què expliques.

Quan em vaig quedar embarassada de l'Alba, l'Aran tenia dos anys i poc, encara feia pit. Era molt i molt dependent. Vaig donar-li pit durant tot l'embaràs (matí, tarda i nits), en els últims moments de l'embaràs només per la nit. El pare dels nens (que ara és el meu ex) també parava poc per casa i jo m'ho menjava tot. Me'n vaig sortir, una treu forces d'on calgui quan es tracta de tirar endavant els fills.
La primera vegada que l'Aran va deixar de prendre pit va ser quan va néixer l'Alba (ens vam haver de separar per primer cop i va ser força traumàtic per a ell). Quan vam anar cap a casa després del part, vaig fer lactància en Tàndem. Tenia molta llet perquè estava molt estimulat. Ho vam fer fins que l'Alba va fer els sis mesos, després vaig parlar amb l'Aran i li vaig dir que ja no li'n donaria més. Aleshores ja només prenia per la nit, per relaxar-se. Ho vam canviar per massatget a l'esquena i la veirtat és que va anar molt bé.
En total van ser 3 anys i mig de pit per l'Aran. Quan va deixar-ho va començar a ser més independent. Crec que més feliç i tot, ja que disfrutava de mi en altres sentits, fins aleshores pensava que només em volia pel pit.
A l'Alba li vaig haver de treure el pit per la separació, amb 15 mesos. No estava preparada, ni ella, ni jo. Però ho vam fer. Inicialment li vaig treure el pit de dia i unes setmanes més tard, el de la nit. Va ser molt dur deixar-la plorar una nit sencera sense entrar a l'habitació. Només va ser això, al dia següent va dormir ja bé.
De fet, quan estem despullats, l'Alba mai es tira al pit (ara té 3 anys) però l'Aran -que en té 6- sí que s'hi tira!!!

Així que en el meu cas, les coses van anar així. Ànims que de totes ens en sortim, de debò!!!

Perdoneu la parrafada!! Que passeu bon dia i ens anem llegint!!

Per cert, ahir vam tenir visita amb la llevadora a la Seguretat Social i només ens va prendre dades personals per incloure-les al llibret de l'embarassada i ens va dir que estic de 9 setmanes i esperem pel dia 8 de desembre >.-<: >.-<: >.-<:

Dimarts que ve, tenim cita amb la ginecòloga, ens demanarà la primera analítica.
Fins la setmana 12 no farem ecografia.

Ànims mamis!!!! :--/) :--/) :--/) :--/) :--/)
mamyx2

EntradaAutor: mamyx2 » dl. maig 06, 2019 4:20 pm

Bona tarda marones :-())
Com ha anat el cap de setmana? Heu aprofitat per donar la noticia i descansar molt?
Nosaltres encara no hem dit res a ningu ens esperarem mínim a la primera eco que sera a la set 8 per dir.ho als pares i germans.
Com esteu de símptomes? jo ahir i avui molt bé tan bé que m he ratllat i m he tornat a fer un test per si la cosa no anava bé...
No us ho he comentat pero el meu primer embaràs va ser un part prematur a la setmana 23 que no va tirar endavant i tot i després vaig aconseguir un embaràs a terme fins que no vagin passant setmanes i ecos es farà dur.
Algu mes ha tingut ecos o visites?? comenteu comenteu.
Bona setmana a totes
mamyx2

EntradaAutor: mamyx2 » dl. maig 06, 2019 4:25 pm

Aran2013 ha escrit:Hola Marones!

Us vaig llegint moltíssim, però mai em veig amb forces per escriure-us. Ara que tinc una miqueta de treva us explico una miqueta.

Abans però, benvingudes a totes al grup de desembreres!!! Ja queda menys! :-o00m :-o00m :-o00m

Puc dir que em trobo una mica millor, de fet, avui és el primer matí que no me'l passo al llit.
Fins avui, la meva rutina era la següent:

- Llevar-me amb nàusees fins que menjo alguna cosa, si em senta bé no vomito, si em senta malament, sí. (i això que sempre esmorzo el mateix!!!) En total he vomitat 4 cops.
- Llevar els nens per portar-los a cole (El meu home ens hi acompanya amb el cotxe).
- Arribar a casa i quedar-me al llit fins l'hora de dinar. Faig el dinar a corre cuita, coses gens elaborades. Planxa i bullits.
- Anar a buscar els nens amb malestar (el meu home ens hi acompanya amb el cotxe).
- Arribar a casa i deixar que els nens vagin berenant, jugant i veient la tele. Mentrestant jo descanso al llit.
- Fem els banys i el sopar.
- Ens anem a dormir
- El meu home arriba de la feina quan ja estem al llit tots.

Què és el que sento? Doncs tinc quatre símptomes molt marcats:

1. Un gust de boca terrible, molt dolent, com si hagués menjat coses que fan molta pudor i que tenen mal gust. Això em provoca nàusees.
2. Les olors, qualsevol cosa em molesta i sento nàusees.
3. Pesadesa a la panxa, com si estigués de 7 mesos i el nen ja estigués encaixat preparat per sortir.
4. "Retortijones", com si hagués d'anar de ventre inminentment, però res de res.

Això és el que porto sentint des que vaig saber que estava embarassada. Ha anat a més, tot i que avui puc dir amb la boca ben plena que em trobo prou bé i tinc ganes de fer alguna altra cosa que no sigui estar-me al llit.

També éstic molt fluixa de moral, perquè veig que tots els dies són iguals i que no hi ha fi, em desespero per moments i només deixo de patir quan em poso al llit a dormir.

A tot això, és el meu tercer embaràs i els dos primers no van ser així, notava molèsties però podia fer vida normal. I és llavors quan em penso que les coeses no estan anant bé i començo a preocupar-me.

En fi, que espero que tot això passi ben aviat i pugui començar a fer vida normal, perquè sembla que ho hagi deixat tot en stand by.

Avui els nens han marxat amb el seu pare i estaré una setmana sense ells, cosa que em relaxa perquè em puc dedicar al 100% a mi. Aquests canvis també m'estan afectant molt, de cop i volta la casa es queda buida. Ja portem 2 anys separats però encara no m'acabo d'acostumar. Quan hi són, no vull que marxin, quan s'acosta el moment que vinguin, no vull que tornin. És molt dur tot plegat.

Mamix2, comentaves que tens una petita de 3 anys a qui li dones el pit. Et puc explicar la meva experiència a veure si et serveix, perquè s'assembla força al què expliques.

Quan em vaig quedar embarassada de l'Alba, l'Aran tenia dos anys i poc, encara feia pit. Era molt i molt dependent. Vaig donar-li pit durant tot l'embaràs (matí, tarda i nits), en els últims moments de l'embaràs només per la nit. El pare dels nens (que ara és el meu ex) també parava poc per casa i jo m'ho menjava tot. Me'n vaig sortir, una treu forces d'on calgui quan es tracta de tirar endavant els fills.
La primera vegada que l'Aran va deixar de prendre pit va ser quan va néixer l'Alba (ens vam haver de separar per primer cop i va ser força traumàtic per a ell). Quan vam anar cap a casa després del part, vaig fer lactància en Tàndem. Tenia molta llet perquè estava molt estimulat. Ho vam fer fins que l'Alba va fer els sis mesos, després vaig parlar amb l'Aran i li vaig dir que ja no li'n donaria més. Aleshores ja només prenia per la nit, per relaxar-se. Ho vam canviar per massatget a l'esquena i la veirtat és que va anar molt bé.
En total van ser 3 anys i mig de pit per l'Aran. Quan va deixar-ho va començar a ser més independent. Crec que més feliç i tot, ja que disfrutava de mi en altres sentits, fins aleshores pensava que només em volia pel pit.
A l'Alba li vaig haver de treure el pit per la separació, amb 15 mesos. No estava preparada, ni ella, ni jo. Però ho vam fer. Inicialment li vaig treure el pit de dia i unes setmanes més tard, el de la nit. Va ser molt dur deixar-la plorar una nit sencera sense entrar a l'habitació. Només va ser això, al dia següent va dormir ja bé.
De fet, quan estem despullats, l'Alba mai es tira al pit (ara té 3 anys) però l'Aran -que en té 6- sí que s'hi tira!!!

Així que en el meu cas, les coses van anar així. Ànims que de totes ens en sortim, de debò!!!

Perdoneu la parrafada!! Que passeu bon dia i ens anem llegint!!

Per cert, ahir vam tenir visita amb la llevadora a la Seguretat Social i només ens va prendre dades personals per incloure-les al llibret de l'embarassada i ens va dir que estic de 9 setmanes i esperem pel dia 8 de desembre >.-<: >.-<: >.-<:

Dimarts que ve, tenim cita amb la ginecòloga, ens demanarà la primera analítica.
Fins la setmana 12 no farem ecografia.

Ànims mamis!!!! :--/) :--/) :--/) :--/) :--/)

M alegro que et trobis millor i espero que continuï aixi la cosa.
Moltes gràcies per la teva experiència amb el pit la seva idea es anar fent pit fins que no en vulgui o jo no pugui mes ja us aniré explicant.
aprenent
Membre des de: dj. gen. 26, 2012 3:47 pm

EntradaAutor: aprenent » dt. maig 07, 2019 9:09 am

Primer de tot! enhorabona a totes!

Mai m'hagués pensat tornar a estar a aquest fòrum, però 7 anys després hi torno amb molta il·lusíó!!

Us poso una mica en context, el 4 de gener del 2012, vam saber que estàva embarassada i amb el meu company vam començar a anar de metges per ell, el 17 de gener, li van detectar un càncer de còlon i vam anar passant l'embaràs i el càncer paral·lelament, la veritat és que no en tinc gaire bon record de l'embaràs, em trobava molt, molt malament, però no sé si era realment de l'embaràs o de tot el què estàvem vivint, total tot plegat va acabar fantàsticament bé amb una nena preciosa i un càncer superat! però arran de les operacions, la químio i la radioteràpia, fent les proves corresponents, ens van dir que el meu company no podria ser mai més pare (biològicament parlant), quan la nena tenia dos anys, ens vam plantejar què fer i després de moltes voltes, vam decidir que ens en quedàvem amb una i a viure els tres la mar de feliços...

Van passar els anys, la petita sempre demanava germans i sempre li hem dit que arran del càncer que va passar el seu pare, això no podia ser, quan va demanar el gos, vam dir que mira, ja que germans no li podem donar i sempre ho demana, adoptem un gos.... fa un any ens hem arreglat una casa, pensada per tres, dues habitacions, una taula que hi caben tres cadires... total que teníem la vida montada per ser 3...

Per setmana santa, el divendres, no em trobava massa bé i li vaig dir al meu company i em deia en conya encara estaràs embarassada.... i vam començar amb el hihihi hahaha, vaig comptar i tenia un retard de 2 setmanes de la regla, però com que era impossible estar embarassats, vam continuar hihihi hahaha al final després de la conya que portàvem, diumenge em vaig fer un test d'embaràs i tatxan!!!! va sortir possitiu!!!! vam flipar miiiiil!!!!! ens va deixar súper impactats, perquè va ser sorpresa total! no l'esperàvem per a res del món! un cop assumit estem súper contents del desembre si tot va bé, ampliar la família! i més en un mes tant especial, farà un any que va morir atropellat el germà petit del meu company!

La de voltes que dona la vida i la de sorpreses que ens té preparades, a vegades bones a vegades ens ajuden a créixer....

Buà, perdoneu pel rotllo que us he deixat anar! Va a veure si acaba ràpid aquest primer trimestre i ens trobem totes molt millor!
mamyx2

EntradaAutor: mamyx2 » dt. maig 07, 2019 4:10 pm

aprenent ha escrit:Primer de tot! enhorabona a totes!

Mai m'hagués pensat tornar a estar a aquest fòrum, però 7 anys després hi torno amb molta il·lusíó!!

Us poso una mica en context, el 4 de gener del 2012, vam saber que estàva embarassada i amb el meu company vam començar a anar de metges per ell, el 17 de gener, li van detectar un càncer de còlon i vam anar passant l'embaràs i el càncer paral·lelament, la veritat és que no en tinc gaire bon record de l'embaràs, em trobava molt, molt malament, però no sé si era realment de l'embaràs o de tot el què estàvem vivint, total tot plegat va acabar fantàsticament bé amb una nena preciosa i un càncer superat! però arran de les operacions, la químio i la radioteràpia, fent les proves corresponents, ens van dir que el meu company no podria ser mai més pare (biològicament parlant), quan la nena tenia dos anys, ens vam plantejar què fer i després de moltes voltes, vam decidir que ens en quedàvem amb una i a viure els tres la mar de feliços...

Van passar els anys, la petita sempre demanava germans i sempre li hem dit que arran del càncer que va passar el seu pare, això no podia ser, quan va demanar el gos, vam dir que mira, ja que germans no li podem donar i sempre ho demana, adoptem un gos.... fa un any ens hem arreglat una casa, pensada per tres, dues habitacions, una taula que hi caben tres cadires... total que teníem la vida montada per ser 3...

Per setmana santa, el divendres, no em trobava massa bé i li vaig dir al meu company i em deia en conya encara estaràs embarassada.... i vam començar amb el hihihi hahaha, vaig comptar i tenia un retard de 2 setmanes de la regla, però com que era impossible estar embarassats, vam continuar hihihi hahaha al final després de la conya que portàvem, diumenge em vaig fer un test d'embaràs i tatxan!!!! va sortir possitiu!!!! vam flipar miiiiil!!!!! ens va deixar súper impactats, perquè va ser sorpresa total! no l'esperàvem per a res del món! un cop assumit estem súper contents del desembre si tot va bé, ampliar la família! i més en un mes tant especial, farà un any que va morir atropellat el germà petit del meu company!

La de voltes que dona la vida i la de sorpreses que ens té preparades, a vegades bones a vegades ens ajuden a créixer....

Buà, perdoneu pel rotllo que us he deixat anar! Va a veure si acaba ràpid aquest primer trimestre i ens trobem totes molt millor!

Buauuu quina bona noticia per aquesta historia. Moltes felicitats i enhorabona. De quan estàs?
Les que teniu fills saben la noticia ja? jo encara no li he dit res
Aran2013
Entrades: 57
Membre des de: dv. maig 22, 2015 2:46 pm

EntradaAutor: Aran2013 » dt. maig 07, 2019 5:51 pm

Hola Mamis!! :***:

Benvinguda, Aprenent! :--/) :--/) :--/)
M'has emocionat moltíssim amb la teva història!!! Quina súper sorpresa! Segur que esteu súper il·lusionats amb aquest regalàs caigut del cel! Y la petita estarà ben contenta de rebre un/a germanet/a.

La resta, com aneu?

Jo una mica millor, tot i que ara he afegit al meu cansament/nàusees l'insomni. :ufs:
Porto tres nits sense dormir gens, el cap em va a mil i cap a les 7 del matí em venen les ganes de dormir. Aixxxxxxx, paciència.

Avui hem anat al ginecòleg i ens han fet una ecografia!!! Ens han modificat la data del part, segons les mesures del fetus. Així, que estic de 10 + 2 i neixerà l'´1 de desembre!!!! El seu cor bategava amb força i l'hem vist moure's!!! >.-<:

Tinc fongs de nou i faré el tractament 6 dies. Qun rotllo :ufs: :ufs: :ufs:

Mamyx2:: els meus petits ja saben que tindran un germanet o germaneta i estan encantats!!!! I són molt poc pacients. Es pensen que un bebè es fa en quatre dies!!! jejejeje.

Dijous em fan la prova del sucre. :ufs: :ufs: :ufs: Ho vaig passar fatal l'última vegada. I ja m'han programat l'eco del 1r trimestre per al dia 21 de maig, on em donaran els resultats de l'analítica, el triple screening i el plec nucal.

La resta de mamis què tal? Ja sabeu cosetes?
mamitravel

EntradaAutor: mamitravel » dt. maig 07, 2019 6:14 pm

quina alegria veure més mamis per aquí!! benvingudes totes!! >.-<:

nosaltres tenim la primera visita dijous, ja tinc ganes de tornar a veure'l/-la!!! i creuant els dits alhora perquè tot continuï bé! suposo que ens diran de quan estic realment i per quan l'esperem...

la veritat és que jo si no fos pel cansament i lo malament que dormo, em trobaria de conya, ni nàusees ni vòmits ni marejos de moment, però estic esgotada! em costa moltíssim concentrar-me a la feina perquè només penso a dormir! i arriba la nit i entre que em costa agafar la son, que no sé com col·locar-me i la pixera... uff, les temo! però bueno, espero que mica en mica li vagi trobant el punt... la meva germana ja m'ha dit que em guarda el seu coixí de lactància per quan ens puguem tornar a veure (vivim lluny), diu que amb ell dormiré millor.

Se us nota la panxa ja? a mi si, i em costa dissimular-la!! de fet ja fa unes setmanes que porto els pantalons d'embarassada perquè cap dels meus em cordava ja... ja veurem si a la feina no s'acaben adonant abans d'explicar-ho... vull esperar al menys 2-3 setmanes més. Vosaltres heu dit alguna cosa?

Una abraçada!!

Torna a “Per mesos”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Recomanem: