Mares i pares de GENER 2020

gener, febrer, març...
Joyce
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 69
Membre des de: dt. maig 02, 2017 8:57 am

Re: Mares i pares de GENER 2020

EntradaAutor: Joyce » dl. maig 20, 2019 11:07 am

Hola a totes! Jo estic flipant amb aquest embaràs. Em pensava que amb el primer ho havia passat malament...i què va. Demà faré 7 setmanes i porto quatre dies que gairebé no puc caminar sense sensació de desmai o de treure el fetge per la boca. Tinc molts ofecs i molta fatiga. Crec, estic gairebé segura, que ha de ser anèmia. Hi tinc tendència però fa temps que no m'ho miro. Demà tinc hora amb la llevadora i demanaré anàlisis el més aviat possible, tot i que he començat a prendre ferro com a suplement. Paral·lelament, les nàusees i els fàstics van a més. La sensació de menjar tot el dia la tinc també des de fa un parell de setmanes i aquí estic, no parant de menjar, però res se m'acaba de posar bé del tot. I ara he començat amb els vòmits, també. No sé, jo amb les nàusees puc mig viure, però la fatiga extrema que sembla que em vagi arrossegant a tot arreu, em costa molt. La veritat és que estic il·lusionada però em trobo tan malament que quan miro endavant i veig (perquè sé) el que m'espera.... TREMOLO!! Intento pendre-m'ho amb humor i tinc sort de tenir una feina que em permet treballar des de casa quan ho necessito.

Northern, espero de veritat que puguis menjar durant el torn. Si no, les nàusees són incontrolables. A mi em passa el mateix que a tu. Per això vomito al matí, perquè tot i tenir una galeta ala tauleta de nit per menjar-me-la quan m'aixeco, el meu cos detecta que no tinc res a l'estómac i es torna boig.

En fi, una abraçada molt forta per a totes!
Ester8
:: puça
:: puça
Entrades: 9
Membre des de: dt. des. 02, 2014 8:37 pm

Re: Mares i pares de GENER 2020

EntradaAutor: Ester8 » dl. maig 20, 2019 12:09 pm

Hola maquessss! Ostres quin pal q us trobeu tan malament! Jo em trobo molt bé, igual que en el primer embaràs.

Dissabte també vaig anar a urgències per pèrdues marronoses. Van dir q no semblava q fos res, tot i q no em van fer cap eco. Dimecres ja vaig a la llevadora, a veure què diu. De totes maneres no pateixo. A laltre embaràs em vaig passar els 3 primers mesos tacant! De manera intermitent però un pal. Sempre patint...

Una abraçada reines i molts ànims! Quan aneu a llevadora comenteuho perquè us poden receptar unes pastilles q es diuen kariban q diuen q treuen molt els símptomes aquests tan molestos.

Fins aviaaaaaat
Mum2b
:: puça
:: puça
Entrades: 49
Membre des de: dt. maig 07, 2019 11:18 pm

Re: Mares i pares de GENER 2020

EntradaAutor: Mum2b » dl. maig 20, 2019 1:05 pm

Northern, lo del jengibre ho havia llegit, però també que en quantitats molt petites perquè sinó no era segur. I com que he anat ja dos cops a urgències (un per febre i un per sospita d'infecció d'orina, que era simplement nal lumbar i caderes de la col·locació de tot plegat...) em van dir que el primer trimetres miri de no prendre quasi res de res i res d'herbes o coses naturals per si de cas. L'únic paracetamol em van dir i igualment, en el primer trimestre només si és ben necessari. Jo què sé, t'espanten amb tot. Per sort jo res de vòmits. I mareig i nàusees van ser dies puntuals i ja no, perquè m'agoviava molt la sensació.

Joyce, ostres, a veure què et diuen i si és anèmia o què. Jo vaig cansada, adormida i amb insomni alhora. Ara m'adormo ràpid però entre les 5 i les 6 ulls com taronges i costa tornar-me a adormir.. I després, dies que no em toca treballar al matí, sóc capaç de llevar-me quasi a migdia. La sensació que dius fe no tibar, si ja te ka coneixes i no és per dormir malment, qurle t'ho mirin, i tant. Ja ens diràs.

Ester, quina sort tan bon embaràs. Però tu les pèrdues.. Que també ha de fer patir. Així que veig que qui no té un all, té una ceba... A veure si a partir del 2n trimestre estem totes més bé! Això del kariban també ho he sentit dir. Jo per ara crec que puc passar sense, si no va la cosa a més. Just faig les 6 i de vegades diuen que empitjora, però espero que no, que sóc autònoma i fallar a la feina és encara més complicat.

Noies, aneu informant de si aneu estant més bé, visites i tal. Jo dissabte vaig comprar sostenidors sense aros. Me'n van ensenuar sense gens de copa i eren còmodes però amb lo sensibles que estan els pits, notava que tot m'hi fregava i impossible. Al final, uns sense aros, però una mica de copa. Tinc pendent lo del coixí, però vaig tirant amb un de normal entre les cames per dormir. I texans, aviat em tocarà em penso.

Mooolts ànims, boniques! Cuideu-vos i que us cuidin!
zz:-) </;-)
Joyce
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 69
Membre des de: dt. maig 02, 2017 8:57 am

Re: Mares i pares de GENER 2020

EntradaAutor: Joyce » dl. maig 20, 2019 3:10 pm

Gràcies Ester i Northern!!

Em prenc 4 caribans al dia, jjejeje. També em prenc unes de gingebre, naturals, de la farmàcia, un parell al dia. Tot plegat m'ajuda però no desapareix de tot el malestar. Penseu que em desperto a la nit per les nàusees... Diuen que això de l'embaràs i els símptomes i molèsties és força genètic. En el meu cas, ho confirmo. La meva mare també va tenir 'mals' embarassos. Però sí, qui no té una història, en té una altra. En fi, si us trobeu bé, GAUDIU-HO al màxim!

Una abraçada desmaiada,

Joyce
martonagc
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 77
Membre des de: dj. gen. 22, 2015 11:23 am

Re: Mares i pares de GENER 2020

EntradaAutor: martonagc » dc. maig 22, 2019 12:10 pm

Hola futures mamis!!
Em presento una mica, estic de molt poquet tot just demà entrarem a les 5 setmanes! Des de mitjans de la setmana passada que tenia la sensació que m'havia de baixar la regla però no em baixava, total que el dissabte vaig decidir fer un test de tira per treurem el neguit i va sortir positiu! Portavem gairebé un any buscant el positiu tot i que hi ha hagut mesos que no hem estat massa per la labor i aquest mes no l'esperava gaire i pam! La veritat es que no tenia cap psicosímptoma important aquesta vegada. Ja tenim un peque de 3anys i mig (també vaig estar al SP i vam fer un grup de mares molt bonic amb les que de tant en tant quedem i parlem diariament per Whatsapp). Ara ha estat saber-ho i ja em comencen a apretar els pantalons i tinc com un mareig permanent que amb l'altre embaràs no em va passar. El cansament no el noto tant com el primer ja que ja vaig cansada permanentment amb el peque però potser si que em noto una mica més cansada. Amb l'altre embaràs no vaig tenir gens de nausees, espero que amb aquest vagi igual, mentre només sigui aquesta mena de mareig... Vaia tela les que ja esteu amb nausees, molts ànims!!

Mica en mica em poso al dia!

Us deixo les meves dades:
Martonagc
DPP: 23 de gener
Edat mare i pare: 36 (jo) i 33 (ell)
N de fills: 1 nen que ara té 3 anys i mig
Hospital: Mútua de Terrassa
Sexe i nom: ens faria gràcia nena però si és nen ens l'estimarem igual jajaja
Imatge
Mum2b
:: puça
:: puça
Entrades: 49
Membre des de: dt. maig 07, 2019 11:18 pm

Re: Mares i pares de GENER 2020

EntradaAutor: Mum2b » dc. maig 22, 2019 10:05 pm

Martona, felicitats i benvinguda! Wooow, moltes que esteu del segon. Ha de ser durillo. Jo vaig morta i podent descansar alguns dies...

Quina ilu aquest positiu requetebuscat, me n'alegro mooolt i mooolt. I sé de més gent que el mes que deien, uii, segur que no, paaaam.

Què xuli això del grup de Whatsapp que dius i de les quedades. És ben bonic!

Super ben explicat el teu missatge. Jo ni ho he dit.. Jo 33, ell 36 i és el primer embaràs i primer intent. Per ara tot imposa una mica, i més al haver anat tan ràpid, sembla que costa més de creure. Suposo que quan ens diguin que tot ok la setmana que ve, ho veurem diferent.

Una abraçada i ànims amb el cansament i mareig!
zz:-) </;-)
Joyce
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 69
Membre des de: dt. maig 02, 2017 8:57 am

Re: Mares i pares de GENER 2020

EntradaAutor: Joyce » dj. maig 23, 2019 8:09 am

Hola a totes!

Martona, molt benvinguda! Moltes felicitats! No sé què és estar un any buscant-lo, però m'imagino l'alegria immensa! Jo en tinc un d'1 any i mig i també sé el que és anar permanentment cansada jejeje... ahir em va agafar una mica l'agobio de: on carai m'he posat, serà una bogeria, com ens ho farem amb dos, bla bla bla. I com que segueixo trobant-me fatalíssim, encara se'm fa més muntanya. Però la veritat és que amb ganes, també. Simplement, ja passaria directament al segon trimestre.

Estic de 7 setmanes i pico i faig panxota. Jo me la noto molt. No és una panxa d'embarassada però tampoc és la meva panxa habitual. Els texans no me'ls poso, ja,... i tinc ganes que faci més calor per poder anar amb vestits.

Què més? Abans d'ahir vam fer la primera visita amb la llevadora i la primera eco per la privada. La veritat és que el seguiment el farem per la pública, com la primera vegada, però també com la primera vegada, ens vam agafar una eco en una consulta privada perquè ens confirmessin que hi ha embaràs i que no és sac buit o qualsevol altra cosa. Esperar fins la 12 em sembla criminal! L'eco va anar molt bé i li vam poder sentir el cor, bategant ben ràpid. L'emoció, com amb el primer :)

Amb la llevadora que m'ha tocat al CAP estic súper contenta. És molt maca i ens vam entendre perfectament. El que sí que em va recomanar és que intentés fer repòs, perquè tot el tema de l'anèmia em deixa fluixíssima. No puc fer exactament repòs però algun dia treballo des de casa.

I com a recordatori, jo tinc 36 anys i el meu company 32, tenim un nen de 19 mesos i, si tot va bé, parirem a Sant Pau.
Avatar de l’usuari
Ally83
:: conillet
:: conillet
Entrades: 352
Membre des de: dv. nov. 04, 2016 6:55 pm

Re: Mares i pares de GENER 2020

EntradaAutor: Ally83 » dj. maig 23, 2019 8:57 am

Bon dia noies!!

Us he llegit de manera intuitiva i m’apunto amb cautela perquè y estic només de 4 setmanes i 4 dies!!

Tenim una nena de 9 mesos, així que es portaran 18 mesos justets!! Prefereixo no pensar com ens ho farem....

Veig que varies aneu pel segon!! I m’ha fet gracia!!

Ja entrare amb mes calma i personalitzaré.

De moment afegir que ha estat un embaras totalment sorpresa, la meva filla ens va costat 4 anys i va ser per fiv....

Nom: Ally83
Edad: 36 els dos
Fills: Una nena del 31/07/2018
Fpp: 28/01/2020
Sexe i nom: si fos nena ens agrada Ivet i nen Arnau
Desembre 15 Positiu
Gener 16 Abort espontani
Finals 2016 3 IA’s fallides
Maig 2017 FIV 4 embrions- transfer 2 20/5/2017 0 congelats- 31/05/2017 Abort bioquimic
Octubre 2017 2 embrions bons DGP
28/11/2017 transfer 1 embriò
9/12/2017 beta positiva
31/07/2018 neix la nostra petita
20/05/2019 te +
Joyce
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 69
Membre des de: dt. maig 02, 2017 8:57 am

Re: Mares i pares de GENER 2020

EntradaAutor: Joyce » dj. maig 23, 2019 1:29 pm

Benvinguda Ally! Amb cautela però amb il·lusió et diré que sou molt VALENTS! De totes maneres, sincerament, començo a pensar que no hi ha temps ideal per tenir-ne un segon (o un tercer o el que sigui) perquè sempre ens semblarà que anem caminant cap al caos més total. Els meus es duran 2 anys i 2 mesos i també penso que no sé com ho farem, que ara estem de perles i que quines ganes de remenar-nos la vida.... i després deixo de pensar-hi, respiro molt fort i el que hagi de ser, serà i amb alegria! En fi, que benvinguda, que espero que tot vagi molt bé i ens anem escrivint per aquí!
Mum2b
:: puça
:: puça
Entrades: 49
Membre des de: dt. maig 07, 2019 11:18 pm

Re: Mares i pares de GENER 2020

EntradaAutor: Mum2b » dj. maig 23, 2019 11:16 pm

Ally83, moooltes felicitats. Woolw, els misteris del cos... Ha d'impressionar tot tan inesperat, però quina alegria. I ja veuràs que tot ho fareu. Jo no tinc fills encara, però a casa meva eren 2 germans grans i, de sobte, embaràs inesperat i doble. Així que a gaudir d'aquesta etapa i benvinguda al grupet!
zz:-) </;-)
Northern Lights
:: rateta
:: rateta
Entrades: 184
Membre des de: dv. nov. 09, 2018 8:23 pm

Re: Mares i pares de GENER 2020

EntradaAutor: Northern Lights » ds. maig 25, 2019 10:00 am

Hola noies!! Que guai Ally83, moltes felicitats!! Jo estic en el meu segon embaràs, el primer va acabar amb avortament a les 6sg, fruits de una fiv i ara tambè estic embarassada per fiv.
Jo avui estic de 6sg i 4 dies i continua amb sensació de calor tot el dia, sobretot per la tarda que arribo a 37 graus.

Tambè tinc nauseas de tant en tant xo encara no vomits. Tu com vas Joyce? Encara et despertes per les nits?

Crec recordar que algu més va dir que li passa lo de la temperatura alta.. que feu per alleujar els sofocos?
Avatar de l’usuari
Ally83
:: conillet
:: conillet
Entrades: 352
Membre des de: dv. nov. 04, 2016 6:55 pm

Re: Mares i pares de GENER 2020

EntradaAutor: Ally83 » ds. maig 25, 2019 11:40 am

Hola maques!!

Joyce amb les nauses no et puc ajudar gaire, mai he tingut, l’estomac pesat sí, i ho arreglo menjant sovint poques quantitats i bebent molta aigua!

Mum2b felicitats bonica!! Que disfrutis molt el primer!! Si impresiona xq no t’ho esperes, ara creu el dits xq vagi bé!!

Nothern quina ilu un embaras tant desitjat!! Lo de la calor jo ho vaig tenir amb l’últim embaras, ara no ho noto tant!

Jo de moment segueixo bé, casi de 5 setmanes, tot i que no ho se segur xq no despres de la lactancia no se m’havien regulat les regles, no tinc eco fins la setmana 8.... aiiixxx es farà etern això.... xo tampoc vull fer-la abans, l’embaras de la nena va ser complicadissim, amb perdues durant 14 setmanes, amb coll de uter irritable.... vamos un kaos.... així que aquest pas a pas i disfrutar-lo!’

Encara es d’hora xo quan volgueu fer grup de wats van de conya per fer tribu!
Desembre 15 Positiu
Gener 16 Abort espontani
Finals 2016 3 IA’s fallides
Maig 2017 FIV 4 embrions- transfer 2 20/5/2017 0 congelats- 31/05/2017 Abort bioquimic
Octubre 2017 2 embrions bons DGP
28/11/2017 transfer 1 embriò
9/12/2017 beta positiva
31/07/2018 neix la nostra petita
20/05/2019 te +
Ester8
:: puça
:: puça
Entrades: 9
Membre des de: dt. des. 02, 2014 8:37 pm

Re: Mares i pares de GENER 2020

EntradaAutor: Ester8 » ds. maig 25, 2019 11:54 am

Hola guapes, entro a despedir-me... avui he començat amb pèrdues i he tingut un avortament (8sg).

Cuideuvos moltíssim i espero q vagi toooot superbeeeee!

Estic xof, però estaré bé. Una abraçada!
Avatar de l’usuari
Ally83
:: conillet
:: conillet
Entrades: 352
Membre des de: dv. nov. 04, 2016 6:55 pm

Re: Mares i pares de GENER 2020

EntradaAutor: Ally83 » ds. maig 25, 2019 5:26 pm

Ostres Ester, ho sento moltissim, ara no hi ha paraules de consol, se el que és, vaig passar el mateix, molts ànims i una abraçada gran.
Desembre 15 Positiu
Gener 16 Abort espontani
Finals 2016 3 IA’s fallides
Maig 2017 FIV 4 embrions- transfer 2 20/5/2017 0 congelats- 31/05/2017 Abort bioquimic
Octubre 2017 2 embrions bons DGP
28/11/2017 transfer 1 embriò
9/12/2017 beta positiva
31/07/2018 neix la nostra petita
20/05/2019 te +
Mum2b
:: puça
:: puça
Entrades: 49
Membre des de: dt. maig 07, 2019 11:18 pm

Re: Mares i pares de GENER 2020

EntradaAutor: Mum2b » ds. maig 25, 2019 10:18 pm

Ester, em sap molt de greu. No sé massa més que dir-te, tan sols ànims dintre el que cap i una forta abraçada! Un petonàs beeeen gran!
zz:-) </;-)
Mum2b
:: puça
:: puça
Entrades: 49
Membre des de: dt. maig 07, 2019 11:18 pm

Re: Mares i pares de GENER 2020

EntradaAutor: Mum2b » ds. maig 25, 2019 10:25 pm

Northern, estic com tu amb la temperatura. I m'estranya més perquè solo estar a 35.6 de normal. També creia que eren uns dies i després ja es normalitzava, però no es el cas. Jo el mes raro és que puc estar a 37, però aixafada i amb mig fred. I algun dia al matí algun sofoco com dius. I res, em tapo i destapo, i he arribat a engegar algun moment aire condicionat.

Ally, deu ni do l'altre embaràs... Nen o nena que venia guerrer hehe I sí, com dius encara estem del plan, que estigui tot bé... Creuant dits i desitjant-ho ben fort. Dijous almenys sabrem com està tot. Aviam.

Doncs lo del grup podem esperar una mica, però em sembla bona idea. :p-)
zz:-) </;-)
Northern Lights
:: rateta
:: rateta
Entrades: 184
Membre des de: dv. nov. 09, 2018 8:23 pm

Re: Mares i pares de GENER 2020

EntradaAutor: Northern Lights » dg. maig 26, 2019 3:13 pm

Hola Ester, em sap molt de greu, molts ànims. Jo tambè hi he passat. Diuen que entre un 15 i 20% del embarassos acaben amb avortament de 1rT. No et culpis per res que has fet, aquest és el meu consell.
Ànims, una abraçada
Northern Lights
:: rateta
:: rateta
Entrades: 184
Membre des de: dv. nov. 09, 2018 8:23 pm

Re: Mares i pares de GENER 2020

EntradaAutor: Northern Lights » dg. maig 26, 2019 7:46 pm

Mum2b,
Ànims amb la calor, jo he estat apunt d encendre l aire tmb!! Xd
No se fins quan dura aquesta sensació.
Jo per exemple porto dos dies millor, sense tant mareig, ni nauseas ni calor... serà que el cos s'acostuma o potser demà torno a estar igual. Ves a saber. És tot tant raru
Avatar de l’usuari
Ally83
:: conillet
:: conillet
Entrades: 352
Membre des de: dv. nov. 04, 2016 6:55 pm

Re: Mares i pares de GENER 2020

EntradaAutor: Ally83 » dg. maig 26, 2019 8:08 pm

X propia experiencia us dic que els canvis de temperatura baixen al segon trimestre, i tornen al tercer, tot i que suposo que com serà hivern els tindrem menys besties... i aquest estiu tocarà posar l’aire aconcidionat i anar amb vestidets fresquets jajaja.... penseu que l’any passat a l’estiu tenia una bona panxa, així que tot el em passi ara ja es secundari jajajaj

Tema estomac amb la nena a mi a les 12 setmanes s’em va posar a lloc!! I l’únic que al tercer trimestre tenia ardors horrorosos que em van durar fins el mateix part!!

Les que esteu del segon teniu els pits inflamats? És que jo gens, i no si te a veure amb la lactancia de la primera....
Desembre 15 Positiu
Gener 16 Abort espontani
Finals 2016 3 IA’s fallides
Maig 2017 FIV 4 embrions- transfer 2 20/5/2017 0 congelats- 31/05/2017 Abort bioquimic
Octubre 2017 2 embrions bons DGP
28/11/2017 transfer 1 embriò
9/12/2017 beta positiva
31/07/2018 neix la nostra petita
20/05/2019 te +
Northern Lights
:: rateta
:: rateta
Entrades: 184
Membre des de: dv. nov. 09, 2018 8:23 pm

Re: Mares i pares de GENER 2020

EntradaAutor: Northern Lights » dl. maig 27, 2019 7:45 am

Hola noies,
Ally83 jo estic amb el primer i em noto els pots sensibles pero tampoc més imflats, com si m hagues de venir la regla.

Per cert, un dubte que tinc. Dijous i divendres vaig estar molt malament per les nauseas i mareig constant, semblava que visques en un barco pero dissabte va disminuir les nauseas i el mareig i diumenge ja em trobava molt millor.
Avui continuo amb els fastics i tal xo res de nauseas o mareig.

Aixo és normal?? Que de cop alguns simptomes desapareixin?
Jo tinc entes que van a pitjor fins a les 12sg que disminueixen...

Torna a “Per mesos”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::