Març 2020

gener, febrer, març...
Hecatolita
:: puça
:: puça
Entrades: 8
Membre des de: dg. ago. 18, 2019 3:19 pm

Març 2020

EntradaAutor: Hecatolita » dg. ago. 18, 2019 3:35 pm

Hola!!
Portava dies llegint els fòrums a veure si algú s'animava a fer el grup, però bé, m'hi llanço.
Tinc 27 anys i estic de 9 setmanes. La veritat és que em trobo bastant bé i tinc ganes de cridar-ho als quatre vents.
La DPP és el 21 de març i tot i que encara queda temps, ja m'han sortit mil dubtes que he pogut anar solucionant gràcies, en part, a sócpetit.
Algú més esperant flors de primavera?
nona_1986
:: puça
:: puça
Entrades: 7
Membre des de: dv. ago. 19, 2016 8:02 am

Re: Març 2020

EntradaAutor: nona_1986 » dt. ago. 20, 2019 12:17 pm

Hola!!

Jo tinc 32 anys i estic de 9+5 dies, la DPP és el 19 de març (dia del pare).
Ja tenim una nena de 2.5 anys (febrer del 2017) es portaran 3 anys.
Em vaig fer un primer control amb la ginecòloga del privat que em va portar l'embaràs i el part de la gran, però avui he tingut visita amb el ginecòleg de la SS, tot bé i també em trobo bastant bé. Estones molt cansada i sense molta gana depenen de l'hora del dia.
Amb el grup de febrer del 2017 vam fer un gran grup que encara ara quedem i parlem cada dia per Whattsapp, espero poder-ho repetir amb les de Març del 2020.
Avatar de l’usuari
Martamic
:: puça
:: puça
Entrades: 5
Membre des de: dc. ago. 03, 2016 8:12 pm

Re: Març 2020

EntradaAutor: Martamic » dt. ago. 20, 2019 10:14 pm

Hola!!!! Veig que no era la única que esperava que algú fes el grup de Març 2020, jiji, gràcies per fer-lo Hecatolita!

Em dic Marta, tinc 31 anys i estic de 9+4.
Tinc una nena de 2 anyets ( també nascuda al 2017, del Maig ).

Igual que la nona_1986, també vam fer un grup de mamis de maig de 2017 que és genial!! I m’encantaria que quan siguem més prenyis poguem fer un grup de watsap tb!

Em trobo bé! Cansada però bé.. ara sembla que cada cop estic menys cansada...

Fins aviat !!
Ah! Enhorabona mamis!!
eia31
:: puça
:: puça
Entrades: 10
Membre des de: dj. maig 30, 2019 7:56 pm

Re: Març 2020

EntradaAutor: eia31 » dt. ago. 20, 2019 10:19 pm

Hola!!
Aquí una més...
Què bé que hagueu obert el març, el febrer està bastant aturadet.
Jo tinc 35 anys, primerenca, i estic de 12 setmanes. La DPP és 29 de febrer...
Dijous vaig a fer l'eco i l'anàlisi de sang del triple screening, quins nervis!!
La veritat és que a partir de la setmana 10 m'he trobat millor, al principi vaig tenir moltes nàusees.
Ara només tinc cansament, restrenyiment i digestions estranyes! Però molt millor!!
Anem parlant :***:
olotina
:: peixet
:: peixet
Entrades: 259
Membre des de: dt. des. 01, 2015 4:05 pm
Ubicació: Olot

Re: Març 2020

EntradaAutor: olotina » dj. ago. 22, 2019 11:55 am

Hola noies! moltes felicitats pels vostres embarassos!
Ahir vaig veure el meu positiu i estic super feliç. La meva DPP suposo que és 30/4. Evidentment encara no hi ha grup d'abril però mentrestant us aniré seguint per anar veient el que m'espera.
De moment em trobo bé. Tinc molta gana i em noto la panxa com tiba.
Ja tinc un fill de gairebé 3 anys i recordo uns símptomes similars. A partir de la setmana 6 vaig començar a trobar-me fatal, així que penso aprofitar els dies que em queden!
Tinc cita amb la llevadora el 3/9, que estaré de 6s.
eia31
:: puça
:: puça
Entrades: 10
Membre des de: dj. maig 30, 2019 7:56 pm

Re: Març 2020

EntradaAutor: eia31 » dj. ago. 22, 2019 6:33 pm

Olotina, moltes felicitats a tu també!!!!!!
Què bé!!!

Jo va ser exactament igual... al principi estiradetes de panxa i em trobava la mar de bé, i a partir de la setmana 6 nàusees a tope, pèrdues un parell de vegades, cansament mil, etc
A mi la primera visita em van veure a la setmana 6, però tot va ser una mica provisional... ja se sentia el bateg però fins la setmana 8 no em van confirmar que tot anava bé.
Avui he fet la eco i es veu tot molt bé, quina impressió. M'han corregit la DPP 5 dies abans respecte l'última regla, estic de 12+6

Per cert, he llegit per algun lloc que et mesuren el coll de l'úter però a mi ningú m'ha mirat res.
En sabeu alguna cosa?
Lucy88
:: puça
:: puça
Entrades: 5
Membre des de: dv. ago. 23, 2019 5:07 pm

Re: Març 2020

EntradaAutor: Lucy88 » dv. ago. 23, 2019 5:15 pm

Hola noies!!!
Fa temps que llegeixo els temes del socpetit i per finmhe decidit a escriure-hi!!

El dia 5 d’agost vam veure el positiu després de portar molt poc temps intentant...així seriosament va ser només el mes anterior....amb això us vull dir que tot i que és buscat em va sentar com
Un gerro d aigua freda...vaig plorar molt i molt i
Encara es avui que no me n’he fet a la idea...que no estic contenta ni salto d’alegria...tanpoc trista ni res per l’estil...però no sé em sento culpable per no estar super feliç, radiant i alegre...estic al contrari, sensible, irritable, ploranera, no men faig a la idea...aish no sé...quin horror de sentiments....!!! Algú li ha passatnigual???

A més a més, el dia 14 d’agost vaig fer la primera revisió al gine pensant que estaria d’unes 6 setmanes...però com que tinc cicles molt llargs i Canviants em
Va dir que estava de menys...de 5 justetes...em va venir la última regla el 28 de juny...doncs em va dir qie era com si m’hagués vingut el dia 7-8 de juliol...en aquella primera eco no vam veure res més que el
Sac gestacional i el vitalí... aixo va fer que encara haguessim de retrassar més poderho explicar i potser aixo tambe creure-‘m’ho... aish nose de moment només ho saben els meus pares i lammeva sogra..

El dia 22 vam fer unaaltra eco i mhan
Confirmat que estava de 6+3... es va veure embrió de res 5mm!! I vam sentir com bategava cor....la DPP es als
Voltants del 14 d’abril.... ara la meva mare em pregunta si no estic molt mes Contenta ja...i jo la Veritat es que no...tanpoc trista pero no se...es una cosa que havia volgut sempre i ara mateix...NO SÓC JO!

A més la gent ens pregunta perquè jo fins ara fumava i just el dia que vaig fer-me el test...el nateix matí abans de saber-ho vaig deixar de fumar...i clar també de veure cap Cerveseta..no sé!! Molts canvis!!!
Algú que li hagi passat algo aixi????
olotina
:: peixet
:: peixet
Entrades: 259
Membre des de: dt. des. 01, 2015 4:05 pm
Ubicació: Olot

Re: Març 2020

EntradaAutor: olotina » dv. ago. 23, 2019 11:36 pm

eia31 a veure si les companyes em fan memòria, però jo crec recordar que el coll de l'úter es comença a mirar al final de l'embaràs. Quan es comença a escurçar vol dir que el baby ja fa feineta per sortir. Potser s'ho miren durant tot l'embaràs per precaució i no t'ho diuen...si un coll de l'úter curt vol dir que et pots posar de part potser val la pena controlar que no s'escurci...ai no ho sé. A veure si alguna ens dona llum.
A la visita de la s6 no et van fer eco? "Només" vau sentir el batec? De fet és tot el que vull saber. Que bategui.

Lucy88 no hi ha sentiments bons ni dolents. Bé, sí, però aquests que dius tu no són dolents. Et pots sentir com et doni la gana! només faltaria. Si et puc explicar la meva experiència, en el meu primer embaràs no em vaig "permetre" estar contenta i tranquila fins a la setmana 20. Fins llavors estava cagada de por i un mur mental m'impedia estar saltant d'alegria. No sé què ho feia. Sóc prudent i al meu voltant hi havia hagut moltes pèrdues i no volia estar massa desprevinguda per si ens passava.
Relaxa't i pensa que cada dia que passa és una victòria. I sobre les preguntes de la gent...passa de la gent. Has deixat de fumar perquè feia temps que ho volies fer i mira, ara t'ha vingut bé fer-ho i ho has deixat en sec perquè si no no hi havia manera de fer-ho. I l'alcohol, pots alegar una infecció d'orina i que estàs prenent antibiòtic.
Moltes petons i amunt!!
Lucy88
:: puça
:: puça
Entrades: 5
Membre des de: dv. ago. 23, 2019 5:07 pm

Re: Març 2020

EntradaAutor: Lucy88 » ds. ago. 24, 2019 1:18 am

Moltíssimes gràciesolotina!! De veritat qie necessitava explicar les meves primeres sensscions... avui just ho hem comunicat al meu germà i clar em diu: però si tu sempre des de ben petita deies q volies ser mare!! Com pot ser!! Sort q la meva cunyada m’ha entès i ha dit que tots els sentiments son naturals i normals i que no sha de jutjar...doncs el meu home està ben feliç...ell tampoc m’enten perquè clar jo vinga a insistir en la Sexyweek i ara de cop amb un humor de gossos, molt irritable, confusa...no sé ni com explicar-ho!!

Per sort esticmcontenta que el tema del fumar no m’ha costat gens....és molt fort però ni hi penso!!! I en quant a la gent..les meves amigues més íntimes no són tontes...la gent és molt descarada preguntant i clar al final Fa un temps ja responiem: si home si ja vindrà algun que no ho veiem tant lluny...llavors és com molt evidebt...però clar és molt avist per dir-ho, però a la vegada penso que si ens esperem molt i cada vegada és més evidebt no serà sorpresa per ningú al final....ai no sé!!
Vaig tenir visita ahir 22 i estic de 6+3 i la meva gine marxa de vacances i no em visitarà fins el dia 17 de setembre que estaré de 10 setmanes! No sé si podré esperar tant a dir-ho...penso si va malament doncs també s’ha de poder dir amb naturalitat no? És que no explicar-ho també fa que el procés sigui una mica extrany no? Sembla com mentida...jajjaa ai no sé!

Moltíssimes gràcies!!

Com us aneu trobant totes????

Jo avui he començat amb maledtar, ganes com de vomitar i cremors després de sopar...veurem que dema marxem amb barco a sardenya! :love:
Hecatolita
:: puça
:: puça
Entrades: 8
Membre des de: dg. ago. 18, 2019 3:19 pm

Re: Març 2020

EntradaAutor: Hecatolita » ds. ago. 24, 2019 9:11 pm

Que bé que ja siguem unes quantes!!! Felicitats a totes!!!
Demà comença la desena setmana i m'estic trobant cada cop millor i amb menys son. Les que sou mares... Això disminueix o segueix així els 9mesos? Quin fart de dormir!
Com algunes heu explicat la superalegria no va ser instantània, perquè a més a la setmana 7 vaig tenir problemes amb la toxoplasmosis (de fet per la SS no me la feien i vaig anar per privat i feien vacances just en el moment en que m'havien de fer la prova d'avidesa per confirmar si l'estava patint o havia estat feia temps). Així que fins la setmana passada no ho he portat amb més tranquil·litat. En resum, crec que és totalment normal que no sigui una explosió de felicitat el moment d'adonar-te que estàs embarassada. És un combo d'hormones, situació nova (per algunes), pors o inseguretats, haver de gestionar un "secret"... Per cert, a mi m'ha enganxat mig poble i fins el 10 que no tinc eco+triple screening passo de dir res.
Molts d'ànims a totes!
Avatar de l’usuari
mvillpa
:: granota
:: granota
Entrades: 243
Membre des de: dv. set. 13, 2013 5:18 pm

Re: Març 2020

EntradaAutor: mvillpa » dg. ago. 25, 2019 4:18 pm

Hola. Quina Il·lusió trobar aquest post doncs jo d moment també m’apunto Aquí tot i q la data prevista és el dia 11/04 pero igual q la Olotina d moment seríem poques i és xulo ser un bon grup. Jo tinc una nena d 3 anys i també vaig viure la seva cerca i espera aquí i va ser genial.

Lucy88, jo crec q és normal el q et passa s’ha d’asimilar I aixo al no dir-ho gaire i no notar gaire es fa més estrany pero segur q mica a mica et ve la Il·lusió.

Jo vaig començar trobam-te’m molt b pero ara estic molt cansada amb molta son poques ganes d fer res i moltes estones amb l’estomac regirat i poca gama pero ja recordo q amb la primera també hem va passar i hem ve mes d gust el salat q el dolç.

El meu també es un cas fa 4 anys a l’agost vaig saber q estava embarassada i ara exactament el mateix. Amb la meva filla la data final era el 12/04/2016 i va néixer el dia 9 i ara la llevadora la data prevista ha dit q es 11/04/2020. Ostres hem vaig fer un fart d pensar q no volia q naixessin amb la data tan pròxima pero vaig pensar igual ni m’hi quedo i mira! Espero q el dia 9 tan si ha nascut com no pugui ser a casa per l’aniversari de la gran q ja suposo q son moltes emocions per fer-la germana gran com també afegir no estar amb ella el seu aniversari. És molta casualitat pero espero no repetir la data...

Perdoneu també el rotllo...
olotina
:: peixet
:: peixet
Entrades: 259
Membre des de: dt. des. 01, 2015 4:05 pm
Ubicació: Olot

Re: Març 2020

EntradaAutor: olotina » dt. ago. 27, 2019 3:31 pm

4+6
Hecatolita jeje la veritat és que no me'n recordo de la son...crec que al principi en tenia més. Però em recordo a l'estiu fent migdiades monumentals i vaig parir a l'octubre. Així que potser sí que va ser tot l'embaràs
Lucy88 la teva cunyada és una dona sàvia :) com van les vacances? espero que et serveixin per relaxar-te i estar tranquila amb en Lucyo :love:

Com aneu les altres? Jo segueixo amb molt mal lumbar i punxades fortes a la part baixa de la panxa. Espero que sigui normal. Amb el primer embaràs crec que em passava igual.
Martona-91
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 57
Membre des de: dl. abr. 01, 2019 11:12 am

Re: Març 2020

EntradaAutor: Martona-91 » dt. ago. 27, 2019 6:24 pm

Bona tarda noies!!! Com algunes, jo també anava esperant a veure si s’obria el post de mares de març 2020!!

olotina felicitats per la panxu! Avui he tornat de vacances i al obrir el post de cercadores i veure eo teu positiu m’ha fet molta il.lusió!! Crec que quan vaig començar la cerca tu eres la jefa!!

La meva DPP és el 10/03, demà faig les 12 setmanes i tenim la eco a la SS, tot i que a la setmana 7 vam anar a la privada a fer una eco per veure si tot anava bé! Jo m’he trobat força bé, alguns fàstigs les primeres setmanes i molt cansament fins fa un parell o tres de setmanes, però ara em trobo genial :()()::::

Sobre això de l’úter, a la privada m’ho van mesurar, i el ginecòleg em va explicat que ho miravem per “valorar” el risc d’avortament.

lucy88 jo he de reconèixer que quan vaig veure el positiu, tot i que ho buscàvem i les ganes i il.lusió, el primeg que vaig pensar va ser “joder, què has fet??!!”, les cames em van fet figa i em vaig mig marejar, em fa agafar una por immensa, com si m’hagués equivocat. Tots els sentiments que poguem tenir al llarg de tot el procés són normals, i crec que no ens hem de jutjar ni sentir malament per sentir coses que sovint la societat creu no són les correctes en ina persona que ha de ser mare. Així que no pateixis!

Bueno noies, MOLTES FELICITATS a totes per les panxus, a gaudir de l’embaràs!!
Laqmespera
:: puça
:: puça
Entrades: 5
Membre des de: dl. ago. 26, 2019 8:46 am

Re: Març 2020

EntradaAutor: Laqmespera » dc. ago. 28, 2019 11:24 am

Hola guapes!!!

Jo també estava esperant que s'obrís aquest post de març 2020!! :b-))) :b-)))
Tinc 39 anys i un nen de 5 anys.
Aquest embaràs ha estat una sorpresa enooorme :miko:
Resulta que estic esperant bessons o bessones per a mitjans de març!
Després de passar per les fases de sorpresa-nerviosisme-desesperació, ara ja ho hem anat assumint i estem contents, tot i que som conscients de la feina que ens ve a sobre.
Ens ho hem d'anar prenent amb calma perquè és un embaràs complicat, ja que els petits comparteixen placenta. Em faran seguiment cada 2 setmanes... Haurem d'anar veient com evolucionen, amb serenitat i positivisme.
Bé doncs, espero que fem un grupet ben maco per compartir aquest viatge fascinant :-()) :-())
Fins aviat!!!
Laqmespera
:: puça
:: puça
Entrades: 5
Membre des de: dl. ago. 26, 2019 8:46 am

Re: Març 2020

EntradaAutor: Laqmespera » dc. ago. 28, 2019 11:29 am

Lucy88... t'entenc perfectament! Jo vaig plorar i tot. Bessonada al segon mes de provar-ho, venint d'un embaràs anterior que em va costar 5 anys d'aconseguir. No m'ho podia creure, i no havia tingut temps de fer-me'n a la idea. Tan ràpid??? Com pot ser? Entre la falta de preparació mental i les hormones, ha estat un bon trasvals,
Ànims, ja veus que és ben comú!!
Lucy88
:: puça
:: puça
Entrades: 5
Membre des de: dv. ago. 23, 2019 5:07 pm

Re: Març 2020

EntradaAutor: Lucy88 » dc. ago. 28, 2019 10:02 pm

Hola noies!!!
Moltíssimes gràcies pels vostres ànims i paraules de veritat!!! Em fan sentir menys rara...perquè el meu marit no enten res de res...a part el meu libido ha baixat en picat i jo n és que sigui molt i molt activa però amb la
Búsqueda, que va durar poqusissim, m’havia posat les piles i ara és que tinc una apatia general amb tot que clar pobre està alucinant perquè tothom
Li ha dit que. A les embarassades els puja molt la libido i que dirant l’embaras hi ha molta pràctica...ai ojalà fos
Així doncs...perquè ara mateix no tinc ni ganes de fer coses jaja i això que estic de vacances!! Però em
Sento com autista jajaj en el sentit que estic com
Pensativa, calmada no sé com dir-ho...sense ganes de cap tipus de jarana no se jajaja

En quant a la Mentalització crec que vaig millorant...però estic mooooolt sensible a tot...us passa
També???

A part que no sé vaig estar dos-tres dies amb malesrsr, ganes com
De vomitar, dolor a l’entrada de l’estomac...després dos o tres dies bé i avui un altre cop fatal a partir de la
Tarda...un mareig Bestial i ganes com De treure, tot em Feia com mala olor i fàstic...és raro perquè el mareig no, però les ganes com de vomitar...si menjo algo (encara que no tingui gana) és com que a l’instsnt se’n vam...però tornen al cap de poc...us passa???

laquemespera jo també vaig plorar oi tant!!! Com una boja...el meu marit desencaixat total perquè és buscat jajajajaja ai nosé aquest desgavell d hormones és fatal!!! Ara que bessonada...t’entenc així de cop i volta l’impacte ha de ser xulo ajajaja però després serà preciós segurissim!!!! A més si ja no ets mami primeriza això ja és “pan comido” jajajaja a mi mmarriba a passar i em moro però clar jo primer vull començar per un/a... ajajja moooolts ànims!!!!
Avatar de l’usuari
mvillpa
:: granota
:: granota
Entrades: 243
Membre des de: dv. set. 13, 2013 5:18 pm

Re: Març 2020

EntradaAutor: mvillpa » dj. ago. 29, 2019 1:51 pm

Hola,

Lucy, estic igual que tu només que he començat a treballar i la son és terrorífica i les poques ganes de fer agluna cosa també. Jo aixó que comentes de l'estomac hem passa més al matí i sembla que si menjo salat (llangonissa, olives...) hem va bé però al cap d'una estona igual... Així que vaig mirant de menjar poc i sovint. Ahir dinant tenia amanida i crec que el vinagre d'almodena hem va sentar fatal i vaig acabar traient el dinar, ara un cop tret vaig acabar-me el que hem quedava sense amanida. Però amb l primer embaràs ja recordo que hem va passar també així que és normal.
A part també a estones hem moro de calor i de cop tinc fred, crec que ho tenim tot força descontrolat però que vols? Un petit/a necessita molta energia nostre!! Recordo als 3 mesos ja fer un canvi i trobar-me super bé fins al final.
Ara sumu que a les tardes la petita te moltes ganes de fer coses i jo molt poques però anem fent jiji
I el libido també el tinc per terra, ja de normal no el tinc alt però amb l'embaras encara menys!

Laqmespera, felicitats, encara que suposo que també hem passaria al saber que son 2!! A veure quan vagi a la eco. Jo conec una noia que va tenir bessones a la mateixa bossa i s'alimentaven de la mateixa placenta i també va tenir molts controls però tot ha anat molt bé i segur que tu també.

Jo divendres passat vaig anar amb la llevadora i ja hem va començar el carnet d'embarassada i hem va programar analisi i eco de les 12 setmanes però no la tinc fins el dia 26 de setembre i es fa llarg. Això si hem va dir que tenir senyals d'embaraç (son, vomits...) era molt bon senyal perquè era que hi havia hormona, així que ens ho podem agafar bé.

Nosaltres només ho hem dit als meus pares i sabeu què hem passa? Hem dona la sensació de que tothom hem veu alguna cosa diferent i amés és el tipic l'altra dia amb conversa amb els veïns pregunten perquè vosaltres en voleu un altra?? ?-)
Hecatolita
:: puça
:: puça
Entrades: 8
Membre des de: dg. ago. 18, 2019 3:19 pm

Re: Març 2020

EntradaAutor: Hecatolita » dj. ago. 29, 2019 4:03 pm

Bones!
Que bé veure que no sóc la única que es passaria el dia al sofà! Olotina no em diguis això, vull tenir energia de nou... També m'ho agafo amb que és l'últim estiu sense que ningú em reclami :)
I el que dieu de la libido... Estic com vosaltres, ganes de mimos totes, de sexe no massa. Però oita... Estic molt enfeinada fent una criatura.
I res, m'encanta que vagin arribant panxes i algunes amb bessonada inclosa!! Espero que segueixin anant estupendos aquests embarssos.
Laqmespera
:: puça
:: puça
Entrades: 5
Membre des de: dl. ago. 26, 2019 8:46 am

Re: Març 2020

EntradaAutor: Laqmespera » dg. set. 01, 2019 5:31 pm

Hola guapes! Com ho porteu?

Jo també vaig cansada, com l'Hecatolita, però sembla que des que he fet les 11 setmanes que m'estic trobant millor de les nàusees. I libido... doncs la tinc a deshores... jajajaj
La setmana passada vam tenir eco i el dr. diu que li sembla q són nenes :cnena: :cnena: ... Jo no entenc com ho pot veure tan aviat! Però bueno, ell diu que està segur en un 99%. La qüestió és que vinguin bé.
La setmana que ve farem el test no invasiu i llavors ja ens ho diran sí o sí. Per cert, aquestes dies he estat ben entretinguda buscant les 7 diferències entre els anàlisis genètics que s'ofereixen al mercat! Vosaltres us el fareu? No ha estat tasca fàcil decidir-se, però finalment, per la meva edat, el farem.
Fins aviat guapes!! Ja explicareu si teniu ecos, etc.
Cuideu-vos molt!
Lucy88
:: puça
:: puça
Entrades: 5
Membre des de: dv. ago. 23, 2019 5:07 pm

Re: Març 2020

EntradaAutor: Lucy88 » dg. set. 01, 2019 9:16 pm

Hola a totes!!!!

Doncs bueno jo sembla que poc a poc l ‘humor m’ha anat canviant a millor i sembla que me’n vaig fent una mica a la idea tot i que encara no del tot...demà faig les 8 setmanes i em vaig fer la eco a les 6+3 (22d’agost) que era molt aviat per dir-ho...peró ara fins el 17 de setembre que seran ja 10 setmaneees em sembla moltíssim!!!! Peró bueno a veure què fem..suposo que anar-ho dient als amics més propers...

Doncs jo em trobo regular..:mooolt cansada!! He estwt fora de vacances i amb aquesta calor, i que jo ja no sóc allò que en diem “esportista” jajajaj em moria moria!!

El que noto molt és que anmitja tarda em comença commun mal estar tremendo dennàusees, mooolts fàstics i sento totes les olors i em molesten molt!! És horrible... a més també als vespres tinc commcremors i em senta malamebt menjar...enfi trobo que és molt distret això de l’embaràs...ajajjaja

En quant al test genètic nosaltres sí que el volem fer, vaja jo segur! Sóc mestra i des que vaig fer una substitució a una escola d’educació especial vaig dir que si algun dia tenia un fill volia fer-me la prova...ara bé no hem mirat res!!! Quines has mirat tu??

I les altres com us trobeu? De quan esteu?

Demà torno a començar a treballar a veure commva! Inanveure qué diu la gent del no fumar meunjajaajka que per cert és molt fort però a part de no trobar-ho an faltar gens em fa un fàstic horrible! L’altre dia estava entrant a un restaurant i a fora hi havia una sneyora fumant i vaig sentir la olor i us podeu imaginar que gairebé vomito? Increible com canvia el cos!!!!

Torna a “Per mesos”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::