Mares AGOST 2020

gener, febrer, març...
thatsme
Entrades: 3
Membre des de: dv. gen. 31, 2020 7:31 pm

Re: Mares AGOST 2020

EntradaAutor: thatsme » dv. gen. 31, 2020 7:39 pm

Hola noies!!

Soc nova aquí i amb moltes ganes de compartir vivències amb vosaltres que heu de ser mares també a l'agost!

Nosaltres ja hem fer l'ecografia de les 12 setmanes i tot i que va sortir bé, ens va donar un risc intermedi de T21, sé que no cal preocupar-se excessivament, perquè no és un risc alt i no hi ha res definitiu encara, però hi penso bastant! De tota manera, em vaig fer també el test prenatal no invasiu i ara estem esperant els resultats! Almenys amb aquest ho sabrem una mica més del cert!!

Deixo la fitxa també i estic oberta a grup de whatsapp per xerrar!

THATSME
DDP: 13/08/20
N de fills: 1 nen de 2 anys i mig
Edat papis: jo 33 i ell 39
Sexe i nom: ??
crunchi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1349
Membre des de: dj. ago. 08, 2013 12:51 pm

Re: Mares AGOST 2020

EntradaAutor: crunchi » ds. feb. 01, 2020 3:51 pm

hola thatsme!!! benvinguda i enhorabona per l'embaras!!! Tapunto!!! Coincidim amb que tenim un peque de 2a i mig jejeje
Aviam que us diuen dels resultats de la prova, doncs!! Sort!!! :-()-)
Imatge

Imatge
thatsme
Entrades: 3
Membre des de: dv. gen. 31, 2020 7:31 pm

Re: Mares AGOST 2020

EntradaAutor: thatsme » ds. feb. 01, 2020 4:26 pm

Gràcies Crunchi!!

Sí, el meu petit és del juny!!
Ens anem posant el dia totes de com van els embarassos!!
Bervic
:: rateta
:: rateta
Entrades: 157
Membre des de: dt. nov. 04, 2014 3:58 pm

Re: Mares AGOST 2020

EntradaAutor: Bervic » ds. feb. 01, 2020 4:37 pm

Benvingudes!!
Dilluns tinc la eco de les 12 i ja en tinc ganes de q em diguin q tot va bé, a part estic a l'espera dels resultats de l'anàlisi no invasiu, aquest embaràs la veritat és que q no l'estic gaudint gaire, tot és un patir, a l'haver tingut la pèrdua fa un any em preocupo per tot.
Sobre coixi de lactancia jo tinc el theraline, és un dels llargs, ja el vaig fer servir amb la meva filla i ara l'estic tornant a fer servir i a mi em va genial tant per embaràs com lactància.
Q acabeu de passar bon finde!!
Avatar de l’usuari
Pecunia
:: lleona
:: lleona
Entrades: 918
Membre des de: dt. nov. 09, 2010 2:40 pm
Ubicació: Garraf

Re: Mares AGOST 2020

EntradaAutor: Pecunia » dg. feb. 02, 2020 10:03 am

Hola noies!
10 setmanes
Em sap greu que no puc comentar però és que des del mòbil no tinc la contrasenya activada i l'ordinador de casa no el toco en tota la setmana...
Enhorabona a les nouvingudes!
En el primer embaràs és normal que us informeu de totes les coses que hi han per comprar, i realment n'hi han tantes! Però de necessàries... a mi el coixí llarg (de lactància no en vaig tenir) em va anar bé per dormir durant l'embaràs, per posar-lo al voltant de la nena al bressol i per la lactància després, a mi me'l van deixar, però després del segon embaràs el vaig llençar perquè estava molt atrotinat i ara no sé què faré, potser n'agafo un a wallapop o provo amb un coixí normal.
Jo vaig ser la que vaig dir lo de que no calia anar en dejú a l'analítica, però és només a la de la corba, m'ho va comentar la llevadora com a novetat respecte als altres dos embarassos, que hi vaig anar en dejú, a mi em va dir que ja no cal, a les normals si.
I res, que si voleu fer grup de whats, passeu-me mòbils i vaig creant-lo! >.-<: >.-<: >.-<:
L'he reeditat perquè potser és més fàcil que us doni jo el meu mòbil m'escriviu i així ja tinc mòbils vostres, com ho veieu? Us deixo el meu 699642506
Pecunia l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. feb. 02, 2020 10:24 am, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge

Imatge

Imatge

Panxulina assegurada: Luni57, Phosqui, Twix i Pecunia ho hem aconseguit!
Avatar de l’usuari
louly
:: gosset
:: gosset
Entrades: 424
Membre des de: dj. jul. 19, 2012 2:03 pm

Re: Mares AGOST 2020

EntradaAutor: louly » dg. feb. 02, 2020 10:06 am

9 setmanes i 4 dies
Bon dia boniques!!!
crunchi la prova del sucre es una analítica basal, així em van dir que es deia. La setmana que ve tinc extracció i amb aquesta mostra em diuen com estan els índex de sucre. De cara el segon trimestre hauré de repetir-ho un altre cop. Jo li vaig comentar a la comadrona que no volia donar-li aquest xute de glucosa al nen@ i aleshores em va dir que feien aquest estudi i si volia participar i jo encantada!!! el fluxe marronet ja ha passat? jo amb el segon embaras, cap a la setmana 9 tb em va passar, van ser dos dies i tot en ordre.
Dalilala espero que et vagis trobant millor i puguis gaudir de l'embaras cada cop més!
Benvingudes a les noves incorporacions!!!! i que guay a les que ja heu pogut veure la eco de les 12 setmanes!!!! aquesta és molt guay perquè es veu tot super b!!!

Ego: cada cop em trobo millor, les nausees han anat desapareixent i mica en mica puc anar gaudint d'aquest petit miracle. la setmana passada vaig anar afer eco i ja havia crescut el doble amb 15 dies! més bonic@!! ara ja fins les 12 no el/la tornarem a veure! he començat a fer ioga, per ara un cop a la setmana! l'ha faig a casa, m'he descarregat la sessió de 45' i va genial! ho noto molt a nivell de cervicals. Ara haig de buscar un altre dia per poder sortir a caminar, almenys una horeta! amb dues criatures no és feina fàcil!
Imatge

Imatge
crunchi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1349
Membre des de: dj. ago. 08, 2013 12:51 pm

Re: Mares AGOST 2020

EntradaAutor: crunchi » dg. feb. 02, 2020 3:27 pm

12+1

hola noies!

louly ahhh vale vale. Doncd no sé, aviam què em diuen a mi del Osullivan pero vaja, que em fot un pal... TT Si, nomes vaig tenir un filet marró un dia. Li comentaré a la comadrona aviam que opina xo espero q no sigui res. Que bé q et vagis trobant millor, mica en mica. GUAY lo del ioga :-()-)

Pecunia ah vale lo del dejú. Aviam q em diuen a mi quan arribi el moment, si no me'n puc lliurar clar. Aixi voleu fer grup de whats ja? A mi em sap greu que el forum quedi mort, però bueno, serà el q hagi de ser.

bervic i que tal els nervis? jo he anat contant els dies per la eco de dimarts jeje Penso que dimarts sabrem si va be la cosa o no, un moment clau a la nostra vida, un abans i un després. Ja ens explicaras que us diuen! :ok:

thatsme ahhh el meu es de juliol jejeje si tot va bé repetirem maternitat a l'estiu :***:
Imatge

Imatge
puput
Entrades: 3
Membre des de: dv. gen. 31, 2020 6:33 pm

Re: Mares AGOST 2020

EntradaAutor: puput » dg. feb. 02, 2020 5:35 pm

Hola! finalment m'he decidit a afegir-me al forum. Dilluns vam fer la eco de les setmanes i divendres em van donar el resultat del test no invasiu i ha sortit bé ;-) Tot i això, segueixo amb neguits varis... Tenim una filla de 5 anys (2014) i hem tingut 3 avortaments a les primeres setmanes de concepció (2015, 2016 i 2017) - el segon va ser retingut i no ens varem assabentar fins a la eco de les 12.... tot i que jo notava que alguna cosa no anava bé- I ara que ja havíem passat pàgina i ja no entrava dins dels plans tornar a ser mare... patapam! sopreson al canto!! la vida és increïble...!! em pensava que tenia la menopausa....
Si us passeu al grup de wup aviseu!
Anem parlant
Ah, estic de 13+2

Us deixo aqui les meves dades:

TE+: 5 desembre 2019
DDP: agost 2020
N de fills: 1filla de 5.5 anys, 3 avortaments primer trimestre
Edat papis: ell 40, jo 43
Sexe i nom: ??
Arkiviada
Entrades: 2
Membre des de: dg. feb. 02, 2020 8:57 pm
Ubicació: Maresme

Re: Mares AGOST 2020

EntradaAutor: Arkiviada » dg. feb. 02, 2020 9:46 pm

Hola! Sóc la Giulia, sóc italià i no tinc un català escrit amb molta fluïdesa, però escriure aquí serà un bon exercici.
Estic a la setmana 12 i demà vaig a fer una ecografia del primer trimestre. De fet, ja he fet una ecografia fa dues setmanes per comprovar que aquest embaràs no era un embaràs molar (que vaig tenir fa 4 anys). De moment tot sembla correcte, a veure demà!
Aquestes darreres setmanes han estat dolentes, vaig vomitar molt i espero que tot desaparegui amb el 4t mes (o almenys va ser així amb el meu primer fill). Visc al Maresme - que estimo mooolt, també deixo la fitxa i estic obert al grup de whatsapp si n'hi ha.

Arkiviada
DDP: 13 d’agost 2020
N de fills: 1 nen del 07/07/2011 (8 anys)
Edat papis: ell 40 i jo 37
Sexe i nom: no ho sabem

Ciaoooooooooo!
thatsme
Entrades: 3
Membre des de: dv. gen. 31, 2020 7:31 pm

Re: Mares AGOST 2020

EntradaAutor: thatsme » dl. feb. 03, 2020 1:45 pm

Benvingudes noies!!

Bervic, jo també estic esperant els resultats del test, les hores passen lentes lentes, però cal pensar en positiu! T'entenc quan dius que pateixes per tot, jo he tingut dos avortaments bioquímics i en tot moment estic pendent de si deu anar bé o no.. és un neguit!

Louly! Jo només tinc un fill i no trobo temps per anar a caminar tampoc! A vegades quan tinc algun moment, em noto cansada i acabo preferint quedar-me a casa.. error meu..!!

Crunchi, que vagi molt bé la eco demà!!! Ja ens explicaràs!

Arkiviada, com ha anat la eco?

Puput, Arkiviada, la Pecunia va posar el seu mòbil més amunt i jaha fet el grup de whatsapp, per si voleu esciure-li!
Bervic
:: rateta
:: rateta
Entrades: 157
Membre des de: dt. nov. 04, 2014 3:58 pm

Re: Mares AGOST 2020

EntradaAutor: Bervic » dl. feb. 03, 2020 1:59 pm

Eco de les 12 feta, tot bé! I plec nucal sense risc, buf quin descans! Thatsme la veritat és que si, tot és un patir, aviam si arriben resultats i podem respirar tranquil·les..
Doncs ara miraré lo de WhatsApp pq m'interessa!
:--/)
Arkiviada
Entrades: 2
Membre des de: dg. feb. 02, 2020 8:57 pm
Ubicació: Maresme

Re: Mares AGOST 2020

EntradaAutor: Arkiviada » dl. feb. 03, 2020 4:34 pm

La eco ha anat bè! tinc baix risc i i la resta és normal. olè!

Ens van parlar del test no invasiu per obtenir un resultat més precís sobre els cromosomes. He llegit que alguns de vosaltres ho heu fet ... on es pot fer? Quant costa?

Tenim dubtes sobre fer-ho o no!
cristina1304
:: puça
:: puça
Entrades: 33
Membre des de: dl. juny 26, 2017 6:54 pm

Re: Mares AGOST 2020

EntradaAutor: cristina1304 » dl. feb. 03, 2020 9:42 pm

Hola noies!!!
Que bé aquestes ecos de les 12setmanes que han anat bé Bervic i Arkiviada !!! >.-<: >.-<: >.-<:

Jo també esperant els resultats del test prenatal no invasiu...

Arkiviada, si llegeixes una mica més amunt l'altre dia vaig parlar del test prenatal...els preus van de 500 a 750 i els fan a molts laboratoris... jo me'l vaig fer a echebarne...

M'alegro per les que ja us trobeu millor...i que amb el temps les naúsees vagin a menys!!! I mica en mica poder anar gaudint més...

Puput, que guai que aquest embaràs hagi arribat per sorpresa!!! És ben bé que no se sap mai quan arribarà e! Jo també he tingut uns quants avortaments i que malament es passa eh... :ufs:

Crunchi, que vagi molt bé la eco demà! Jo també estic com tu en aquest embaràs...el visc molt diferent que l'altre...no sé...és tot una mica estrany ...no sé com explicar-ho


Ara miraré lo del grup de WhatsApp!!!

Molts petonets a totes!!!
:-()-)
crunchi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1349
Membre des de: dj. ago. 08, 2013 12:51 pm

Re: Mares AGOST 2020

EntradaAutor: crunchi » dt. feb. 04, 2020 9:43 am

hola noies
faig un super ego i dspres personalitzo

Acabem de sortir de la eco, i ens ha dit que tot està dins de lo normal, que tot bé. El cor m'anava a mil per hora dels nervis, tot i que quan lhe vist ja mhe tranquilitzat una mica. Aquest cop no mha comentat res dels analisis de sang, potser encara no tenen els resultats....? No mhe enrecordat de preguntar-li. El plec nucal era 1.78 que diu que està bé. Ens ha dit si voliem que ens digués què li semblava a ell què era. La meva parella diu no no cal, i jo si si, que opines. Haviem dit de no saber-ho peró no he aguantat XD Diu que li sembla nena però que fins la propera no ens ho podrà confirmar. Una nena em trenca els esquemes pq jo sempre he pensat q tindria dos nens. Mare meva jejeje pero res, que vingui bé hem dit, que sigui el que vulgui. I res, ara estic en un nuvol, el "tot bé" tranquilitxa molt. Aishhhh :love:
Per cert, ha fet eco transversal no vaginal. Ho han canviat això ara??? Per mi millor clar!!


Arkiviada ara tafegiré a la primera pagina, benvinguda i enhorabona!!

Puput el mateix et dic, enhorabona i benvinguda!!! com va anar ahir la eco d ls 12s?

Bervic guay lo d la eco!!! >.-<: aiiiii deus estar com jo en un nuvol oi?

Cristina aish estava estirada a la camilla i la il.lusió mha vingut de nou :love: Se'm barreja la por amb l'emoció i il.lusió. El fet de repetir fa que sapigues de que va tot però a lhora tornes a les pors i les il.lusions.... aish les hormones!!! com et trobes tu?

Parlem noies!!! :-()-)
Imatge

Imatge
cristina1304
:: puça
:: puça
Entrades: 33
Membre des de: dl. juny 26, 2017 6:54 pm

Re: Mares AGOST 2020

EntradaAutor: cristina1304 » dt. feb. 04, 2020 11:00 am

Hola noies!!

Crunchi!! que bé aquesta eco!! M'alegro molt que estigui tot bé!! És un moment de subidón eehh! i s'ha de gaudir al màxim!! >.-<: >.-<: >.-<:
A mi amb el primer fill ja me la van fer abdominal, i ara aquesta vegada també. Si millor així si!! jeje
Nosaltres amb el primer fill vam decidir no saber si era nen o nena fins al final, i vam poder aguantar!! Va ser molt emocionant quan va néixer. :love:
Ara amb aquest sí que ho voldrem saber!!

Que tingueu un bon dia totes!!!

:--/)
Bervic
:: rateta
:: rateta
Entrades: 157
Membre des de: dt. nov. 04, 2014 3:58 pm

Re: Mares AGOST 2020

EntradaAutor: Bervic » dt. feb. 04, 2020 2:20 pm

Crunchi q bé >.-<: la veritat és que se't treu un pes de sobre, aquí estem flotant pels núvols. Jehehe
Primavera1985
:: conillet
:: conillet
Entrades: 394
Membre des de: ds. març 23, 2019 11:19 am

Re: Mares AGOST 2020

EntradaAutor: Primavera1985 » dt. feb. 04, 2020 5:42 pm

Hola noies!
Arkiviada i Puput,benvingudes!al final serem un bon grup per ventar-nos a ple estiu,pk jo ja estic patint per la calor!!!

I també m'ha agradat veure bons resultats de les analitiques i les bones ecos!! I això que deieu de la eco de les 12 és ben bé que cada dr/a ho fa com creu,xk a mi el dill xl privat me la van fer vaginal i el dmarts a SS no!

M'apunto al grup de whats!!!647552927
Merciiii
Damiseila
:: peixet
:: peixet
Entrades: 262
Membre des de: dl. abr. 29, 2013 6:20 pm

Re: Mares AGOST 2020

EntradaAutor: Damiseila » dc. feb. 05, 2020 11:11 am

Hola a todas me presento
Me llamo Sheila mi Fecha prevista es el 24 de agosto
En mi primer embarazo me fue muy bien este foro de echo después de 6 años seguimos en contacto con muchas

Tengo una consulta tengo mutua y no se por que hospital decidirme para que me lleven el embarazo y dar a luz
De momento estoy en clinica corachan pero quería saber opiniones

Gracias,
puput
Entrades: 3
Membre des de: dv. gen. 31, 2020 6:33 pm

Re: Mares AGOST 2020

EntradaAutor: puput » dc. feb. 05, 2020 9:58 pm

Hola!
Ja he contactat amb la Pecunia per entrar al grup de wup!
Moltes gràcies per la benvinguda!
M’alegro que les ecos vagin tan bé, es molt emocionant. La nostra també va anar bé :()()::::
Seguim! :()()::::
crunchi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1349
Membre des de: dj. ago. 08, 2013 12:51 pm

Re: Mares AGOST 2020

EntradaAutor: crunchi » dl. feb. 10, 2020 6:20 pm

13+4

Hola! com va?

Damiseila bienvenida. Yo no tengo ni idea.... ?-) a ver si alguien sabe.

Ego Avui he anat a recollir els resultaats dels analisis i tot bé. El TS mha sortit baix. M'ha donat hora per analisi d'orina... només orina. Que ara penso pq no m'ha ajuntat el a. de sang del 2n trim? ?-) Que raro no? M ha dit que el de sang mes endavant.
Li he preguntat per el Osullivan i mha dit que si, que mel faran pero mes endavant. No he gosat portar la contraria. Quin pal em fa.
ah, també mha dit que per les mides de la eco estic de dos dies més del que haviem calculat segons data d ultima regla. La meva DPP serà 13/08. Segur que s'adelanta, no hi confio massa.


Que tal les altres?? esteu totes al wassap??
Imatge

Imatge

Torna a “Per mesos”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::