Mares AGOST 2020

gener, febrer, març...
crunchi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1349
Membre des de: dj. ago. 08, 2013 12:51 pm

Mares AGOST 2020

EntradaAutor: crunchi » dt. des. 17, 2019 9:21 am

Hola!!

Em volia esperar una mica per obrir el post d'Agosteres 2020, pero els dies passen i veig que ningú obre i al final m'he llençat a obrir-lo amb l'esperança de que mica en mica siguem moltes en aquest grup!!

BENVINGUDES A TOTES!!!

Em presento, sóc la Crunchi, veterana del forum, i estic de molt poc, 5 setmanes segons els meus càlculs. Encara no he pogut demanar hora amb la llevadora... Amb el meu primer fill vam fer un grup en aquest forum que em va anar molt bé i m'agradaria tornar a tenir un espai on compartir dubtes, pors i alegries.
Deixo les meves dades i si us voleu apuntar, només heu de repetir la plantilla!!

Moltissima sort a totes!! :oset:

CRUNCHI
TE+: 8 desembre 2019
DDP: agost 2020
N de fills: 1 nen de 2 anys i mig
Edat papis: jo 34 i ell 37
Sexe i nom: ??

GODIVA

DALILALA
TE+ : 16 de desembre
Beta + (anàlisi de sang) : 17 de desembre 600!!
2a Beta : 19 de desembre 1350!!
Número de fills: cap
Edat pares: ell 39 jo 43
Sexe i nom: ??? (M'han dit que per la beta que tinc poden venir 2!, però jo no ho espero!)
1a ECO: 30 de desembre! És tan aviat que no sé si veurem res... però vist el meu historial la doctora em vol veure de seguida.
Tractament: intralipids adiro i heparina! (Per Natural Killer altes).

LOULY
TE+: 25 I 28 desembre 2019
DDP: 2 d'agost 2020
N de fills: 1 (6 1/2) + 1 (2 1/2)
Edat papis: jo 38 i ell 38
Sexe i nom: el sexe no el voldrem saber fins que neixi

PECUNIA
TE+: 31 de desembre 2019
DDP: 30 agost 2020
Nº de fills: 1 nena de 7 anys i una nena de 5 anys.
Edat papis: 46 ell i 43 jo
Sexe i nom: ni idea
:--/)

FLOP
TE+: 19desembre 2019
DDP: agost 2020
N de fills: 1 nena de 4 anys, 2 nenes que no van poder viure i un avortament espontani que no sé si hauria estat nen o nena.
Edat papis: 39 els dos
Sexe i nom: ??

PRIMAVERA1985
TE+: NOV 2019
DDP: principi agost 2020
N de fills: cap. Novata total
Edat papis: ell 33 i jo 34
Sexe i nom: ?

DEWI
TE+: 6 desembre 2019
DDP: agost 2020
N de fills: cap. Novata total
Edat papis: jo 34 i ell 37
Sexe i nom: ?

BERVIC
TE+: 12/12/19
DDP: 17/08/20
N de fills: 1 nena de 4 anys
Edat papis: ell 44 i jo 39
Sexe i nom: ?

Eloisa27
TE+: 19 desembre 2019
DDP: 22 d’agost 2020
N de fills: 1 nen del 03/02/2017 ( 3 anyets en breu)
Edat papis: ell 33 i jo 39
Sexe i nom: no ho sabem

Cristina 1304
TE+: NOV 2019
DDP: 2 agost 2020
N de fills: un nen de 18 mesos
Edat papis: tots dos 36
Sexe i nom: no sabem encara. Amb el primer no ho vam voler saber fins que va néixer, ara jo crec que sí que ho voldrem saber.

THATSME
DDP: 13/08/20
N de fills: 1 nen de 2 anys i mig
Edat papis: jo 33 i ell 39
Sexe i nom: ??


Puput

TE+: 5 desembre 2019
DDP: agost 2020
N de fills: 1filla de 5.5 anys, 3 avortaments primer trimestre
Edat papis: ell 40, jo 43
Sexe i nom: ??


Arkiviada

DDP: 13 d’agost 2020
N de fills: 1 nen del 07/07/2011 (8 anys)
Edat papis: ell 40 i jo 37
Sexe i nom: no ho sabem

x*x*x
crunchi l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. feb. 04, 2020 9:46 am, en total s’ha editat 14 vegades.
Imatge

Imatge
godiva
:: puça
:: puça
Entrades: 23
Membre des de: dc. nov. 13, 2019 12:07 pm

Re: Mares AGOST 2020

EntradaAutor: godiva » dt. des. 17, 2019 4:44 pm

Hola!
Jo estava esperant que s'obrís el post d'agost :miko:
Molt contenta de formar-ne part! I enhorabona, Crunchi!
Com vas de símptomes? Jo cap ni un encara! Ni pits, ni panxa inflada, ni nausees ni res!

Anem parlant! I a veure si es van apuntant més agosteres!
crunchi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1349
Membre des de: dj. ago. 08, 2013 12:51 pm

Re: Mares AGOST 2020

EntradaAutor: crunchi » dt. des. 17, 2019 8:18 pm

godivaaaaa k be veure't aquiiii!!! :b-)))
De simptomes em noto la panxa una mica estranya, pero res mes. Amb el meu primer embaras no vaig tenir gaires simptomes, ni vomits ni marejos ni nausees.... aixi que espero que en aquest embaras tampoc. Tocaré fusta.

Ja he demanat hora amb la matrona, tinc hora d'aqui un mes, aixi que paciencia :-o00m
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Dalilala
:: gosset
:: gosset
Entrades: 482
Membre des de: dl. oct. 20, 2014 4:35 pm

Re: Mares AGOST 2020

EntradaAutor: Dalilala » dg. des. 22, 2019 10:27 am

Hola noies!!

Potser és una mica aviat, però m'apunto! Estic de 4 setmanes i mitja i és el meu primer embaràs! Bé vaig tenir un positiu fa uns mesos però no va durar ni 2 dies. Ara després de 5 anys de buscar sembla que no m'ho crec. Com veieu vinc de reproducció assistida (RA)

Crunchi - crec que et recordo de cercadores... amb tants anys per aquí he coincidit amb un munt de noies!

Dades:

DALILALA
TE+ : 16 de desembre
Beta + (anàlisi de sang) : 17 de desembre 600!!
2a Beta : 19 de desembre 1350!!
Número de fills: cap
Edat pares: ell 39 jo 43
Sexe i nom: ??? (M'han dit que per la beta que tinc poden venir 2!, però jo no ho espero!)
1a ECO: 30 de desembre! És tan aviat que no sé si veurem res... però vist el meu historial la doctora em vol veure de seguida.
Tractament: intralipids adiro i heparina! (Per Natural Killer altes).

I crec que ja està !

La veritat és que he fet tant esforç i estic fent per arribar aquí que em mereixo que funcioni!
9/14 comencem a buscar i trobem endometriosis
2/16 m'opero Tot ok
1/17 1a FIV 2 embrions Beta-
7/17 2a FIV 3 embr. posem 2 B-
1/18 frigo B-
CIMAB: ell: anticossos als ..::·· ! Jo, natural killers altes
4/18 FIV 4 emb.
2/19 transfer 2 emb. B+! Bioquímic...
3/19 transfer 2 emb. B-
9/19 ovo B- i operació polip
12/19 B+!!
crunchi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1349
Membre des de: dj. ago. 08, 2013 12:51 pm

Re: Mares AGOST 2020

EntradaAutor: crunchi » dl. des. 23, 2019 6:59 am

Dalilala benvinguda!!! Si que em sona el teu nick siii haaurem coincidit seguuur!! Que bé doncs, quina alegria aquest TE+!!! et desitjo moltissima sort, heu tingut un camí llarg i dur, espero que el destí us recompensi el vostre esforç!! una abraçada!

ego ahir els hi vam dir als meus pares, que ja tenia ganes de dir-li's. Ja s'ho esperaven aixi que no va ser molta sorpresa pero bueno, contents.
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Dalilala
:: gosset
:: gosset
Entrades: 482
Membre des de: dl. oct. 20, 2014 4:35 pm

Re: Mares AGOST 2020

EntradaAutor: Dalilala » dj. des. 26, 2019 8:32 pm

Sí que ho has dit aviat Crunchi! A nosaltres ens fa gràcia dir-ho aquestes festes, però és molt aviat...
Finalment ho hem dit només als pares i als meus germans. Si finalment no acaba bé necessitaré el seu suport emocional. Per ara hem fet contents a tothom!! Especialment sls meus sogres. Serà el primer i els hi fa molta il·lusió!
9/14 comencem a buscar i trobem endometriosis
2/16 m'opero Tot ok
1/17 1a FIV 2 embrions Beta-
7/17 2a FIV 3 embr. posem 2 B-
1/18 frigo B-
CIMAB: ell: anticossos als ..::·· ! Jo, natural killers altes
4/18 FIV 4 emb.
2/19 transfer 2 emb. B+! Bioquímic...
3/19 transfer 2 emb. B-
9/19 ovo B- i operació polip
12/19 B+!!
crunchi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1349
Membre des de: dj. ago. 08, 2013 12:51 pm

Re: Mares AGOST 2020

EntradaAutor: crunchi » dv. des. 27, 2019 2:08 pm

Dalilala siiii ho hem dit molt aviat si.... L'altre cop els hi vam dir que estavem de 4 mesos ja. neujor:-) Però aquest és el segon i ho veig d'una altre mAnera. Penso que si no va bé, els hi diria igualment (som una familia molt petita i molt unida). I el que ha sigut el desencadenant és que una familiar meva li toca parir JA i volia que ho sapigués. Li ha fet molta il.lusió, clar. Però ha sigut principalment per ella i aquesta situació. Que no sé quan ens tornarem a reunir tots pq ella viu fora i quan tingui el bebé i tot, no sé quan ens reunirem tots per dir-li's a la vegada.

Com van els simptomes noies??
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
louly
:: gosset
:: gosset
Entrades: 424
Membre des de: dj. jul. 19, 2012 2:03 pm

Re: Mares AGOST 2020

EntradaAutor: louly » ds. des. 28, 2019 8:52 am

Bon dia!!! m'acabo de fer el test i m'ha sortit un positivas! estic tant feliç i cagada, serà el tercer fill!!!
Aquí van les meves dades:

LOULY
TE+: 25 I 28 desembre 2019
DDP: 2 d'agost 2020
N de fills: 1 (6 1/2) + 1 (2 1/2)
Edat papis: jo 38 i ell 38
Sexe i nom: el sexe no el voldrem saber fins que neixi.

Benvingudes a totes!
Doncs els meus símptomes son pits inflats i dolorets d'ovaris com si s'estiressin. Ja em va passar amb el meu segon embaràs, per això esperava el positiu, però fins que no el veus no t'ho creus!!!
Nosaltres segurament li direm a la meva cunyada que ve de fora ara per les festes i fins setmana santa ja no torna. A la resta de familia ho direm dsp de la primera eco, pel meu cumple que és el 20 de gener! Cauran de cul!
Penso com la Crunchi a las buenas y a las malas no? Es emocionant compartir el moment amb els teu i si les coses no van bé també és necessari rebre el seu recolzament!
Farem grup de *?
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Dalilala
:: gosset
:: gosset
Entrades: 482
Membre des de: dl. oct. 20, 2014 4:35 pm

Re: Mares AGOST 2020

EntradaAutor: Dalilala » dl. des. 30, 2019 9:20 pm

Jo no noto gaire res. Per sort no tinc marejos ni res d'això. Només els pits una mica inflats. La veritat és que per primer cop trobo que tinc uns pits preciosos! Pq en tinc poc i ara he augmentat una talla i me'ls veig bonics! :-())

Us volia preguntar com compteu la data del possible part. Jo he posat les dades a un aplicatiu i m'ha sortit finals d'agost.

Avui ja hem vist el sac vitali!! Com que em volen controlar m'han fet una ecografia. I ja l'hem vist però encara no s'escolta el cor. Per sort només és un! Em tornaran a fer control el dia 10 de gener i he de trucar a la meva ginecològa i començar control amb ella! >.-<:
I vosaltres quina data teniu per primera eco? Ja l'heu programat?
La Louly el 20 de gener. I la resta?
9/14 comencem a buscar i trobem endometriosis
2/16 m'opero Tot ok
1/17 1a FIV 2 embrions Beta-
7/17 2a FIV 3 embr. posem 2 B-
1/18 frigo B-
CIMAB: ell: anticossos als ..::·· ! Jo, natural killers altes
4/18 FIV 4 emb.
2/19 transfer 2 emb. B+! Bioquímic...
3/19 transfer 2 emb. B-
9/19 ovo B- i operació polip
12/19 B+!!
Primavera1985
:: conillet
:: conillet
Entrades: 394
Membre des de: ds. març 23, 2019 11:19 am

Re: Mares AGOST 2020

EntradaAutor: Primavera1985 » dl. des. 30, 2019 11:18 pm

Hola noies,
Encantada de saludar en aquest grup!
Tot i que estem de poc,8 setmanes,estem més contents que tot!!! Avui hem fet eco pel privat i sembla que tot va bé,hem sentit el ❤️ i és genial!
El dia 10/1 tenim hora amb llevadora SS i amb el privat ens trobem de nou a les 12 setmanes aprox., el dia 27 gener .
Simptomes: fastis constants, nauseas, vomits, menjar fatal,pits a tope i per si no n'hi ha prou, un bon refredat. Em prenc de tant en tant el Cariban,sort en tinc.

Una abraçada!
crunchi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1349
Membre des de: dj. ago. 08, 2013 12:51 pm

Re: Mares AGOST 2020

EntradaAutor: crunchi » dt. des. 31, 2019 6:37 am

bon dia!!! entrada super flash abans d entrar a la feina!!!

que be mica en mica anar engrandint aquest grup >.-<:

Louly enhorabona un altre cop, es confirma la frase mitica d si hi ha ralleta hi ha panxeta jejeje Tema grup d wassap jo ho deixo x mes endavant.... poder fer-me la.eco de les 12 s que fins febrer no em toca. Aixi que mho pendré amb calma :-())

primavera benvinguda i enhorabona a tu tb!!! si vols que posi la teva fitxa a la primera entrada fes un copia i pega i tho faig!! explica'ns mes de tu, és el teu primer fill?? Anims amb els simptomes!!!

dalilala has de saber quin va ser el teu primer dia de la teva ultima regla. Amb aixo vas a la tipica calculadora de FPP que ronden per google i tho calcularà. Jo segons aixo em tocaria als voltants del 15/08. I ara estaria de 7+3 pero com us dic, fins que no em facin eco tot es una mica aproximat. Que be que hagis vist el sac!!! >.-<: Fa molta il.lusió oi??

q vagi molt be, anem parlant!!!
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
louly
:: gosset
:: gosset
Entrades: 424
Membre des de: dj. jul. 19, 2012 2:03 pm

Re: Mares AGOST 2020

EntradaAutor: louly » dt. des. 31, 2019 9:53 am

Bon dia futures marones!! Vinga que el fòrum comença a agafar vidilla, a veure si s'apunta alguna més i fem un bon grup!!

Dalilala jo ho vaig posar en diverses pagines web i sortia el mateix dia a totes, 2 de setembre, ara sent el tercer dubto que arribi a les 40, o si! ja veurem... de símptomes com tu, tinc els pits, les que tenim poquet ho notem molt per l'augment!!! També tinc tota la zona pèlvica inflamada, sembla que estigui de dos mesos ja...amb el segon embaràs ja em va passar. Jo fins el dia 15 de gener no faré la primera eco, aleshores ja estaré de 7 setmanes!
Primavera1985 que guay la primera vegada que sents el batec oi? es com si de cop el cos es relaxes de que tot va be! Ostres quants símptomes no? els vòmits son un bon rotllo, espero que sigui per poc temps!
crunchi ok al grup de *, tens raó que encara és molt d'hora! m'emociono ràpid!

Bon any a totes!!! quin bon inici de 2020! :b-))) :b-)))
Imatge

Imatge
Flop
:: rateta
:: rateta
Entrades: 150
Membre des de: dl. juny 22, 2015 4:55 pm

Re: Mares AGOST 2020

EntradaAutor: Flop » dt. des. 31, 2019 11:48 am

Hola a totes!
M'ha costat una mica entrar. Vinc d'unes quantes històries complicades. Per no allargar-me, us diré que aquest és el meu cinquè embaràs, però només tinc una filla viva de 4 anys. La resta... doncs històries molt dures.
I precisament per això he tingut reticències a l'hora d'escriure... però és veritat que un grup així va molt bé. Totes estem en la mateixa fase i és bonic compartir experiències.
Tinc hora a la llevadora el dia 7! I tinc moltes nàusees i avui al matí ja gairebé vomito. Tots els embarassos meus són així. Si no teniu símptomes, gaudiu molt! Les nàusees i els vómits són molt pesats!

FLOP
TE+: 19desembre 2019
DDP: agost 2020
N de fills: 1 nena de 4 anys, 2 nenes que no van poder viure i un avortament espontani que no sé si hauria estat nen o nena.
Edat papis: 39 els dos
Sexe i nom: ??

Una abraçada i anem parlant!
crunchi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1349
Membre des de: dj. ago. 08, 2013 12:51 pm

Re: Mares AGOST 2020

EntradaAutor: crunchi » dt. des. 31, 2019 3:01 pm

Flop benvinguda i enhorabona!! em sona molt el teu nick, segurament ens haurem creuat per aqui.... et desitjo moltissima sort bonica, que aquest cop si que pogueu tenir un/a bebé sa als braços :-()-)

louly ostres 2 de setembre et surt?? diuen que si, q els segons o tercers fills s'adelanten una mica.... aviam com va. A mi el meu primer fill es va adelantar una setmana, aixi que tb vaig mentalitzada que aquest se'm adelanti. I la panxa jo tb me la noto mes sortida q l'anterior embaras.

Heu començat a fer-vos fotos noies? jo.voldria començar a fer-me-les per anar comparant...

ego: doncs jo a part de sensació de panxa regirada em trobo que fem LM amb el meu primer fill, i quan comença a mamar em fa mal. Després ja no em fa mal, pero quan s'enganxa veig les estrelles. Creieu q pot ser simptoma del embaras? pq ha començat a passar poc despres de fer-me TE. Buscaré info pel forum. I de moment doncs prenc paciencia, no em plantejo deixar la LM. És un tema que em donaria per escriure molt i no us vull atabalar avui, però em sap greu haver de destatar, no em veig en cor, vull que sigui ell el que ho deixi, soc aixi de cobarda.

en fi noies, que tingueu molt bona entrada d'any i que el 2020 ens porti molta sort i salut a totes i un/a bebito/a ben sanot/a. Els meus millors desitjos x totes.

:-()-)
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Pecunia
:: lleona
:: lleona
Entrades: 918
Membre des de: dt. nov. 09, 2010 2:40 pm
Ubicació: Garraf

Re: Mares AGOST 2020

EntradaAutor: Pecunia » dc. gen. 01, 2020 1:55 pm

Hola a totes!
Tinc dues filles ja, de 5 i 7 anys, amb les primeres ens vam decidir ràpid, amb aquesta tercera ha costat més :content:
Aquest any he tingut dos cicles irregulars de 36 i 37 dies (jo els tinc de 29 més o menys) així que aquesta vegada no em vaig fer el test fins ahir... més que res per anar tranquil·la a disfrutar del cap d'any... i va sortir un positiu super marcat, suposo que perquè ja portava més d'una setmana de retràs, jajaja i res aquí estem. Tan la meva parella com jo som tres germans, així que teníem clar que volíem tenir tres fills, però jo ara ja tinc 43 anys i ell 46, però bé, les coses han anat com han anat i han passat ara perquè havien de passar :-o00m
Vaig trucar ahir a la llevadora i tinc hora pel 21 de gener.
Ara per ara tinc ma de regla, pits també sensibles i un nus a l'estomac impressionant...
Espero anar xerrant i coneixent-nos totes una mica, que aquests grups van molt bé per resoldre dubtes i acompanyar-nos en aquest preciós procés.
Crunchi a mi em va passar amb el segon embaràs, no es porten ni 21 mesos i vaig haver de deixar la lactància als 14 mesos perquè veia les estrelles, com tenia clar que no volia fer tàndem, en part ja em va anar bé, perquè tenia els pits molt sensibles.
EN quan a el tema d'adelantar-se els fills, la meva primera va néixer a les 40 setmanes i la segona a la 41 passada... així que jo no ho donaria per fet que s'adelantin, tinc una amiga que el primer li va néixer a les 37 i la segona el dia que anaven a induir-li el part :content: >.-<: així que no tinc clar con anirà en el meu cas, en principi a les aplicacions que he vist em diu 30 d'agost, però jo crec que serà de setembre...
Per cert, sabeu d'alguna aplicació guai d'embaràs? M'he baixat la baby center, no sé si està bé.

PECUNIA
TE+: 31 de desembre 2019
DDP: 30 agost 2020
Nº de fills: 1 nena de 7 anys i una nena de 5 anys.
Edat papis: 46 ell i 43 jo
Sexe i nom: ni idea
Pecunia l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. gen. 02, 2020 11:39 am, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge

Imatge

Imatge

Panxulina assegurada: Luni57, Phosqui, Twix i Pecunia ho hem aconseguit!
crunchi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1349
Membre des de: dj. ago. 08, 2013 12:51 pm

Re: Mares AGOST 2020

EntradaAutor: crunchi » dc. gen. 01, 2020 6:03 pm

Pecunia enhorabona i benvinguda!! em sona tb el teu nick, potser dhaver llegit algun cop entrades molt antigues.... Que valents, anant a pel tercer!!! i alhora quina il.lusió poder cumplir el vostre somni. >.-<:

Ara t'afegeixo a la primera pagina :ok:

Jo lo de fer tandem tampoc ho veig clar, i m'espanta a la vegada. Però crec que deixaré fluir i que sigui el que tingui q ser. El minicruncho té bastant caracter i farà 30 mesos, i tot i que només mama per la tarda-nit (si estem junts si que mama més, clar) i només ho fa a casa, no accepta el NO. Un NO es un disgust tremendo que no tinc ganes de batallar. No sé son moltes coses que sento i molt contradictories. Aixi que lo millor crec q serà que el temps faci el q hagi de ser. Però és una càrrega mental que porto, si.

lo d'adelantar-se el part mai ho sabem no... però jo espero no arribar a les 40s pq al final es fa taaaaaant pesat. Si pot tornar a ser a la s39 ja em semblaria bé neujor:-)

Doncs noies sabeu que? havia pensat que si som molt poquetes a mamis agost 2020, ens podriem juntar amb mamis setembre 2020. Com ho veieu? per ser mes, no ho sé...

parlem!! :-()-)
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Pecunia
:: lleona
:: lleona
Entrades: 918
Membre des de: dt. nov. 09, 2010 2:40 pm
Ubicació: Garraf

Re: Mares AGOST 2020

EntradaAutor: Pecunia » dv. gen. 03, 2020 2:29 pm

Hola!
Doncs si, intentaré viure-ho sent conscient que serà l'últim embaràs i espero poder disfrutar-lo i que tot vagi bé.
En quan a deixar la lactància, jo també vaig anar fent segons veia, la meva gran tenia 17 mesos quan ho va deixar tres mesos després d'assabentar-me que estava embarassada de nou. Encara era molt dependent, i si estàvem a casa mamava contínuament... i jo ho passava fatal perquè tenia els pits hipersensibles... li vaig anar oferint llet, formatgets, coses alternatives i primer vaig treure les preses del dia i quan ja va quedar la de la nit, ja va ser més fàcil. Però realment, és tenir-ho clar, perquè la criatura ho nota si dubtes, si ho tens clar,... així que fes el que et sentís i tot fluirà millor. :-o00m
Lo d'unir-nos a les mares de setembre, per mi com vulgueu, jo segurament seré mare al setembre així que com vulgueu, no sé si hi haurà molta gent o no, podem anar veient-ho i decidim.
Un petonàs a totes i espero que vagi tot bé i us trobeu relativament bé!
Imatge

Imatge

Imatge

Panxulina assegurada: Luni57, Phosqui, Twix i Pecunia ho hem aconseguit!
dewi
:: puça
:: puça
Entrades: 5
Membre des de: dv. juny 28, 2019 8:38 pm

Re: Mares AGOST 2020

EntradaAutor: dewi » ds. gen. 04, 2020 2:34 pm

Hola a totes!
Soc nova en aquest forum, i en el mon de la maternitat :content:

Estic embarassada de 8 setmanes per FIV, desprès d'un procès de búsqueda llarg i difícil. Encara ho estem assimilant, i encara em costa hasta pronunciar les paraules màgiques "estic embarassada". Crec que fins que no em surti panxeta no m'ho creuré.

També influeix que porto unes setmanes tacant i sagnant una mica, fet que no em permet estar tranquila. Per sort hem fet ja ecografies, hem vist com va creixent i hem sentit el cor, així que com veieu, estic molt controlada.

De símptomes vaig servida. Nausees tot el dia, (sort del cariban que m'ha salvat la vida), un son brutal zz:-) i molt molt de cansanci. Us admiro a les mamis que ja teniu algun altre fill i també teniu aquests símptomes, ja que jo estic KO.

Nem parlant, tinc moooolts dubtes, un petonàs a totes, deixo aquí el meu resum:

DEWI
TE+: 6 desembre 2019
DDP: agost 2020
N de fills: cap. Novata total
Edat papis: jo 34 i ell 37
Sexe i nom: ?
crunchi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1349
Membre des de: dj. ago. 08, 2013 12:51 pm

Re: Mares AGOST 2020

EntradaAutor: crunchi » ds. gen. 04, 2020 6:04 pm

bones!

eiii quina alegria veure noves incorporacions!!! que ja som VUIT eh!! >.-<:

enhorabona Dewiiii!! i benvinguda al grup!! si si, costa assimilar-ho jeje
:-()-)

Jo no sé si és x la feina o l'embaras o què xo allà les 19h m'entra una soooon.... mortífera! molt exagerat. neujor:-)

Com aneu ls altres?
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
louly
:: gosset
:: gosset
Entrades: 424
Membre des de: dj. jul. 19, 2012 2:03 pm

Re: Mares AGOST 2020

EntradaAutor: louly » dg. gen. 05, 2020 10:19 am

Bon dia i benvingudes a totes les noves incorporacions!!! Com més serem més riurem!

Flop Aquest cop et mereixes que tot vagi rodat i aquí hi serem per acompanyar-te!
crunchi al·lucino amb la panxa que ja tinc, es com si tingues tota la zona de l'úter inflamada...perquè del petit no pot ser...suposo que al ser un tercer està tot més donat ja...no sé com m'ho faré per encara no dir-ho a la feina. Encara no m'he fet cap foto, amb els dos tinc el seguiment dècada mes i la veritat que quan juntes les fotos es bonic veure-ho! a veure sí amb aquest tercer, que si tot va be, serà l'últim tb ho faig! Tema lactancia és normalíssim que et faci mal, els mugrons amb l'embaràs estan super sensibles i en el primer trimestre la llet canvia de gust. Hi han molts casos de germans que ho han notat i s'han deslletat sols! per mi la lactancia tàndem és massa! he lactat fins els 24 mesos cada un i ja he quedat ben consumida, no em puc imaginar lactar dos nens alhora! però tu ja aniràs veient que necessites en cada moment. Em sembla molt bona idea juntar-nos amb les de setembre, podem posar com a títol mames agost i setembre!
Pecunia companya trimama! els meus tenen 6 i 2 i en el meu cas tant el meu company com jo venim també de familia nombrosa, som tres germans cada un. El desig de tenir tres fills sempre ha estat i ara ha arribat el moment! estem molt feliços pero alhora tb ens fa respecte la situació en general! O sigui que com últim que serà vull viure-ho tot conscientment i acomiadar-me poc a poc de la maternitat. També necessito anar tancant portes, i centra-me tb amb la meva persona, professional i individualment, la maternitat es preciosa pero molt sacrificada.
dewi Benvinguda! crec que des de que surt el positiu patim per tota la vida...però hem de viure l'embaràs amb il·lusió ja que realment és un miracle! Aquí hi som per ajudar-nos amb el que podem! tu pregunta que responem!

EGO: A punt per reis? Quina emoció que tenim a casa perquè arribi dema!!! serà el dia que ho anunciarem a la familia! hem pensat posar un regalet amb un interrogant i quan ho obrin que es trobin amb un peücs que va fer me mare pel primer. I amb la familia política aprofitarem que el meu gran va demanar una germanet@ per anunciar-ho a la carta que els hi deixem als cosins feta pels tres Reis! ja us explicaré com va!

Bona nit de reis!
Imatge

Imatge

Torna a “Per mesos”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::