Gener 2021

gener, febrer, març...
Galeta89
Entrades: 3
Membre des de: dj. juny 25, 2020 12:08 am

Re: Gener 2021

EntradaAutor: Galeta89 » dl. jul. 06, 2020 10:43 am

Hola noies!!!

Quina activitat aquests dies! Que bé llegir-vos!!

Jo estic passant un bon primer trimestre: el primer mes tenia nàusees 24/7 però ni un vòmit, el segon mes va anar afluixant i aquest mes em trobo súper bé. Això sí, atacs de gana i mooolta son!! I tinc els pits ben adolorits. Em trobo tan bé que porto uns dies preocupada, encara no tinc resultats de l'analítica i no em fan l'eco fins el dia 16. Això de no saber si tot va bé em costa de gestionar. Sempre m'agafo a que no té perquè anar malament i que si va malament tampoc no puc fer-hi res, que és el que em diu una amiga que és llevadora. Pensar això m'ajuda força.

Em semblen tan màgiques les anècdotes que expliqueu dels vostres fills i filles!!! Una persona propera té un fill de dos anys i ara n'han tingut un altre i ho han viscut amb força angoixa, els feia por que el gran tingués gelos. Després tot sembla que va bastant com una seda (tot i les dificultats de tenir dos baldufetes per casa). La vostra mirada positiva m'encanta.

Jo sóc d'Igualada. Aquest cap de setmana hem estat al Port de la Selva i ens ha anat molt bé per relaxar-nos i desconnectar (també m'apunto totes les recomanacions del Pla de l'Estany! Gràcies Makuahine!). Així com algunes gaudiu molt del menjar, jo em trobo que no puc menjar la majoria de coses que m'encanten. A la platja he hagut d'evitar anxoves (ANXOVES!!!), els meus formatges preferits, carns i peixos crus, els embotits... a casa en menjo després de congelar-los 48h. Enyoro més tot això que una canyeta al vespre gairebé! Algú més que enyori menjar de tot? Algun consell? :love:

Expliqueu com van les ecos :) Estem en contacte!! Una abraçada a totes!!!

Gal·la
Avatar de l’usuari
mirash
:: puça
:: puça
Entrades: 30
Membre des de: dv. oct. 31, 2014 5:22 pm

Re: Gener 2021

EntradaAutor: mirash » dl. jul. 06, 2020 11:48 am

Bon dia noies!!!!

Com esteu?? Jo bé, de fet no ho vaig comentar però edtic de baixa desde que vaig anar el primer dia al ginecòleg, com que tinc un embaràs de risc molt alt, em van dir que millor a caseta descansada, i els primers dies està bé, però quan portes tant de temps em sento una mica agoviada...

Doncs no sabem quan li direm a la Mireia que tindrà un germanet, de fet, i sona molt trist, però tampoc ens hem fet gaires il.lusions nosaltres tampoc, suposo, que x por de que arribi un dia i ens diguin q la cosa no ha abat bé... No se, i mira q de moment tot va bé, però sembla fins i tot extrany q vagi tot tant bé i no hi hagi problemes xl mig...

I vosaltres q,com es presenta la setmana? Treballeu? Que feu exactament??
Galeta89
Entrades: 3
Membre des de: dj. juny 25, 2020 12:08 am

Re: Gener 2021

EntradaAutor: Galeta89 » dl. jul. 06, 2020 12:29 pm

Hola Esther!

Entenc aquesta sensació de la qual parles, aquest "sembla fins i tot extrany q vagi tot tant bé i no hi hagi problemes xl mig...". Com deia abans, a mi m'ajuda pensar que l'únic que puc fer és cuidar-me, que això sembla que ja ho fas i molt! I ser optimistes :)

Jo sóc mestra i ara estic acabant el treball de final de màster que he cursat aquest any (entre el màster i la teledocència ha estat un any molt virtual).

Que tinguis un bon dilluns!!

Gal·la
Avatar de l’usuari
mirash
:: puça
:: puça
Entrades: 30
Membre des de: dv. oct. 31, 2014 5:22 pm

Re: Gener 2021

EntradaAutor: mirash » dl. jul. 06, 2020 5:15 pm

Jo amb el tema del menjar ho porto malament, no em ve res de gust, hi han coses q m'agraden que ara em fan fàstic, i no em crida res... A més he d'intentar menjar coses amb poca sal i és dolentíssim! El pa, la tonyina... i llavors em venen com uns atacs de gana que sembla q m'hagi de morir! Quins canvis!

Doncs jo sóc vigilant de seguretat i estic prou bé a la feina, pero em fa por que quan torni després de no sé quan, ja no tingui feina... El meu jefe és molt especial! :ufs:

Nosaltres dissabte vam anar a prat de cadí confiant una ressenya que deia q l'excursió era fàcil, però tela! Era tot pujada x un camí empedrat i les vaig passar negres! No tirava!! Ara, la Mireia va tirar tot el camí tant de pujada com de baixada i no hi confiavem pas, estem molt contents! Dissabte volem anar als llacs de la pera, a veure q tal estarà el temps!! :***:

I vosaltres que fareu el cap de setmana?? Tot i ser dilluns potser ja ho sabeu??
Nurieta81
:: granota
:: granota
Entrades: 214
Membre des de: ds. gen. 30, 2016 9:24 pm

Re: Gener 2021

EntradaAutor: Nurieta81 » dl. jul. 06, 2020 8:53 pm

Hola noies!!

Aix Gal•la això dels símptomes em passa a mí també, hi va haver uns dies cap a la setmana 10 que tenia menys nàusees i ja em vaig posar en lo pitjor... Però vaig fer l’eco de les 12 i estava bé!

Això dels gelos entre germans ja imagino que passarà segur, tothom ho diu, però per ara prefereixo no pensar-ho massa jejej.

I sobre el menjar, jo estic més com l’Esther, poques coses em venen de gust, sobre tot a la nit. I la sort és que totes les coses “prohibides” jo no en menjo habitualment, així que no et puc ajudar... Haurem de pensar que és una cosa temporal i el dia del part prepara una bona safata amb tot això :).

De què vas fer el màster??

Esther, amb això de no fer-nos il•lusions estem més o menys igual, jo fins la morfològica crec que no respiraré una mica, també he patit dos avortaments i es fa difícil pensar en positiu. Però l’altre dia parlant amb el meu marit ens feia pena també no poder gaudir ni una mica, el pal si no va bé te l’emportes igual i sap greu no tenir aquesta connexió amb el bebé...

Jo sóc enginyera de telecomunicacions, instal•lo i reparo equips hospitalaris, tipus TAC, ressonàncies, etc.

Que tingueu bon inici de setmana!!
Makuahine
:: puça
:: puça
Entrades: 34
Membre des de: dl. nov. 30, 2015 8:49 am

Re: Gener 2021

EntradaAutor: Makuahine » dt. jul. 07, 2020 2:02 pm

Hola! Bon dimarts!!!

Com esteu totes??

Núria, de res! Si necessiteu alguna cosa més ja sabeu!

El deslletament de la Lola molt fàcil i molt bonic. Pels 3 anys li vam regalar el conte de la Festeta de la Miriam Tirado però no el volia llegir mai fins que un dia va començar a demanar-lo i llavors va ser quan un dia li vaig dir: “Crec que ja estàs preparada per deixar la teta. Què et sembla?”. La sorpresa va ser nostra quan ens va dir que sí, però que ho féssim a poc a poc. Ella va decidir el moment, la manera, el lloc per fer teta per última vegada i penso que això va ser clau. Em va fer una mica de pena en el moment que ho va decidir però vam tenir dos mesos per preparar el moment. La veia tan segura i amb ganes de fer el pas que ho vaig viure amb orgull i sobretot agraïment, mai m’hagués imaginat alletar-la durant 4 anys! Aquell dia vam immortalitzar el moment i tot. I després de fer-ne per última vegada si que en algun moment va expressar que la trobava a faltar però vam validar-la i oferint-li altres maneres de consol per recobrar el benestar com les abraçades ja va estar.

Fins aviat!
Makuahine
:: puça
:: puça
Entrades: 34
Membre des de: dl. nov. 30, 2015 8:49 am

Re: Gener 2021

EntradaAutor: Makuahine » dt. jul. 07, 2020 2:20 pm

Boniques!!!

Veig que si no entres amb l’usuari no s’actualitzen els nous comentaris. Ara que ho he fet per contestar he vist tots els pendents!!!

Entenc el que dieu de la prudència i certa por de gaudir de l’embaràs. Jo no ho he viscut en primera persona però recordo estar súper positiva i optimista amb l’embaràs de la Lola i ara que algunes amigues o conegudes han patit una pèrdua, ja noto que en aquest embaràs estic més cauta. Molts ànims!!!

Tema menjar, estic gaudint-ne molt en aquest embaràs!! Jo que sóc de ritme vital lent i poc menjadora, ara sembla que visqui pel menjar i menjo ben de gust i més quantitat de l’habitual! El meu pare diu que dona gust veure’m! Sobretot els primers mesos semblava que m’hi anava la vida. Recordo un dia a casa els meus sogres que el meu sogre feia un rostit per l’endemà i vaig estar-ne a punt de menjar per berenar! Hehehe I si que enyoro menjar alguna aliments com els seitons en vinagre, el pernil ibèric... Tinc claríssim que tornaré a demanar un bon entrepà de pernil del bo un cop pareixi. Mmm!!!

Jo també sóc mestra, Gal.la! Quin darrer trimestre, buff!! Això de teletreballar i criar alhora ha sigut duríssim!! Sort que els primers dos mesos el meu home també era a casa perquè a la seva empresa van fer ERTE i va agafar el timó de la família... I ara acabant les últimes tasques i fent algunes reunions de cicle per preparar el curs vinent (dins la gran incertesa del moment).

Nosaltres aquest cap de setmana marxem de càmping amb 5 altres families de l’escola. Anirem a prop, per la Garrotxa. Pot ser una bona aventura!

Ja ens seguim posant al dia!

Una abraçada!!
andrea_e
Entrades: 4
Membre des de: dt. maig 26, 2020 5:03 pm

Re: Gener 2021

EntradaAutor: andrea_e » dc. jul. 08, 2020 11:10 am

Bon dia! què bé llegir-vos!

M'encanta el que compartiu Esther Núria i Marta sobre la Mireia el JOsep i la Lola!

Enhorabona per totes les bones "ecos", Marta, Núria i Esther! I ànims Gal·la... ja falta poquet per la teva! La meva va anar molt bé, estic molt contenta amb això! És estrany, perquè depèn de quina visita deixen entrar el meu company o no (quan vaig anar d'urgències no, però la eco de dilluns sí). Hi anem els dos, i preguntem abans d'entrar. Però sí, quan has de fer-ho sola és una mica dur (sobretot si no hi ha bones notícies).

Amb el que dieu de gaudir l'embaràs o viure-ho amb prudència,, m'hi sento molt identificada. És com si em reprimís de viure la il.lusió "per si un cas". S'hi suma el fet que, m'he mudat a viure a Galícia recentment (el meu company és gallec), i amb el confinament i l'ammenaça d'avortament no he pogut ni puc encara viatjar a Catalunya. Volia compartir la notícia cara a cara, i de moment ho sap poca gent de la meva xarxa, i no "explotar" d'il.lusiío m'ajuda a esperar a dir-ho presencialment. Alhora, em sento com si estigués amagant el que em passa... i estic començant a dir-ho a algunes persones encara que sigui per telèfon o videotrucada...

Sobre el que comenteu del menjar, jo estic gaudint força, tot i que a vegades em moro per menjar un bon embotit! I em sorpren que no trobo a faltar fer una canyeta o acompanyar un àpat amb una mica de vi... (gràcies, hormones?). La mala notícia és que m'han detectat diabetis gestacional i m'ha agafat una mica descol.locada. A vosaltres ja us han fet la prova de la glucosa?

Esther, em fa molta enveja sana les excursions que comentes! Les conec bé i les trobo molt a faltar (a Galícia -estic a les Rías Baixas- hi ha llocs meravellosos, però el Pirineu és un lloc molt especial per a mi, i fa temps que no hi vaig (!).

Una abraçada!

Andrea
Avatar de l’usuari
mirash
:: puça
:: puça
Entrades: 30
Membre des de: dv. oct. 31, 2014 5:22 pm

Re: Gener 2021

EntradaAutor: mirash » dc. jul. 08, 2020 12:21 pm

Bon dia noies!!

Ostres Andrea, quin canvi això d'anar a viure a Galicia! Jo hi vaig anar de vacances quan era petita i a part q tb he fet una part del camino de santiago i es maquissima! Ara, el temps segons com es més trist que a Catalunya.. de totes maneres, a Vic a l'hivern és bastant depriment amb tanta boira...

Sobre et tema de la glucosa, a mi em van fer directament la prova de les 3 hores (no sé si és xl tema edat, o han canviat el protocol, xq amb la Mireia vaig fer la primera d'una hora) i els resultats han sortit bé. La meva companya de feina si que en va tenir, i es veu que a l'hora del part ho va passar malament (no te m'espantis Andrea ehhh).

Andrea, on vivies abans? Que vivies aprop dels pirineus? Jo és que necessito veure aquelles muntanyes... No sé, com que de petita sempre anavem a fer excursions x la muntanya potser x això...

Doncs avui m'ha trucat la doctora comentant-me els resultats del crivatge, i ha dit q els meus resultats estan dins la normalitat, però que ho fan a 1:1100, i a mi m'ha sortit 1:1102, q ho consideren normal, però m'ha demanay si faria un harmony (prova no invasiva). Aquest test m'el vaig fer amb la Mireia i em va sortir que tindria sindrome de turner, la qual cosa em vaig fer una amniosentèsis i va sortir tot bé. I ara, penso que en aquest embaràs no la vull fer xq si em donen males notícies ja tornarem amb el calvari (amb els resultats de la Mireia vam patir molt, de fet, quan vaig anar a xls resultats de la amnio, li anavem a dir a la doctora que la nostra decisió era avortar), total, que ara m'ha deixat amb el dubte...
De totes maneres, m'ha programat una eco a les 16 setmanes, potser x controlar q vagi la cosa bé.

En fí, esperarem a veure que...

Noies, que passeu un bon dia!! Com porteu la calor??? :ok: o :ufs: ???

Una abraçada!!
Makuahine
:: puça
:: puça
Entrades: 34
Membre des de: dl. nov. 30, 2015 8:49 am

Re: Gener 2021

EntradaAutor: Makuahine » dc. jul. 08, 2020 12:59 pm

Andrea! Genial que l’eco hagi anat bé! I que bé que comenceu nova etapa a Galicia! Jo també vaig fer el Camino i em va encantar la zona! Esteu més a ciutat o vida rural?

Jo vaig tenir diabetis gestacional amb l’embaràs de la Lola i tot va anar molt bé! Em vaig fer controls glucèmics a diari i dieta i no em va caldre insulina. I el part genial! De fet, va ser molt extrany perquè no complia cap factor de risc: tenia 29 anys, cap antecedent familiar ni obesitat. I ella va ser petitona com som a casa! Sempre hem pensat que va ser un fals positiu perquè cuidem molt la dieta i no menjo sucres. Dilluns vinent tenim la propera eco (que hi podrem anar tots dos perquè serà per privat >.-<: ) i li volem comentar el tema. Vull mirar alternatives perquè la prova en sí s’està posant molt en dubte...

Ostrens Esther, quin patir que vau passar amb la Mireia... Ens ha sortit risc baix però estem pensant en fer un anàlisi genètic per acabar d’estar segurs ja que aquest cop ja en tinc 34. El dia que vaig fer l’eco del primer trimestre a l’hospital la gine ja em va dir que l’amnio ja descartada. A la propera visita també ho volem parlar amb el nostre gine!

Per cert Núria! Si ja sou per aquí, a la caseta de fusta fan el Biblioestany, servei de biblioteca a la vora de l’estany, d’11 a 13:30h. Avui hi hem anat i s’hi estava genial! Ho fan dimarts, dimecres i dijous i els dijous, a més, fan taller i contacontes. Si demà us va bé o dimarts vinent encara hi sou, ja sabeu!

I la calor tela aquests dies... Vaig buscant l’ombra! Sort que podem fer banyades a l’Estany i a la piscina dels avis!

Un petonàs!

Marta
Nurieta81
:: granota
:: granota
Entrades: 214
Membre des de: ds. gen. 30, 2016 9:24 pm

Re: Gener 2021

EntradaAutor: Nurieta81 » dc. jul. 08, 2020 7:15 pm

Hola noies!!

Andrea, que bé l'eco!! I quina sort que us deixin entrar a tots dos!! Nosaltres anem per privat (hospital Cima) i no podem anar ni acompanyades a la sala d'espera. Tot i que tampoc tenim ningú amb qui deixar al nen i els 3 ja seria impossible anar. I saps fins quan has de fer repòs? Teníeu previst venir a Catalunya en breu? Aix molts ànims!!

Sobre la prova del sucre, a mi encara no me l'han fet (estic de 13 setmanes) i no m'han dit res de programar-la en breu així que deu ser més endavant, no ho recordo de l'altre embaràs... Sí que en una de les visites em va calcular una mena de risc de tenir diabetes i em va sortir que no (diria que pel pes i antecedents). Tinc una amiga que li va passar també que és una noia que es cuida molt i quan li va sortir diabetes li va sorprendre molt, ella es queixava força de la dieta que havia de fer però després va anar tot súper bé!!

Aix Esther, això del triple screening és complicat, perquè amb aixó de que són dades estadístiques, que poden no ser reals... Jo em vaig fer el test d'ADN amb l'anterior sense cap raó (tenia baix risc) però em quedava més tranquil·la. Aquest cop que tinc 38 anys no me'l faré perquè a més m'ha sortit encara més baix el risc. Jo suposo que em plantejaria què faria si sortís alguna cosa alterada per decidir si fer-ho o no i arribar a fer amnio i tot. Vull dir, si tindria igualment el bebé o no. Però ja imagino que deu ser un patiment molt gran!!! A veure què decidiu.

Marta, merci per la info!! Encara no hem arribat a Banyoles, anem aquest dissabte, aixi que m'apunto aquest pla també a veure si anem algun dia!! Per cert, el restaurant "Al Born" el coneixes? És que surt molt bé al trip advisor...

Petonets!!
Núria
Makuahine
:: puça
:: puça
Entrades: 34
Membre des de: dl. nov. 30, 2015 8:49 am

Re: Gener 2021

EntradaAutor: Makuahine » dt. jul. 14, 2020 7:52 pm

Hola noies!
Com heu començat la setmana??

Nosaltres ahir vam tenir eco i per primera vegada hi vam anar tots dos! Va ser tan emocionant poder-ho compartir! A més, vam demanar al gine si a la propera (que ja es veurà bé el sexe) ens pot acompanyar la Lola i ens va dir que si!

Núria, com aneu pel Pla de l’Estany? El Born abans era un dels nostres preferits també però s’ho van traspassar i els comentaris van deixar de set tan bons i ja no hi hem anat més.

Aneu escrivint quan tingueu un moment que tinc ganes de saber de vosaltres!

Una abraçada,

Marta
Nurieta81
:: granota
:: granota
Entrades: 214
Membre des de: ds. gen. 30, 2016 9:24 pm

Re: Gener 2021

EntradaAutor: Nurieta81 » dc. jul. 15, 2020 4:14 pm

Hola noies!!

Com aneu totes??

Ostres Marta quina sort tots dos i la propera amb la Lola, quina il•lusió! És privat? Quina eco és la propera que fas?

Doncs per Banyoles molt bé, tot i que cada dia ens acaba plovent jejej. Però s’agraeix que fa més fresqueta que a Barcelona i per sort acostuma a ploure per la tarda quan ja hem tornat a l’apartament. T’estem fent cas en tot! ;). Vam anar a les estunes des de la font de la puda, al parc de la draga, a la gorga blava i salt dalmau (el que més ens ha agradat!) i avui trenet Pinxo i passeig per l’Estany, anem fent l’Estany a trossets passejant cada dia. Ara ens queda les barques de rem o el vaixell aquest gran que al nen li fa il•lusió i/o la biblio que ens vas dir :). Lo de banyar-nos a l’Estany crec que no ho farem, sóc molt maníatica i que hi hagi plantetes dins l’aigua em fa coseta, no puc jejejej.

Els restaurants súper bé! Això sí, dilluns tot tancat!! No ho sabíem i vam acabar dinant al costat de l’Estany que és l’única cosa que trobàvem oberta. La Magrana ens ha agradat molt i el Born també!! Can Pericus no hem provat perquè no ens aclarim quan obren, igual truquem demà a veure què.

Moltíssimes gràcies per la teva ajuda!! Ens ha vingut genial!! I ens ha agradat molt la zona!!

Un petonàs!!
Núria
Makuahine
:: puça
:: puça
Entrades: 34
Membre des de: dl. nov. 30, 2015 8:49 am

Re: Gener 2021

EntradaAutor: Makuahine » dj. jul. 16, 2020 1:49 pm

Hola de nou!!!

Si, fem doble seguiment perquè el gine privat que ens va fer el seguiment de l’embaràs de la Lola (llavors teníem mútua) ens va enamorar i ens dona tanta confiança que ara també volíem que ens portés aquest embaràs. La farem cap a mitjans d’agost, estaré de 18 setmanes i alguns dies, així que veurà el sexe segur! Aviam si podem anar-hi tots 3, serà un momentàs!!!

Núria, me n’alegro moltíssim que estigueu gaudint de l’escapada i us estiguin anant bé els meus consells. Sí, dilluns és mal dia per dinar a Banyoles. La majoria de comerços i restaurants estan tancats. Can Pericus segur que ho trobareu obert en el que queda de setmana. Ara no fan menú de migdia però si plats del dia i carta.
Quan t’he llegit pensava... heu anat avui a la sessió de contacontes de la caseta de fusta?? Perquè si és així, nosaltres també hi èrem!!!!!
I si, la Tirona (vaixell gran) també és una activitat xula. Nosaltres la fem a l’escola! No hi havia pensat!

Les altres mamis, com aneu??

Un petó!

Marta
Nurieta81
:: granota
:: granota
Entrades: 214
Membre des de: ds. gen. 30, 2016 9:24 pm

Re: Gener 2021

EntradaAutor: Nurieta81 » dj. jul. 16, 2020 6:20 pm

Marta! Doncs sí que hem anat al contacontes!! Hem arribat justets i ens hem assegut pel mig més o menys, el meu nen ha estat damunt meu tota l’estona, porta els cabells llargs arrissats i li hem fet una cua, per si et sona ;). Mira que jo estava revisant per si veia alguna embarassada amb una nena però impossible de saber! No haureu anat en grupet? Havia una nena que ha dit que tenia 4 anys, no seria la Lola? Jejeje. Quina gràcia!!

Jo també faré eco sobre les 17-18 setmanes a veure si es veu el sexe, amb el Josep no es va veure mai perquè sempre es tapava. Per sort, a l’eco aquesta del ADN ho deia, sino fins al part jejej.
Makuahine
:: puça
:: puça
Entrades: 34
Membre des de: dl. nov. 30, 2015 8:49 am

Re: Gener 2021

EntradaAutor: Makuahine » dj. jul. 16, 2020 10:44 pm

Què dius?! Quina casualitat!!!! Sí, hem vingut 3 mames i 4 nenes!!! El contacontes i el bibliotecari s’han acostat a l’entrada per dir-nos que ja començaven! I sí, quan ha preguntat edats, la Lola era una de les que ha dit 4 anys de l’esquerra de tot. Doncs m’he assegut al costat del teu home!! Què fort!!!! Era la noia del pareo de ratlles i samarreta coral i faldilla negra. Ja he vist el nen arrisat que duia cua i tu samarreta de ratlles, oi? Ostrens, quina ràbia no haver atinat en aquell moment, ens haguessim posat cara! Just he llegit el forum quan marxàvem cap a casa...
nupa
Entrades: 3
Membre des de: dl. gen. 13, 2020 7:56 pm

Re: Gener 2021

EntradaAutor: nupa » dv. jul. 17, 2020 4:45 pm

Hola noies!

És la primera vegada que us escric, em fa molta ilu veure tants missatges!

Em dic Núria, també (així que puc passar a ser la Nurieta per diferenciar), tinc 41 anys per poquet i esperem el bebè x l'1 o el 2 de gener. Fa un anyet vaig tenir una pèrdua i comparteixo les pors amb vosaltres. Per sort, l'estat mental catatònic en què em deixa l'embaràs em va bé per no capficar-me massa.

La meva parella i jo som profes, vivim a Barcelona, tocant a l'Hospitalet, però aquests dies estem al meu poble, per Tarragona. Si alguna està per la zona, podem fer un cafè i al setembre, si el coronavirus ho permet, les l'àrea metropolitana també :)

De l'embaràs us puc contar que he fet primera eco i tot bé i que estic amb heparina per herències familiars. Dimecres passat vaig començar un taller online a la maternitat de consciència corporal. Alguna de vosaltres hi era?

Espero que gaudiu de les escapades estiuenques que expliqueu.

Una abraçada ben forta a totes!

P.D.: com q és el primer cop q escric i ho faig des del telèfon, no tinc clar si estic responent al fil o a algun missatge en concret. Ja n'aprendré :)
Nurieta81
:: granota
:: granota
Entrades: 214
Membre des de: ds. gen. 30, 2016 9:24 pm

Re: Gener 2021

EntradaAutor: Nurieta81 » dv. jul. 17, 2020 6:10 pm

Hola Nurieta!

Benvinguda!! A veure si es va animant més gent que això està una mica paradet :(.

Doncs que bé que us hagi agafat tot això del rebrot de covid a tarragona no? Perquè entre Hospitalet i Barcelona... Per quina zona esteu de bcn?

I tu com et trobes?? Jo nàusees ja poquetes però digestions pesades i coses que no puc ni olorar continuo tenint.

D’aquest taller que comentes ni idea!! T’està agradant? Nosaltres estem mirant de contractar una llevadora per parir a casa, estem acabant de decidir, tot i que encara és molt d’hora jeje.

Marta quina llàstima, sí! Quan la nena va dir 4 anys vaig pensar que podia ser la Lola però ja no em vaig fixar més en les mares... Jo sí, era la de ratlles :).

Petonets!!
Núria
nupa
Entrades: 3
Membre des de: dl. gen. 13, 2020 7:56 pm

Re: Gener 2021

EntradaAutor: nupa » ds. jul. 18, 2020 5:13 pm

Hola!

Gràcies per la Benvinguda, Núria :)

Fuá, quan ens van deixar sortir de Bcn vam baixar cap aquí, mai havia estat tant de temps sense estar al meu poble, ni amb l'Erasmus!

A Bcn vivim per les corts.

Ànims amb les olors, jo vaig tenir molts fàstigs per això però per sort ja ha anat passant. Ara, les digestions... només us dic que la meva parella em diu Fiona, com la de Sreck :oink

El taller fa bona pinta, només hem fet una sessió, però és xulo compartir dubtes. A la pobra llevadora la vam atabalar amb preguntes gairebé una hora!

Seguiu algun canal de youtube o blog o heu llegit algun llibre sobre embaràs i primers mesos del bebè que us hagi encantat?

Abraçades!!

Nurieta
Makuahine
:: puça
:: puça
Entrades: 34
Membre des de: dl. nov. 30, 2015 8:49 am

Re: Gener 2021

EntradaAutor: Makuahine » dg. jul. 19, 2020 11:39 am

Bon dia!!!

Benvinguda Nurieta!!! Que bé uns dies al teu poble, segur que tenies ganes de retrobar família i amics. Nosaltres tenim un apartament familiar a Cunit i a l’estiu sempre hi fem alguna escapada. Aviam si enguany també podem!

Ànims amb les nàusees a totes, acostumen a desaparèixer a l’inici del segon trimestre, així que ja hi soms! Jo segueixo súper en aquest sentit, encara no m’ho crec! Ara, el que dieu de les digestions si que ho comparteixo. Sovint després d’un àpat m’havia d’asseure una estona al sofà, una mica estirada enrere. Ara fa un parell de setmanes que ja noto que he fet el tomb i ja no em passa tant. Em va bé menjar menys quantitat i més sovint.

Sobre cursos i lectures, recordo la gran necessitat que vaig tenir amb el primer embaràs. Vaig devorar un munt de llibres! Ara ho veig tan diferent amb el segon i el temps i l’energia són menors... Però vull rellegir algunes lectures i en tinc de noves pendents! Jo sobretot us recomaria fer tribu per la vostra zona (ja sigui amb les classes prepart del CAP o l’hospital i/o fent entrenament tipus “Mama fit” durant el prepart i el postpart). Cuidar el cos és essencial en aquest moment. També anirà molt bé tenir aquest grup de manera virtual, ja veureu!
I sobre lectures, la gran descoberta que m’ha aportat la maternitat ha estat la Miriam Tirado, una consultora de criança consient. Té un blog amb lectures molt interessants i també un munt de videos al seu canal de youtube! El seu llibre “Maternitat a flor de pell”, una meravella i, per mi, un imprescindible! Et dona una visió de la criança conscient en general: part, postpart, vincles, lactància materna, alimentació complementària... També ha escrit alguns contes infantils que són preciosos i toquen grans temes, però això ja per més endavant. Després, sobre lactància us recomano “Somos la leche” de l’Alba Padró o “Un regalo para toda la vida” del pediatra Carlos Gonzàlez. I sobre alimentació complementària “Se me hace bola” del nutricionista Julio Basulto o “Sin dientes y a bocados” del xef Juan Llorca i la nutricionista Melisa Gómez.
Vull llegir “Parir sin miedo”, alguna l’ha llegit? El part de la Lola va ser preciós i molt respectat, però després de 8h de treball de part vaig demanar epidural. Ara que viuré un altre part m’encantaria que fos natural, i em vull empoderar en aquest sentit.

Que passeu un bon diumenge!

Torna a “Per mesos”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::