Mares Febrer 2021

gener, febrer, març...
Newmami
:: puça
:: puça
Entrades: 12
Membre des de: dl. juny 29, 2020 9:48 am

Mares Febrer 2021

EntradaAutor: Newmami » dt. ago. 04, 2020 6:02 pm

Hola,

Estic embarassada de poc més de 12 setmanes. És el primer, així que amb moltes ganes de disfrutar l’embaràs però alhora amb molta incertesa. Disfrutar, disfrutar fins ara m’ha costat, atès pateixo les molèsties més típiques: manejos, nausees, acidesa d’estomac, estic suuuper cansada i amb molta son... Però la il.lusió hi és!

M’agradaria compartir experiències, opinions, idees, consells... Animeu-vos!!
mireiamb
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 78
Membre des de: dv. jul. 27, 2018 7:13 pm

Re: Mares Febrer 2021

EntradaAutor: mireiamb » dl. ago. 17, 2020 8:36 pm

Hola!

Jo també surto de comptes al febrer, en el meu cas es el segon. Com portes els símptomes? Jo no he tingut gaires molèsties, una mica d'acidesa que encara arrossega i les primeres setmanes cansament i son.

Amb el primer embaràs vam fer un grupet per aquest fòrum i em va anar súper bé, perquè anava perdudíssima!

Aviam si s'hi anima més gent ara que ja anem passant al segon trimestre. Jo avui he tingut els resultats del NIPT i estic més tranquil·la.

Mireia.
Newmami
:: puça
:: puça
Entrades: 12
Membre des de: dl. juny 29, 2020 9:48 am

Re: Mares Febrer 2021

EntradaAutor: Newmami » dc. ago. 19, 2020 9:00 am

Hola!

Que bé Mireiamb!

Ho porto bastant millor. No estic tan cansada tot i que mantenc l’acidesa.

També em vaig fer el test fa uns dies. Tot correcte >.-<: m’en alegro que a tu també t’hagin sortit bé les resultats.

Vinga, a veure si fem un grupet maco!
Una abraçada.
carme2021
:: puça
:: puça
Entrades: 8
Membre des de: dj. ago. 20, 2020 12:24 pm

Re: Mares Febrer 2021

EntradaAutor: carme2021 » dj. ago. 20, 2020 12:42 pm

Hola!
Jo també surto de comptes al febrer, la segona setmana més concretament.
És el primer fill i de moment m'he trobat força bé, a part de molta son al principi i alguns refluxes.
També em vaig fer la NIPT ja que al triple screening em va sortir risc intermig de trisomia. El resultat ha sortit bé i ja estic molt més tranquil·la i gaudint de l'embaraç.
Salut i ànims per aquest 2n trimestre!
Newmami
:: puça
:: puça
Entrades: 12
Membre des de: dl. juny 29, 2020 9:48 am

Re: Mares Febrer 2021

EntradaAutor: Newmami » dl. set. 14, 2020 10:27 am

Hola noies!

Benvinguda Carme2021!

Si no em despisto, la pròxima prova important és la morfològica, que ens toca al voltant de la setmana 20. I també serà la meitat de l’embaras!

Com esteu portant el segon trimestre? Esteu comprant cosetes ja pel nen/a?

Això va endavant!
carme2021
:: puça
:: puça
Entrades: 8
Membre des de: dj. ago. 20, 2020 12:24 pm

Re: Mares Febrer 2021

EntradaAutor: carme2021 » dg. set. 20, 2020 7:32 pm

Hola!

Gràcies, Newmami :)

Sí, com em va sortir risc intermig en el triple screening em van demanar 2 ecografies per aquest segon trimestre, a la setmana 18 i a la 21. La primera ja me l'han feta i es va veure tot bé!

Ara per ara, encara no he comprat res, però amigues i familiars sí m'han anat oferint robeta i coses necessàries. Tot i que encara em vull esperar una mica i preparar primer una mica la casa.

Ara també ens volem decidir per un hospital proper i que ens ofereixi un part respectat, he fet una altra entrada al fòrum per aquest tema i veure quines experiències expliquen les mares.

Espero que us trobeu bé i seguim compartint experiències per aquí.

Salut!
Newmami
:: puça
:: puça
Entrades: 12
Membre des de: dl. juny 29, 2020 9:48 am

Re: Mares Febrer 2021

EntradaAutor: Newmami » dt. set. 29, 2020 7:04 pm

Hola noies,

Aquesta setmana m’han fet la eco morfològica. Estic molt contenta perqué tot ha sortit normal. Hi anava amb molta il.lusió i nervis alhora. Que bé que tot hagi sortit correcte! D’altra banda, esperaba una mica d’explicacions per part de la ginecòloga, s’ha limitat a dir, tot correcte i a ensenyar el nen. Que ja està bé, però des del desconeixement m’ha sorprès! Menys mal que els documents que et donen hi és tot especificat!

També he començat a comprar cosetes, i a informar-me de la compra d’altres.

Que tal aneu vosaltres? Per cert, si voleu fem un mini grup de whatsapp per idees, pensamients, inquietuts, dubtes. Bé, una idea!

Fines la propera!
carme2021
:: puça
:: puça
Entrades: 8
Membre des de: dj. ago. 20, 2020 12:24 pm

Re: Mares Febrer 2021

EntradaAutor: carme2021 » dv. oct. 02, 2020 10:30 am

Hola!

Me n'alegro molt que tot hagi sortit bé, la veritat és que tranquil·litza molt quan et diuen que tot està bé. Jo ja m'he fet la segona i ho han vist tot bé.

El ginecòleg que me la va fer (jo em visito a Calella) m'anava explicant tot allò que veia i si estava bé. La veritat és que va ser molt amable i professional les dues vegades que l'he vist. També t'he de dir que a la primera en vaig tenir una altra que es va limitar a veure i apuntar, i quan em va donar la notícia de risc intermig en trisomia no va tenir gaire tacte. Suposo que ja és qüestió de la seva personalitat, tot i que treballant amb embarassades, que moltes ho som per primera vegada i tenim moltes incerteses, que siguin propers i amables s'agraeix.

I del tema compra de coses, ara mateix estic arreaplegant tot allò que m'ofereixen. És una sort que al teu voltant et vagin passant robeta i coses necessàries. Però tampoc em vull carregar de moltes coses!

Una pregunta: esteu treballant? Jo de moment em trobo més o menys bé. Sóc mestra i no m'han donat la baixa perquè consideren que és un risc assumible. Tinc algun mal d'esquena però de moment no m'incapacita per treballar.

Una abraçada i salut!
mireiamb
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 78
Membre des de: dv. jul. 27, 2018 7:13 pm

Re: Mares Febrer 2021

EntradaAutor: mireiamb » dc. oct. 14, 2020 11:42 pm

Hola, noies!

Jo també vaig fer la morfològica fa uns dies i tot bé. En el meu cas és el segon embaràs i es viu molt diferent, d'una banda no vas tan perduda i de l'altra no tens gaire temps per fer-te preguntes :-D

Com porteu el tema del nom?

Mireia.
mireiamb
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 78
Membre des de: dv. jul. 27, 2018 7:13 pm

Re: Mares Febrer 2021

EntradaAutor: mireiamb » dc. oct. 14, 2020 11:44 pm

Jo sí que estic treballant, per cert. Faig feina d'ordinador i la majoria de dies des de casa, ara, o sigui que espero poder treballar fins al final.

Mireia.
Newmami
:: puça
:: puça
Entrades: 12
Membre des de: dl. juny 29, 2020 9:48 am

Re: Mares Febrer 2021

EntradaAutor: Newmami » dv. nov. 06, 2020 12:49 pm

Hola noies!

Com us trobeu? Això va avançant!! :ok:

Tema feina, el metge em va donar la baixa pel tipus de feina, desplaçament, i circumstancies actuals de crisi sanitaria.

La compra de cosetes bàsiques ja la tinc gairebé enllestida. Entre compra i el que m’han deixat de mans properes. >.-<:

La maleta per portar a l’hospital no la tinc enllestida perqué encara no m’han donat la llista de coses a portar. La pròxima visita que tinc a finals de mes la demanaré. Vosaltres ja heu començat o ja ho teniu enllestit?

Fins aviat boniques!!
mireiamb
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 78
Membre des de: dv. jul. 27, 2018 7:13 pm

Re: Mares Febrer 2021

EntradaAutor: mireiamb » dl. nov. 09, 2020 10:03 pm

Jo no tinc res preparat, però també les coses grosses ja les tinc del gran (cotxet, seient del cotxe, banyera, força roba, etc). Em penso que l'únic que hauré de fer és trobar un bressol (el que em van deixar l'altra vegada ja l'han regalat), decidir si comprar un cotxet doble i preparar la bossa unes setmanes abans, però fins passat festes no pensava posar-m'hi. Bé, i decidir el nom, que encara no el tinc!

La veritat és que l'experiència del segon embaràs és mooolt diferent, no només perquè estàs una mica més situada de què et caldrà (jo en l'altre anava molt perduda) sinó sobretot perquè no tens gaire temps per pensar-hi.

Segurament ja ho teniu pensat però jo vaig fallar amb la roba d'alletament. Com que no sabia quina talla de sostenidors necessitaria vaig pensar que ja me'n compraria quan m'hagués pujat la llet, però quan tens la criatura a casa tot és molt més complicat, els primers dies sobretot perquè no saps ni per on navegues, o almenys així ho vaig viure jo. Per cert que els pits dels 2-3 primers dies no compten! Després també vaig haver de fer una compra en línia de roba per alletar, que es pogués obrir fàcilment, etc.

Us seguiu trobant bé, totes? Jo tinc un dolor a la pelvis que ja vaig tenir l'altra vegada però per la resta bé.

Mireia.
Newmami
:: puça
:: puça
Entrades: 12
Membre des de: dl. juny 29, 2020 9:48 am

Re: Mares Febrer 2021

EntradaAutor: Newmami » ds. nov. 14, 2020 9:27 am

Bon día noies!

Mireiaamb llavors estic pecant com tu en el primer embaràs i pel mateix motiu... no he comprat roba per l’alletament (sostenidos, camisetes i pijames) perqué no se quina talla :’( Per tant, quina talla comprem ara?
Si que és cert que per portar a l’hospital ja pensava comprar algún pijama i una camisa (camisa perqué ho demanden a l’hospital perqué sóc més de pijames) de dormir que em permiti donar el pit amb facilitat. De moment no ho he fet. Aprofito per demanar si coneixeu marques/botigues, qualsevol recomanació sería benvinguda.

Pel que fa al dolor de pelvis em vaig tenir sobre la setmana 20 aprox sobretot quan feia una caminata important (Vull dir que no val anar a comprar). Ara fa unes setmanes que no em passa tant. Per cert, feu esport? Fareu algún tipus de classes pre-part?

A reveure boniques! :p-)
carme2021
:: puça
:: puça
Entrades: 8
Membre des de: dj. ago. 20, 2020 12:24 pm

Re: Mares Febrer 2021

EntradaAutor: carme2021 » dj. des. 03, 2020 8:30 am

Hola, noies!

Com us trobeu? Ja estem a la recta final, i els mesos que tenim per endavant passen volant! En tinc unes ganes!

Jo estic amb mal de ciàtica i amb moltes cremors d'estómac, mengi el que mengi i a l'hora que sigui. La setmana vinent començo les classes prepart i també tinc visita amb la llevadora, l'última ecografia és final de mes, que ja serà la setmana 34 i espero i desitjo que s'hagi col·locat bé perquè si alguna cosa em fa por és la cessària. Amb els moviments, no sé vosaltres, però no sé detectar com està posat, noto puntades per tota la panxa, la sensació és bonica i molt estranya a la vegada :-)(-:

I encara tinc la casa capgirada esperant on col·loco tot el que m'han deixat i puc veure què em falta de cara a portar a l'hospital i primer mes.

Desitjo que estigueu bé i amb molta il·lusió. Una abraçada!
Newmami
:: puça
:: puça
Entrades: 12
Membre des de: dl. juny 29, 2020 9:48 am

Re: Mares Febrer 2021

EntradaAutor: Newmami » dt. des. 29, 2020 10:46 am

Hola a totes!

Espero que la primera etapa de les festes hagi anat bé (tenint en compte les circumstàncies actuals). En queden dues més... Les festes de l’any vinent ja serem un mes a la family!

Ja fa un meset que he començat classes prepart online del CAP, força interessants. Hi ha deures i tot! :camio:

carme2021 a mí el tema de la posició em preocupava, sobre la setmana 28-29 em van fer una eco i em van dir que estava assentat però que no em preocupes que fins la setmana 35 es podia moure. I dit i fet, a l’última eco em van dir que s’ha girat >.-<: espero que no ho torni a fer!

Cada dia em noto més el pes i algunes molèsties a l’esquena però fins aquí tot normal. Alguns dies tinc cremors a l’estòmac sobretot si fa estona que no menjo res.

Pròximes visites: La eco del tercer trimestre la tinc la setmana 34. I a la setmana 36 em fan la prova de les bacteries al canal de part. Us han fet o us faran alguna analítica al tercer trimestre?

La maleteta del nen ja la tinc enllestida, i la meva excepte algunes cosetes que em falten també.

Pregunta: si a priori teniu intenció de donar el pit, heu comprat esterilitzador pensant en altres objectes que no sigui el biberó o pensant en el futur?

Una abraçada i bona entrada d’any! :--/)
carme2021
:: puça
:: puça
Entrades: 8
Membre des de: dj. ago. 20, 2020 12:24 pm

Re: Mares Febrer 2021

EntradaAutor: carme2021 » dj. des. 31, 2020 5:08 pm

Hola a totes!

Últim dia de l'any! Espero que el 2021 ens porti salut, pau i felicitat!

Avui m'he fet la eco de les 34 setmanes, ja està cap per avall i m'han dit que el més segur és que ja es quedi així. Amb les mesures, ha sortit percentil 10, així que em faran una analítica completa en una setmana i una eco més a la setmana 36 per comprovar que continua creixent. M'he quedat una mica amoïnada, si teniu consells, experiències o quelcom que pugui ajudar, us ho agrairé. M'han recomanat dieta variada i reposar del costat esquerre després de cada àpat.

Jo també he començat les classes prepart online, la veritat és que m'estan agradant i trobo que la llevadora explica coses molt interessants i resol dubtes i incerteses que tenim.

També tinc cremors, em sento una mica pesada i per la nit (suposo que vosaltres també) els viatges al lavabo s'han tornat molt freqüents.

Newmami, jo penso donar el pit, en cas que em recomanin fórmula o lactància mixta, ja em compraré el que calgui. M'han deixat un extractor per si de cas i uns biberons que venen amb la màquina. Tema esterilitzador, la meva germana feia servir un raspall amb sabó especial per estris de nadó i després ho esterilitzava bullint-ho.

Una abraçada!
mireiamb
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 78
Membre des de: dv. jul. 27, 2018 7:13 pm

Re: Mares Febrer 2021

EntradaAutor: mireiamb » dl. gen. 11, 2021 11:54 pm

Hola, noies.

Jo tinc moltes ganes que arribi el part! Això de tenir aquesta panxota i haver d'anar darrere d'una cabreta boja de 2 anys (els va fer ahir) se m'està fent molt difícil!

Del tema esterilitzar, jo amb l'Alguer vaig haver de fer lactància mixta una temporada fins que no va començar a rutllar el tema del pit (i a partir dels 6 mesos només biberó, per decisió pròpia) i no vaig esterilitzar mai res. Bé, sí, els primers mesos esterilitzava els xumets i els biberons abans de fer-los servir per primera vegada, bullint-los un parell de minuts, però ja està.

No recordo qui va ser, em penso que la infermera del CAP, que em va dir que no tenia sentit esterilitzar el biberó i després posar-hi la llet en pols que no ho està, d'esterilitzada. I em va convèncer l'argument (tinc tendència a ser molt pràctica, cada vegada més, i de veritat que us ho recomano com a principi rector a partir del moment que doneu a llum!). L'aigua tampoc no la bullia, crec recordar haver llegit que no era recomanable, i en qualsevol cas tenint en compte que fem servir aigua embotellada i vivim en condicions higièniques més que bones, realment no cal, i a sobre t'estalvies haver d'esperar que es refredi l'aigua bullida (es pot fer etern quan la criatura té gana!).

L'altre gran consell que em van donar per als biberons va ser de no escalfar l'aigua i acostumar-lo a prendre'l a temperatura ambient. Si ets a casa tant és, però quan et trobes que li has de donar el bibi a l'autobús o en mig d'una passejada per la muntanya, etc., la veritat és que et facilita molt la vida, i a ells els agrada igualment. Poder preparar el bibi en 10 segons quan tens el crio plorant és molt i molt top, de debò!

Espero haver-vos ajudat!

Jo també tinc la maleta gairebé a punt, per si de cas, i amb un paquet de màscares perquè és veu que fins i tot en el part s'ha de portar posada.

Vinga, que ja hi som! Quins dies sortiu de comptes? Jo el 17 de febrer.

Mireia.
mireiamb
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 78
Membre des de: dv. jul. 27, 2018 7:13 pm

Re: Mares Febrer 2021

EntradaAutor: mireiamb » dt. gen. 12, 2021 12:14 am

Newmami ha escrit:Mireiaamb llavors estic pecant com tu en el primer embaràs i pel mateix motiu... no he comprat roba per l’alletament (sostenidos, camisetes i pijames) perqué no se quina talla :’( Per tant, quina talla comprem ara?
Si que és cert que per portar a l’hospital ja pensava comprar algún pijama i una camisa (camisa perqué ho demanden a l’hospital perqué sóc més de pijames) de dormir que em permiti donar el pit amb facilitat. De moment no ho he fet. Aprofito per demanar si coneixeu marques/botigues, qualsevol recomanació sería benvinguda.


Recupero aquest tema. Jo tampoc no sóc de camises, però crec recordar que per al dia del part van bé, és molt més fàcil suposo tot plegat. Jo en tinc una que vaig comprar per a l'altre part i no m'he tornat a posar hahaha la tornaré a fer servir aquest cop.

De pijama per als dies i mesos següents m'he comprat un parell de samarretes de lactància a H&M i unes malles, al final és el que em resulta més còmode. Quan canviï el temps, samarretes de màniga curta o tirants i apa. També m'he agafat uns sostenidors de lactància sense aros, els que ja tinc i que faré servir de dia són amb aros (jo sense vaig fatal) però aquests els he agafat perquè el pit raja molt i et despertes amb tota la samarreta xopa, i és bastant fastigós perquè la llet és greixosa, o sigui que jo dormia amb els discos de lactància i si la part de dalt del pijama és folgada no s'aguanten i va millor dormir amb sostens.
La samarreta és aquesta https://www2.hm.com/es_es/productpage.0911918001.html i els sostenidors aquests https://www2.hm.com/es_es/productpage.0694220009.htm. El format creuat és el més fàcil per donar el pit.
Newmami
:: puça
:: puça
Entrades: 12
Membre des de: dl. juny 29, 2020 9:48 am

Re: Mares Febrer 2021

EntradaAutor: Newmami » dv. gen. 22, 2021 12:17 pm

Bon dia noies!!!

Gràcies Carme2021 i mireiamb per les opinions i consells.

Que poquet ens queda i quins nervis. :ok:

Per ara em trobo relativament bé, molt pesada i amb menys capacitat pulmonar que es fa notar quan camino i fa pujada... i acidesa. I vosaltres us ha millorat el tema acidesa o ja no ens ho treiem de sobre fins el partido?

Ja m’han fet la prova de l’exudat vaginal i uns anàlisis de sang (tercer trimestre i preparatius del part). I d’aquí dues setmanes, que ja estaré gairebé de 39 setmanes monitors si no es decideix a venir abans.

Una abraçada!
mireiamb
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 78
Membre des de: dv. jul. 27, 2018 7:13 pm

Re: Mares Febrer 2021

EntradaAutor: mireiamb » ds. gen. 23, 2021 10:00 pm

Uf, jo estic pesadíasima i acuso molt el cansament. Ara, d'acidesa res de res, se me'n va anar fa mesos :***:

A mi dimarts passat (amb 36 setmanes) ja em van començar a fer monitors i a partir d'ara, cada setmana. També em van fer anàlisi de sang i el cultiu pel tema de l'estreptococo.

La ginecòloga em va dir que no tinc cap signe que faci preveure que es pugui avançar, però jo per si de cas ja m'he fet la bossa. L'únic que tinc pendent és treure el maxi-cosi de l'armari i instal·lar-lo al cotxe (he parlat amb una amiga perquè em vingui a buscar amb el meu cotxe quan em donin l'alta).

Aquestes últimes setmanes se m'estan fent eteeeeeernes!

Mireia.

Torna a “Per mesos”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::