(¯`•✿ MaMiS JuNy 2o21 ✿•´¯)

gener, febrer, març...
Xap
:: puça
:: puça
Entrades: 43
Membre des de: dj. gen. 26, 2017 10:51 am

Re: (¯`•✿ MaMiS JuNy 2o21 ✿•´¯)

EntradaAutor: Xap » dg. oct. 25, 2020 8:37 am

Hola a totes! I en especial a la,Nayade que hem estat cercant uns quants mesos juntes. Tinc 39 anys i la meva parella 41, tenim una filla de 6 anys. Aquest és el meu quart (o potser cinquè) embaràs. El primer abort va ser un bioquimic a les 5 setmanes i el segon no va evolucionar i el vaig expulsar a les 8 setmanes. Ens ha costat, sobretot a mi, recuperar-me psicològicament i quan ens vem atrevir a tornar-hi ens ha costat 9 mesos quedar-m'hi. Quan veu tancar el post de setembre no em vaig veure en cor d' obrir octubre, vaig començar a sentir que m'estava cansant i vaig comentar-li a sr.xap que no volia ficar una data però que no volia buscar gaire temps més, m'estava limitant i començo a veure els 40 molt aprop. Amb tot això, pam positiu! Estic contenta amb reserves, amb tantes reserves que fa només dos dies que mhe fet el clearblue per comprovar que segueix allà. Oli compartim dia, em toca per st.joan si tot va bé!
Dimecres ja tenim visita programada per la vall d'hebron, fa mesos que ja tenim aquesta data perquè estavem amb proves i just quan mhi quedo ens donaran els resultats. Així que no he ni trucat al cap ni a la mútua, espero a dimecres a veure si tot va bé i de moment està evolucionant. Procuro no pensar gaire però estic nerviosa i espantada, sé que és l'última oportunitat...en fi no us espatllar la il.lusió..he trigat a entrar però al final mhi he decidit perquè crec que m'ajudarà compartir-ho.
Encantada de coneixe-us..ens espera un llarg camí juntes
Pati-em
:: puça
:: puça
Entrades: 30
Membre des de: ds. des. 23, 2017 6:27 pm

Re: (¯`•✿ MaMiS JuNy 2o21 ✿•´¯)

EntradaAutor: Pati-em » dl. oct. 26, 2020 9:09 am

Bon dia!

Náyade com et trobes??? és normal estar neguitosa quan no et trobes bé. L'embaràs no és tot de color rosa i perfecte! però tal com vas poder comprovar amb el Doopler el petitó està perfectament bé segur!!!! ;) molts i molts ànims! I demà a disfrutar a tope de la eco!!!! ja ens explicaràs com ha anat, que segur k et quedaràs més tranquila. I per lu de la baixa me'n alegro molt que ja ho tinguis tot a punt! així si pots descansar segurament ja et trobaràs una mica millor i més animada ;)

Oli sí que van una mica tard al CAP... però suposo que amb tot lo del covid és normal ara. Lu important és que ja tens hora! a veure si per privat pots anar-hi abans ;) com et trobes? Quina il·lusió la teva DPP! serà una nit ben màgica!!! :D

Xap benvinguda!!!! És totalment normal sentir-te així, i no puc/vull donar cap consell perquè no em puc imaginar en una situació com la teva. Però sí que et vull donar molts i molts ànims!!!!! Esperem boníssimes notícies el dimecres i que així, poc a poc et puguis anar tranquil·litzant i disfrutant de l'embaràs. Aquí ens tens per tot el que ens vulguis explicar i compartir bonica ;) a disfrutar de cada instant d'aquesta aventura!

El tema de les ecos sense el pare és un rollo :( el meu home x exemple s'ha de demanar festa a la feina per acompanyar-me, i no ho farà per quedar-se a fora la sala d'espera per si de cas hi ha males notícies que pugui entrar. Esperem que no n'hi hagi cap, que sinó em tocarà assimilar-la a mi sola. En fi... esperem que d'aquí al juny tot millori i, ni que sigui cap al final, puguin entrar ja a veure els seus fills a les ecos. Que em sap molt de greu per ell...

Jo porto tot el cap de setmana que sembla que m'hagi passat un tren per sobre!!!! Maaare lu feta caldo que estic... Suposo que d'anar tant a tope entre fill, casa i feina durant tota la setmana, a la que ha arribat el cap de setmana el cos ho ha notat i m'ha fet parar de cop. M'ha sabut molt de greu pel meu fill perquè em reclamava i no podia jugar amb ell, però és que no tenia forces ni per aixecar-me del sofà! horrible!!!! El meu primer embaràs no el recordo així. Però suposo que al viure'l sense cap altre fill i en aquell moment sense feina podia descansar molt més i no ho notava tant. Espero que em torni l'energia aviat, que la necessito! A part a la feina no em puc/vull demanar la baixa fins a última hora perquè sé que em necessiten durant tota la segona onada i ara mateix se'm fa bastant llarg i dur tot. Però bueno, a part d'això tot molt bé! La panxa ja no em fa mal i intueixo que és perquè la sang ja s'ha absorvit del tot :D A part del cansament, ja puc fer vida normal i això m'anima!

Doncs res boniques, espero que totes estigueu bé! Una abraçada molt forta
Xap
:: puça
:: puça
Entrades: 43
Membre des de: dj. gen. 26, 2017 10:51 am

Re: (¯`•✿ MaMiS JuNy 2o21 ✿•´¯)

EntradaAutor: Xap » dl. oct. 26, 2020 6:00 pm

Gràcies pati-em!
De quan estàs? És normal que el cos digui...eii...que t'estàs passant vull calma. Però clar amb el primer era molt fàcil, feies sofà una bona estona i et refeies ara en canvi vas tirant fins l'hora d'anar a dormir. Ahir vaig fer una bona caminada i estava bé, avui he passat mala nit i estic que ja fa hores que penso en el moment d'anar a dormir. Us passa que dormiu malament? No sé si és hormonal o què, em desperto varis cops i em costa adormir-me de tant cansada que estic...en fi..que tot sigui això. De moment no tinc aquelles nàuseas tant molestes, panxa regirada i gasos sí. Ara ja he fet una mica d'ego. Apa noies! Parlem! :--/)
Náyade
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1169
Membre des de: dc. jul. 30, 2014 11:17 am

Re: (¯`•✿ MaMiS JuNy 2o21 ✿•´¯)

EntradaAutor: Náyade » dl. oct. 26, 2020 10:15 pm

Benvinguda Xap!!!!! :--/)

Quina alegria saber de tu!!!!! I del teu +!!!! Els bebès aquests que arriben en temps de descompte!!!!! Me n'alegro molt!!!!! :) Ara compartim post i tot!!!!

Sento no personalitzar gaire pq estic KO, les molèsties i malestars van a més, estic amb nàusees tot el sant dia i quan arriba la tarda la cosa va a pitjor fins que arriben les 21h i vull literalment desaparèixer del món i no sentir ni olorar ni ser res...
L'únic bo del dia es que m'he posat el Doppler i l'he sentit ❤️ per la resta, fatal, sense ànim de fer res, tot em fa un fàstic bestial.
M'ha donat x ficar-me al post de febrer '17 i veure el meu anterior embaràs i a partir de la setmana 10 va començar la festa del vòmit fins a la 21, sé q no m'ha de passar igual però no puc evitar pensar q em queda el pitjor, i ara amb una nena que sento que descuido totalment pq no em ve d gust res :( No em puc sentir pitjor.... De veritat no puc beure ni agua pq tal qual la vomitaria.
Avui ja de 8+2 i demà tenim eco, aviam si em dóna ànims fins a la 12 i fer que tot valgui la pena pq estar així i amb la situació que tenim del covid fa q els ànims siguin -1000.
Ah! Ja estic amb la prestació des d'avui així q no he d'anar a treballar, més que alegria m'ha aliviat el fet de q no hauré de sofrir més. Pq posar-me mascareta es una tortura olfactiva per a mi :( Ho penso i em venen nàusees ja.

En fi deixo d'explicar penes, només vull tancar els ulls i estar de 20 setmanes, sentir al meu bebè, saber que està tot correcte i no tenir el cos com si anés borratxa en un vaixell amb pudor a peix :ufs: maleït embaràs i pq coll*ns em senten tan malament?? M'enfado amb mi mateixa i tot....

Petons per totes i pels vostres cigronets ❤️
Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
yop
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 99
Membre des de: dj. nov. 15, 2012 7:55 am
Ubicació: Badalona

Re: (¯`•✿ MaMiS JuNy 2o21 ✿•´¯)

EntradaAutor: yop » dl. oct. 26, 2020 11:36 pm

Hola a totes! Salutacions especials per la Nayade i la xap!!!
Com m'alegro llegir-vos!

Perdoneu que no recordo noms temes hematoma: en aquest últim embaraç a la setmana 7 vaig tenir que anar a urg. Vaig començar a sagnar molt i resulta que era hematoma. En 3 setmanes es va reabsorvir això sí amb repòs a casa.

Tema dir-ho jo als meus fills ( en tinc 3 em vaig esperar a la setmana 6 crec) menys al gran que li vam dir el dia del positiu. A la familia con ja esperava els sogres Casí satraganten. Però als 2 dies ja han tenien asimilat i ara que ja estic de 17+1 fins i tot estan emocionats.
Nayade i cap m'alegro molt que aquest pròxim juny tingueu un regal tant buscat!!!

Per cert les intuïcions a mí man fallat els dos últims embaraços ;)
Pati-em
:: puça
:: puça
Entrades: 30
Membre des de: ds. des. 23, 2017 6:27 pm

Re: (¯`•✿ MaMiS JuNy 2o21 ✿•´¯)

EntradaAutor: Pati-em » dc. oct. 28, 2020 9:55 am

Hooooola!

Náyade molts i molts ànims bonica!!! esperem que aquest embaràs no sigui com l'anterior i et comencis a trobar millor abans. És un rollo quan s'està malament... aprofita ara que ja no treballes i tens la peke al cole per descansar i agafar forces.

Tema mascareta a mi tmb em molesta més portar-la ara amb l'embaràs. Encara sort que "només" són 4 hores seguides a la feina... la resta del dia són moments puntuals i intento aguantar com puc.

Xap totalment, el meu cos va dir prou! ara entre setmana estic una mica millor, però suposo que també és perquè ho he d'estar sí o sí ja que des de les 8h que aixeco al peke fins a les 23h que se'n va a dormir és un no parar entre una cosa i l'altra! no tinc ni 5 minuts per descansar... en fi, és el que toca! ja s'acosta de nou el finde... jejeje

Us envio una abraçada molt forta a totes!
Náyade
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1169
Membre des de: dc. jul. 30, 2014 11:17 am

Re: (¯`•✿ MaMiS JuNy 2o21 ✿•´¯)

EntradaAutor: Náyade » dc. oct. 28, 2020 11:16 am

8+4!!!! ❤️

Hola a totes!!!! Com estem??? :-())

Yop quina ilu llegir-te i quin gran susto lhematoma!!!! Menys mal q tot genial i ja veig que pel q es veu esperes una nena!!!! :cnena: :love: que bé!!!!! Moltes felicitats!!!! Com et trobes????

Pati-em molts ànims amb el cansanci extremo, t'entenc perfectament!!! Quina m*RDA això del 1er trimestre.... Quines ganes que arribin les 20 setmanes :-:)

Ego. Ahir vam anar a Fer la eco! Dilluns a la nit no Ho vaig comentar però vaig comença a tenir uns tacadets marronosos, només al eixugar, i vaig mantenir la calma perquè amb la nena em va passar igual a la 8+1 (gairebé calcat) i com q tenia eco dimarts ja m'ho mirarien.
Ahir al matí al eixugarme més tacat amb fils de sang marró... Em va començar la paranoia i no podia parar d pensar que l'estava perdent!!! :ufs: no se com passo tan ràpid al pànic, no sé... Total que vam entrar a la consulta i tot estava perfecte!!! 2,2cm de bebè, el cor a tot drap, manetes i peus, panxona i cap, cordó umbilical... Ho vam veure tot i va ser una pasada! El motiu del sagnat era probablement unes petites bossetes de sang que tinc, la més gran d'un centímetre, q ja em va dir q no es podia considerar ni hematoma ni res, però que fes repòs durant uns dies pq era una amenaça davort...
Bueno em vaig quedar més tranquila i en un núvol, i ahir vaig fer repòs absolut només per anar al wc, i la nena se la van quedar els sogres, i avui ja no t'acaba res >.-<:
Continuo amb nàusees malestar i sense ganes de fer res però ahir vaig tenir el meu subidón!!!! :p-)

També li vam dir a la nena que tenia un bebè a la panxa i em dóna l'impressio q ja ho sospitava jejeje així que molt contents a pesar del malestar aquest horrible :ufs:

M'he d'armar de paciència i pensar q tot això passara... I tindré el meu super regal :love:

Pròxima visita 9 novembre analítica, 25 de novembre eco 12s!!!! Se'm farà eteeeeern!

Petons!!!! :--/)
Imatge Imatge
Xap
:: puça
:: puça
Entrades: 43
Membre des de: dj. gen. 26, 2017 10:51 am

Re: (¯`•✿ MaMiS JuNy 2o21 ✿•´¯)

EntradaAutor: Xap » dc. oct. 28, 2020 3:15 pm

Hola a totes,
He escrit i no se m'ha publicat...potser surt tot de cop. Ostres yop com passa el temps, estas embarassadissima!m'alegro que el teu hematoma hagi quedat en un ensurt.
Pati i Nayade hemorragies superades, ara a gaudir de l'embaraç.
Ego:us poso al dia. Avui teniem eco i resultats a vall d'hebron però ahir em van trucar per anul.lar-ho i em van dir que tenia hipotiroidisme i que aquesta podria ser la causa dels meus aborts..que truqués al cap. Amb tot com està ara al plegar vaig anar d urgències a la quiron perquè almenys de moment em portin ells i anar més ràpid. Em van tranquilitzar molt, avui ja mhan fet analítica per confirmar i començar amb medicació quan abans millor. Em van fer eco i vaig veure un cigronet amb el cor bategant >.-<:
Així que molt contenta, com a mínim està evolucionant i tot va bé.
Petons per totes
Kir
Entrades: 2
Membre des de: dj. oct. 29, 2020 11:22 am

Re: (¯`•✿ MaMiS JuNy 2o21 ✿•´¯)

EntradaAutor: Kir » dj. oct. 29, 2020 11:29 am

Bones!
Me n’alegro que tots els embarassos estiguin anant bé. Jo ara mateix estic de 9 setmanes, DPP 3 de juny però encara no m’han fet ecografia i tot i tenir un conjunt ben variat de símptomes no em quedaré tranquil.la fins que no em facin la eco. Se’m passen tantes coses pel cap... :-o00m
Nosaltres no ho hem dit a ningú, només a la feina per evitar exposar-me a riscos. És el meu primer embaràs així que estaré atenta al fòrum per veure truquets i consells de mares i pares amb experiència.
Una abraçada virtual i fins aviat! :--/)
Avatar de l’usuari
nic
:: papallona
:: papallona
Entrades: 125
Membre des de: dt. ago. 04, 2015 10:53 am

Re: (¯`•✿ MaMiS JuNy 2o21 ✿•´¯)

EntradaAutor: nic » dj. oct. 29, 2020 2:38 pm

Hola a totes!

En primer lloc enhorabona pels embarassos >.-<: us he llegit una mica per sobre, veig que tot va avançant bé.

M'animo a escriure, tot i que el nostre positiu és molt recent (estic de 5s). Sóc mare de bessons que ara han fet 4 anys.
Ara mateix tinc una barreja d'il·lusió i cague, accentuat per la merda del covid...

Us volia preguntar, que em té agobiada:
- Les que heu fet eco a la SS, heu hagut d'anar soles? i per mútua? m'agobia especialment, sobretat la primera.

El primer embaràs vam tenir la sorpresa de bessons i la primera eco sabrem si aquesta vegada en ve 1 o 2 i la veritat, voldria anar amb ell...

Us llegeixo! Fins aviat!
Imatge
15 febrer -> TE+!
02 març - Sou dos!! 3 i 4mm // 22 març - 2,4 i 2,5 cm
12 abril - 6 i 6,1 cm - sembleu nens! // 9 maig - confirmat! us esperem Aleix i Gerard :)
8 juny - 300gr! // 06 juliol - 700gr!
08 agost - 1,35Kg! // 26 agost - 1,77 Kg!
Xap
:: puça
:: puça
Entrades: 43
Membre des de: dj. gen. 26, 2017 10:51 am

Re: (¯`•✿ MaMiS JuNy 2o21 ✿•´¯)

EntradaAutor: Xap » dl. nov. 02, 2020 9:28 pm

Hola a totes! Kir què bé 9 setmanes, a partir d' aquesta ja baixa molt el risc de tot i podràs gaudir molt més tranquil·la. Nic estar de poquet també és estar així que benvinguda i enhorabona! Demà tinc eco i crec que em van dir que hi haig d'anar sola. Dic crec perquè quan estic nerviosa i em donen molta informació no sé no acabo de reternir-ho tot o no n'estic segura 100%. Demà tinc eco a veure què tal!ja et confirmaré el tema acompanyant.
Nayade com van aquestes nauseas i malestar?
Ego: jo he començat amb mareig i alguna nàusea però sobretot mareig, m'agafa suor i panxa remoguda..em fa cosa perquè em ve de cop i triga una estona a marxarme..dimecres i dijous haig de conduir espero que no em passi! Tret d' això estic nerviosa per demà, espero que tot estigui evolucionant...ara ja ens comencem a il.lusionar i torna la por. Espero poc a poc relaxarme. Bona nit a totes! zz:-)
Xap
:: puça
:: puça
Entrades: 43
Membre des de: dj. gen. 26, 2017 10:51 am

Re: (¯`•✿ MaMiS JuNy 2o21 ✿•´¯)

EntradaAutor: Xap » dt. nov. 03, 2020 10:52 am

Noies ara surto de la eco, tot bé :b-)))
Per ara no es pot anar amb acompanyant...sirt que pel juny encara queda molt i esperem que tot millori :-o00m
Seguim parlant! :--/)
Náyade
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1169
Membre des de: dc. jul. 30, 2014 11:17 am

Re: (¯`•✿ MaMiS JuNy 2o21 ✿•´¯)

EntradaAutor: Náyade » dt. nov. 03, 2020 11:14 am

Hola a totes!!!! :miko:

9+3 z2:-)

Perdó, he estat molt out, però segueixo fatal :ufs: Aviam si em poso al dia.

Xap com estàs? Ostres quina murga lo dels marejos, ves amb compte amb el cotxe i al menor indici, para i descansa!! Ai quin patiment aquests embarassos!
Demà anirà super bé!!!!! :love: Ja ens expliques com va tot!!!

Benvinguda nic!!!! :-())
Moltes felicitats per l'embaràs!!!
El que comentes de les ecos, tinc entès que a la SS no deixen entrar, però imagino que va a llocs, segons on vagis i amb qui et toqui... a la mútua no tinc ni idea.
L'experiència que tinc es a la SS a la setmana 6 havia d'anar sola, i vaig pagar una extra amb fundació amic (a la teknon) i va poder anar el Nayado, només va poder entrar 1 segon per veure el petit i ja està.
No tinc ni idea com s'està fent a altres llocs, però la meva eco 12s es sense acompanyant, em temo.
La meva recomanació es que facis una eco extra a la mutua que et deixi 1 acompanyant. La veritat que els homes fins que no ho veuen, no connecten. Al menys el meu... aquest embaràs li està costant més!

Benvinguda Kir!!!!! :-())
Guapa, com et diuen a la setmana 9 es redueix moltíssim els riscos d'abort... així que ànims!!! Has arribat fins aqui, aviam l'eco quan la facis!!!! :love: Segur tot va bé!!! Els símptomes son bons!!!! Tot i que una murga :-:)

Com aneu Pati-em, Oli, Lorelanna???? >.-<:

EGO. El que deia, segueixo amb nàusees a tope, no sé si es perq em trobo malament o pq realment m'estic deprimint poc a poc, però cada vegada tinc menys ganes de res. No sé qui comentava el tema de dormir, a mi em passa exactament igual, m'adormo esgotada però a l'estona em desperto i ja comença lo de cada nit : mil canvis de posició, incomoditat, molèsties a la panxa si estic bocaterrosa, si estic de costat em fan mal les caderes, i em desperto 700 vegades, no es insomni encara pq a l'estona m'adormo i tinc son, però es una merd*, pq mil microdespertars m'aixeco feta pols! :ufs:
Després lo mateix que amb el meu anterior embaràs, nàusees, mal cos, 0 motivació per fer absolutament res (pero quan dic RES es RES), tinc la casa com una lleonera i em fa fàstic però no trec ganes de netejar-la. A més tinc aversió total per tots els productes que tenen olor, ja sigui sabó de roba, sabó de neteja, ambientadors, ... TOT em fa angúnia, es que TOT.
I això obviament m'està afectant a nivell emocional, em passo el dia sola a casa (la nena va tota la jornada) i en comptes d'aprofitar x res, estic al sofà sense fer res. I clar ja van sorgint els primers conflictes amb el Nayado perquè ell arriba a les 20h de treballar 10h i entenc que està esgotat però em veig incapaç, simplement aixecar-me i anar a un altre habitció, el canvi d'olor em mata.
Visc comptant els dies fins que torni a ser una persona normal, pq a sobre el tema del covid em té ben fotuda, fins ara anava super bé tirant amb el tema, però ara es que em té depre, no poder fer absolutament res a fora sense mascareta, amb el TOC de no tocar res, amb la nena es super difícil i al final passo 24h a casa...
Una cosa bona, es que ja no estic tan negativa amb el petit, confio més en ell, crec que tot sortirà bé :-o00m però el fet de trobar-me així m'enfonsa.
I llegir que amb la nena vaig vomitar de la 10 a la 21 setmana, em moro :ufs: de veritat, no tinc energia... pq ara he d'estar per la meva nena i estic sola amb ella cada tarda i no puc, em sap super greu per ella i tampoc puc deixar-la amb avis i demés (pel covid).
Abans estava en plan vull gaudir d'aquest embaràs pq probablemnet serà l'últim, vull gaudir de la nena com filla única, vull prendre-ho amb calma..... :-o00m i ara estic pensant que tan debó pogués passar de la setmana 9 a la 39 demà mateix i parir ja!!!! Us ho prometo, em sobra totalment aquest embaràs (el fet del procés de l'embaràs, obviament), vull sentir-lo moure's, vull saber què es, posar-li nom, tenir panxeta, i trobar-me bé. Poder ilusionarme de veritat :love: Però com diuen, cada dia es un dia menys, tocarà tenir molta paciència.

Ja teniu algun nom pensat?? Nosaltres tenim diversos de nen :cnen: però de nena anem molt malament! No trobo cap que m'agradi... bueno sí, m'agrada molt un però hi ha una història darrera d'aquest nom, bastant trista... i em fa molta coseta posar-li, tot i que em sona preciós.

Ah! La meva filla diu que vol una germana, no vol sentir parlar de tenir un germà... així que bueno, aviam què passa!!!!!

Gràcies per llegir-me!!! Petons!!!! :-()-)
Imatge Imatge
Náyade
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1169
Membre des de: dc. jul. 30, 2014 11:17 am

Re: (¯`•✿ MaMiS JuNy 2o21 ✿•´¯)

EntradaAutor: Náyade » dt. nov. 03, 2020 11:14 am

Xap ha escrit:Noies ara surto de la eco, tot bé :b-)))
Per ara no es pot anar amb acompanyant...sirt que pel juny encara queda molt i esperem que tot millori :-o00m
Seguim parlant! :--/)

Ens hem creuat!!! Que bée!!!!! :b-))) :p-) >.-<: :miko: z2:-)
Me n'alegro moltíssim!!!!!!!!!!
Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
oli
:: rateta
:: rateta
Entrades: 190
Membre des de: dt. feb. 25, 2014 3:01 pm

Re: (¯`•✿ MaMiS JuNy 2o21 ✿•´¯)

EntradaAutor: oli » dt. nov. 03, 2020 12:41 pm

Hola a totes!!! Que bé aquestes incorporacions!! M'alegro que aquestes ecos vagin sortint com s'espera!
Jo vaig trucar per fer una a la privada i tinc hora per dimarts que ve. Vaig preguntar i puc anar amb el pare. Encara no hi hem dit a ningú tot i que crec que la gran sospita alguna cosa... Si tot va bé dimarts sortint de la eco tindrà una bona sorpresa!!
Veig que moltes us trobeu malament. Jo també estic tot el sant dia marejada però amb una gana de llop... No entenc res :r) . Amb els altres em vaig trobar molt bé al principi però aquest esmbaras està sent ben diferent. Espero que no vagi a més :ufs:
Tema son també vaig una mica adormida tot el dia, però dormiria a la nit si no em despertes ningú :-:)
De noms encara no hem parlat gens... Aquest cop li toca proposar a ell que els altres els he triat més jo (sempre que ens agradi als dos, està clar).
Una cosa que em té ben capficada és que faig molta panxa, però molta.... I penso que és molt d'hora només estic de 7 setmanes.... No sé pas com estaré a les 35. Amb el segon ja recordo que la panxa va ser visible molt d'hora però esque ara ja no em puc cordar els pantalons... Semblo una pilota.... Us passa???

Ànims a totes les que no us trobeu bé.... I les que ja teniu la eco a disfrutar-la que feu molta enveja sana!!!
Pati-em
:: puça
:: puça
Entrades: 30
Membre des de: ds. des. 23, 2017 6:27 pm

Re: (¯`•✿ MaMiS JuNy 2o21 ✿•´¯)

EntradaAutor: Pati-em » dv. nov. 06, 2020 9:18 am

Bon dia boniques!

Després d'uns dies out torno a ser per aquí! No ha sigut per res concret, simplement que necessito dies de 30 hores com a mínim! jejeje i el cansament m'està matant ja... a les nits dormo fatal (tot i que el meu fill des de fa un parell de setmanes que ja només es desperta 1 cop a la nit (xfiiiii) i s'adorm enseguida) però no sé si és que ja m'he acostumat tant a dormir poquet (fins fa ben poc es podia despertar tranquil·lament unes 5 vegades o més encara...), que ara no sé dormir bé gaires hores! Somio moltissim i ja m'aixeco al matí reventada. En fi, espero que vagi agafant el ritme aviat, que sinó empalmaré amb el segon ja!

Per lo demés em trobo millor. Ja no em fa mal la panxa ni res, i només sento marejos que ja sé que són per la pressió baixa. Normalment ja sóc de tenir-la baixa, però ara amb l'embaràs encara m'ha baixat més.

Benvingudes les noves incorporacions al grup!!!!! me'n alegro que totes les ecos vagin sortint bé a totes! Ara no recordo qui preguntava lo de l'acompanyant per la privada. Depèn de cada centre, perquè jo vaig per mútua i allà no el deixen entrar tampoc. Una bona merda! Esperem que d'aquí al juny la cosa canviï i puguin entrar. Sino amb el meu home ja tenim clar que farem un parell d'ecos 5D que en aquests centres sí que deixen entrar als acompanyants.

Doncs res, us he llegit una mica per sobre perquè no tinc massa temps, però diria que no em deixo de contestar a ningú. Per lo menys volia donar senyals de vida!

Espero que us segueixin anant així de bé totes les revisions que aneu tinguent. Jo ara tinc eco el dia 20... quines ganes!!!!!!

Una abraçada molt forta per totes!
Náyade
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1169
Membre des de: dc. jul. 30, 2014 11:17 am

Re: (¯`•✿ MaMiS JuNy 2o21 ✿•´¯)

EntradaAutor: Náyade » dl. nov. 09, 2020 2:50 pm

:--/) hola marones con esteu???

M'agradaria molt poder estar més present en aquest fil pero no em dóna la vida, i això que tinc força temps! Però segueixo trobant me fatal i ahir ja vaig vomitar oficialment així que res... Inauguro la temporada de vomiteres :-:)

Avui ja 10+2, sembla que la cosa va avançant, només tinc en ment la eco de les 12, que tot segueixi bé i començar a ser de nou una persona i no una piltrafa humana. Em passo els dies sense fer res i lluitant per no treure fins a la primera papilla. A més de cansada, no dormir bé, atendre la nena (o no, pq realment em sento molt incapaç). Estic en modo depre cada dia i no surto del bucle. Se m'ajunta tot, malestar, tenir la nena a casa, covid i no tenir vida fora d'aquestes 4 parets,... Em té deprimida. Aquest segon embaràs m'està deixant KO, amb el primer estava igual però tenia ilusio i ganes, amb aquest és que ni hi penso, a vegades em costa pensar q tindrem un altre fill... ?-)

De tant en tant posem el Doppler, l'últim dia el dissabte, el vam sentir super bé :)

I res més noies, amb ganes de viure l'embaràs i emocionar-me!

Com esteu vosaltres??

Petons!
Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
nic
:: papallona
:: papallona
Entrades: 125
Membre des de: dt. ago. 04, 2015 10:53 am

Re: (¯`•✿ MaMiS JuNy 2o21 ✿•´¯)

EntradaAutor: nic » dl. nov. 09, 2020 4:27 pm

Hola noies!

Aixx Nàyade quina bona me no trobar-se al 100% i més amb l'època que ens està tocant... no et fustiguis, ves passant els dies i esperem que aviat et trobaràs millor :ok: i si a la nena no la pots atendre com abans, doncs no et facis mala sang, intenta portar-ho el millor que puguis i ja vindran dies millors!

Jo estic de 6+5, fins ara només notava que estava més cansada, no aguanto gens per la nit... però des de fa uns dies que començo a notar molèsties a l'estòmac i no sé si són paranoies o si té a veure amb l'embaràs.
El meu primer embaràs va ser de bessons, i no vaig tenir gens de nàusees ni res, per tant ara se'm faria raro... espero que la cosa no vagi a més perquè no em veig a la feina vomitant... allà només ho sap la meva companya que és el meu suport diari pobreta.

La setmana que ve anem a la primera eco per mútua. A la dexeus m'han dit que si que deixen entrar el pare :b-))) ho necessito molt, perquè sabrem si en ve 1 o 2... i no em veig rebent aquesta notícia tota sola...

En fi ja us explicaré quants venen :-:)

Petons!
Imatge
15 febrer -> TE+!
02 març - Sou dos!! 3 i 4mm // 22 març - 2,4 i 2,5 cm
12 abril - 6 i 6,1 cm - sembleu nens! // 9 maig - confirmat! us esperem Aleix i Gerard :)
8 juny - 300gr! // 06 juliol - 700gr!
08 agost - 1,35Kg! // 26 agost - 1,77 Kg!
Avatar de l’usuari
yop
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 99
Membre des de: dj. nov. 15, 2012 7:55 am
Ubicació: Badalona

Re: (¯`•✿ MaMiS JuNy 2o21 ✿•´¯)

EntradaAutor: yop » dt. nov. 10, 2020 8:29 am

Hola noies!!

Xap m'alegro que tot estigui bé!!

Nayade tranqui en un pis pas et plantes a la 20 jaja tu dic jo q ma pasat volant ja estic de 19+3. Es un incordio els fàstics , les hormones... Però potser no et durà tant!!

Oli tranquilaaaa jo estava de 7 setmanes i no ho podia ni amagar em vaig inflar com un globus, estava tant preocupada que vaig fer-me una eco privada pq no ho entenia. Tot estava bé. Ara faig panxa com si estigués de 7 mesos jaja tampoc sé com acabaré.

Tema acompanyants suposo que depèn de on visqueu i on us visitin. A mí sí m'han pogut acompanyar a les ecos SS.
Alea1986
:: puça
:: puça
Entrades: 14
Membre des de: dt. feb. 18, 2020 3:42 pm

Re: (¯`•✿ MaMiS JuNy 2o21 ✿•´¯)

EntradaAutor: Alea1986 » dt. nov. 10, 2020 5:06 pm

Bones a totes!

Desprès d’uns dies llegint-vos, m’animo a escriure. Jo estic de 10+2. La data prevista de part és el 6 de juny. Sóc de la província de Girona, tinc 34 anys i és el meu segon embaràs (tinc un nen de 3 anys i mig).

De moment, encara no ho hem dit a gaire ningú, ja que tinc molta por (només a mares, companyes de feina properes i a la meva cap, ja que em trobava fatal). No sé què em passa, però no paro de pensar que alguna cosa pot anar malament. Amb el primer a les 8/9 setmanes em vaig relaxar, però amb aquest no hi ha maneres... anem a fer les ecos, em diuen que tot és correcte, però a l’endemà ja torno a patir...

Pel que fa a símptomes, vaig començar-me a trobar malament a les 4 setmanes, més o menys. Nàuseas (sense vòmits, per sort), cansament excessiu, mal de panxa, digestions pesades... i així he continuat fins la setmana passada, quan vaig començar-me a trobar súper bé... tant que, evidentment, em fa patir que alguna cosa no vagi bé... el que dic, no em relaxo!

Espero que us estigui anant a totes molt bé!

Torna a “Per mesos”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::