Abril 2021

gener, febrer, març...
Laura90
:: puça
:: puça
Entrades: 39
Membre des de: dl. set. 30, 2019 9:02 pm

Abril 2021

EntradaAutor: Laura90 » dt. set. 29, 2020 3:32 pm

Hola!!!

Com que hi ha grup de març i de maig, però no d'abril, l'obro jo perquè poguem compartir experiències.

Qui som?

Vaig afegint les dades de les que estem en aquest fil perquè ens ubiquem més fàcilment. Si falta algú o voleu afegir alguna cosa, em dieu!

Gemma18
Edat: 39
Lloc: Riudoms (Tarragona)
DPP: 29/04
Fills: Jordi (juliol 2018)
Sexe bebé: Nen

Laura90
Edat: 30
Lloc: Sant Cugat del Vallès
DPP: 22/04
Fills: No
Sexe bebé: Nena

Camy
Edat: 41
Lloc: L'Hospitalet de Llobregat
DPP: 30/04
Fills: No
Sexe bebé: Nen

Lima
Edat: 29
Lloc: Garrotxa
DPP: 27/04 (però m'han dit que no em deixaran passar de les 37s)
Fills: No
Sexe bebé: Bessons. 2 nens

Kiss83
Edat: 37
Lloc: Cardedeu
DPP: 10/04
Fills: No
Sexe bebé: Nen

Aneris
Edat: 40
Lloc: Piera
DPP: 23/04
Fills: Blanca (12), Vinyet (7), Roc (23 mesos)
Sexe bebé: Pinta nen

Anni187
Edat: 33
Lloc: Badalona
DPP: 30/04
Fills: No
Sexe bebé: Bessons. Nen i nena

Serendipity83
Edat: 37
Lloc: Manresa
DPP: 26/04
Fills: Oriol (Gener 2018)
Sexe bebé: Nena

Sassenach
Edat: 39
Lloc: Sabadell
DPP: 29/04
Fills: No
Sexe bebé: Nen

martaxiq
Edat :37
Lloc: Santa Coloma de Farners
DPP: 08/04
Fills: No
Sexe bebé: Nen
Laura90 l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. des. 20, 2020 6:43 pm, en total s’ha editat 8 vegades.
ONES
:: puça
:: puça
Entrades: 44
Membre des de: dj. març 05, 2020 4:00 pm

Re: Abril 2021

EntradaAutor: ONES » dc. set. 30, 2020 5:26 pm

Hola Laura!!

Que bé tenir grup per les mamis d'abril!!!
Jo estic de 12+4 i és pel 10 d'abril! :-())
També primer embaràs.
Ens han dit que sembla que serà nena :cnena: :love:
Laura90
:: puça
:: puça
Entrades: 39
Membre des de: dl. set. 30, 2019 9:02 pm

Re: Abril 2021

EntradaAutor: Laura90 » dj. oct. 01, 2020 9:08 am

ONES ha escrit:Ens han dit que sembla que serà nena :cnena: :love:


Ostres, que aviat! Nosaltres tenim l'eco del primer trimestre a 12+5, a veure si es veu alguna cosa... :cnena: :cnen:
ONES
:: puça
:: puça
Entrades: 44
Membre des de: dj. març 05, 2020 4:00 pm

Re: Abril 2021

EntradaAutor: ONES » dv. oct. 02, 2020 8:35 am

Si, molt ràpid, però no és 100% segur. Pràcticament si, però hi ha marge d'error perquè és molt d'hora.
A veure que us diuen a la vostra eco!!
Camy
:: puça
:: puça
Entrades: 43
Membre des de: dc. març 28, 2018 10:05 pm

Re: Abril 2021

EntradaAutor: Camy » dv. oct. 02, 2020 12:26 pm

Hola!!

Gràcies x obrir el fil d’abril!!!

Jo avui començo la setmana 10, és el nostre primer embaràs.
Data de part avui m’han dit 27/04

Avui he tingut visita a alt risc de la Dexeus-m’han fet eco i tot correcte!! L’hem vist molt formadet amb manetes i peus i el cor s’escoltava súper b.
Tinc un hematoma i per això vaig sagnant, m’han recomanar repòs.

En dos setmanes torno, i ja tinc hora x anar dietista dimarts vinent.

Salutacions a totes!!!!
Laura90
:: puça
:: puça
Entrades: 39
Membre des de: dl. set. 30, 2019 9:02 pm

Re: Abril 2021

EntradaAutor: Laura90 » dv. oct. 02, 2020 2:25 pm

Camy ha escrit:Avui he tingut visita a alt risc de la Dexeus-m’han fet eco i tot correcte!! L’hem vist molt formadet amb manetes i peus i el cor s’escoltava súper b.
Tinc un hematoma i per això vaig sagnant, m’han recomanar repòs.


Benvinguda Camy!
Ara a cuidar-se i fer bondat!
Kiss83
:: puça
:: puça
Entrades: 7
Membre des de: dv. oct. 02, 2020 5:04 pm

Re: Abril 2021

EntradaAutor: Kiss83 » dv. oct. 02, 2020 5:22 pm

Hola!!
Gràcies per crear el fòrum d’abril! Jo estic de 12 setmanes i també és el meu primer embaràs.
La setmana passada vam tenir visita i vam alucinar com de format/da es veu, es movia molt! :-)(-:
Camy, jo també vaig tenir un hematoma que em va fer sagnar la setmana 5, ens vam espantar molt... però fent repòs rigorós va marxar.
Molta sort noies, anem parlant!! :--/)
Laura90
:: puça
:: puça
Entrades: 39
Membre des de: dl. set. 30, 2019 9:02 pm

Re: Abril 2021

EntradaAutor: Laura90 » dc. oct. 14, 2020 8:50 am

Hola a totes!

Espero que estigueu bé!

Ahir vam tenir la eco del primer trimestre i tot bé excepte el plec nucal, que és de 2,7. Ens va dir que està per sota del límit per fer més proves (que imagino que és 3), però jo estic preocupada igualment. Els resultats de l'analítica de sang els vaig poder consultar online i sembla que estan OK però a veure com ens surt el triple screening perquè he llegit que el plec té un pes important.

De totes maneres ja pensavem en fer el test no invasiu, així que a la vista d'aquest plec la farem sí o sí. Ostres, és com una marató, després d'aquesta eco volíem començar a comunicar-ho a la família extensa i amics però ens ha tirat una mica enrere.

També ens han dit que no "hi ha senyals de que sigui nen" així que per ara és nena :cnena: excepte que a la propera eco (o al test no invasiu) ens aparegui una sorpresa.

Una abraçada a totes!
Gemma18
:: puça
:: puça
Entrades: 33
Membre des de: dv. nov. 24, 2017 6:42 pm

Re: Abril 2021

EntradaAutor: Gemma18 » dj. oct. 22, 2020 6:48 pm

Hola noies, sóc la Gemma i avui compleixo 13 setmanes, ens toca pel 29 d'abril. És el meu segon embaràs i serà nen!! Un altre nen :cnen: :-())

Laura, trobo que el millor és fer el test no invasiu i més en aquest cas. Jo me l'he fet ens els dos perquè sóc molt paranòica hehe i així em quedo més tranquil.la.

Nosaltres encara no ho hem fet saber a ningú tot i que la panxa ja costa de dissimular... El pròxim dia que visitem la família els hi direm ☺️
Avatar de l’usuari
Aneris
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2076
Membre des de: dl. juny 11, 2007 1:08 pm
Ubicació: l'Anoia

Re: Abril 2021

EntradaAutor: Aneris » dv. oct. 23, 2020 11:06 am

Hola!
fa dies que us he llegit i no em decidia a escriure però al final m'he animat.

Ara estic d'unes 14 setmanes (i dic unes perquè depèn el gine m'avança la data fins a una setmana i depèn quin no), o sigui que en principi em toca entre el 20 i el 23 d'abril.

Tinc 39 anys (em queden 5 dies pels 40) i serà el meu 4 fill, tinc dos nenes (de 12 i 7 anys) i un nen que el 28 de desembre en farà 2. Aquest encara no sabem segur què serà tot i que apunta a nen.

Nosaltres ja ho vam dir a la família, al ser el 4t la panxa va començar a sortir abans del + neujor:-) neujor:-) neujor:-)
A la feina ho he dit al meu coordinador i als companys més propers i prou, i la resta ja preguntarà.

Tema test invasiu, jo me'l volia fer, per edat i per no complicar la vida a tota la família, però els resultats del triple screening han sortit tant bé q ara ja no ho veig tant clar i em sembla una mica llençar els diners, o sigui q no se. També he de dir q no me l'he fet mai, segurament si me l'hagués fet en embarassos anteriors ara tb el faria.
Laura90, si tens clar que te'l faràs, jo no esperaria al resultat la veritat.

A veure si s'anima una mica el grup que està aturadet i fem grupet!
Imatge
Imatge
Imatge
M'encanten els moments en que se que s'ha de fer el correcte... m'agrada veure'ls passar mentre els saludo amb la ma :--/)
Serendipity83
:: puça
:: puça
Entrades: 23
Membre des de: dl. set. 25, 2017 8:03 pm

Re: Abril 2021

EntradaAutor: Serendipity83 » dv. oct. 23, 2020 5:34 pm

Hola noies,

feia dies que us llegia, però fins ara no m'he decidit a escriure ja que fina ara era futura mare de maig, però amb l'eco de les 12 setmanes m'ha adelantat la data a 26 d'abril.
L¡eco va sortir molt bé i les analítiques també, aixi que ja estic més tranquila.

És el meu segon embaràs, ja tinc un petit de 2 anys i mig i som una família monomarental.

Ostres Aneris, 4 fills!!! mare meva, ja t'admiro. jo segurament em planto amb aquest!
Gemma18
:: puça
:: puça
Entrades: 33
Membre des de: dv. nov. 24, 2017 6:42 pm

Re: Abril 2021

EntradaAutor: Gemma18 » dv. oct. 23, 2020 7:56 pm

Guai, sí, 4 fills, que valents!
Jo em planto amb dos segur!

Que bé, a veure si es va animant aquest fòrum i anem sent més.

Jo tinc el grup de juliol 2018 (del meu primer) i és molt bonic poder compartir les experiències i també fer bones amistats i fer trobades :p-)

Us posareu la vacuna de la grip? No me l'he posat mai però la llevadora m'ho ha recomanat "en temps de covid"...
Laura90
:: puça
:: puça
Entrades: 39
Membre des de: dl. set. 30, 2019 9:02 pm

Re: Abril 2021

EntradaAutor: Laura90 » ds. oct. 24, 2020 3:34 pm

Ostres Aneris, el quart! Quina il·lusió i que valents!

Jo ja em vaig fer el test no invasiu, l'ampliat ja que hi erem... Ara esperar resultats que segurament arribaran a principis de novembre. El problema d'haver fet el més ampliat és que pot tardar 10 dies laborables.

De totes maneres no tinc molt de temps per pensar en els resultats, ara estic a la pantalla "diabetes gestacional". A l'analítica del 1r trimestre em va sortir una glucosa en dejuni alteta (92) i m'haig de fer dilluns la corba llarga de glucosa (3h). L'altre dia vaig anar a la farmàcia i vaig aprofitar per mirar-me la glucosa de nou i 104... En fi, em sembla que la corba em sortirà malament, ja sigui diabetes o intolerància. Què hi farem!


A mi la vacuna de la grip em va recomanar la comadrona que me la posés. He trucat al CAP i tinc hora per la setmana vinent.

Ara ja ho saben tant a la meva feina com a la del meu marit, i també els amics més propers :-())
Gemma18
:: puça
:: puça
Entrades: 33
Membre des de: dv. nov. 24, 2017 6:42 pm

Re: Abril 2021

EntradaAutor: Gemma18 » dg. oct. 25, 2020 6:44 pm

Ànims per demà Laura! La prova és llarga i hi ha dones que ho passen malament però si et serveix la meva experiència és bona, jo vaig trobar bona i tot aquella beguda (crec recordar que la meva era de maduixa).
Mòbil o llibre per entretenir-se i ja està :ok:
Avatar de l’usuari
Aneris
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2076
Membre des de: dl. juny 11, 2007 1:08 pm
Ubicació: l'Anoia

Re: Abril 2021

EntradaAutor: Aneris » dj. oct. 29, 2020 11:37 am

Hola!

doncs no digueu d'aquesta aigua no en beuré... perquè jo abans de la meva primera i filla i, sobretot, després, deia q en tindria un i prou, i mireu!

la veritat és que aquest ha vingut de regal, no ens ho esperàvem gens ja que en els anteriors embarassos (els dos primers molt buscats i el tercer si ve, bé) ens va costar moltíssim (es porten 5 anys entre elles) i aquest tot just va ser pràcticament el primer dia q vam fer un completo, i a mi m'acabava de marxar la regla (o sigui que era "segur que no") i pam!

Gemma, jo aquest cop no em penso posar ni la vacuna de la grip ni res, en l'anterior sí que m'ho vaig posar tot (en els dos primers no perquè no es posava la de la tosferina i la de la grip no recordo ni haver-hi pensat) i jo vaig estar fatal d'al·lèrgies i la nostra pediatra em va dir que perquè me les havia posat. O sigui que aquest cop, i amb la que està caient, res.

Ara he estat un parell de dies de baixa per un refredat. Vaig anar al CAP per descartar i em van fer el test ràpid de la covid i va sortir negatiu. Ostres no pensava que molestava tant! et foten el palet aquell ben bé fins al cervell!!

en fi, que demà suposo que ja tornaré a treballar tot i que aquests dos dies de desconnexió he estat genial.

Serendipity família monoparental això sí que té mèrit!

Laura espero que la corba et surti bé. Jo sóc més aviat de tenir el sucre baix, però tres hores allà del planton amb mascareta inclosa... buf!
Imatge
Imatge
Imatge
M'encanten els moments en que se que s'ha de fer el correcte... m'agrada veure'ls passar mentre els saludo amb la ma :--/)
Serendipity83
:: puça
:: puça
Entrades: 23
Membre des de: dl. set. 25, 2017 8:03 pm

Re: Abril 2021

EntradaAutor: Serendipity83 » dj. oct. 29, 2020 9:31 pm

Hola boniques!

Tema vacuna de la grip, en el primer embaràs no me la vaig posar per recomanacions del meu ginecòleg en qui tenia fe cega. I just avui he fet visita telefònica amb la llevadora i m'ho ha aconsellat, però ara mateix estic al 95% segura que no ho faré. Tots els casos d'embarassades que conec que se la van posar, aquell any van pillar la grip de valent quan no l'havien agafat mai....aixi que crec que passo. I al pas que anem, potser ens confienn, doncs menys risc de contagiar-se!

i per la resta, ja estic en ple subidón del 2n trimestre! aquesta setmana m'he trobat estupendsment i ja vaig recuperant els meus gustos habituals. per fi!
Laura90
:: puça
:: puça
Entrades: 39
Membre des de: dl. set. 30, 2019 9:02 pm

Re: Abril 2021

EntradaAutor: Laura90 » dv. oct. 30, 2020 4:46 pm

Aneris ha escrit:Laura espero que la corba et surti bé. Jo sóc més aviat de tenir el sucre baix, però tres hores allà del planton amb mascareta inclosa... buf!


Hola! Sí, em va sortir bé... "massa" bé i tot... a l'extracció de les 3 hores tenia hipoglucèmia i estava morta de gana jaja. Si jo sempre he sigut de sucre baix i menjar sovint perquè m'ho noto, no entenia els resultats en dejuni a l'analítica i a la farmàcia. Però sembla que la meva insulina funciona :D

Jo sí que m'he posat la vacuna de la grip (ahir, de fet) tot i que aquest any crec que hi haurà molt pocs contagis, no sé ni si hi haurà grip.
Náyade
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1169
Membre des de: dc. jul. 30, 2014 11:17 am

Re: Abril 2021

EntradaAutor: Náyade » dc. nov. 11, 2020 12:04 pm

Hola!! Laura90 ostres al final res de lo del sucre , no?? >.-<: >.-<: me n'alegro molt!!!
Imatge Imatge
Lima
:: puça
:: puça
Entrades: 12
Membre des de: ds. abr. 11, 2020 8:17 pm

Re: Abril 2021

EntradaAutor: Lima » dc. nov. 11, 2020 7:50 pm

Hola noies!

M’afageixo a les panxolines d’Abril amb molta il.lusió i també, per ser realista, amb molta por.
Us explico una mica per sobre, el passat febrer vaig tenir un avortament espontani a les 8 setmanes. Després d’esperar 2 o 3 mesos que tot es posés a lloc, ho vam tornar a intentar. No hem tardat massa i la gran sorpresa és que aquesta vegada estic embarassada de bessons! Estem molt contents, però cada símptoma que noto l’he d’analitzar al deu mil vegades i em preocupo per tot... Suposo que és normal i que mica en mica m’aniré tranquil.litzant, o no... Fins ara m’he estat trobant molt malament, vomitant moltíssim cada dia, però ara ja em començo a trobar millor :)

El cas és que actualment estic de 16+1, en teoria surto de comptes el 27 d’abril, però ja m’han dit que no passaré de la setmana 37, així que suposo que seran de principis d’abril. Encara no sabem el sexe, dilluns tinc eco i a veure si poden esbrinar-ho. Gairebé estan segurs que comparteixen placenta, per tant seran bessons/es idèntics/ques.

Referent al tema de la vacuna de la grip, la llevadora em va dir que me l’hauria de posar, però durant l’última visita amb la gine em va dir que de moment no me la posés.

Perdoneu pel rotllo que us he fotut :S

Penso que poder tenir una “tribu” amb qui compartir dubtes i preocupacions pot anar mooolt bé!

Espero que totes us trobeu bé (disculpeu, mica en mica, quan vagi llegint ja aniré personalitzant més).

Ànims a totes! :-())
Laura90
:: puça
:: puça
Entrades: 39
Membre des de: dl. set. 30, 2019 9:02 pm

Re: Abril 2021

EntradaAutor: Laura90 » dj. nov. 12, 2020 6:25 pm

Náyade ha escrit:Hola!! Laura90 ostres al final res de lo del sucre , no?? >.-<: >.-<: me n'alegro molt!!!


Res de res... però ja tinc el volant per fer O'Sullivan la setmana 24... almenys no és la prova llarga, després d'haver-la fet l'O'Sullivan em sembla poca cosa. :p-)

De veritat que en la detecció de diabetes gestacional no s'escatimen recursos. Per la resta, contenta, perquè fins la morfològica, que la tinc el 7 de desembre, no tinc cap prova ni vista així que estaré tranquil·leta.

Una mica de baixón per tot el tema COVID-19, no poder quedar amb la gent, ni anar enlloc amb el meu home a fer les últimes escapadetes en parella, nosaltres que som uns culs inquiets... Espero que amb els confinaments d'aquests dies la cosa millori i al desembre poguem gaudir l'embaràs una mica més.

Lima Benvinguda per partida doble! Quina il·lusió! Ara et falta saber si són dos petitons o dues petitones :cnena: :cnen:

La resta com esteu? Anem arribant a l'equador de l'embaràs!

Torna a “Per mesos”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::