Mares AGOST 2021

gener, febrer, març...
Avatar de l’usuari
Naneta
:: peixet
:: peixet
Entrades: 269
Membre des de: dc. ago. 07, 2019 8:46 pm

Re: Mares AGOST 2021

EntradaAutor: Naneta » dj. gen. 07, 2021 3:31 pm

Hola!!

Primer de tot, entrava per saludar a la NinaDina! Porto un temps desconnectada del fòrum, però ara he entrat i he vist que estàs embarassada!! FELICITATS! Que bé! I semblava que mai arribaria, oi? M’alegro molt! I no t’ho perdis que jo també! Per fi! I al final In vitro però estem tan contents! A la primera!! Després d’una IA mig fallida perquè no vaig arribar a fer-la, confinament i In vitro...Bingo!

Ara no estic molt activa en el fòrum, però a veure si vaig entrant! Jo també tinc data d’agost: 21 d’agost. Estic de quasi 8 setmanes. Em queden dos dies per entrar-hi. Ja vam fer la primera eco i vam sentir el cigronet número 5 ( li diem així perquè és el que ens van posar. Els enumeren per números al laboratori :ok: ). Va ser molt emocionant. I la setmana vinent tenim la propera. Espero que tot segueixi bé. Jo segueixo amb nàusees, algun vòmits, els pits em fan mal i des d’ahir que tinc mal de cap. Faré una festa! Però jo contenta després d’esperar-lo amb tanta il.lusió.

Moltes felicitats a totes!

Jo estaré del tot tranquil.la fins que compleixi el primer trimestre, perquè sóc patidora de mena. Mentre segueixi creixent i donant guerra jo contenta com un gínjol!

Júlia31, tu tranquil.la que tot anirà bé. La baixa i santes pasques. Fins que ho vegis clar. Jo també sóc mestra i aquest curs estic a P3. Aniré a treballar fins que no ho vegi clar. Si la cosa es complica, primer sóc jo i el cigronet. M’ha costat molt de temps quedar-m’hi. Ara bé, m’agrada la meva professió i també hi torno amb moltes ganes tot i aquesta situació que vivim. Precaució total i evitar tenir por. Ah! Jo també em poso progesterona. Ja porto un munt! Jejeje! S’ha convertit en la meva rutina. Tot i que tampoc la trobaré a faltar, eh? Jejeje!

Apa! Fins a la propera!!!
Una abraçada!! :--/)
Llumeta40
Entrades: 4
Membre des de: dj. gen. 07, 2021 7:03 pm

Re: Mares AGOST 2021

EntradaAutor: Llumeta40 » dj. gen. 07, 2021 7:10 pm

x*x*x hola a tothom. Soc nova per aquí. Be, fa 10 anys que vaig tenir el meu primer fill, despres al 2012 el meu segon, I ara estic altre cop embarassada. Acabo lagost crec, estic de 6+2.i super patidora. Mencantaria compartir moments I experiences. Vaig fer me una eco el dia5 I es va veure el sac viteli pero encara no habia batec.em van dir q estava tot be. Que no patis
. Pero em va receptar progesterona. No se si es normal. O molt habitual o no. Salutacións a totes.!!
Avatar de l’usuari
NinaDina
:: papallona
:: papallona
Entrades: 133
Membre des de: dg. juny 09, 2019 7:09 pm

Re: Mares AGOST 2021

EntradaAutor: NinaDina » dt. gen. 12, 2021 11:10 am

Hola!! feia dies que no us llegia!
quina sorpresa Naneta! m'ha fet molt feliç llegir-te. enhorabona!! vàrem passar molts mesos juntes a cercadores, érem les eternes candidates! i ja veus, les dues pel mateix mes, que fort! estic super contenta per vosaltres!

Benvinguda Llumeta crec que és molt normal que et receptin progesterona, a vegades al principi no en segreguem la suficient. Enhorabona! a la pròxima visita li escoltaràs el cor.

Julia31 com vas? un xic més tranquila? estàs treballant?

Mad17, què tal? t'has fet analitica? jo no tinc vomits, però mal estar d'estomac és continu..

Liana5. estic igual que tu, panxa regirada, no em marxa amb res, ni menjant ni no menjant... has trobat algun remei? paciencia no? jaja

Perdudapelmon ara llegeixo la teva pregunta de parir a l'estiu... jo no m'hi havia parat a pensar la veritat, potser és més practic a l'hora de vestir i desvestir, i no patir pq passi fred no? si que diuen que la calor es porta bastant malament...

Alma33 com estàs?

Ulupika, segueixes amb nauseas? vas anar a visita amb acupuntura? t'ha anat bé? jo tinc pensat fer seguiment amb la publica i part també a publica però entre visites de seguretat social, alguna visita privada amb la mutua.


Segueixo treballant! ens llegim. petonets!
Llumeta40
Entrades: 4
Membre des de: dj. gen. 07, 2021 7:03 pm

Re: Mares AGOST 2021

EntradaAutor: Llumeta40 » dt. gen. 12, 2021 3:39 pm

Bona tarda a totes!

Ostres ahir vaig anar amb la llevadora ja. En principi acabo el 30 d agost. No sé si será dagost o septembre. Aviam. Els meus 2 anteriors embarassos van ser de 41+2 I 41+4 I els dos naturals sense inducció.espero que aquest no duri tant pq fara una calor!!!
Jo els he tingut en ple hivern els 2 anteriors I a lestiu la veritat crec q ha d ésser mil per la roba es un engorro els nounats. Jo recordo que pel carrer ploraven I amb tant Fred ens hhabiem sempre de posar a qualsevol Lloc perk feia molt d Fred. Al estiu crec será millor en aquest aspecte.

Molts Anims a totes
MaD_17
:: puça
:: puça
Entrades: 14
Membre des de: dc. des. 16, 2020 3:39 pm

Re: Mares AGOST 2021

EntradaAutor: MaD_17 » dc. gen. 13, 2021 11:24 am

Bon dia!!!

com estàs Júlia? espero que tot vagi anant a millor :)

Jo doncs continuo els matins una mica "marejada" i amb nausees i vòmits.. però és just quan m'aixeco... el que sí que he d'anar menjant poquet i sovint sinó és quan no em trobo massa bé... a veure si aviat fa el tomb.. ara ja estic de 10+3 :)

NinaDina, doncs avui he anat a fer l'analítica! no ha anat tant malament com em pensava... com que el meu pare té sucre m'han hagut de fer prova del sucre també (una altra cosa que em feia respecte per lo "malament" que n'havia sentit a parlar... però la veritat que tampoc estava tant dolent ejejej ara.. em pensava que era un xupito lo que havíem de veure i he flipat amb l'ampolla que m'he hagut de veure de glucosa!!!

En fi, una cosa més feta jejej ara a esperar els resultats i a l'eco que tinc el dia 25 :()()::::

La resta com aneu? benvingudes i felicitats a les que us heu incorporat més tard!
Avatar de l’usuari
Naneta
:: peixet
:: peixet
Entrades: 269
Membre des de: dc. ago. 07, 2019 8:46 pm

Re: Mares AGOST 2021

EntradaAutor: Naneta » dj. gen. 14, 2021 7:02 pm

Hola!!

Gràcies NinaDina! :--/) Estem molt contents! Tu diràs! Amb el què ha costat, oi? >.-<:

Llumeta40, jo també em poso progesterona. En el meu cas és perquè vaig fer tractament i com que estava plenament hormonada, d’alguna manera el teu cos te’l deixen en standbye. Així que la progesterona era molt important. Tot i això, és molt important per tal que l’embrió segueixi amb tu i vagi evolucionant. És ben normal que te la receptiu. Jo em poso 800mg cada dia i ara a partir de la setmana 10 ja ho hauré d’anar reduint.

Mad17, que bé que ja t’hagin fet l’analítica!! Jo me l’he de fer entre l’1 i el 9 de febrer. Espero que tot surti bé! I jo també tinc nàusees i moltes vegades acabo vomitant. Un cristo! Jejejeje!! I no tinc hora... tant pot ser pel matí com pel migdia com per la tarda o nit... Va segons el dia. Però és suportable. La gine em va receptar coses però ho puc suportar i prefereixo no prendre’m res.

Espero que la resta estigueu bé!!

Ah! Amb la panxa regirada és bo anar menjant poquet i seguit. T’ajudarà a assentar l’estòmag. M’ho va dir la gine i és veritat. Malgrat això, si se’m regira.... nàusees... paciència!! I també em passa com la Mad_17. He d’anar menjar seguit per evitar més malestar. Bé, també noto que tinc més gana.

Jo ahir vaig anar a la consulta. I ja el vam veure més gran!! Ja té braços i cames. Quina gràcia! Crec que em vaig emocionar més ahir que a la primera. Suposo que començo a ser més conscient.
Que guay!!!

Ara a esperar a d’aquí dues setmanes. I ja per mitjans de febrer la de les 12 setmanes >.-<: :p-)

Bé, una abraçada!!
Una abraçada!! :--/)
Lauuu
:: puça
:: puça
Entrades: 5
Membre des de: ds. gen. 16, 2021 11:35 am

Re: Mares AGOST 2021

EntradaAutor: Lauuu » ds. gen. 16, 2021 11:49 am

Hola noies! Jo també estic de molt poquet, 7 setmanes quins nervis! M’han hagut de reprogramar la visita amb la matrona per contacte amb un cas positiu de covid, per sort he sortit negativa. Us volia preguntar pel tema hospital! Ens vem estar mirant alguna mútua pero crec que anem tard! I el que em toca de referència es el Vall d’Hebron, en teniu alguna opinió?
Felicitats a totes!!!
Avatar de l’usuari
Naneta
:: peixet
:: peixet
Entrades: 269
Membre des de: dc. ago. 07, 2019 8:46 pm

Re: Mares AGOST 2021

EntradaAutor: Naneta » dg. gen. 17, 2021 1:01 pm

Hola Lauuu! Benvinguda i felicitats!

Jo només conec un company de feina que van tenir la seva nena a la Vall d’Hebron i recordo que em va dir que els havien tractat molt bé i que estaven contents. Et parlo de fa 4 anyets. Ja no tinc més informació.

Jo vaig per mútua. Sóc d’adeslas i la meva doctora em va dir que una de les clíniques on atenia els parts era a la Corachan. Com que vam fer el tractament allà i van ser molt atents, segurament aniríem allà. Però com que falta encara molt, ja ho preguntarem com va. Perquè a les visites no hi anem i no sé si s’ha de fer algun tràmit o què. Es nota que sóc una novatilla, oi? Jejeje!

Bé, vaig a dinar que ja tinc gana!!

Que passeu un feliç diumenge! :content:
Una abraçada!! :--/)
Júlia31
Entrades: 4
Membre des de: dl. des. 21, 2020 5:42 am

Re: Mares AGOST 2021

EntradaAutor: Júlia31 » dt. gen. 19, 2021 4:03 pm

Hola noies,

Moltes gràcies per preocupar-vos per mi. Malauradament no ha anat bé. Tot i que em vaig prendre la progesterona vaig continuar tacant. Fa dues setmanes en una eco van veure que no hi havia batec... Em van donar unes pastilles per perdre’l a casa i des de llavors m’he trobat molt malament tant física com psicològicament. Ara estic de baixa, uns dies... Dijous torno a tenir visita per veure si l’úter està net o, si per contra encara no ho he expulsat tot... Espero que si!

Bé, gràcies a totes pels ànims i desitjo de tot cor que vagi molt bé l’embaràs! Una abraçada a totes!
perdudapelmon
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 83
Membre des de: dl. feb. 11, 2008 4:38 pm
Ubicació: Mallorca

Re: Mares AGOST 2021

EntradaAutor: perdudapelmon » dj. gen. 21, 2021 7:22 pm

Entro només un momentet per enviar una abraçada forta la Júlia. Em sap molt de greu pel que estàs passant. Tot el que sents ara és molt normal. Però poc a poc tot es posarà al seu lloc. Molts ànims, maca!
Avatar de l’usuari
Naneta
:: peixet
:: peixet
Entrades: 269
Membre des de: dc. ago. 07, 2019 8:46 pm

Re: Mares AGOST 2021

EntradaAutor: Naneta » dv. gen. 22, 2021 7:29 pm

Una abraçada ben gran, Júlia!!! T’envio molta força!!!
Una abraçada!! :--/)
Llumeta40
Entrades: 4
Membre des de: dj. gen. 07, 2021 7:03 pm

Re: Mares AGOST 2021

EntradaAutor: Llumeta40 » dl. gen. 25, 2021 4:11 pm

Hola a totes!!! Com esteu., malauradament en el meu cas I tercer emabaras no ha Anat tampoc be. Estava de 9 semanas, avui he comencat a tacar una mica. He Anat a urgencies I mhan comunicat les males noticies. El creixement Shabia parat I no había batec desde feia dies. Mha dit. Mha posat unes pastilles I en principi he danar expulsant tot jo dimecres he de tornar hi. I espero haber tret tot de forma natural. Mhan dit que será com una regla molt forta. Mai había petit un abort, (abort diferit mhan dit). Lembrio deixa d creixer.molts Anims per totes, una forta abracada a totes ara mateix tinc molts Dolors. Suposo q es normal. El cos es savi mhan dit. I potser cromosomicament no era sa ni viable. De fet es millor ara, que no pas no haberme enterat de res, no tenir perdues I arribar ala eco de 12 I assebentar me aleshores.molts Anims per tut b Julia ja que tb em puc imaginar una mica per el que estás passant. Salutacións a totes
Lauuu
:: puça
:: puça
Entrades: 5
Membre des de: ds. gen. 16, 2021 11:35 am

Re: Mares AGOST 2021

EntradaAutor: Lauuu » dt. gen. 26, 2021 6:51 am

Em sap molt de greu noies, deu ser un moment molt dur. Molts ànims a les dues i una abraçada molt forta!
Avatar de l’usuari
NinaDina
:: papallona
:: papallona
Entrades: 133
Membre des de: dg. juny 09, 2019 7:09 pm

Re: Mares AGOST 2021

EntradaAutor: NinaDina » dt. gen. 26, 2021 4:18 pm

Ostres.. Llumeta, Júlia. una abraçada molt forta. En aquests moments no hi ha paraules que serveixin de res. Molts petons boniques.
MaD_17
:: puça
:: puça
Entrades: 14
Membre des de: dc. des. 16, 2020 3:39 pm

Re: Mares AGOST 2021

EntradaAutor: MaD_17 » dv. gen. 29, 2021 7:12 pm

Hola noies! Ostres quin greu nenes... Moltissimes anims i a mirar endavant!!! Una baraçada molt forta!

Per part meva dilluns ja vaig fer l eco i resultats dl 1trimestre i tot esta correcte (soc inmune a l toxo, no tinc sucre.. Ja q per antecedents familiara me'l van mirar ja... I tot dins els valors normals) :) (ara be mhan hagut d'ajustar l data provable d part per l mida del bebé.. I en cmptes d 12+5 setmanes resulta q dema ja entro a la 14.. I per tant acabaria el 31 d juliol... Estic al limit d'agost jejej)

Espero q estigueu totes be i a seguir endavant!
Avatar de l’usuari
Naneta
:: peixet
:: peixet
Entrades: 269
Membre des de: dc. ago. 07, 2019 8:46 pm

Re: Mares AGOST 2021

EntradaAutor: Naneta » ds. gen. 30, 2021 2:37 pm

Em sap molt de greu, Llumeta!!
Una forta abraçada!!

Com esteu la resta? Espero que molt bé!!

Per part meva, dimecres vam anar a un control i tot segueix molt bé. Ja fa 4cm! S’havia girat i les manetes les tenia davant la careta. Va fer molta gràcia. Tot i que haig de ser sincera que sort que m’ho expliquen perquè sinó costa veure on és el cap i on és el cos. No vaig veure pas que s’havia girat. Jajajaja!
Avui ja m’he fet la primera analítica i ara a esperar a la eco del primer trimestre. Que la farem a les 13 setmanes. No m’ho han pogut avançar. Però millor! Es veurà tot més. <:-)

De símptomes estic millor. Ja s’han reduït els vòmits i les nàusees, però vaig molt cansada i tinc una son. Avui m’he llevat d’hora per fer-me l’analítica i estic morta. zz:-) zz:-)

Vosaltres fareu el test prenatal? A nosaltres ens ho va comentar la gine. I com que em coneix que sóc un sac de nervis, m’ho ha recomanat per estar tranquil.la. Ja li vaig preguntar si era per l’edat i em va dir que no. Només per com sóc que em preocupa massa. No tinc remei. I ara estem investigant en dos llocs. Dilluns decidim.

Bé, que tingueu bon cap de setmana!!! :content:
Una abraçada!! :--/)
valeriayantonio2021
:: puça
:: puça
Entrades: 6
Membre des de: dl. feb. 01, 2021 5:33 pm

Re: Mares AGOST 2021

EntradaAutor: valeriayantonio2021 » dl. feb. 01, 2021 5:40 pm

Hola bona tarda
Soc nova en aquest foro aunque ya fa 6 anys vaig entra per la meva filla y amb va anar genial
Ara estic de 5 setmanes 5+3 y estic nerviosa sembla el meu primer embarazo sembla mentida
Pero éstic nerviosa pero si no ya latido...
Espero poder compartir cosas per aquí y poder está mes tranquila

Gracies
Avatar de l’usuari
Naneta
:: peixet
:: peixet
Entrades: 269
Membre des de: dc. ago. 07, 2019 8:46 pm

Re: Mares AGOST 2021

EntradaAutor: Naneta » dc. feb. 03, 2021 7:34 pm

Hola Valeria!

Benvinguda!!! I moltes felicitats per l’embaràs!!!

Ja veuràs com tot anirà genial!! I ben aviat ja el sentiràs a la primera eco. Queda poquet!!!
Una abraçada!! :--/)
MaD_17
:: puça
:: puça
Entrades: 14
Membre des de: dc. des. 16, 2020 3:39 pm

Re: Mares AGOST 2021

EntradaAutor: MaD_17 » dg. feb. 07, 2021 5:36 pm

Hola!!! Com esteu noies?
Jo ara veient com va creixent la panxa ja se'm comença a notar.. Ahir vaig entrar a la setmana 15.

Naneta, jo el test prenatal hem decidit q no el fariem. La ginecologa la veritat q ens va dir q era decisio nostre pero q ella veia ela resultats molt be i el risc d sindrome etc va sortir baix... Ara tmabe t'he de dir que tinc amigues que si q van decidir fer-se'l. Es una cosa molt personal i crec q al final les dues opcions (si els resultats surten be) son bones.. Aixi que si us heu de quedar mes tranquils no hi perds res ;)

Ara ja hi ha ganes d saber si en nen o nena.. Que la ultima eco no ho veia massa clar la gine... A veure si el dia 22 q fem la proxima ho podem saber :)

Cuideuvos molt! Una abraçada!!
Avatar de l’usuari
Vannion
:: gosset
:: gosset
Entrades: 407
Membre des de: dj. gen. 14, 2016 9:52 am

Re: Mares AGOST 2021

EntradaAutor: Vannion » dl. feb. 08, 2021 1:57 pm

Primer de tot, una abraçada molt forta a la Julia i la Llumeta. Espero que us recupereu aviat i la propera vagi tot sobre rodes. Malauradament aquestes coses passen mes del que s'expliquen.

Jo finalment m'atreveixo a afegir-m'he al grup!
Avui estic de 14+3 i la veritat es que no em puc queixar! Em trobo bé, i si que a l'inici va ser una mica feixuc, sobretot perquè per lo vist jo en els meus embarassos soc de tenir ''son mortal'', i amb el petit de 3 anys que ronda per casa... descansar no era gaire opcional jajaja
Em tocaria pel 6 d'agost. El meu primer nen es del 24. I per dubtes de com vestir-los i tal, us puc dir que tot i que jo estic a Andorra, tampoc cal que vagin molt abrigadets.
I sobre la calor que passarem... doncs ja us podeu anar conscienciant, perquè jo mai n'havia tingut tanta a la vida com amb l'embaràs del D a l'estiu.

Ara ja em fet l'screening prenatal, i els riscos surten baixos, aixi que nosaltres ja no farem cap prova més.

Aquests dies estem en una situació una mica complicada, jo soc infermera, i he anat esquivant la covid des de fa un any. I ara fa 20dies que estem confinats perque el petit de la casa va tenir un contacte a l'escola i ha donat + jajaja (riure per no plorar). Lo bo, es que tots estem perfectes, i de moment totes les proves que ens han fet als papis, son negatives.

Un petonas boniques!

Torna a “Per mesos”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::