Mares AGOST 2021

gener, febrer, març...
Avatar de l’usuari
Vannion
:: gosset
:: gosset
Entrades: 407
Membre des de: dj. gen. 14, 2016 9:52 am

Re: Mares AGOST 2021

EntradaAutor: Vannion » dj. març 11, 2021 9:22 am

Bon dia noies!

Avui de 18+6 :)
Aixi doncs ja coneixem el sexe de dos , oi? Naneta i NinaDina teniu nenes ! Enhorabona!!

NinaDina, aixi doncs ets sanitaria autonoma? Si ja costa ser sanitaria contractada, no em vull imaginar per compte propi :r) Espero que tinguis sort amb el tema de trobar substitut!!

Naneta, que bo lo del melic! Jo en el primer embaràs se'm va herniar una mica, i amb aquest crec que s'ha acabat d'apanyar xD Però de moment es un assumpte purament estètic, aixi que no passa res. Que be que ja tingueu bressolet! :) sobre lo del collit, aixo va com va. Jo la veritat vaig amb la ment oberta. Amb el primer era pro-collit 100%, però el meu fill, us diré que va millor d'una altra manera. L'altra vegada vam collitar 8 mesos, despres, ja era impossible i el vaig passar al bressol, encara dins l'habitació. I aprofitant que a l'any, vam anar de vacances i va dormir en mil llocs diferents, quan vam arribar a casa vam passar el bressolet a la seva habitació xD Amb aquest si puc, d'entrada dormirà al bressol ... però no aposto res :-D
La veritat es que tots els regalets i cosetes fan molta ilu!

Sobre la son, la veritat es que jo hi ha dies que dormo fatal, i al dia següent vaig zombie perduda. Amb el que disfrutava al primer embaràs de dormir.. i aquesta vegada, tinc dies fatals en els que qualsevol soroll em desperta i em deixa desvetllada.

Mode ego, l'altre dia vaig aprofitar i vaig fer una miniconsulta a la llevadora... la veritat es que sobre la setmana 17 ja començava a intuir moviments dins la panxolina, i de cop i volta, divendres passat vaig passar a no notar res de res... com era aviat vaig pensar que potser s'havia canviat de posició i essent tant petit donava a algun lloc on no noto. Però a mesura que passaven els dies, la paranoia anava a més. Li vaig dir a una companya llevadora i em va fer un ''soni'' que serveix per escoltar el cor. Quin descans! Tot en ordre. Ara la veritat es que hi ha algun dia que noto algo, però no tant clar com abans. Imagino que es secundari a que el bebè està en un altre lloc xD

Que vagi molt be noietes! Ja anireu explicant :)
montsenc
:: puça
:: puça
Entrades: 26
Membre des de: ds. juny 11, 2016 9:07 am

Re: Mares AGOST 2021

EntradaAutor: montsenc » dj. març 11, 2021 2:31 pm

Hola boniques!

El resultat del test prenatal va sortir perfecte, axí que ja estic més tranquila. I serà un nen :cnen: !! Ja tinc 2 nenes i van nèixer al febrer/març, així que em tocarà comprar roba nova perquè no crec que pugui aprofitar gaire.

Vannion: nosaltres no hem fet collit però el seu bressol va estar a la nostra habitació fins ben passat l'any. I han passat mooooltes èpoques dormint al nostre llit. Al final es tracta de fer el que sigui més pràctic i sobreviure :-o00m Nosaltres ens hem plantejat molt cops comprar un llit més gran (el d'ara és de 1,50m) però per a mi és com acceptar que tindrem els okupes una temporada llarga. i al final no ho hem fet. I és una tonteria perquè continuem dormim els 4 junts molts cops i no tenim espai...

NinaDina enhorabona per la nena!!

Estic de 15+3 i ja porto uns quants kilos. Sóc molt primeta i en el 1r embaràs vaig guanyar 20 kg i en el 2n 22. En tots 2 casos als 4 mesos havia perdut tot el pes i amb la petita fins i tot vaig baixar 3 kg per sota del meu pes original. En el meu cas és un tema de metabolisme, que em canvia durant els embarassos i el meu cos ho reté tot. Així que intento no pensar-hi gaire i anar fent.

Un petonàs!
Avatar de l’usuari
Naneta
:: peixet
:: peixet
Entrades: 269
Membre des de: dc. ago. 07, 2019 8:46 pm

Re: Mares AGOST 2021

EntradaAutor: Naneta » dj. març 11, 2021 9:01 pm

Holaaaa!!!

Teniu tota la raó!! Vas adaptant-te a mesura que veus què va bé i què no. Adaptació al poder. Cada criatura és diferent. I el bressolet és prou gran i crec que s’hi passarà molts mesos!! Jejeje!!! Muntarem la seva habitació amb el llitet típic de baranes perquè ens fa molta il.lusió, però el farà servir més endavant.

Què guay que el o la notis, Vannion!! Jo també M’hagués ratllat. Són tan petitets que suposo que és normal que, en alguns moments, no t’enteris. Dic jo. Jo si es mou no m’entero encara. Noto cosetes però no sé si és ella o què és... ara estic a un dia i mig de les 17 setmanes. No sé si notaré res... Que “novatilla” que sóc.... Però se m’està fent llarg això de no anar encara al control. Sóc una ànsies i massa patidora. Espero que tot segueixi bé perquè la panxa creix!

Jo tampoc dormo com dormia. Em desperto amb molt mal de cervicals... Les que ja sou mares, això del coixí maternal és útil o és una tonteria?

Montsec, m’alegro que el test surtis genial!!! I felicitats pel nen de la casa!!

Bé, noies!! Bona nit! Una ja està a les últimes...

Bon cap de setmana! Demà ja divendres!!! >.-<: >.-<:
Una abraçada!! :--/)
Avatar de l’usuari
Vannion
:: gosset
:: gosset
Entrades: 407
Membre des de: dj. gen. 14, 2016 9:52 am

Re: Mares AGOST 2021

EntradaAutor: Vannion » dv. març 12, 2021 8:32 am

Bon dia boniques!

Oficialment de 19 setmanes, aquesta vegada em passa volant :content: En res a l'equador

Enhorabona pel nen Montsenc!! :) no recordo si tenieu alguna preferència. M'alegro que tot vagi bé. I el tema pes es taaaaaaant relatiu. Jo en l'altre embaràs vaig fer 9kg. En aquest, vaig començar 3 kg per sota del meu pes habitual. I ara tot just he recuperat el que jo peso de normal. Peeeero, amb l'altre, quan em vaig engreixar de valent va ser a la lactància (diuen que aprima JAJAJA) Aixo va de metabolismes i jo crec que cadascu engreixa el que necessita. (Bueno, hi ha extrems, pero entenem-nos). Sobre el llit més gran... doncs si al final no necessitem 1.80 doncs el Vannionet i jo i farem volteretes :-:)

Parlant de fer volteretes al llit... com porteu el tema líbido? jo en l'embaràs del D, la veritat es que no ho recordo, perquè per motius mèdics ens van capar tot l'embaràs (primer per pèrdues, despres per contraccions...) i la veritat es que aquest , entre la libido pels terres (o per sota) i el record de les perdues de l'anterior, doncs tinc al pobre Vannionet recordant l'adolescencia a tope. Ell que voldria mambo... i a mi que em fa una mandra i un nosequé...

Naneta, jo dormo malament, pero perque es com que qualsevol soroll o coseta ja em desvetlla
Sobre el coixi de maternitat, et refereixes al de lactància? Al que es com un xurrito? Jo la veritat es que li vaig treure molt rendiment! Al final de l'embaràs el feia servir per estar més comoda al llit, desprès, evidentment per no trencar-m'he l'esquena amb la lactància, i el feia servir tambe de niuet si deixava al D al llit o al sofà (venen uns niuets molt monos, que ja tenen la forma, però jo em vaig apanyar amb el coixi), i desprès quan ja era més gran i començava a seure, el posava de límit al terra per quan de cop i volta passava d'assegut a ''me tiro pa'tras '' cap al costat, i al menys no se m'obria el cap xD
El meu però es com un coixi coixi, n'hi ha que tenen boletes i em sembla que son una mica més ferms. No se quin serà millor opció, la veritat.

Jo aquesta vegada em sembla que seré ben minimalista. L'unic que crec que hem de comprar es una cadireta de cotxe pel gran, ja que pel petit reciclarem la que du el D. I com tinc cadira de passeig només, potser compro un ''capazo'' tou que s'adapta. Bueno i robeta alguna coseta fresqueta, pero com per sort naixeran més o menys a la mateixa epoca, em sembla que podré aprofitar molt! :)

Un petó boniques!
Avatar de l’usuari
Naneta
:: peixet
:: peixet
Entrades: 269
Membre des de: dc. ago. 07, 2019 8:46 pm

Re: Mares AGOST 2021

EntradaAutor: Naneta » dv. març 12, 2021 6:22 pm

Siiii!!! Em referia a això! Gràcies Vannion!! Pels consells!!! Ho rumiaré! Saps què passa? Que no sé si cabrem al llit entre la meva parella, jo, la panxa creixent i el coixí. Jajajjajaja!!! Ens vam quedar curts quan vam muntar l’habitació. No vam calcular bé en el seu moment. Quan canvïi el llit, el compro més gran :miko:

Doncs et diré que tampoc tinc la libido molt molt alteta.... Jo pensava que la tindria als núvols! Jajajaja! I veig que no.... Anem mantenint la festeta, però jo em noto menys activa. Em costa més arribar, però a la vegada estic més sensible. Malgrat això, no li dono gens d’importància. Ja tornarà a alçar-se!!

Nosaltres sí que hem de comprar-ho tot! A veure si algú em dóna alguna coseta o cau algun regalet. Jejeje!! Però, en el fons, fa il.lusió anar-ho comprant. Ara que comencen a obrir, anirem a investigar. ;)

Avui he notat alguna coseta. Crec! La panxa es movia lleugerament. O era jo sense adonar-me’n o la nena. Una cosa molt molt lleugera. Igualment, ma mare pel migdia m’ha notat que tenia la panxa d’un costat més aboltada que de l’altra. Jo ni idea! XD Quina gràcia! En canvi, per la tarda es veia l’altre costat.
Demà ja de 17 setmanes. És veritat que passa volant!

Que tingueu molt bon cap de setmana!!!
Una abraçada!! :--/)
Avatar de l’usuari
Vannion
:: gosset
:: gosset
Entrades: 407
Membre des de: dj. gen. 14, 2016 9:52 am

Re: Mares AGOST 2021

EntradaAutor: Vannion » dt. març 16, 2021 7:33 am

Com aneu marones?

Aquí oficialment després dels amagos, ja el noto al bebé. Però , a mi em farà més ilu encara quan el puguin notar els demés :) el vannionet es bastant padrazo, però és bastant passota durant l'embaràs xD i al menys aquesta vegada posa ganes en intentar notar alguna coseta. Entenc que per ells és molt abstracte tot plegat.

I la veritat és que poquet a dir.. amb moltes ganes de que arribi la morfologica dijous vinent :)

Un petó! Ja anireu explicant :)
MaD_17
:: puça
:: puça
Entrades: 14
Membre des de: dc. des. 16, 2020 3:39 pm

Re: Mares AGOST 2021

EntradaAutor: MaD_17 » dt. març 16, 2021 4:50 pm

Hola noies!!!

feia moltíssim que no passava per aquí.... he intentat posar-me una mica el dia; pel que he vist per ara tenim 2 nenes i un nen al grup no? :)

Jo us confirmo que també tindrem una nena!! L'Emma :)

Avui ja de 20+3 i la setmana vinent ja ens fan la morfològica!! quines ganes de tornar a veure la peque; i penso.. sort d'anar per mutua i cada mes poder-la anar veient sinó que llarg se'ns faria... jeje

La veritat que he fet un gir respecte el primer trimestre... ara ja em trobo molt millor i he recuperat molta energia.. que els tres primers mesos semblava que m'arrossegava tot el dia.. buf... per sort ja ha canviat bastant tot aixo!

També volia aprofitar per preguntar-vos si alguna de per aquí es de la zona de Girona, i si coneixeu clínia girona i clínia bofill... la veritat que no he sentit res dolent de les dues, i tinc amigues i conegudes que han parit tant a una com a l'altra... aixii que encara se'm fa més dificil decidir... no sé si alguna em port aportar alguna opinió més ;)

Anem parlant!! espero que totes estigueu bé :)
montsenc
:: puça
:: puça
Entrades: 26
Membre des de: ds. juny 11, 2016 9:07 am

Re: Mares AGOST 2021

EntradaAutor: montsenc » dl. març 22, 2021 10:32 am

Hola, com aneu?

Jo avui ja de 17 setmanes, en breu hauré fet mig camí :b-)))

MaD_17, Vannion com va anar la morfològica? Segur que tot bé i emocionades per veure els petits de nou. MaD_17 enhorabona per l'Emma!!! Sembla que les nenes són majoria. En els altres grups dels meus embarassos també va ser majoria de nenes :cnena: Jo soc de Bcn així que no et puc ajudar gaire en això de la recerca de clínica.

Tema líbido, no anem acompassats...jejeje Normalment a les 21h jo caic rodona al llit i m'adormo al moment. Així que al pobre no li dono gaires opcions. I quan jo en tinc ganes ell està ko.

El que pitjor porto són els despertars nocturns. Em desperto per anar al lavabo i després em costa 1-2h tornar-me a dormir. I a l'endemà no soc persona...

Fa setmanes que faig servir un coixí llarg per posar-me'l entre les cames o sota, depèn de la postura en que m'adormi. Intento aprofitar ara que encara puc dormir panxa enlaire sense estar molt incòmode.

Apa, que tingueu molt bon inici de setmana.
Yuka
:: puça
:: puça
Entrades: 6
Membre des de: dg. jul. 12, 2020 7:04 pm

Re: Mares AGOST 2021

EntradaAutor: Yuka » dc. març 24, 2021 10:08 am

Hola maques!

Perdoneu que m'acopli tan tard... amb el meu primer fill (4 anys) vaig fer una pinya molt maca del Soc petit, i encara tenim contacte!

Tinc 37 anys, sóc de BCN, estic de 17+4 i espero un altre nen, confirmat per eco i per Test prenatal no invasiu.

Vaig passar un primer trimestre dur amb nàusees i vòmits, hematoma, però ara molt millor. Tinc moltes ganes de sentir al meu petit! pensava que amb el segon embaràs ja ho notaria però encara no.

Dilluns varem fer eco, la ginecòloga va comentar que es veia una banda amniótica (com una columna de teixit que atravessava la imatge de dalt abaix), però no li va donar cap importància. Que el bebé passava pels costat i que l'acabaria trencant o apartant. Segurament havia aparegut per cesària prèvia (el meu fill venia de cul). Que ho comentés a la eco morfològica i prou.

Després vaig cagar-la mirant a Google, i estic una mica angoixada... :-o00m

Esperant que arribi la eco de les 20 setmanes, que em toca el 12 d'abril... que es fa llarga l'espera!

Veig que ja aneu tenint les ecos morfològiques?? ja a la meitat del camí!!!

petonets!
Avatar de l’usuari
Naneta
:: peixet
:: peixet
Entrades: 269
Membre des de: dc. ago. 07, 2019 8:46 pm

Re: Mares AGOST 2021

EntradaAutor: Naneta » dc. març 24, 2021 1:48 pm

Hola maques!!

Quants dies!! Jo ja estic de 18+4!

Com han anat aquestes ecos morfològiques? A mi encara em falten dues setmanes... se m’està fent llarg..... fins la primera d’abril res que ja estaré de 21s!!

Montsenc, jo alguns dies quan em desperto per anar al lavabo, també em passa. M’estic una bona estona fins que no torno a agafar el son. És un rotllo. Però, per sort, em passa poc sovint.

Ja els noteu? Jo no... veig la panxa com es mou lleugerament quan estic relaxada, però jo crec que no. Dic que crec Pk noto cosetes però sóc una novatilla i ni idea!!!

Yuka! Benvinguda!!! Que bé que et trobis ja millor!!! I no et ratllis que no serà res de res. La gine ja et va dir que tot anava bé. Intenta no donar-li voltes. Tot i que t’entenc. Jo sóc igual.... jejejeje! Ara que fa tant que no la veig, ja estic ansiosa!!!

Jo vaig fent. La veritat és que vaig molt cansada.... no marxen les nàusees, ni els vòmits ni els marejos. I porto uns dies amb mal d’esquena. A sobre, vaig patinar i caure i em fa mal la cama. Un cristo!! I clar, amb la meva feina això d’estar asseguda.... impossible!! I acabo el dia feta pols. Agafaré ja la baixa perquè no em trobo bé i no m’acompanya gens el cos.

Bé, noies!! Que segueixi tot molt bé!!!

Petons!!!
Una abraçada!! :--/)
Avatar de l’usuari
Naneta
:: peixet
:: peixet
Entrades: 269
Membre des de: dc. ago. 07, 2019 8:46 pm

Re: Mares AGOST 2021

EntradaAutor: Naneta » dc. març 24, 2021 8:28 pm

Ahh!! Mad_17, jo no sóc de la teva zona i no et puc ajudar....

I al final el mal de cama no és de la caiguda. És a causa del nervi femoral. Tenia enganxada la pelvis i això ha provocat que el nervi patis. L’osteòpata m’ha dit que de cara a la setmana vinent, segurament, millorarà. Espero que si!!!

A unes els hi dóna pel nervi ciàtic i a mi pel nervi femoral... aix...

Apa! Bona nit!!
Una abraçada!! :--/)
MaD_17
:: puça
:: puça
Entrades: 14
Membre des de: dc. des. 16, 2020 3:39 pm

Re: Mares AGOST 2021

EntradaAutor: MaD_17 » ds. març 27, 2021 10:03 am

Hola nenes!
Doncs la morfològica que vam fer dilluns tot super bé!!! i el que dieu.... fa una il·lusió quan l pots veure!!! ara fins final d'abril que no tornem a tenir hora.
La petita pero durant la eco no parava quins cops d peus i de mans.. vaia bellugueta! jeje :-())

I ara jo ja vaig començant a sentir mes tot i que no es un cop molt fort si que sobretot els vespres després de sopar i algun altre moment puntual del dia començo a notar els copets! fins i tot el meu home ja també l'ha pogut sentir (pq el que passava era que el principi només sentia molt poquet per dins i per fora no es notava res.. i ara ja des de fora posant l ma es nota el cop jeje)

Jo aquesta setmana he estat una mica així així... feia dies que no tenia vomits i marejos i a mitja setmana vaig esta fatal.. em vaig passar quasi tota l tarda durmint i el matí amb la feina vaig anar fent com vaig poder... sort en tinc d fer teletreball i poder aixecar-me, anar al labavo si ho necessito.. ara ja molt millor... avui ja entro a la 22 .

I les nits es aixo aquests dies que vai esta mes malament si que l nit també vaig durmir mes malament i em passa similar.. si mhe d'aixecar per anar al labavo a mitja nit.. després puc tardar una o dues hores a adurmir-me.... pero per sort ultimament em passa poc... la resta de dies puc durmir fins al matí tot seguit... zz:-)

Que tingueu un molt bon cap de setmana!!!

Per cert, sobre la clínica cap problema, només era per si hi havia algu de per aquí la zona que podia donar-me opinió... al final sinó les dues n'he sentit a parlar bé i per tant, triem el que triem mentre vagi bé estarà genial :globus:

Una abraçada!!
Avatar de l’usuari
Naneta
:: peixet
:: peixet
Entrades: 269
Membre des de: dc. ago. 07, 2019 8:46 pm

Re: Mares AGOST 2021

EntradaAutor: Naneta » dg. març 28, 2021 4:36 pm

Hola!!

Mad_17, que bé que l’hagués pogut veure!! Jo en tinc moltes ganes!! També és una manera de saber que tot va bé.

I quina sort que la noteu! Jo em sembla que no... Com vaig dir noto la panxa i ara el melic movent-se lleugerament, però res més.

L’osteòpata em va dir que depenent on tinguis col.locada la placenta, la notes abans o no. Si és anterior amortitza i costa més notar els moviments. Si està posterior és més fàcil percebre-ho.

D’aquí dues setmanes ho preguntaré per curiositat.

Bé, noies!! Feliç diumenge!!
Una abraçada!! :--/)
montsenc
:: puça
:: puça
Entrades: 26
Membre des de: ds. juny 11, 2016 9:07 am

Re: Mares AGOST 2021

EntradaAutor: montsenc » dl. abr. 12, 2021 8:44 am

Bon dia boniques!
Què tal tot? Jo demà tinc la morfològica i amb ganes de tornar a veure al petitó.
Físicament em trobo bé i si faig migdiada al vespre aguanto una mica més desperta :miko: Com treballo asseguda intento caminar regularment però el cert és que no tinc gaire temps. He començat a mirar classe pre-part online i crec que les faré tant per la SS com per la mútua, a veure si així em moc una mica.
Aquest cap de setmana he estat en modo "neteja del niu" i m'he donat un bon tute netejant i endreçant. El mes vinent m'agradaria pintar les habitacions (que ja toca) i remenar al traster per veure què puc aprofitar i què puc tirar directament. Encara falta molt de temps però aquest cop no ho vull deixar pel final que amb la calor i les peques sense llar/escola pot ser mortal intentar preparar res.
Apa, espero que estigueu molt bé.
Petonets
Avatar de l’usuari
Naneta
:: peixet
:: peixet
Entrades: 269
Membre des de: dc. ago. 07, 2019 8:46 pm

Re: Mares AGOST 2021

EntradaAutor: Naneta » dl. abr. 12, 2021 2:32 pm

Bona tarda!!

Com aneu? Veig que tu, Montsenc, estàs bé!! M’alegro!! Que et vagi molt bé la eco de demà!! Jo hi vaig anar dimecres passat. Va ser molt xulo poder-la tornar a veure. Malgrat que va costar perquè no para quieta ni un moment. Nerviosa com els papes. Jajajaja!! I a sobre estava d’esquena i li va donar feina al doctor. Però tot perfecte! Ja pesa 374 grams i fa uns 23 cm. Li vaig preguntar directament al doctor perquè teníem curiositat.... Va fer uns càlculs matemàtics i ens ho va dir.
Dimecres vaig a la meva ginecòloga per fer el traspàs d’informació i, suposo, que ens tornarà a fer una eco i ens dirà quan toca l’altra analítica i tal.

Jo també li vull preguntar alguna cosa com si hem de fer algun tràmit ja per la clínica on vull tenir la nena. Ellla atén els parts allà, però no sé si nosaltres hem de fer quelcom perquè no anem allà per res. I també preguntar-li que dissabte vaig tenir un dolor força pronunciat al costat dret que va durar molt poquet però com que he llegit que durant el cinquè i sisè mes l’úter assaja i tens mini contraccions... jo què sé. Que potser va ser per mala postura que dissabte em notava súper pesada.

I nosaltres ja estem preparant l’habitació. Vivim en un piset i ens hi hem de posar ja per tenir-ho llest. Entre trastos en aquella habitació, forats de quadres que hem hagut de tapar i que hem de pintar.... Hi ha feina! Per les cosetes, més o menys les tenim. Tinc una amiga que m’ha donat el cotxet i súper bé!! Una cosa menys!! El llitet de baranes ja el tenim i la minicuna. I quan l’habitació estigui llesta ja anirem pel que queda.

Pas a pas.

Jo ja estic de baixa. No m’acompanyava gens el cos amb la feina... I a sobre mal d’esquena i nervi femoral pinçat pels moviments de la pelvis. Se’m carrega un munt la cama. Un rotllo!! Igualment, FELIÇ COM UN ANÍS!! Sort que les nàusees, vòmits i marejos han remès moltíssim!! Pràcticament, han marxat!! >.-<:

Avui provaré de tornar a ioga a veure què. Almenys estiraré l’esquena que em convé. Jo això de les sessions de preparació pel part no ho he mirat encara...

Per la resta, anem fent! Es nota que no tinc tanta energia!! Jejeje!! I ja la noto moltíssim perquè, com he dit, és molt moguda.

Espero que estigueu totes bé!! :***: :***: :ok:
Una abraçada!! :--/)
Avatar de l’usuari
Vannion
:: gosset
:: gosset
Entrades: 407
Membre des de: dj. gen. 14, 2016 9:52 am

Re: Mares AGOST 2021

EntradaAutor: Vannion » dv. abr. 16, 2021 8:08 am

Molt bones noies!!

Avui 24 setmanes justes! Mare meva! Quan ens descuidem estan aqui els bebes!

Benvinguda Yuka! Com ha anat l'eco de les 20s? Ja has pogut aclarir l'assumpte de la banda amniotica??

Naneta, que be aquesta morfologica i aquesta bellugueta! que be que ja estiguis de baixa! Jo si estigues treballant a espanya, ja n'estaria, perque soc infermera i a partir de les 22-24 setmanes ja ens en posen per risc. Però treballo a Andorra xD i aqui representa que treballes fins que explotes. Aixi doncs, gaudeix de la sort que has tingut :) espero que la cama no et faci molt la punyeta i puguis disfrutar!
Sobre la localització de la placenta, et puc dir que si que afecta. I molt! El D tenia la placenta en posterior, i tot el dia el notava i des de la setmana 20 o aixi tinc videos on es veu la meva panxa amorfa movent-se cap a totes bandes. Aquest bebé te la placenta anterior, i poques vegades noto patades a la panxa. Principalment noto els moviments , i sensació d'eco interior. Com si em pateges (que segurament es aixi) els organs interns xD Ja ens diras si has descobert on la tens!

Montsenc! Tot i que treballis asseguda amb dues criatures a casa, dubto que et moguis poc! Jo la veritat es que no era una gran esportista abans d'això, però al menys intento sortir a caminar tots els dies. Abans feiem 7-10km, amb la meva companya de passejades. Però ella acaba de tenir al bebé i llavors fem passejades més respectuoses amb el ritme que marca el recent nascut. Intento fer Kegel... tot i que son sencills , me n'oblido sovint... i mira que noto que tinc el sòl pèlvic fatal després de l'altre embaràs (el problema va ser que l'expulsiu va ser bastant traumatic pels meus baixos... i tot i que pensava que si, sembla ser que no els he recuperat tant bé com em pensava...)
Sobre anar preparant cosetes... nosaltres hem començat a mirar, si hi ha algun cabas compatible amb la nostra cadira de passeig... Al D el vam tenir un parell de mesos en un cotxet de fa mil anys, i finalment quan vam comprar la cadira de passeig ens em vam desfer (va fer el seu servei, pero era un armatoste amb totes les lletres xD) . Penso que si per 50-100€ trobem un ''capazo blando'' ens pot fer l'apanyito. En teniu experiència?
El que si que hem començat a fer ha estat coses per organitzar millor el cotxe. Actualment semblem gitanos xD hi ha contes pel seient de darrera, un cubell de platja pel terra ... i he trobat uns organitzadors que tenen bona pinta a amazon, aviam si podem posar una mica d'ordre (ultimament estic molt ''Mari Kondo'').

Mad17, com van les nausees i marejos que han tornat? Has pogut descansar més?

Jo poca cosa a explicar. Vam fer la morfologica i aquest bebé sembla que es mooooolt més calmat que el D. S'ho va deixar veure tot en temps record. I com estava tot be, doncs genial!
El 22 em fan una altra eco de control, aviam que tal. La gine em va avisar que potser canviaven la normativa i que era possible que el pare poguès assistir a la visita. Ja us diré. Si pot, aprofitarem!

Un petó! Aviam si no deixo passar tant de temps abans de tornar a passar per aqui!
Avatar de l’usuari
Naneta
:: peixet
:: peixet
Entrades: 269
Membre des de: dc. ago. 07, 2019 8:46 pm

Re: Mares AGOST 2021

EntradaAutor: Naneta » dv. abr. 16, 2021 4:31 pm

Holaaaa!!

M’alegro que segueixi tot bé, Vannion!!! Jo estic menys que tu. Demà 22! Tens raó! Passa volant!! Però quina felicitat suprema!! :love:

Dimecres vam anar a la visita amb la nostra gine i tot perfecte!! La baldufa seguia movent-se. Volia fer-me una eco 4D i no es veia res :_( És la pera!! No es vol posar bé a la foto. Jajajajaja!!

I sí! Ja ho vaig preguntar la setmana passada. La tinc anterior. Així que entre la placenta i ella que tenia un braç davant la careta i les cames també fent la boleta... fer-li una bona captura amb la eco... Xungo!! Però bé, per nosaltres això és el de menys. Segueix creixent sana i forta. El més important.

No deixen entrar la teva parella, Vannion? A la meva si. Els protocols són diferents a cada lloc, veig. A veure si ja el deixen entrar a la propera. És cosa de dos això i per ells també és un moment important. No ho trobo just.

També vaig aprofitar per preguntar-li allò del dolor intens del costat dret. Resulta que és el lligament que s’estira i fa mal!! Em va dir que és habitual i segurament em tornarà a passar. Aigua calenta o esterilla va bé perquè calma. Per si us passa. I d’aquí unes setmanetes si que pot passar que la panxa es posi dura i tingui mini contraccions. També és normal. També calent i s’alleugera. M’ho va dir perquè no m’espantés.

Ui si! Sort que estic de baixa perquè l’esquena em fa mal i la cama pitjor. Crec que no passarà fins que neixi... molt em temo. Se’m carrega i em fa un mal! Dreta molta estona malament, caminant al cap d’una estona malament. I encara que m’assegui em fa mal igual. Per tant, jo vaig fent fins que puc.

Tenia una mare infermera i ja em va comentar això de la baixa per risc. Ara semblaré una súper feminista però segur que passaria. Si fossin els homes els que parissin, ja hi hauria una baixa per embaràs. Ni mal d’esquena, ni estrès ni res. Embaràs!! Que no és pas cap tonteria... Bé, :miko: :miko:

Jo ahir també estava en plan Mari Kondo... tenia dia tonto i sensible. Tenim el merder muntat amb l’habitació i em va entrar el sentiment de: tot està desorganitzat, tinc el llit amb ple de coses a dins, hi ha massa capsa pel mig i on ho posarem.... Sort que tinc una parella que em calma i em va dient: això ho posarem aquí, això allà, calma, tenim temps.... :love:

I res, d’aquí 3 setmanes em toca l’analítica i he de fer el test aquest del sucre :ufs: i la setmana següent nou control. Espero que segueixi tot correcte. M’he engreixat súper poc i el que creix és el que ha de créixer: la panxeta!! :b-))) :b-)))

Apa noies!! Totes bé???
Una abraçada!! :--/)
Avatar de l’usuari
Vannion
:: gosset
:: gosset
Entrades: 407
Membre des de: dj. gen. 14, 2016 9:52 am

Re: Mares AGOST 2021

EntradaAutor: Vannion » dv. abr. 23, 2021 8:50 am

Molt bones!

Setmana 25!
Escric des del telèfon però perquè així no ho dilato en el temps.
Ahir vaig anar a visita. Tot genial, ja gairebé fa 800 g el bollito, i va poder venir el pare, així que genial. Tot i que el bebè va estar poc col·laborador i estava ben rebregat xD però no ens queixem!

I avui m'he fet l'o'sullivan. Com ja me'l va pautar, no ho volia postposar, perquè és un anàlisi que fa mandra. Però ja està fet, així que, només a esperar que surti bé.

I vosaltres com aneu? Com va l'esquena Naneta?

Un petó a totes marones!
montsenc
:: puça
:: puça
Entrades: 26
Membre des de: ds. juny 11, 2016 9:07 am

Re: Mares AGOST 2021

EntradaAutor: montsenc » dv. abr. 23, 2021 11:19 am

Hola!
A mi la gine no m'ha dit res de l'Osullivan, però ara començaré la setmana 22. Vaig llegir que ara ja no el fan sempre així que no sé si me'l posarà amb l'analítica del 2n T o me'l podré saltar. En els altres 2 embarassos el vaig fer i tot bé. Una mica empalagós però suportable.
Heu començat a mirar vacances? Marxareu a algun lloc? Jo tinc dubtes. Surto de comptes a finals d'agost però amb la calor i amb 2 peques per casa no m'acabo de veure anant amunt i avall. Però tot l'estiu a Bcn pot ser mortal. Alguna escapada a la muntanya, on s'està més fresquet :***: , estaria bé però no sé quan. Al juliol potser.
Bona diada!
Avatar de l’usuari
Naneta
:: peixet
:: peixet
Entrades: 269
Membre des de: dc. ago. 07, 2019 8:46 pm

Re: Mares AGOST 2021

EntradaAutor: Naneta » dv. abr. 23, 2021 11:52 am

Bona diada de Sant Jordi!!

Doncs jo poca cosa a dir. Tot segueix bé. Més que res perquè la barrufeta només fa que patadetes i veig que està ben activa!! Espero que quan surti sigui més tranquil.leta!! Jaja!!

L’esquena i la cama segueixen igual. Vaig tornar a l’osteòpata i ella creu que tot em ve de l’esquena. Així que paciència. Quan fa mal paro i m’assec.

Jo l’analítica hi aniré d’aquí dues setmanes que ja estaré a la 24. Demà ja entro a la 23 :p-)
A mi sí que m’ha demanat el test aquest. Potser te’l demana més endavant, Montsenc.

I sobre les vacances... nohi he pensat pas.... La meva parella estarà treballant fins que jo estigui a punt de petar per allargar la baixa amb les vacances que li pertoquen així que jo crec que estaré en el meu balconet prenent el sol (si no em moro de calor) i els caps de setmana alguna escapadeta. Però entenc que sent de Barcelona, vulguis marxar. És normal!

M’alegro que l’hagin deixat entrar, Vannion! Que bé! I està molt gran el teu bollito! Jeje! Viento en popa! :b-)))

Bé, noies! M’alegro que seguiu bé! La resta espero que també!! :-()-) alguna novetat?

Que tingueu bon dia de Sant Jordi!! :--/)
Una abraçada!! :--/)

Torna a “Per mesos”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::