MARES NOVEMBRE 2022

gener, febrer, març...
Valk
:: puça
:: puça
Entrades: 13
Membre des de: dt. maig 04, 2021 8:15 am

Re: MARES NOVEMBRE 2022

EntradaAutor: Valk » dc. juny 01, 2022 11:07 am

Holii!!
Doncs nínive desanimada perquè tot va com molt lent... I sembla que les setmanes no passin. A part no trobo roba que em quedi be... Ara ve estiu i tampoc trobo cap bikini que m'agradi i m'entri...

El meu fill esta prepcupat perque diu que el deixarem de banda i no ens preocuparem per ell... I a mi tot se m'està fent una muntanya...


Res que deuen ser les hormones que estan fent de les seves, a veure si ja pasen rapid els dies per tenir els resultats de l'analítica i que arribi el dia 8 per la eco.

Ànims!! Que ja queda poquet!!
Una abraçada,
Lluna[34
:: puça
:: puça
Entrades: 30
Membre des de: dt. des. 14, 2021 10:35 am

Re: MARES NOVEMBRE 2022

EntradaAutor: Lluna[34 » dj. juny 02, 2022 9:30 am

Bon dia marones! :***:

Com esteu?

Us he anat llegint :ok:

Valk de quan estàs ara? Ànims i paciència, hormonalment estem en una muntanya russa i es fa difícil gestionar-ho tot, com ens sentim i com ens veiem, com es sent la resta de la família per l'arribada del nou membre,... Quants anys té el teu fill? Això ho diu ara sense pensar, quan arribi el bebè veurà que no és com ell imaginava, vosaltres hi sereu per ell incondicionalment! I se li despertarà el sentiment d'estima vers el seu germanet/a.

Les esperes pels resultats i proves és inevitable, i si, es fa llarg, lent,...ja podrien establir una altra programació i no fer ecos tan espaiades, per exemple!

En referència al que comentaves de vestir-se, quan et comença a canviar el cos realment és un daltabaix! Però i què?! És per un fet meravellós!!! El que experimentes també m'ha passat, i he trobat a la botiga Kiabi vestits moníssims i de multitud de patrons, que queden genial a tots els tipus de cos, amb un tallatge adequat, i no són premama ;) Vaig tots els dies amb vestits, fresqueta i còmoda! També recomano la pàgina de Shein, tenen de tot! vestits, faldilles precioses, bikinis que queden genial, les talles també són correctes, aquí si que he comprat de premama :) Amb uns estampats i uns colors ben bonics!

Tenim el grup de whatsapp força actiu, per si t'animes, contacte més directe i proper! Si et ve de gust, envia'm el teu número per missatge privat. T'hi esperem ;)

Nínive ja t'han tornat l'angel sounds? L'has pogut escoltar? T'entenc perfectament, es fa taaaan llarga l'espera quan veus tantes setmanes per endavant per la següent eco...Hem de pensar més en el dia a dia i gaudir de trobar-nos bé! :-())

Avui complim 14+6! Vaig força bé, ahir vaig tenir una baixada de tensió i estava molt marejada...avui ja més bé! També una mica ratllada que fins el 20/06 no tinc eco...! Però vaig veient la panxa creixent, i penso, au va, que tot va bé, creu-t'ho i confia! A nivell emocional, molt tova, ploro per tot, tot m'emociona, i més alterada, m'agafo les coses més a pit, els sentiments són més desmesurats jeje!. I amb aquesta calor, pesadesa, inflor de cames i mala circulació, ho estic mig solucionant amb un sèrum de freshly (hyaluronic energy body serum) i la crema tractament integral de cames de la marca me and me, sort d'això! . Us ho comento per si us trobeu en la mateixa situació, pocs productes cosmètics són aptes per aplicar-se en l'embaràs. Cada estiu em prenia unes ampolletes d'herbes i plantes, però ara no puc prendre-les

Boniques, bon cap de setmana llarg! I a gaudir de les panxuuus! :***
Valk
:: puça
:: puça
Entrades: 13
Membre des de: dt. maig 04, 2021 8:15 am

Re: MARES NOVEMBRE 2022

EntradaAutor: Valk » dj. juny 02, 2022 11:24 am

Hola A totes!

lluna[34 ostres donxs poder si que m'animo al grup de WhatsApp. Ara estic de 11 setmanes acabades de complir. El nen té 10 anys i jo estic separada i té por que passi el que li esta passant a casa del pare, que només estan per el germà i per ell no. Es complicat, ja que tenim ganes de fer-lo particep de tot pero fins la eco no estem fent res ...

Doncs em miraré a Shein a veure que hi ha, perquè a Kiabi alguna coseta si però jo sóc de negres i tot es molt colorit jajaja.

Bua es que estic igual que tu.. ploro per tot i tot el que em diuen sembla un atac.
Provaré lo de les cremes que dius pq semblo un elefant amb les cames jajaja

Et paso el meu número pero privat i moltes gràcies!!
Nínive
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 54
Membre des de: dt. gen. 25, 2022 1:54 pm

Re: MARES NOVEMBRE 2022

EntradaAutor: Nínive » dl. juny 13, 2022 1:43 pm

17+1
Bon dilluns noies!
Què aturadet està el forum jeje, cap novetat?

Jo he tingut avui visita amb el nou ginecòleg/obstetra ja que la meva ha deixat obstetrícia i ara només fa ginecologia, així que m'han derivat a un de nou... com a positiu m'he aprimat una mica més iujuuu, a partir d'ara crec que toca engreixar-se per la retenció de líquids i tal, però m'alegro de començar una mica més lleugera :P
Ja noto copets al ventre i en l'eco ràpida hem vist com es movia i girava jeje, li he preguntat al doctor si veia indicis d'espina bífida (la meva paranoia particular) i m'ha dit que aparentment estava tot molt correcte i no hi havia cap indici, que m'ho confirmarien en l'eco de les 20 però que semblava un bebé perfectament format i amb tot el que toca al seu lloc, així que m'ha tret un petit pes de sobre :content:
L'eco de les 20 setmanes em toca a una clínica amb ecògrafs d'alta resolució, veurem què tal va tot però vaig més tranquil·la després de la visita d'avui :-())

Vosaltres com aneu? Tot bé? Vigileu amb la calor aquesta setmana! :***:

Torna a “Per mesos”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::