MARES NOVEMBRE 2022

gener, febrer, març...
Galla22
:: puça
:: puça
Entrades: 16
Membre des de: dl. gen. 24, 2022 8:57 pm

Re: MARES NOVEMBRE 2022

EntradaAutor: Galla22 » dj. abr. 21, 2022 8:00 pm

Hola noies!!

Què bé! quantes mamis de final d'any!! jajaj I quantes visites ja!!! I quantes ecos!!!!
Nosaltres tmb hem fet la primera visita, tot correcte! bategant a tope! :love:

Per símptomes, igual o pitjor...nàusees i cansament extrem...i si, també panxa ja...als vespres. Però no sé si serà de la gana que tinc...

Jo si feu grup de whats mhi sumo! Que almenys contestaré més ràpid i personalitzat que aquí, que em costa molt...

Seguim!! >.-<:
Lluna[34
:: puça
:: puça
Entrades: 30
Membre des de: dt. des. 14, 2021 10:35 am

Re: MARES NOVEMBRE 2022

EntradaAutor: Lluna[34 » dv. abr. 22, 2022 8:12 am

Bon diaaa!!! :***:

Galla22 que bé, ja l'heu pogut veure i sentir >.-<:

Aquestes panxolines ja es comencen a notar :-()) :ok: a mi també em passa, ja després de dinar, pum! ja porto el botó del pantaló descordat, si seguim a aquest ritme, en res ja em veig amb roba premamá total! Estic pensant que em compraré algun pantaló una o dues talles més, per poder allargar una mica el vestir "normal", és que els que tinc amb goma també m'estrenyen xD

Estic d'acord amb la Galla22, engeguem el grup de WhatsApp va:p-) si voleu, passeu-me els números per privat i el faig :love:

Avui si que fa bon dia, quina alegria! Demà ja no tant, llàstima per Sant Jordi :ufs: Que tingueu un bon cap de setmana i us regalin un bon llibre i una bonica rosa! :***
Rossella13
:: puça
:: puça
Entrades: 17
Membre des de: dj. set. 29, 2016 4:03 pm

Re: MARES NOVEMBRE 2022

EntradaAutor: Rossella13 » dv. abr. 22, 2022 11:45 am

Hola a totes,

Sembla que les mares de novembre cada vegada som més! Us he anat llegint però fins ara no he trobat un moment per seure i posar-me a escriure. Com esteu?

núvolblanc
com estàs? és molt dur afrontar un nou embaràs després d'haver patit avorts, ja són prou durs els tractaments de fertilitat com per a més a més trobar-te que no tira endavant. Espero que poc a poc puguis gaudir d'aquest embaràs i que tot vagi bé, ja aniràs explicant.

Arieja
com et trobes? t'han millorat les nausees? he llegit que ja els hi has explicat als teus fills... jo el primer embaràs que va acabar en abort ho vaig explicar desde el primer moment, el meu fill no s'en recorda perquè no tenia ni 2 anys, després ja no ho he explicat més, està bé que ho puguis portar amb aquesta naturalitat, cada familia és un món suposo. La veritat es que em fa sentir malament no dir-li però així ho hem decidit, tant per nosaltres per no fer-nos tantes il·lusions, com per ell...ara ja em queda poc per la eco del 1r trimestre i aleshores ja li direm.

La resta de mares que ja teniu un fill/a com els hi direu? porto dies donant-hi tombs i no sé ben bé com fer-ho... espero que s'ho prengui bé i li faci il·lusió, però potser no li fa gaire gràcia, just fa unes setmanes em va dir que ell no volia germans perquè no es pot fer res amb ells quan son bebés. El meu nen ja té 5 anys i una mica ja sap de què va el tema.

Ninive
Veig que tu ja vas preguntar pel tema dels germans. La meva idea es dir-li el cap de setmana després de la eco del 1r trimestre, ensenyar-li la foto, explicar-li què vol dir tenir un germà (ja li he anat explicant des de que busquem) i aleshores anar a fer alguna cosa divertida, potser anar a dinar i al cine, o a un parc infantil i cel·lebrar-ho, perquè se n'adoni que és algo bo. Després havia pensat que sigui ell, si vol, el que ho digui a la familia i amics i així també veurà com es posa de contenta la gent i relacionarà que es algo bo tenir un germà/na petit. Canviant de tema, com estàs de les nausees i la son? suposo que ja millor, no?

Jo ahir vaig fer 12 setmanes però he de dir que no ho estic passant massa bé en aquest embaràs, la tranquilitat de la eco em dura 2 dies si arriba i després no paro de pensar que potser algo va malament, fa una setmana aproximadament he notat que ja no tinc tanta son ni cansament i tampoc em fan tant de mal els pits, entenc que es normal perquè ja estic al final del primer trimestre, però fa que pensi en la possibilitat de que algo no vagi bé, també ara fa 3 dies que a estones tinc un lleuger fluxe marró al paper quan m'eixugo, no crec que sigui important, però es una mica pesat... quan estava de 5/6 setmanes ja vaig estar tacant i em va fer patir molt. A banda d'aquestes "rallades" em trobo força bé i dimecres que vé 27 d'abril tinc la eco del 1r trimestre, ja us podeu imaginar que estic comptant els minuts. Si tot va bé, després de la eco ho començarem a dir, primer de tot al nostre fill i després a amics i familiars. De moment només ho he dit a la meva germana, pares i la meva millor amiga i la veritat es que m'anat bé per intentar no fer-me masses il·lusions (tot i que comprensiblement ja me n'he fet) però en els altres aborts a les 8 setmanes ja tenia triats els noms, havia recuperat la roba d'embarassada i la de bebé, havia planejat cada cosa de la nostra nova vida i aquesta vegada m'he contingut més i després de la eco aniré a buscar la roba de premama i començaré a pensar en la resta de coses.

Com porteu vosaltres l'equilibri entre la il·lusió i el tocar de peus a terra? jo es que soc d'emocionar-me rapid i massa, amb els anys estic aprenent a controlar-ho una mica.

Us he fotut un bon rotllo, hehe, intentaré actualitzar dimecres a veure com ha anat la eco ser més breu que m'enrotllo molt... i si tot va bé, després m'apunto al grup de whatsapp, poc a poc :ok:

Molts ànims a totes! ja queda menys per acabar el 1r trimestre!
Rosella :***:

1 fill natural (2017) desde 2018 buscant germanet
2 avorts diferits 7 setmanes (2019 i 2021)
Ovo gener 22 +
Nínive
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 54
Membre des de: dt. gen. 25, 2022 1:54 pm

Re: MARES NOVEMBRE 2022

EntradaAutor: Nínive » dv. abr. 22, 2022 2:09 pm

Quin dia més bonic, avui :love:

Com aneu?
Lluna[34, jo et passaré el mòbil un cop veiem que a l'eco del triple screening està tot ok, abans no em vull arriscar per si de cas, però aneu fent! Això sí, no abandonem el fòrum que és molt xulo i s'hi poden anar afegint més mares jeje.

Ostres Rossella13, això em passava a mi al primer embaràs, supernegativa i pensant si passaria alguna cosa als 2 dies de l'eco... en aquest no em passa, la nena se'm menja tota l'energia i no em queda temps de menjar-me el cap :r)
Jo ni vaig triar nom ni vaig comprar RES fins passada l'eco de la setmana 20, li tenia pànic a que hi hagués malformacions o coses així i l'haguèssim d'aturar, això sí, un cop van dir que tot ok vam fer tant el meu marit com jo unes llistes de noms (7 pàgines en total XDDDD) i ens vam tirar uns quants dies fins decidir-nos (va guanyar un dels seus, per cert, a canvi vam posar el meu cognom primer :P)
Fins al 2n trimestre no començaré a rescatar la roba de la nena de les caixes on està guardada, suposo que necessitarem un segon armari pel nou, tornar a muntar bressol, moisès, comprar cotxet (això és l'únic que no tinc de la primera, el vam tenir de 2a mà i era un trasto, el vaig deixar al carrer per què sel'endugués algú quan ja no el necessitava i va durar 2 minuts jajaja.

Per cert, la setmana vinent faré la prova no invasiva, teniu alguna recomanació de marques? hi ha un parell de 350 euros que es miren tot lo bàsic més alguna coseta extra i el sexe, així que crec que agafaré una d'aquestes (una és la Harmony, l'altra no ho recordo). Es fa a partir de la setmana 10, així que amb una mica de sort rebré el resultat abans del triple screening.

A gaudir del sol i acumular vitamina D, que arriben més dies de pluja (quin pal)
núvolblanc
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 83
Membre des de: dt. ago. 03, 2021 10:29 pm

Re: MARES NOVEMBRE 2022

EntradaAutor: núvolblanc » dl. abr. 25, 2022 1:50 pm

Hola!!!

Com han anat aquests dies? Jo entre les vacances i la tornada he tingut poc temps... Ara em poso al dia!

Com van aquestes panxus?

Rossella13, t'entenc tant! Jo també em tranquil·litzo després d'una eco, però l'endemà ja torno a patir... A més amb aquest embaràs m'ha passat que els símptomes em van venir forts al principi, però cap a la setmana 8 em van començar a baixar una mica... Lògicament em vaig espantar, però la setmana passada vam tenir eco per la SS, estava de 9 setmanes i tot perfecte!!! Suposo que realment cada embaràs és diferent, i en aquest cas el meu cos s'hi ha acostumat més ràpid. Et falta molt poquet, ja a tu, per fer l'eco! Veuràs com anirà tot bé. I si el teu fill veu que vosaltres viviu l'arribada d'un germanet/a amb il·lusió, se li encomanarà segur!!! Per a ells és un canvi heavy (el meu també tindrà quasi 5 anys quan neixi el segon), però també penso que ja tenen molts recursos per afrontar-ho, han vist altres amiguets a qui els han nascut germans, i volen viure l'experiència ells també. Ja ens explicaràs com va!!!!

Arieja, em va agradar molt la manera com has plantejat explicar l'embaràs als teus fills. Jo no he gosat encara donar la notícia al meu., Amb l'embaràs de la nena que vam perdre al final del primer trimestre, li ho vam explicar quan ja sabíem que no tiraria endavant. Perquè entengués què passava i se'n pogués acomiadar. Ara estic com la Rossella13, esperant l'eco del 1r trimestre per dir-l'hi. La veritat és que en començo a tenir ganes!!!

Nínive, jo tampoc penso fer les proves de glucosa... Eeeecs! De fet l'última al final de l'embaràs del meu fill ja no la vaig fer, m'ho vaig mesurar amb un glucòmetre a casa i de conya. Quant al TPNI que demanaves no et puc ajudar perquè ni idea. Al final l'has fet?

Sobre aquest tema, un detall interessant: la meva gine (SS) em va dir que tenint 40 tacos que acabo de fer, és probable que em doni risc mitjà, fins i tot alt, al triple screening. Que no ens espantem. En cas que sigui així, la prova no invasiva t'entra per la SS. Així que em va recomanar que no la féssim encara, que ens esperéssim. Potser, Nínive, t'arriba tard aquesta info, però almenys a les que som més grandetes ens pot servir per anar més preparades.

Lluna34, Galla22, com aneu?

Jo sí que et passaré el telèfon, Lluna34, tinc ganes de connectar amb la confiança i la il·lusió compartint experiències de manera més directa :)

Una abraçada forta a totes!!!

8/2016 Avortament espontani 6s
1/2018 Naixement de l'A. Embaràs natural
7/2020 Avortament espontani 5s
3/2021 ILE per T13, 14s
7/2021 Avortament diferit 9s
12/2021 1a FIV. 2 blastos a DGP, 1 de sa. Beta -
3/2022 2a FIV. 1 blasto a DGP, 1 de sa. Beta +
Lluna[34
:: puça
:: puça
Entrades: 30
Membre des de: dt. des. 14, 2021 10:35 am

Re: MARES NOVEMBRE 2022

EntradaAutor: Lluna[34 » dt. abr. 26, 2022 10:00 am

Bon dia boniques! :***: Quins dies més radiants, fan animar un munt!

Us informo que el grup de WhatsApp està creat :ok: Galla22 i núvolblanc número rebut! Mica en mica, quan ho aneu creient convenient, ja me'ls anireu fent arribar la resta ;)

Nínive no abandonarem el fòrum, no pateixis, jeje! I si, estic d'acord amb tu, que es vagin afegint més marones :) Amb la prova no invasiva no et puc ajudar, no la vaig fer pel 1r embaràs, tampoc tinc referències d'algú que m'hagi explicat quin és millor. Potser trobes més informació pel fòrum, amb algun post que s'hagi obert sobre el tema. Ja l'has fet? Quan tens l'eco del triple screening?
Amb això que dius de rescatar coses, m'has fet pensar en tot el que arribem a guardar i acumular...!

Arieja com va tot?

Rossella13 com estàs? demà tens eco oi? >.-<: ja ens explicaràs! Segur que tot :ok: el que comentes d'equilibrar les emocions és complicat, va molt amb el tarannà de cadascú. Les que som d'emocionar-nos de pressa tenim una bona feinada en frenar-nos :-o00m t'entenc, en controlar-ho una mica, després les patacades són doblement colpidores. Penso que hem de sentir al 100%, emocionar-nos i viure-ho des de la nostra essència més autèntica, després ja processarem i reconduirem la situació, per pair-ho de la millor manera possible ;)

Ego: avui de 9+4, les nàusees han disminuït força, només a primera hora del matí ja. He començat a tenir rampes als dits del preu dret, alguna de dia, alguna de nit...! Recuperat una mica la gana, i per sort, només coses saludables, molta fruita! Que el 1r embaràs va ser terrorífic, em va donar pels croissants de xocolata, bolleria diversa, galetes,...i ara no em ve de gens de gust. He tingut desig de iogurts de llimona i sopa (si, ara amb aquests dies de caloreta m'estic fotent caldo amb fideuet integral!) i vosaltres? Algun desig a destacar???

Ens anem llegint! Una abraçada enorme :cabra:
Nínive
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 54
Membre des de: dt. gen. 25, 2022 1:54 pm

Re: MARES NOVEMBRE 2022

EntradaAutor: Nínive » dt. abr. 26, 2022 5:07 pm

Bon dia noies!!! Aiiii quin bon temps que fa, i pinta que tota la setmana estarà igual :***:

Entro ràpid només per comentar-vos el tema de la prova no invasiva, me la faré entre finals de setmana i la setmana vinent (ara estic de 10+2, estic esperant a cobrar jajaja), hem decidit fer-la perquè ho volem anunciar a tota la família després del TS i tenint més de 40 anys si em surt risc alt hauria d'esperar a que me la fessin per la SS (això suposant que em surti alt, perquè pot sortir mig i llavors crec que no entra, oi?), i no sé quant poden trigar... i la panxa ja es nota, no puc esperar un temps extra perquè em pillen segur XDDDD
A més que si surt alguna cosa alterada ja puc demanar visita per fer les proves que calguin, i no caldria allargar l'espera.
Si fos igual de cara que quan me la vaig fer fa 4 anys (uns 700 euros) segurament m'esperaria, però 350 és assequible i després de valorar-ho amb la parella hem decidit fer-la.

El TS el tinc en 2 setmanes, tinc ganes ja que ara amb samarretes més primes comença a cantar molt :-()) En quant confirmin que tot ok t'enviaré el meu número de mòbil ^^

Molta sort a l'eco Rossella13!!! Ja ens explicaràs com va tot, segur que súper.

Fins aviat :cnen: :cnena:
MeiB
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 60
Membre des de: dl. des. 27, 2021 9:30 pm

Re: MARES NOVEMBRE 2022

EntradaAutor: MeiB » dt. abr. 26, 2022 8:20 pm

Hola a totes,
Sóc nova en aquest forum, m’he animat a participar en el grupet perque sóc ben novata!
Tinc 37 anys i seré mare única a finals de novembre.
Estic de 10 setmanes, com a simptomes dir-vos que tinc nausees constants, sobretot matí i vespre. Pits ara ja no els noto tan inflats com al principi, tot i que si ben adolorits.
Panxa res, inclús us diria que m’he aprimat, després de setmana santa s’ha accentuat molt els fàstics i haver avorrit tot el menjar. Ja no em ve de gust res de capritx.
Fa un parell de setmanes em vaig fer eco, on baig veure l’embrió de 1,5cms on es distingia cap i culet. Vam sentir el cor que bategava a 167ppm!!! I tot bé.
La propera eco és el 12 de maig, ja estaré de 12 i suposo em faran el TS i miraran tema cromosomic.

Us vaig llegint!
Jo tambe esperaré a la setmana 12 per confirmar que tor estigui bé.

Gràcies




Nom: MeiB
Nº fills: -
DPP:24/11/2022
Sexe: -
Edat: 37
núvolblanc
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 83
Membre des de: dt. ago. 03, 2021 10:29 pm

Re: MARES NOVEMBRE 2022

EntradaAutor: núvolblanc » dc. abr. 27, 2022 12:48 pm

Hola!!!!

Sí que fa uns dies bonics, avui s'ha espatllat una mica, però sembla que la primavera indiscutiblement ha arribat! Per fi!!!

Ostres, Nínive, m'has fet pensar amb això de la prova no invasiva... Jo estic exactament igual que tu amb tema panxa, al matí quan em llevo estic com sempre, però al llarg del dia se'm va inflant... I entre això i les supertetes faig pinta d'embarassada total!!! I també em fa cosa que se'm noti abans de les 12s, també perquè no vull que ningú em faci cap comentari davant del meu fill... I és veritat que així ja ho podreu dir, i si no la cosa s'allarga (amb risc mitjà no te la fan a la SS? Aquest detall no ens el van dir). Saps quant triguen els resultats?

MeiB, quina alegria veure't per aquí també!!! A veure si et van millorant els símptomes aquests emprenyadors. A moltes dones els sol passar a finals del 3r mes, aixi que ja falta poquet!

Sí que costa això de mantenir l'equilibri de les emocions... A mi m'està passant que com més avança més forta comença a ser la il·lusió, però també la por! I se'm fa llaaaaarga l'espera de dues setmanes més fins a l'eco...

De símptomes estic més o menys igual, sobretot molt cansament i son! Com a anècdota, avui (10 setmanes) em fan l'analítica del 1T, i com que és a les 16.30h he hagut de dinar a les 12h per fer 4h de dejú... Per cert, a mi no m'ha donat pels croissants de xocolata, però sí per les pizzes, bikinis... Gens saludable precisament!!! Em va passar el mateix amb l'embaràs del meu fill, però més exagerat encara. Llavors feia una dieta més sana, sopava bròquil gairebé cada nit, i a l'embarassar-me el vaig avorrir del tot! Suposo que el meus cos ja estava tip d'àcid fòlic i em va dir prou!!!

Una abraçada, boniques!!!

8/2016 Avortament espontani 6s
1/2018 Naixement de l'A. Embaràs natural
7/2020 Avortament espontani 5s
3/2021 ILE per T13, 14s
7/2021 Avortament diferit 9s
12/2021 1a FIV. 2 blastos a DGP, 1 de sa. Beta -
3/2022 2a FIV. 1 blasto a DGP, 1 de sa. Beta +
Nínive
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 54
Membre des de: dt. gen. 25, 2022 1:54 pm

Re: MARES NOVEMBRE 2022

EntradaAutor: Nínive » dj. abr. 28, 2022 2:06 pm

10+4
Benvinguda MeiB! Ara t'afegeixo a la llista del principi... Sento els símptomes que tens, a veure si ara que estàs acabant el 1r trimestre desapareixen!

Núvolblanc, els resultats del no invasiu triguen de 3 a 8 dies laborables, tinc hora demà per fer-me'l, així que arribarà o abans o just el dia del TS, així que segurament pugui dur el resultat a la prova i veure si cal fer alguna cosa més o ho podem dir a tothom.
No se si fan la prova gratuïta si és risc mitjà, ho preguntava jejeje, amb risc alt imagino que sí però el risc mig no sé si també entra, però almenys així ja podem dur els resultats directament i que hi treballin amb això, i no hem d'esperar a demanar cita pel test un altre cop, esperar de 3 a 8 dies laborables més, etc. Amb el primer embaràs no se'm notava fins al 4t mes mínim, està clar que al 2n està tot tovet i es nota molt més ràpid XD

Jo per ara no tinc capricis, a l'embaràs de la nena em va donar per la síndria, me la menjava a quilos jajaja, espero que si em torna a donar sigui també per fruites o verdures, no necessito afegir quilos de greix que ja en tinc prou emmagatzemat :-())

Estan els dies una mica estranys, oi? núvols i fosc però alhora calor... a veure si torna el sol :***:

A veure si passen ràpid aquests dies i ens quedem totes tranquil·les un cop passat el 1r trimestre! Per cert, en 2 setmanes hi ha la Fira del Bebè a Barcelona, per si a alguna li fa gràcia passar-hi...
núvolblanc
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 83
Membre des de: dt. ago. 03, 2021 10:29 pm

Re: MARES NOVEMBRE 2022

EntradaAutor: núvolblanc » dj. abr. 28, 2022 4:50 pm

Nínive, on et fas el test finalment? Nosaltres ens hem decidit també per les mateixes raons, però es ho estem mirant i tots ens costen 500€ mínim...

Perdoneu que no m'estengui, entro en mode ràpid des del mòbil!

Petons a totes!!!

8/2016 Avortament espontani 6s
1/2018 Naixement de l'A. Embaràs natural
7/2020 Avortament espontani 5s
3/2021 ILE per T13, 14s
7/2021 Avortament diferit 9s
12/2021 1a FIV. 2 blastos a DGP, 1 de sa. Beta -
3/2022 2a FIV. 1 blasto a DGP, 1 de sa. Beta +
Nínive
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 54
Membre des de: dt. gen. 25, 2022 1:54 pm

Re: MARES NOVEMBRE 2022

EntradaAutor: Nínive » dj. abr. 28, 2022 5:21 pm

Núvolblanc, ho faig a través de Melio, si busques per Google "test prenatal no invasivo Barcelona" et surt dels primers, he mirat les opinions i hi ha moltes i generalment bones, o sigui que allà anem... n'hi ha a tota Espanya. Finalment he comprat el test de 360 euros, que detecta les trisomies de down, patau i edwards, aneuploidies dels cromosomes sexuals i tb et diu el sexe del bebè (si vols, nosaltres sí volem)... L'Harmony no vaig aconseguir veure'n opinions, eren 350 euros tb pel mateix.
Rossella13
:: puça
:: puça
Entrades: 17
Membre des de: dj. set. 29, 2016 4:03 pm

Re: MARES NOVEMBRE 2022

EntradaAutor: Rossella13 » dv. abr. 29, 2022 9:04 am

Bon dia a totes! Com esteu?

En el meu primer embaràs la llevadora que em va tocar era molt hippie i pro del part natural i tot plegat, i el primer que em va dir quan em va coneixar, va ser que estava en el moment de màxima plenitud de la dona, de tant en tant intento recordar-m'ho ;)

Benvinguda MeiB!!! Espero que ja et vagis trobant millor, jo pateixo perquè no tinc quasi sintomes, però suposo que sóc afortunada... Molts ànims i a veure si notes canvi cap al 2n trimestre!

Nosaltres en el primer embaràs no vam fer prova no invasiva ja que tampoc teniem massa idea de com anava res i el risc ens va sortir molt baix així que ja no ens va caldre. Aquest cop m'ho estava plantejant però al ser de donant jove en realitat el risc encara podria ser més baix.

Avui estic de 13+1, dimarts vam tenir l'eco del primer trimestre i va anar tot lo bé que pot anar, em va sortir el risc més baix que hi ha en tot, així que en aquest aspecte ja puc respirar tranquila, el fetus ja mesurava 7'3cm, està molt gran! Aquest cap de setmana li volem dir al nostre fill, a veure com s'ho pren, estic pensant de despertar-lo amb xocolata amb xurros per esmorzar, així la notícia serà més dolça :). A veure si aviat començo a notar patadetes, això crec que em tranquilitzaria força, de vegades em sembla que ja noto alguna cosa, sé que és aviat i potser sóc una flipada, jeje, al primer embaràs vaig començar a notar cosetes cap a les 18 setmanes.

Pròxima eco per privada 23 de maig, eco per la SS de les 20 setmanes el 21 de juny. A veure si sóc capaç de disfrutar una mica de l'embaràs. Ahir ja ho vaig dir a la feina i quan ja li haguem dit al nostre fill ho començarem a dir als amics i la familia.

Vosaltres ja ho heu dit a la gent? a veure si s'anima alguna mare de principis de novembre, jeje. He de dir que en el meu primer embaràs em vaig adelantar 5 dies, així que si em torno a adelantar em neix per finals d'octubre... tot es veurà.

Anem parlant guapes, espero llegir les vostres notícies. Una abraçada
Rosella :***:

1 fill natural (2017) desde 2018 buscant germanet
2 avorts diferits 7 setmanes (2019 i 2021)
Ovo gener 22 +
Nínive
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 54
Membre des de: dt. gen. 25, 2022 1:54 pm

Re: MARES NOVEMBRE 2022

EntradaAutor: Nínive » dl. maig 02, 2022 1:44 pm

11+1
Felicitats per l'eco positiva, Rossella13! Ja li heu dit al peque? Com s'ho ha pres?
Diuen que al 2n els moviments fetals es noten abans que al 1r, així que potser sí que el notes ja, no? És una de les coses més boniques de l'embaràs jeje, espero notar-ho aviat jo també.

Jo finalment tinc el test prenatal demà al matí, s'havia de demanar cita prèvia així que ho hem aplaçat uns dies, et diuen els resultats en 3/6 dies laborables i no 8 com jo pensava, així que arribarà abans de fer-me l'eco del triple screening :)
Tinc moltes ganes de saber del cert com està, l'espera sense ecos és eterna jeje, però com em trobo genial suposo que tot va endavant, haurem de tenir paciència fins dimecres de la setmana vinent, i després ja els hi podrem dir a la nena i a les 2 famílies.

La resta de mares com aneu? :-())
Rossella13
:: puça
:: puça
Entrades: 17
Membre des de: dj. set. 29, 2016 4:03 pm

Re: MARES NOVEMBRE 2022

EntradaAutor: Rossella13 » dt. maig 03, 2022 7:47 pm

Hola a totes,

Nínive ja et queda menys per tenir resultats! segur que tot anirá bé! I et diran tambe el sexe? suposo que si, oi?

El dissabte li vam dir al nostre fill que si tot anava bé tindria un germanet per Halloween, i no us podeu imaginar lo content que es va posar. Diumenge lo primer que va fer al aixecar-se va ser començar a escriure una llista de noms per al bebé. Ja li diu germanet i no para de donar-me petonets a la panxa XD. Avui ho ha explicat a classe i tot.

Vosaltres com esteu? vau cel•lebrar el dia de la mare? Anem parlant
Rosella :***:

1 fill natural (2017) desde 2018 buscant germanet
2 avorts diferits 7 setmanes (2019 i 2021)
Ovo gener 22 +
Nínive
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 54
Membre des de: dt. gen. 25, 2022 1:54 pm

Re: MARES NOVEMBRE 2022

EntradaAutor: Nínive » dc. maig 04, 2022 1:27 pm

11+3
Ooohhh quina ilu que s'emocioni amb tenir un germà jeje, què mono :camio:

Sí que em diran també el sexe (demanen sempre que marquis si vols saber el sexe, per si vols que sigui sorpresa que no t'ho posin), així que ho sabrem tot alhora, tinc ganes ja, entre divendres i dimecres tindrem les notícies.
Nosaltres pel dia de la mare vam anar a dinar fora i com sempre vaig tenir regalet del meu marit, la nena encara no fa res, a veure si l'any que ve s'estira amb una targeta o algo jajaja...

Noiesssss, esteu molt desaparegudes, va tot bé espero!!! O és que us heu mudat al wassap totes? :content:
núvolblanc
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 83
Membre des de: dt. ago. 03, 2021 10:29 pm

Re: MARES NOVEMBRE 2022

EntradaAutor: núvolblanc » dj. maig 05, 2022 2:17 pm

Rossella13, enhorabona!!!!!! Quina alegria més gran haver-ho pogut dir al vostre fill i l'emoció que té!!! Que bonic, fent petonets a la panxa i llista de noms!!! Jo tinc tantes, tantes ganes que arribi aquest moment! I alhora por perquè tot estigui bé, però si està bé, serà quan ho diguem al nostre fill que ens ho començarem a creure de veritat.

Nínive, al final jo també em vaig fer la prova, crec que anirem bastant paral·leles en resultats. Però vaig demanar expressament que no em diguessin el sexe, perquè allà ho feien per defecte... A veure si m'ho respectaran, si no, mala sort, però com que vaig construint a poc a poc la idea d'aquest embaràs no em fa res trigar una mica més a saber-lo.

Perdoneu que no hagi aparegut gaire per aquí, per diverses raons estic anant de bòlit i no tinc temps de res! A part que necessito molt més temps per dormir que abans, hehehehe.

Ara fa tot just una setmana vaig tenir un bon ensurt. A les 9 del vespre vaig començar a sagnar de manera important... Vaig córrer cap a Urgències, el meu company es va quedar amb el petit que ja dormia, i fins que em van atendre em vaig començar a preparar psicològicament pel pitjor... Ja em coneixia la pel·lícula, havia estat altres vegades al mateix hospital en la mateixa situació, i sempre havia acabat malament. No em podia creure que m'estigués passant, però alhora volia confiar perquè no sentia dolor, només sang. Quan finalment em van atendre només feien que dir-me "mira com es mou" i "no para de moure's", i jo no m'ho podia creure. El bebè estava perfectament! Li vaig veure braços, cames, dits i tot, una passada! Les doctores, maquíssimes, s'hi van tirar una bona estona amb l'ecografia. No van trobar d'on venia la sang, i des de llavors no he tornar a perdre'n ni una gota... Es veu que és més freqüent del que sembla, però no m'havia passat mai que un sagnat acabés bé. La vida és ben bé un miracle!!!

Espero que estigueu totes bé. Com van aquests símtomes? Alguna més ha passat ja l'eco del 1r trimestre? Ànims, que ja ens falta poquet a totes!!!

Molts petons!!!!

8/2016 Avortament espontani 6s
1/2018 Naixement de l'A. Embaràs natural
7/2020 Avortament espontani 5s
3/2021 ILE per T13, 14s
7/2021 Avortament diferit 9s
12/2021 1a FIV. 2 blastos a DGP, 1 de sa. Beta -
3/2022 2a FIV. 1 blasto a DGP, 1 de sa. Beta +
Lluna[34
:: puça
:: puça
Entrades: 30
Membre des de: dt. des. 14, 2021 10:35 am

Re: MARES NOVEMBRE 2022

EntradaAutor: Lluna[34 » dv. maig 06, 2022 10:58 am

Hola boniques :***:

Com esteu?

No he entrat gaire perquè aprofito algunes estones a la feina per escriure, portem dies una mica bojos! Avui ja puc respirar :pandi:

MeiB benvinguda!!! Com et trobes? Van esvaint-se els fàstics? Espero que si! Ànims, diuen que a les 12 setmanes passen de cop, a saber...cada dona, cada cos, cada embaràs,...és un món!

Parlàveu dels moviments fetals, n'heu sentit algun? Aquest dimecres vespre, després de sopar, vaig notar com petits espasmes, bombolleig (no sabria definir), durant uns segons al baix ventre, i vaig pensar, ostres! l'estic notant?¿?¿

Dèieu de com havíem celebrat el dia de la mare, nosaltres a casa tranquils, descansant, la petita estava malalta, oooh que bé se'm van posar aquestes estones de relax :-o00m

Nínive t'he anat llegint, veig que tot molt bé :ok: en res ja tindràs els resultats de la prova! Quina emoció, ja ens explicaràs >.-<:

Jo no gaires novetats, mal de pits, nàusees només a primera hora. El que més em neguiteja és que de tant en tant passo uns dies amb molèsties gastrointestinals que toquen la pera, mal de panxa i diarrea, crec que no tolero bé alguns aliments, estaré més al cas de què m'ho pot provocar. Ahir analítica de sang i el 16 de maig l'eco de les 12 setmanes. Que passin els dies ràpid, vull veure'l/la!!! :-)(-:

Si que anem parlant pel grup de whatsapp, però aquí també hi som!!! :P

Bon cap de setmana! Quina calorassa! A gaudir-la! Una abraçada :*
MeiB
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 60
Membre des de: dl. des. 27, 2021 9:30 pm

Re: MARES NOVEMBRE 2022

EntradaAutor: MeiB » dg. maig 08, 2022 8:38 pm

Bona nit noies!!
He estat uns dies desconnectada, he millorat una mica però en part gràcies a Cariban. Ja no podia més, nausees constants, tor em feia fàstic i només de pensar en el menjar ja se’m treia la gana de cop. Ara estic una mica millor, no se si per l’efecte de la pastilla o perque ja dec haver passat les pitjors setmanes…
Gràcies noies pels ànims! Quina sort trobar-se bé i poder seguir i disfrutar de l’embaràs!
Aquest dijous tinc eco, a veure com surt el resultats TS i jo tambe estic pensant fer proba no invasiva depenent del que surti. Us he llegit i us agraeixo els comentaris!

Va molts ànims a totes que ja haurem passat el 1r trimestre!!!!
Nínive
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 54
Membre des de: dt. gen. 25, 2022 1:54 pm

Re: MARES NOVEMBRE 2022

EntradaAutor: Nínive » dl. maig 09, 2022 2:13 pm

12+1
Bona setmana noies!!! Com anem? M'alegro de llegir les novetats...

Núvolblanc, quin ensurt més gran, no m'ho puc imaginar, quina por... i quin descans quan et van dir que estava bé uffff... :-o00m
Jo ja tinc els resultats, tu vas fer-ho també per Melio?

Lluna[34, quin pal això del malestar... has mirat que no siguin les vitamines? a mi les Gestagyn em provocaven justament això, ara estic amb unes menys potents i ja no tinc efectes secundaris ;)
Jo encara no noto cap moviment, és molt d'hora, no? vaig notar "alguna" cosa però crec que eren gasos jajaja...

MeiB, molta sort a l'eco de dijous! Esperem notícies :love:

Per part meva dimecres tinc l'eco del TS i avui mateix he rebut els resultats del test, negatiu a trisomies i a aneuploidies fetals, i és... UNA NENA! Així ja podrem començar a seleccionar la robeta, per sort podré reutilitzar tota la de l'altra jeje, si hagués sortit un nen sí que hauria hagut de deixar vestits i cosetes així, però ja sabent que és una nena aprofitarem més. I començarem a triar nom en quant dimecres ens confirmin que tot va bé. La veritat és que en aquest segon el sexe ens era més igual i podria haver esperat perfectament a les 20 setmanes o que fos sorpresa, però així anirem enllestint coses.

Seguim parlant noies, dimecres si tot surt bé us passo el meu número i m'afegiré al wassap. :ok:

Torna a “Per mesos”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::