ABRIL 2023

gener, febrer, març...
LidiVidi
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 66
Membre des de: dt. maig 03, 2022 9:14 am

ABRIL 2023

EntradaAutor: LidiVidi » dl. set. 05, 2022 9:21 am

Bon dia!

Obro aquest nou fil, ja que veig que encara no hi ha cap pel mes d'abril.

Vinc del fòrum de Reproducció Assistida i en el meu cas ha sigut degut al fet que seré mare en solitari (que això no vol dir que estigui sola, ja que tinc a tota la família al darrere). Vaig intentar fer-ho per la seguretat social, però funciona de forma tan lenta (encara avui segueixo a l'espera que em citin pels resultats de la histeroscòpia que em van fer al maig) que al final vaig optar per anar per la privada, al CIRH.

Actualment, estic embarassada de 7+3 i finalment la setmana passada vaig haver de començar amb el Cariban pel tema de les nàusees. De moment em va de fabula, només prenc 1 abans de cada gran àpat, i em va dir la ginecòloga que em portava al CIRH, la Dra. Borràs, que podia arribar a prendre 2 en cada toma si fos necessari (només el divendres passat ho vaig haver de fer).

La data aproximada de part que m'han donat de moment és entre el 19-21 d'abril'23.

El dimecres 14 de setembre tinc la primera visita de control amb la ginecòloga de l'Hospital de Terrassa de cara al seguiment de l'embaràs, així que imagino que a partir de llavors em demanarà totes les proves previstes per al primer trimestre.

Doncs res, si hi ha algú més que tingui previsió de donar a llum a l'abril, ja sabeu!!!

Petonets!!
Piruleta15
:: peixet
:: peixet
Entrades: 296
Membre des de: dl. ago. 23, 2021 3:18 pm

Re: ABRIL 2023

EntradaAutor: Piruleta15 » dl. set. 05, 2022 5:13 pm

Hola guapi!

Jo ja saps que estava també a la par amb tu jeje. Jo vaig parlar en el post de març tot i que crec que estaré més a abril! A mi no em van acotar tant vull dir que no tinc gaire data de part. Dimecres vaig a la eco 1r trimestre a veure!!! Ja et diré a veure si sóc d'abril o no jeje. Tot i que jo contava això 31 març - 3 abril!

Quina putada tema nàusees!! Jo només he tingut intentos però mai he vomitat!! He tingut sort penso ...ara ja casi de 12 setmanes ho dubto ...

Una abraçada :)
LidiVidi
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 66
Membre des de: dt. maig 03, 2022 9:14 am

Re: ABRIL 2023

EntradaAutor: LidiVidi » dt. set. 06, 2022 8:59 am

Hola bonica!!

Sí, ja t'he vist que estàs també al post de març perquè tens una data una mica així així entre dos mesos jejeje. Has de comptar des del primer dia de regla del teu últim cicle unes 40 setmanes. Encara que nosaltres sabem exacte el dia de fecundació, com que la majoria de dones no ho poden saber quan són embarassos naturals, per "normativa" s'agafa el primer dia del cicle de la teva última regla per començar a comptar les setmanes. Però vamos, que segurament a la primera eco et confirmaran de quantes setmanes estàs i a partir d'allà podràs comptar també fins les 40 (serien 38 si comptes des de la fecundació si no vaig errada).

Ostres la primera eco del trimestre, què ràpid passa el temps!!

Jo vomitar de moment tampoc, però sí que vaig tindre uns 2 dies d'un malestar estomacal que em feia no tindre ganes de menjar res, així que vaig trucar a la meva Dra i em van dir de prendre el Cariban, i ep!, des de llavors, una meravella.

Al CIRH a mi al final també em van fer 2 ecos de confirmació com a tu! Jajajaja, la primera fa dues setmanes, que mesurava 3mm ja li vaig poder escoltar el cor, però la meva Dra em va oferir l'opció de tornar-me a veure al cap d'una setmana, dient que se sentiria molt millor i com per dir que no! I sisi, llavors ja mesurava 1cm just i el cor anava amb força jajaja.

Amb el tema pits, jo encara no tinc la sensació que m'hagin canviat, suposo que serà en els mesos vinents. La panxa, com la tinc més inflada per digestions lentes gràcies a la progesterona, perquè sembla com si tingués ja panxa de 4-5 mesos....... I de moment a mi m'han dit que he de continuar amb la progesterona fins com a mínim la setmana 10, que serà quan llavors me l'ha reduirà a la meitat fins finalment treure-la.

Apa, ne'm parlant!! Petons!!
Piruleta15
:: peixet
:: peixet
Entrades: 296
Membre des de: dl. ago. 23, 2021 3:18 pm

Re: ABRIL 2023

EntradaAutor: Piruleta15 » dl. set. 12, 2022 3:02 pm

Preparada per la eco? Queda poc ja!! A mi m'han passat la eco del 1r trimestre al 21, setmana passada em van dir que era molt just.

Avui he fet test prenatal :) a veure!!!

Ja m'aniràs explicant :) per cert ...encara no tinc idea de data de part...avui em deien al test que sembla que 30 de març però varia del 30 de març al 4 d'abril les dates que m'han donat...
LidiVidi
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 66
Membre des de: dt. maig 03, 2022 9:14 am

Re: ABRIL 2023

EntradaAutor: LidiVidi » dl. set. 12, 2022 5:42 pm

Jajajaja sempre és massa aviat Piruleta! Recordo quan vas dir que a la primera eco gestacional del CIRH tamb et van dir que era massa aviat i havies de tornar la setmana següent jejeje. Bueno, test prenatal fet llavors! Ara a esperar resultats...

Jo dimecres tinc la primera visita amb l'obstetra de l'Hospi, m'ha tocat amb la cap de departament i justament són excompanyes de la Dra. Borràs del CIRH que va ser la meva gine, Jajaja ja m'ha dit que li doni records que són molt amigues jejeje. Suposo que allà em farà la història i em demanarà per les proves i analítiques que toquen aquest primer trimestre. No sé si em farà eco vaginal o no.

La setmana passada vaig haver d'anar a urgències, perquè vaig tenir com unes pèrdues rosades i em vaig acollonit una mica, però va ser això un susto, potser irritació per la progesterona o a saber, però em van fer exploració de tot tipus allà abaix i tot correcte, l'alien continuava enganxat i bategant jejejeje

I la data prevista de part, sí al final es com una setmana... Jo ja dic que per la setmana del 19 i ja veurem jejeje

Ne'm parlant!!
Petonets!!
Imnit
:: puça
:: puça
Entrades: 12
Membre des de: ds. jul. 03, 2021 3:13 pm

Re: ABRIL 2023

EntradaAutor: Imnit » dc. set. 14, 2022 9:40 pm

Doncs m'uneixo a aquest grup tambe, ja que segons la meva última regla la dpp es l'1 d'abril, pero segons la gine serà pel 26 de març. Ja hem fet el triple screening i ens ha sortit risc molt baix :globus:
LidiVidi
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 66
Membre des de: dt. maig 03, 2022 9:14 am

Re: ABRIL 2023

EntradaAutor: LidiVidi » dj. set. 15, 2022 11:26 am

Benvinguda @Imnit! Veig que ets com la Piruleta15, que esteu entre dos mesos! Jejejeje me'n alegro que el triple screening t'hagi sortit de risc baix! Ja es una cosa més per estar tranquil·la.

Jo ahir vaig tenir la primera visita i ja tinc hora la setmana que ve per l'analítica i pel 4/10 la primera eco de les 12 setmanes. Amb els resultats de tots dos em diran això del triple screening a veure que tal. Em va pesar, medir i vam fer una eco vaginal jajajaja ja medeix el bitxillo 2.2cm i el vam enxampar en un moment de front i que maco Jajaja se li veu els braços i alguna cosa de les orelles Jajaja però ara mateix sembla un geni de la llàntia jajajaja per la forma dins del sac, i té un froooont!! Jajajaja

Aix bueno, ne'm parlant!

Petonets!!
Piruleta15
:: peixet
:: peixet
Entrades: 296
Membre des de: dl. ago. 23, 2021 3:18 pm

Re: ABRIL 2023

EntradaAutor: Piruleta15 » dj. set. 15, 2022 9:34 pm

Benvinguda Imnit! Espero tenir les mateixes notícies que tu la setmana que ve!! Tot i que per una banda no em faig la idea de l'embaràs per altra banda no vull ni pensar en que ara surti alguna cosa malament.

Aiii Lividividi aquestes ecos! Jo només busco coses a les ecos per pensar que tot està bé però no en tinc n'idea jaja.

Una abraçada guapes!
nina23
:: puça
:: puça
Entrades: 46
Membre des de: dg. gen. 23, 2022 11:37 pm

Re: ABRIL 2023

EntradaAutor: nina23 » dl. set. 19, 2022 11:23 pm

Hola noies!

Jo també m’uneixo al grup. Com que vaig ser l’única del grup de cercadores a cantar panxo a l’agost pensava que estaria sola però veig que no, quina il•lusió!

Jo estic de 9+4 avui… com que tinc mútua he fet un parell d’ecos a la 7 i a la 9 i ara estic esperant la 12, que és la que em fa més por perquè fa un any, al meu primer embaràs, em va sortir risc altíssim i van trobar-li un problema genètic que va fer que decisíssim interrompre. És una decisió molt dura que espero no haver de tornar a prendre mai. Així que quan s’acosti la eco estaré mega nerviosa i necessitaré suport moral. Quina sort que ens acompanyem en aquest camí!

Espero que les vostres ecos surtin molt bé.

Per cert Lidi, la meva DPP és 20-21 de juliol, coincidim!

Petons :)
LidiVidi
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 66
Membre des de: dt. maig 03, 2022 9:14 am

Re: ABRIL 2023

EntradaAutor: LidiVidi » dt. set. 20, 2022 3:39 pm

Benvinguda @nina23! Ostres sí que anem a la par sisi jajaja.
Puc imaginar el neguit que pateixes de cara a la eco de les 12 setmanes amb el que et va passar... jo també si m'hi paro a pensar m'entra coseta, però vull pensar en positiu que sembla que sempre tirem a la part negativa en comptes de pensar que toot anirà bé! A mi m'han donat data per la eco de les 12 el 4 d'octubre, així que suposo que tú la tindràs més o menys en aquella setmana també, així que anirem parlant. Jo seran també les primeres 3 setmanes que estaré a l'espera sense saber res, perquè al haver-ho fet per la privada també he tingut, entre la clínica i la de l'Hospi de l'altre dia, fins a 3 ecos en diferents setmanes... i com que jo fins que no el veig que continua allà agarrat no sóc conscient del bitxillo... serà una nova experiència haver d'esperar aquests dies (com la betaesperaaaa buuuu).

Aquest dissabte aprofitant que dilluns era el meu aniversari jajaja vaig anar amb la meva germana gran a comprar roba de premamà! Vam anar a l'Splau i mare meva, què difícil va ser trobar alguna cosa... m'havien comentat del Primark, però no tenen res! I vaig preguntar al C&A que online tenen coses molt maques i tampoc tenen a la botiga física... al final vam acabar al H&M jajaja que sí tenen cosetes i res, dos pantalons texans uns dels quals ja m'anava bé amb la goma que porten i la panxa inflada que tinc ara... l'altre es notaba que encara s'havia d'emplenar, però coincideix que és el més fosc i anirà bé de cara a l'hivern jejeje i de parts d'adalt crec que és el que més vam agafar, entre samarretes i jerseis jajajaja.

@Piruleta15, has tingut ja l'exo de les 12??

Petonets!
Piruleta15
:: peixet
:: peixet
Entrades: 296
Membre des de: dl. ago. 23, 2021 3:18 pm

Re: ABRIL 2023

EntradaAutor: Piruleta15 » dt. set. 20, 2022 9:44 pm

Benvinguda Nina!

Tinc la eco demà Lividividi! I estic negre...vaig fer test prenatal dilluns passat i avui he trucat per saber quan em queda per saber resultats i m'han dit entre aquest divendres i dilluns proper. Pitjor que betaespera o primera eco. Jo volia anar demà sabent ja resultat test, però res...així que vaig acollonida perquè com diu la Nina és important la eco i em fa por. Només espero que els 32 anys em serveixin d'alguna cosa jaja diuen que hi ha menys risc...

En fi...a veure demà que em diuen! Ja us diré! Espero que tot estigui bé...

La panxa va creixent sobretot a la nit que sembla una pilota...

Jo encara tiro de la meva roba, però m'està apunt d'arribar roba del Shein, la majoria normal però talles més grans i auuu. Sobretot tiraré de leggins i vestits o leggins i jerseis amples.

Ara per això està sent crític...estic intentant dissimular al màxim però ja no tinc idea que posar-me. Cada matí un drama...així que suposo que quan tingui resultats de tot ho aniré dient...

Ànims noies!! :)
Imnit
:: puça
:: puça
Entrades: 12
Membre des de: ds. jul. 03, 2021 3:13 pm

Re: ABRIL 2023

EntradaAutor: Imnit » dc. set. 21, 2022 10:15 am

Benvinguda Nina!


Jo de moment vaig fent amb la meva roba d'estiu.. amb els pantalons que tenia més grans i samarretes amples per dissimular, pero ja lo únic que em va bé és un peto antic que tenia :()():::: aquest finde vaig anar a comprar uns pantalons llargs d'embaraçada, que sino el dia que faci fred no tindre roba!

Ja ens diras que tal la eco avui Piruleta!! Vau demanar saber el sexe al test?
Piruleta15
:: peixet
:: peixet
Entrades: 296
Membre des de: dl. ago. 23, 2021 3:18 pm

Re: ABRIL 2023

EntradaAutor: Piruleta15 » dc. set. 21, 2022 7:19 pm

Hola noies,

Eco feta! Plec a 2,3 en principi bé, espero el test també que arriba divendres aprox.

El sexe no l'anaven a dir però es veia força clar que nen. No 100 per 100 però vaja...es veia i difícilment serà fallo jaja

A veure divendres el test prenatal com va! Espero que ja tot ok! Una passada es veia toooooot (ronyons, cor, columna, mans, peus, dits....).

Aíii quina sensació estranya!

Per cert m'han ajustat dpp i surt 27 de març, però segur que sent el primer pel que veig a l'entorn s'atrassa la cosa!

Una abraçada :)
LidiVidi
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 66
Membre des de: dt. maig 03, 2022 9:14 am

Re: ABRIL 2023

EntradaAutor: LidiVidi » dj. set. 22, 2022 7:22 am

Ohhh Piruleta!! Qué bé que la eco hagi surtir bé, ara a esperar a demà que tindràs el resultat del test. Jajajajja sisi a vegades quan són nens en aquesta eco sembla que es pot veure millor Jajaja que guay. A mi també m'han dit que per les primerenques el part s'acostuma a endarrerir...

Jo avui he vingut al CAP amb la idea de que em darían analítica pel triple screening i m'he trobat amb que m'havien de fer tamb el test o'sullivan de la glucosa... Però no m'ho havien avisat!! I ara estic aquí esperant que passi 1h perquè em treguin la sang. Sembla que com que la meva germana té diabetes doncs pels antecedents me'l fan ara al primer trimestre i després tamb me'l faran al segon. Així que res Jajaja

Petonets!
Piruleta15
:: peixet
:: peixet
Entrades: 296
Membre des de: dl. ago. 23, 2021 3:18 pm

Re: ABRIL 2023

EntradaAutor: Piruleta15 » dj. set. 22, 2022 1:58 pm

Ostres això del sucre!! M'han dit que és com fanta sense gas jaja

Jo tinc por del tema sucre...però de moment el tinc baix i tot.

Per cert! Escric perquè el test s'ha adelantat. Ja el tinc! Tot risc baix (em vaig fer el complert). I efectivament és un nen. La meva parella s'ha sortit amb la seva jaja

Ara ja començo a tenir ganes de grup de whats! Tot i que aquí som com anònimes i fa respecte, però ja és com si ens coneguéssim.
Imnit
:: puça
:: puça
Entrades: 12
Membre des de: ds. jul. 03, 2021 3:13 pm

Re: ABRIL 2023

EntradaAutor: Imnit » ds. set. 24, 2022 10:38 am

Que be que t'hagi sortit baix risc en tot! Nosaltres com al triple screening ens va sortir el minim vam decidir no fer el test no invassiu. I el sexe doncs estava tan convençuda que a les 12 setmanes no es podia distingir que no ho vaig ni preguntar.. : lasito : quin desastre jajajaja

Com et va sortir el test osullivan LidiiVidi?

Hem de fer grup d'abril si! Tot i que la meva dpp es pel 26 de març, jo també estic conveçuda que serà per l'abril
pibiar
:: puça
:: puça
Entrades: 12
Membre des de: dg. set. 25, 2022 7:15 am

Re: ABRIL 2023

EntradaAutor: pibiar » dg. set. 25, 2022 7:30 am

Bones,

Sóc nova per aqui!
Jo estic de 9+3 setmanes i la meva dpp és pel 28 d’abril!
Per mi aquest serà el 3er! Ens ha agafat d’absoluta sorpresa… jo tinc 2 fills de 13 i 8 snys d’una parella anterior…. I amb el meu actual marit era impossible quedar-me, pq té oligozooespermia, i ens van derivar a vall hebron per fer icsi, però sols 1 intent porque el meu home està realment cardat…. Van trigar 2 anys en trucar…. I aquest juliol ens truquen q com jo havia 40 anys ens donaven l’oportunitat porque els hi sabia greu fer-me fora de la llista….. vam dir q no, q teniem clar q ja no voliem pq estic de judicis amb el meu ex després de 8 anys divorciats i no voliem patir més.
Doncs pel 15 d’agost jo tenia molt fred i creia q era infecció d’orina…. Doncs patapum! 4 anys sense protecció i tothom deia q era impossible, de manera natural ha arribat!
Jo ho porto tot pel privat. La SS i privat ho vaig fer amb el 1er, amb la nena ja no, i aquest igual.
He llegit lo de grup whatsap. Siusplau NO!!! Tinc mil grups amb això dels nens i són agobio total. Un més no! Prefereixo llegir-vos per aqui!
Bé, ens anem llegint i em poso al dia amb vosaltres noies!!
Ah…. Tema roba, noies no us gasteu un pastizal! Teniu hm, shein, kiabi,…. Amb el 1er vaig comprar al prenatal roba i ara veus altres llocs i tampoc és gaire bonica porque paguis un ull de la cara. Kiabi té coses remones!
I crema antiestries gasteu-les bones q ho agraïreu molt després!
Bon diumenge!!!!
LidiVidi
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 66
Membre des de: dt. maig 03, 2022 9:14 am

Re: ABRIL 2023

EntradaAutor: LidiVidi » dg. set. 25, 2022 8:11 am

Bon dia!!!

@Piruleta15, jajaja un nen!! Qué bé, jo tinc dies que m'imagino un nen i tinc dies que m'imagino una nena. Els noms ja els tinc perquè ho vaig parlar amb la meva mare abans que morís a l'abril i el de nena se'l va treure ella de la chistera quan la vam sedar i estava mig adormida, per això reconec que si fos una nena seria mooolt especial per tot el que comportarà. De la familia la tinc mig dividida, uns pensen que serà nen i uns altres nena jajaja.

@Imnit, doncs imagino que si a la eco de les 12 no et van dir res, deuria ser que ells tampoc van poder confirmar-ho, a vegades es pot veure millor crec que si és un nen, al menys la meva exjefa l'altre dia em va dir que a ella a les 12 setmanes ja li van veure els testicles i que per tant no hi havia error jajaja, però això també va en funció de com estigui col·locat en aquell moment i si poden veure-ho millor, sinó toca esperar a la del 2n trimestre crec. El test o'sullivan doncs no tinc resultats, ja imagino que me'ls donarà tots de cara al dia de la eco, el 4 d'octubre, tot i que la meva germana gran treballa al Taulí i encara que a mi em porten al Hospi de Terrassa, com tinc història oberta també al Taulí ella pot mirar a vegades els resultats jajaja així que potser aquesta setmana ja sé alguna cosa.

@pibiar! Benvinguda!! Ostres doncs quin sorpresón, no??? Quan ja us heu fet a la idea que millor no, Bam!! Si es que les coses venen com vénen y quan volen jajajaja. Jo ara mateix m'estic posant la crema que es diu DONNA PLUS Bellycalm i quan se'm gasti segurament compraré la de la farmàcia on vaig que és de fòrmula magistral feta per ells, a veure què tal. Del tema de la roba, sí, jo al final de premamà la vaig comprar al H&M tot i que la idea era mirar al Primark, però no tenen res, ni al del Splau, ni al de SantQ... i al C&A de l'Splau tampoc... De cara al bichillo jo també havia pensat el Kiabi, per això que dius, que no val la pena gastar molt quan realment li has d'anar canviant constantment de talla, i potser hi haurà talles que ni faràs servir... I al menys al Kiabi sembla que quasi tot el que veus a la web ho tenen també a la botiga física, que jo és el que vull, poder anar a veure-ho amb les meves germanes, tietes, etc.

Respecte als grups de Whats jajaja, a mi no m'importa, tot i que reconec que tinc alguns de l'associació de mares solteres i al final interactúo més per aquí que pels grups de whatsapp, però si finalment es fa jo m'apunto.

Petonets!!
pibiar
:: puça
:: puça
Entrades: 12
Membre des de: dg. set. 25, 2022 7:15 am

Re: ABRIL 2023

EntradaAutor: pibiar » dg. set. 25, 2022 8:53 am

Hola!!!

Imnit, a les 12 setmanes s’acostuma a veure, a mi tant el nen com la nena a la setmana 12 em van dir el sexe!

Lividi, ets de terrassa? Jo el gran el vaig tenir a hosp terrassa!!! La nena ja mutua terrassa per privat i aquest igual…. Per comoditat i logistica ja q visc a 7min caminant!
No vaig estar a disgust a hosp terrassa, però a mutua va ser brutal el canvi, el pell a pell ho potencien molt!

I noies, de cara el part aneu obertes de ment! No us capfiqueu pq després es pot girar la truita! El gran va nèixer a les 36set i amb epidural. La segona, a les 38set i va ser natural pq vaig arribar a mutua amb el cap fora! I a veure aquest tercer…. Por em fa!

Un petó noies
Piruleta15
:: peixet
:: peixet
Entrades: 296
Membre des de: dl. ago. 23, 2021 3:18 pm

Re: ABRIL 2023

EntradaAutor: Piruleta15 » dg. set. 25, 2022 10:34 am

Jo vaig entrant no m'importa seguir per aquí :)

Pibiar quina crema recomanes antiestries? Perquè a mi em preocupa el tema ja que ja en tinc a les cames per la part de dins (ingles vaja) i cul :'. Si puc evitar-ne més...

De moment m'he posat la Nivea blava per toooooooot arreu però...coneixes alguna bona bona??? La necessito!!!

Per cert quina sorpresa t'has endut si!! Però segur que anirà molt bé!! Gràcies pels consells del part (a mi em té cagada cagada, he llegit fins i tot els riscos pff).

Per cert jo també aniré a mutua Terrassa!!!! A veure si ens trobarem jajajaja seria bo!!! Jaja

Bueno noies espero que tot segueixi sobre rodes!!! I ja anireu explicant ecos i sexes :)

Torna a “Per mesos”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::