Febrer Març 2024

gener, febrer, març...
Avatar de l’usuari
Dalilala
:: gosset
:: gosset
Entrades: 482
Membre des de: dl. oct. 20, 2014 4:35 pm

Febrer Març 2024

EntradaAutor: Dalilala » dv. jul. 14, 2023 8:09 pm

Creo grup per compartir preocupació i projectes amb les futures mamis de febrer març 2024 :-())

En el meu primer embaràs vàrem fer un grup molt maco i vull veure si torna a sortir.

La meva data és 27 de febrer. Ja quasi al final del mes que és curt! Vinc de FIV i és el meu segon embaràs. Tinc una nena preciosa a punt de fer 3 anys. Com que ha sortit tan espavilada ens ha agafat la bogeria de repetir. I tenia embrions congelats. Ho havia d'intentar.

Ara estic de 8 setmanes, patint una mica perquè taco per un hematoma i diuen que és petit. Esperem que avanci...
9/14 comencem a buscar i trobem endometriosis
2/16 m'opero Tot ok
1/17 1a FIV 2 embrions Beta-
7/17 2a FIV 3 embr. posem 2 B-
1/18 frigo B-
CIMAB: ell: anticossos als ..::·· ! Jo, natural killers altes
4/18 FIV 4 emb.
2/19 transfer 2 emb. B+! Bioquímic...
3/19 transfer 2 emb. B-
9/19 ovo B- i operació polip
12/19 B+!!
Juno_
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 78
Membre des de: dt. gen. 17, 2023 10:03 am

Re: Febrer Març 2024

EntradaAutor: Juno_ » dc. jul. 19, 2023 10:42 am

Hola Dalilala!! Gràcies per obrir grup!!

M'apunto, estic de 8+2, tinc DPP finals de Febrer també! I també vinc de FIV, és el meu tercer embaràs.

M'alegro molt que la transfer de congelats hagi anat tan bé.

Com et trobes? Segueixes tacant? Molts ànims, a pensar en positiu!! Cuida't molt

Jo estic amb moltes nàusees, vaig amb Cariban però no noto massa millora. A part d'això cansament i amb la calor es fa durillo, però amb il·lusió! Faig ja moltíssima panxa

A veure si altres mamis s'apunten

Una abraçada!
Avatar de l’usuari
Dalilala
:: gosset
:: gosset
Entrades: 482
Membre des de: dl. oct. 20, 2014 4:35 pm

Re: Febrer Març 2024

EntradaAutor: Dalilala » dj. jul. 20, 2023 10:53 am

Hola Juno!

Que bé que hi hagi algú!! Me n'alegro que t'hagi funcionat la FIV. Tens ja dos nens/es? O els embarassos anteriors no han tirat endavant?

Jo ja tinc menys pèrdues. Demà vaig al ginecòleg de la FIV a veure si creix com toca i l'hematoma està més tancat. També he necessitat el Cariban alguns dies. Però fa un parell de dies que tinc menys nàusees. A veure ara que entro a la novena setmana la cosa ja comença a anar millor.

També porto molt malament la calor. Sóc de Barcelona i la humitat és horrible. No es pot dormir bé així..
Molts ànims i a veure si algú més contesta!

Ja em diràs com vas i si tens revisió aviat.
9/14 comencem a buscar i trobem endometriosis
2/16 m'opero Tot ok
1/17 1a FIV 2 embrions Beta-
7/17 2a FIV 3 embr. posem 2 B-
1/18 frigo B-
CIMAB: ell: anticossos als ..::·· ! Jo, natural killers altes
4/18 FIV 4 emb.
2/19 transfer 2 emb. B+! Bioquímic...
3/19 transfer 2 emb. B-
9/19 ovo B- i operació polip
12/19 B+!!
Juno_
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 78
Membre des de: dt. gen. 17, 2023 10:03 am

Re: Febrer Març 2024

EntradaAutor: Juno_ » dv. jul. 21, 2023 8:43 am

Bon dia!!

Que bé que tinguis menys pèrdues, q et vagi molt bé la visita amb el ginecòleg! Espero que tot estigui com toca
I guai que les nàusees vagin a menys! Ho estic desitjant, a veure si també milloro


Si tot va bé, serà el meu tercer fill/a =0-0-) Vaig tenir eco just el dimarts, i tot bé! En breus faré analítica d'ADN fetal, a mig agost toca el triple screening però la ginecòloga està de vacances, però amb aquesta analítica ja tindrem la info. Suposo que aniré a fer una eco a algun lloc on estaré de vacances a mig Agost, que sinó se'm farà etern! Tu també deus tenir el triple sreening per aquestes dates no?

Feliç divendres
Avatar de l’usuari
Dalilala
:: gosset
:: gosset
Entrades: 482
Membre des de: dl. oct. 20, 2014 4:35 pm

Re: Febrer Març 2024

EntradaAutor: Dalilala » ds. jul. 22, 2023 2:35 pm

Així ets una super experta juno si ja en tens dos! Jo tinc una nena.

Ahir la visita amb el ginecòleg va anar molt bé. El petit ha recuperat pes i l'hematoma s'està curant. Ara sí que hi ha més possibilitats que tiri endavant.

La setmana vinent aniré al ginecòleg que durà embaràs (ahir vaig anar a clínica de fertilitat) i miraré quines proves m'he de fer i quan. Estava tan a l'expectativa que no he fet la visita normal.

De nàusees vaig millorant però depèn del dia. Crec que em va bé evitar tenir restrenyiment. Si en tinc les molèsties són molt pitjor. El problema és que la verdura no em ve de gust però ara miro de prendre lli. Cal anar provant coses per trobar-se millor.

Ànims!! I a veure si s'anima algú més!!
9/14 comencem a buscar i trobem endometriosis
2/16 m'opero Tot ok
1/17 1a FIV 2 embrions Beta-
7/17 2a FIV 3 embr. posem 2 B-
1/18 frigo B-
CIMAB: ell: anticossos als ..::·· ! Jo, natural killers altes
4/18 FIV 4 emb.
2/19 transfer 2 emb. B+! Bioquímic...
3/19 transfer 2 emb. B-
9/19 ovo B- i operació polip
12/19 B+!!
Avatar de l’usuari
Gretel_xocolata
:: puça
:: puça
Entrades: 34
Membre des de: dl. ago. 28, 2017 3:26 pm

Re: Febrer Març 2024

EntradaAutor: Gretel_xocolata » ds. jul. 22, 2023 3:45 pm

Hola noies! Jo també vaig fer un grup aquí al socpetit fa sis anys, quan em vaig quedar embarassada del meu primer fill, per inseminació artificial com a mare soltera . Ara feia temps que volia ser mare de nou i ja no volia esperar mes. He fet fiv, i van congelar 4 embrions. Me'n queden 3 perquè men van posar un el dia 26 de juny. Va funcionar i suposo que estic de 4-5 setmanes. Força nausees a hores random..amb el gran va ser més a les tardes..però moltes desde la setmana 6 i fins als 5-6 mesos.
Estic nerviosa perquè tinc Eco en uns sis dies per confirmar embaràs i veure batec. Tinc moltes pors. Suoposo que és normal...fins que l'embarás no avanci més. Segons una calculadora de fivs de google la meva DPP seria el 10 de Març. L'Àrun, el meu fill, havia de neixer el 10 d'abril i es va avançar al 21 de març. Així que..ja veurem si serà de febrer o març :) . I sobre mi... comparteico que sóc de Barcelona , vivim a congrés -indians, sóc mestra d'infantil, bastant creativa i m'encanta llegir, escriure, la ceràmica cosir a màquina, la pintura...

Vinga, a veure si anem sumant!!
Si voleu, podem fer un grup de whatsapp, el puc crear i podrieu enviar-me un missatge privat amb el número i us afegeixo.

D'altra banda, proposo que omplim totes aquest petit qüestionari per conèixen's una mica millor.

Nickname: Gretel_xocolata
Nom: Jèssica
Edat: 37 anys
Professió: Mestra
DPP: 10 de març
Altres fills/es: Àrun, 5 anys
Tipus d'embarás: per Rep.assistida /natural: Per Fiv.
Lloc on viviu: Barcelona Barri congrés
[color=#00FFBF]Gretel[/color]
fan-ny
:: puça
:: puça
Entrades: 22
Membre des de: dv. març 17, 2023 6:40 am

Re: Febrer Març 2024

EntradaAutor: fan-ny » dc. jul. 26, 2023 9:53 am

Hola noies! Em deixo caure per aqui, encara no m’ho crec que estic embarassada!!

Actualment de 8+6 setmanes, encara amb el cor en un puny per a que tot surti bé. Dilluns vam tenir eco de control i el meu petit/a ja feia 1,8 cm i batec a tope. Ara esperem a les 12 setmanes i fer el test prenatal.

Jo estic moooolt cansada, amb estrenyiment i amb el menjar tinc relacio amor-odi. Hi ha moments que tinc molta gana i d’altres que en fa un fastig….

De moment a esperar i a gaudir del moment.

Una abraçada a totes, ens veiem!
Juno_
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 78
Membre des de: dt. gen. 17, 2023 10:03 am

Re: Febrer Març 2024

EntradaAutor: Juno_ » dl. jul. 31, 2023 9:06 am

Bon dia!!

Q bé que us hagueu animat a escriure Gretel i Fan-ny!

Gretel ja deus haver fet la eco no? Q tal? Espero q tot bé! Ja ens explicaras, segur q una experiència molt bonica.

Dalilala què tal la teva visita? Me'n alegro que el petit vagi creixent bé, ja més tranquila no?

Fan-ny com segueixes?

Jo avui faig 10 setmanes i vaig encara amb nàusees a tope, he provat un medicament que em va dir la ginecòloga que és semblant al Cariban però per sort em va algo millor, es diu Bongesta. Espero que vagin de baixa aviat! Em passa igual, la verdura no em ve de gust i llavors tinc restrenyiment! Dijous passat veig fer l'analítica d'Adn prenatal, ara amb nervis esperant el resultat.
Avatar de l’usuari
Dalilala
:: gosset
:: gosset
Entrades: 482
Membre des de: dl. oct. 20, 2014 4:35 pm

Re: Febrer Març 2024

EntradaAutor: Dalilala » dl. ago. 07, 2023 5:38 pm

Hola noies!

Per aquí les coses van millor i m'he atrevit a anar uns dies a la muntanya. Es dorm tan bé al Pirineu amb la fresca que tot plegat ho porto millor.
Vaig tenir visita amb el meu ginecòleg de la mútua i va ser molt bonic! Ja tinc moltes més esperances!! Tot i que avui he tacat molt poquet i ja m'he tornat a ratllar. El dia 18 faré la eco de les 12 setmanes i ara estic esperant els resultats de les analítiques. Depèn del resultats farem més i pagarem, però sinó no cal, atès que vinc de reproducció assistida i ja han mirat i descartat moltes coses.

I vosaltres com aneu?

Ja teniu el grup de wathsapp fet? T'escric Gretel

A veure si algú més s'anima!
9/14 comencem a buscar i trobem endometriosis
2/16 m'opero Tot ok
1/17 1a FIV 2 embrions Beta-
7/17 2a FIV 3 embr. posem 2 B-
1/18 frigo B-
CIMAB: ell: anticossos als ..::·· ! Jo, natural killers altes
4/18 FIV 4 emb.
2/19 transfer 2 emb. B+! Bioquímic...
3/19 transfer 2 emb. B-
9/19 ovo B- i operació polip
12/19 B+!!
Northern Lights
:: rateta
:: rateta
Entrades: 184
Membre des de: dv. nov. 09, 2018 8:23 pm

Re: Febrer Març 2024

EntradaAutor: Northern Lights » dt. ago. 08, 2023 6:25 pm

Noies avui m han fet eco i no hi havia batec, es va parar fa 1setmana, quan estava de 8 sg. Una putada molt gran perque semblava que tot anava bé... en fi, molta sort a totes, us desitjo un bon embaràs. Un plaer
Avatar de l’usuari
Dalilala
:: gosset
:: gosset
Entrades: 482
Membre des de: dl. oct. 20, 2014 4:35 pm

Re: Febrer Març 2024

EntradaAutor: Dalilala » dc. ago. 09, 2023 9:11 am

Ostres que horrible Northen Lights! Que dur, una abraçada molt forta.

No sé què dir... Deu costar d'assimilar. Dona 't temps i cuida't. Busca suport si ho necessites.

És una putada...

Mua,

:ufs: :-()-)
9/14 comencem a buscar i trobem endometriosis
2/16 m'opero Tot ok
1/17 1a FIV 2 embrions Beta-
7/17 2a FIV 3 embr. posem 2 B-
1/18 frigo B-
CIMAB: ell: anticossos als ..::·· ! Jo, natural killers altes
4/18 FIV 4 emb.
2/19 transfer 2 emb. B+! Bioquímic...
3/19 transfer 2 emb. B-
9/19 ovo B- i operació polip
12/19 B+!!
Avatar de l’usuari
Gretel_xocolata
:: puça
:: puça
Entrades: 34
Membre des de: dl. ago. 28, 2017 3:26 pm

Re: Febrer Març 2024

EntradaAutor: Gretel_xocolata » dj. ago. 10, 2023 7:36 am

Quin greu Notherhern :( , t'envio una abraçada enorme i molta llum.
[color=#00FFBF]Gretel[/color]
Avatar de l’usuari
Dalilala
:: gosset
:: gosset
Entrades: 482
Membre des de: dl. oct. 20, 2014 4:35 pm

Re: Febrer Març 2024

EntradaAutor: Dalilala » dc. ago. 16, 2023 4:33 pm

Hola! Com aneu noies??
Jo tinc visita divendres i la setmana vinent tindré els resultats del triple screening.
9/14 comencem a buscar i trobem endometriosis
2/16 m'opero Tot ok
1/17 1a FIV 2 embrions Beta-
7/17 2a FIV 3 embr. posem 2 B-
1/18 frigo B-
CIMAB: ell: anticossos als ..::·· ! Jo, natural killers altes
4/18 FIV 4 emb.
2/19 transfer 2 emb. B+! Bioquímic...
3/19 transfer 2 emb. B-
9/19 ovo B- i operació polip
12/19 B+!!
Avatar de l’usuari
Gretel_xocolata
:: puça
:: puça
Entrades: 34
Membre des de: dl. ago. 28, 2017 3:26 pm

Re: Febrer Març 2024

EntradaAutor: Gretel_xocolata » dl. ago. 21, 2023 8:05 am

Hola noies! Per aquí insuportables les nausees... ahir vaig vomitar 9 vegades. Horrible..al pou. No sé si aguantaré gaire més així. Com us compten les setmanes d'embarás? Des del dia de fecundació de l'embrió i aneu sumant?
Com aneu la resta?
[color=#00FFBF]Gretel[/color]
Iti
:: puça
:: puça
Entrades: 5
Membre des de: dg. abr. 16, 2017 7:31 pm

Re: Febrer Març 2024

EntradaAutor: Iti » dc. ago. 23, 2023 2:50 pm

Hola noies,

Sóc l'Iti,estic en el meu 2n embaràs, començant la setmana 13.

En el 1r embaràs va sorgir un grup així, que va donar molt suport durant l'embaràs i el posposat.

Esteria bé compartir l'experiència; si sorgeix un grup de whattsapp m'agraderia participar...
Juno_
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 78
Membre des de: dt. gen. 17, 2023 10:03 am

Re: Febrer Març 2024

EntradaAutor: Juno_ » dv. ago. 25, 2023 9:32 am

Hola noies!!

Primer de tot, Northern espero que estiguis millor si encara ens llegeixes, una forta abraçada

Dalilala com va anar el triple screening?

Gretel vaja... quin horror vomitar tant...!! Per comptar les setmanes agafen l'últim dia de regla, però per ser més exactes, és el dia de la fecundació + 2 setmanes (les dues setmanes entre regla i ovulació). De quan representa q estàs ara?

Benvinguda Iti! Ja has fet el triple screening?

Jo, per contra del que pensava, estic ja de 13 setmanes i segueixo a tope de nàusees...! A veure si tot millora quan marxi aquesta calorada... Com ho porteu?
Tinc novetats, em van arribar els resultats del test prenatal i tot baix risc! Super contents. I ja sabem el sexe, serà una altra nena!!! Trio de nenes molt xulo :) El dia 29 tinc eco que seria la del triple screening, moltes ganes per veure que tot segueixi bé

Fan-ny q tal tu?
-Cuqueta-
Entrades: 1
Membre des de: dg. ago. 27, 2023 12:00 pm

Re: Febrer Març 2024

EntradaAutor: -Cuqueta- » dg. ago. 27, 2023 12:11 pm

Bon dia noies!

Aqui s'afegeix una mes al grup!
Estic de 13 setmanes, la setmana passada ens van donar el resultat de la triple screening I tenim risc baix.
Són molt bones noticies però com el tema de les trisomies m'angouxa bastant, hem decidit fer un test d' ADN prenatal ( laboratori Panorama , que pel que he llegit són els unics que poden separar l'adn del bebe del meu).

Alguna de vosaltres ha estat mirant en detall aquests tests i pot compartir opinions? Són cars i m'agradaria saber que en penseu...

Gràcies i Bon diumenge a totes!
Iti
:: puça
:: puça
Entrades: 5
Membre des de: dg. abr. 16, 2017 7:31 pm

Re: Febrer Març 2024

EntradaAutor: Iti » dl. ago. 28, 2023 12:08 pm

Hola,

Si, la setmana passada vaig fer el triple screening, i tot risc baix.

L'embaràs el porto bé, no he tingut nàusees... ni malestar... només cansament i molta son.

Però aquets dies estic xof... perquè vem explicar l'embaràs a la nostra filla de 5 anus i no s'ho ha agafat gens bé... les que teniu fills d'aquesta edat com ho heu gestionat...?
fan-ny
:: puça
:: puça
Entrades: 22
Membre des de: dv. març 17, 2023 6:40 am

Re: Febrer Març 2024

EntradaAutor: fan-ny » dc. ago. 30, 2023 5:05 pm

Hola boniques, amb les vacances he estat una mica desconectada

Northern Lights, ho sento moltissim, t’envio una abraçada enorme i molts ànims, quin greu :(

Cuqueta benvinguda! Jo he fet Test Adn ampliat a Laboratori Echevarne , 730€. És molt car però te una sensibilitat del 99% i després de tot ja no em ve d’aquí.

Juno Felicitats per la teva 3a nena!!! Com s’ho han pres les germanetes??


Per la meva part avui estic de 13+6 , tot bé de moment, la veritat que ara em trobo molt bé, no se si és perque acabo de tornar de vacances i he recarregat.

El test adn em va donar tranquilitat, tot baix risc i també vaig fer la eco de les 12 setmanes i portava una marxa!!! Per cert és un nen :cnen:

La setmana que ve em fan la corva de glucosa, abans del que toca però com tinc antecedents del meu pare volen fer-ho ja… espero que surti bé, cada vegada que vaig a la eco tinc molts nervis…

Ens veiem, una abraçada a totes!
Avatar de l’usuari
Gretel_xocolata
:: puça
:: puça
Entrades: 34
Membre des de: dl. ago. 28, 2017 3:26 pm

Re: Febrer Març 2024

EntradaAutor: Gretel_xocolata » dc. ago. 30, 2023 9:20 pm

Hola boniques!! Que bé llegir-vos, i quina emoció les que ja sabeu el sexe! Jo em moro de ganes de saber què és. Demá tinc eco per la privada, la de les 12 setmanes, però dubto que tan aviat es vegi el sexe.

Respecte al test prenatal, volia fer-lo però al final no ho vaig fer..espero que surti tot baix risc. Em preocupa força el tema.. avui m'han fet analítica del tercer mes suposo..crec que miren algo del sucre perque m'han fet anar amb 4 h de dejú i potser triple screening? No m'entero massa...

Porto dies fluixa i com deprimida, desanimada... molt enfonsada. Nausees a tope, ara a més també vomito a les nits. Sobrevisc com puc. Es duríssim vomitar a diari. MATÍ, tarda..nit... horrible i sento que no puc mes..sort que la calor ha baixat.
Vaig mastegant xiclet tot el dia i empassant mocs...cosa que no entenc. D'on coi surten?

Demanáveu lo de la notícia als germanets/es. El meu fill també de 5 anys s'ho has pres bé, está content. Se li fará llarg penso. Ell ha viscut també la fiv en plan que ha vingit a visites de metge, ecos...al ser mare soltera és difícil poder deixar-lo amb algú així que está al cas des ddl principi, però tot bé. :) potser que a la vostra filla li ha agafat per sorpresa i estarà contenta quan ho paeixi.

Per cert Iti, Juno, Cuqueta i Fa-ny, tenim creat el grup de whatsapp, seria genial que hi forméssiu part també! Escriviu-me un privat amb el vostre número i us afegeixo al grup.

Una abraçada a totes
[color=#00FFBF]Gretel[/color]

Torna a “Per mesos”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::