Decoracio habitacio bebe

Mobles, disseny i interiorisme.
wellis
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 57
Membre des de: dv. nov. 11, 2011 11:51 am

Decoracio habitacio bebe

EntradaAutor: wellis » dv. nov. 09, 2012 6:43 am

Hola marones

Tinc una pregunta a veure si alguna em pot ajudar....ja fa un temps que soc asidua a mirar webs i blogs de decoració...hi ha gent que amb poca cosa en treu un profit increïble ! >.-<:
Ara que estic embarasada em fa mooolta il.lusió poder començar a decorar l'habitació del nostre petit (o petita) ...de moment estic mirant idees en pagines com facilisimo.com que la veritat es que hi ha autentiques potxolades :globus:

Una de les coses que m'agrada més i que trobo que pot ser força pràctic alhora de netejar , es posar el que en castellà es diu un "friso" . Es tracta de lamines de fusta que van desde el terra fins una alçada de la paret i a sobre s'hi posa un llistonet de la mateix fusta. la meva idea es posar lamines de fusta blanques i mirant per internet he vist que no es tan fàcil de posar, ja que darrera s'hi posa com una estructura de fusta: vaja que no em veig amb cor de fer-ho jo ( que per altra banda tampoc soc un as del bricolatge ... :ufs: )

La meva pregunta es a veure si alguna de vosaltres ho ha posat o l'hi han instal.lat , i saber si això ho solen fer els fusters o els paletes perque no tinc gaire clar a qui demanar pressupost

Gràcies marones i perdoneu el totxo! : lasito :
ada_bcn
:: lleona
:: lleona
Entrades: 919
Membre des de: ds. gen. 01, 2011 7:51 pm

Re: Decoracio habitacio bebe

EntradaAutor: ada_bcn » dv. nov. 09, 2012 12:49 pm

a veure, jo no ho he posat mai, però suposoq ue depen del que vulguis fer.
a mi em van posar un sócol de fusta, el van enganxar amb cola a la paret, una paret que no estaba massa bé tot s'ha de dir... i se'm va caure, bé no tot però si trossos, així que vaig anar fent "taladros" posant "tacos" i cargolant-ho a la paret, després "massilla" pe tapar el cargol i una mica de pintura del mateix color que el sócol de fusta. No em va costa massa, les peces ja estaven tallades a al mida només havia d'anar fent el taladro i desenganxant la cola per tornar-ho a collar bé al seu lloc.
Avatar de l’usuari
Naiff
:: peixet
:: peixet
Entrades: 261
Membre des de: dj. juny 11, 2009 7:20 am

Re: Decoracio habitacio bebe

EntradaAutor: Naiff » dv. nov. 09, 2012 1:16 pm

És això al que et refereixes (Adjunto la foto té molt mala qualitat!)? Fusta blanca fins a mitja alçada? Si és així, nosaltres ho vam enganxar amb una pistola de silicona ara fa 6 anys quan esperavem la meva primera filla i no s'ha desenganxat i no vam posar cap fusta a sota eren les planxes aquestes directament a la paret, el que més ens va costar va ser fer els forats pels endolls.
Fitxers adjunts
patch1.jpg
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
raqueluxamamuxa
:: granota
:: granota
Entrades: 204
Membre des de: dv. gen. 22, 2010 8:48 am

Re: Decoracio habitacio bebe

EntradaAutor: raqueluxamamuxa » dv. nov. 09, 2012 1:38 pm

Hola!
Nosaltres també vàrem posar aquestes plaques... molt semblants a les de la foto.

El que vam fer va ser posar primer uns llistonets horitzontals a la paret, amb forats, tacos i cargol, com es habitual. Crec que vàrem posar a dues alçades, perquè quedés ven enganxat. Després, cada cop que posavem una làmina d'aquestes, clavavem un clauets en aquests llistonets de fusta... i llestos.

De moment porta 4 anys...i resisteix bé!

ànims!
wellis
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 57
Membre des de: dv. nov. 11, 2011 11:51 am

Re: Decoracio habitacio bebe

EntradaAutor: wellis » dv. nov. 09, 2012 1:53 pm

Gràcies marones

naiff es exactament aixo al que em refereixo :-))) Que be que s'aguanti amb silicona i prou...mirare de fer una prova en algun paret del garaig per exemple...aixi si la lio no sera tan escandaos...jijiji
raqueluxamamuxa, aixo es el que jo he vist en els posts de decoracio, el tema de posar les guies darrera i que em fa una mica de frente....

Es que sabeu que passa , so bastant patosilla (nomes se montar mobles del Ikea i concentrant.me eh! :-o00m ) i em fa por deixar l'habitacio del crigronet feta un desastre.... en cas que m'animes a fer-ho , suposo al bauhaus o algo aixi trobaria les fustes?

Moltes gràcies per les respostes i molt bon cap de setmana !!
rafael33
Entrades: 1
Membre des de: dv. ago. 10, 2018 12:06 pm

Re: Decoracio habitacio bebe

EntradaAutor: rafael33 » dv. ago. 10, 2018 12:23 pm

Hola a todoss!!
yo acabo de terminar la decoración de la habitación de mi bebe ha quedado muy bien, el color de la habitación es azul y blanca le he puesto algunos peluches y en las cuatro esquinas de la cuna le he puesto globos de helio, solo e necesitado para dejar el cuarto muy bonito entrar en: GlobosMix.com: Comprar Globos Baratos Online Tienda y comprar pintura de color para interior en una tienda a lado de casa, la pintura a sido algo mas fácil conseguirla , los peluches los compre en toyplanet que también esta cerca de casa. No a sido muy difícil conseguir justo lo que necesitaba solo un poco de imaginación, tiempo y ganas. espero que me idea os ayude de algo, un saludo.

Torna a “Decoració”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::