Mobles a La SÈNIA??

Mobles, disseny i interiorisme.
Avatar de l’usuari
campannilla
:: conillet
:: conillet
Entrades: 377
Membre des de: dg. nov. 01, 2009 9:17 pm

Mobles a La SÈNIA??

EntradaAutor: campannilla » dg. nov. 06, 2011 8:49 pm

Hola guapes,
estem mirant mobles per canviar 2 habitacions (una la volem amb lliteres i armari i l'altra amb llit alt d'aquells amb aramari a sota i un escriptori). De moment hem mirat botigues del barri (barcelona), flexa i ikea però l'altre dia pensava en la Sènia, que sempre he sentit que hi ha molts mobles i bé de preu. Jo no hi he anat mai no se si realment val la pena... algú de vosaltres ha visitat mai aquest poble?? realment surt a compte?? com funciona?? vull dir si és un polígon industrial, botigues...

Moltes gràcies!!
Imatge

Imatge
Menudeta
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 541
Membre des de: dt. ago. 31, 2010 9:44 am

Re: Mobles a La SÈNIA??

EntradaAutor: Menudeta » dg. nov. 06, 2011 9:38 pm

I tant que val la pena, sobretot si has de comprar habitació sencera o menjador, si és per poca cosa potser no et surt tant a compte, tot i que tal i com estan les coses els preus ara deuen ser molt millors.

No sé d'on ets però pensa que de Barcelona a la Sénia hi ha uns 200 quilometres i uns 30 euros d'autopista. És un poble petit amb moltes botigues a les entrades i sortides, fàcils de veure, d'aparcar, i sobretot si us quedeu a dinar aneu a Casa Manolo, el millor restaurant del poble i a un preu molt bo.

Pots mirar les botigues per internet (Estellé, Bustos, Basic, Espais vius, Atrezzo,...)

No sóc d'allí però hi "sovinteijo".
Menudeta
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 541
Membre des de: dt. ago. 31, 2010 9:44 am

Re: Mobles a La SÈNIA??

EntradaAutor: Menudeta » dg. nov. 06, 2011 9:38 pm

Ara, aneu amb temps perque si no us atabalareu!
Avatar de l’usuari
Lisa_Cat
:: peixet
:: peixet
Entrades: 286
Membre des de: dj. maig 20, 2010 6:04 pm
Ubicació: Vallès Occidental

Re: Mobles a La SÈNIA??

EntradaAutor: Lisa_Cat » dg. nov. 06, 2011 10:07 pm

i si proves a la garriga? queda més aprop i no hi ha autopista...
Lisa ||*||

Imatge
Imatge
Lesmansdelapètal
:: conillet
:: conillet
Entrades: 365
Membre des de: dt. oct. 04, 2011 1:09 pm

Re: Mobles a La SÈNIA??

EntradaAutor: Lesmansdelapètal » dl. nov. 07, 2011 8:35 pm

Els meus mobles també són de la Sènia, i de moment, han aguantat 19 anys i 5 trasllats. Jo estic molt contenta.
L'altre dia, parlant amb una amiga que ha comprat l'habitació de la seva filla, em va comentar que no està tant ple com fa uns anys enrere i que s'hi pot anar amb molta tranquilitat, perquè abans havies d'agafar número per comprar en una botiga i potser passaven dues hores fins que et tocava.
Imatge

Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Saris
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 502
Membre des de: dc. gen. 15, 2014 10:27 am

Re: Mobles a La SÈNIA??

EntradaAutor: Saris » dg. gen. 19, 2014 12:29 pm

Hola noies,

Algú ha anat darrerament a la Sènia per comprar habitacions per nadons? Jo vaig comprar els mobles del pis fa gairebé 6 anys, i realment valia a pena. Ara encara val la pena anar-hi?

Gràcies.
Imatge Imatge
Menudeta
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 541
Membre des de: dt. ago. 31, 2010 9:44 am

Re: Mobles a La SÈNIA??

EntradaAutor: Menudeta » dg. gen. 19, 2014 5:06 pm

Doncs suposo que sí, jo la vaig comprar fa tres anys i era molt més barat que a Barcelona. Hi ara que hi ha menys botigues per la crisi suposo que els preus deuen continuar sent bons.

Torna a “Decoració”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::