Forrar terra de l'habitació infantil!!!

Mobles, disseny i interiorisme.
abm79
:: puça
:: puça
Entrades: 40
Membre des de: dt. jul. 19, 2011 12:26 pm

Forrar terra de l'habitació infantil!!!

EntradaAutor: abm79 » dl. des. 12, 2011 8:30 am

Hola!!!! bon dia!!!!

no he trobat res semblant al forum, per això obero un tema....

a casa tenim un terra de rajola fred i estem pensant de forrar el de l'ahbitació de la nostra filla d'alguna manera perque sigui mes calid. Lo ideal seria parquet pero es un pis de lloguer i no ens deixen posar algo fixe al terre, per això hem de pensar en alguna cosa que després poguem treure facilment!

hem vist a leroy merlin uns terres que els venen per metres que estan com plastificats, aixi qe son facils de natejar, pero els dibuixos no m'agraden!!!

teniu alguna idea???? sabeu si venen suro a metres en comptes de rajoles??? el trobeu practic???

apa espero que m'ajudeu!!!!

merci!!!!
Avatar de l’usuari
Castanyeta
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2680
Membre des de: dl. oct. 15, 2007 9:12 pm
Ubicació: Barcelona

Re: Forrar terra de l'habitació infantil!!!

EntradaAutor: Castanyeta » dl. des. 12, 2011 10:00 am

Hola,

el que dius suposo que és un terra viníl·lic. nosaltres teniem el mateix problema (pis de lloguer i terra fet pols) i és el que hi vàrem posar, i n'estic contentíssima. No el vam ni enganxar: simplement tallat a mida, posat sobre el terra com si fos una catifa i ben ajustat a les parets, i amb el sòcol vam tapar la vora en el punt de contacte amb la paret i va quedar de conya. Es neteja superbé, és càlid a l'hivern sense ser calorós a l'estiu, i és tovet i molt còmode per caminar-hi i jugar-hi el nano. L'únic inconvenient és que, precisament per ser una mica tovet, si et cau alguna cosa de punta es punxa o talla fàcilment.
El vam comprar en un establiment de la cadena Los Tigres (concretament el del C/ Aribau - Diputació de Barcelona). Et poso foto del que vam posar nosaltres; allà tenien bastants models infantils.

Imatge
Imatge

+ + 2.11.2007 · 4.6.2008 · Joana, 26.5.2011 · 17.3.2012 + +
Imatge . Imatge
Imatge . Imatge
Avatar de l’usuari
Boluña
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 69
Membre des de: dt. abr. 05, 2011 12:05 pm

Re: Forrar terra de l'habitació infantil!!!

EntradaAutor: Boluña » dl. des. 12, 2011 12:05 pm

Molt xulo aquest terra Castanyeta!!! Nosaltres també tenim aquest problema així que m'apunto a la vostra idea!!!
Imatge
ImatgeImatge
abm79
:: puça
:: puça
Entrades: 40
Membre des de: dt. jul. 19, 2011 12:26 pm

Re: Forrar terra de l'habitació infantil!!!

EntradaAutor: abm79 » dl. des. 12, 2011 2:56 pm

hola castanyeta!!!

moltes gràcies per el teu missatge. Aquest vinil que has possat es un dels que he vist a leroy merlin, encara que busco un estampat una mica mes de nena o neutre. Pero em va molt be saber que n'estas tant contenta!!!!

a veure que mes diuen!!!!

merci
soclamarga
:: pantera
:: pantera
Entrades: 843
Membre des de: dc. març 10, 2010 9:46 pm
Ubicació: Lleida

Re: Forrar terra de l'habitació infantil!!!

EntradaAutor: soclamarga » dl. des. 12, 2011 3:38 pm

Jo ara estic en un pis amb parquet vell (i de lloguer) però m'apunto l'idea també perquè m'ha agradat molt! Gràcies!
Avatar de l’usuari
Sibil·la
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3875
Membre des de: dj. set. 29, 2005 11:06 am

Re: Forrar terra de l'habitació infantil!!!

EntradaAutor: Sibil·la » dt. des. 13, 2011 9:58 am

A casa els meus pare fa moooolts anys, quan vam entrar a viure (al 85 neu:-D ) van posar moqueta a tot el pis de dalt. El meu germà era al·lèrgic a la pols però la meu mare aspirava cada dia i el meu germà no tenia mobles més que el llit i l'armari i va passar bé.
Amb el temps, jo crec que ja no vivia amb ells, la moqueta ja estava feta pols i van canviar a suro.
Moqueta no en podeu posar perquè l'hauríeu d'enganxar, no? O potser es pot posar que quedi ben encaixada a tot el terra i ja està.
El suro, la meu mare el va comprar a Alemanya però imagino que aquí també n'hi ha. Eren peces quadrades que anaven encaixant, tipus el parquet que es monta així, en plan puzzle. És un suro que va recobert com amb vernís, per tant la meu mare aspira i frega sense problemes.
Avatar de l’usuari
Castanyeta
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2680
Membre des de: dl. oct. 15, 2007 9:12 pm
Ubicació: Barcelona

Re: Forrar terra de l'habitació infantil!!!

EntradaAutor: Castanyeta » dt. des. 13, 2011 10:56 am

M'agrada que us agradi la idea!
Bé, el dibuix que nosaltres vam triar potser és una mica 'atrevit' i 'de nen', però hi havia altres motius també amb un aire infantil però més neutres: en recordo un que feia com rajoles de colors pastel, llises o amb dibuixos diversos (una bicicleta, un gelat, una pilota...) i un altre que simulava peces d'un puzzle. Els que imiten fusta o rajoles també donen el pego i serveixen igualment per a una habitació de nens encara que no siguin oficialment infantils...

Ah, jo el suro a terra no us el recomano pq va en rajoles i cal encolar-lo. Jo en tinc en una altra part del pis, i a més, es veu molt passat de moda. Abans que això, us serà més fàcil posar un parquet flotant d'aquests de clic, que no necessiten cola.
Imatge

+ + 2.11.2007 · 4.6.2008 · Joana, 26.5.2011 · 17.3.2012 + +
Imatge . Imatge
Imatge . Imatge
Avatar de l’usuari
laia_sun
:: rateta
:: rateta
Entrades: 197
Membre des de: dt. abr. 23, 2013 1:30 pm
Ubicació: Barcelona

Re: Forrar terra de l'habitació infantil!!!

EntradaAutor: laia_sun » dc. abr. 24, 2013 1:08 pm

Ospa! Quina idea més bona! Me l'apunto per quan neixi el/la peke al desembre! Moltissimes gràcies, Castanyeta!!

Torna a “Decoració”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::