Fins quant dormen al bressol?

Mobles, disseny i interiorisme.
Avatar de l’usuari
Etiam
:: papallona
:: papallona
Entrades: 106
Membre des de: dv. set. 15, 2006 5:50 pm

Fins quant dormen al bressol?

EntradaAutor: Etiam » dc. feb. 15, 2012 7:27 pm

Hola bona tarda !! us vull fer una pregunteta, abans de tot us explico una miqueta, jo vaig tenir l'Álvaro al març de l'any pasat, però just en aquell moment estava vivint fora, després vam fer obres a casa i ara ja estem instalats, com en aquell moment no sabia que volia vaig pensar que el millor era aprofitar el bressol dels meus nebots, i això hem fet, a part de tot resulta que el meu petit es lleva encara per la nit per pendre lleteta, i ara just vull que vagi a dormir a la seva habitació, doncs bé ara la pregunta fins quant creieu que els petits haurien de dormir al bressol? es que no se si possar llitet i protegir-lo bastant amb baranes o possar un bressol nou a joc amb l'habitació, que faig? gràcies !!!

Petonets
Imatge
Avatar de l’usuari
edae
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3848
Membre des de: dt. març 07, 2006 7:24 pm
Ubicació: provincia girona

Re: Fins quant dormen al bressol?

EntradaAutor: edae » dc. feb. 15, 2012 7:59 pm

El meu té gairebé 21 mesos i encara hi dorm, i de moment no em plantejo canviar-lo, es mou molt!
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Amal
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2300
Membre des de: dl. ago. 17, 2009 9:34 am

Re: Fins quant dormen al bressol?

EntradaAutor: Amal » dc. feb. 15, 2012 9:37 pm

El meu tenia fòbia al bressol, mai va haver manera. Així que fins els 11 mesos va dormir amb nosaltres al llit, i als 11 mesos li vaig desconvertir el convertible perquè ocupava massa espai, i des d'aquell mateix dia dorm la mar de bé solet.
soclamarga
:: pantera
:: pantera
Entrades: 843
Membre des de: dc. març 10, 2010 9:46 pm
Ubicació: Lleida

Re: Fins quant dormen al bressol?

EntradaAutor: soclamarga » dc. feb. 15, 2012 10:09 pm

A mi em va passar una cosa semblant, perquè aprofitava el bressol dels meus nebots, però quan l'Oriol va fer 1 any, vaig tenir un altre nebot i els vaig haver de tornar el bressol. Jo el vaig passar directament a un llit gran, normal, de 90 vull dir, però posant-hi una barana al costat, els altres 2 costats toquen amb la paret, i a la punta del llit li hauria d'haver posat una altra barana, però hem fet una muntanya de coixins i així no es cau. Al principi no es movia pràcticament gens (potser encara no tenia l'any, ara no ho recordo massa), però ja fa molt temps que dóna moltes voltes i el bressol no aniria malament tampoc, per estar més tranquils.

L'avantatge del llit, és que quan es desperta t'hi pots estirar amb ell i moltes vegades s'adorm més o menys ràpid, o quan li donava el pit, per anar a dormir també ens hi estiràvem tots dos i així no havia de fer canvis de posicions un cop adormit. Això ho vaig trobar molt còmode, perquè si m'adormia jo tampoc passava res! Si s'adorm als braços, també és més còmode deixar-lo en un llit, perquè ara que comencen a pesar més, aixecar-lo i baixar-lo tota la "distància" de les baranes d'un bressol, sense que caigui a plom, costa més!!

Si no tens previst de tenir cap més fill, jo aprofitaria el bressol del teu nebot un temps més si pots, i el posaria a un llit gran després, però si vols tenir més fills, doncs pots fer la inversió de comprar un bressol que aprofitis més endavant.
Avatar de l’usuari
dinser
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1574
Membre des de: ds. des. 20, 2008 7:39 pm

Re: Fins quant dormen al bressol?

EntradaAutor: dinser » dj. feb. 16, 2012 9:50 am

Hola boniques, felicitats per aquests nens!!

Nosaltres tenim un nen de 21 mesos. Vam tenir-lo fins als 11-12 mesos al moisès i després el vam canviar a la cuna gran. I com que d'allí ja no pot caure ja el pots començar a educar perquè aprengui a quedar-se sol al llit i es dormi sol.

Si que és cert, com diu l'Amal, que hi ha nens que no els agrada la cuna i rpefereixen passar a un llit directament. Crec que s'agobien amb els barrots.

Molta sort boniques. :love:
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Avatar de l’usuari
TETES
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1863
Membre des de: dt. abr. 03, 2007 2:35 pm

Re: Fins quant dormen al bressol?

EntradaAutor: TETES » dj. feb. 16, 2012 12:28 pm

la meva fa 3 anys ara el 9 de març i encara dorm a la cuna convertible... com es gran encara hi dorm be i a mi em va molt be perque no es mou d'alla, per sort no sap saltar, cosa extranya en ella perque totes les bestieses i disbarats els domina a la perfeccio...
i ara, com pensem en si busquem un germanet/a, doncs fariem una habitacio de nena gran per ella i aquesta ja es quedaria muntada tal qual.. aixi que a la meva flor li queden encara uns mesos per estar al convertible... jeje
Imatge

Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Etiam
:: papallona
:: papallona
Entrades: 106
Membre des de: dv. set. 15, 2006 5:50 pm

Re: Fins quant dormen al bressol?

EntradaAutor: Etiam » dj. feb. 16, 2012 4:16 pm

Moltes gràcies a totes pels vostres comentaris, la veritat que si que pesem en ampliar la familia però es clar, penso també en el nen que no sé si serà millor, al nostre llit dorm de meravella, però al seu no sé que pasarà ajajjaj, ara rumiaré bé el que m'heu dit i acabaré de decidir-me, el que passa es que el nostre bressol no es gran es de 120x60, si fos un convertible potser ara no tindria aquests dubtes.

Muacksss
Imatge
soclamarga
:: pantera
:: pantera
Entrades: 843
Membre des de: dc. març 10, 2010 9:46 pm
Ubicació: Lleida

Re: Fins quant dormen al bressol?

EntradaAutor: soclamarga » dj. feb. 16, 2012 6:36 pm

Etiam, el meu nebot diria que hi va dormir ben bé fins els dos anys i era un bressol d'aquests de 120 per 60 (el que ens van deixar).
Avatar de l’usuari
Etiam
:: papallona
:: papallona
Entrades: 106
Membre des de: dv. set. 15, 2006 5:50 pm

Re: Fins quant dormen al bressol?

EntradaAutor: Etiam » dv. feb. 17, 2012 8:49 pm

Gràcies Marga, encara li dono voltes al tema jjajaj si es que sòc un cas, tornará a parlar amb el coixí unes quantes nits més jajjaj.
Petonets
Imatge

Torna a “Decoració”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::